PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer raak! Laffe automobiliste rijdt in op scooterjongens met gouden harten



Mill
25-01-05, 10:53
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50617

Vrouw zet achtervolging in na tasjesroof

Opnieuw een tasjesroof met achtervolging, ditmaal niet met een fatale afloop. In De Meern had een vrouw de achtervolging ingezet op twee tasjesdieven, nadat haar tas werd gejat uit de auto. Terwijl ze wachtte voor een verkeerslicht, sloegen de scooterrijders een autoruit in en jatten haar handtas.

De 55-jarige vrouw en enkele omstanders handelden direct en zetten de achtervolging in. Eén van de automobilisten aarzelde geen seconde en stapte bij de vrouw in de auto, waarna ze samen de jacht op de scooterrijders startten. Daar reden ze de dieven achterna op een parkeerplaats. De tasjesdieven wilden een talud oprijden, maar dit lukte niet.

De twee vluchtten uiteindelijk te voet. De vrouw heeft haar tasje weer terug, de dieven zijn spoorloos.

Mark
25-01-05, 11:00
verdomme leren die psycho hoeren het nooit? :kotsen2:

ik hoop dat die jongen niet teveel schade aan zijn scooter heeft en niet te erg is geschrokken

Si_Y
25-01-05, 11:02
Het mag tegenwoordig!

Maar dat is best serieus, de autoruit inslaan, en de tas eruithalen. Ik dacht dat soort dingen alleen in de grote steden gebeurden

Simon
25-01-05, 11:09
Nou er stonden hier laatst ook wat Marokkaanse jongens op een scooter met veel belangstelling naar mijn auto op de parkeerplaats te kijken. Mag je die nu onder de nieuwe wetgeving van Donner preventief aanpakken?

wytze
25-01-05, 11:10
waar ligt dat eigenlijk, de Meern?

Goodnight
25-01-05, 11:13
Geplaatst door Simon
Nou er stonden hier laatst ook wat Marokkaanse jongens op een scooter met veel belangstelling naar mijn auto op de parkeerplaats te kijken. Mag je die nu onder de nieuwe wetgeving van Donner preventief aanpakken?

Er kijken altijd mensen met belangstelling naar mijn auto...moet ik daar nu wat van gaan denken?

Mijn autoruiten zijn 2 X ingeslagen.

Maar ondanks dat ik baalde en het huilen mij nader stond dan het lachen besef ik ook dat dit soort dingen nu eenmaal gebeurt in een stad als Amsterdam.Ik kan me er vreselijk over opwinden, wat ik ook de eerste dag deed.Maar een beetje realiteitsgevoel is niet overbodig in dit soort gevallen.

Mark
25-01-05, 11:15
als iemand iets van me jat met geweld en zo dom is om te voet te vluchten terwijl ik in de auto zit dan neem ik hem te grazen :)

Bofko
25-01-05, 11:16
Geplaatst door Simon
Nou er stonden hier laatst ook wat Marokkaanse jongens op een scooter met veel belangstelling naar mijn auto op de parkeerplaats te kijken. Mag je die nu onder de nieuwe wetgeving van Donner preventief aanpakken?

Alleen als hij bij Schiphol geparkeerd stond. :nl:

Btw welkom terug trouwens.

echnaton
25-01-05, 11:16
Deze mevrouw heeft haar handtasje terug en nog een scooter erbij. Goeie deal.

Mill
25-01-05, 11:18
Geplaatst door echnaton
Deze mevrouw heeft haar handtasje terug en nog een scooter erbij. Goeie deal.

En onderschat de waarde van een splinternieuw onderduikadres niet! :)

Simon
25-01-05, 11:18
Geplaatst door Goodnight
Er kijken altijd mensen met belangstelling naar mijn auto...moet ik daar nu wat van gaan denken?

Ja ik denk daar nu wel wat van nu al 6 keer is ingebroken in mijn auto. Overigens in mijn huidige auto nog niet. Daar zit de autoradio n.l. verwerkt is het dashboard (is geen losse module) dus is er niet uit te halen. Ik hoop dan altijd maar dat die kinderen nog snugger genoeg zijn om dat te snappen voordat ze mijn auto openbreken.

