PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevalletje Wilders verschrompeld naar vijf zetels



Joesoef
22-01-05, 08:41
vr 21 jan 2005, 20:56
Aanhang Wilders verschrompeld tot vijf zetels
HILVERSUM - De aanhang van de Groep Wilders is in een maand tijd verschrompeld van dertien tot vijf zetels in de Tweede Kamer of 3,3 procent van de stemmen, blijkt uit de jongste politieke barometer van Interview-NSS.


De voorlaatste barometer, in opdracht van het tv-programma NOVA, kwam kerstavond 24 december uit. De drie coalitiepartijen zijn sindsdien drie zetels gegroeid in populariteit. Het CDA is goed voor 33 zetels, de VVD voor 26 en D66 staat op vijf.

Voor de partij van premier Balkenende betekent dat dat zij nog elf zetels heeft goed te maken op de uitslag van de Kamerverkiezingen van januari 2003. De VVD klimt langzaam terug naar het resultaat van toen. Het verschil is nog maar twee zetels. D66 heeft er in de peiling een minder dan in werkelijkheid. Samen zijn de drie coalitiepartijen goed voor 64 zetels. Ze missen dus nog steeds een meerderheid. Maar ook de oppositie kan daarop geen aanspraak maken. PvdA, in de barometer de laatste weken stabiel op 51 zetels, SP en GroenLinks scoren samen 71 zetels.

Een comeback maakt de Partij voor de Dieren, opgericht in 2002 en in januari 2003 bijna goed voor een Kamerzetel. Voor het eerst sinds november is de partij onder de gepeilde goegemeente weer een zetel waard.

Opiniepeiler Maurice de Hond komt tot geheel andere cijfers over de populariteit van Groep Wilders dan de concurrent Interview-NSS. Afgelopen maandag stond de afgescheiden VVD-er bij De Hond nog op dertien zetels. De afgelopen twee dagen week steeg zijn Groep echter, onder invloed van de doodgereden Marokkaan in Amsterdam, met drie zetels naar zestien

Daan79
22-01-05, 09:52
Afgelopen maandag stond de afgescheiden VVD-er bij De Hond nog op dertien zetels. De afgelopen twee dagen week steeg zijn Groep echter, onder invloed van de doodgereden Marokkaan in Amsterdam, met drie zetels naar zestien [/B]

Dit zijn de beter opiniepeilers! :giechel:

nl-x
22-01-05, 10:43
Het valt toch heel erg op hoe de opiniepeilingen van de Hond altijd ten gunste van Wilders uitkomen. Gelukkig weten we uit ervaring dat voorspellingen van exnewconomist de Hond net zo goed zijn als die van dr. Balu, die wekelijks zn visitekaartje in mn brievenbus gooit.

Maar... Je zou je wel gaan afvragen wie de onderzoeken/het bedrijf van de Hond financiert :)...

Musketeer
22-01-05, 10:50
Ach die wilders... hij zal wel wat geregeld hebben met die opiniebureaus.
Ik denk en hoop dat als ze in het hokje staan niet veel mensen dom genoeg zijn om op hem te stemmen. Hi is nog idioter en goedkoper dan AHA, en weigert na te denken over dingen voordat ie begint te blaten. Nederland zou echt beter af zijn als ie fietsen ging verkopen ofzo.

Daan79
22-01-05, 11:17
Wilders is samen met Hirshi Ali wel 1 van de weinigen die hun eigen mening durven te verkondigen.
Politiek Nederland moet eindelijk eens met harde hand geregeerd worden.

Dat jullie zeggen dat Geert Wilders de opiniepeilingen zou hebben gekocht vind ik een beetje ver gezocht en erg goedkoop.
Er zit namelijk een verschil van peilen tussen de verschillende onderzoeksbureaus, en geen omkoping.

~Panthera~
22-01-05, 11:28
Geplaatst door Musketeer
Ach die wilders... hij zal wel wat geregeld hebben met die opiniebureaus.
Ik denk en hoop dat als ze in het hokje staan niet veel mensen dom genoeg zijn om op hem te stemmen. Hi is nog idioter en goedkoper dan AHA, en weigert na te denken over dingen voordat ie begint te blaten. Nederland zou echt beter af zijn als ie fietsen ging verkopen ofzo.
--------------


Dacht je van Voortuin zeker ook ?
Stemden 1.6 miljoen nitwits op hoor.

