PDA

Bekijk Volledige Versie : Kuwait verbiedt de Nikaab



Afrux
28-01-05, 10:02
In haar strijd tegen terrorisme heeft kuwait besloten om de Nikaab en Burqa te verbeiden tijdens het rijden van de auto. Het is op dit moment het enige land waar het mag.

Volgens de autoiriteiten is het tegen de mondiale verkeersregels. Bovendien dragen de terroristen dit soort kleding om te ontkomen.

Afrux
28-01-05, 10:04
Bron; ALsharq alawsat

Abelone
28-01-05, 10:22
Geplaatst door Afrux
Bovendien dragen de terroristen dit soort kleding om te ontkomen.

Ah ha. Daar komt de aap uit de mouw.

freya
28-01-05, 10:57
Ik zag laatst weer een niqaabje op de markt.
Met minstens een 1/2 kilo make-up op die ogen!

Ik barstte dus ik lachen uit toen ik dat zag.


Twas een prachtig display van puberale vroomheid :rolleyes:
Haar moeder liep er naast, die keek niet blij :moe:

Afrux
28-01-05, 11:04
Geplaatst door freya
Ik zag laatst weer een niqaabje op de markt.
Met minstens een 1/2 kilo make-up op die ogen!

Ik barstte dus ik lachen uit toen ik dat zag.


Twas een prachtig display van puberale vroomheid :rolleyes:
Haar moeder liep er naast, die keek niet blij :moe:

Vind ik ook altijd lachen.. Hetzelfde met een soort hoofdoek (die we niet kennen in Marokko, daarom vind ik het raar om over de marokkaanse hoofddoek te spreken). Maar zwarte gewaaden die over zijn komen waaien uit SA. maar aan de andere kant kan je de kont en de borsten van 100 meter afstand zien. En daarmee gaan ze voorbij aan de logica. Deze vrouwen verkeren dus in een identiteitscrisis


Ik heb nog nooit een man horen zeggen wat een sexy haar, maar wel wat kont en met name borsten.

Cohen
28-01-05, 16:21
Geplaatst door Afrux
Vind ik ook altijd lachen.. Hetzelfde met een soort hoofdoek (die we niet kennen in Marokko, daarom vind ik het raar om over de marokkaanse hoofddoek te spreken). Maar zwarte gewaaden die over zijn komen waaien uit SA. maar aan de andere kant kan je de kont en de borsten van 100 meter afstand zien. En daarmee gaan ze voorbij aan de logica. Deze vrouwen verkeren dus in een identiteitscrisis


Ik heb nog nooit een man horen zeggen wat een sexy haar, maar wel wat kont en met name borsten.

Wat is dat toch met dat Marokkaanse bij jouw?