Pixelshade
25-01-05, 11:18
Geplaatst door Mark
als iemand iets van me jat met geweld en zo dom is om te voet te vluchten terwijl ik in de auto zit dan neem ik hem te grazen :)

Pak die Yamaha van je en maak die wheelie op zn achterhoofd, lekker opscheren die hap :bril:

Mark
25-01-05, 11:22
Geplaatst door Pixelshade
Pak die Yamaha van je en maak die wheelie op zn achterhoofd, lekker opscheren die hap :bril:

Mijn auto is sowieso al rood :D

Pixelshade
25-01-05, 11:24
Geplaatst door Mark
Mijn auto is sowieso al rood :D

wat voor auto heb je gekregen in Qatar? Nissan Patrol of Mitsubishi Pajero?

Mark
25-01-05, 11:25
Geplaatst door Pixelshade
wat voor auto heb je gekregen in Qatar? Nissan Patrol of Mitsubishi Pajero?

Een Toyota Hi-lux


maar ik zit nu een weekje in nederland dus is mijn auto weer rood

Goodnight
25-01-05, 11:29
Geplaatst door Simon
Ja ik denk daar nu wel wat van nu al 6 keer is ingebroken in mijn auto. Overigens in mijn huidige auto nog niet. Daar zit de autoradio n.l. verwerkt is het dashboard (is geen losse module) dus is er niet uit te halen. Ik hoop dan altijd maar dat die kinderen nog snugger genoeg zijn om dat te snappen voordat ze mijn auto openbreken.

Bij mij namen ze de moeite om beide ruiten in te gooien.terwijl er duidelijk niets in de auto lag :rolleyes:

~Panthera~
25-01-05, 11:33
Mijn auto staat 220 Volt op. :D

Goodnight
25-01-05, 11:35
Geplaatst door ~Panthera~
Mijn auto staat 220 Volt op. :D

:hihi:

Ik denk dat ik prikkeldraad om die van mij heen ga zetten :D

Pixelshade
25-01-05, 11:36
Geplaatst door Mark
Een Toyota Hi-lux


maar ik zit nu een weekje in nederland dus is mijn auto weer rood

Die Hilux die toen bij TopGear was, of zon nieuwere? :D

Wrom ben je zo snel al weer terug?

~Panthera~
25-01-05, 11:37
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Ik denk dat ik prikkeldraad om die van mij heen ga zetten :D
------

Op decoratieve wijze ? :hihi:

Pixelshade
25-01-05, 11:40
Geplaatst door ~Panthera~
------

Op decoratieve wijze ? :hihi:

Werk jij in een dierenasiel of heb je een uitkerings internetverbinding thuis? :argwaan:

~Panthera~
25-01-05, 11:41
Geplaatst door Pixelshade
Werk jij in een dierenasiel of heb je een uitkerings internetverbinding thuis? :argwaan:
-

Ik rentenier. :D

Mark
25-01-05, 11:49
Geplaatst door Pixelshade
Die Hilux die toen bij TopGear was, of zon nieuwere? :D

Wrom ben je zo snel al weer terug?

ik kom mijn huisraad en mijn vrouw ophalen ;) uiteraard in andere volgorde van belangrijkheid

en ik moet nog wat babbelen met mijn belastingadviseur :D

Mark
25-01-05, 11:50
die hilux was een tweedehandsje van de bbc, hij blijft maar rijden!

Pixelshade
25-01-05, 11:52
Geplaatst door Mark
ik kom mijn huisraad en mijn vrouw ophalen ;) uiteraard in andere volgorde van belangrijkheid

en ik moet nog wat babbelen met mijn belastingadviseur :D

Aha, zaken waarvan ik toch geen donder snap. Zit je in Qatar al gezellig in de koffiehuizen aan een shisha en een thee'tje, lekker discussierend met de oude mannen over die zions enzo?

Goodnight
25-01-05, 11:55
Geplaatst door ~Panthera~
------

Op decoratieve wijze ? :hihi:
Ja afgewerkt met van dat gekleurd gebroken glas ( afgekeken in Marokko bij de villa's van rijke patsers)

~Panthera~
25-01-05, 11:58
Geplaatst door Goodnight
Ja afgewerkt met van dat gekleurd gebroken glas ( afgekeken in Marokko bij de villa's van rijke patsers)
-

Sort of "Art Deco" omheining. ? :hihi:
Nou maar hopen dat ze daar niet de hele dag naar gaan staren, anders schiet het zijn doel weer voorbij. :D

Mark
25-01-05, 12:46
Geplaatst door Pixelshade
Aha, zaken waarvan ik toch geen donder snap. Zit je in Qatar al gezellig in de koffiehuizen aan een shisha en een thee'tje, lekker discussierend met de oude mannen over die zions enzo?

