PDA

Bekijk Volledige Versie : Nourdin Elotmani

Tijgerin
23-01-05, 22:13
Mensen wie weet meer info over deze jongen.

Ik ben zijn ex vriendin (+-4 jaar geleden ) maar ik ken hem maar niet uit mijn hoofd halen. En laatst zag ik hem weer op T.v. en weer is alles naar boven gekomen.

Echt het klinkt gek maar ik had met hem en het ging uit op een gegeven moment. Ik dacht het gaat over als ik een vriend neem maar nee hoor soms zo stom ik zoen met mijn vriend en denk aan hem.
Ik word gek van hem maar ik weet wat hij in huis heeft echt een lief/mooie/super lekkere jongen ik was gewoon stom om hem te laten gaan.

Ik weet dat hij les geef ergens maar waar precies?? en wie kent zijn nr? en heeft hij al een vriendin??? Het zal wel maar hoe sirieus is het?? en wie weet nog meer info over hem.

Ik mis hem heel erg (trouwens ik ben nieuw hier) ik heb het ook op andere Sit's gezocht en ik wacht nog af!

Please wie kan me helpen????

Alvast allemaal sukran

Tijgerin
23-01-05, 22:16
trouwens ik heb nu geen vriend

Ik wil nourdin weer trug :( Wie kan me helpen???

1JAMILLA1
28-01-05, 23:00
WAAR WOONT HIJ? :lole:

Tijgerin
30-01-05, 23:29
Hij woont in Amsterdam

Ik kom vaak langs zijn oude huis, maar geen spoor te bekennen daar van nourdin.

Weet jij wat info over hem dan???

1JAMILLA1
31-01-05, 07:20
De gene die ik ken woont hier in zeeland en ik weet niet of het de zelfde is sorry.Ik hoop dat je hem zult vinden anders weet hij toch jou te vinden als hij dat wil.

groetjes van jamilla

olie
31-01-05, 19:56
Is hij een kickboxer en gala organisator? Dat krijg je als je z'n naam intoetst in google. Moet je misschien by simonrutzpromotions.nl bellen.

Blondy
03-02-05, 19:48
he's taken

Tijgerin
03-02-05, 23:34
Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb alles geprobeerd maar ik heb ook inderdaat Simonrutz geprobeerd en hij heeft alleen maar een oude nr zegt hij en dat ik maar lang moet gaan bij zijn Gym en hij weet niet waar precies!!

Blondy wat bedoel je???

Wie weet meer info over zijn Sportschool of zijn nr of iets van hem???

cobra25
03-10-05, 00:01
Luister lieve schat nourdine is gelukkig getrouwd, en wordt binnenkort vader, dus ik adviseer je om niet verder te zoeken.

Tijgerin
12-10-05, 13:28
Geplaatst door cobra25
Luister lieve schat nourdine is gelukkig getrouwd, en wordt binnenkort vader, dus ik adviseer je om niet verder te zoeken.

Bedankt voor je advies, maar daar heb ik niets aan want ik moet hem terug.

Hoe dan ook ik heb heel wat jaren gewacht op hem.

sersara
14-10-05, 16:47
Geplaatst door Tijgerin

Hoe dan ook ik heb heel wat jaren gewacht op hem.
You can't always get what you want! Een levensles die niet aan jou besteed is zo te zien. Doe effe normaal zeg "ik moet" en wat als je hem niet krijgt ga je dood of wat???? Als je toch door achterbaks gekronkel wat kunt wegstelen zal het toch niks waard zijn.

Good luck to all the desperado's

Tijgerin
18-10-05, 02:35
Geplaatst door sersara
You can't always get what you want! Een levensles die niet aan jou besteed is zo te zien. Doe effe normaal zeg "ik moet" en wat als je hem niet krijgt ga je dood of wat???? Als je toch door achterbaks gekronkel wat kunt wegstelen zal het toch niks waard zijn.

Good luck to all the desperado's

Bemoei er a.u.b er niet mee aub

voor mensen die intresse hebben hoe het ongeveer is gegaan:

Ik was al een tijd verliefd op die jongen(nourdin elotmani) door zijn bekendheid wou ik me niet te veel mengen met hem(anders gaat hij denken alleen maar om zijn bekendheid)maar hij was in die tijd heel erg bekend dus meer meiden die wouden wat met deze jongen(vooral door zijn bekendheid)maar hij hield zich niet zo vaak met meisjes(relatie) omdat hij gekozen had voor zijn sport.

Ik belde hem wel vaak maar vaak hoorde ik al op de achtergrond stoten van zak of hoorde ik al aan zijn gehijg dat hij aan het trainen was. en vaak nam hij niet op en hij had geen vaste tijden om te trainen vaak rond 11 00 in de ochtend en 19.30 in de avond begon zijn trainingen(Ja dat weet ik nog heel goed).En soms tussen door.

Een keer ging ik naar Amstedam eigenlijk om te winkelen(toeval)maar de trein reed door naar Amsterdam Oost (muiderpoort station) en wie was daar met sport tas
Ja je raad het al....

Hij zag me en zwaaide naar mij(heel lief en aardig altijd echt altijd en altijd spontaan)ik vroeg hem om mee te gaan naar de stad(centrum)om samen met mij te winkelen.

Maar hij was eigenlijk te moe hij was net klaar met trainen. en hij had wat belangrijke wedstrijden op schema en moest rusten(hij was toen pas europees kampioen kickboxen)maar na wat smeken en trekken ging hij toch mee maar wou niet de stad hij hield niet van de stad.
Toch had ik hem overgehaald om naar de stad te gaan.
Het was echt een dramma, echt een dramma voor mij.

Toen kwam ik er achter waarom hij de stad haate, vanaf dat we de tram uit kwamen bij Leidseplei, begon het al zwaaien.
Hier en daar is niet erg, maar stond constant met jongens/meiden/ouderen(bekende van hem) even te praten. Hij kan echt veel mensen macha allah.
Zeker langer dan 3 uur hebben hebben we over de Kalverstraat/nieuwdijk gedaan.
En hoor hem bij het einde van de nieuwdijk hoor hem: sorry samira(zo heet ik echt)maar die tram moet ik hebben. Dus hij rende en zwaaide naar achteren en verbaast zwaaide terug. (later vertelde hij me dat hij moest rusten/slapen voor zijn volgende training)

Een paar dagen later(na dat ik hem gebeld had want hij had tijd zaterdag)
zaten we in een tarrasje, gezellig te praten en heel snel volgens hem (een paar weken)hadden(wat je snel noemt maar zo was hij) we eindelijk met elkaar.

Echt een jongen naar mijn hart met veel respect/bewondering had ik voor hem(en dat hebben heel veel mensen voor hem) heel veel respect dat straalt hij ook uit, wil altijd de beste voor andere mensen.

In de hoop dat hij wat meer tijd aan me zou geven na een wedsrijd in Thailand(dat hij beloofd) ze training pakte hij op en belde me op in de avond van "he schatje ik moet over xxxx weken voor de wereldtitel in Frankrijk bid je voor me"dus ik heel blij, maar ik wist niet dat de hel ging beginnen.

Het was niet meer 2x per dag trainen maar 3 x soms met banenzwemmen 4x per week. En tussen de trainingen moest hij rusten(slapen).

Ik had hem niet gezien voordat hij na Thailand ging(2 weken)en ik vond het gewoon te veel dus ik belde hem vaak om aan te dringen om wat minder te gaan trainen om wat tijd aan mij te geven.

Na een tijdtje had hij me gebeld "luister schat, ik kan gewoon deze realtie niet aan dit is mantal niet goed voor me om me met nog meer dingen bezig te houden dan trainen en we kunnen elkaar niet zien pas na de wedstrijd inscha allah zei hij, maar daarom nam ik ook bijna geen realties, ik kan je niet alle liefde geven die je eigenlijk verdient, je verdient een betere jongen die veel meer tijd voor je heb dan mij" zei hij en ik heel trots"Oke als jij het zo wilt" maar van binnen ging ik Kappot.
Ik belde hem wel vaak anoniem en hande op als hij opnam(je kent het wel)

Toen hij zijn Wereldtitel behaalde dacht ik nou nee ik ga niet bellen(ook weer die stomme trots)en ook om hem niet te laten denken van om zijn Wereldtitel dat ik graag terug kwam(achteraf een dom gedachte) en ongeveer 2 maanden later.

