PDA

Bekijk Volledige Versie : Hte huishouden kán leuk zijn.



Rabi'ah.
23-01-05, 13:40
Dansend stofzuigen met Jil Jilala op de achtergrond. :boogie:

Orakel
23-01-05, 14:37
Geplaatst door Rabi'ah.
Dansend stofzuigen met Jil Jilala op de achtergrond. :boogie:

Ik heb zo'n Jil Jilala liever op de voorgrond en achter de stofzuiger. Kostie? Eurootje of 5 per uur?

~Panthera~
23-01-05, 14:46
Geplaatst door Orakel
Ik heb zo'n Jil Jilala liever op de voorgrond en achter de stofzuiger. Kostie? Eurootje of 5 per uur?
-----------

5 euro per uur ? :schok: was dit? de vrekkenclub? :hihi:

Rabi'ah.
23-01-05, 19:08
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

5 euro per uur ? :schok: was dit? de vrekkenclub? :hihi:

:haha:

Si_Y
23-01-05, 19:26
Geplaatst door Rabi'ah.
Dansend stofzuigen met Jil Jilala op de achtergrond. :boogie:

JAAaaaaaa, perfect, alleen dat stofzuigen is niet echt ideaal.Het overheersende geluid van de stofzuiger laat niet veel meer over van het muziek.

Bij de afwas, kun je het meest genieten van het muziek, kan ik uit ervaring zeggen

Rabi'ah.
23-01-05, 21:47
Geplaatst door Si_Y
JAAaaaaaa, perfect, alleen dat stofzuigen is niet echt ideaal.Het overheersende geluid van de stofzuiger laat niet veel meer over van het muziek.

Bij de afwas, kun je het meest genieten van het muziek, kan ik uit ervaring zeggen

Ja, maar ik draai de muziek zo hard dat de herrie van de stofzuigers overstemd wordt. :D

~Panthera~
23-01-05, 21:49
Kijk, de muziek is leuk, maar het huishouden is geen ruk aan ja ? :moe:

Spoetnik
23-01-05, 21:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja, maar ik draai de muziek zo hard dat de herrie van de stofzuigers overstemd wordt. :D

Stofzuigers? Dat gaat er industrieel er aan toe merk ik :)

Goodnight
23-01-05, 21:56
stofzuigers???

Heb je wel a hell of een instalatie nodig wil je meerder stofzuigers overstemmen.

Rabi'ah.
23-01-05, 21:57
Geplaatst door Goodnight
stofzuigers???

Heb je wel a hell of een instalatie nodig wil je meerder stofzuigers overstemmen.

Sorry misverstand ik bedoelde 1 stofzuiger

Dutchguy
23-01-05, 21:58
Geplaatst door Si_Y
JAAaaaaaa, perfect, alleen dat stofzuigen is niet echt ideaal.Het overheersende geluid van de stofzuiger laat niet veel meer over van het muziek.

Bij de afwas, kun je het meest genieten van het muziek, kan ik uit ervaring zeggen

Klopt, de afwas stimuleert bovendien lekker meebleren. Helemaal ideaal met een mp3 spelertje.

Siah
23-01-05, 22:50
Geplaatst door Rabi'ah.
Dansend stofzuigen met Jil Jilala op de achtergrond. :boogie:

je mag hier bij mij ook doen hoor. :D

desnoods stuur ik je één keer per week een uitnodiging.
zou ik je mijn huisadres pmen(?) :argwaan:

Orakel
23-01-05, 22:57
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

5 euro per uur ? :schok: was dit? de vrekkenclub? :hihi:

Vrekkenclub? 5 euri is nog steeds 11 gulden, is 450 drachmen, is 3 miljard Turkse lira's.
En tis niet zo dat ze met hun eigen bakkes over het kleed schuiven, de stofzuigert doet het meeste werk.
Dus.

~Panthera~
23-01-05, 23:04
Geplaatst door Orakel
Vrekkenclub? 5 euri is nog steeds 11 gulden, is 450 drachmen, is 3 miljard Turkse lira's.
En tis niet zo dat ze met hun eigen bakkes over het kleed schuiven, de stofzuigert doet het meeste werk.
Dus.
-----------------


Kijk, ik betaal 10 euri, en dan wil ik dus wel even die bakkes over het tapijt zien schuiven.
Wat zeg ik: scheuren dus. :hihi:
Tis geen Club Med hier.