de qatari leven gescheiden van de andere arabieren/europeanen/indiers/aziaten dus ik zou het echt niet weten waar di gasten het over hebben tjdens de thee

xaja32
25-01-05, 12:48
jat je mijn tas dan geef ik gas :wohaa:

Goodnight
25-01-05, 13:19
Geplaatst door Mark
de qatari leven gescheiden van de andere arabieren/europeanen/indiers/aziaten dus ik zou het echt niet weten waar di gasten het over hebben tjdens de thee

aah...je wil niet integreren?? :slaap:

Pixelshade
25-01-05, 13:22
Geplaatst door Mark
de qatari leven gescheiden van de andere arabieren/europeanen/indiers/aziaten dus ik zou het echt niet weten waar di gasten het over hebben tjdens de thee

fokked op, integreren zit er dus voor jou niet in

mark61
25-01-05, 13:32
Geplaatst door Si_Y
Het mag tegenwoordig!

Maar dat is best serieus, de autoruit inslaan, en de tas eruithalen. Ik dacht dat soort dingen alleen in de grote steden gebeurden

De Meern is de banlieue van de grote stad.

Bofko
25-01-05, 13:37
Geplaatst door mark61
De Meern is de banlieue van de grote stad.

Hmmm. Een banlieue van een grote stad die nog niet bestaat (Leidsche Rijn). Nou ja, een paar wijkjes nu dan wel inmiddels.

markie222
25-01-05, 13:38
Geplaatst door Mark
de qatari leven gescheiden van de andere arabieren/europeanen/indiers/aziaten dus ik zou het echt niet weten waar di gasten het over hebben tjdens de thee

Kan je gaan kijken naar Ronald en Frank de Boer toch?

mark61
25-01-05, 13:57
Geplaatst door Bofko
Hmmm. Een banlieue van een grote stad die nog niet bestaat (Leidsche Rijn). Nou ja, een paar wijkjes nu dan wel inmiddels.

Het plakt al aan elkaar, nou ja, met een A 12 ertussen. Maar bij De Meern wordt ook heftig gebouwd. Er staan al 10.000 huizen in de Leidsche Rijn. 40.000 man?

TonH
25-01-05, 14:03
Geplaatst door ~Panthera~
Mijn auto staat 220 Volt op. :D

Jij laat toch de lucht uit een band lopen? :confused:

mark61
25-01-05, 14:06
Geplaatst door TonH
Jij laat toch de lucht uit een band lopen? :confused:

Ze mag wel oppassen met die bandverwisseling. :regie: Eerst de stroom eraf!!!

Mark
25-01-05, 14:12
Geplaatst door Goodnight
aah...je wil niet integreren?? :slaap:

ik laat me niet assimileren door die duivels :student:



ps. de een-breinige tweeling broertjes de Boer heb ik nog niet gespot

Rabi'ah.
27-01-05, 16:52
Geplaatst door Mark




ps. de een-breinige tweeling broertjes de Boer heb ik nog niet gespot

:lol:

GroteWolf
27-01-05, 16:55
Iedereen heeft wel eens een autoruit ingeslagen om een tasje te stelen.

Rabi'ah.
27-01-05, 16:58
Oja? Vertel?

Ervaring mee?

Umarvlie
27-01-05, 16:58
Geplaatst door GroteWolf
Iedereen heeft wel eens een autoruit ingeslagen om een tasje te stelen.

wordt tijd dus voor massale invoering van de CVT .. net zo hard achter- als vooruit want de meeste brommertjes zijn opgeveord!

Te quiero
27-01-05, 17:40
Geplaatst door Umarvlie
wordt tijd dus voor massale invoering van de CVT .. net zo hard achter- als vooruit want de meeste brommertjes zijn opgeveord!
Nog beter: een navigatiesysteem in de auto om scooterjongens met gouden harten te volgen.

Te quiero
27-01-05, 17:42
Geplaatst door Te quiero
Nog beter: een navigatiesysteem in de auto om scooterjongens met gouden harten te volgen.
Alle vrouwelijke automobilisten moeten dan ook een zendertje in hun tas doen.

Umarvlie
27-01-05, 17:42
Geplaatst door Te quiero
Nog beter: een navigatiesysteem in de auto om scooterjongens met gouden harten te volgen.

Beste oplossing .. Naked Gun 33 1/3 .. die mechanische hand van onder de Auto ....

GroteWolf
27-01-05, 18:04
wordt tijd dus voor massale invoering van de CVT .. net zo hard achter- als vooruit want de meeste brommertjes zijn opgeveord!

Het wordt zeker tijd voor de op afstand te detoneren bom-tas.