DEMOcraat
22-01-05, 11:58
het aantal zetels dat wilders kan halen ligt in de handen van de marokkaanen.

marokkaanen kunnen wildens macht geven of breken..

Sou
22-01-05, 12:10
Geplaatst door Daan79
Wilders is samen met Hirshi Ali wel 1 van de weinigen die hun eigen mening durven te verkondigen.
Politiek Nederland moet eindelijk eens met harde hand geregeerd worden.

Dat jullie zeggen dat Geert Wilders de opiniepeilingen zou hebben gekocht vind ik een beetje ver gezocht en erg goedkoop.
Er zit namelijk een verschil van peilen tussen de verschillende onderzoeksbureaus, en geen omkoping.

Je bedoelt één van de weinigen die in de spotlights mogen staan om hun mening te geven.

Iedereen kan een mening geven, onderbouwen is iets waar zij geen kaas van hebben gegeten. Laat staan in discussie gaan.

Mening zonder inhoud, lang leve de opiniepeilingen.





Thalla,
Sou

wytze
22-01-05, 13:58
Ik vraag me af of die opiniepeilers wel eens worden gecontroleerd? Die de Hond kan manipuleren wat ie wil lijkt het op.

Zwarte_Kat
22-01-05, 14:16
Geplaatst door nl-x
Het valt toch heel erg op hoe de opiniepeilingen van de Hond altijd ten gunste van Wilders uitkomen. Gelukkig weten we uit ervaring dat voorspellingen van exnewconomist de Hond net zo goed zijn als die van dr. Balu, die wekelijks zn visitekaartje in mn brievenbus gooit.

Maar... Je zou je wel gaan afvragen wie de onderzoeken/het bedrijf van de Hond financiert


Maurice de Hond, november 2004: ,,Bij Interview-NSS (Nova) is het probleem dat nieuwe groeperingen of nieuwe partijen onderschat worden. Dat Geert Wilders bij mij de laatste weken op tien zetels staat en bij Nova of nul zetels heeft te maken met mijn werkwijze. Telefonisch kun je alleen een vraag voorleggen als: 'op welke partij zou u stemmen als er vandaag verkiezingen zijn'.
Via internet krijg je een lijst voorgeschoteld waaruit je kunt kiezen, je hoeft het dus niet uit je hoofd te doen. Nieuwe partijen staan ook op zo'n lijst, je hoeft ze alleen maar aan te kruisen, terwijl deze telefonisch niet actief genoemd worden. ''

Dutchguy
22-01-05, 14:21
Geplaatst door Zwarte_Kat
Maurice de Hond, november 2004: ,,Bij Interview-NSS (Nova) is het probleem dat nieuwe groeperingen of nieuwe partijen onderschat worden. Dat Geert Wilders bij mij de laatste weken op tien zetels staat en bij Nova of nul zetels heeft te maken met mijn werkwijze. Telefonisch kun je alleen een vraag voorleggen als: 'op welke partij zou u stemmen als er vandaag verkiezingen zijn'.
Via internet krijg je een lijst voorgeschoteld waaruit je kunt kiezen, je hoeft het dus niet uit je hoofd te doen. Nieuwe partijen staan ook op zo'n lijst, je hoeft ze alleen maar aan te kruisen, terwijl deze telefonisch niet actief genoemd worden. ''

Daar zit wel wat in. Ik kan me voorstellen dat mensen over de telefoon niet durven te zeggen dat ze Wilders zullen stemmen maar dat per internet wel op durven geven. Soort schaamte.

Hoop overigens dat NOVA gelijk heeft maar ik heb het niet voor het zeggen.

