PDA

Bekijk Volledige Versie : Antillianen plegen massaverkrachting



ZbaqZbaq
25-01-05, 10:58
Harde aanpak Antilliaanse jeugd bepleit
Bron: RTV Rijnmond


De gemeente Rotterdam is ernstig bezorgd over de problemen met Antilliaanse jongeren in de stad. Dat lijkt niet meer dan logisch want ook vanuit Antilliaanse hoek zelf klinken waarschuwingen. Zo wijst de Antilliaanse jongerenwerker Jero William erop dat er in Rotterdam-Zuid bendes actief zijn, die onder meer bestaan uit Antilliaanse jongeren. Vorige week werd daar een groep van 17 jongeren gearresteerd, die verdacht wordt van verkrachting van een 13-jarig meisje. Onder de verdachten bevindt zich zelfs een 9-jarige knaapje.

Volgens William kan enkel een harde aanpak voorkomen dat allochtone jongeren in Rotterdam-Zuid ontsporen. De gemeente Rotterdam is ondertussen samen met minister Rita Verdonk van Integratie plannen aan het ontwikkelen die moeten voorkomen dat jongeren ontsporen. Gedacht wordt aan hulpverleners die de gezinnen, waarin de jongens leven, gaan helpen met de opvoeding.

Wat betreft de massaverkrachting :verward: sprak de Rotterdamse CDA-wethouder Leonard Geluk (Onderwijs en Integratie) zijn verontrusting uit over het feit dat sommige jongens het normaal lijken te vinden om meisjes seksueel te misbruiken.

xaja32
25-01-05, 11:01
viespeuken heb en hou je altyd het zal je dochter maar zijn die door die smeerpijpen gepakt word

ZbaqZbaq
25-01-05, 11:05
Geplaatst door xaja32
viespeuken heb en hou je altyd het zal je dochter maar zijn die door die smeerpijpen gepakt word

als mijn dochter met een groep gasten in een kelderbox hangt terwijl ze op dat moment thuis of op school hoort te zitten wacht ik haar op met 4 vuilniszakken een schep en een kettingzaag.


k ben van de oude stempel.. kom maar op met de commentaar.

wytze
25-01-05, 11:07
Ik ving op dat het meisje tot een andere groep antillianen behoorde. 2 groepen die met elkaar overhoop liggen, wellicht?

Karin.N
25-01-05, 11:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
als mijn dochter met een groep gasten in een kelderbox hangt terwijl ze op dat moment thuis of op school hoort te zitten wacht ik haar op met 4 vuilniszakken een schep en een kettingzaag.


k ben van de oude stempel.. kom maar op met de commentaar.

Ik neem aan dat je eventuele zoon hetzelfde lot zou treffen als je dochter.

Si_Y
25-01-05, 11:18
Geplaatst door ZbaqZbaq
als mijn dochter met een groep gasten in een kelderbox hangt terwijl ze op dat moment thuis of op school hoort te zitten wacht ik haar op met 4 vuilniszakken een schep en een kettingzaag.


k ben van de oude stempel.. kom maar op met de commentaar.

:duim:

ZbaqZbaq
25-01-05, 11:26
Geplaatst door Karin.N
Ik neem aan dat je eventuele zoon hetzelfde lot zou treffen als je dochter.

Toevallig wel ja. Mocht hij zich schuldig maken aan een dergelijke verkrachting dan is hij beter af in de gevangenis dan bij mij.

xaja32
25-01-05, 11:33
dus een meisje dat in kelderboxen rond hangt mag van jullie verkracht worden heb ik 1 woord voor walchelijk

ZbaqZbaq
25-01-05, 11:43
Geplaatst door xaja32
dus een meisje dat in kelderboxen rond hangt mag van jullie verkracht worden heb ik 1 woord voor walchelijk

Jou zieke conclusies en beschuldigingen.. die zijn pas walgelijk

Mark
25-01-05, 11:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Toevallig wel ja. Mocht hij zich schuldig maken aan een dergelijke verkrachting dan is hij beter af in de gevangenis dan bij mij.

en als je zoon in zijn eentje 17 meisjes in een kelder pakte? (met de nadruk op pakte voor panthera :hihi:)

Mark
25-01-05, 11:44
Geplaatst door xaja32
dus een meisje dat in kelderboxen rond hangt mag van jullie verkracht worden heb ik 1 woord voor walchelijk

nee nee niet verkracht alleen met een kettingzaag in stukken gesneden

ZbaqZbaq
25-01-05, 11:51
Geplaatst door Mark
en als je zoon in zijn eentje 17 meisjes in een kelder pakte? (met de nadruk op pakte voor panthera :hihi:)


dan mag ie me wel eens ff gaan uitleggen hoe die dat voorelkaar gekregen heeft.

