PDA

Bekijk Volledige Versie : leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?



rikkie
31-01-05, 11:33
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

Daan79
31-01-05, 11:38
Ik denk dat het zoiets is van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"

het heeft volgens mij ook te maken met onwetendheid over de levenswijze van homosexuelen. Misschien dat sommige godsdiensten zich bedreigd voelen.

en nee, ik ben geen homo.

Breez
31-01-05, 11:38
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

Vinden we lekker. Je moet dit trouwens posten op WSDB. Daar zitten veel meer moslims. :p

rikkie
31-01-05, 11:43
Geplaatst door Breez
Vinden we lekker. Je moet dit trouwens posten op WSDB. Daar zitten veel meer moslims. :p

wsdb? waar is dat?

Breez
31-01-05, 11:44
http://wsdb.maroc.nl

Of,

www.maroc.nl/prikbord/forums/

Daar zitten veel meer moslims, kan je `n goede reactie krijgen..:)

SalmayaSale
31-01-05, 11:48
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...



Dat is iets dat ik ook niet begrijp. Vooral voor de generatie die hier geboren is, ze zijn opgegroeid met "homoseksualiteit" als ik het zo kan formuleren.

Het is denk ik ook een groepsfenomeen, als Een in de groep zijn afkeer kenbaar maakte moet de rest maar volgen anders word je voor nicht uitgemaakt of een nicht-vrienje.

Ik ken veel jongens die hun vriendschap moesten opofferen met een vriend die zijn homoseksualiteit openbaar maakt.
Ze zijn zo bang om ook als homo's gezien te worden als ze met hem blijven omgaan.


Ik snap het niet, vooral dat het in Arabische landen heel erg ingeburgd is.
Ok, het is nog steeds niet iets om trots op te zijn maar de homo's lopen tenminste daar als zodanig en worden zelden lastig gevallen.
:wat?!:

IbnRushd
31-01-05, 11:48
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

Je kunt Marokkanen gerust moslims van maken. Jij, als homo zijnde, moet wel weten dat er genoeg Marokkaanse homo's bestaan.
Verder moet je beseffen dat er genoeg moslims die niets tegen homo's hebben. Echter ze keuren zulke 'daden' af.

rikkie
31-01-05, 11:57
Geplaatst door IbnRushd
Je kunt Marokkanen gerust moslims van maken. Jij, als homo zijnde, moet wel weten dat er genoeg Marokkaanse homo's bestaan.
Verder moet je beseffen dat er genoeg moslims die niets tegen homo's hebben. Echter ze keuren zulke 'daden' af.

er zijn meer marokkaanse potenrammers dan turkse, dus ik houd het op marokkaanse potenrammers.
Ik heb het niet over afkeuren ik heb het over fysiek geweld. Dus nogmaals: Waarom zijn er zoveel Marokkaanse potenrammers?

IbnRushd
31-01-05, 12:00
Geplaatst door rikkie
er zijn meer marokkaanse potenrammers dan turkse, dus ik houd het op marokkaanse potenrammers.
Ik heb het niet over afkeuren ik heb het over fysiek geweld. Dus nogmaals: Waarom zijn er zoveel Marokkaanse potenrammers?

Ben je dan ook een keer goed inelkaar geronseld?

sienia
31-01-05, 12:04
Ik vraag me ook af of hij het totaal aan potenrammers heeft geteld, hun nationaliteit en levensovertuiging heeft gevraagd en dat heeft gedeeld op het totaal.
De tolerantie naar homo's toe vwb autochtonen is net zo schijn als die naar allochtonen.

Of misschien heeft hij terwijl hij geramd werd een 'goed' gesprek gevoerd.

IbnRushd
31-01-05, 12:07
Geplaatst door sienia


Of misschien heeft hij terwijl hij geramd werd een 'goed' gesprek gevoerd.

hahaa :haha: een goed gesprek? Nou, laten we het hopen :haha:

EL-Imraan
31-01-05, 12:37
Geplaatst door Daan79
Ik denk dat het zoiets is van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"


hahahah....nou ik weet niet of ik het met je eens ben....ik nou nee, dank je hartelijk.....
laat mij maar een lusteloos-boer zijn. :wohaa:

waarom zijn jullie daar zo verbaasd over? Terwijl iedere ouders practisch liever hebben dat hun kind hetero is....

Zwarte Schaap
31-01-05, 12:43
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

In mijn buurt stikt het van de loslopende geile homos die afkomen op allerlei homo-etablissementen en denken dat ze aan Marokkaanse (minderjarige) jongens een makkelijke prooi hebben. Veel homo-etablisementen zijn namelijk gevestigd waar veel allochtonen wonen.

Daarnaast vinden vele klappen plaats tussen illegalen en homos die misbruik proberen te maken van de positie van zo een illegaal. Ze denken dat ze een makkelijke prooi hebben aan een illegaal.

Ik heb wel eens een paar homos een paar tikken gegeven. Dat komt doordat ik lastig gevallen ben door homosexuelen.