S@deeQ
22-01-05, 14:23
Geplaatst door Zwarte_Kat
Maurice de Hond, november 2004: ,,Bij Interview-NSS (Nova) is het probleem dat nieuwe groeperingen of nieuwe partijen onderschat worden. Dat Geert Wilders bij mij de laatste weken op tien zetels staat en bij Nova of nul zetels heeft te maken met mijn werkwijze. Telefonisch kun je alleen een vraag voorleggen als: 'op welke partij zou u stemmen als er vandaag verkiezingen zijn'.
Via internet krijg je een lijst voorgeschoteld waaruit je kunt kiezen, je hoeft het dus niet uit je hoofd te doen. Nieuwe partijen staan ook op zo'n lijst, je hoeft ze alleen maar aan te kruisen, terwijl deze telefonisch niet actief genoemd worden. ''

:maf2:

Op welke partij gaat u stemmen :


A - Wilders
B - Wilders
C - Wilders
D - LPF

~Panthera~
22-01-05, 14:28
Geplaatst door S@deeQ
:maf2:

Op welke partij gaat u stemmen :


A - Wilders
B - Wilders
C - Wilders
D - LPF

:lachu:

Dutchguy
22-01-05, 14:30
Geplaatst door S@deeQ
:maf2:

Op welke partij gaat u stemmen :


A - Wilders
B - Wilders
C - Wilders
D - LPF

Heb multiple choice altijd moeilijker gevonden dan open vragen op school maar nu snap ik waarom. ;)

S@deeQ
22-01-05, 14:31
Geplaatst door ~Panthera~
:lachu:

:lachu: = ook wilders vlogens maurice de dolle hond

JobHopper
22-01-05, 14:37
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


Dacht je van Voortuin zeker ook ?
Stemden 1.6 miljoen nitwits op hoor.

Nee...foute aanname...

Voortuin was toen al niet meer....men stemde op een bijeengeraapt zooitje losers...

Zwarte_Kat
22-01-05, 14:38
Geplaatst door Dutchguy
Daar zit wel wat in. Ik kan me voorstellen dat mensen over de telefoon niet durven te zeggen dat ze Wilders zullen stemmen maar dat per internet wel op durven geven. Soort schaamte.

Hoop overigens dat NOVA gelijk heeft maar ik heb het niet voor het zeggen.

Maurice de Hond komt meestal aardig in de buurt.
Ik heb begrepen dat hij sympathie heeft voor de Partij voor de Dieren (niet vanwege zijn achternaam) dus ik denk niet dat hij loopt te manipuleren met uitslagen.

Dutchguy
22-01-05, 14:40
Geplaatst door Zwarte_Kat
Maurice de Hond komt meestal aardig in de buurt.
Ik heb begrepen dat hij sympathie heeft voor de Partij voor de Dieren (niet vanwege zijn achternaam) dus ik denk niet dat hij loopt te manipuleren met uitslagen.

Sympathie voor de Partij voor de Dieren heb ik ook, zal er niet op stemmen want het is weer zo'n one issue partij.

Balen dat we weer zo lang moeten wachten om weer echt te kunnen stemmen voor een ander kabinet.

~Panthera~
22-01-05, 14:43
Geplaatst door JobHopper
Nee...foute aanname...

Voortuin was toen al niet meer....men stemde op een bijeengeraapt zooitje losers...

------------------

Hetzelfde idee. :hihi:

Zwarte_Kat
22-01-05, 14:44
Geplaatst door Dutchguy
Sympathie voor de Partij voor de Dieren heb ik ook, zal er niet op stemmen want het is weer zo'n one issue partij.

Balen dat we weer zo lang moeten wachten om weer echt te kunnen stemmen voor een ander kabinet.

Wel balen ja maar anderszijds ook een geluk want ik gok erop dat tegen de tijd dat er gestemd gaat worden Wilders dan inmiddels exit is.
:blowen:

JobHopper
22-01-05, 14:46
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Hetzelfde idee. :hihi:

Eigenlijk niet..

