PDA

Bekijk Volledige Versie : niet te geloven!



David
31-01-05, 15:08
Ooit de website www.godhatessweden.com gezien? Slaat alles! Zelfs de koninklijke familie van Zweden moet er aan geloven.

Bofko
31-01-05, 15:14
Wat me nog het meest ergert, is die uitstraling van ze... als of ze iets proberen te bewijzen... door hier zo nadrukkelijk als Nóren aanwezig te zijn...

Die, die, die... die veel te blonde hoofden, die hebben allemaal dat zelfgenoegzame... alsof het een hele prestatie zou zijn om hélemaal uit Noorwegen hier naar toe te komen om óns een beetje voor de voeten te gaan lopen...

En dan... hun lengte... kijk, nee? Kijk... ze zijn niet gewoon lang... maar nét vervélend lang... snap je? En die taal van ze, met al die o's met die schuine streepjes d'r doorheen... daar zit een hoop aandachttrekkerij bij, hoor...

En dan heb ik het nog niet eens over die fjorden... daar kan je me echt witheet mee krijgen hoor... dat vind ik zó mákkelijk... dat vind ik zó mákkelijk... d'r is toch niks makkelijker dan uit een land komen, met allemaal van die fjorden d'r in? Ik bedoel, de hele wereld weet wat een fjord is, maar dat interesseert toch niemand? Dat ze... nee... en dan laten zij zich d'r op voorstaan... snap je? Dat zij uit zo'n land komen, waar ze die fjorden hebben... dat is toch van een grúwelijke armoede, hč... terwijl, wat is een fjord? Wat is een fjord? Wat is een fjord? Dat is toch gewoon een doodeenvoudige zeeinham... misschien een beetje groot uitgevallen, ok... maar... een zeeinham, een z-e-e-i-n-h-a-m... Wat is er nou dommer dan een zeeinham? Maar nee, de hele wereld weet wat een fjord is, hoor... dat is toch... dan denk ik rot toch op met je fjorden, denk ik dan...

Ik heb de hele tijd al zitten kijken, maar die twee hier... die zijn ook heel erg hoor... hier achter, die twee... zijn heel erg...


Interviewer : Maar dat zijn toch geen Noren?

Wat?

Interviewer : Dat zijn toch geen Noren?

Je hebt er geen oog voor! Natuurlijk zijn het Noren! Ik ruik Noren op een kilometer afstand! Hier, moet je kijken... moet jij opletten wat er gebeurt... NOREN! N-O-R-E-N! FJORDENNEUKEURS! OPROTTEN! Nou, nou zeggen ze niks terug, snap je? Want je kan namelijk met een fjord ook geen discussie aangaan... maar wel híer alle café-tafeltjes bezet houden, terwijl d'r ook Nederlanders hadden kunnen zitten... maar nee, d'r zitten Noren met hun Noren-gedoe! Begrijp je?

Interviewer : Bent u zelf wel eens in Noorwegen geweest?

Jij begrijpt het echt niet, geloof ik hč? Jij begrijpt echt niet waar het over gaat... Kíjk dan man! Je ziet het toch zelf! Dat is toch wel overduidelijk... die Noren daar... met dat Noren-gedoe... het is toch gewoon zielig... zielig is 't...

Zwarte Schaap
31-01-05, 15:16
Geplaatst door David
Ooit de website www.godhatessweden.com gezien? Slaat alles! Zelfs de koninklijke familie van Zweden moet er aan geloven.

Kom je er nu pas achter, het is al vele malen hier gepost. Probeer ook eens www.godhatesamerica.com of www.godhatesfags.com. Tegen amerikanen durft niemand wat te zeggen, hypocrieten houden zich nu eenmaal liever bezig met zwakkere landen.

~Panthera~
31-01-05, 15:18
Geplaatst door David
Ooit de website www.godhatessweden.com gezien? Slaat alles! Zelfs de koninklijke familie van Zweden moet er aan geloven.


Impo impies. :D

David
31-01-05, 15:18
Geplaatst door Bofko



Ja, geweldig. Maar haalt het niet bij zo'n site. Dat mensen serieus hun tijd verdoen met het maken van soort gillende flauwekul. de arme koningin Sylvia "and her slutty daughters". Goeie genade!

GroteWolf
31-01-05, 16:33
Kan iemand die kinderen hacken?

David
31-01-05, 17:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kom je er nu pas achter, het is al vele malen hier gepost. Probeer ook eens www.godhatesamerica.com of www.godhatesfags.com. Tegen amerikanen durft niemand wat te zeggen, hypocrieten houden zich nu eenmaal liever bezig met zwakkere landen.


Nee, die sites kende ik al jaren. Maar die zijn niet bijzonder. Dat godsdienstwaanzinnigen homo's haten, dat weten we nu wel. En dat Amerika stikt van de idioten weten we ook. "What they lack in braincells, they make up for in zipp."

Alleen de link naar die arme Koningin Sylvia en haar kids - die was nieuw voor me.

Spoetnik
31-01-05, 17:07
Wat dacht je van http://www.fuckfrance.com/ :) Hier haalt GeenKritiek veel van zijn nieuws vandaan :p