PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslim fundies vermoorden broeders en zusters op bruiloftsfeest



Zwarte_Kat
22-01-05, 15:24
:kotsen: Doden op bruiloftsfeest Irak door autobom

BAGDAD - Op een bruiloftsfeest van sjiieten in Youssifiya, ten zuiden van Bagdad, zijn vrijdagavond zeker elf mensen om het leven gekomen toen een bom in een ambulance ontplofte. Zeker 27 mensen raakten gewond, aldus artsen in het plaatselijke ziekenhuis zaterdag. Volgens hen kan het dodental nog toenemen.

Een sjiitische politicus zei te vermoeden dat militanten achter de aanslag zitten die de verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar willen opzetten. Ongeveer 60 procent van de Iraakse bevolking is sjiitisch. De soennitische minderheid maakte onder de verdreven leider Saddam Hussein jarenlang de dienst uit.

Vlak voor de aanslag waarschuwde een radicale leider voor een langdurige oorlog tegen de Amerikaanse aanwezigheid in Irak. Op een islamitische website die aan de terroristenleider Abu Musab al-Zarqawi zou toebehoren, werden de sjiieten veroordeeld wegens hun samenwerking met de Amerikanen.

In Irak staan voor 30 januari verkiezingen gepland.

S@deeQ
22-01-05, 15:26
Geplaatst door Zwarte_Kat
:kotsen: Doden op bruiloftsfeest Irak door autobom

BAGDAD - Op een bruiloftsfeest van sjiieten in Youssifiya, ten zuiden van Bagdad, zijn vrijdagavond zeker elf mensen om het leven gekomen toen een bom in een ambulance ontplofte. Zeker 27 mensen raakten gewond, aldus artsen in het plaatselijke ziekenhuis zaterdag. Volgens hen kan het dodental nog toenemen.

Een sjiitische politicus zei te vermoeden dat militanten achter de aanslag zitten die de verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar willen opzetten. Ongeveer 60 procent van de Iraakse bevolking is sjiitisch. De soennitische minderheid maakte onder de verdreven leider Saddam Hussein jarenlang de dienst uit.

Vlak voor de aanslag waarschuwde een radicale leider voor een langdurige oorlog tegen de Amerikaanse aanwezigheid in Irak. Op een islamitische website die aan de terroristenleider Abu Musab al-Zarqawi zou toebehoren, werden de sjiieten veroordeeld wegens hun samenwerking met de Amerikanen.

In Irak staan voor 30 januari verkiezingen gepland.

Dat waren amerikaanse honden :gsm: je snapt er geen reet van :usa:

Zwarte_Kat
22-01-05, 15:33
Geplaatst door S@deeQ
Dat waren amerikaanse honden :gsm: je snapt er geen reet van :usa:

Tuuuurlijk waren dat Amerikanen.
:rolleyes:

JobHopper
22-01-05, 15:47
Geplaatst door S@deeQ
Dat waren amerikaanse honden :gsm: je snapt er geen reet van :usa:

De Tsunami is ook getriggerd door de Amerikanen.... :confused:

Als Amerikaans honden al slim genoeg zijn om een bomaanslag te plannen, dan moeten hun baasjes helemaal wel superieur aan jou zijn ....

Yahudi
23-01-05, 22:07
Dat waren ''vrijheidsstrijders'' !!!!!!!

Zwarte_Kat
23-01-05, 22:11
Geplaatst door Yahudi
Dat waren ''vrijheidsstrijders'' !!!!!!!

Nah goed dan,
dan wordt t Moslim vrijheidsstrijders vermoorden broeders en zusters op bruiloftsfeest.....

Spoetnik
23-01-05, 22:15
Geplaatst door Zwarte_Kat
Tuuuurlijk waren dat Amerikanen.
:rolleyes:

Niet dat hierin enige waardeoordeel zit over wie deze bomaanslag aldaniet zou hebben uitgevoerd, maar tijdens de begravenis gaven rouwende de Amerikanen de schuld.

Dit vermeldt het artikeltje overigens te vermelden.

Zwarte_Kat
23-01-05, 22:18
Geplaatst door Spoetnik
Niet dat hierin enige waardeoordeel zit over wie deze bomaanslag aldaniet zou hebben uitgevoerd, maar tijdens de begravenis gaven rouwende de Amerikanen de schuld.



Dat rouwende mensen de Amerikanen de schuld geven lijkt me niet vreemd


Dit vermeldt het artikeltje overigens te vermelden.

Wablief?

Yahudi
23-01-05, 22:18
Geplaatst door Spoetnik
Niet dat hierin enige waardeoordeel zit over wie deze bomaanslag aldaniet zou hebben uitgevoerd, maar tijdens de begravenis gaven rouwende de Amerikanen de schuld.

Dit vermeldt het artikeltje overigens te vermelden.


de tasjesdief (kippebotje) is zeker ook door de CIA uitgeschakeld !