Ik ben bang dat Pimmetje het zelfs tot premier had geschopt als hij toen nog had geleefd. Overigens had het kabinet dat nog korter stand gehouden ;-)

mark61
22-01-05, 14:48
Geplaatst door Zwarte_Kat
Maurice de Hond, november 2004: ... Nieuwe partijen staan ook op zo'n lijst, je hoeft ze alleen maar aan te kruisen, terwijl deze telefonisch niet actief genoemd worden. ''

Bij internetpeilingen zijn de begrippen aselect en representatief helemaal een lachertje. Iedereen vergeet altijd dat de representativiteit van peilingen staan of vallen met de WIL van de geënqueteerde om überhaupt mee te doen.

Kortom, allemaal gelul.

Ik had trouwens niet anders verwacht, en vond zowel de peilingen als de reacties erop erg dom. Tekenend voor de geestelijke gezondheid & volwassenheid van de Nederlandse samenleving, iedereen inbegrepen. Het oude ideaal van onderwijs als middel om weldenkende burgers voort te brengen kan gevoeglijk op de schroothoop.

Dutchguy
22-01-05, 14:48
Geplaatst door Zwarte_Kat
Wel balen ja maar anderszijds ook een geluk want ik gok erop dat tegen de tijd dat er gestemd gaat worden Wilders dan inmiddels exit is.
:blowen:

Denk dat iedereen Wilders zo zat is tegen die tijd dat hij gewoon in Limburg een kinderboerderijtje begint.

mark61
22-01-05, 14:50
Geplaatst door Dutchguy
Daar zit wel wat in. Ik kan me voorstellen dat mensen over de telefoon niet durven te zeggen dat ze Wilders zullen stemmen maar dat per internet wel op durven geven. Soort schaamte.

Dat speelt ook, bijvoorbeeld. Aan de andere kant, wie neemt er de moeite om zo'n website op te zoeken en zijn fantastische 'mening' te geven? Iemand hier? Vast niet. Alleen gefrustreerde types met gebrek aan aandacht, denk ik. Dus dan krijg je altijd extremen.

Al die 'onderzoeken' zijn flut.

Dutchguy
22-01-05, 14:51
Geplaatst door mark61
Bij internetpeilingen is zijn de begrippen aselect en representatief helemaal een lachertje. Iedereen vergeet altijd dat de representativiteit van peilingen staan of vallen met de WIL van de geënqueteerde om überhaupt mee te doen.

Kortom, allemaal gelul.

Ik had trouwens niet anders verwacht, en vond zowel de peilingen als de reacties erop erg dom. Tekenend voor de geestelijke gezondheid & volwassenheid van de Nederlandse samenleving, iedereen inbegrepen. Het oude ideaal van onderwijs als middel om weldenkende burgers voort te brengen kan gevoeglijk op de schroothoop.

Peilingen hebben inderdaad geen zin. Als NOVA en De Hond zo ver uit elkaar liggen zou je als media je ook af kunnen vragen of het zinvol is om uberhaupt peilingen serieus te nemen.

Dutchguy
22-01-05, 14:52
Geplaatst door mark61
Dat speelt ook, bijvoorbeeld. Aan de andere kant, wie neemt er de moeite om zo'n website op te zoeken en zijn fantastische 'mening' te geven? Iemand hier? Vast niet. Alleen gefrustreerde types met gebrek aan aandacht, denk ik. Dus dan krijg je altijd extremen.

Al die 'onderzoeken' zijn flut.

Daar heb je een punt. Peilingen geven alleen de hele grote stromingen aan en het is onzin om dat in zetels uit te drukken.

mark61
22-01-05, 14:54
Geplaatst door Dutchguy
Denk dat iedereen Wilders zo zat is tegen die tijd dat hij gewoon in Limburg een kinderboerderijtje begint.

Tegen die tijd zullen zowel de Dierenbescherming als ouders daar een stokje voor steken.

Zwarte_Kat
22-01-05, 14:59
Geplaatst door mark61
Dat speelt ook, bijvoorbeeld. Aan de andere kant, wie neemt er de moeite om zo'n website op te zoeken en zijn fantastische 'mening' te geven? Iemand hier? Vast niet. Alleen gefrustreerde types met gebrek aan aandacht, denk ik. Dus dan krijg je altijd extremen.

Al die 'onderzoeken' zijn flut.

