PDA

Bekijk Volledige Versie : Ayaan zat in militair basis in de VS!



Somaligirl
31-01-05, 17:09
Analysis: Islamism's feisty female foe
By Uwe Siemon-Netto
UPI Religious Affairs Editor
Published January 25, 2005

GURAT, France -- Somali-born Ayaan Hirsi Ali, arguably the most beautiful member of the Dutch Parliament, has been in hiding, fearing that radical Muslims would slaughter her just as brutally as her friend, filmmaker Theo van Gogh.

Now Hirsi Ali has surfaced from her safe haven, reportedly a military base in the United States, to kick off a passionate campaign against Islamic extremism.

In a television talk show named Buitenhof, she proposed establishing a council of personalities critical of militant Islam.

An M.P. of the center-right "People's Party for Freedom and Democracy," she invited politicians from other political groups to join her in developing new strategies against this phenomenon, which is increasingly perturbing the Dutch, who used to be proud of their tradition of tolerance.

They include two prominent Social Democrats who had themselves received death threats from radical Muslim cells - Amsterdam's Mayor Job Cohen and Councilman Achmed Aboutaleb. According to local press reports, their initial reaction was "positive."

Since van Gogh's murder Nov.2, the mood in the country has changed dramatically, all the more so as the killer had pinned a four-page letter on his victim's body.

It directly threatened Hirsi Ali, who in 2003 had been voted the second-most popular politician in the Netherlands, and whom the Dutch media habitually describe as the personality the nation's extremists hate the most, especially for her relentless denunciation of the plight of Muslim women.

Having worked in women's shelters, she exposed the sexual abuse, incest, violence, frequent suicides of young girls and forced abortions in Muslim families. According to Hirsi Ali -- who as a 6-year old girl in Somalia suffered circumcision, an excruciatingly painful experience -- 60 percent of all abortions in the Netherlands are performed on Muslim women.

Hence, the anonymous letter discovered on van Gogh's body never even mentioned him but called Hirsi Ali a "soldier of evil doing the work of the enemies of Islam." Such would be her punishment that she would be well advised to wish for death.

In fact, not van Gogh but Hirsi Ali seems to have been the assassin's real target, according to Dutch police sources. A 26-year-old Dutch citizen of Moroccan descent was taken into custody as a suspect in this case.

Then, on Nov. 10, police in The Hague raided a bakery arresting two members of a radical Islamic cell. On their workplace they found documents outlining plans for Hirsi Ali's assassination on New Year's Eve.

That did it. That very day a U.S. military plane rushed her to a temporary exile in the United States.

In 1992, Hirsi Ali, who is now protected by bodyguards around the clock, fled to the Netherlands via Germany to escape an arranged marriage with a cousin in Canada. As a cleaning woman and later a social worker in Amsterdam, she openly broke with her Muslim faith, one reason why her life is even more in danger than that of other critics of Islam.

"She is an apostate. That makes her extremely vulnerable," says Christine Schirrmacher, president of the Islamic Affairs Institute in Bonn, Germany.

But this is also a reason why "all eyes are on Hirsi Ali," Schirrmacher explains. There is among Europe's Islam watchers a general perception that Muslim women represent the militants' Achilles Heel.

Women make up the majority of the Muslim converts to Christianity in Europe, priests and pastors report. In the "Muslim ghettos" of major European cities - and in parts of North Africa -- Protestant and Catholic women's groups quietly maintain intensive and fruitful contacts with their Muslim counterparts.

There is such a thing as "Muslim feminism." But, says Schirrmacher, "unlike Hirsi Ali, these feminists to not leave their religion." Moreover, those who align themselves with Hirsi Ali court grave danger, the German scholar explains.

Still, such is Hirsi Ali's prominence on the continent that she may well be in the process of kicking off an avalanche with her strident resistance against Muslim militancy - if she lives.

For her message, deemed politically incorrect until lately, is now being echoed even among the top leadership of Western Europe's generally liberal churches: "Multiculturalism is a naïve illusion."

In fact, Hirsi Ali has gone beyond attacking merely the radical variant of Islam. "The whole Islamic religion is life-threatening," she insists.

European Islam watchers wonder if the virulent reaction to this kind of talk from prominent Muslims should be considered understandable - or actually prove her point: For example, Saudi Arabia's ambassador to The Hague demanded her expulsion from Parliament, which only enhanced her rating in the opinion polls.

And Hassan al-Barrakat, head of the "League of faithful Islamic Somalis" in The Netherlands, stated publicly: "Se is krankzinnig in de kop" (she is sick in the head). There was no point in arguing with her.

mussie77
31-01-05, 17:10
waarom verbaasd me dat niks???

Zwarte Schaap
31-01-05, 19:38
Geplaatst door Somaligirl
Having worked in women's shelters, she exposed the sexual abuse, incest, violence, frequent suicides of young girls and forced abortions in Muslim families. According to Hirsi Ali -- who as a 6-year old girl in Somalia suffered circumcision, an excruciatingly painful experience -- 60 percent of all abortions in the Netherlands are performed on Muslim women.

Een smerige kwaadaardige leugen.



But this is also a reason why "all eyes are on Hirsi Ali," Schirrmacher explains. There is among Europe's Islam watchers a general perception that Muslim women represent the militants' Achilles Heel.

Women make up the majority of the Muslim converts to Christianity in Europe, priests and pastors report. In the "Muslim ghettos" of major European cities - and in parts of North Africa -- Protestant and Catholic women's groups quietly maintain intensive and fruitful contacts with their Muslim counterparts. Uiteindelijk gaat het ze hierom. Islam kapotmaken en bekeren via de moslimas. Alle maatregelen, media- en politieke aandacht zijn er op gericht om de moslim en de moslima tegen elkaar op te zetten.


In fact, Hirsi Ali has gone beyond attacking merely the radical variant of Islam. "The whole Islamic religion is life-threatening," she insists Hieruit kun je opmaken dat ze geen discussie wil maar gewoon de Islam criminaliseren. Wat een schijnheilige duivelinnetje!

Zwarte Schaap
31-01-05, 22:37
Geplaatst door Bouchra_C
Het zou mij niets verbazen.
Is er iemand die het tegendeel kan bewijzen?

Marokkanen en Turken tezamen in 2003 = 9 % van de totale abortussen.

Maar dan snap ik nog steeds niet wat dat te maken zou moeten hebben met vrouwenmishandeling en Islam en Hirsi Ali?

Eke
31-01-05, 22:43
--------------------------------------------------------------------------------

Aantal abortussen in Nederland stijgt fors
de Volkskrant.

Van onze verslaggeefster
UTRECHT

Het aantal abortussen in Nederland stijgt fors. In 2000 werden bij in Nederland woonachtige vrouwen ruim 27 duizend zwangerschapsafbrekingen uitgevoerd, tienduizend meer dan begin jaren negentig. Nederland is daardoor niet langer gidsland; België heeft sinds een paar jaar het laagste abortuscijfer ter wereld.
Dat blijkt uit onderzoek van de Stichting Samenwerkende Abortusklinieken (StiSAN), die de gegevens over de periode 1993 tot 2000 heeft geanalyseerd. De cijfers maken volgens onderzoekster J. Rademakers duidelijk dat 'de seksuele gezondheid in Nederland snel achteruit gaat' en dat dringend actie nodig is.
De stijging van het aantal abortussen wordt grotendeels veroorzaakt door een toename van het aantal allochtonen in Nederland. Hun anticonceptiegebruik is vaak minder effectief, aldus Rademakers. Van de vrouwen die hun zwangerschap laten afbreken, is 60 procent allochtoon. Het abortuscijfer bij Antilliaanse meisjes en vrouwen is tien keer hoger dan het landelijk gemiddelde. Daarnaast speelt ook de 'laisser faire-mentaliteit' van autochtone vrouwen een rol, aldus StiSAN-voorzitter en oud-hoogleraar gynaecologie E. van Hall. Al eerder bleek dat het aantal seksueel overdraagbare aandoeningen toeneemt. Dat duidt op een lossere seksuele levensstijl: de angst voor aids is verdwenen.
Abortussen vinden steeds meer plaats bij alleenwonende vrouwen. Zij gebruiken minder vaak een vast voorbehoedsmiddel en als zij zwanger raken, is het veelal ongepland. Opvallend is de toename van het aantal abortussen onder tieners, van 2100 in 1992 naar 3900 in 2000.
Die ontwikkeling valt samen met een stijging van het aantal tienermoeders. In 2000 kregen 2300 meisjes onder 20 een kind. Nieuw onderzoek naar het anticonceptiegebruik onder jongeren is dan ook dringend geboden, aldus Rademakers. Van de tieners die een abortus ondergaan, is 3 procent jonger dan 15.
Nu de hulpverlening in de ons omringende landen is verbeterd, lijkt het abortustoerisme naar Nederland voorbij. Kwamen in 1975 nog 84 duizend buitenlandse vrouwen naar Nederland voor een zwangerschapsafbreking, in 2000 waren het er nog slechts zesduizend. Zij kwamen voornamelijk voor een late abortus. In Nederland mag een abortus worden uitgevoerd tot een zwangerschapsduur van 22 weken. In het buitenland zijn de regels strenger.

Zwarte Schaap
31-01-05, 22:49
Geplaatst door Bouchra_C
Weet je misschien ook welk rapport en heb je een linkje?
http://www.rutgersnissogroep.nl/downloads/Publicaties/rng_rapport_lar_2003.pdf

Spoetnik
31-01-05, 22:49
Het artikeltje is behoorlijk haatdragend vind ik, er staat een hoop zinnen in die zich negatief laten interpreteren.

Overigens is te lezen dat het geschreven is door de religieuze correspondent en gezien de origines van het persbureau UPI (dat eens als een van de 3 grootste ter wereld werd beschouwd) mag je er vanuit gaan dat hij een aanhanger is van de Dominee Moon (een rijke religieuze idioot).

Zie
http://en.wikipedia.org/wiki/UPI

Zwarte Schaap
31-01-05, 23:07
Geplaatst door Bouchra_C
Die 9% haal ik er zo snel niet uit.

Maar die 60% in het artikel is denk ik een foutje, dat moet niet moslims zijn maar allochtonen.

Is een simpele rekensom ook teveel moeite voor je? Turken = 4,5 % en Marokkanen is 4,5 %.

En wat hebben allochtonen met de Islam te maken? Kortom dat heet manipulatie, smerige verdraaingen die suggestief een link willen maken met incest en verkrachtingen. Eindstand Islam = zeer slecht en gevaarlijk voor vooral vrouwen.

Zwarte Schaap
31-01-05, 23:27
Geplaatst door Bouchra_C
Die 4,5% + 4,5% geldt alleen voor 2 LANDEN van herkomst
In het rapport staat nergens iets over het percentage moslims

Heb ik dan wat anders beweerd?


Bovendien worden 'Marokkaanse' meisjes uit in Nederland geboren 'Marokkaanse' ouders als autochtoon gezien. Uit deze uitspraak kan ik afleiden dat je het onderzoek niet gelezen hebt.


Maar nogmaals, in het oorspronkelijke artikel is waarschijnlijk 'moslims' met 'allochtonen' verwisseld. Wat heeft dat met moslims te maken dan? Ik heb ayaan nooit iets horen roepen over Surinaamse en Antiliaanse vrouwen inzake hun geloof en abortus terwijl de abortus onder die groepen zeer hoog is.

Zwarte Schaap
31-01-05, 23:52
Geplaatst door Bouchra_C
Lees het zelf nog maar eens goed, je zult zien dat ik gelijk heb.

Of kunt niet lezen
of je bent gewoon dom
of je hebt het niet gelezen
of je speelt een spelletje.

Wat is het?

mark61
01-02-05, 00:12
Even bij de weg, het verbaasde me gisteren wel dat 30% van de vrouwen in de BVML-huizen moslima's blijken te zijn. Dit uit denk ik onverdachte bron: mevrouw Weber. Dat zijn er evenveel als autochtone, meen ik opgevangen te hebben (de rest is grofweg Antil/Suri), en dat is dus een 15-voudige oververtegenwoordiging.

Geeft te denken. Maar wat precies, weet ik niet.

mussie77
01-02-05, 13:27
Hum, over het artikel bestaat onder jullie al wat oneinigheid.....
Hoe moet dat dan met de beleving van de Islam/Koran????

Kom op zeg waarom opeens persoonlijk worden iemand dom enz enz
noemen..........

Goed lezen is niet alleen belangerijk, maar OOK goed kunnen discusseren.......

wytze
01-02-05, 13:48
Is er trouwens al bekend wie die vrouw was die op een VS militaire basis in minirok en string nep menstruatiebloed op afghaanse gevangenen zat te smeren?
ik bedoel het zal toch niet...............

mussie77
01-02-05, 14:24
zou het je verbazen????

hahahhahahha

GroteWolf
01-02-05, 14:34
Maar in de Blijf van mijn Lijf huizen zijn Moslima's ernstig oververtegenwoordigd. Daar heeft ze weer gewoon gelijk in.
Maar wat wil je met 80% (80%!!!) van de Turkse en Marokkaanse mannen die een partner uit het thuisland halen. Een jong meisje dat ze nauwelijks kennen en die hun nauwelijks kent en die uitgehuwelijkt wordt door de familie.

Spoetnik
01-02-05, 14:41
Ayaan is eigenlijk best laf, ipv naar een Amerkaanse militaire basis had ze beter naar een BVML huis kunnen gaan.

wytze
01-02-05, 14:42
quote:
"zou het je verbazen????

hahahhahahha"


mussi,

niet echt. :roken:
aha :usa:

GroteWolf
01-02-05, 15:07
Ayaan is eigenlijk best laf, ipv naar een Amerkaanse militaire basis had ze beter naar een BVML huis kunnen gaan.

Ze weet wel beter, die vrouwen worden afgeknald alsof het niks is.

Spoetnik
01-02-05, 15:50
Geplaatst door GroteWolf
Ze weet wel beter, die vrouwen worden afgeknald alsof het niks is.

Tss, die vrouwen in het BVML huis zijn tenminste dapper, dit in tegenstelling tot de lafffe Ali.

Al Sawt
01-02-05, 15:55
Geplaatst door mark61
Even bij de weg, het verbaasde me gisteren wel dat 30% van de vrouwen in de BVML-huizen moslima's blijken te zijn. Dit uit denk ik onverdachte bron: mevrouw Weber. Dat zijn er evenveel als autochtone, meen ik opgevangen te hebben (de rest is grofweg Antil/Suri), en dat is dus een 15-voudige oververtegenwoordiging.

Geeft te denken. Maar wat precies, weet ik niet. Ik heb er altijd op gehamerd dat de Islamitische bevolking van BLVML huizen veel kleiner is dan andere groepen.

Waar heb je trouwens de bron vandaan?

Al Sawt
01-02-05, 15:56
Geplaatst door GroteWolf
Maar in de Blijf van mijn Lijf huizen zijn Moslima's ernstig oververtegenwoordigd. Daar heeft ze weer gewoon gelijk in.
Maar wat wil je met 80% (80%!!!) van de Turkse en Marokkaanse mannen die een partner uit het thuisland halen. Een jong meisje dat ze nauwelijks kennen en die hun nauwelijks kent en die uitgehuwelijkt wordt door de familie. Kan je dat staven met bronnen? Of wil je achteraf wederom weer ongelijk krijgen?

Spoetnik
01-02-05, 16:00
Geplaatst door Bouchra_C
Vind jij dat dapper om je te laten neerschieten?

Nou in Iraq wordt het als dapper beschouwd, dus ik zou niet weten waarom dat dan in Nederland niet kan worden beschouwd als dapper.

Ourzazate
01-02-05, 16:06
Geplaatst door Somaligirl

Now Hirsi Ali has surfaced from her safe haven, reportedly a military base in the United States, to kick off a passionate campaign against Islamic extremism.

In fact, Hirsi Ali has gone beyond attacking merely the radical variant of Islam. "The whole Islamic religion is life-threatening," she insists.



Het was al lang bekend in welk land AHA zat, Amerika. Dat stond al een week nadat ze pleite was op een arabisch islamitische site. Zelfs de staat werd genoemd. Dit werd overigens niet lang daarna verwijderd door de webmaster/moderator. Als het dan werkelijk een militaire basis betreft is het niet moeilijk om te achterhalen welke dat is...:). Het is trouwens niet eens zo moeilijk om te achterhalen waar een levend iemand zich schuilhoudt in de wereld. Daar heb je hele goede Arabische en Joodse technieken voor...:).

Bij die laatste alinea kun je goed opmerken dat AHA wel degelijk een kruistocht aan het voeren is tav de Islam. Zij weet niet dat dat een 'oorlog' is die zij nooit zal winnen. Ipv op een milde toon en op een matige wijze de misstanden binnen de GEHELE samenleving aan de kaak te stellen en te wijzigen in positieve zin munt ze het de gehele moslimgemeenschap. Ipv medestanders te zoeken in de moslimgemeenschap is ze enkel uit op het maken van vijanden...:jammer:.

Spoetnik
01-02-05, 16:08
Geplaatst door Bouchra_C
Door wie in Irak?

Nee niet door mensen in Iraq, maar door mensen in Nederland. Die mensen in Nederland vinden het heel dapper als Iraqi's zich laten doodschieten.

Ourzazate
01-02-05, 16:12
Geplaatst door GroteWolf
Maar in de Blijf van mijn Lijf huizen zijn Moslima's ernstig oververtegenwoordigd. Daar heeft ze weer gewoon gelijk in.
Maar wat wil je met 80% (80%!!!) van de Turkse en Marokkaanse mannen die een partner uit het thuisland halen.

Dit zijn pure leugens, je kan goed zien dat je bent gebrainwashed. Iedereen met AHA voorop roept met een valse stem dat moslima's in BVML huizen oververtegenwoordigd zijn maar cijfers bestaan niet. Heb jij wel eens een BVML huis bezocht? Nee he? Dan moet je je mond houden...:). Ik heb meerdere van die huizen bezocht en ik heb nergens een oververtegenwoordiging gezien van MOSLIMA'S, nergens...:).

Mijn welgemeend advies aan jou: check eerst of iets waar is voordat je papegaaitje gaat spelen...:).

GroteWolf
01-02-05, 16:17
Kan je dat staven met bronnen? Of wil je achteraf wederom weer ongelijk krijgen?

Over die BVML huizen stond een heel artikel in HP de Tijd. Ze sleoegen 'alarm' omdat de opvang ernstig tekort schiet en ze vrouwen niet tegen eerwraak kunnen becshermen.
Het aantal importhuwelijken is 60% onder Nederturken en Nedermarokkanen. Maar de mannen zijn daar oververtegenwoordigt en die trouwen voor 80% met een thuislandse.

Een bron:




Importhuwelijken van Turkse en Marokkaanse jongeren


Startdatum: najaar 2003
Einddatum: zomer 2004


Ongeveer 58 procent van de Marokkaanse en ongeveer 70 procent van de Turkse jongeren van de tweede generatie is gehuwd met een partner uit het land van herkomst. Dat massaal transnationaal huwen wordt als erg problematisch ervaren door de Nederlandse overheid, die een herhaling van aanpassingsproblemen voorziet, maar ook door een deel van de gevestigde Turkse en Marokkaanse gemeenschap die vreest voor haar eigen sociale mobiliteit. Bovendien veroorzaken deze importhuwelijken grote conflicten binnen Turkse en Marokkaanse gezinnen.


Vanuit de organisatie van Turkse moslims Milli Görüs Nederland kwam de vraag een onderzoek uit te voeren naar het waarom van dit aanhoudende trouwen over de grens. Later sloot de Unie van Marokkaanse Moskee Organisaties Nederland zich hierbij aan. Voortbouwend op de dissertatie van Erna Hooghiemstra (2003) wordt in dit project de paradox belicht dat voor het huwelijk een meerderheid van de jongeren aangeeft liever te trouwen met een in Nederland opgegroeide herkomstgenoot, terwijl ze in de praktijk een andere keuze maken. Bovendien komt aan de orde wat overheid en belangenorganisaties kunnen doen om de vrije partnerkeuze en de keuze voor een in Nederland opgegroeide partner te stimuleren?


Het onderzoek leidt tot een rapport en een werkinstrument voor de Turkse en Marokkaanse belangenorganisaties, waarmee ze in de eigen gelederen de problematiek kunnen aankaarten en constructieve maatregelen nemen om de huwelijksmarkt binnen Nederland te stimuleren.


Projectteam SISWO: drs. Leen Sterckx, drs. Carolien Bouw




Gemeente Amsterdam.

GroteWolf
01-02-05, 16:20
Even een paar feiten:

In de vrouwenopvang zijn allochtone vrouwen veruit oververtegenwoordigd. Maar liefst 60% van de opgevangen vrouwen is van allochtone komaf, terwijl het aantal niet-westerse allochtonen in Nederland zo'n 10% bedraagt. Het is volgens TransAct zeker dat veel van hen worden bedreigd door een familielid, of soms door meerdere personen uit de gemeenschap, vanwege schending van de familie-eer.
(bron: http://www.benjebangvoormij.nl/threadid1326session.html)

Van die 60% is méér dan 99% niet-westers-allochtoon, en daarvan weer is 90% moslima.

Dat betekent dat 54% moslima is.

Nu zijn er 1 miljoen moslem in Nederland tegenover 16 miljoen kuffaar.

Als de verhouding in de BvmL-huizen hiervan een afspiegeling was, dan was daar 6% moslima en 94% kuffaar.

Vrouwenmishandeling die zo ernstig is dat de vrouw naar een BvmL-huis gaat komt onder moslims dus 9 x zoveel voor als volgens de demografische cijfers verwacht mocht worden.
Onder kuffaar komt dit 0,5 keer zoveel voor als volgens de demografische cijfers verwacht mocht worden.
Zulke zeer zware vrouwenmishandeling komt onder (zich noemende) moslims dus 18 x zoveel voor als onder kuffaar...



O, zit dat zo!

mussie77
01-02-05, 16:30
Maakt het wat uit hoeveel procent het uiteindelijk is????

Is het niet zo dat we eigenlijk "Blij"(gematigde toon) moeten zijn dat zij EINDELIJK de weg naar een blijf van mij lijfhuis hebben gevonden???
Dat betekent dus dat er een VOORUITGANG is..........men pikt het niet meer.......

30 jaar geleden...zelfs nog korter geleden zaten de huizen alleen vol met blanke vrouwen....daarna is die lijn gedaald en toen kwamen de turkse vrouwen in beeld met een stijgende lijn........
die lijn van deze vrouwen is ook gezakt....en nu komen de marokkaanse vrouwen ............

Je ziet dit fenomeen ook bij criminaliteit...................waren het de molukkers.toen de turken en nu de marokkanen

GroteWolf
01-02-05, 16:33
Is het niet zo dat we eigenlijk "Blij"(gematigde toon) moeten zijn dat zij EINDELIJK de weg naar een blijf van mij lijfhuis hebben gevonden???
Dat betekent dus dat er een VOORUITGANG is..........men pikt het niet meer.......


Nou...er is veel te weinig opvang.

Spoetnik
01-02-05, 16:34
Geplaatst door Bouchra_C
Zeg dat dan meteen.
Welke mensen in Nederland vinden dat dan heel dapper dat Iraki's zich laten doodschieten? Ik heb daar nog nooit van gehoord.

Dan heb je niet goed meegelezen ;) Trouwens het is ook op zo'n beetje elke televisiezender en journaal verkondigd. Iraqi's zijn dapper.

mussie77
01-02-05, 16:34
AHA vertrouwen??????

Kom op zeg die werd juist het opvanghuis uitgejaagd.....!!!!!!!
Die moet je helemaal niet vertrouwen......
op Justitie.nl zal er genoeg te vinden zijn en ook bij elke site van vrouwenopvang zelf

Ourzazate
01-02-05, 16:36
Geplaatst door GroteWolf
O, zit dat zo!

Nee dat zit helemaal niet zo...:).

"Minister Hoogervorst van Volksgezondheid heeft onlangs in antwoord op Kamervragen laten weten dat er geen exacte gegevens over het verband tussen cultuur en geloof enerzijds en geweld tegen allochtone vrouwen anderzijds bekend zijn. De vragen waren afkomstig van de VVD-Kamerleden Griffith en Hirsi Ali, die zich zorgen maken over de veiligheid in Blijf-van-mijn-lijfhuizen."

Jij schreef het volgende: "Maar in de Blijf van mijn Lijf huizen zijn Moslima's ernstig oververtegenwoordigd. Daar heeft ze weer gewoon gelijk in."

Allochtonen en moslima's zijn 2 verschillende zaken. Waarom heb je dat niet door...?

Dan schrijf je het volgende: "Van die 60% is méér dan 99% niet-westers-allochtoon, en daarvan weer is 90% moslima. Dat betekent dat 54% moslima is."

Wie zegt dat? En heb je daar bronnen van? Heb je uberhaupt eens een paar BVML huizen bezocht. Betwijfel het...:).

GroteWolf
01-02-05, 16:38
Iraqi's zijn dapper.

De Koerden? De Shieten? De Soennieten?

Alleen die laatsten laten zich doodschieten. Op zich best moedig.

mussie77
01-02-05, 16:39
PRECIES ER IS TE WEINIG OPVANG......

MAAR DAAR HEBBEN MEVR AHA niet over gehoord hoe ze dat wil oplossen.......maar al al die andere dingen...........

