PDA

Bekijk Volledige Versie : Soldate : Bevalling komt als verrasssing......



Joesoef
26-01-05, 09:14
Bevalling komt als verrasssing
door Roy Klopper
AMSTERDAM - Een soldate van de Gele Rijders is deze week op haar legeringkamer in de Tonnetkazerne in 't Harde geheel onverwacht bevallen van een wolk van een zoon.

De militaire van de 11e afdeling rijdende artillerie had er geen flauwe notie van dat ze zwanger was. Afgelopen vrijdag was ze zelfs nog actief op de stormbaan van de landmacht. Zondag lag ze uit te puffen op haar legeringkamer, toen ze plotseling heftige buikkrampen kreeg. Tot haar grote verbazing braken haar vliezen, waarna ze beviel van een baby van zes pond. Dit heeft Defensie gisteren bevestigd. De landmachtmilitaire heeft de hele bevalling in haar eentje doorstaan op een legerbed. In haar kamer was verder niemand aanwezig. Pas toen haar zoon huilend op haar buik lag, meldden zich enkele collega-strijdkrachten.

Eke
26-01-05, 11:22
Eerst brengt dit bericht een brede glimlach op mijn gezicht : wat een leuke verrassing...maar als ik doordenk gaat die vrouw wel heel slordig om met haar lichaam, om het mild te zeggen.En wat suften haar kameraden..En als ze een laag IQ zou hebben :hoe is ze in godsnaam goedgekeurd voor defensie.
Ik wil wel eens een interview met haar lezen.

Alfred J. Kwak
26-01-05, 11:41
Geplaatst door Eke
Eerst brengt dit bericht een brede glimlach op mijn gezicht : wat een leuke verrassing...maar als ik doordenk gaat die vrouw wel heel slordig om met haar lichaam, om het mild te zeggen.En wat suften haar kameraden..En als ze een laag IQ zou hebben :hoe is ze in godsnaam goedgekeurd voor defensie.
Ik wil wel eens een interview met haar lezen.

dat is een van de eisen....dus jij bent bij deze ook geschikt :duivels:

Eke
26-01-05, 11:52
Geplaatst door Alfred J. Kwak
dus jij bent bij deze ook geschikt :duivels: :haha:

Alfred J.Kwak...jij en ik samen in het leger...dat wordt een nieuwe comedy !!!!

Trouwens, als ik alleen zou gaan, zou ik meteen al afgekeurd worden. Denk aan de strategie van de Fransen, die ik hier gisteren op een draadje las : strategie 1)HIDE , strategie 2) RUN !!!!

Alfred J. Kwak
26-01-05, 14:32
Geplaatst door Eke
:haha:

Alfred J.Kwak...jij en ik samen in het leger...dat wordt een nieuwe comedy !!!!

Trouwens, als ik alleen zou gaan, zou ik meteen al afgekeurd worden. Denk aan de strategie van de Fransen, die ik hier gisteren op een draadje las : strategie 1)HIDE , strategie 2) RUN !!!!

Hide? Run? lijkt me meer een Engelse strategie :hihi: