PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlaams Belang ondergraaft Antwerps politiekorps



rafiq
26-01-05, 16:17
Volgens Philip Dewinter heeft het Vlaams Belang geen mollen bij de Antwerpse politie. De Antwerpse politiemensen met wie Deng sprak, laten een ander geluid horen: volgens hen beschikt het Belang bij de Antwerpse politie – waar tot 90 procent van de manschappen voor het VB stemt, en naar schatting 60 procent ook voor de partij actief is – over een uitgebreid en goed georganiseerd netwerk van naarstig woelende lekkers, spionnen en saboteurs.

Hun doel: de problemen met allochtonen vooral niét oplossen , teneinde nog meer verzuurde burgers in de armen van het Belang te drijven.

Copyright Deng Magazine Belgie

freya
26-01-05, 16:58
Geplaatst door rafiq

Hun doel: de problemen met allochtonen vooral niét oplossen , teneinde nog meer verzuurde burgers in de armen van het Belang te drijven.


Zoals traangas in het gezicht van DAJJ spuiten zodat er beelden gemaakt kunnen worden van een hele boze Arabier :moe: die vervolgens tot in den treure herhaald kunnen worden :moe:

rafiq
26-01-05, 17:48
Als men ook in Nederland een fatalistisch beeld geeft over jeugdbeleid en de media dat in de treure blijft herhalen (zoals het 12 jarige ventje dat verklaart dat "iedereen steelt hier") na de dood van Ali el B. word zelfs ik zuur.

Dat die zuurheid dan op een bevolkingsgroep word geprojecteerd is wel iets heel anders.

Mijnheer Aboutaleb kan dan wel zeggen dat Marokkanen het heft in eigen hand moeten nemen, laten zien dat ze wel willen, willen participeren en actief Amsterdammer zijn, dan mogen ook best banen in de jeugdzorg gecreerd worden zoals jongerenwerkers, opvoedersondersteuners e.d..voor die (hoog) opgeleide Marokkaanse Amsterdammers en het tegendeel laten zien of tenminste proberen.

Hetzelfreinigend vermogen word simpelweg weg gesubsidieerd, en politie komt ervoor in de plaats, omdat het vertrouwen in de Marokkanen weg is.

Terwijl het buurtvader project toch echt niet alles is wat Marokkanen kunnen voortbrengen.Er is naar mijn mening echt wel meer in de pet.

Glenn Mills is juist een succesverhaal( maaar krijgt eindelijk ook nu kritiek) door het klimaat in Nederland en zijn reactie als bootcamps als reactie op het N&W debat van vriend Bal;kenende.

Ik zou Hilbrand Nawijn graag zien als jongerenwerker in Amsterdam Oost.
Of hebben Hilbrand Nawijn en Marokkaanse jongerenwerkers niet hetzelfde doel?

Wil Hilbrand Nawijn wel problemen oplossen of wil hij dat "Het Nederlandse volksdeel" en masse zuur word. Of heeft hij daar belang bij?

Wide-O
26-01-05, 18:24
Geplaatst door rafiq
Volgens Philip Dewinter heeft het Vlaams Belang geen mollen bij de Antwerpse politie. De Antwerpse politiemensen met wie Deng sprak, laten een ander geluid horen: volgens hen beschikt het Belang bij de Antwerpse politie – waar tot 90 procent van de manschappen voor het VB stemt, en naar schatting 60 procent ook voor de partij actief is – over een uitgebreid en goed georganiseerd netwerk van naarstig woelende lekkers, spionnen en saboteurs.

Hun doel: de problemen met allochtonen vooral niét oplossen , teneinde nog meer verzuurde burgers in de armen van het Belang te drijven.

Copyright Deng Magazine Belgie

Lees jij Deng rafiq ? Is best een geinig blad met een geheel eigen kijk op bepaalde dingen. Eén van de weinige bladen die niet mee doen aan de rare berichtgeving over "moslims" die zou bon ton is vandaag de dag. Ik koop het elke maand.

De cijfers die DAJJ aanhaalt lijken me hoog, maar dat een groot deel van de politie sympathiën heeft voor het VB moge duidelijk zijn. (en niet alleen in Antwerpen helaas).

Vergis je niet, politisering van openbare ambten in België is altijd al gigantisch geweest (geen partijkaart = geen werk), en aangezien het VB zowiezo al 40 % van de Antwerpse kiezers achter zich weet, zal dat bij de politie niet anders zijn. Aan de andere kant is het VB de enige partij die niet in het stadsbestuur zit (voorlopig).

Ik snap best dat je hier zuur van wordt. Ik kan wel zeggen "niet doen", maar ik wordt er zelf zuur van, en ik hoor dan nog niet eens tot de "groep" die onder vuur ligt.

Alle aandacht gaat sinds Fortuyn en TvG naar Nederland vandaag de dag, maar de situatie in ons kleine landje is niet veel beter... integendeel, de grootste partij van Vlaanderen is een partij die wat verder gaat dan wat Wilders straks wil.