:wijs: Ik citeer het gemakshalve maar even,

De aanpak die voor het onderzoek voor Peil.nl (Maurice de Hond) is gekozen is een andere methode om een zo goed mogelijke schatting van die werkelijkheid te geven. Geprobeerd wordt een zo groot mogelijk aantal Nederlanders zich bereid te laten verklaren om regelmatig via internet aan het onderzoek deel te nemen. Als zij aan het onderzoek willen meedoen wordt een serie van persoonlijke kenmerken vastgelegd, waaronder het stemgedrag bij de verkiezingen van 2003. Per afzonderlijk onderzoek wordt dan een deel van die mensen uitgenodigd om aan het onderzoek mee te werken. De selectie geschiedt op basis van de vastgelegde kenmerken, zodanig dat er ten aanzien van die bekende kenmerken sprake is van representativiteit. Na binnenkomst van alle resultaten wordt zonodig nog op de bekende kenmerken bijgewogen. Belangrijk daarbij is nog de vaststelling dat bij het onderzoek voor Peil.nl iedereen aan het onderzoek kan deelnemen. Zij krijgen dan inzicht in hun antwoorden afgezet tegen die van de groepen waarvan zij deel uitmaken. Maar voor de bepaling van de eindresultaten tellen alleen de mensen mee die van tevoren in de steekproef zijn gevallen.
Polls die -vaak- op internet plaatsvinden en die alleen zijn gebaseerd op mensen die een bepaalde website bezochten en vrijwillig mee zijn gaan doen kunnen zonder verdere bewerkingen geen aanspraak doen op representativiteit voor alle Nederlanders!

~Panthera~
22-01-05, 15:02
Geplaatst door JobHopper
Eigenlijk niet..

Ik ben bang dat Pimmetje het zelfs tot premier had geschopt als hij toen nog had geleefd. Overigens had het kabinet dan nog korter stand gehouden ;-)
----------------

Zeker weten. :hihi:

mark61
22-01-05, 15:04
Geplaatst door Zwarte_Kat
Geprobeerd wordt een zo groot mogelijk aantal Nederlanders zich bereid te laten verklaren om regelmatig via internet aan het onderzoek deel te nemen.

Polls die -vaak- op internet plaatsvinden en die alleen zijn gebaseerd op mensen die een bepaalde website bezochten en vrijwillig mee zijn gaan doen kunnen zonder verdere bewerkingen geen aanspraak doen op representativiteit voor alle Nederlanders!

Nee, en deze ook niet. Het selectiecriterium van wie er mee wil doen wordt namelijk niet geneutraliseerd. Alle verdere bewerkingen doen daar niets aan af. Je kan mensen niet dwingen mee te doen, en of ze oprecht antwoord geven hangt af van de gevoeligheid van het onderwerp. See?

Wat nog dommer is is dat een groot deel van de Nederlandse bevolking niet eens toegang heeft tot internet. Hoe vertekent dat het beeld wel niet.

Shitload of crap, om Taouanza eens instemmend te citeren.

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:08
Geplaatst door mark61
Iedereen vergeet altijd dat de representativiteit van peilingen staan of vallen met de WIL van de geënqueteerde om überhaupt mee te doen.

Kortom, allemaal gelul.


Onderschat dat niet!
Kheb kortstondig dit soort shit onderzoeken gehouden per :gsm:
En je wil niet weten hoe graag mensen er aan mee willen doen. Soms zat ik meer dan 20 minuten aan de telefoon met een persoon om een regen aan vragen af te vuren. En braaf werd er geluisterd naar de vragen en de opties.
:wtf: Ik werd daar echt down van hoe gemakkelijk mensen er in mee gaan.