Mark
25-01-05, 11:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
dan mag ie me wel eens ff gaan uitleggen hoe die dat voorelkaar gekregen heeft.

kijk kijk wat een ongelijke behandeling, ik vind dat je je dochter moet feliciteren dat ze zoveel jongens gepakt heeft :D

en die slet van een zoon krijgt er van langs

ZbaqZbaq
25-01-05, 11:55
Geplaatst door Mark
kijk kijk wat een ongelijke behandeling, ik vind dat je je dochter moet feliciteren dat ze zoveel jongens gepakt heeft :D

en die slet van een zoon krijgt er van langs

das misschien stap 2.... maar ik wil eerst weten hoe hij dat geflikt heeft.

Mark
25-01-05, 11:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
das misschien stap 2.... maar ik wil eerst weten hoe hij dat geflikt heeft.

17 breezers

observer
25-01-05, 11:58
Geplaatst door ZbaqZbaq
als mijn dochter met een groep gasten in een kelderbox hangt terwijl ze op dat moment thuis of op school hoort te zitten wacht ik haar op met 4 vuilniszakken een schep en een kettingzaag.


k ben van de oude stempel.. kom maar op met de commentaar. ik ben van nog oudere stempel ik zou de kettingzaag op de jongens gebruiken en haar de rotzooi laten opruimen!

ZbaqZbaq
25-01-05, 12:01
Geplaatst door observer
ik ben van nog oudere stempel ik zou de kettingzaag op de jongens gebruiken en haar de rotzooi laten opruimen!

wrom ? omdat ze met haar in een kelderbox zitten ?

~Panthera~
25-01-05, 12:04
Geplaatst door Mark
en als je zoon in zijn eentje 17 meisjes in een kelder pakte? (met de nadruk op pakte voor panthera :hihi:)
-

Dank je. heel attent.

Al Sawt
25-01-05, 13:07
Geplaatst door ZbaqZbaq
Harde aanpak Antilliaanse jeugd bepleit
Bron: RTV Rijnmond


De gemeente Rotterdam is ernstig bezorgd over de problemen met Antilliaanse jongeren in de stad. Dat lijkt niet meer dan logisch want ook vanuit Antilliaanse hoek zelf klinken waarschuwingen. Zo wijst de Antilliaanse jongerenwerker Jero William erop dat er in Rotterdam-Zuid bendes actief zijn, die onder meer bestaan uit Antilliaanse jongeren. Vorige week werd daar een groep van 17 jongeren gearresteerd, die verdacht wordt van verkrachting van een 13-jarig meisje. Onder de verdachten bevindt zich zelfs een 9-jarige knaapje.

Volgens William kan enkel een harde aanpak voorkomen dat allochtone jongeren in Rotterdam-Zuid ontsporen. De gemeente Rotterdam is ondertussen samen met minister Rita Verdonk van Integratie plannen aan het ontwikkelen die moeten voorkomen dat jongeren ontsporen. Gedacht wordt aan hulpverleners die de gezinnen, waarin de jongens leven, gaan helpen met de opvoeding.

Wat betreft de massaverkrachting :verward: sprak de Rotterdamse CDA-wethouder Leonard Geluk (Onderwijs en Integratie) zijn verontrusting uit over het feit dat sommige jongens het normaal lijken te vinden om meisjes seksueel te misbruiken.

Als het om Marokkanen ging, dan was het landelijk nieuws!

Iets zegt mij dat er met 2 maten gemeten wordt!

markie222
25-01-05, 13:22
Geplaatst door Al Sawt
Als het om Marokkanen ging, dan was het landelijk nieuws!

