PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik Spuug Op Alle ***



barneveld
21-01-05, 21:33
IK SPUUG OP ALLE *** in meervoud!!!!! DIE HEBBEN MEEGELOPEN IN EEN WAANZINTOCHT VOOR EEN CRIMINEEL!

Ik betreur het dat die smerige tassendief nog zo lang heeft geleefd dat hij de rotzooi heeft kunnen trappen die hij heeft getrapt!
Dat vreselijk ***tje heeft op afstand ook mij weten te raken. Die hufter!

Ik spuug op zijn bloemen,
ik spuug op zijn kaarjes
en ik spuug op alles en iedereen die niet op hem spuugt!

ZO vreselijk boos ben ik! Zo vreselijk boos! Hoe durven dit sooort individuen zich mens te noemen? Vieze dief met je vieze roofpraktijken!

Met je vieze tengels aan andermans auto zitten en iemands tas roven! VIEZERIK! Hoe durft die vader!! Wat is dat voor ontaard mens? Mijn vader voedde mij gewoon op in mijn jeugd! Als ik ooit met de politie in aanraking zou zijn gekomen dan had hij me allebei mijn benen gebroken om er heel zeker van te zijn dat ik nooit meer iets onwaardigs zou doen!
Dat is EERGEVOEL! Dat is respect! Respect voor jezelf en voor je medemens!

Criminelen horen hier niet thuis! Zo zit dat! IK BEN HET SPUUG EN SPUUG ZAT! En ik hoop dat iedere *** dat begrijpt en dat iedere *** die dit zo wil dit land verlaat! Donder op naar je kabaa en ga die stenen nepduivel stenigen! GA GEWOON WEG! Loop je stille tocht in hemelsnaam (want een God heeft dit crimineeltje niet dus niet in Godsnaam en ik hoop dat Allah dit individu niet tot zijn paradijs toelaat anders is het er zeker niet pluis .Zijn waanzinnige familie zonder normen en waarden leven ook zonder hogere macht zo te zien) in je eigen woestijn! GA WEG als je niet wil passen! Ga weg als je niet wil deugen en ga weg als je graag criminelen wil eren met stille tochten.

Ik hoop dat we voortaan geen stille tochten meer voor echte slachtoffers zullen gaan lopen. Want ik wil dat IEDERE *** in iedere uithoek van dit land het kan horen dat de grens er al was! Deze stille tocht is een smet op iedere zuivere tocht die ooit gelopen is! BAH!

BRON, STAND.NL


aldus
Lieve

Geregistreerd op: 20-11-2004
Reacties: 17

Geplaatst: Vr 21 Jan, 2005 20:40 Bericht:


Dit is dus NIET het standpunt van Barneveld maar van iemand op standpunt.nl

~Panthera~
21-01-05, 21:35
Goh, wat zal die een droge bek hebben zeg, na al dat gespuug. :moe:

Rabi'ah.
21-01-05, 22:06
Geplaatst door ~Panthera~
Goh, wat zal die een droge bek hebben zeg, na al dat gespuug. :moe:

:haha:

Si_Y
22-01-05, 00:11
Als er iemand van de Hells Angels een stille tocht krijgt dan ligt de hele stad plat! Ik weet dat dat soort gasten ook niet echt netjes zijn!

Als die mensen een stille tocht willen hebben voor hun zoon, broer, neef, vriend of wat dan ook, dan hebben ze net als ieder ander recht op een stille tocht. Wat is nou eigenlijk het probleem, ze hebben geen straten afgezet oid.

Voice of reason
22-01-05, 01:17
Barneveld is de kluts een beetje kwijt.

Goed stemvee voor wilders.

Inhoudelijk klopt er niets van, net zoals het hele argument tegen deze tocht niet klopt.

Iemand die het slachtoffer is geworden van buitenproportioneel geweld is een SLACHTOFFER.

Als je een idioot op je pad treft die zichzelf niet onder controle heeft, kan van alles de aanleiding zijn. De aanleiding doet dan niet echt ter zake.

allard
22-01-05, 01:34
Geplaatst door Voice of reason
Barneveld is de kluts een beetje kwijt.

Goed stemvee voor wilders.

Inhoudelijk klopt er niets van, net zoals het hele argument tegen deze tocht niet klopt.

Iemand die het slachtoffer is geworden van buitenproportioneel geweld is een SLACHTOFFER.

Als je een idioot op je pad treft die zichzelf niet onder controle heeft, kan van alles de aanleiding zijn. De aanleiding doet dan niet echt ter zake. Ken die klojo's van 19 jaar ook. niet best. Verder helemaal met je eens.

