PDA

Bekijk Volledige Versie : Irakese opkomst van 60 %, bewijst moslimdemocratie !



Proselyte
31-01-05, 12:06
60 % opkomst in Irak, met gevaar voor eigen leven, bewijst ontegenzeggelijk dat ook Moslims voor democratie en rechtstaat zijn !!

IbnRushd
31-01-05, 12:09
Geplaatst door Proselyte
60 % opkomst in Irak, met gevaar voor eigen leven, bewijst ontegenzeggelijk dat ook Moslims voor democratie en rechtstaat zijn !!

Iedereen kan wat roepen. 60% tsjonge jonge, wel een ronde getal, vind je niet.

Yahudi
31-01-05, 12:11
Geplaatst door IbnRushd
Iedereen kan wat roepen. 60% tsjonge jonge, wel een ronde getal, vind je niet.

muggezifter, het precieze getal is gewoon nog niet bekend, slechte verliezer als je bent !!

waarom blaas je jezelf gewoon niet ergens in de woestijn in je eentje op als martelaar, inplaats gewoon naar de stembus te gaan, diktator !

IbnRushd
31-01-05, 12:12
Geplaatst door Yahudi
muggezifter, het precieze getal is gewoon nog niet bekend, slechte verliezer als je bent !!

Dat weet ik lullo :zweep:

Henoch
31-01-05, 12:15
Geplaatst door IbnRushd
Dat weet ik lullo :zweep:
Wat zuur je dan !

Geef nou gewoon ruiterlijk toe dat ondanks alle gevaren die er waren het opkomstpercentage te vergelijken was met die van Nederland of de VS !!


Hoera voor de echte vrijheidsstrijders die ook Europa al drie keer uit de stront hebben moeten halen !!

idris
31-01-05, 12:19
In voormalig Yougoslavia voor het laatst !

Want als het aan het EU tje had gelegen was er nu nog oolog geweest daar in Bosnia, Servie en Kroatia !


en maar kletsen en maar kletsen, daar zijn ze goed in in Europa maar doen ho maar!!

Yahud Seculaere
31-01-05, 12:30
Turkije, Afganistan, Algerije, Irak, Palestina, t'begint er langszaam op te lijken !


De SAtan van diktatuur en willekeur wordt gearresteerd !!

Spoetnik
31-01-05, 12:33
Een meerkoppige monster

GeenKritiek
31-01-05, 12:34
Aip, de Democratie heeft gewonnen in het Midden Oosten en Moslims, Arabieren, Berbers en natuurlijk de grote aantallen Europese en Amerikaanse ultra-linkse fascisten huilen tezamen. Ik ben zelf ook Arabier, en ik was Moslim. Het is als Arabier vreemd dat de enige twee Arabische volken zijn waar de bevolking kiest wie echt de baas over hun mag zijn, de Palestijnen zijn onder de hoede van Israel, en de Iraki's onder de hoede van de Amerikanen.

Vreemd he, Moslims over de hele wereld beklagen de Amerikanen en Joden over hun gedrag en toch zijn diezelfde Amerikanen en Joden nodig om de bevolking een kans te geven zijn mening te uiten. Ik begrijp de haat vooral nu dan ook goed, het is jaloezie, afgunst en vernedering voor deze trotse liederen. Echter, het moment is nu daar om de leugen te doorbreken. Met de opkomst van democratie in het midden oosten moet afgedaan worden met de haat, en de perverse steun voor zogenoemde "vrijheidsstrijders" die zichzelf in OA Moskeeen opblazen (en dan ben ik, als kritische "algerijn" zogenaamd de islamhater, terwijl ik nooit een moskee zou opblazen"). De verbittering bij veel Moslims is groot, maar zij moeten nu toch echt voor zichzelf eens gaan nadenken over wat er hier gebeurt is, en hun leugenachtige complotdenken moet maar eens gaan plaatsmaken voor constructieve "realpolitik", want als ze de komende jaren doorgaan met hun strijd tegen democratie in Irak zullen ze tot in het oneindige zichzelf tot belachelijke karikaturen van "schijndemocraten" gaan maken.

IbnRushd
31-01-05, 12:36
Geplaatst door Henoch
Wat zuur je dan !

Geef nou gewoon ruiterlijk toe dat ondanks alle gevaren die er waren het opkomstpercentage te vergelijken was met die van Nederland of de VS !!


Hoera voor de echte vrijheidsstrijders die ook Europa al drie keer uit de stront hebben moeten halen !!