DUS moet zij zich HARD maken voor meer huizen en niet iedereen tegen het harnas injagen..........en maar schreeuwen en onderduiken ......want wat heeft ze nou gedaan daar???

Haar EIGEN boek geschreven.......
IPV dat ze met voorstellen komt................hoe te verbeteren enz enz

nee, gewoon lekker de Koran bekritiseren en in de USA gaan verstoppen terwijl de USA een hekel heeft aan die zelfde Koran....


nee, bedankt ..........dan liever iemand als Theo VAn GOGH....
Die geitenneuker zei............en als men terug zei dat hij een dikke varken was....er om moest lachen en vervolgens gewoon weer op z'n fiets stapt en gewoon zijn boodschappen doet...........

en zich dus niet verstopt

Ourzazate
01-02-05, 16:42
Geplaatst door Bouchra_C
Dat zijn pure leugens dat jij zegt dat het pure leugens zijn.
Je kunt volgende keer beter met een goede onderbouwing komen en wanneer je dat niet kan vertrouw AHA dan maar.

Ten eerste ga ik niet uit van cijfertjes die spreken over allochtonen vrouwen en die dus niet religieus gedefinieerd zijn. Zelfs bewindsleden en Kamerleden weten niet hoe de verhouding moslima's binnen BVML huizen is gesteld laat staan een papegaai zoals Grote Wolf...:).

Nogmaals allochtonen en moslima's zijn 2 verschillende zaken. Daarnaast heb ik verschillende BVML huizen bezocht om eens te bekijken in hoeverre AHA gelijk had en ik heb weinig moslima's aangetroffen...:). AHA baseert haar visies op leugens net zoals ze de Nederlandse Staat heeft opgelicht met haar valse gegevens om zodoende een verblijfsvergunning te verkrijgen...:).

ps: Welke onderbouwing heeft AHA eigenlijk en kun je haar onderbouwing citeren aub...:).

Spoetnik
01-02-05, 16:45
Geplaatst door GroteWolf


Maar de belangrijkste conclusie die we nu dus hebben getrokken: Ayaan is laf.

mussie77
01-02-05, 16:45
hahahhahahah idd zij is de grootste oplichter nr 1!!!!!!!!!!

Moet je haar CV eens bekijken op haar site........
Diploma's?.........nee
scholen afgerond??? nee........

Ach zullen wij dan ook maar eens de 2e kmr ingaan.....heb je geen papieren voor nodig....


De MAROC.NL PARTIJ............... :wohaa: :lole:

GroteWolf
01-02-05, 16:47
nee, bedankt ..........dan liever iemand als Theo VAn GOGH....
Die geitenneuker zei............en als men terug zei dat hij een dikke varken was....er om moest lachen en vervolgens gewoon weer op z'n fiets stapt en gewoon zijn boodschappen doet...........

en zich dus niet verstopt



Theo van Gogh beledigde vrijwel iedereen en had genoeg zelfspot om zichzelf niet serieus te nemen. Echt triest dat die man vermoord is door een jongen die er echt niets van begrepen heeft. En dat ie een zoontje van 12 achterlaat.

AHA is bezig met een emancipatiestrijd van/voor de Moslim vrouwen. Als onderdeel van iets wereldwijds. Dat zal altijd op heel veel verzet stuiten. Wat ook gebeurt. Het zou raar zijn als opeens alle Moslims het met haar eens zijn. Vergelijkbare figuren zijn eeuwenlang door de Kerk op de brandstapel gezet. En dankzij hun zijn we een vrijdenkende, open maatschappij geworden waar alles bespreekbaar is en geen enkel dogma heilig. Dus is kritiek op de Koran nodig. En onderzoek naar oude tekstenen de opbouw van de Koran.

Ourzazate
01-02-05, 16:48
Geplaatst door mussie77
PRECIES ER IS TE WEINIG OPVANG......

MAAR DAAR HEBBEN MEVR AHA niet over gehoord hoe ze dat wil oplossen.......maar al al die andere dingen...........

DUS moet zij zich HARD maken voor meer huizen en niet iedereen tegen het harnas injagen..........en maar schreeuwen en onderduiken ......want wat heeft ze nou gedaan daar???

Haar EIGEN boek geschreven.......
IPV dat ze met voorstellen komt................hoe te verbeteren enz enz

nee, gewoon lekker de Koran bekritiseren en in de USA gaan verstoppen terwijl de USA een hekel heeft aan die zelfde Koran....


nee, bedankt ..........dan liever iemand als Theo VAn GOGH....
Die geitenneuker zei............en als men terug zei dat hij een dikke varken was....er om moest lachen en vervolgens gewoon weer op z'n fiets stapt en gewoon zijn boodschappen doet...........

en zich dus niet verstopt

Precies...:).

En Theo was half niet zo erg als dat sommige mensen hem portretteren. Begin hem eigenlijk steeds meer te waarderen afgezien van die film natuurlijk...:). AHA heeft helemaal niets bereikt voor de BVML huis vrouwen, helemaal niets. Het enige wat zij heeft bereikt is een kloof tussen moslims en autochtonen en ergernis, wantrouwen bij de islamitsiche bevolking hier in Nederland...:).

Vergeet niet dat ze kickt op alle aandacht, zij geilt er op om 5 bodyguards om zich heen te hebben. Die aandacht en haar haat tav de Islam zijn de ingredienten die haar hebben gemaakt tot wat zij is. Een onsmakelijk figuur...:).

GroteWolf
01-02-05, 16:49
Ten eerste ga ik niet uit van cijfertjes die spreken over allochtonen vrouwen en die dus niet religieus gedefinieerd zijn. Zelfs bewindsleden en Kamerleden weten niet hoe de verhouding moslima's binnen BVML huizen is gesteld laat staan een papegaai zoals Grote Wolf....

Nogmaals allochtonen en moslima's zijn 2 verschillende zaken. Daarnaast heb ik verschillende BVML huizen bezocht om eens te bekijken in hoeverre AHA gelijk had en ik heb weinig moslima's aangetroffen.... AHA baseert haar visies op leugens net zoals ze de Nederlandse Staat heeft opgelicht met haar valse gegevens om zodoende een verblijfsvergunning te verkrijgen....


Ach, al krijg je het bewijs zwart op wit dan ontken je het toch. Dat jij AHA haat is een logisch gevolg van haar strijd.
Ik vind ook niet alles goed aan haar maar ze stelt de Koran ter discussie en dat mag blijkbaar niet.

Spoetnik
01-02-05, 16:50
Geplaatst door GroteWolf
Ach, al krijg je het bewijs zwart op wit dan ontken je het toch.

Dat is de Nederlandse ziekte.

GroteWolf
01-02-05, 16:53
Dat is de Nederlandse ziekte.

O, dat is in heel veel discussies een opkomende epidemie. Maar om nou gewoon de cijfers te negeren en alleen af te gaan op 'wat je zelf gezien hebt'.
Ik heb zoveel zelf gezien maar dat bewijst niks vor het grote geheel.

Spoetnik
01-02-05, 16:58
Geplaatst door GroteWolf
O, dat is in heel veel discussies een opkomende epidemie.


Ja, inderdaad, jij lijdt er ook heftig aan.

Ourzazate
01-02-05, 17:01
Geplaatst door GroteWolf
Ach, al krijg je het bewijs zwart op wit dan ontken je het toch.

Dat is natuurlijk een hele gemakkelijke achterdeur die je nu neemt. Waarom beantwoord je niet gewoon mijn vragen en ga je niet in op mijn punten...? Jij haalt allochtonen en moslima's door elkaar en je stelt zelf een rekensom op die je niet kan staven met ordentelijke bronnen. Het enige wat je hebt aangetoond is dat in BVML huizen de helft allochtoon is. Wel, halleluja! Jij verdient een lintje...:).



Geplaatst door GroteWolf
Dat jij AHA haat is een logisch gevolg van haar strijd.
Ik vind ook niet alles goed aan haar maar ze stelt de Koran ter discussie en dat mag blijkbaar niet.

Ik haat AHA niet en ik denk dat jij niet in de positie bent om mij bepaalde gevoelens toe te dichten. Wat ik haat is de manier waarop zij de Islam en moslims aanvalt. In de NL media geeft ze aan dat ze de Islam een mooie godsdienst vindt, maar met een paar lelijke moedervlekjes terwijl ze voor november 2004 sprak over een gevaarlijke godsdienst. En in dit artikel spreekt zij zich ook zo uit terwijl je haar bij Buitenhof weer een andere toon zag slaan. Begrijpelijk natuurlijk gezien de moordbrief gestoken in het hart van haar vriend, maar wel heel nep zoals zij in het geheel is naar mijn mening...:).

De Koran ter discussie stellen mag. Maar niemand gaat mij vertellen waar ik in moet geloven en welke beginselen ik moet afschaffen en welke niet. En dat geldt voor alle moslims...:). Die verzen bijvoorbeeld die zij uit blasfemische overtuigingen op naakte vrouwen heeft geschreven zijn niet de oorzaak van het geweld tav moslima's in NL. Ik heb diverse moslima's in BVML huizen gesproken. De mannen die hun bedreigen en in elkaar slaan kennen het bestaan van de verzen van Al Baqarah niet eens. Het zijn meer dan vaak alcohol zuipende, vreemdgaande en gokkende imbecielen die slechts moslims zijn bij naam...:).

Wat zou jij ter dicussie willen stellen in de Koran?

Spoetnik
01-02-05, 17:07
Geplaatst door Bouchra_C
Heb je het over die mevrouw die boos wegliep omdat ze niet verder met AHA in gesprek wenste te gaan ?

Ik dacht dat Moslimse vrouwen zich bevrijd voelen door Ayaan?

Spoetnik
01-02-05, 17:21
Geplaatst door Bouchra_C
Dat is een misverstand dat bij velen leeft die niet begrijpen hoe een emancipatieproces in elkaar steekt.

Leg eens uit.

Zwarte Kat
01-02-05, 17:38
Geplaatst door Spoetnik
Maar de belangrijkste conclusie die we nu dus hebben getrokken: Ayaan is laf.

Want?

Ourzazate
01-02-05, 17:42
Geplaatst door Zwarte Kat
Want?

Oa omdat ze aan vrouwen die BVML huizen zitten en haar uitnodigen voor een gesprek geld vraagt. Geld vragen voor werkbezoeken ten behoeve van de mensen waar je voor pretendeert op te komen is laf...:).

Zwarte Kat
01-02-05, 18:14
Geplaatst door Ourzazate
Oa omdat ze aan vrouwen die BVML huizen zitten en haar uitnodigen voor een gesprek geld vraagt. Geld vragen voor werkbezoeken ten behoeve van de mensen waar je voor pretendeert op te komen is laf...:).

Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar wat zou het met lafheid te maken hebben?
Ik zie het verband niet

Spoetnik
01-02-05, 18:38
Geplaatst door Bouchra_C
Dat is mij in kort bestek niet mogelijk.
Lees er eens een paar boeken over.
Misschien dat iemand anders het kan?

Lafaard.

Spoetnik
01-02-05, 18:39
Geplaatst door Zwarte Kat
Want?

Ik verwijs naar eerdere berichten in deze topic.

Zwarte Kat
01-02-05, 18:58
Geplaatst door Spoetnik
Ik verwijs naar eerdere berichten in deze topic.

Ja dat snap ik. Maar wat maakt haar dan laf?

Ourzazate
01-02-05, 19:02
Geplaatst door Bouchra_C
Iemand vals beschuldigen is laf

Dan is zij nog laffer dan ik dacht...:).

Spoetnik
01-02-05, 19:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja dat snap ik. Maar wat maakt haar dan laf?

Omdat ze zichzelf laf op een Amerikaanse legerbasis verstopte in plaats van werk te doen in een BVML huis, maar dat zei ik al eerder. Ik snap niet waarom jij niet even de moeite neemt om de hele topic te lezen.

Ourzazate
01-02-05, 19:13
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar wat zou het met lafheid te maken hebben?
Ik zie het verband niet

Ik heb het uit de media en volgens mij heeft Freya en/of Taouanza dit wel eens vaker aangegeven...:). Ik heb AHA hier ooit een mailtje over gestuurd als ook geschreven naar haar woordvoerder maar hier is nooit op geantwoord...:).

Laf is oa kinderachtig. Ik vind het kinderachtig dat AHA geld vraagt aan vrouwen die amper rond kunnen komen zodat ze haar kunnen spreken over problemen waar zij voor pretendeert te staan...:).

Spoetnik bedoelt denk ik laf zoals Van Dale het aangeeft; zich door angst voor gevaar laten leiden. Nou, we kunnen toch wel stellen dat AHA zich (terecht) door angst voor gevaar laat leiden...:). Bij Buitenhof kon je zowat de angst in haar ogen en in haar stem voelen...:). Laf lafaard (iemand die door zijn angst wegvlucht uit gevaarlijke situaties), het is allemaal van toepassing op AHA...:).

Zwarte Kat
01-02-05, 19:18
Geplaatst door Spoetnik
Omdat ze zichzelf laf op een Amerikaanse legerbasis verstopte in plaats van werk te doen in een BVML huis, maar dat zei ik al eerder. Ik snap niet waarom jij niet even de moeite neemt om de hele topic te lezen.

Juist omdat ik het gelezen had vroeg ik jou waarom jij tot de conclusie bent gekomen dat ze laf is.
Dus nogmaals waarom is ze laf?
Waarom had ze in een BVML huis moeten zitten werken ipv onderduiken op een basis en wat maakt het haar laf?

Zwarte Kat
01-02-05, 19:29
Geplaatst door Ourzazate

Ik heb het uit de media en volgens mij heeft Freya en/of Taouanza dit wel eens vaker aangegeven...:).

Tsja, Freya vind ik wel uiterst betrouwbaar maar Tao neem ik daarintegen geen 2 tellen serieus.


Laf is oa kinderachtig. Ik vind het kinderachtig dat AHA geld vraagt aan vrouwen die amper rond kunnen komen zodat ze haar kunnen spreken over problemen waar zij voor pretendeert te staan...:).

Ik zou eerst het verhaal eromheen willen lezen om het kunnen peilen want ik vind het te ongeloofwaardig.
Maar het lijkt mij dat het de organisatie van de BVML is die het geld op moet hoesten en niet de vrouwen zelf die er zitten.
Overigens is het vrij normaal dat BN-ers zich laten uit betalen voor spreekbeurten/lezingen. Maar ik neem het verhaal als dat ze geld gevraagd zou hebben met een korrlezout. Mocht het wel waar zijn dan is het zuur en naargeestig maar tis niet laf.


Spoetnik bedoelt denk ik laf zoals Van Dale het aangeeft; zich door angst voor gevaar laten leiden. Nou, we kunnen toch wel stellen dat AHA zich (terecht) door angst voor gevaar laat leiden...:). Bij Buitenhof kon je zowat de angst in haar ogen en in haar stem voelen...:). Laf lafaard (iemand die door zijn angst wegvlucht uit gevaarlijke situaties), het is allemaal van toepassing op AHA...:).

Het is absoluut niet laf om bang te zijn en angst te voelen wanneer je door levensgevaarlijke psychopaten met de dood bedreigd wordt en dat je vriend vermoord is terwijl eigenlijk jij degene zou moeten zijn die gedood had moeten worden.
Onderduiken en beveiligd worden staat helemaal los van lafheid wanneer je eigen leven in gevaar is.

Je kan veel zeggen van Hirshi maar juist niet dat ze laf is. Integendeel.
Ik vind haar een provocateur maar laf is ze in geen geval.

Spoetnik
01-02-05, 19:32
Geplaatst door Zwarte Kat
Juist omdat ik het gelezen had vroeg ik jou waarom jij tot de conclusie bent gekomen dat ze laf is.
Dus nogmaals waarom is ze laf?
Waarom had ze in een BVML huis moeten zitten werken ipv onderduiken op een basis en wat maakt het haar laf?

Ayaan is laf, heb ik al uitgelegd, in eerdere berichten in deze topic.

Zwarte Kat
01-02-05, 19:44
Geplaatst door Spoetnik
Ayaan is laf, heb ik al uitgelegd, in eerdere berichten in deze topic.




Ayaan is eigenlijk best laf, ipv naar een Amerkaanse militaire basis had ze beter naar een BVML huis kunnen gaan.

------


Tss, die vrouwen in het BVML huis zijn tenminste dapper, dit in tegenstelling tot de lafffe Ali.

----------

Maar de belangrijkste conclusie die we nu dus hebben getrokken: Ayaan is laf.



Zoals te lezen valt leg je helemaal niks uit. Je komt niet verder dan verschillende keren te vermelden dat Hirshi laf is.
Dat is alles.....

Dus nogmaals, wat maakt haar laf?

Ourzazate
01-02-05, 19:51
Geplaatst door Zwarte Kat

Tsja, Freya vind ik wel uiterst betrouwbaar maar Tao neem ik daarintegen geen 2 tellen serieus.

:):):)



Geplaatst door Zwarte Kat


Ik zou eerst het verhaal eromheen willen lezen om het kunnen peilen want ik vind het te ongeloofwaardig.
Maar het lijkt mij dat het de organisatie van de BVML is die het geld op moet hoesten en niet de vrouwen zelf die er zitten.
Overigens is het vrij normaal dat BN-ers zich laten uit betalen voor spreekbeurten/lezingen. Maar ik neem het verhaal als dat ze geld gevraagd zou hebben met een korrlezout. Mocht het wel waar zijn dan is het zuur en naargeestig maar tis niet laf.

Vrouwen die er zitten of de BVML organisatie maakt niet uit. Je vraagt geld en als je geen geld krijgt kom je (AHA in dit geval) niet. Dat is kinderachtig dus laf...:). Als AHA die vrouwen wel degelijk representeert en zij hun 'stem' wil zijn zoals de hoogdravend aangaf bij haar inwijding bij de VVD dan vraagt ze geen geld aan die vrouwen of BVML organisaties. Ze kan immers als politica aanspraak maken op geld aangewend voor werkbezoeken...:).

Waar het mij om gaat is dat als ze daadwerkelijk die vrouwen wil helpen ze geen geld zou vragen. Ze besteedt meer tijd aan etentjes, artikelen schrijven en andere onzinnige zaken dan aan die vrouwen die zij zogenoemd de reddende hand wilde uitsteken...:).




Geplaatst door Zwarte Kat


Het is absoluut niet laf om bang te zijn en angst te voelen wanneer je door levensgevaarlijke psychopaten met de dood bedreigd wordt en dat je vriend vermoord is terwijl eigenlijk jij degene zou moeten zijn die gedood had moeten worden.
Onderduiken en beveiligd worden staat helemaal los van lafheid wanneer je eigen leven in gevaar is.

Dan weet je blijkbaar niet wat laf en lafaard inhoudt. Ik adviseer je www.vandale.nl eens te raadplegen. Dan zul je opmerken dat AHA wel degelijk laf en en een lafaard pur sang is. Laf heeft niets te maken met een gebrek aan durf of een gebrek aan ballen om het plat uit te drukken...:).


Geplaatst door Zwarte Kat


Je kan veel zeggen van Hirshi maar juist niet dat ze laf is. Integendeel.
Ik vind haar een provocateur maar laf is ze in geen geval.

Ze is een laffe provocateur. Zij was het die weg vluchtte terwijl in de brief waar je over spreekt ook andere politici werden genoemd die met de dood werden bedreigd. Zij gingen gewoon verder met hun werk. AHA niet...:).

ps: Als je zoals AHA ons wil doen geloven iets wil doen aan het onrecht van BVML huizen dan moet je die vrouwen blijven bezoeken, ze vragen hoe zij het beste geholpen kunnen worden. Hoe het geweld voorkomen had kunnen worden en ga zo verder. Zij zou dan ook een inventaris kunnen opmaken in hoeverre het geweld gelinkt kan worden aan religie en op welke wijze dit speelt...:). AHA doet geen van dit alles...:).

Ourzazate
01-02-05, 19:58
Geplaatst door Zwarte Kat

Dus nogmaals, wat maakt haar laf?

Jij leest alleen wat je wil zien...:).

laf (bn.)
1 zich door angst voor gevaar latende leiden => kleinhartig, kleinmoedig, labbekakkerig, lafhartig; <=> dapper, moedig
2 flauw, zouteloos
3 flauw, kinderachtig

laf·aard (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die door zijn angst wegvlucht uit gevaarlijke situaties => bloodaard, jakhals, lafbek; <=> held

AHA voldoet aan al die criteria;

-ze laat zich door angst voor gevaar (bedreigingen) leiden; beveiliging, onderduikadressen, geblindeerde auto's, weinig tot geen contact met naasten etc.
-ze vraagt geld aan die mensen waar ze voor opkomt = flauw en vooral kinderachtig.
-ze vluchtte uit een gevaarlijke situatie weg vanwege angst.

Conclusie: AHA is laf, een lafaard...:).

Zwarte Kat
01-02-05, 20:08
Geplaatst door Ourzazate


Vrouwen die er zitten of de BVML organisatie maakt niet uit. Je vraagt geld en als je geen geld krijgt kom je (AHA in dit geval) niet. Dat is kinderachtig dus laf...:).

Ten eerste weten we niet wat de betrouwbaarheid van het verhaal is. Ik heb van jou nog geen bron of artikel gezien waarin het bevestigt wordt dat ze dit inderdaad gefikt heeft en we weten niet in welke context ze het gedaan zou kunnen hebben.
Ik twijfel teveel aan de betrouwbaarheid van het verhaal.
Maar mocht het waar zijn dan is ze naar mijn smaak niet laf of kinderachtig maar eerder een profiteur.
Ik zie niet het verband met lafheid.


Als AHA die vrouwen wel degelijk representeert en zij hun 'stem' wil zijn zoals de hoogdravend aangaf bij haar inwijding bij de VVD dan vraagt ze geen geld aan die vrouwen of BVML organisaties. Ze kan immers als politica aanspraak maken op geld aangewend voor werkbezoeken...:).

Daar heb je gelijk in en mocht het verhaal op warheid berusten dan vind ik haar een profiteur.
Maar dat maakt haar niet laf.


Dan weet je blijkbaar niet wat laf en lafaard inhoudt. Ik adviseer je www.vandale.nl eens te raadplegen. Dan zul je opmerken dat AHA wel degelijk laf en en een lafaard pur sang is. Laf heeft niets te maken met een gebrek aan durf of een gebrek aan ballen om het plat uit te drukken...:).

Laf= zich door angst voor gevaar latende leiden

Ik reageerde op jouw stukje dat ze bang is en dat ze zich door angst laat lijden. Welnu, het is niet laf om je bang te voelen als je met de dood bedreigd bent en je vriend vermoord is terwijl jij degene zou zijn die dood had moeten wezen.
Het is volkomen nuchter en normaal om jezo te voelen in zo'n situatie.


Ze is een laffe provocateur. Zij was het die weg vluchtte terwijl in de brief waar je over spreekt ook andere politici werden genoemd die met de dood werden bedreigd. Zij gingen gewoon verder met hun werk. AHA niet...:).

Bij haar ligt het wat gevoeliger dan bij de anderen omdat Theo vermoord is en het eigenlijk zij zou moeten zijn die vermoord had moeten worden.
Daar komt bij dat jij en ik niet kunnen peilen hoe iemand angst ervaart wanneer zo'n iemand met de dood wordt bedreigd.
Als zij nu definiteif zou stoppen met werken dan zou je kunnen spreken dat zij zich laat leiden door angst en daardoor dan ook laf is.

Zwarte Kat
01-02-05, 20:16
Geplaatst door Ourzazate
Jij leest alleen wat je wil zien...:).

laf (bn.)
1 zich door angst voor gevaar latende leiden => kleinhartig, kleinmoedig, labbekakkerig, lafhartig; <=> dapper, moedig
2 flauw, zouteloos
3 flauw, kinderachtig

laf·aard (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die door zijn angst wegvlucht uit gevaarlijke situaties => bloodaard, jakhals, lafbek; <=> held

AHA voldoet aan al die criteria;

-ze laat zich door angst voor gevaar (bedreigingen) leiden; beveiliging, onderduikadressen, geblindeerde auto's, weinig tot geen contact met naasten etc.
-ze vraagt geld aan die mensen waar ze voor opkomt = flauw en vooral kinderachtig.
-ze vluchtte uit een gevaarlijke situatie weg vanwege angst.

Conclusie: AHA is laf, een lafaard...:).

Toon me maar aan dat het waar is dat ze geld heeft ontvangen van het BVML.
Is het waar dan toont dat ze mischien een profiteur is. Maar tis niet laf of kinderachtig om geld te vragen.
Zolang je het niet kunt staven met een artikel of een bron moet je dit 'geroddel' ook niet blijven oprakelen temeer het haar dan nog steeds niet laf maakt mocht het verhaal wel kloppen.
Laf is het om niet komen opdagen omdat je het niet aandurft om ze onder ogen te komen.

Onderduiken, lijfwachten geheime telefoonnummers is begrijpelijk als je levensgevaarlijk bedreigd wordt.

Nu definitief stoppen met werken zou haar laf maken omdat ze dan toegeeft aan de angst.

Ik vind het lief van je dat je namens Spoetnik wilt spreken maar ik lees liever van hem zelf wat haar laf maakt.

Max Stirner
01-02-05, 20:40
Geplaatst door Ourzazate
Conclusie: AHA is laf, een lafaard...:).


Ze is atheiste :) .........dan is het waarschijnlijk iets moeilijker om je heel `dapper` de strot te laten afsnijden door een of andere psychopaat dan als je gelooft dat er een god is die je verwelkomt bij de hemelpoort.....

mussie77
01-02-05, 20:46
Ik ben het voor een groot gedeelt met ouzazate eens.....

Ik vind het gewoon LAF als je hier in Nl heftige discussies op laat waaien.
Verdeeldheid zaait tussen bevolkingsgroepen......
En gewoon maar zegt wat je vind van de Islam.zonder erbij na te denken............wat dat bij mensen terweeg brengt
MAAR VERVOLGENS WEL DE 1E BESTE VLIEGTUIG NAAR USA PAKT.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Ik verwacht van een kamerlid......dat zij opkomt voor de bevolking in deze ALLE vrouwen, maar ook als ze iets wilt veranderen dat wel heel doordacht doet.....

Weeten en zien jullie nou echt niet dat minmaal 70 % van haar intentie voortkomen uit haar eigen levenservaring????????

En ja heb ik ook gezien dat de vrouw wegliep.maar zou JIJ niet dan.....
Zij luistert echt niet naar andere vrouwen/mensen...........
Kijk naar haar lichaamstaal...............

Ook heb ik diverse stukken gelezen.....waarin haar werk binnen de 2e kamer er ook niet zo goed vanaf komt.....

AHA is misschien wel goed bezig..............maar dit moet ze niet in de 2e kamer doen......voor de activiteiten die zij doet heb je andere bewegingen.....

Spoetnik
01-02-05, 20:51
Geplaatst door Zwarte Kat
Dus nogmaals, wat maakt haar laf?

Ayaan is Laf. Dat heb ik al uitgelegd in deze topic. Jouw selectief gequote verandert dat niet. :)

Spoetnik
01-02-05, 20:54
Geplaatst door Max Stirner
dan is het waarschijnlijk iets moeilijker om je heel `dapper` de strot te laten afsnijden door een of andere psychopaat dan als je gelooft dat er een god is die je verwelkomt bij de hemelpoort.....

Ze moet toch iets over hebben voor de liberale democratie die ze zegt te vertegenwoordigen. Ze vluchtliever als een lafaard het land uit, in plaats van haar taak van parlementarier uit te voeren en op te komen voor de vrouwen in de BVML huizen die zij zegt te beschermen.

Ayaan is de lafste parlementarier die ik ken, al komt Woutertje Bos op een mooie tweede plaats :)

Zwarte Kat
01-02-05, 20:58
Geplaatst door Spoetnik
Ayaan is Laf. Dat heb ik al uitgelegd in deze topic. Jouw selectief gequote verandert dat niet. :)

Ja je hebt nu al 5x vermeld dat ze laf is zonder nog maar 1x uit te leggen waarom ze laf is.
Kortom: JIJ bent degene die laf is.

Ik quote niks slectief. Ik heb alle stukken geciteerd waarin jij het had over de lafheid van Hirshi.

Ouarzazate neemt teminste nog de moeite om er uitgebreid op in te gaan en uit te leggen hoe hij het ziet wat haar laf maakt.
Jij daarintegen verschuilt je als een lafaard achter holle 'Hirshi is laf' retoriek.

mussie77
01-02-05, 20:59
hahahhahhaha...........

o die Spoetnik....................helemaal mee eens :)

Spoetnik
01-02-05, 21:02
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja je hebt nu al 5x vermeld dat ze laf is zonder nog maar 1x uit te leggen waarom ze laf is.

Pfff, ik heb het eerder in de thread uitgelegd, dat jij het niet begrijpt daar kan ik niks aan doen. Jij bent een idioot, dat wist ik al, dus ik ga echt mijn tijd niet besteden aan jouw te onderwijzen. Ga naar school, leer begrijpend te lezen, kom dan weer eens terug. Of liever ga naar de Westelijke Sahara om daar te sterven voor de vrijheid van de WestSaharanen.

Max Stirner
01-02-05, 21:05
Geplaatst door Spoetnik
Ze moet toch iets over hebben voor de liberale democratie die ze zegt te vertegenwoordigen. Ze vluchtliever als een lafaard het land uit, in plaats van haar taak van parlementarier uit te voeren en op te komen voor de vrouwen in de BVML huizen die zij zegt te beschermen.

Ayaan is de lafste parlementarier die ik ken, al komt Woutertje Bos op een mooie tweede plaats :)

Ik geloof niet dat je het zelf gelooft......ik geloof je in ieder geval niet.

Spoetnik
01-02-05, 21:06
Geplaatst door Max Stirner
Ik geloof niet dat je het zelf gelooft......ik geloof je in ieder geval niet.

En waarom niet?

Max Stirner
01-02-05, 21:09
Geplaatst door Spoetnik
En waarom niet?

Geloof kan je niet uitleggen, dat moet je voelen......

Zwarte Kat
01-02-05, 21:15
Geplaatst door Spoetnik
Pfff, ik heb het eerder in de thread uitgelegd, dat jij het niet begrijpt daar kan ik niks aan doen. Jij bent een idioot, dat wist ik al, dus ik ga echt mijn tijd niet besteden aan jouw te onderwijzen. Ga naar school, leer begrijpend te lezen, kom dan weer eens terug. Of liever ga naar de Westelijke Sahara om daar te sterven voor de vrijheid van de WestSaharanen.

:zwaai: En Spoetie heeft weer eens geen inhoudelijke argumenten......
Dus dan maar op deze toer.

Hirshi is laf!
Ik weet niet waarom ze laf is maar ze is gewoon laf

Spoetnik
01-02-05, 21:23
Geplaatst door Zwarte Kat
:zwaai: En Spoetie heeft weer eens geen inhoudelijke argumenten......
Dus dan maar op deze toer.

Hirshi is laf!
Ik weet niet waarom ze laf is maar ze is gewoon laf

Onbenul :rolleyes:

Zelfs Bouchra snap het, kan je nagaan.

Spoetnik
01-02-05, 21:23
Geplaatst door Max Stirner
Geloof kan je niet uitleggen, dat moet je voelen......

En Stirner heeft weer eens geen inhoudelijke argumenten.

mussie77
01-02-05, 21:27
gaat de goede kant op..............ga zo door.......

Kom op jongens...niet zo kinderachtig

Zwarte Kat
01-02-05, 21:33
Geplaatst door Spoetnik
Onbenul :rolleyes:

Zelfs Bouchra snap het, kan je nagaan.

:haha:
Noem me maar een idioot en een onbenul......wel ja.

Maar de inhoudelijke argumenten zijn in geen velden of wegen te bekennen.....



:haha: T blijft lachen met jou.....

Max Stirner
01-02-05, 21:36
Geplaatst door Spoetnik
En Stirner heeft weer eens geen inhoudelijke argumenten.


Je beweert dat AHA te `laf`is om zich te laten afmaken ten behoeve van de liberale democratie.........en ik moet daar inhoudelijk op in gaan?

OK, een theorietje.....

Wat dacht je dat er gebeurt als het morgen zover is? Kdenk niet dat het dan erg gezellige tijden worden in onze koude kikkerlandje......daar is AHA zich van bewust en het is daarom heel verstandig dat ze zich niet zomaar laat killen. Kwestie van `de boel bij elkaar houden` dus........ :)

Spoetnik
01-02-05, 22:14
Geplaatst door Max Stirner
Je beweert dat AHA te `laf`is om zich te laten afmaken ten behoeve van de liberale democratie.........en ik moet daar inhoudelijk op in gaan?

Je kan dus niet eens lezen, ik zei dat ze laf is omdat ze haar taak niet durf uit te voeren en in plaats daarvan Nederland uitvlucht. Als "8 miljoen" Iraqi's zo dapper zijn om te stemmen in land waar ze elk moment kunnen worden onthoofd door terroristen die daar vrij mogen rond lopen van de Amerkanen, dan zou je toch zeggen dat Ayaan wel dapper genoeg is om met 10 bodyguard haar taak als politica uit te voeren. Daar betalen wij haar tenslotte voor. Maargoed, idiioten is helaas niks uit te leggen, zelfs als je dat 10 keer doet, liever papagaaien ze de media na. "Oh wat een dappere vrouw zeg, ze wordt bedreigd en rent weg, ja dat is de manier om de democratie te verdedigen'". Inhoud is aan jou en 850 niet eens besteed, dus waarom zou ik er moeite voor doen?

En als een toegift voor een islambasher als Bouchra moet het NVDD forum toch wel een enorme teleurstelling zijn, gezien het feit dat hier nauwelijks moslims komen, waarschijnlijk allemaal weggejaagd door inhoudloze malloten als 850 en Max Stirner :rolleyes:

Spoetnik
01-02-05, 22:22
Geplaatst door Zwarte Kat
:haha:
Noem me maar een idioot en een onbenul......wel ja.

Maar de inhoudelijke argumenten zijn in geen velden of wegen te bekennen.....


Die zijn er wel, maar jij bent een onbenullige idioot die weigert even een topic door te lezen om ze op te zoeken. Daar kan ik ook niks aan doen. Als je nou in plaats van de lachen gewoon even de topic doorleest, misschien gaat er een lichtje branden, al denk ik het niet. Waarschijnlijk zit er nog wat West-Saharaanse zand in je hersenen dat het denkproces verstoort.

Max Stirner
01-02-05, 22:28
Geplaatst door Spoetnik
Je kan dus niet eens lezen, ik zei dat ze laf is omdat ze haar taak niet durf uit te voeren en in plaats daarvan Nederland uitvlucht. Als "8 miljoen" Iraqi's zo dapper zijn om te stemmen in land waar ze elk moment kunnen worden onthoofd door terroristen die daar vrij mogen rond lopen van de Amerkanen, dan zou je toch zeggen dat Ayaan wel dapper genoeg is om met 10 bodyguard haar taak als politica uit te voeren. Daar betalen wij haar tenslotte voor. Maargoed, idiioten is helaas niks uit te leggen, zelfs als je dat 10 keer doet, liever papagaaien ze de media na. "Oh wat een dappere vrouw zeg, ze wordt bedreigd en rent weg, ja dat is de manier om de democratie te verdedigen'". Inhoud is aan jou en 850 niet eens besteed, dus waarom zou ik er moeite voor doen?

En als een toegift voor een islambasher als Bouchra moet het NVDD forum toch wel een enorme teleurstelling zijn, gezien het feit dat hier nauwelijks moslims komen, waarschijnlijk allemaal weggejaagd door inhoudloze malloten als 850 en Max Stirner :rolleyes:


:huil2:

Spoetnik
01-02-05, 22:30
Geplaatst door Max Stirner
:huil2:

Zoals ik zei, je bent inhoudloos.

Altijd lachen met die Max :haha:

Zwarte Kat
01-02-05, 22:32
Geplaatst door Spoetnik
Die zijn er wel, maar jij bent een onbenullige idioot die weigert even een topic door te lezen om ze op te zoeken. Daar kan ik ook niks aan doen. Als je nou in plaats van de lachen gewoon even de topic doorleest, misschien gaat er een lichtje branden, al denk ik het niet. Waarschijnlijk zit er nog wat West-Saharaanse zand in je hersenen dat het denkproces verstoort.

Waarom heb je het nu al voor de 2e keer over West-Sahara?
Ik ben jou nog nooit tegen gekomen in 1 van die discsussies dus waarom rakel je het nu steeds op?
Zit je iets dwars met behoud tot West-Sahara?
:melk: Lucht je hartje maar Spoetie.

Nee Spoetie, ik heb alles van jou geciteert wat jij over de lafheid van Hirshi te melden had. Het was diep bedroevend weinig en ging niet verder dan: "Hirshi is laf, Hirshi is laf, Hirshi is laf, Hirshi is laf".
Domheid ten top. Maar tis ook lafheid om je te verschuilen achter nietszeggende retoriek en dan de ander te gaan verwijten dat hij niet goed leest en selectief citeert.

:haha: Ik kan niet wachten met wat voor gedraai je nu weer op de proppen komt........
:cola:

Spoetnik
01-02-05, 22:39
Geplaatst door Zwarte Kat
Waarom heb je het nu al voor de 2e keer over West-Sahara?

Dat is toch jouw geliefde actiepunt hier op de Maroc.NL? Elke week kom je er wel weer mee op de proppen, of natuurlijk besnijdenis.



Domheid ten top. Maar tis ook lafheid om je te verschuilen achter nietszeggende retoriek en dan de ander te gaan verwijten dat hij niet goed leest en selectief citeert.


Zelfs op deze pagina heb ik het al weer een keer uitgelegd, ik heb het in totaal al 4 keer volledig uitgelegd. Sja inderdaad jij bent een domme onbenullige malloot. Je bent duidelijk verstandelijk gehandicapt, al is dat misschien een belediging :jammer:
:zwaai:

Spoetnik
01-02-05, 22:41
Geplaatst door Bouchra_C
Ik ben ook erg benieuwd.

Ga jij nu maar dit uitleggen:


Geplaatst door Bouchra_C
Dat is een misverstand dat bij velen leeft die niet begrijpen hoe een emancipatieproces in elkaar steekt.

Gelieve niet aankomen met inhoudloze argumenten, want daar houdt Zwarte Kat niet van.

Zwarte Kat
01-02-05, 22:42
Geplaatst door Bouchra_C
Ik ben ook erg benieuwd.

:cool:

Zwarte Kat
01-02-05, 23:00
Geplaatst door Spoetnik
Dat is toch jouw geliefde actiepunt hier op de Maroc.NL? Elke week kom je er wel weer mee op de proppen, of natuurlijk besnijdenis.



Zelfs op deze pagina heb ik het al weer een keer uitgelegd, ik heb het in totaal al 4 keer volledig uitgelegd. Sja inderdaad jij bent een domme onbenullige malloot. Je bent duidelijk verstandelijk gehandicapt, al is dat misschien een belediging :jammer:
:zwaai:

Typisch iets voor Spoetie om er altijd andere onderwerpen erbij te halen wanneer meneertje het inhoudelijk niet weet te redden.
Zo voorspelbaar (en laf).
En dan te bedenken dat ik jou never nooit gezien hebt in West-Sahara discussies.....


Jij hebt mij 0,0 uitgelegt over de lafheid van Hirshi toen ik jou er meerdere malen om vroeg. Nada!
Toen ik alles van jouw geciteert hebt wat jij geschreven had over de lafheid van Hirshi zat daar geen enkele uitleg bij over waarom ze dan wel laf is. Nada. Helemaal niets.
Dat zijn feiten die in deze topic staan.
Dat jij daarna tegen Max wat begon te pruttelen over lafheid ditte en lafheid datte doet er niets aan af.
Feit is dat toen ik alle quotes van jou citeerde er geen enkele uitleg bij zat. Nada.

Het enige dat jij nu doet is beledigen, verdraaien en liegen.
Onvoorstelbaar........:haha:

Die Spoetie toch.........t wordt nooit wat met je.......:tik:

Spoetnik
01-02-05, 23:04
Geplaatst door Zwarte Kat
Typisch iets voor Spoetie om er altijd andere onderwerpen erbij te halen wanneer meneertje het inhoudelijk niet weet te redden.

Ik heb gewoon geen zin om iets aan jou uit te leggen, zeker niet als ik het al eerder heb uitgelegd. Een meervoudig monster als jij is toch niets uit te leggen, dus waarom zou ik daaraan beginnen? Inhoudsloze discussies zijn helaas gewoon, en vaak speel jij daar een grote rol in.

Soms vraag je je af hoeveel mensen er eigenlijk op dit prikbord prikken, gezien het feit dat jij al een stuk of 40 monikers hier hebt. Jammer dat beheer daar niets aan doet :jammer:

Zwarte Kat
01-02-05, 23:06
Geplaatst door Spoetnik
Gelieve niet aankomen met inhoudloze argumenten, want daar houdt Zwarte Kat niet van.

:roker: Bouchra is duidelijk te hoog gegrepen voor jou.
Maar ja, iemand die niet verder komt dan "Hirhsi is laf, Hirshi is laf, Hirshi is laf" zal natuurlijk er niks van kunnen volgen wanneer andere prikkers met inhoud prikken.......

Spoetnik
01-02-05, 23:11
Geplaatst door Zwarte Kat
:roker: Bouchra is duidelijk te hoog gegrepen voor jou.
Maar ja, iemand die niet verder komt dan "Hirhsi is laf, Hirshi is laf, Hirshi is laf" zal natuurlijk er niks van kunnen volgen wanneer andere prikkers met inhoud prikken.......

Nou ik wil niet dingen aannemen, waar ik niet zeker van kan zijn dat ze waar zijn he. Iets waar jij nog iets van zou kunnen leren.

Jij komt trouwens niet veel verder dan "Spoetnik is inhoudloos" , wel vreemd voor iemand die inhoud wil :haha:

Zwarte Kat
01-02-05, 23:22
Geplaatst door Spoetnik
Ik heb gewoon geen zin om iets aan jou uit te leggen, zeker niet als ik het al eerder heb uitgelegd. Een meervoudig monster als jij is toch niets uit te leggen, dus waarom zou ik daaraan beginnen? Inhoudsloze discussies zijn helaas gewoon, en vaak speel jij daar een grote rol in.

Soms vraag je je af hoeveel mensen er eigenlijk op dit prikbord prikken, gezien het feit dat jij al een stuk of 40 monikers hier hebt. Jammer dat beheer daar niets aan doet :jammer:

Jij hebt niks eerder uitgelegt!
En dat weet je.
Ik vroeg je iets heel simpels en meneertje begint zich vervolgens in allerlei bochten te wringen.........
:D Die Spoetie.......Volgens mij raak jij al in een stuip wanneer je alleen al mijn nick ziet staan.


:haha: Waarom zou het beheer iets tegen mij moeten doen?
Ik maak gebruik van 4 nicks. So what!
Tis geen geheim dat ik die nicks gebruik.
Ik heet geen Spoetie die aan de lopende band loopt te beledigen.........
Nou ja tis eigenlijk geen beledigen......tis meer slap gepiep van een bang muisje.
:fuckit: En je weet wat katten doen met bange muisjes.........

Spoetnik
01-02-05, 23:30
Geplaatst door Zwarte Kat
[B]Jij hebt niks eerder uitgelegt!
En dat weet je.
Ik vroeg je iets heel simpels en meneertje begint zich vervolgens in allerlei bochten te wringen.........

Bochten? Ik heb 1 ding continue herhaalt, namelijk dat ik het al eerder heb uitgelegd, dat jij zo dom bent om dat niet door te hebben wat ik bedoel wanneer ik zeg dat Ayaan laf is (heeft iets met Iraqi's te maken, geef je ik toch zomaar een hint) daar kan ik niets aan doen. Maar wanneer gaat meneer inhoud nou eens inhoud toevoegen aan deze discussie? Of was meneer inhoud daar eigenlijk van te voren al helemaal niet in geinteresseerd? Als meneer inhoud nou echt serieus was mijn zijn inhoud, dan had hij na twee keer wel door dat ik niet van plan ben een zinnige discussie met jou te houden.

Ik beschouw dat namelijk als nutteloos.




Ik maak gebruik van 4 nicks. So what!
Tis geen geheim dat ik die nicks gebruik.


4 nicks waar ik van weet, waarschijnlijk heb je er meer. Achterbakse mensen als jij doen dat wel vaker.

Zwarte Kat
01-02-05, 23:32
:boogie: Zo, dat was weer een gezellig avondje prikken......
Ik brei er een eind aan.
:haha::haha: Ik heb weer genoten van je postings Spoetie.

:fpetaf: Laters.....

Spoetnik
01-02-05, 23:34
Geplaatst door Zwarte Kat
:boogie: Zo, dat was weer een gezellig avondje prikken......
Ik brei er een eind aan.
:haha::haha: Ik heb weer genoten van je postings Spoetie.

fpetaf: Laters.....

Je geeft op? Dus ik win de inhoudloze discussie :lole:

Al ik zie dat mark61 weer online is, dus er komen vast nog een hele stroom aan inhoudloze opmerkingen online vandaag.

mark61
01-02-05, 23:37
Geplaatst door Al Sawt
Ik heb er altijd op gehamerd dat de Islamitische bevolking van BLVML huizen veel kleiner is dan andere groepen.

Waar heb je trouwens de bron vandaan?

Ik dacht dat ook.

Mevrouw Ceylan Pektas-Weber, an-Nisa, zondag 'live' op de BJBVM, Paradiso in Amsterdam.

Ff voor je gegoogled:

Hirsi Ali gebruikt vaak de positie van moslimvrouwen die mishandeld of onderdrukt worden om haar boodschap tegen de Islam te verpakken. Zij doet dit onder andere door het verspreiden van foute informatie. Zo heeft zij meermaals gesteld dat 80% van de bewoners van Blijf-van-mijn-Lijf huizen moslimvrouwen zijn. De directeur van Federatie Opvang (het instituut dat dergelijke gegevens registreert) vertelde vrijdag jl. tijdens een uitzending van 1 op de middag (waarin ikzelf ook te gast was) echter dat op dit moment 60% van de vrouwen die gebruik maken van Blijf-van-mijn-Lijfhuizen allochtoon is. Daarvan heeft ’slechts’12% van de vrouwen een Turkse achtergrond en’13% een Marokkaanse. Daarnaast is er een nog een klein percentage moslimvrouwen met een andere etnische achtergrond. Meestal bestaat iets meer dan de helft van de allochtone vrouwen (dus circa 30% van de bewoners van Blijf-huizen)uit vrouwen met een islamitische achtergrond. (Een andere grote groep zijn vrouwen met een S!
urinaamse achtergrond). Dat is dus wel heel iets anders dan de 80% waar Hirsi Ali het over heeft, het scheelt MAAR 50% (!) en heel veel beeldvorming! (30% is overigens nog steeds een grote groep als je aanmerkt dat islamitische groepen ongeveer 6% van de Nederlandse bevolking uitmaken).

http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/index.php?p=716

Spoetnik
01-02-05, 23:40
Hey.. dat iss nog best wel inhoud.

Al Sawt
01-02-05, 23:48
Geplaatst door mark61
Ik dacht dat ook.

Mevrouw Ceylan Pektas-Weber, an-Nisa, zondag 'live' op de BJBVM, Paradiso in Amsterdam.

Ff voor je gegoogled:

Hirsi Ali gebruikt vaak de positie van moslimvrouwen die mishandeld of onderdrukt worden om haar boodschap tegen de Islam te verpakken. Zij doet dit onder andere door het verspreiden van foute informatie. Zo heeft zij meermaals gesteld dat 80% van de bewoners van Blijf-van-mijn-Lijf huizen moslimvrouwen zijn. De directeur van Federatie Opvang (het instituut dat dergelijke gegevens registreert) vertelde vrijdag jl. tijdens een uitzending van 1 op de middag (waarin ikzelf ook te gast was) echter dat op dit moment 60% van de vrouwen die gebruik maken van Blijf-van-mijn-Lijfhuizen allochtoon is. Daarvan heeft ’slechts’12% van de vrouwen een Turkse achtergrond en’13% een Marokkaanse. Daarnaast is er een nog een klein percentage moslimvrouwen met een andere etnische achtergrond. Meestal bestaat iets meer dan de helft van de allochtone vrouwen (dus circa 30% van de bewoners van Blijf-huizen)uit vrouwen met een islamitische achtergrond. (Een andere grote groep zijn vrouwen met een S!
urinaamse achtergrond). Dat is dus wel heel iets anders dan de 80% waar Hirsi Ali het over heeft, het scheelt MAAR 50% (!) en heel veel beeldvorming! (30% is overigens nog steeds een grote groep als je aanmerkt dat islamitische groepen ongeveer 6% van de Nederlandse bevolking uitmaken).

http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/index.php?p=716 Mark, bedankt!


30% is veel, dat staat buiten kijf. Maar als we kijken naar de oververtegenwoordiging van allochtonen dan kunnen we gerust een conclusie trekken, dat de oorzaken veel dieper liggen dan geloof of cultuur.

~Panthera~
01-02-05, 23:51
Anja Meulenbelt is een tof wijf. :duim:

mark61
01-02-05, 23:56
Geplaatst door Ourzazate
Dit zijn pure leugens, je kan goed zien dat je bent gebrainwashed. Iedereen met AHA voorop roept met een valse stem dat moslima's in BVML huizen oververtegenwoordigd zijn maar cijfers bestaan niet. Heb jij wel eens een BVML huis bezocht? Nee he? Dan moet je je mond houden...:). Ik heb meerdere van die huizen bezocht en ik heb nergens een oververtegenwoordiging gezien van MOSLIMA'S, nergens...:).

Mijn welgemeend advies aan jou: check eerst of iets waar is voordat je papegaaitje gaat spelen...:).

Zie hierboven volgens mij betrouwbare cijfers. Maar ik weet het, jij vindt jouw eigen waarneming betrouwbaarder dan die van gespecialiseerde instanties. Wat deed jij eigenlijk in al die huizen? Daar komen nauwelijks mannen in.

~Panthera~
02-02-05, 00:05
Geplaatst door mark61
Zie hierboven volgens mij betrouwbare cijfers. Maar ik weet het, jij vindt jouw eigen waarneming betrouwbaarder dan die van gespecialiseerde instanties. Wat deed jij eigenlijk in al die huizen? Daar komen nauwelijks mannen in.

Zeg maar gerust GEEN.
Bovendien kun je bvml huizen niet "bezoeken".
Bullshit dus. :mad:

mark61
02-02-05, 00:09
Geplaatst door Al Sawt
Mark, bedankt!
30% is veel, dat staat buiten kijf. Maar als we kijken naar de oververtegenwoordiging van allochtonen dan kunnen we gerust een conclusie trekken, dat de oorzaken veel dieper liggen dan geloof of cultuur.

Nou ja, dat zei ik al: Wat die cijfers precies zeggen, weet ik niet. Je kan je voorstellen dat moslima's minder dan anderen bij familie of vrienden terecht kunnen. Daardoor zouden ze gedeeltelijk oververtegenwoordigd kunnen zijn. Je kan je ook voorstellen dat dat gegeven op zich weer aangeeft dat het bij moslima's erger is dan bij andere groepen. Je kan je voorstellen dat voor moslima's de drempel om naar zo'n tent te gaan hoger ligt dan voor anderen. Hoewel er dan weer speciale islamitische BVMLhuizen zijn.

Anyway, tis een fors probleem. Dat niet op geloof terug te voeren is. Wellicht wel op cultuur. Maar dat doet er niet zo toe, waar het om gaat is dat het op moet houden.

mark61
02-02-05, 00:14
Geplaatst door ~Panthera~
Zeg maar gerust GEEN.
Bovendien kun je bvml huizen niet "bezoeken".
Bullshit dus. :mad:

Misschien is ie loodgieter. :hihi:

~Panthera~
02-02-05, 00:16
Geplaatst door mark61
Misschien is ie loodgieter. :hihi:

"bezoek" je dan een bvml huis ?
Dan noem je het ook niet zo.
Carp.

mark61
02-02-05, 00:19
Geplaatst door ~Panthera~
"bezoek" je dan een bvml huis ?
Dan noem je het ook niet zo.
Carp.

Ourza mag zich graag verfijnd uitdrukken, de ouwe BVML-toerist.

~Panthera~
02-02-05, 00:23
Geplaatst door mark61
Ourza mag zich graag verfijnd uitdrukken, de ouwe BVML-toerist.

Ja ja. :moe:
grote duim ook.

mark61
02-02-05, 00:26
Geplaatst door ~Panthera~
Ja ja. :moe:
grote duim ook.

HUGE THUMB. Dat noemen we ook wel jokken. Of eigenlijk gewoon liegen.

Hij heeft ook 200 miljoen moslima's bezocht van Senegal tot Indonesië en van Benin tot Opper-Egypte, en persoonlijk vastgesteld dat ze niet zijn besneden, in weerwil van tig rapporten van de WHO, de Vrouwenconferentie van de VN en Amnesty en nog wat van dat onbetrouwbare volk.

Een onvermoeibare vrouwenontdekkingsreiziger. Ze women have no secrets for him.

~Panthera~
02-02-05, 00:31
Geplaatst door mark61
HUGE THUMB. Dat noemen we ook wel jokken. Of eigenlijk gewoon liegen.

Hij heeft ook 200 miljoen moslima's bezocht van Senegal tot Indonesië en van Benin tot Opper-Egypte, en persoonlijk vastgesteld dat ze niet zijn besneden, in weerwil van tig rapporten van de WHO, de Vrouwenconferentie van de VN en Amnesty en nog wat van dat onbetrouwbare volk.

Een onvermoeibare vrouwenontdekkingsreiziger. Ze women have no secrets for him.


precies, zoals fraude ook gewoon stelen is. :moe:
bugger.

Ourzazate
02-02-05, 01:35
Geplaatst door Zwarte Kat

Ten eerste weten we niet wat de betrouwbaarheid van het verhaal is. Ik heb van jou nog geen bron of artikel gezien waarin het bevestigt wordt dat ze dit inderdaad gefikt heeft en we weten niet in welke context ze het gedaan zou kunnen hebben.
Ik twijfel teveel aan de betrouwbaarheid van het verhaal.
Maar mocht het waar zijn dan is ze naar mijn smaak niet laf of kinderachtig maar eerder een profiteur.
Ik zie niet het verband met lafheid.

Ik zal binnenkort wel een bron presenteren of van AHA zelf of van een BVML huis, die hou je van mij tegoed...:). Jij ziet het vragen om geld niet als flauw/kinderachtig. Ik wel en ik denk wel meer mensen. Als Rode Kruis arts vraag je ook geen geld aan een tsunami-slachtoffer...:).

Ik ben vrij begaan met zwervers die vaak door de bureaucratische molen op straat belanden met alle gevolgen van dien. Dan neem ik (ik ben niet de enige) zo'n persoon mee zodat ie wat kan eten en drinken en eens een douche kan nemen, zich kan scheren en andere schone kleren kan aantrekken. Ik vraag geen geld van ze...:). Als je sympathie hebt tav een bepaalde groep en je kan en wil iets voor die groep betekenen dan vraag je geen geld van ze. En al helemaal niet als zij binnen de samenleving in een underdog positie verkeren...:).



Geplaatst door Zwarte Kat

Daar heb je gelijk in en mocht het verhaal op warheid berusten dan vind ik haar een profiteur.
Maar dat maakt haar niet laf.

Volgens jou maakt haar dat niet laf, volgens mij wel. Ze is zowel kinderachtig (dus laf) bezig tav die vrouwen door geld te vragen maar afgezien daarvan is zij ook laf omdat ze zich door angst voor gevaar laat leiden...:).



Geplaatst door Zwarte Kat


Laf= zich door angst voor gevaar latende leiden

Ik reageerde op jouw stukje dat ze bang is en dat ze zich door angst laat lijden. Welnu, het is niet laf om je bang te voelen als je met de dood bedreigd bent en je vriend vermoord is terwijl jij degene zou zijn die dood had moeten wezen.
Het is volkomen nuchter en normaal om jezo te voelen in zo'n situatie.

Tja, volgens jou is het niet laf om bang te zijn voor een bepaalde angst waardoor je je leven leidt op een bepaalde manier zoals AHA doet vanwege de bedreigingen maar jij hanteert een hele andere definitie voor laf dan dat de Nederlandse Taal doet. Nogmaals ik bedoel niet laf in de zin van een tekort aan ballen of durf...:).



Geplaatst door Zwarte Kat

Bij haar ligt het wat gevoeliger dan bij de anderen omdat Theo vermoord is en het eigenlijk zij zou moeten zijn die vermoord had moeten worden.
Daar komt bij dat jij en ik niet kunnen peilen hoe iemand angst ervaart wanneer zo'n iemand met de dood wordt bedreigd.
Als zij nu definiteif zou stoppen met werken dan zou je kunnen spreken dat zij zich laat leiden door angst en daardoor dan ook laf is.

Ze laat zich wel degelijk leiden door angst. Ze heeft immers twenty four seven beveiliging en was ruim 2 maanden verdwenen. Ze slaapt om de paar dagen in een ander huis en ze kan zich niet vrij bewegen. Allemaal begrijpelijk hoor, maar al die dingen maken haar wel laf volgens Van Dale...:).

Ourzazate
02-02-05, 01:41
Geplaatst door Zwarte Kat

Onderduiken, lijfwachten geheime telefoonnummers is begrijpelijk als je levensgevaarlijk bedreigd wordt.

Jawel, maar het maakt haar wel laf. Al die dingen tonen haar angst aan tav een bepaald gevaar...:).


Geplaatst door Zwarte Kat

Nu definitief stoppen met werken zou haar laf maken omdat ze dan toegeeft aan de angst.


Een trekje van Afrikanen is dat ze nooit zullen toegeven. Ik weet vrijwel zeker dat ze hele peje schijt om het op z'n Brabants te zeggen, maar dat weegt niet op tegen de haat en bloeddorst die zij koester tav de Islam. Om te begrijpen hoe dat in z'n werking is gegaan bij AHA moet je haar verleden eens doorspitten (vaginale verminking, dood van haar zus)...:).

Ourzazate
02-02-05, 01:48
Geplaatst door Max Stirner
Ze is atheiste :) .........dan is het waarschijnlijk iets moeilijker om je heel `dapper` de strot te laten afsnijden door een of andere psychopaat dan als je gelooft dat er een god is die je verwelkomt bij de hemelpoort.....

Maar het zou wel van dapperheid en eerlijkheid getuigen als je daadwerkelijk opkomt voor de mensen waarvoor je pretendeert op te komen...:). Bij de PvdA kreeg ze geen gehoor en weinig ruimte zo zei ze en de VVD onthaalde haar hartelijk. Maar ipv te doen wat ze zegt voor mensen zet ze burgers tegen elkaar op demoniseert ze de moslims en haalt ze de Islam keer op keer door het slijk...:). Daar bereik je echt niets mee...:).

Zwarte Kat
02-02-05, 01:54
Geplaatst door Ourzazate

Een trekje van Afrikanen is dat ze nooit zullen toegeven.

Ik dacht dat Spoetnik een Hollander was......

Ourzazate
02-02-05, 02:02
Geplaatst door mark61
Zie hierboven volgens mij betrouwbare cijfers. Maar ik weet het, jij vindt jouw eigen waarneming betrouwbaarder dan die van gespecialiseerde instanties. Wat deed jij eigenlijk in al die huizen? Daar komen nauwelijks mannen in.

Die 30% zit meer bij de waarheid dan de 80% waar AHA en onze huiskamerpapegaai Grote Wolf op hamert...:). Ikzelf hou het op ca 15%...:).

Ik ga liever van mijn eigen ogen uit dan dat ik allerlei 'instanties' geloof. Sinds ik er achter ben gekomen dat er hier in NL op flinke schaal wordt gefraudeerd door ambtenaren, politiemensen en officieren van justitie willens en wetens onschuldige mensen een bekentenis laten uitspreken en bepaalde cijfers kunstmatig hoog worden gepresenteerd om bepaalde bevolkingsgroepen in een kwaad daglicht te zetten geloof ik (als het even kan) alleen mijn ogen...:).

ps: Ik was daar voor onderzoek...:).

Zwarte Kat
02-02-05, 02:23
Geplaatst door Ourzazate

Ik zal binnenkort wel een bron presenteren of van AHA zelf of van een BVML huis, die hou je van mij tegoed...:). Jij ziet het vragen om geld niet als flauw/kinderachtig. Ik wel en ik denk wel meer mensen.

Ik zie dat als berekenbaar en profiteren. Dat staat in mijn ogen los van kinderachtigheid.
Maar ik ga daar niet over blijven ziften zolang we het hele verhaal er niet achter kennen.


Ik ben vrij begaan met zwervers die vaak door de bureaucratische molen op straat belanden met alle gevolgen van dien. Dan neem ik (ik ben niet de enige) zo'n persoon mee zodat ie wat kan eten en drinken en eens een douche kan nemen, zich kan scheren en andere schone kleren kan aantrekken. Ik vraag geen geld van ze...:). Als sympathie hebt tav een bepaalde groep en je kan en wil iets voor die groep betekenen dan vraag je geen geld van ze. En al helemaal niet als zij binnen de samenleving in een underdog positie verkeren...:).

:cool: Dat is goedaardig van je. Cool.
En je hebt gelijk daar pak je geen geld vanaf van zulks mensen die onderaan de ladder staan.


Volgens jou maakt haar dat niet laf, volgens mij wel. Ze is zowel kinderachtig (dus laf) bezig tav die vrouwen door geld te vragen maar afgezien daarvan is zij ook laf omdat ze zich door angst voor gevaar laat leiden...:).

Ik weet dus niet wat het verhaal erachter is. Ik denk dat het ware verhaal anders is maar goed, ik ben er benieuwd naar. Maar ik vind t idd niet flauw of kinderachtig.
Doortrapt, berekenbaar en profiteren zijn naar mijn smaak niet hetzelfde als flauw en kinderachtig. Kinderachtig zijn is onschuldiger. Ik vind iemand die berekenbaar is en profiteert ten koste van anderen niet onschuldig.
Maaar nogmaals, ik wil eerst het ware verhaal erachter horen.


Tja, volgens jou is het niet laf om bang te zijn voor een bepaalde angst waardoor je je leven leidt op een bepaalde manier zoals AHA doet vanwege de bedreigingen maar jij hanteert een hele andere definitie voor laf dan dat de Nederlandse Taal doet. Nogmaals ik bedoel niet laf in de zin van een tekort aan ballen of durf...:).

