PDA

Bekijk Volledige Versie : Zarqawi waarschijnlijk al opgepakt



Spoetnik
22-01-05, 16:29
Iraq's interior minister on Saturday refused to comment on rumors that the top terror leader in the country had been taken into custody.

"I wouldn't like to comment for the time being," Interior Minister Falah al-Naqib said when asked about rumors that Abu Musab al-Zarqawi had been arrested. "Let's see. Maybe in the next few days we will make a comment about it."

Pressing him, a reporter asked, "Does that mean he is in custody?"

"No comment," the minister repeated.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1106363885324

Ik vermoed dat Zarqawi al 2 weken geleden is opgepakt, toen circuleerden er namelijk ook al geruchten. Wat nou precies de reden is, dat ze zo geheimzinnig doen, wellicht denkt Allawi voordeel te halen als hij vlak voor de verkiezingen bekend maakt dat Zarqawi is opgepakt.

wytze
22-01-05, 16:43
T zal voor het aantal aanslagen weinig uitmaken vrees ik.

DEMOcraat
22-01-05, 18:23
Geplaatst door Spoetnik
pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1106363885324[/url]

Ik vermoed dat Zarqawi al 2 weken geleden is opgepakt, toen circuleerden er namelijk ook al geruchten. Wat nou precies de reden is, dat ze zo geheimzinnig doen, wellicht denkt Allawi voordeel te halen als hij vlak voor de verkiezingen bekend maakt dat Zarqawi is opgepakt.

ik denk het niet spoetnick allawi de westerse saddam wordt zeker gekozen het staat al vast

Don Vito
22-01-05, 19:06
Het is de vraag of die Al Zarqawi wel bestaat.

Spoetnik
22-01-05, 19:15
Geplaatst door Don Vito
Het is de vraag of die Al Zarqawi wel bestaat.

Als hij dood wordt gepresenteerd door Allawi, dan is de kans groot dat hij nooit heeft bestaan. :)

Overigens, wat ik vermoed is dat Zarqawi een verzamelnaam is. De oorsprong van Zarqawi ligt in de Jordaanse stad Zarqa, waar een paar zeer radicale terroristen wortel hebben geschoten. Zarqawi is dus gewoon iemand (of meer dan een) uit de stad Zarqa.