Tip: kijk (jonge) Marokkaanse jongens niet langdurig geobsedeerd geil aan en hou je klauwen thuis. Verder moet je een sexuele relatie zoeken met gelijkwaardige partners en geen misbruik proberen te maken van de situatie (veelal dakloosheid) van een illegaal en/of een minderjarige Marokkaan..

Verder is het potenrammen uitgevonden door autochtonen en hoef je dus niet schijnheilig alles op het conto van de Marokkanen te gooien.

Alfred J. Kwak
31-01-05, 12:44
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

zeker als je daarbij in ogenschouw neemt dat nogal veel jonge marokkanen 'de schandknaap' uit hangen...oftewel homosexueel de hoer spelen...mag volgens mij ook niet...

Bofko
31-01-05, 12:55
Geplaatst door Marruecos
Potenrammen. Ik weiger te geloven dat dit woord met de komst van de allochtoon zn intrede heeft gemaakt.

:zwaai:
Right you are . Volgens mij is dit ontstaan eind jaren 70/beginjaren 80 als autochtoon verschijnsel. Ging samen met de homo-emancipatie.

David
31-01-05, 12:57
Geplaatst door Marruecos
Potenrammen. Ik weiger te geloven dat dit woord met de komst van de allochtoon zn intrede heeft gemaakt.


:zwaai:


Da's een feit dat waar is. En toch is iedere potenrammer er één te veel.

Goodnight
31-01-05, 13:07
Ik ben best wel benieuwd waar rikkie zich op baseert, hij heeft het over dat er meer Marokkaanse potenrammers zijn dan Turkse.
Waar baseer je je op vraag ik me dan af?
Waar baseer je zelfs op dat er uberhaupt op wordt losgeslagen door specifiek Marokkaanse homo-haters?

Dat moslims niet veel affiniteit hebben met homosexualiteit is een feit....maar is toch wat anders dan iemand molestreren.

In Marokko lopen er ontzettend veel homo's rond.Geloof zelfs dat Marrakech en Tanger gay capitals van Marokko zijn.Maar daar kennen ze dat fenomeen potenrammers niet, dus jouw stelling dat het iets is wat VOORAL onder Marokkanen leeft gaat niet op rikkieboy.

Rabi'ah.
31-01-05, 14:09
Geplaatst door rikkie
leg me nou eens uit waarom er zoveel Marokkaanse potenrammers zijn?

Waarom zijn Marokkanen anti-homo... en kom niet aan met de Koran, want in de Bijbel staan ook anti-homo zaken, maar er zijn weinig tot geen christelijke potenrammers.... wel Moslims...

:haha:

De doorsnee potenrammer houdt zich met alles bezig, maar niet met de Bijbel of de Koran.

Potenrammen komt volgens mij voort uit angst voor homo's, macho-gedrag, elkaar opjutten van groepen jongens en agressie.

En soms ook ordinaire winstbejag, want ik heb ook weleens verhalen gehoord van mensen die zich laten betalen om te potenrammen.



Oja......en van dat verhaaltje dat er meer Marokkaanse dan autochtone potenrammers zijn, geloof ik niets. :moe:

Zwarte Schaap
31-01-05, 14:14
Geplaatst door Goodnight
In Marokko lopen er ontzettend veel homo's rond.Geloof zelfs dat Marrakech en Tanger gay capitals van Marokko zijn.Maar daar kennen ze dat fenomeen potenrammers niet, dus jouw stelling dat het iets is wat VOORAL onder Marokkanen leeft gaat niet op rikkieboy. Dat zijn prostitues uit armoede die zichzelf prostitueren aan westerse toeristenhomo's om een belegde boterham te kunnen verdienen. Dat geeft aan hoe schandelijk en verachtelijk de Marokkaanse regering is die zo haar burgers bloot stelt aan dergelijke misselijkmakende toeristenprostitutie.

David
31-01-05, 14:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zijn prostitues uit armoede die zichzelf prostitueren aan westerse toeristenhomo's om een belegde boterham te kunnen verdienen. Dat geeft aan hoe schandelijk en verachtelijk de Marokkaanse regering is die zo haar burgers bloot stelt aan dergelijke misselijkmakende toeristenprostitutie.


Welnee. Of althans, niet altijd. Een vriend van mij heeft jaren iets gehad met een Marokkaanse jongen (die in Marokko woonde). Hij ging vaak daarheen, die vriend kwam vaak hierheen. Had geen klap met geld te maken, die knul had daar gewoon een baan.

Dutchguy
31-01-05, 14:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zijn prostitues uit armoede die zichzelf prostitueren aan westerse toeristenhomo's om een belegde boterham te kunnen verdienen. Dat geeft aan hoe schandelijk en verachtelijk de Marokkaanse regering is die zo haar burgers bloot stelt aan dergelijke misselijkmakende toeristenprostitutie.

Bij jou zijn homo's mensen die minderjarigen uitbuiten of mensen die uitgebuit worden. De mogelijkheid dat er Marokkaanse homo's zijn uit eigen wil lijk je niet te willen zien.
F.y.i. ik werd benaderd door een Marokkaan die wat van me wilde en dat was nota bene een collega destijds. Heel anders dan de situatie die jij steeds schetst.

Liever zou ik zien dat homosexualiteit bespreekbaar werd binnen moslimkringen. Laat het AEL eens een echt standpunt innemen over homomoslims. Laten ze daar ook eens voor opkomen en niet de deur in hun gezicht dichtgooien.

Zwarte Schaap
31-01-05, 14:53
Geplaatst door Dutchguy
Bij jou zijn homo's mensen die minderjarigen uitbuiten of mensen die uitgebuit worden. De mogelijkheid dat er Marokkaanse homo's zijn uit eigen wil lijk je niet te willen zien.
F.y.i. ik werd benaderd door een Marokkaan die wat van me wilde en dat was nota bene een collega destijds. Heel anders dan de situatie die jij steeds schetst.

Liever zou ik zien dat homosexualiteit bespreekbaar werd binnen moslimkringen. Laat het AEL eens een echt standpunt innemen over homomoslims. Laten ze daar ook eens voor opkomen en niet de deur in hun gezicht dichtgooien.

Als ik minderjarigen en jongeknapen zie lopen met een oude toerist dan weet ik vrijwel zeker dat er geen relatie in het spel is maar pure prostitutie. Ik heb de homo-etablisssementen in Tanger doelbewust opgezocht om het met eigen ogen gade te slaan. Ik weet waar ik over spreek.

Als de Marokkaanse regering om haar burgers en Islamitische moraal geeft dan zouden ze die homotoerisme grondig en hardhandig moeten aanpakken in plaats van haar burgers bloot te stellen aan de aids-import.

Dutchguy
31-01-05, 14:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik minderjarigen en jongeknapen zie lopen met een oude toerist dan weet ik vrijwel zeker dat er geen relatie in het spel is maar pure prostitutie. Ik heb de homo-etablisssementen in Tanger doelbewust opgezocht om het met eigen ogen gade te slaan. Ik weet waar ik over spreek.

Als de Marokkaanse regering om haar burgers en Islamitische moraal geeft dan zouden ze die homotoerisme grondig en hardhandig moeten aanpakken in plaats van haar burgers bloot te stellen aan de aids-import.

Je gaat niet in op wat ik je vroeg. Acht jij het onmogelijk dat er homosexuelen zijn in Marokko naar eigen vrije wil? Over die groep, en het lijkt mij de grootste, heb je het niet. Alsof ze niet bestaat.

Mill
31-01-05, 14:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik minderjarigen en jongeknapen zie lopen met een oude toerist dan weet ik vrijwel zeker dat er geen relatie in het spel is maar pure prostitutie. Ik heb de homo-etablisssementen in Tanger doelbewust opgezocht om het met eigen ogen gade te slaan. Ik weet waar ik over spreek.

Als de Marokkaanse regering om haar burgers en Islamitische moraal geeft dan zouden ze die homotoerisme grondig en hardhandig moeten aanpakken in plaats van haar burgers bloot te stellen aan de aids-import.

Er zijn toch ook gewoon florerende gay-scenes in Marokkaanse steden, waar Marokkanen Marokkanen ontmoeten?

David
31-01-05, 14:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb de homo-etablisssementen in Tanger doelbewust opgezocht om het met eigen ogen gade te slaan. Ik weet waar ik over spreek.




Yeah, sure. Trapten anderen er in, Schaap?

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:01
Geplaatst door David
Yeah, sure. Trapten anderen er in, Schaap?

Ik ben geen hond dat ik een drol achterlaat om anderen erin te laten trappen.

wytze
31-01-05, 15:03
quote david,
"Da's een feit dat waar is. En toch is iedere potenrammer er één te veel."

Dat hangt van het soort poot af. Ik sprak zatedrag een kennis van me op een feestje waar ook een homo was die hij kende. Hij vertelde me dat hij bij deze homo uit de buurt bleef omdat de aandrang groot was om de betrokken homo totall loss te slaan. Ik vroeg hem waar die aandrang vandaan kwam.
Hij vertelde dat betrokken homo er een hobby van maakte om jongen jongens die in de problemen zaten in zijn huis op te nemen als hulp, maar binnen 2 dagen sexuele tegenprestaties verlangde.
betrokken homo is enige tijd geleden in elkaar gemept door een ander slachtoffer.

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:07
Geplaatst door Dutchguy
Je gaat niet in op wat ik je vroeg. Acht jij het onmogelijk dat er homosexuelen zijn in Marokko naar eigen vrije wil? Over die groep, en het lijkt mij de grootste, heb je het niet. Alsof ze niet bestaat.

Ik heb het niet over homo's uit vrije wil, ik heb het over de masale homoprostitutie/toerisme die de goede zeden en normen van marokko aantasten en waartegen de regering niets doet en zo aids in Marokko importeren en laten voortwoekeren.