Besloot ik hem om nu echt te bellen om hem terug te vragen en krijg ik dit te horen "deze nr is niet meer in gebruik" dus hij had een andere nummer

Ik dacht dit is een teken van dat ik niet terug moet gaan, maar het bleef aan me knagen en nam een vriend, maar heel snel maakte ik het uit want ik dacht aan mijn ex tijdens het zoenen bijvoorbeeld(ik voelde me schuldig)tot deze tijd heb ik hem niet gesproken (en de tijd is voorbij gevlogen).
Snappen jullie nu mij een beetje hoe het zit.

Het is inmiddels 5 jaar geleden!!!!!!!!!!\
En laatst hoorde ik dat hij getrouwd is maar niemand uit zijn kringen(die hem goed kende)hebben dat bevestigd. Weet iemand de juiste info te geven.

sersara
18-10-05, 22:38
Geplaatst door Tijgerin
Bemoei er a.u.b er niet mee aub

Echt goed advies, maar het zou nog beter zijn als jij er zelf ook naar zou luisteren. Ik heb voor de rest je sprookje niet gelezen en onthou me van verdere commentaar.

sara

Mohajir
20-10-05, 17:00
Geplaatst door Tijgerin

Hoe dan ook ik heb heel wat jaren gewacht op hem. blijf wachten meid, allah beloont de geduldige mens :stomp:

Flupke.
03-11-05, 14:53
Mijn mening:Volgens mij ben jij een straatkat(Tijgerin),en dat is niet hetgeen hij zocht.

De dag dat jij hem toevallig tegenkwam bij die treinstation,wel dit keer is de trein doorgereden en daardoor heb jij hem nooit meer terug gezien.Dit is een teken om van straat te geraken,en je leven enig betekenis te geven.

tijgerin1996
03-11-05, 21:23
ik ben geen straatkat je weet niet wat je zeg jullie marrokkanen denken altijd verkeerd :tover:

tijgerin1996
03-11-05, 21:37
sorry ik heb verkeerde persoon

temsamania_23
13-11-05, 23:46
Hoi meid...

Jammer dat het zo is afgelopen maar ik hoor net van mijn nicht dat hij idd getrouwd is :auw2:

moro_79
14-11-05, 14:47
Geplaatst door Tijgerin
Mensen wie weet meer info over deze jongen.

Ik ben zijn ex vriendin (+-4 jaar geleden ) maar ik ken hem maar niet uit mijn hoofd halen. En laatst zag ik hem weer op T.v. en weer is alles naar boven gekomen.

Echt het klinkt gek maar ik had met hem en het ging uit op een gegeven moment. Ik dacht het gaat over als ik een vriend neem maar nee hoor soms zo stom ik zoen met mijn vriend en denk aan hem.
Ik word gek van hem maar ik weet wat hij in huis heeft echt een lief/mooie/super lekkere jongen ik was gewoon stom om hem te laten gaan.

Ik weet dat hij les geef ergens maar waar precies?? en wie kent zijn nr? en heeft hij al een vriendin??? Het zal wel maar hoe sirieus is het?? en wie weet nog meer info over hem.

Ik mis hem heel erg (trouwens ik ben nieuw hier) ik heb het ook op andere Sit's gezocht en ik wacht nog af!

Please wie kan me helpen????

Alvast allemaal sukran
poepje, probeer het bij opsporing verzocht :vingers:

temsamania_23
15-11-05, 00:43
moro_79 :gechoquee

assia1
07-05-06, 20:50
hey luister meid

kom je uit almeren of probeer je (samira) zwart te maken?
en zal je één ding adviseren ZET NORDIN UIT JE HOOFD hij is gelukkig en hij is getrouwd en heeft een mooie kind!!!

ga iemand anders lastig vallen!!
doei doei :zwaai:

assia1
22-11-10, 16:54
jeetje man mensen reageren nu nog op iets wat van jaren geleden was!! levenloze wezens damnn!!! kowed als je daar niks mee te maken hebt of hem niet kent hou dan je nutteloze reacties bij je ja!!!

muslima28
22-11-10, 20:20
Wie weet wil hij jou wel als zijn tweede vrouw nemen? Je kan het altijd proberen nee heb je ja kun je krijgen.