PDA

Bekijk Volledige Versie : Nourdin Elotmani uit Amsterdam

Tijgerin
23-01-05, 22:18
Mensen wie weet meer info over deze jongen.

Ik ben zijn ex vriendin (+-4 jaar geleden ) maar ik ken hem maar niet uit mijn hoofd halen. En laatst zag ik hem weer op T.v. en weer is alles naar boven gekomen.

Echt het klinkt gek maar ik had met hem en het ging uit op een gegeven moment. Ik dacht het gaat over als ik een vriend neem maar nee hoor soms zo stom ik zoen met mijn vriend en denk aan hem.
Ik word gek van hem maar ik weet wat hij in huis heeft echt een lief/mooie/super lekkere jongen ik was gewoon stom om hem te laten gaan.

Ik weet dat hij les geef ergens maar waar precies?? en wie kent zijn nr? en heeft hij al een vriendin??? Het zal wel maar hoe sirieus is het?? en wie weet nog meer info over hem.

Ik mis hem heel erg (trouwens ik ben nieuw hier) ik heb het ook op andere Sit's gezocht en ik wacht nog af!

Please wie kan me helpen????

Alvast allemaal sukran

Tijgerin
23-01-05, 22:21
Ik heb geen vriend meer, ik vond het te erg worden en ik heb het hem eerlijk verteld, maar hij begreep het niet en maakte het uit met me.(hij heeft juist gehandeld denk ik)

Maar nu wil ik alleen maar nourdin trug ik heb hem al 1 jaar niet gezien( en zeker 2.5 jaar geleden niet gesproken)
please help me

hanan0202
19-03-05, 22:25
Salaam

Nourdin is al getrouwd .

Mc_Fouzia
20-03-05, 18:49
:P