PDA

Bekijk Volledige Versie : Seks met kinderen...Weer een Vieze Hollander



EL-Imraan
27-01-05, 17:56
[/i]
Seks met jongeren in Limburgs Neverland
De 57-jarige C. uit het Limburgse Hegelsom heeft dinsdag voor de rechtbank in Roermond toegegeven ontucht te hebben gepleegd met minderjarigen. [/QUOTE]


Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!!

GroteWolf
27-01-05, 18:02
Was het een dertienjarig Antilliaans meisje? Of een zestienjarig geestelijk gestoord meisje uit Westerpark?

Daan79
27-01-05, 18:18
Geplaatst door EL-Imraan

Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!!


Hoe weet jij dat ze dat niet doen?

Daan79
27-01-05, 18:51
Waar is de rest van het bericht trouwens?? Lijkt me een vorm van selectieve berichtgeving zo.

Si_Y
27-01-05, 19:00
Geplaatst door EL-Imraan
[/i]
Seks met jongeren in Limburgs Neverland
De 57-jarige C. uit het Limburgse Hegelsom heeft dinsdag voor de rechtbank in Roermond toegegeven ontucht te hebben gepleegd met minderjarigen.


Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!! [/QUOTE]

Je bent in Nederland, en dan hoor je het over nederlanders. Ben je in Marokko, dan hoor je het misschien weer over Marokkanen. Er was er laatst één die de doodstraf kreeg in Marokko voor zoiets.

contradictio
27-01-05, 19:07
Geplaatst door EL-Imraan
[/i]
Seks met jongeren in Limburgs Neverland
De 57-jarige C. uit het Limburgse Hegelsom heeft dinsdag voor de rechtbank in Roermond toegegeven ontucht te hebben gepleegd met minderjarigen.


Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!! [/QUOTE]

nee, idd de allochtonen pakken liever een paard (of zoals sommigen denken een geit)..

tss wat een generalisaties weer

Julien
27-01-05, 19:12
el_imraan.. hoe oud ben je nou?? Als je echt denkt dat er onder Marokkanen minder kinderverkrachters zijn dan onder Nederlanders, dan ben je wel HEEL ERG DOM.

~Panthera~
27-01-05, 19:15
Wat WEL waar is, is dat het 99.9% ALTIJD om een MAN gaat. :moe:

Si_Y
27-01-05, 19:18
Geplaatst door ~Panthera~
Wat WEL waar is, is dat het 99.9% ALTIJD om een MAN gaat. :moe:

Heb je die film niet gezien van Dustin Hoffman, daar werd hij "verkracht" door een vrouw! :nerveus:

nard
27-01-05, 22:22
Geplaatst door Si_Y
Heb je die film niet gezien van Dustin Hoffman, daar werd hij "verkracht" door een vrouw! :nerveus:

was ze blind of zo?

Si_Y
27-01-05, 22:25
Geplaatst door nard
was ze blind of zo?


hahahaha, dat zijn alle vrouwen die met hem in de film spelen. Ik weet ook niet hoe hij het voor elaar krijgt

~Panthera~
27-01-05, 23:07
Geplaatst door Si_Y
Heb je die film niet gezien van Dustin Hoffman, daar werd hij "verkracht" door een vrouw! :nerveus:


En nu even de realiteit.

duende
28-01-05, 08:03
Geplaatst door EL-Imraan
[/i]
Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!!
Lekker, generaliseer maar weer.

Dit soort zaken heb je in alle culturen en etnische groeperingen.
Incest en kindermishandeling komt overal op de wereld voor.
In sommige landen noemen ze het kinderarbeid.
Brave borst denk daar meer eens over na als je je Nike sportschoentjes aantrekt.

papol
28-01-05, 09:03
Geplaatst door ~Panthera~
Wat WEL waar is, is dat het 99.9% ALTIJD om een MAN gaat. :moe:

Heeft een op de duizend vrouwen zo'n grote clit??

Gr.P

xaja32
28-01-05, 09:18
sjonge het zijn altyd de nederlanders die het doen kan me genoeg marokkanen herinneren die met de poten aan onze dochters zitten maar ja wat is erger tis beide smerig dus marokkanen zijn niet heilig hoor

Simon
28-01-05, 09:19
Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!! [/B]

Dan heb je slecht het nieuws gevolgd EN heb je slechte mensenkennis.

EL-Imraan
31-01-05, 12:12
Geplaatst door Julien
el_imraan.. hoe oud ben je nou?? Als je echt denkt dat er onder Marokkanen minder kinderverkrachters zijn dan onder Nederlanders, dan ben je wel HEEL ERG DOM.