Hou moed. Dat moet.

rafiq
26-01-05, 19:07
Beste Wide O,

Ik vond Mao Magazine wel een stuk beter dan DENG.

Kun je Vlaming zijn en moslim tegelijk. Of Vlaming en jood zijn?

Ik ben van mening dat Belgie een stuk anders is dan Nederland. Vlaams Belang is ook een organisatie die zich zo nu en dan ook begeeft in Nazi kringen, oost front herdenkingen en meetings.

Hilbrand heeft dat allemaal niet geweten.

Een groep om in de gaten te houden.

Ik snap ook niet helemaal een deel van de joodse gemeenschap in Antwerpen die bon ton met rabbijn en Leon de Winter(niet de slapstick schrijver) prominent samen op de foto gaan.

Ik ben niet bang voor Wilders, integendeel. Wilders moet nog maar zien als hij een verenigd front kan opbrengen. Rechts heeft in Nederland met uitzondering "fatsoenlijk rechts" geen kans van slagen gehad.

Nederlanders willen vooral rust en zijn uiteindelijk verstandelijk genoeg om in te zien dat een LPF achtige bestuur het land meer kwaad doet dan goed.

Nederlanders zien ook in dat je maatregelen tegen de een weer tegen jezelf keert. Daarom zal het CDA wel beter nadenken over hoofdoek verbodjes, artikel 23 etc etc.

Allemaal dingen die juist Katholieken beschermde tegen de Protestanen.Het is pas sinds 1853 dat Katholieken vrijelijk hun geloof konden beleven en er is zelfs een KRO(televisiezender) en KVP (voorloper CDA) tot nu om de katholiek te emanciperen van 2e rangs burger tot volwaardig lid.

Lees eens Willem Frederik Hermans, hoe hij over Katholieken schreef. Als volksvijand nr.1!

rafiq
26-01-05, 19:32
Hoor ik net op het journaal op Ned 1;

Premier roept op tot saamhorigheid.Juist.

Even later;

"Het goed willend deel van de allochtonen"

Sja.

Wide-O
26-01-05, 19:39
Geplaatst door rafiq
Hoor ik net op het journaal op Ned 1;

Premier roept op tot saamhorigheid.Juist.

Even later;

"Het goed willend deel van de allochtonen"

Sja.

Zal later nog wel uitgebreider antwoorden, maar... die man spoort niet. Geen normen en waarden helaas.

~Panthera~
26-01-05, 19:47
Kan iemand Harry P even terug in het boek stoppen ? :moe:
De dumbfuck.

Wide-O
27-01-05, 09:16
Geplaatst door rafiq
Beste Wide O,

Ik vond Mao Magazine wel een stuk beter dan DENG.


Ik moet eerlijk toegeven Mao Mag. niet gelezen te hebben. Te druk met werken en zo, en het is een beetje aan me voorbij gegaan. Deng heb ik toevallig een keer gekocht, en ik kwam veel namen tegen van mensen die vroeger bij Humo of De Zwijger gewerkt hebben. Niet alles is van dezelfde kwaliteit, maar ik lees 'm toch maar helemaal uit.



Kun je Vlaming zijn en moslim tegelijk. Of Vlaming en jood zijn?


Strikvraag :D Ik heb het woord "Vlaming" altijd een beetje gemeden, en ik voel me ook geen "Vlaming", slechts een inwoner van dit land. Inwoners daarvan kunnen (of zouden moeten kunnen) van alle volkeren en geloven zijn voor mijn part. Etnische onderscheiden zijn gedoemd om te verdwijnen.



Ik ben van mening dat Belgie een stuk anders is dan Nederland. Vlaams Belang is ook een organisatie die zich zo nu en dan ook begeeft in Nazi kringen, oost front herdenkingen en meetings.


Ik vind de situatie hier akeliger dan in Nederland. Bij ons is het bijna gemeengoed geworden. Het gaat allemaal beschaafder, het land staat niet te roepen en te tieren, en toch is onze grootste partij een partij die voor dualisering ijvert.

Oostfronters, VMO, er is nog veel "hang" naar de situatie in WOII. Ik las laatst nog een interview met Bert Ericson van de VMO. Blijkbaar heeft die het lijk van Mussert (laten) weghalen in Nederland en ergens in Vlaanderen in "gewijde grond" laten begraven. Erg onsmakelijk allemaal.



Hilbrand heeft dat allemaal niet geweten.


Zou het ? Als politicus zou ie moeten weten waar het VB echt voor staat.



Ik snap ook niet helemaal een deel van de joodse gemeenschap in Antwerpen die bon ton met rabbijn en Leon de Winter(niet de slapstick schrijver) prominent samen op de foto gaan.


Er is op een gegeven moment een toenadering geweest tussen het VB en de Antwerpse Joden. Heel raar was dat. Of misschien toch niet, beiden waren bang geworden van "de Islam"... Ik ken toch wel een paar mensen die zich toen omdraaiden in hun graf.



Ik ben niet bang voor Wilders, integendeel. Wilders moet nog maar zien als hij een verenigd front kan opbrengen. Rechts heeft in Nederland met uitzondering "fatsoenlijk rechts" geen kans van slagen gehad.

Nederlanders willen vooral rust en zijn uiteindelijk verstandelijk genoeg om in te zien dat een LPF achtige bestuur het land meer kwaad doet dan goed.


Dat heb ik ook altijd gedacht. Ik zie nog de ME betogen tegen Janmaat toen ie z'n intrek nam in het Amsterdamse stadsbestuur. Vandaag ben ik niet meer zo zeker van de nuchterheid van de NL bevolking of van z'n politici. Zijn bijna Belgische toestanden eigenlijk...



Nederlanders zien ook in dat je maatregelen tegen de een weer tegen jezelf keert. Daarom zal het CDA wel beter nadenken over hoofdoek verbodjes, artikel 23 etc etc.


Ik hoop het. Je kunt evengoed mensen verbieden Lonsdale te dragen, of dure horloges, of te wijde broeken, of een stropdas :) Politiek hoort zich niet met de privé levenssfeer te bemoeien op dit gebied.

rafiq
27-01-05, 11:25
En denk daarbij ook nog aan de supermarkt moorden.
Toen mijn vader in begin jaren zestig in belgië werkte en ivm de aansluitingen van zijn vervoer (de nederlandse regering heeft er eeuwenlang een handje van gehad de grensoverschrijdende Noord Zuid verbindingen te boycotten) 'sochtends vroeg in een koude kerk en 'savonds laat in een café doorbracht heeft hij die rijkswachters wel leren kennen.

België is een mooi land (heel amerikaans) en dus met een flinke dosis
K K K, vooral bij de politie.

Ron Haleber
27-01-05, 12:09
Geplaatst door rafiq

Mijnheer Aboutaleb kan dan wel zeggen dat Marokkanen het heft in eigen hand moeten nemen, laten zien dat ze wel willen, willen participeren en actief Amsterdammer zijn, dan mogen ook best banen in de jeugdzorg gecreerd worden zoals jongerenwerkers, opvoedersondersteuners e.d..voor die (hoog) opgeleide Marokkaanse Amsterdammers en het tegendeel laten zien of tenminste proberen.



Kameraad Rafiq, dat bracht Fatima Elatik gisteren in Netwerk ook naar voren tegen Rita Verdonk. Die ging zich er toen in alle bochten uitdraaien en het ontkennen!

Maar ook verstandige mensen als de joodse schrijver Geert Mak (bij Felix Rottenberg) bracht het heel duidelijk naar voren... Eerst al het jeugdwerk en buurthuiswerk wegbezuinigen en dan met eisen komen over militante Marokkanen die Nederlanders moeten overtuigen. Mohamed B. is m.i. ook mede duidelijk slachtoffer van dat wegbezuinigen geweest...

Donner - die van jou met zn button - gaf er bij Witteman ook die draai aan. Donner probeerde eerst vergeefs de zaken - het wegbezuinigen van jeugdwerk en het radicaliseren - om te draaien... Maar hij viel met zn leugens door de mand!


Verder erger ik me net als jij dood aan al die leugens van de lokale autoriteiten. Ook Elatik zat met onzin van de toren te blazen over allerlei activiteiten om Nederlanders en Marokkanen te verzoenen...

Het enige propaganda projekt van haar Stadsdeel Zeeburg is "Buuf" - was ook gisteren in Netwerk. Dat stomme wijf Astrid Kuiper dat helemaal niets van Jongeren, Marokko of islam weet - heeft als oplossing om Marokkanen op straat recht in de ogen te kijken en brutaal een hand te geven: "dag buurman".

Als ik die Marokkanen later spreek - voorzover die meid geen blauw oog heeft opgelopen - vragen ze me: "Is dat wijf helemaal gek? wat moet dat?". Ze beweerde op Netwerk staalhard dat ze er geen subsidie voor krijgt terwijl ze voor 30.000 op de begroting staat.

Mensen als Markouch en Elatik die bij het stadsdeel werken, vinden die onzin prachtig... Ik bracht laatst ook tegenover hen naar voren dat ook de woordvoerder van de moskee, Ali, het volstrekt onzinnig gedoe vindt... Maar geen enkel effect..

Om met mensen - die van wanten weten - zinnige projecten op te starten, is veel te riskant voor de bestuurders. Dan kunnen ze bij hun Marokkaanse achterban op hun bek vallen! Rafiq, het zal bij jou in Eindhoven wel van het zelfde laken en pak zijn?


Groet Ron (zie ik je nog in Paradiso? leuk je weer te zien!)