David
31-01-05, 15:07
Geplaatst door wytze
Dat hangt van het soort poot af. Ik sprak zatedrag een kennis van me op een feestje waar ook een homo was die hij kende. Hij vertelde me dat hij bij deze homo uit de buurt bleef omdat de aandrang groot was om de betrokken homo totall loss te slaan. Ik vroeg hem waar die aandrang vandaan kwam.
Hij vertelde dat betrokken homo er een hobby van maakte om jongen jongens die in de problemen zaten in zijn huis op te nemen als hulp, maar binnen 2 dagen sexuele tegenprestaties verlangde.
betrokken homo is enige tijd geleden in elkaar gemept door een ander slachtoffer.


Klotestreken van een klootzak, ik kan niet anders zeggen. Maar als je zo'n vent een dreun geeft, doe je dat omdat hij mensen misbruikt, niet omdat hij homo is. Ik ga ook geen hetero's in elkaar meppen omdat er hetero dieven, hetero moordenaars, hetero klootzakken bestaan.

Je moet dingen wel uit elkaar weten te houden. En daarbij, zo'n vent moet je onmiddellijk aangeven.

Dutchguy
31-01-05, 15:09
Geplaatst door wytze
quote david,
"Da's een feit dat waar is. En toch is iedere potenrammer er één te veel."

Dat hangt van het soort poot af. Ik sprak zatedrag een kennis van me op een feestje waar ook een homo was die hij kende. Hij vertelde me dat hij bij deze homo uit de buurt bleef omdat de aandrang groot was om de betrokken homo totall loss te slaan. Ik vroeg hem waar die aandrang vandaan kwam.
Hij vertelde dat betrokken homo er een hobby van maakte om jongen jongens die in de problemen zaten in zijn huis op te nemen als hulp, maar binnen 2 dagen sexuele tegenprestaties verlangde.
betrokken homo is enige tijd geleden in elkaar gemept door een ander slachtoffer.

Die man had gewoon aangeklaagd moeten worden maar het hoort niet bij de discussie.

Een potenrammer slaat homo's in elkaar alleen vanwege het feit dat ze homo zijn.

David
31-01-05, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het niet over homo's uit vrije wil, ik heb het over de masale homoprostitutie/toerisme die de goede zeden en normen van marokko aantasten en waartegen de regering niets doet en zo aids in Marokko importeren en laten voortwoekeren.


Dan heeft Marokko dus blijkbaar een kote-regering. Heeft niet zoveel met homo's te maken. Heeft ook niks met zeden te maken, maar met armoe. Los de armoe op, doe iets aan het onderwijs, de gezondheidszorg etc., en verdoe geen tijd met hypocriet en hysterisch gelul over goede zeden. Zeden vullen geen magen.

Dutchguy
31-01-05, 15:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het niet over homo's uit vrije wil, ik heb het over de masale homoprostitutie/toerisme die de goede zeden en normen van marokko aantasten en waartegen de regering niets doet en zo aids in Marokko importeren en laten voortwoekeren.

De discussie ging over potenrammen, jij komt meteen met voorbeelden van prostitutie en misbruik. Homo's maken bij jou alleen misbruik van anderen. Eigenlijk ga je met homo's om zoals Wilders met moslims om gaat.

Zwarte Kat
31-01-05, 15:12
Geplaatst door David
Yeah, sure. Trapten anderen er in, Schaap?

Hehehe....


Ik heb die knaapjes wel zien staan in Casablanca. Die liepen alleen op goedgekleedde Marokkaanse mannen af. Niet op de toeristen.
Volgens mij bestaat het gros vd toeristen trouwens uit stelletjes.
Ik heb vrij weinig alleen-reizende toeristen gezien in Marokko.
Meestal zijn het duo's of kleine groepjes.
Overigens zijn de hetero-hoertjes bijna allemaal op lokaties waar uberhaupt weinig toeristen komen.
Tanger is een verhaal apart.
Dat staat eigenlijk los van Marokko.
Is jarenlang een 'bedorven oord' geweest. Een interzone van criminelen, kunstenaars, homo's , vrijbuiters, artiesten, dichters.
You name it.......

Julien
31-01-05, 15:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zijn prostitues uit armoede die zichzelf prostitueren aan westerse toeristenhomo's om een belegde boterham te kunnen verdienen. Dat geeft aan hoe schandelijk en verachtelijk de Marokkaanse regering is die zo haar burgers bloot stelt aan dergelijke misselijkmakende toeristenprostitutie.

pff zelfs jullie koning schijnt homo/ bi te zijn! :D ;)

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:26
Geplaatst door Dutchguy
De discussie ging over potenrammen, jij komt meteen met voorbeelden van prostitutie en misbruik. Homo's maken bij jou alleen misbruik van anderen. Eigenlijk ga je met homo's om zoals Wilders met moslims om gaat.

Als je goed mijn rakties gelezen hebt dan zou je gezien hebben dat ik al een reaktie inzake potenrammen gegeven heb en dat mijn andere reaktie gericht was op de opmerking van Goodnight over de homoscene in Tanger en marrakesch.

En voor de rest kun je optieven met je wilders. Als je zo ''mans'' bent mag je mijn uitspraken naast die van Wilders leggen en mij tonen waarin ze op elkaar lijken. Kun je dat niet dan kan ik niets anders concluderen dat je teveel op je duim zuigt.

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:26
Geplaatst door Julien
pff zelfs jullie koning schijnt homo/ bi te zijn! :D ;)

Bron aub.

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:29
Geplaatst door David
Dan heeft Marokko dus blijkbaar een kote-regering. Heeft niet zoveel met homo's te maken. Heeft ook niks met zeden te maken, maar met armoe. Los de armoe op, doe iets aan het onderwijs, de gezondheidszorg etc., en verdoe geen tijd met hypocriet en hysterisch gelul over goede zeden. Zeden vullen geen magen.

In die miserie duiken vele aidstransporteurs en andere homotoeristen uit Europa om daar goed misbruik van te maken en zo de goede zeden en normen te ondergraven.

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:30
Geplaatst door Dutchguy
Een potenrammer slaat homo's in elkaar alleen vanwege het feit dat ze homo zijn.

Droom maar lekker verder en probeer niet enige schuld bij de homo's zelf te zoeken.

Dutchguy
31-01-05, 15:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


En voor de rest kun je optieven met je wilders. Als je zo ''mans'' bent mag je mijn uitspraken naast die van Wilders leggen en mij tonen waarin ze op elkaar lijken. Kun je dat niet dan kan ik niets anders concluderen dat je teveel op je duim zuigt.

Omdat je alleen berichten plaatst en geplaatst hebt waarin homo's altijd negatief eruit komen. Ik moet de eerste positieve opmerking over homo's nog horen, m.a.w. je stigmatiseert. Wilders doet dat ook dus ik blijf bij mijn standpunt.

David
31-01-05, 15:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bron aub.


Sir, I am a gentleman. I nevah kiss and tell.

David
31-01-05, 15:37
dubbel

Dutchguy
31-01-05, 15:38
Geplaatst door David
Nee hoor, hij heeft mij ooit een lief flikkertje genoemd.

De uitzondering die de regel bevestigt. ;)

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:44
Geplaatst door Dutchguy
Omdat je alleen berichten plaatst en geplaatst hebt waarin homo's altijd negatief eruit komen. Ik moet de eerste positieve opmerking over homo's nog horen, m.a.w. je stigmatiseert. Wilders doet dat ook dus ik blijf bij mijn standpunt.

Nogmaals tieft op, ik reageer vrijwel alleen opstukken waarbij Marokkanen en/of moslims negatief benaderd worden inzake homo's. Dat ik steekhoudende argumenten geef die jou niet bevallen wil niet zeggen dat ik homo's stigmatiseer. Ik ben wel tegen homosexualiteit conform mijn normen en waarden.

David
31-01-05, 15:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nogmaals tieft op, ik reageer vrijwel alleen opstukken waarbij Marokkanen en/of moslims negatief benaderd worden inzake homo's. Dat ik steekhoudende argumenten geef die jou niet bevallen wil niet zeggen dat ik homo's stigmatiseer. Ik ben wel tegen homosexualiteit conform mijn normen en waarden.


Schaap, je lult. Zoals gewoonlijk. Steekhoudend? Jij? Als pasen, pinsteren, gaypride en het suikerfeest op één dag vallen. Eerder niet, Miss Oogklep.

Dutchguy
31-01-05, 15:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nogmaals tieft op, ik reageer vrijwel alleen opstukken waarbij Marokkanen en/of moslims negatief benaderd worden inzake homo's. Dat ik steekhoudende argumenten geef die jou niet bevallen wil niet zeggen dat ik homo's stigmatiseer. Ik ben wel tegen homosexualiteit conform mijn normen en waarden.

Je geeft geen steekhoudende argumenten maar reageert vanuit de onderbuik waar het homo's betreft. Bovendien opende je wel degelijk stukken over homo's als het niets met moslims te doen had. En dat waren ook geen positieve stukken. Maar goed, dat mag.
Maar wees in ieder geval eerlijk, dat je zegt dat je tegen homosexualiteit bent conform jouw normen en waarden geeft al veel meer aan hoe de vork in de steel zit.

Zwarte Schaap
31-01-05, 16:27
Geplaatst door David
Schaap, je lult. Zoals gewoonlijk. Steekhoudend? Jij? Als pasen, pinsteren, gaypride en het suikerfeest op één dag vallen. Eerder niet, Miss Oogklep.

Dan moet je ''homovriendje'' maar met tegenargumenten aankomen huppelen in de discussies en mij niet achteraf met losse flodders zoals Wilders bestoken.

David
31-01-05, 16:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan moet je ''homovriendje'' maar met tegenargumenten aankomen huppelen in de discussies en mij niet achteraf met losse flodders zoals Wilders bestoken.


Ja, ja, het is al goed. Ga maar even een uurtje vliegeren en lekker uitwaaien.

Zwarte Schaap
31-01-05, 16:30
Geplaatst door Dutchguy
Je geeft geen steekhoudende argumenten maar reageert vanuit de onderbuik waar het homo's betreft. Bovendien opende je wel degelijk stukken over homo's als het niets met moslims te doen had. En dat waren ook geen positieve stukken. Maar goed, dat mag.
Maar wees in ieder geval eerlijk, dat je zegt dat je tegen homosexualiteit bent conform jouw normen en waarden geeft al veel meer aan hoe de vork in de steel zit.

Bewijs en geen duimzuigerij aub. Dat k tegen homosexualiteit ben is geen geheim dat heb ik altijd gezegd. Voor mij geen kont- en mannenliefde.

Vissea
31-01-05, 16:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bewijs en geen duimzuigerij aub. Dat k tegen homosexualiteit ben is geen geheim dat heb ik altijd gezegd. Voor mij geen kont- en mannenliefde.

Voor mij ook geen herenliefde! Bah! Maar als anderen zich er prettig bij voelen, prima! Leven en laten leven, respect voor iedereen. Maar vijandig gedrag, ongefundeerde negatieve uitlatingen, potenrammen, stigmatiseren van een groep, vreemde uitspraken doen over groepen mensen, etc. moet je niet mee aankomen, toon je slechts je eigen zwakte mee. Het vergelijk met Wilders gaat overigens prima op hoor, lees je uitspraken over homo's er maar op na en leg ze naast de ongefundeerde uitspraken van W., komen treffend overeen: niet onderbouwd, stigmatiserend, vol vooroordelen, haatzaaiend, etc..

David
31-01-05, 16:48
Geplaatst door Vissea
lees je uitspraken over homo's er maar op na en leg ze naast de ongefundeerde uitspraken van W., komen treffend overeen: niet onderbouwd, stigmatiserend, vol vooroordelen, haatzaaiend, etc..


Ja maar, dat is de schuld van de homo's hoor! Schaap is in de V&D vaker in z'n kruis gegrepen dan ik in twintig jaar nichtenkroegen. Hij maakt blijkbaar iets beestachtigs los bij homo's - het moet een onweerstaanbare man zijn. En tja, dan vragen die nichten er om, nietwaar? Terwijl Schaap verder zo'n erudiete, onderlegde en beschaafde man is! Maar ja, daar kijken nichten niet naar, die zijn alleen geïnteresseerd in het kruis & de kont van minderjarige allochtonen, dat is algemeen bekend.

Bij de weg: mijn allochtone vriendje wordt binnenkort 16 en is dus niet meer interessant. Ik laat 'm door Verdonk de grens over zetten. Ik zoek dus een neiuwe, weet jij nog iets?

Vissea
31-01-05, 16:52
Geplaatst door David
Ja maar, dat is de schuld van de homo's hoor! Schaap is in de V&D vaker in z'n kruis gegrepen dan ik in twintig jaar nichtenkroegen. Hij maakt blijkbaar iets beestachtigs los bij homo's - het moet een onweerstaanbare man zijn. En tja, dan vragen die nichten er om, nietwaar? Terwijl Schaap verder zo'n erudiete, onderlegde en beschaafde man is! Maar ja, daar kijken nichten niet naar, die zijn alleen geïnteresseerd in het kruis & de kont van minderjarige allochtonen, dat is algemeen bekend.

Bij de weg: mijn allochtone vriendje wordt binnenkort 16 en is dus niet meer interessant. Ik laat 'm door Verdonk de grens over zetten. Ik zoek dus een neiuwe, weet jij nog iets?

Hmmmmmm......dat moet dan echt een Superman zijn, die Schaap. Ik loop toch alweer een jaar of 30 mee met blond haar, goed lichaam en prachtige kont maar homo's blijven mij normaal behandelen. Ben ook nog nooit aangerand door homo's in een warenhuis.....hmmmmm..... moet ik nou onzeker worden of hebben homo's een erg goed zintuig voor gelijkgestemden? Als dat zo is........Zwart Schaap, de deur van de kast al gevonden?

Haha, sorry, David, weet geen nieuwe voor je. Weet nog wel de nodige plekken waar je wat op kunt pikken, maar die ken je zelf vast beter dan deze verstokte hetero!

David
31-01-05, 16:55
Geplaatst door Vissea
Haha, sorry, David, weet geen nieuwe voor je. Weet nog wel de nodige plekken waar je wat op kunt pikken, maar die ken je zelf vast beter dan deze verstokte hetero!



Het is ook niet waar hoor. Mijn man is welliswaar allochtoon, maar absoluut niet minderjarig en ik hoop 100 met 'm te worden.

Vissea
31-01-05, 17:02
Geplaatst door David
Het is ook niet waar hoor. Mijn man is welliswaar allochtoon, maar absoluut niet minderjarig en ik hoop 100 met 'm te worden.

Kijk, dat klinkt als liefde! Mooi he, ZS, dat iedereen gelijk is in dit land, dat homoseksuelen kunnen trouwen en officieel samen oud kunnen worden? Jammer dat een godsdienst van nieuwkomers de klok terug zetten met ongefundeerde, door een eeuwenoud geschrift aangedragen, uitspraken en stellingen over homoseksualiteit.
Ach, emancipatie van homoseksuelen (en vrouwen en andere 'minderheden') heeft in Nederland ook lang geduurd, wellicht kunnen conservatieve moslims er hun voordeel mee doen dat het wiel wat dat betreft al uitgevonden is!

rikkie
31-01-05, 18:04
en nog steeds geen antwoord op de vraag in de toppic........

Orakel
31-01-05, 18:18
Geplaatst door rikkie
en nog steeds geen antwoord op de vraag in de toppic........

Da's geloof ik ook niet zo vreemd, herr Inquisitor.
Probeer es een wat andere benadering, andere en beter doorwrochte formulering en dan met een toefje hoger realiteitsgehalte.
Misschien helpt het als je je afvraagt hoe je zelf op die vraag zou reageren.

Dutchguy
31-01-05, 18:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bewijs en geen duimzuigerij aub. Dat k tegen homosexualiteit ben is geen geheim dat heb ik altijd gezegd. Voor mij geen kont- en mannenliefde.

Moet ik alles op een rijtje zetten? Kun je ook makkelijk zelf en als je eerlijk was geweest had je dit gewoon toegegeven dat alle artikelen die je plaatste een negatieve toon hadden of aanleiding daartoe gaven. Prima dat je die Telegraaftechnieken wil hanteren, maar geef het tenminste toe.

Jij bent tegen homosexualiteit. Wilders is tegen moslims. Samen in de strijd. :rambo:

Zwarte Schaap
31-01-05, 19:21
Geplaatst door Dutchguy
Moet ik alles op een rijtje zetten? Kun je ook makkelijk zelf en als je eerlijk was geweest had je dit gewoon toegegeven dat alle artikelen die je plaatste een negatieve toon hadden of aanleiding daartoe gaven. Prima dat je die Telegraaftechnieken wil hanteren, maar geef het tenminste toe.

Jij bent tegen homosexualiteit. Wilders is tegen moslims. Samen in de strijd. :rambo:

Dutchgayt wat zit je nou te ouwetiefeshoeren? Bewijs aub, heb je geen bewijs dan optieven.

Ik ben tegen homosexualiteit, aan mijn lijf geen homo. Punt.

Dutchguy
31-01-05, 19:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dutchgayt wat zit je nou te ouwetiefeshoeren? Bewijs aub, heb je geen bewijs dan optieven.

Ik ben tegen homosexualiteit, aan mijn lijf geen homo. Punt.

Je bent een eng mannetje.
Wilders ook.

Zwarte Schaap
31-01-05, 19:40
Geplaatst door Dutchguy
Je bent een eng mannetje.
Wilders ook.

Als je lelijk bedoelt , heb je gelijk.

Julien
31-01-05, 20:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bron aub.

King of Morocco Outed by Dutch Media


By Rex Wockner
International News Report


King Mohammed VI Dutch national television news' NOS-Journaal has reported that the new king of Morocco, Sidi Moulay Mohammed (Mohammed VI), is gay, according to the Dutch newspaper De Gay Krant.


The report has led to weekly anti-media demonstrations in the city of Utrecht, which has a large Moroccan population and is 15 kilometers from the TV network's headquarters in Hilversum.



Mohammed, 36, went to college in Brussels, Belgium, and regularly hung out in gay bars there, De Gay Krant said.


And his homosexuality is "common knowledge" in Moroccan intellectual circles, Marrakech resident Tony Flavel told the newspaper.


"But you better not talk about it," he said. "The police and the armed forces are against the new king for precisely this reason. They would prefer his younger straight brother, Moulay Rashid."


NOS-Journaal Editor-in-Chief Hans Brom told De Gay Krant that the program's journalists are sure of their facts.


"The truth cannot be rectified," he said "Our correspondent, Robbert Bosschard, spoke with the chief of police and the commander-in-chief of the Moroccan army. They were convinced that the new king is gay and they were afraid of the future under a homosexual monarch."

-----------------------
ff gegoogled.. dit is misschien ook wel interessant voor ZS :D
---------------------

Moroccan cities are full of female prostitutes. But they are generally for the Moroccans (soldiers and those not yet married) and not for the tourists. AIDS is very widespread.

My male guide, Hamid, walked ahead of me with his male friend. Hamid spent most of the time gently rubbing his friends back or holding his friend's hand.

According to the experts, Moroccans like spending time with a single friend of the same sex. Same sex friendships are very important for Moroccans all through their lives. There are few limits to intimacy in same sex friendships.

Moroccans 'usually marry out of a sense of duty.'

According to 'Culture Shock- Morocco' by Orin Hargraves (Kuperard), "Homosexual relations among boys and young men are common."

"Pederasty is exceedingly prevalent" wrote Edward Westermack in "Ritual and Belief in Morocco."

In Morocco, homosexual sex by tourists is heavily punished; and sex with minors is very heavily punished with long jail sentences. In any case, tourists are not loved by the average Moroccan who sees the tourist as an alien

The hotel, the Gazelle D'or, at around £600 a night, is rather special. Visitors have allegedly included Michael Portillo, Jacques Chirac, Fergie, Rory Bremner, Mick Jagger, hosts of pop stars, statesmen, politicians, personalities, and 'the world's wealthiest closet Queens.'