Voice of reason
22-01-05, 01:44
Ik ken "die klojo's van 19" eigenlijk niet allemaal persoonlijk.

De een koopt studieboeken voor zijn nichtje van de opbrengsten, de andere koopt drugs..... De ene is een zware crimineel die met het kleine werk begint, de andere is een labiele gast die zich laat meeslepen dor foute vrienden. Er zit altijd een ander verhaal achter.

Als die mevrouw haar deur gewoon op slot gedaan had dan.....

Wellicht had iemand haar moeten vertellen dat er in Amsterdam wel eens wat gestolen word en je daar niet altijd iets aan kan doen en ook zeker niet altijd iets tegen zou moeten doen.

Alleen als je de kans hebt om er op een normale manier iets aan te doen.

"Fatsoen moet je doen"

Wat een grap.

Zwarte Schaap
22-01-05, 01:57
Geplaatst door Voice of reason
Barneveld is de kluts een beetje kwijt.

Goed stemvee voor wilders.

Inhoudelijk klopt er niets van, net zoals het hele argument tegen deze tocht niet klopt.

Iemand die het slachtoffer is geworden van buitenproportioneel geweld is een SLACHTOFFER.

Als je een idioot op je pad treft die zichzelf niet onder controle heeft, kan van alles de aanleiding zijn. De aanleiding doet dan niet echt ter zake.

Barnevels spoort niet altijd maar dit is niet zijn mening, maar een mening van standpunt.nl.

Siah
23-01-05, 00:33
stand.nl_aldus Lieve-Ik Spuug Op Alle ***
http://www.maroc.nl/photopost/data/3052/28887sdthg.jpg

barneveld
23-01-05, 10:24
Geplaatst door Voice of reason
Barneveld is de kluts een beetje kwijt.

Goed stemvee voor wilders.

.


barneveld is raar maar niet zo dom om zo te denken

Goodnight
23-01-05, 12:36
:hihi:

ik dacht ook ff dat barneveldje doorgedraaid was...maar er staat toch duidelijk onderaan waar deze tirade vandaan komt.

Ik vind dat de stille tochten afgeschaft moeten worden.
Allemaal klinkklare onzin...als protest bedoeld.Maar sinds die stille tochten zijn ingevoerd lijkt het aantal delicten alleen maar toe te nemen.
Heeft dus een averechtse werking.

Die familie had er beter aan gedaan te treuren in stilte om de jongen die ZIJ kennen.Zij weten en kennen zijn andere kant.Die van de zoon, de broer, de neef of die van de vriend.
Ook al was je kind een massamoordenaar het is en blijft je kind en dat zal je altijd verdriet doen.Zeker als diegene nooit meer de kans heeft om zijn misdaden goed te maken.Zeker als diegene zo jong uit je midden weg wordt gerukt.

Nu zal zijn dood voor hen een nog bittere nasmaak hebben want iedereen in het hele land heeft er wel een mening over.
Iedereen mag en kan over hem oordelen terwijl hij voor hen altijd hun zoon zal blijven met zijn goede en minder goede kanten.

Ik hoop voor hen dat ze tot bezinning komen en zich niet verder mee laten sleuren door de waanzin die dit land in zijn greep houdt.

barneveld
23-01-05, 22:06
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

ik dacht ook ff dat barneveldje doorgedraaid was...maar er staat toch duidelijk onderaan waar deze tirade vandaan komt.

Ik vind dat de stille tochten afgeschaft moeten worden.
Allemaal klinkklare onzin...als protest bedoeld.Maar sinds die stille tochten zijn ingevoerd lijkt het aantal delicten alleen maar toe te nemen.
Heeft dus een averechtse werking.

Die familie had er beter aan gedaan te treuren in stilte om de jongen die ZIJ kennen.Zij weten en kennen zijn andere kant.Die van de zoon, de broer, de neef of die van de vriend.
Ook al was je kind een massamoordenaar het is en blijft je kind en dat zal je altijd verdriet doen.Zeker als diegene nooit meer de kans heeft om zijn misdaden goed te maken.Zeker als diegene zo jong uit je midden weg wordt gerukt.

Nu zal zijn dood voor hen een nog bittere nasmaak hebben want iedereen in het hele land heeft er wel een mening over.
Iedereen mag en kan over hem oordelen terwijl hij voor hen altijd hun zoon zal blijven met zijn goede en minder goede kanten.