Iets zegt mij dat er met 2 maten gemeten wordt!

huilebalk

GroteWolf
25-01-05, 13:27
Toevallig wel ja. Mocht hij zich schuldig maken aan een dergelijke verkrachting dan is hij beter af in de gevangenis dan bij mij.

Racist. Alleen omdat het een Antilliaan is is eigen rechter spelen opeens ok.

wytze
25-01-05, 13:27
Al Sawt,

Hier horen we nog Iets over omdat het antillianen zijn. Niet heel veel omdat het meisje ook antilliaans is, maar rond die alkmaarder messenprikkers is het pas echt stil.

GroteWolf
25-01-05, 13:30
Als het om Marokkanen ging, dan was het landelijk nieuws!


Dat was het ook. Zo weet ik dat 1 van die jongens (van 16) vorig jaar nog een leeftijdsgenootje heeft doodgestoken. Hallloooooo!!!! Waarom is die jongen nog niet levenslang geinterneerd op gevangeniseiland Pampus? Wat doet zo'n randdebiel nog op straat? Hoe gek zijn we hier geworden?

(Taouanze, ik vind dit toch bericht 2 omdat het niet over Marokkanen gaat en ik toch woedend wordt om het wangedrag van een minder- of meerderheid)

observer
25-01-05, 13:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
wrom ? omdat ze met haar in een kelderbox zitten ? nee omdat je nooit een kans moet missen je dochter op haar huishoudelijk werk te wijzen

des te beter kan ze later voor haar man zorgen

ZbaqZbaq
25-01-05, 13:39
Geplaatst door observer
nee omdat je nooit een kans moet missen je dochter op haar huishoudelijk werk te wijzen

des te beter kan ze later voor haar man zorgen


gatver wat een instelling zeg. maar mij was allang duidelijk hoe hier vrouwen wordt gedacht.

schaam je

Julien
25-01-05, 13:46
ben ik nou de enige hier die vindt dat het belachelijk is dat de afkomst van deze sukkels in het bericht vermeld wordt? Ja, het zijn Antilianen.. so what?

wytze
25-01-05, 13:49
julien,

voor het mediahype gehalte is het van essentieel belang wat de afkomst van de betrokkenen is.
Voor de rest niet.

GroteWolf
25-01-05, 14:10
voor het mediahype gehalte is het van essentieel belang wat de afkomst van de betrokkenen is.
Voor de rest niet.

Inderdaad! Allemaal hype. Waarom staat er altijd bij waar het gebeurd is? Dat maakt toch niet uit? Nu denkt iedereen dat Rotterdam onveiliger is dan Leeuwarden. Dus laten we in het vervolg ook niet meer vermelden waar het gebeurd is.
En ook niet meer de leeftijden van die jongens. Het hadden immers net zo goed bejaarden kunnen zijn. Dit werkt stigmatiserend tegenover jongeren en die hebben het al zo moeilijk.
Of wat er gebeurd is. Waarom is dat nieuws eigenlijk nodig? Dat is allemaal zo negatief en roept allemaal spanningen op. laten we gewoon niks vermelden, alleen nog leuke dingen.

Mark
25-01-05, 14:14
Geplaatst door GroteWolf
Inderdaad! Allemaal hype. Waarom staat er altijd bij waar het gebeurd is? Dat maakt toch niet uit? Nu denkt iedereen dat Rotterdam onveiliger is dan Leeuwarden. Dus laten we in het vervolg ook niet meer vermelden waar het gebeurd is.
En ook niet meer de leeftijden van die jongens. Het hadden immers net zo goed bejaarden kunnen zijn. Dit werkt stigmatiserend tegenover jongeren en die hebben het al zo moeilijk.
Of wat er gebeurd is. Waarom is dat nieuws eigenlijk nodig? Dat is allemaal zo negatief en roept allemaal spanningen op. laten we gewoon niks vermelden, alleen nog leuke dingen.

:haha: kijk nu kom je bij de kern van het probleem

ik vind het ook altijd zo naar dat ze zeggen dat de holocaust door de duitsers is begaan, dat gestigmatiseer :mad:

wytze
25-01-05, 14:19
Grote wolf slaat een beetje door maar het is wel waar dat er beslist te weinig aandacht is voor positief en leuk nieuws.
een artikel als:

"Duizenden mensen van diverse ethnische afkomst hebben vandaag allemaal boodschappen gedaan in een uiterst gemoedelijke sfeer op de Ten Kate markt. De omzet van groenteman Mohammed El Kadr was een stuk hoger dan gisteren.
Vrolijke Antilliaanse muziek klonk over de markt. De handel in boetekleden was niet groot."

GroteWolf
25-01-05, 14:56
ik vind het ook altijd zo naar dat ze zeggen dat de holocaust door de duitsers is begaan, dat gestigmatiseer

Precies! Zo had je ook heel wat Joodse Duitsers (nu minder).

Mark
25-01-05, 15:04
Geplaatst door GroteWolf
Precies! Zo had je ook heel wat Joodse Duitsers (nu minder).

Ook staat er te vaak dat automobilisten een auto ongeluk veroorzaken, dat had net zo goed iemand thuis in bed kunnen zijn.

Julien
25-01-05, 15:17
Geplaatst door Mark
Ook staat er te vaak dat automobilisten een auto ongeluk veroorzaken, dat had net zo goed iemand thuis in bed kunnen zijn.

Het is gewoon bullshit om met zoveel nadruk in het bericht te schrijven dat het om Antilianen gaat. Het gaat om het misdrijf, niet om de kleur van de daders. Kijk, als het nou een opsporingsnieiwtje was, dan had ik kunnen begrijpen dat er zou staan: "De daders waren van Antiliaanse afkomst" als bijzinnetje op het eind.

GroteWolf
25-01-05, 15:18
Ook staat er te vaak dat automobilisten een auto ongeluk veroorzaken, dat had net zo goed iemand thuis in bed kunnen zijn.

Hier rust nog een groot taboe op.

GroteWolf
25-01-05, 15:23
kleur van de daders

Kijk, zo snel gaat dat. Er staat Antillianen en jij denkt: Kleur. Maar er staat helemaal niet welke kleur ze hadden. Er wonen heen veel rassen op de Antillen, het is een multiculturele samenleving waar wij nog een boel van kunnen leren.

Julien
25-01-05, 15:26
Geplaatst door GroteWolf
Kijk, zo snel gaat dat. Er staat Antillianen en jij denkt: Kleur. Maar er staat helemaal niet welke kleur ze hadden. Er wonen heen veel rassen op de Antillen, het is een multiculturele samenleving waar wij nog een boel van kunnen leren.

pff dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor. maar ik bedoel met 'kleur' eigenlijk gewoon 'afkomst'.. ja er bestaan ook witte Marokkanen, maar in principe spreekt men Marokkanen toch ook aan met "lichtgetint"

GroteWolf
25-01-05, 15:31
maar in principe spreekt men Marokkanen toch ook aan met "lichtgetint"

Ik doe dat nooit. Ik spreek mensen nooit aan met een kleur. Dat lijkt me ook niet verstandig. En soms ook heel verwarrend in een ruimte waar meer mensen bijna dezelfde kleur hebben.

Mark
25-01-05, 15:34
Geplaatst door Julien
Het is gewoon bullshit om met zoveel nadruk in het bericht te schrijven dat het om Antilianen gaat. Het gaat om het misdrijf, niet om de kleur van de daders. Kijk, als het nou een opsporingsnieiwtje was, dan had ik kunnen begrijpen dat er zou staan: "De daders waren van Antiliaanse afkomst" als bijzinnetje op het eind.

you're so eighties :haha:

Bofko
25-01-05, 15:37
Geplaatst door Julien
maar in principe spreekt men Marokkanen toch ook aan met "lichtgetint"

Ja, hier hebben we dus al weer een nieuwe stigma te pakken. 'Lichtgetinten' worden gezien als Marokkanen. Nou daar komen lichtgetinte criminele Indo's dan weer mooi mee weg. En zonnebankende criminele blanken ook.