Ehum.... voor wat hoort wat. Dankzij de Amerikanen kennen we alleen mc Donalds en Burger King. Amerika heeft weliswaar jullie gered (uit eigen belangen afcourse) maar jullie cultuur vernietigd. Slaven dat zijn de meeste van geworden, net als jij.

Jans Jansos
31-01-05, 12:39
Aip, de Democratie heeft gewonnen in het Midden Oosten en Moslims, Arabieren, Berbers en natuurlijk de grote aantallen Europese en Amerikaanse ultra-linkse fascisten huilen tezamen. Ik ben zelf ook Arabier, en ik was Moslim. Het is als Arabier vreemd dat de enige twee Arabische volken zijn waar de bevolking kiest wie echt de baas over hun mag zijn, de Palestijnen zijn onder de hoede van Israel, en de Iraki's onder de hoede van de Amerikanen.

Vreemd he, Moslims over de hele wereld beklagen de Amerikanen en Joden over hun gedrag en toch zijn diezelfde Amerikanen en Joden nodig om de bevolking een kans te geven zijn mening te uiten. Ik begrijp de haat vooral nu dan ook goed, het is jaloezie, afgunst en vernedering voor deze trotse liederen. Echter, het moment is nu daar om de leugen te doorbreken. Met de opkomst van democratie in het midden oosten moet afgedaan worden met de haat, en de perverse steun voor zogenoemde "vrijheidsstrijders" die zichzelf in OA Moskeeen opblazen (en dan ben ik, als kritische "algerijn" zogenaamd de islamhater, terwijl ik nooit een moskee zou opblazen"). De verbittering bij veel Moslims is groot, maar zij moeten nu toch echt voor zichzelf eens gaan nadenken over wat er hier gebeurt is, en hun leugenachtige complotdenken moet maar eens gaan plaatsmaken voor constructieve "realpolitik", want als ze de komende jaren doorgaan met hun strijd tegen democratie in Irak zullen ze tot in het oneindige zichzelf tot belachelijke karikaturen van "schijndemocraten" gaan maken. :knife_hea

ze hadden zich toch allang onmogelijk gemaakt door hulpverleners alla Margareth Hassan et al te kidnappen en op gruwelijke wijze te vermoorden !

Jans Jansos
31-01-05, 12:45
Geplaatst door IbnRushd
Ehum.... voor wat hoort wat. Dankzij de Amerikanen kennen we alleen mc Donalds en Burger King. Amerika heeft weliswaar jullie gered (uit eigen belangen afcourse) maar jullie cultuur vernietigd. Slaven dat zijn de meeste van geworden, net als jij.

daar kiezen mensen toch echt zelf voor sjaak !

Is dit nou je enige verweer, na al die massavernietigingsgraven die daar wel zijn gevonden ??

IbnRushd
31-01-05, 12:47
Geplaatst door Jans Jansos
daar kiezen mensen toch echt zelf voor sjaak !

niet aangesproken voelen, dame

Jans Jansos
31-01-05, 12:52
Geplaatst door IbnRushd
niet aangesproken voelen, dame

Zoals het feit dat vrouwen zich nou eenmaal graag opdotten en opmaken, maar dat van de Islam niet mogen omdat ze dan meteen weer als hoeri's worden gezien die er in het paradijs van het hiernamaals dan weer te over zijn, wat willen die baarden nou !!

IbnRushd
31-01-05, 12:57
Geplaatst door Jans Jansos
Zoals het feit dat vrouwen zich nou eenmaal graag opdotten en opmaken, maar dat van de Islam niet mogen omdat ze dan meteen weer als hoeri's worden gezien die er in het paradijs van het hiernamaals dan weer te over zijn, wat willen die baarden nou !!

Ik begrijp uw tekst niet.

Henoch
31-01-05, 13:04
Geplaatst door IbnRushd
Ik begrijp uw tekst niet.


vrouwen willen mooi gevonden worden zoals bloemen ook mooi gevonden willen worden, zoiets Jans ?

Mähden
31-01-05, 13:06
Geplaatst door Henoch
vrouwen willen mooi gevonden worden zoals bloemen ook mooi gevonden willen worden, zoiets Jans ?

niet integraal onder de nikaap of burka ??

Fnuist
31-01-05, 13:08
Geplaatst door Mähden
niet integraal onder de nikaap of burka ??


maar zoals in de kammagurka !

Jans Jansos
31-01-05, 13:13
Beetje dimme booys !

Bofko
31-01-05, 13:15
Geplaatst door Jans Jansos
Beetje dimme booys !

Ho, ho.
Die 3 regels bij elkaar gevoegd levert prachtige poezie op.

Mähden
01-02-05, 21:57
Wanneer democratie dan niet het antwoord is voor Irak voor sommigen van u onder dit forum, welke checks and balances heeft u dan in de aanbieding als alternatief voor democratie en rechtstaat ???

Spoetnik
01-02-05, 22:17
In Baquba zijn 17.000 mensen van de 300.000 komen stemmen. Hoe komen jullie dan bij 60%?

DEMOcraat
01-02-05, 23:01
Geplaatst door Yahudi


waarom blaas je jezelf gewoon niet ergens in de woestijn in je eentje op als martelaar, inplaats gewoon naar de stembus te gaan, diktator !

dat is zelfmoord zonder slachtoffers dat mag niet..

Mähden
01-02-05, 23:02
Geplaatst door Mähden
Wanneer democratie dan niet het antwoord is voor Irak voor sommigen van u onder dit forum, welke checks and balances heeft u dan in de aanbieding als alternatief voor democratie en rechtstaat ???

repeated call !

Spoetnik
01-02-05, 23:08
Geplaatst door Mähden
repeated call !

Anarchie is de beste en meest natuurlijke vorm.

DEMOcraat
01-02-05, 23:10
Geplaatst door Mähden
Wanneer democratie dan niet het antwoord is voor Irak voor sommigen van u onder dit forum, welke checks and balances heeft u dan in de aanbieding als alternatief voor democratie en rechtstaat ???

en welke cheks en balances heb jij dan voor de palestijnen..

Spoetnik
01-02-05, 23:12
Geplaatst door DEMOcraat
en welke cheks en balances heb jij dan voor de palestijnen..

Joodse boekhouding en kogels. Denk ik.

Spoetnik
01-02-05, 23:15
Geplaatst door Mähden
Wanneer democratie dan niet het antwoord is voor Irak voor sommigen van u onder dit forum, welke checks and balances heeft u dan in de aanbieding als alternatief voor democratie en rechtstaat ???

Allawi heeft ook wel een alternatief:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=128246

Waarschijnlijk bevalt je die wel.

DEMOcraat
01-02-05, 23:16
Geplaatst door Spoetnik
Joodse boekhouding en kogels. Denk ik.
verder dan dat willen ze niet kijken.

Al Sawt
01-02-05, 23:55
Geplaatst door Jans Jansos
:knife_hea

ze hadden zich toch allang onmogelijk gemaakt door hulpverleners alla Margareth Hassan et al te kidnappen en op gruwelijke wijze te vermoorden ! Als we een democratie kunnen opbouwen op de onthoofde lichaam van Margreth Hassan, dan is het al met al een zeer vredige democratisering geweest.

Europese democratie is gestoeld op meer dan 50 miljoen vermoordde levens.

Proselyte
02-02-05, 07:18
Geplaatst door Al Sawt
Als we een democratie kunnen opbouwen op de onthoofde lichaam van Margreth Hassan, dan is het al met al een zeer vredige democratisering geweest.

Europese democratie is gestoeld op meer dan 50 miljoen vermoordde levens.


het gevolg van vrijheidsstrijd, maar je hoeft het wiel toch niet weer uit te vinden, en door al die sores te gaan die ze hier hebben gehad,


beter is het dat die "vrijheidsstrijders" de hoofden laten zitten waar ze volgens allah behoren te zitten!

Al Sawt
02-02-05, 11:54
Geplaatst door Proselyte
het gevolg van vrijheidsstrijd, maar je hoeft het wiel toch niet weer uit te vinden, en door al die sores te gaan die ze hier hebben gehad,


beter is het dat die "vrijheidsstrijders" de hoofden laten zitten waar ze volgens allah behoren te zitten! Tja, niet alles zit zo simplistisch in elkaar geredeneerd. Voor het welslagenheid van democratie, moet je het niet alleen accepteren maar ook waarderen.

En offers zijn een goede stimulans om waardering voor democratie af te dwingen.

wytze
02-02-05, 12:18
ik hoorde vanmorgen een discussie op de radio over de verkiezingen in Irak. De presentator stelde dat veel Irakezen hebben verklaard te hebben gestemd omdat ze willen dat de VS zsm het land verlaat.

Mähden
02-02-05, 20:11
Geplaatst door wytze
ik hoorde vanmorgen een discussie op de radio over de verkiezingen in Irak. De presentator stelde dat veel Irakezen hebben verklaard te hebben gestemd omdat ze willen dat de VS zsm het land verlaat.

dan hebben ze daar tenminste wel over kunnen stemmen !!!
en ik geloof er helemaal niks van, want de gewone man in de straat weet ook wel dat er eerst een goede veiligheidsstructuur moet worden opgebouwd voordat de buitenlanders vertrekken, anders heb je zo weer de ouderwetse dictatuur van de geweldadigste terug !!!

Mähden
02-02-05, 20:12
Geplaatst door Al Sawt
Tja, niet alles zit zo simplistisch in elkaar geredeneerd. Voor het welslagenheid van democratie, moet je het niet alleen accepteren maar ook waarderen.

En offers zijn een goede stimulans om waardering voor democratie af te dwingen.

tweeslachtig, hermafroditisch betoog !

Spoetnik
02-02-05, 20:28
Geplaatst door Mähden
dan hebben ze daar tenminste wel over kunnen stemmen !!!
en ik geloof er helemaal niks van, want de gewone man in de straat weet ook wel dat er eerst een goede veiligheidsstructuur moet worden opgebouwd voordat de buitenlanders vertrekken, anders heb je zo weer de ouderwetse dictatuur van de geweldadigste terug !!!

De gemiddelde Iraqi beschouwt de Amerikaanse bezetting als een geweldadige dictatuur.

Yahudi
02-02-05, 20:52
Geplaatst door Spoetnik
De gemiddelde Iraqi beschouwt de Amerikaanse bezetting als een geweldadige dictatuur.


bewijs die stelling maar is, want dat is makkelijk gezegd, misschien wishfull thinking, hoewel wishfull,
in ieder geval geldt het niet voor diegenen die hier naartoe gevlucht zijn !!

Jans Jansos
01-03-05, 20:20
Zou de democratie nu eindelijk gaan uitbreken in het MO en verder ?


Irak, Palestina, Egypte, Saoudia, Afganistan, Libanon, zegt het voort !!



Zoals Reagan de communistisch ideologie en het Sovjet Imperium op de knieën dwong naar democratie, hoe labiel die ook nog moge lijken, zo zal Bush wel eens de bevrijder van het MO kunnen worden.

Mähden
12-03-05, 23:01
Geplaatst door Jans Jansos
Zou de democratie nu eindelijk gaan uitbreken in het MO en verder ?


Irak, Palestina, Egypte, Saoudia, Afganistan, Libanon, zegt het voort !!



Zoals Reagan de communistisch ideologie en het Sovjet Imperium op de knieën dwong naar democratie, hoe labiel die ook nog moge lijken, zo zal Bush wel eens de bevrijder van het MO kunnen worden.

lets hope and pray !

Spoetnik
13-03-05, 09:30
Geplaatst door Jans Jansos
Zou de democratie nu eindelijk gaan uitbreken in het MO en verder ?


Irak, Palestina, Egypte, Saoudia, Afganistan, Libanon, zegt het voort !!



Zoals Reagan de communistisch ideologie en het Sovjet Imperium op de knieën dwong naar democratie, hoe labiel die ook nog moge lijken, zo zal Bush wel eens de bevrijder van het MO kunnen worden.

En als we geluk hebben zal er ooit nog eens democratie uitbreken in Israel.

Mähden
15-03-05, 08:04
Geplaatst door Spoetnik
En als we geluk hebben zal er ooit nog eens democratie uitbreken in Israel.
Dat bestond al, want ook Palestijnen hebben daar sinds jaar en dag al stemrecht.

Spoetnik
15-03-05, 08:38
Geplaatst door Mähden
Dat bestond al, want ook Palestijnen hebben daar sinds jaar en dag al stemrecht.

Een 5 tal miljoen zeker niet.

Mähden
15-03-05, 09:12
Geplaatst door Spoetnik
Een 5 tal miljoen zeker niet. dan hadden ze zichzelf toen niet moeten laten opstoken en vluchten naar het buitenland.

want Israel zou branden, volgens de buurlanden.

Mähden
15-03-05, 09:19
Geplaatst door wytze
ik hoorde vanmorgen een discussie op de radio over de verkiezingen in Irak. De presentator stelde dat veel Irakezen hebben verklaard te hebben gestemd omdat ze willen dat de VS zsm het land verlaat. dan hebben ze daar wel eerlijk voor gestemd.

maar volgens mij valt dat wel mee, want het gezond verstand, in the street, huist ook daar.

Spoetnik
15-03-05, 09:26
Geplaatst door Mähden
dan hadden ze zichzelf toen niet moeten laten opstoken en vluchten naar het buitenland.

want Israel zou branden, volgens de buurlanden.

Ik heb het over alle Palestijnen tussen de Jordaan en de Zee.

De Palestijnen in het buitenland zouden natuurlijk ook stemrecht moeten krijgen. Helaas is echte democratie ver weg, en zal er voorlopig in Palestina twee soorten verkiezingen plaats vinden, voor eerste rang en tweede rangs burgers.

Mähden
15-03-05, 10:13
Geplaatst door Spoetnik
Ik heb het over alle Palestijnen tussen de Jordaan en de Zee.

De Palestijnen in het buitenland zouden natuurlijk ook stemrecht moeten krijgen. Helaas is echte democratie ver weg, en zal er voorlopig in Palestina twee soorten verkiezingen plaats vinden, voor eerste rang en tweede rangs burgers. als het goed is eerst gescheiden en naarmate de vrede toeneemt zullen ook steeds meer Palestijnen in Israel kunnen wonen en joden in Palestina !!

waar allebei dan echte democratie heerst, zal het weinig meer uitmaken waar je woont,

helemaal wanneer de orthojoden en de moslims gaan inzien wat de werkelijke betekenis van Jezua was,

de Koning der Mensheid.


volledige ontstamming en algemenisering van het geestelijke jodendom voor eeuwig.

Yahud Seculaere.



de joodse identiteit hangt niet meer af van joodse vleselijk genetische afstamming.


MAAR OOK HET GEGEVEN DAT G-D IS AFGEDAALD NAAR DE MENSEN, ZIJN G-DDELIJKE AFBEELDING,
OM MET ONS SOLIDAIR MEE TE LIJDEN TOTAAN DE HEL VAN DE DOOD AAN TOE,
MET ALLE ANGST EN PIJN DIE DAARBIJ HOORT,
OM ONS TOT EEN TROOSTER TE ZIJN IN MOEILIJKE DAGEN,
WETENDE DAT JE IN HEM OOIT DE OPSTANDING ZULT MEEMAKEN TOT EEUWIG LEVEN.


om de mensheid te troosten !!!


maar je hoeft uiteraard niet getroost te worden, je kunt het ook met een ongenaaktbare god doen die zich daar ongenaaktbaar hoog in de hemelen ophoudt om zich kapot te ergeren aan ons ontroostbare en troosteloze gedrag van onwetendheid.

de eerste komst van de messias heeft het de mens gewoon wat gemakkelijker gemaakt, vanwege Zijn troostende werking, via de omgekeerde offerande van G-d aan de mens.

Spoetnik
15-03-05, 11:01
Geplaatst door Mähden
als het goed is eerst gescheiden en naarmate de vrede toeneemt zullen ook steeds meer Palestijnen in Israel kunnen wonen en joden in Palestina !!

waar allebei dan echte democratie heerst, zal het weinig meer uitmaken waar je woont

Wat een tegenstrijdigheid in twee opeenvolgende zinnen.

Zolang beide volkeren in 1 land gescheiden van elkaar zijn, zal er natuurlijk nooit echte democratie zijn.

En de Messias only comes ones.

Mähden
15-03-05, 11:15
Geplaatst door Spoetnik
Wat een tegenstrijdigheid in twee opeenvolgende zinnen.

Zolang beide volkeren in 1 land gescheiden van elkaar zijn, zal er natuurlijk nooit echte democratie zijn.

En de Messias only comes ones.

He tricks you twice !

maar er zal een tijd komen dat de traditionele stoffelijke jood en de moslim zullen inzien wat hun rol in de G-ddelijke geschiedenis van de mens is geweest.


voor de jood, de voorspelde ontkenning van Zijn komst, of belachelijk making in de Talmud.

en voor de moslim als uitvoerder van de voorspelde totale omdraaiing van het oorspronkelijke geloof van de mensen van het boek, via de komst van een falsificerende anti-religie, de komst van de Anti Christ, en de valse profeet.

Nationalisme en (etnische) afstamming zijn dan niet meer belangrijk.




Seculiere democratie en rechtstaat bewaakt overal hetzelfde.

Eelijkheid en gerechtigheid en vrije verkiezingen van eigen leiders.

maar waar mensen werken vallen spaanders dus er kan altijd iets misgaan waarvan je niet wil dat de buitenwereld het verneemt,

vandaar de zegen van vrije pers !!

die natuurlijk niet zomaar iets mag zeggen wat niet bewezen kan worden, maar wel als ze het wel kan bewijzen of hardmaken.