DEMOcraat
23-01-05, 22:19
Geplaatst door Zwarte_Kat
:kotsen: Doden op bruiloftsfeest Irak door autobom

BAGDAD - Op een bruiloftsfeest van sjiieten in Youssifiya, ten zuiden van Bagdad, zijn vrijdagavond zeker elf mensen om het leven gekomen toen een bom in een ambulance ontplofte. Zeker 27 mensen raakten gewond, aldus artsen in het plaatselijke ziekenhuis zaterdag. Volgens hen kan het dodental nog toenemen.

Een sjiitische politicus zei te vermoeden dat militanten achter de aanslag zitten die de verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar willen opzetten. Ongeveer 60 procent van de Iraakse bevolking is sjiitisch. De soennitische minderheid maakte onder de verdreven leider Saddam Hussein jarenlang de dienst uit.

Vlak voor de aanslag waarschuwde een radicale leider voor een langdurige oorlog tegen de Amerikaanse aanwezigheid in Irak. Op een islamitische website die aan de terroristenleider Abu Musab al-Zarqawi zou toebehoren, werden de sjiieten veroordeeld wegens hun samenwerking met de Amerikanen.

In Irak staan voor 30 januari verkiezingen gepland.

de eerste aanval...

19/05/04 - Een Amerikaanse legerhelikopter heeft woensdag het vuur geopend op een bruiloft in het westen van Irak en daarbij ruim veertig mensen gedood. Iraakse functionarissen hebben dit bekendgemaakt. Het Amerikaanse leger zei het bericht niet te kunnen bevestigen en stelde een onderzoek in.

Een politieman in de stad Ramadi, Ziyad el-Jbouri, zei dat bij de aanval tussen de 42 en 45 doden waren gevallen, onder wie vijftien kinderen en tien vrouwen. Het incident zou hebben plaatsgevonden rond 02.45 uur lokale tijd in een afgelegen woestijngebied bij de grens met Syrië en Jordanië. Een arts in het ziekenhuis van Ramadi sprak van 45 doden

de tweede aanval...

08-10-2004 07:07
'Doden op bruiloft in Irak na aanval VS'

Bij een Amerikaanse luchtaanval op rebellen in de opstandige Iraakse stad Falluja zijn ook burgers geraakt. Het zou gaan om bezoekers van een bruiloft, zegt een ziekenhuis in de stad.

ik snap niet waarom de amerikkanen altijd op bruiloften hun moordmachines gebruiken..

Spoetnik
23-01-05, 22:21
Geplaatst door Zwarte_Kat
Dat rouwende mensen de Amerikanen de schuld geven lijkt me niet vreemd

Waarom?

Yahudi
23-01-05, 22:21
het zijn me ook een feestgangers die Yanks !

~Panthera~
23-01-05, 22:23
Geplaatst door Yahudi
het zijn me ook een feestgangers die Yanks !


Dit vind ik dus een kut opmerking. :moe:

Yahudi
23-01-05, 22:26
Geplaatst door ~Panthera~
Dit vind ik dus een kut opmerking. :moe:

net ''vrijheidsstrijders'' toch ?

DEMOcraat
23-01-05, 22:26
Geplaatst door Yahudi
het zijn me ook een feestgangers die Yanks !
zionisten weten hoe ze een feest moeten opbouwen kennelijk hebben ze dat tijdens de nazi tijd geleerd..

~Panthera~
23-01-05, 22:28
Geplaatst door Yahudi
net ''vrijheidsstrijders'' toch ?
----------------------

Is het ook iedere keer "feest" in Israel, als er weer doden vallen ? :moe:

Zwarte_Kat
23-01-05, 22:28
Geplaatst door DEMOcraat

ik snap niet waarom de amerikkanen altijd op bruiloften hun moordmachines gebruiken..

Ik snap niet waarom Amerikanen uberhaupt in Irak zitten en hun moordmachines gebruiken...

Yahudi
23-01-05, 22:29
Geplaatst door DEMOcraat
zionisten weten hoe ze een feest moeten opbouwen kennelijk hebben ze dat tijdens de nazi tijd geleerd..

dat vind ik nou weer een kutopmerking !




wat heeft Zion er nou weer mee van doen ?

~Panthera~
23-01-05, 22:30
Geplaatst door Yahudi
dat vind ik nou weer een kutopmerking !
-------------



Vandaar dat het overal ook een kutzooi is. :moe:

DEMOcraat
23-01-05, 22:32
Geplaatst door Yahudi
dat vind ik nou weer een kutopmerking !
jou eerdere kutopmerking verdient het..

DEMOcraat
23-01-05, 22:34
Geplaatst door Zwarte_Kat
Ik snap niet waarom Amerikanen uberhaupt in Irak zitten en hun moordmachines gebruiken...

democratie zaaien alleen weten ze zelf niet wanneer en wat het oogst zal zijn.

Rabi'ah.
23-01-05, 22:35
Geplaatst door Zwarte_Kat
Ik snap niet waarom Amerikanen uberhaupt in Irak zitten en hun moordmachines gebruiken...

Ik vrees dat ik het heel goed snap.


:moe:

sjo
23-01-05, 22:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vrees dat ik het heel goed snap.


:moe:

Omdat ik geen Surinaamse snapmuts draag ga jij me dat eens haarfijn uitleggen.....

gr.
sjo