Al Sawt
25-01-05, 15:40
Geplaatst door GroteWolf
Inderdaad! Allemaal hype. Waarom staat er altijd bij waar het gebeurd is? Dat maakt toch niet uit? Nu denkt iedereen dat Rotterdam onveiliger is dan Leeuwarden. Dus laten we in het vervolg ook niet meer vermelden waar het gebeurd is.
En ook niet meer de leeftijden van die jongens. Het hadden immers net zo goed bejaarden kunnen zijn. Dit werkt stigmatiserend tegenover jongeren en die hebben het al zo moeilijk.Meneer slaat de pedagogische weg in! Stond je niet stil bij de toon van jouw reacties? Waren die niet stigmatiserend voor Marokkaanse jongeren.

mark61
25-01-05, 16:02
Geplaatst door wytze
De handel in boetekleden was niet groot.

Das geen nieuws.

wytze
25-01-05, 16:11
quote:
Geplaatst door wytze
De handel in boetekleden was niet groot.

mark61
"Das geen nieuws."


dat moet je niet zeggen mark. ik zag dat ene papol onmiddellijk een grote order plaatste toen ik mijn nieuwe handel had aangekondigd in een andere topic.
dus die handel heeft grote toekomst, dacht ik zo.

mark61
25-01-05, 16:15
Geplaatst door wytze
dat moet je niet zeggen mark. ik zag dat ene papol onmiddellijk een grote order plaatste toen ik mijn nieuwe handel had aangekondigd in een andere topic.
dus die handel heeft grote toekomst, dacht ik zo.

Dat was dan zeker een onderhandse order. Dat is nieuws!

wytze
25-01-05, 16:21
het wase een bovengrondse order maar hij wou met een cheque betalen oid. daar trap ik natuurlijk niet in.

mark61
25-01-05, 16:22
Geplaatst door wytze
het wase een bovengrondse order maar hij wou met een cheque betalen oid. daar trap ik natuurlijk niet in.

Racist. :hihi:

Maar vertel s, om ff on topic te blijven, hoe ziet zo'n Antilliaans boetekleed er nou uit? Wel luchtig hoop ik?

~Panthera~
25-01-05, 16:23
Geplaatst door mark61
Racist. :hihi:

Maar vertel s, om ff on topic te blijven, hoe ziet zo'n Antilliaans boetekleed er nou uit? Wel luchtig hoop ik?

paardehaar. :moe:

mark61
25-01-05, 16:24
Geplaatst door ~Panthera~
paardehaar. :moe:

Dat jeukt. Vooral in combinatie met vochtige hitte.

wytze
25-01-05, 16:29
quote
paardehaar.

quote
"Dat jeukt. Vooral in combinatie met vochtige hitte."


Het is dan ook niet voor niets een boetekleed. Dat is niet bedoeld om leuk te zijn. Ze zijn overigens beschikbaar in de kleuren asgrauw, donkergrijs en zwart. Prijs euro 79,95
Doekjes voor het bloeden: beschikbaar in de kleur rood. Prijs: euro 3,95

~Panthera~
25-01-05, 16:31
Geplaatst door wytze
quote
paardehaar.

quote
"Dat jeukt. Vooral in combinatie met vochtige hitte."


Het is dan ook niet voor niets een boetekleed. Dat is niet bedoeld om leuk te zijn. Ze zijn overigens beschikbaar in de kleuren asgrauw, donkergrijs en zwart. Prijs euro 79,95
Doekjes voor het bloeden: beschikbaar in de kleur rood. Prijs: euro 3,95 ~
---


Precies, de ultieme combinatie. :hihi:
Lekker boete doen.

Bofko
25-01-05, 16:35
Geplaatst door ~Panthera~
~
---


Precies, de ultieme combinatie. :hihi:
Lekker boete doen.

Ik zou wel een een modeshow op de catwalk willen zien :hihi:

~Panthera~
25-01-05, 16:36
Geplaatst door Bofko
Ik zou wel een een modeshow op de catwalk willen zien :hihi:
--

das nasty :hihi:




Maar wel lachen.

wytze
25-01-05, 16:39
Hartelijk dank voor de suggestie van een modeshow!
De nieuwste luxemodellen zijn voorzien van een vulling van lodenkogeltjes om ze extra zwaar te maken. (prijs euro 149,95)
Dit wordt echt een wereldsucces, helemaal nu ik zie dat ze het proices tegen Mohammed B. live gaan uitzenden.

GroteWolf
25-01-05, 17:11
De handel in aflaten gaat daarentegen maar door.