Ik hoop voor hen dat ze tot bezinning komen en zich niet verder mee laten sleuren door de waanzin die dit land in zijn greep houdt.


ik heb medelijde met de ouders en de vrouwje, volgens mij was het niet de bedoeling van haar om hem dood te rijden.

observer
24-01-05, 00:06
ik hoorde een verslaggever zeggen dat diverse van de vrienden van ali el b hem de achternaam van germaine c hadden genoemd

zou makkelijk kunnen staat vast wel in het verbaal.

het wachten is dan natuulijk op haar onderduiken (kunnen ze niet in den haag een soort groene zone bouwen of ze bij trix laten wonen) of erger

nu is het nog een kwestie van mensen die slecht geadviseerd zijn en slechte PR

maar als het verder dan dat gaat

duende
24-01-05, 08:16
Aan deze discussie is wel te zien hoe goed de draadjes gelezen worden.
Onderaan het artikel staat DUIDELIJK dat het niet van Barneveld komt,
dus waarom deze kippeboer beschuldigen van iets dat HIJ niet geschreven heeft.
Lees eens een keer goed wat er staat.
En verder.....
Ik raad de schrijver van het artikeltje aan veeeel water te drinken.
Kan ie blijven spugen, verpieteren de bloemetjes niet zo omdat ze water krijgen.

Joesoef
24-01-05, 09:31
Jarir Tabari ,

Je laat het belangrijkste uit de ayat/ sura weg. Ik twijfel dan ook ernstig aan je intenties, zeker als ik de rest van jouw betoog in ogenschouw neem.

Julien
24-01-05, 09:48
wat een stomme doos zeg die dit zegt..

zij was zeker ook 1 van degenen die vond dat de VRIJHEID VAN MENINGSUITING was aangevallen door de moord op Theo..

nou hypocriete heks, deze Marokkaanse jongeren hebben ook vrijheid van meningsuiting en mogen zoveel stille tochten houden als ze willen!!!!

of het verstandig is om een stille tocht voor een crimineel te houden, is wat anders.. maar het recht hebben ze

en ga nu gauw die spruitjes maken zodat je om 17.00 kan gaan eten!

barneveld
24-01-05, 21:53
Geplaatst door Julien
wat een stomme doos zeg die dit zegt..

zij was zeker ook 1 van degenen die vond dat de VRIJHEID VAN en ga nu gauw die spruitjes maken zodat je om 17.00 kan gaan eten!

eet smaklijk.

Siah
25-01-05, 00:09
:haha: :hihi:

Geplaatst door Jarir Tabari
Op frequente wijze portretteert de media het afhakken van de hand van de dief, met de bedoeling een weerzinwekkend beeld te creëren tegen de mogelijke implementatie van het Islamitisch strafrecht.

1.) De Qor-aan schrijft amputatie voor in Soerah 5:38 En de dief en de dievegge, houwt hun handen af als een vergelding vanwege (de misdaad) die zij begingen, als een bestraffing van Allaah... Maar er zijn voorwaarden aan de uitvoering hiervan verbonden. Waaronder;

2.) De wet tot amputatie mag niet worden uitgevoerd onder de volgende omstandigheden:

   a. In tijden van hongersnood of gebrek aan voedsel. Als een persoon voedsel steelt om hongersnood te voorkomen, wordt zijn hand niet geamputeerd. Als hij echter bezit steelt doordat daartoe de mogelijkheid ontstaan is vanwege een natuurramp, dan is hij een crimineel waarvan de hand verwijderd dient te worden.


   b. Wanneer een werknemer van zijn baas gestolen heeft, terwijl aan de werknemer nog loon verschuldigd was. Dan behoort de baas gestraft te worden totdat het gestolen goed de schuld niet overtreft.


   c. Wanneer het bezit dat genomen is, publiekelijk bezit is. Bijvoorbeeld, gebedskleedjes of hulpstukken in een moskee, of stoelen uit het openbaar vervoer.


   d. Wanneer de waarde van het bezit minder was dan 10 dirhams.


   e. Wanneer het gestolen stuk zich niet op zijn gewoonlijke plaats bevond (doordat het bijvoorbeeld ergens vergeten is en men zo tot de verleiding kwam). De beroepszakkenroller of inbreker heeft diefstal als een manier van leven gemaakt.

3.) De rechterhand wordt op heelkundige wijze afgehouden vanaf de pols, en niet door een kapmes of een kettingzaag e.d., zoals de berichtgevingen uit de media doen insinueren. De linkervoet tot aan de enkel wordt afgehouden in het tweede geval, en in het derde geval mag de persoon in kwestie geëxecuteerd worden alszijnde onverbeterlijk. Deze wet wordt publiekelijk voltrokken omwille van de afschrikking.


:duim: :ninja2: :duim:

Siah
25-01-05, 00:13
Geplaatst door duende
Aan deze discussie is wel te zien hoe goed de draadjes gelezen worden.
Onderaan het artikel staat DUIDELIJK dat het niet van Barneveld komt,
dus waarom deze kippeboer beschuldigen van iets dat HIJ niet geschreven heeft.
Lees eens een keer goed wat er staat.
En verder.....
Ik raad de schrijver van het artikeltje aan veeeel water te drinken.
Kan ie blijven spugen, verpieteren de bloemetjes niet zo omdat ze water krijgen.


stand.nl_aldus Lieve-Ik Spuug Op Alle ***


:hardlach:

Alfred J. Kwak
25-01-05, 11:10
Geplaatst door Si_Y
Als er iemand van de Hells Angels een stille tocht krijgt dan ligt de hele stad plat! Ik weet dat dat soort gasten ook niet echt netjes zijn!

Als die mensen een stille tocht willen hebben voor hun zoon, broer, neef, vriend of wat dan ook, dan hebben ze net als ieder ander recht op een stille tocht. Wat is nou eigenlijk het probleem, ze hebben geen straten afgezet oid.

stille tochten worden gehouden voor slachtoffers van zinloos geweld, ali el b was slachtoffer van een ongeval.
stille tochten behoren niet voor daders te worden gehouden. de hells angels toch waar je over spreekt was een begrafenis, sem klepper's begrafenis was ook druk maar geen stille toch dus....

Timoesh
25-01-05, 11:15
Geplaatst door barneveld
IK SPUUG OP ALLE *** in meervoud!!!!! DIE HEBBEN MEEGELOPEN IN EEN WAANZINTOCHT VOOR EEN CRIMINEEL!

Ik betreur het dat die smerige tassendief nog zo lang heeft geleefd dat hij de rotzooi heeft kunnen trappen die hij heeft getrapt!
Dat vreselijk ***tje heeft op afstand ook mij weten te raken. Die hufter!

Ik spuug op zijn bloemen,
ik spuug op zijn kaarjes
en ik spuug op alles en iedereen die niet op hem spuugt!

ZO vreselijk boos ben ik! Zo vreselijk boos! Hoe durven dit sooort individuen zich mens te noemen? Vieze dief met je vieze roofpraktijken!

Met je vieze tengels aan andermans auto zitten en iemands tas roven! VIEZERIK! Hoe durft die vader!! Wat is dat voor ontaard mens? Mijn vader voedde mij gewoon op in mijn jeugd! Als ik ooit met de politie in aanraking zou zijn gekomen dan had hij me allebei mijn benen gebroken om er heel zeker van te zijn dat ik nooit meer iets onwaardigs zou doen!
Dat is EERGEVOEL! Dat is respect! Respect voor jezelf en voor je medemens!

Criminelen horen hier niet thuis! Zo zit dat! IK BEN HET SPUUG EN SPUUG ZAT! En ik hoop dat iedere *** dat begrijpt en dat iedere *** die dit zo wil dit land verlaat! Donder op naar je kabaa en ga die stenen nepduivel stenigen! GA GEWOON WEG! Loop je stille tocht in hemelsnaam (want een God heeft dit crimineeltje niet dus niet in Godsnaam en ik hoop dat Allah dit individu niet tot zijn paradijs toelaat anders is het er zeker niet pluis .Zijn waanzinnige familie zonder normen en waarden leven ook zonder hogere macht zo te zien) in je eigen woestijn! GA WEG als je niet wil passen! Ga weg als je niet wil deugen en ga weg als je graag criminelen wil eren met stille tochten.

Ik hoop dat we voortaan geen stille tochten meer voor echte slachtoffers zullen gaan lopen. Want ik wil dat IEDERE *** in iedere uithoek van dit land het kan horen dat de grens er al was! Deze stille tocht is een smet op iedere zuivere tocht die ooit gelopen is! BAH!

BRON, STAND.NL


aldus
Lieve

Geregistreerd op: 20-11-2004
Reacties: 17

Geplaatst: Vr 21 Jan, 2005 20:40 Bericht:


Dit is dus NIET het standpunt van Barneveld maar van iemand op standpunt.nl



En nu ff diep adem halen en tot 10 tellen...rustig uit ademen.

Nog kwaad?!

barneveld
26-01-05, 18:59
Geplaatst door Lalla_fatoes
En nu ff diep adem halen en tot 10 tellen...rustig uit ademen.

Nog kwaad?!

ja

Timoesh
27-01-05, 07:03
Geplaatst door barneveld
ja


U hoeft u nergens kwaad over te maken...niet goed voor uw hart ;)