Jullie vinden iedereen dom als het gaat om de waarheid die jullie treft.

die zijn er vast.....maar we hebben het hier over de nederlandse gebeuren.......ik ben een trouwe nieuws volger....en voor zover ik me kan heugen is er nooit iets over een Allochtoon in het nieuws verschenen die van zulke slechtheden is beschuldigd.....dus gewwon accepteren: HET ZIJN ALTIJD WEER DIE HOLLANDERS.

Daan79
31-01-05, 12:23
Je hebt helemaal gelijk :aftel:
Altijd weer de autochtone Nederlander. Het is werklijk schandalig he hoe die hun kinderen behandelen.

Weet je wat een oplossing zou zijn? Uithuwelijken met een man die ze niet kennen. Kennis laten maken met de harde hand van vader. En het monddood maken van je kinderen.

Misschien dat jij dat nieuws van je een klein beetje beter moet gaan volgen.

Vissea
31-01-05, 13:00
Hoe oud was dat grietje van de grote profeet (of Allah, ben niet zo op de hoogte...) ook alweer? jaar of 9?

xaja32
31-01-05, 13:18
er zijn net zo goed kinderneukers als homofielen onder marokkanen nou niet net doen of dat niet zo is want daarin zijn jullie goed

contradictio
31-01-05, 13:56
Geplaatst door EL-Imraan
Jullie vinden iedereen dom als het gaat om de waarheid die jullie treft.

die zijn er vast.....maar we hebben het hier over de nederlandse gebeuren.......ik ben een trouwe nieuws volger....en voor zover ik me kan heugen is er nooit iets over een Allochtoon in het nieuws verschenen die van zulke slechtheden is beschuldigd.....dus gewwon accepteren: HET ZIJN ALTIJD WEER DIE HOLLANDERS.

een paard nemen is minder pervers wou je zeggen... Weet je wat het verschil is...? binnen de marokkaanse gemeenschap wordt incest gewoon verzwegen en komt het dus niet in het nieuws... de familie gaat nog liever dood dan dat het bekend wordt of dat de politie erbij wordt gehaald...

Ik begin als marokkaan zijnde een beetje de reputatie "vuile was buitenhanger" te krijgen... echter HYPOCRISIE kan ik niet tegen.... dan maar zo...

IbnRushd
31-01-05, 14:00
Geplaatst door Vissea
Hoe oud was dat grietje van de grote profeet (of Allah, ben niet zo op de hoogte...) ook alweer? jaar of 9?

Waarom haal je de islam erbij? Je bent niet eens op de hoogte van zulke gebeurtenissen en kraampt behoorlijke onzin uit.
Of haal je altijd de islam erbij als je niets te zeggen heeft. Wat een zwakte.

xaja32
31-01-05, 14:24
hoezo onzin Mohammed deed het met een 9 jarige of is dat normaal soms :kotsen:

sjoepiloelioema
31-01-05, 14:33
nee, zijn lievelingetje was 7. Vreemd trouwens, een favoriete te hebben onder je vrouwen, dat mocht toch niet? Ach ja, het was ook geen vrouw, maar een kind.

IbnRushd
31-01-05, 14:36
Geplaatst door xaja32
hoezo onzin Mohammed deed het met een 9 jarige of is dat normaal soms :kotsen:

Er is geen overlevering, ten minste nooit één gezien, dat de Profeet op haar 9 jarige leeftijd gemeenschap heeft gehad. Slechts is het bekend dat hij met haar in huwelijk is getreden.
Aldus is uw leugenachtige reactie onnodig en geeft slechts een polariserende effect.

sjoepiloelioema
31-01-05, 14:46
o ja Jarir, tot wanneer dan? Volgens mij klets je uit je nek.

xaja32
31-01-05, 15:15
dus wel getrouwd en niet neuken ?????????????

Julien
31-01-05, 16:08
Geplaatst door IbnRushd
Er is geen overlevering, ten minste nooit één gezien, dat de Profeet op haar 9 jarige leeftijd gemeenschap heeft gehad. Slechts is het bekend dat hij met haar in huwelijk is getreden.
Aldus is uw leugenachtige reactie onnodig en geeft slechts een polariserende effect.

oh en nu opeens ga je wel janken. jongen. jij was de eerste die begon met polariseren en leugenachtige dingen zeggen!! en nu krijg je een koekje van eigen deeg, dus niet zeuren!

Vissea
31-01-05, 17:28
Geplaatst door IbnRushd
Waarom haal je de islam erbij? Je bent niet eens op de hoogte van zulke gebeurtenissen en kraampt behoorlijke onzin uit.
Of haal je altijd de islam erbij als je niets te zeggen heeft. Wat een zwakte.

Klopt dat ik niet goed op de hoogte ben, vandaar wat vraagtekens erbij dan kan het worden aangevuld door mensen die WEL kennis hebben van de islam/koran. Maarreeee.....wat is nou de onzin die ik uit heb gekraamt? een paar berichten later wordt toch gezegd dat hij trouwde met een meisje van 9 (en het lijkt me stug dat je na een huwelijk geen huwelijksnacht tegemoet gaat.....)
En ja, ik haal de islam erbij. Waarom? omdat het onderwerp gaat over "weer een vieze Hollander", redelijk stigmatiserend, een ontkenning dat het in andere landen/bij andere nationaliteiten/culturen zou plaatsvinden.

contradictio
31-01-05, 17:31
Geplaatst door Vissea
Klopt dat ik niet goed op de hoogte ben, vandaar wat vraagtekens erbij dan kan het worden aangevuld door mensen die WEL kennis hebben van de islam/koran. Maarreeee.....wat is nou de onzin die ik uit heb gekraamt? een paar berichten later wordt toch gezegd dat hij trouwde met een meisje van 9 (en het lijkt me stug dat je na een huwelijk geen huwelijksnacht tegemoet gaat.....)
En ja, ik haal de islam erbij. Waarom? omdat het onderwerp gaat over "weer een vieze Hollander", redelijk stigmatiserend, een ontkenning dat het in andere landen/bij andere nationaliteiten/culturen zou plaatsvinden .


:moe: :moe:

wat heeft dit met GELOOF/ISLAM te maken??

of ging het je louter om het "terug stigmatiseren".......(met het vooroordeel dat elke Marokaan hier ook per definitie moslim is)

Vissea
31-01-05, 17:32
Geplaatst door IbnRushd
Er is geen overlevering, ten minste nooit één gezien, dat de Profeet op haar 9 jarige leeftijd gemeenschap heeft gehad. Slechts is het bekend dat hij met haar in huwelijk is getreden.
Aldus is uw leugenachtige reactie onnodig en geeft slechts een polariserende effect.

Ja, zo lusten we er nog wel een paar! Homo-zijn mag wel maar niet praktizerend (?)
Trouwen met een 7- of 9-jarige (wat is het nou eigenlijk?) mag wel maar dat er gemeenschap is geweest, is niet bekend dus dan is het niet zo? rare redenering, tikkie hypocriet, lijkt me.

Leugenachtig? polariserend? gaan we zo zeker beginnen over respect, racisme, discriminatie, hetze, en god weet welke standaard-woordjes nog meer.

David
31-01-05, 17:33
Geplaatst door contradictio
een paard nemen is minder pervers wou je zeggen... Weet je wat het verschil is...? binnen de marokkaanse gemeenschap wordt incest gewoon verzwegen en komt het dus niet in het nieuws... de familie gaat nog liever dood dan dat het bekend wordt of dat de politie erbij wordt gehaald...


Nu ben ik het met je eens. En dat moet ook gezegd worden.

Vissea
31-01-05, 17:34
Geplaatst door contradictio
:moe: :moe:

wat heeft dit met GELOOF/ISLAM te maken??

of ging het je louter om het "terug stigmatiseren".......(met het vooroordeel dat elke Marokaan hier ook per definitie moslim is)

Gezien de reactie van Ibn toen ik het berichtje over het 9-jarige meisje plaatste, was het een redelijk veilig vooroordeel van me.

knuppeltje
31-01-05, 18:53
Geplaatst door Jarir Tabari
Inderdaad, bovendien heeft de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, alleen maar vrouwen getrouwd die of weduwe zijn geworden of slaaf was. Het huwen van een slavin betekent automatisch haar vrijheid.

Ik vraag me af wat xaja32 had gedaan als ie toen geleefd had. We weten allemaal tot wanneer de slavenhandel in Suriname geduurd heeft...


Aisja was geen slavin, geen weduwe, maar de dochter van Abu Bakr de opvolger van Mohammed.


Groetjes.

olie
31-01-05, 23:35
Geplaatst door EL-Imraan
[/i]
Seks met jongeren in Limburgs Neverland
De 57-jarige C. uit het Limburgse Hegelsom heeft dinsdag voor de rechtbank in Roermond toegegeven ontucht te hebben gepleegd met minderjarigen.

Je kunt veel zeggen en vinden over/van Allochtonen, maar seks hebben met kinderen DOEN ze niet. Het zijn ALTIJD weer die Nederlanders . Dit is nu al de zoveelste geval, gewoon bah!!

Ach rot toch op klootzak. Marokkanen groepsverkrachten meisjes alsof het hun sport is.

mark61
01-02-05, 03:04
Geplaatst door EL-Imraan
Jullie vinden iedereen dom als het gaat om de waarheid die jullie treft....

Lees s wat vaker een Marokkaanse krant. Dr is ter net eentje ter dood veroordeeld. Je bedoelt dat de integratie is mislukt? :hihi: