PDA

Bekijk Volledige Versie : 28 ste op schiphol, w8en op mensen uit mekka

moestafa1111
30-01-05, 20:48
op de 28ste kwamen de mensen terug uit mekka toen zat daar een meisje met een blauwe hoofd doek met 2 rozen in haar hand van marsepein. ik vroeg nog of ik er 1 mocht hebben.
maar toen moest ze weg omdat haar oma en opa waren aangekomen. als jij het bent kun je me dan toevoegen op msn : [email protected]

MASOUDA
07-02-05, 09:56
Wat had dat meisje aan?

maghrebgirl
10-02-05, 14:52
salaam broeder,

ik was er toevallig ok de 28e op schiphol om mijn ouders te halen die naar mekka waren gegaan, maar khad geen meisje gezien die 2 roosjes in de hand had sorry. stond jij in de eerste rij of de 2e rij?en zij waar stond zij??

ik ben zelf ook op zoek naar een jongen die achter mij stond, want mijn vriendin die vond hem leuk.ik had op dat moment een zwarte colbertje met een zwarte rok aan en een roze hoofddoek met kraaltjes erop.mijn vriendin had ook een colbertje aan met een spijkerbroek en een zwarte hoofddoek.
aangezien me ouders direct naar huis wouden gaan vanwege dat ze moe waren hadden we geen tijd meer. hij had een soort grijze achtige pak aan met een videocamera in de hand hij was best lang rond de 1.80m(zoiets hoor)ken jij hem toevallig??? hij was gladgeschoren en had een beetje krulletjes wat ik me nog van hem kan herinneren. hij stond bij de hekken, maar bij de 2e rij(bij de schijfdeuren war de emsnen van bedevaart uitkwamen)dus achter helemaal. ken je hem of weetje iets van hem laat t me aub weten ok en dat geld ook voor andere mensen die wat weten van hem.

ps:hij was alleen maar met mannen volgens mij met zijn vader of ooms.

khoop snel wat reacties te krijgen hierover.

alvast bedankt broeders en zusters

beslamma
thalla