~Panthera~
22-01-05, 15:09
Geplaatst door Zwarte_Kat
Onderschat dat niet!
Kheb kortstondig dit soort shit onderzoeken gehouden per :gsm:
En je wil niet weten hoe graag mensen er aan mee willen doen. Soms zat ik meer dan 20 minuten aan de telefoon met een persoon om een regen aan vragen af te vuren. En braaf werd er geluisterd naar de vragen en de opties.
:wtf: Ik werd daar echt down van hoe gemakkelijk mensen er in mee gaan.
----------------------

Heb je mij nog nooit aan de telefoon gehad. :sniper:

:giechel:

mark61
22-01-05, 15:12
Geplaatst door Zwarte_Kat
Onderschat dat niet!
Kheb kortstondig dit soort shit onderzoeken gehouden per :gsm:
En je wil niet weten hoe graag mensen er aan mee willen doen. Soms zat ik meer dan 20 minuten aan de telefoon met een persoon om een regen aan vragen af te vuren. En braaf werd er geluisterd naar de vragen en de opties.
:wtf: Ik werd daar echt down van hoe gemakkelijk mensen er in mee gaan.

Veel malloten zijn er wel, ja. Droevig. Maar dat zegt niets over de betrouwbaarheid van hun antwoorden. Iemand die nu boos is en zegt dat hij op Wilders gaat stemmen denkt in het stemhokje zeer ws. toch meer aan zijn inkomen. Vandaar dat de hele bups weer terugging naar de PvdA, last time around.

Normale mensen hebben wel wat beters te doen dan vragen te beantwoorden van een wildvreemde. Net als je zit te eten, tv te kijken, whatever.

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:13
Geplaatst door mark61
Nee, en deze ook niet. Het selectiecriterium van wie er mee wil doen wordt namelijk niet geneutraliseerd. Alle verdere bewerkingen doen daar niets aan af. Je kan mensen niet dwingen mee te doen, en of ze oprecht antwoord geven hangt af van de gevoeligheid van het onderwerp. See?

Wat nog dommer is is dat een groot deel van de Nederlandse bevolking niet eens toegang heeft tot internet. Hoe vertekent dat het beeld wel niet.

Shitload of crap, om Taouanza eens instemmend te citeren.

:wijs: Als je Tao wilt citeren doe dat dan met de gebruikelijke spelfouten erbij.....

Het systeem is niet waterdicht nee. Dat kan nu eenmaal niet maar ik geloof wel dat mensen betrouwbaar zijn met hun antwoorden.
Het aantal lui dat het leuk vinden om expres onjuiste antwoorden te geven is klein.
Mensen zijn over het algemeen gretig om hun mening te geven over ditjes en datjes.

mark61
22-01-05, 15:18
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Heb je mij nog nooit aan de telefoon gehad. :sniper:

:giechel:

Ow ben jij er ook zo één? :)

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:19
Geplaatst door mark61
Iemand die nu boos is en zegt dat hij op Wilders gaat stemmen denkt in het stemhokje zeer ws. toch meer aan zijn inkomen.

Normale mensen hebben wel wat beters te doen dan vragen te beantwoorden van een wildvreemde. Net als je zit te eten, tv te kijken, whatever.

Daar wordt natuurlijk rekening mee gehouden vandaar dat er regelmatig heronderzoeken plaatsvinden. Die onderzoekers weten dat mensen de ene week dit zeggen en de andere week dat.


I beg to differ! Er zo veel normale mensen die graag mee willen werken aan onderzoeken. Sterker nog, ik denk dat de meeste mensen willen mee werken.
Ik ben met dat werk van een kouwe kermis thuis gekomen.
Ik dacht mensen wel net zo als ik waren en dat ze een hekel hadden aan vragen beantwoorden maar dat valt vies tegen.

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:23
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Heb je mij nog nooit aan de telefoon gehad. :sniper:

:giechel:

:hihi: Vrouwen worden 9 vd 10x NIET gevraagd mee te doen aan telefoon-onderzoeken.
:hihi: Ik heb vrouwen aan de lijn gehad die mij zelfs aanboden om de onderzoeks-vragen te mogen beantwoorden nadat ik om de mannelijke bewoner van het huis vroeg.

mark61
22-01-05, 15:25
Geplaatst door Zwarte_Kat
I beg to differ!

Iesj goed hoor! Ik geloof alleen exit polls. En dan nog met mate.

mark61
22-01-05, 15:26
Geplaatst door Zwarte_Kat
:hihi: Vrouwen worden 9 vd 10x NIET gevraagd mee te doen aan telefoon-onderzoeken.
Ik heb vrouwen aan de lijn gehad die mij zelfs aanboden om de onderzoeks-vragen te mogen beantwoorden nadat ik om de mannelijke bewoner van het huis vroeg.

Hier, daar heb je het al, lummel! :hihi: Vrouwen stemmen niet?

~Panthera~
22-01-05, 15:30
Geplaatst door Zwarte_Kat
:hihi: Vrouwen worden 9 vd 10x NIET gevraagd mee te doen aan telefoon-onderzoeken.
:hihi: Ik heb vrouwen aan de lijn gehad die mij zelfs aanboden om de onderzoeks-vragen te mogen beantwoorden nadat ik om de mannelijke bewoner van het huis vroeg.
--------------------

Sexistische crap dus. :mad:

:regie: Willen ze MIJ dan ook even NIET meer bellen om 18.00 uur, de zijkerds ???

Komt zeker omdat ik een heel lage stem heb ??
Het is ook altijd "meneer" als ik opneem. :haha:

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:37
Geplaatst door mark61
Hier, daar heb je het al, lummel! :hihi: Vrouwen stemmen niet?

heb je Borat niet gezien vorige week?
Die reporter uit Kazakhstan.....
Hij was stom verbaast dat vrouwen in Amerika mogen stemmen.
In Kazakhstan mogen alleen mannen en paarden stemmen :D

mark61
22-01-05, 15:38
Geplaatst door ~Panthera~
:regie: Willen ze MIJ dan ook even NIET meer bellen om 18.00 uur, de zijkerds ???

Komt zeker omdat ik een heel lage stem heb ??
Het is ook altijd "meneer" als ik opneem. :haha:

Hoe weten ze dat dan vantevoren al? Maar ik ben gewaarschuwd, zal de volgende keer mijn hoogste piepstemmetje opzetten.

mark61
22-01-05, 15:39
Geplaatst door Zwarte_Kat
heb je Borat niet gezien vorige week?
Die reporter uit Kazakhstan.....
Hij was stom verbaast dat vrouwen in Amerika mogen stemmen.
In Kazakhstan mogen alleen mannen en paarden stemmen :D

Ik wist wel dat het een dictatuur was. What about die miljoenen onmondige schapen?

Ik zag hem de week ervoor met local Ami fundies. Die hadden geloof ik niks door.

~Panthera~
22-01-05, 15:40
Geplaatst door mark61
Hoe weten ze dat dan vantevoren al? Maar ik ben gewaarschuwd, zal de volgende keer mijn hoogste piepstemmetje opzetten.
-------------

Dat weten ze ook niet, dat is ALTIJD het geval. :droef:
Ach, heeft soms zijn voordelen. :D

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:41
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Sexistische crap dus. :mad:

:regie: Willen ze MIJ dan ook even NIET meer bellen om 18.00 uur, de zijkerds ???

Komt zeker omdat ik een heel lage stem heb ??
Het is ook altijd "meneer" als ik opneem. :haha:

Probleem voor die onderzoekers is dat meestal de vrouwen de telefoon opnemen in huishoudens. Daarom wordt er vaak naar de heer des huizens gevraagd.
(Of naar de zoon)

Mot je ff een ballontje lachgas nemen vlak voordat je de telefoon opneemt.....worden je stembanden een paar octaven opgekrikt.....

~Panthera~
22-01-05, 15:45
Geplaatst door Zwarte_Kat
Probleem voor die onderzoekers is dat meestal de vrouwen de telefoon opnemen in huishoudens. Daarom wordt er vaak naar de heer des huizens gevraagd.
(Of naar de zoon)

Mot je ff een ballontje lachgas nemen vlak voordat je de telefoon opneemt.....worden je stembanden een paar octaven opgekrikt.....
---------------

Dat zal wel, vandaar dat ze het mij nooit vragen :D ze denken dus dat ze die meteen te pakken hebben. :hihi:

Lachgas ? dan klink ik als Donald Duck :moe: lijkt me ook geen verbetering.