According to Scallywag magazine, "As far as Westminster is concerned, the Gazelle D'or was first "discovered" by the notorious gay MP Sir Charles "Charley" Irving who died from aids in 1993. Irving, who chaired the Commons catering Committee, was famous for his private parties in the Pugin room in Westminster where he outrageously flirted with the male members of staff. Many of the 100-plus gay Tory MP's who inhabit "The Palace", often furtively, were fellow guests........ The REAL attraction of the Gazelle D'or is not just the exclusivity, or the fabulous luxury. It is, quite simply, that they boast one of the most superlative men-only Turkish baths, Sauna and Massage Parlour in the world, manned by hand-picked and specially trained swarthy Berbers who are most willing to accommodate every whim of their customers. The whole concept of the place is designed to be a veritable paradise for gays."

http://www.inoohr.org/morocco.htm

Zwarte Schaap
31-01-05, 20:19
Het artikel citeert dutch media. Dat vind ik zo vreemd, alleen de Nederlandse media heeft er toendertijd over bericht. En precies in de tijd dat hij gekroond werd.

Ik zag het als een soort uitlachen van de Marokkanen.

rikkie
31-01-05, 20:20
Geplaatst door Zwarte Schaap Ik ben tegen homosexualiteit, aan mijn lijf geen homo. Punt. [/B]

jezus wat kortzichtig.... ik ben 100% homo, aan mijn lijf geen vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat ik TEGEN hetero's ben, of TEGEN vrouwen... wat een debiele kortzichtige eikel ben jij zeg!

Zwarte Schaap
31-01-05, 21:04
Geplaatst door rikkie
jezus wat kortzichtig.... ik ben 100% homo, aan mijn lijf geen vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat ik TEGEN hetero's ben, of TEGEN vrouwen... wat een debiele kortzichtige eikel ben jij zeg!

Effe dimmen lullo. Ken je het verschil niet tussen homosexualiteit en homos?

olie
31-01-05, 22:28
nou ja dus de koning van Marokko is homo, so what.

magden_david
01-02-05, 00:24
Geplaatst door Zwarte Schaap

Ik ben tegen homosexualiteit

Ik ben tegen de kleur blauw, is net zo'n zinnige opmerking als deze :watte?:

Maurice
01-02-05, 00:48
Geplaatst door Alfred J. Kwak
zeker als je daarbij in ogenschouw neemt dat nogal veel jonge marokkanen 'de schandknaap' uit hangen...oftewel homosexueel de hoer spelen...mag volgens mij ook niet...



Misschien word bij Marokkaanse moslims het hebben van sex met een man om er geld aan te verdienen voor het aanschaffen van een scootertje, mobieltje of Amerikaanse merk gympies minder erg gevonden dan sex met een man hebben uit pure liefde, over ontaarding gesproken... :cheefbek:

mark61
01-02-05, 00:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dutchgayt wat zit je nou te ouwetiefeshoeren? Bewijs aub, heb je geen bewijs dan optieven.

Bewijs voor wat precies?


Ik ben tegen homosexualiteit, aan mijn lijf geen homo. Punt.

Als het daar nou bij bleef. Maar inderdaad, je praat over homo's als Wilders over moslims.
Ze zijn allemaal Slecht en het zijn Straatterroristen.
Je laat geen gelegenheid voorbij gaan om verhalen over Iets Slechts wat met herenlovers in verband kan worden gebracht te plaatsen.
Verder heb je een statistisch verbluffend aantal aanvaringen gehad met passerende heren.
Over homofilie in Marokko weet je steevast alleen te vertellen dat er hordes Europeanen achter onschuldige jongetjes aanzitten, met weglating van het feit dat de locals massaal achter jongens (èn meisjes overigens) aanzitten, en wellicht vice versa.
Geen enkele post van je op dit gebied kan het stellen zonder beledigende en denigrerende opmerkingen en absoluut niet grappige grapjes, een 'kwaliteit' die je verder nooit ten toon spreidt.

@ rikkie: je zou je kunnen afvragen of potenrammen niet vaker voorkomt in bepaalde sociaal-economische milieus, niet vaker bij mensen afkomstig van het platteland dan de grote stad, etc. etc.
Komt nog bij dat Afrika het meest homo-vijandige continent ter wereld is. Met uitzondering van islamitisch Noord-Afrika dan, :hihi:. Lees s een boek van Harm Botje.

Spoetnik
01-02-05, 01:01
Komt nog bij dat Afrika het meest homo-vijandige continent ter wereld is.


Is de kolonisatie en kerstening van Afrika toch nog ergens goed voor geweest :lole: (Ik ga voortaan alleen maar goed denken over de invloed van het Westen in Afrika :rolleyes: )

Zwarte Kat
01-02-05, 01:02
Geplaatst door mark61
Als het daar nou bij bleef. Maar inderdaad, je praat over homo's als Wilders over moslims.


Met dat verschil dat Wilders zelf geen moslim is......

mark61
01-02-05, 01:05
Geplaatst door Zwarte Kat
Met dat verschil dat Wilders zelf geen moslim is......

O o au au.