Ik bedoel met laf idd ondermeer tekort aan ballen maar ook toegeven aan je angsten vind ik een vorm van lafheid.
Dat zie ik Hirshi niet doen. In tegendeel zelfs. Ik was in haar positie allang gestopt. Zodra mn leven in het geding is dan is het voor mij einde oefening.
Maar Hirshi gaat gewoon door.
En dat ze m tijdelijk ff smeert naar een basis in Amerika......so what!
Ik kan daar echt de lafheid niet van in zien.
Tis niet permanent.
Veiligheidsmaatregelen nemen (door naar Amerika te gaan om bij te komen) is niet laf naar mijn maatstaven. Ze geeft daarmee niet toe aan de angst. En het is ook niet flauw of kinderachtig om m ff tijdelijk te smeren.

Dat ze onderwijl aan een boek werkt en tijdelijk niet kwam opdagen op dr werk vind ik berekenend maar kan ik geen lafheid noemen.


Ze laat zich wel degelijk leiden door angst. Ze heeft immers twenty four seven beveiliging en was ruim 2 maanden verdwenen. Ze slaapt om de paar dagen in een ander huis en ze kan zich niet vrij bewegen. Allemaal begrijpelijk hoor, maar al die dingen maken haar wel laf volgens Van Dale...:).

Tjsa, dan was iemand als Arafat of andere strijders ook laf.
Als je leven serieus in gevaar is dan moet je stevige maatregelen nemen.
En dat je dan bang bent is doodnormaal.
Ik zou het laf vinden als ze nu zou stoppen. Dan laat ze zich echt leiden door angst. Dan neemt angst het over en heeft ze toegegeven aan de lafheid.

Maar goed, ik heb mn punt gemaakt met wat ik versta onder lafheid.
Jij hebt je punt gemaakt wat jij ervan vindt.
We beg to differ......

Ourzazate
02-02-05, 03:06
Geplaatst door mark61
Even bij de weg, het verbaasde me gisteren wel dat 30% van de vrouwen in de BVML-huizen moslima's blijken te zijn. Dit uit denk ik onverdachte bron: mevrouw Weber. Dat zijn er evenveel als autochtone, meen ik opgevangen te hebben (de rest is grofweg Antil/Suri), en dat is dus een 15-voudige oververtegenwoordiging.

Geeft te denken. Maar wat precies, weet ik niet.


Wat een creatieve rekensom maak je ervan...:).

Om te bepalen of en wat het te denken geeft moet je weten hoeveel vrouwen er in BVML huizen in NL zitten. Hoeveel % van de vrouwen in NL zit er in zo'n huis...? Dat weet je niet, dus die 15-voudige oververtegenwoordiging is niet alleen lachwekkend maar ook uit de lucht gegrepen...:).

Er zijn ca 7.500.000 (grof) vrouwen in NL. Daarvan heeft zo'n 45% te maken met geweld (potentiele BVMLH kandidaten). Dat is 3.375.000. Van die groep moet je weten hoeveel er in BVML huizen zitten, hoeveel moslima's je in die groep hebt en je moet weten wat het percentage islamitische vrouwen is in NL met als basis het totaal aantal islamitische vrouwen in NL alvorens je kan uitrekenen hoe de verhouding moslima's niet-moslima's in elkaar zit...:).

Ourzazate
02-02-05, 03:16
Geplaatst door Zwarte Kat

Ik weet dus niet wat het verhaal erachter is. Ik denk dat het ware verhaal anders is maar goed, ik ben er benieuwd naar. Maar ik vind t idd niet flauw of kinderachtig.
Doortrapt, berekenbaar en profiteren zijn naar mijn smaak niet hetzelfde als flauw en kinderachtig. Kinderachtig zijn is onschuldiger. Ik vind iemand die berekenbaar is en profiteert ten koste van anderen niet onschuldig.
Maaar nogmaals, ik wil eerst het ware verhaal erachter horen.

Dat flauw en kinderachtig niet hetzelfde zijn als doortrapt en berekenbaar weet ik. Maar laf betekent wel kinderachtig en dat is wat ik bedoel...:).



Geplaatst door Zwarte Kat

Ik bedoel met laf idd ondermeer tekort aan ballen maar ook toegeven aan je angsten vind ik een vorm van lafheid.
Dat zie ik Hirshi niet doen. In tegendeel zelfs. Ik was in haar positie allang gestopt. Zodra mn leven in het geding is dan is het voor mij einde oefening.
Maar Hirshi gaat gewoon door.
En dat ze m tijdelijk ff smeert naar een basis in Amerika......so what!
Ik kan daar echt de lafheid niet van in zien.
Tis niet permanent.
Veiligheidsmaatregelen nemen (door naar Amerika te gaan om bij te komen) is niet laf naar mijn maatstaven. Ze geeft daarmee niet toe aan de angst. En het is ook niet flauw of kinderachtig om m ff tijdelijk te smeren.


Die lafheid bedoel ik niet, de meeste mensen denken dat laf inhoudt dat je een schijterd bent. Dat is niet zo. Laf wil zeggen dat je leven laat leiden door angst voor een bepaald gevaar hetgeen AHA doet...:). Ik ga niet uit van jouw maatstaven en ook niet van de mijne maar ik ga uit van de taalkundige maatstaven die gehanteerd worden om laf/lafaard te definieren...:).




Geplaatst door Zwarte Kat

Tjsa, dan was iemand als Arafat of andere strijders ook laf.
Als je leven serieus in gevaar is dan moet je stevige maatregelen nemen.
En dat je dan bang bent is doodnormaal.
Ik zou het laf vinden als ze nu zou stoppen. Dan laat ze zich echt leiden door angst. Dan neemt angst het over en heeft ze toegegeven aan de lafheid.

Maar goed, ik heb mn punt gemaakt met wat ik versta onder lafheid.
Jij hebt je punt gemaakt wat jij ervan vindt.
We beg to differ......

Arafat is volgens de betekenis van laf/lafaard ook laf. Hij was als de dood om koud te worden gemaakt door de joden en liet zijn leven daar op in spelen...:).

Slaap zachtjes...:strik:.

Zwarte Schaap
02-02-05, 03:47
Geplaatst door Ourzazate
Wat een creatieve rekensom maak je ervan...:).

Om te bepalen of en wat het te denken geeft moet je weten hoeveel vrouwen er in BVML huizen in NL zitten. Hoeveel % van de vrouwen in NL zit er in zo'n huis...? Dat weet je niet, dus die 15-voudige oververtegenwoordiging is niet alleen lachwekkend maar ook uit de lucht gegrepen...:).

Er zijn ca 7.500.000 (grof) vrouwen in NL. Daarvan heeft zo'n 45% te maken met geweld (potentiele BVMLH kandidaten). Dat is 3.375.000. Van die groep moet je weten hoeveel er in BVML huizen zitten, hoeveel moslima's je in die groep hebt en je moet weten wat het percentage islamitische vrouwen is in NL met als basis het totaal aantal islamitische vrouwen in NL alvorens je kan uitrekenen hoe de verhouding moslima's niet-moslima's in elkaar zit...:).

Het enige onderzoek wat ik gevonden heb, nee sterker nog ik heb 2 onderzoeken gevonden maar beiden verschillen net een klein beetje van elkaar, al is het verschil minimaal:

In het jaar 2001 totaal aantal clientes: 3561

Autochtoon: 41 %
Allochtoon: 59 %

Allochtoon doelgroep:
Suriname: 8 %
Marokko: 13 %
Turkije: 8 %
Antillen/ Aruba: 3 %
Indonesie: 1 %
Overig: 18 %

Allochtoon, niet doelgroep: 8 %

(Irak, Iran, Afghanistan, Somalië, voormalig Joegoslavië, China, de Russische Federatie en Polen.)

.....
De registratiecijfers geven om deze en ook nog de volgende redenen geen indicatie van het capaciteitstekort bij de vrouwenopvang:

• De geregistreerde afwijzingen voor een intake zeggen nauwelijks iets overde noodzaak tot opname. Bij iets minder dan de helft van alle (geregistreerde) beslissingen om geen intake te doen, speelden andere redenen mee dan het niet hebben van plaats. Verder wijzen de cijfers erop dat op 60% van alle daadwerkelijk gehouden intakes geen opname volgde, en bij de helft van die keren ging het ook om andere redenen dan plaatsgebrek.

• Het komt voor dat er wordt aangegeven dat er geen plaats is, terwijl er in de instelling wel bedden beschikbaar zijn. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij instellingen waarbij de eerste crisisopvang vol zit, maar waarbij er in de voorzieningen waarnaar de vrouwen uit deze crisisopvang kunnen doorstromen, nog wel plaatsen vrij zijn.

• Het gebeurt ook dat vrouwen en kinderen worden afgewezen omdat hun profiel en zorgbehoeften minder goed passen bij het aanbod of bij de actuele situatie in het huis. Hoe vaak dit soort situaties zich voordoen viel in dit onderzoek niet te achterhalen.

Gezien de zojuist geschetste stand van zaken en de vele, nog onbekende factoren die van invloed zijn op de instroom, ligt het niet voor de hand zwaar te investeren in capaciteitsuitbreiding van vrouwenopvang.

Bron: Aan de voordeur van vrouwenopvang, een onderzoek naar de instroom (http://www.trimbos.nl/Downloads/Producten/MMOstudieVrouwenopvang.pdf)

- Ander onderzoek met iets afwijkende cijfers (http://www.trimbos.nl/Downloads/Producten/TrimbosMMOJaarbericht2003def.pdf)

mussie77
02-02-05, 08:14
Maar hoe je het went of keert!!!!!!!!!!

Het is laf om weg te gaan....

En geloof me ze had/heeft genoeg bewaking...........dus naar de USA gaan had helemaal niet gehoeven.
Nee, dat was gewoon een goede smoes om haar boek af te maken.

Had gehoopt dat ze nu eindelijk eens met GOEDE haalbare voorstellen kwam.................pwef maar nee...helaas

GroteWolf
02-02-05, 08:51
Dat is natuurlijk een hele gemakkelijke achterdeur die je nu neemt. Waarom beantwoord je niet gewoon mijn vragen en ga je niet in op mijn punten...? Jij haalt allochtonen en moslima's door elkaar en je stelt zelf een rekensom op die je niet kan staven met ordentelijke bronnen. Het enige wat je hebt aangetoond is dat in BVML huizen de helft allochtoon is. Wel, halleluja! Jij verdient een lintje....


Onzin. Ik heb je een hele cijferreeks plus redenatie gegeven (die ik van een ander forum heb gehaald) maar daar ga jij niet op in. Dan houdt het dus op. Even een specialist aan het woord:



Jan Beerenhout: ''gemengde huwelijken het enige criterium''
Als troubleshooter van de gemeente Amsterdam is Jan Beerenhout rechtstreeks onder de gemeentesecretaris geplaatst. Beerenhout zette zich bij diezelfde gemeente eerst jarenlang in voor allochtonen die in de gemeentelijke stadsvernieuwingmachine dreigden te worden vermalen. Beerenhout kent de integratieproblematiek dan ook door en door, temeer nog doordat hij veertig jaar geleden besloot zelf Moslim te worden. Hij heeft de naam een bonte hond te zijn met zijn ideeën over integratie. Ooit lanceerde hij het idee om ongezeglijke Marokkaanse jongeren in het leger op te nemen.
Beerenhout looft de opzet van het Integratieslotdebat. ''Altijd een goed idee om diverse meningen bij elkaar te halen. Het is belangrijk om ook gewone mensen naar hun mening te vragen. Naar aanleiding van het voorstel van Ali Bouali voor een gemeentelijk mediabeleid, lijkt een Goed Nieuws Krant mij een uitstekend idee."
Het enige echt meetbare criterium voor integratie is volgens Beerenhout het percentage gemengde huwelijken. Dat gaat bij Turken en Marokkanen achteruit, het is zelfs lager dan bij Nederlanders. 90 % trouwt binnen de eigen cultuur, driekwart van de huwelijkspartners wordt uit het land van herkomst gehaald. Beerenhout: ''Zo begin je steeds weer overnieuw. Blijf van mijn Lijf huizen zitten vol meisjes die hun vader of broers tegenover zich vonden toen ze hun eigen hart wilden volgen"



Zo. Weer allemaal niet waar? Kom op, maak jezelf niet zo belachelijk. Erken het probleem: Moslim meisjes worden uitgehuwelijkt. Heel veel, tegen hun wil. De meesten laten zich gebruiken, sommigen gaan er tegenin en worden door hun vaders en broers (of echtgenoot) geslagen. Dan gaan ze naar de BVML huizen. Dat is dus een kleine minderheid.

En Ayaan is natuurlijk niet laf. Ze legt haar leven op de waagschaal voor iets waar ze in gelooft. Daar zou je respect voor kunnen hebben als je inziet dat niet iedereen in hetzelfde gelooft.

En nog maar wat cijfers:




Beste Alie,
Zoals Anja al schreef, zijn er vaak verschillende oorzaken van huiselijk geweld. Voor moslims, die bijna allemaal migrantenfamilies zijn, is de migratie een belangrijke verzwarende factor. Misschien denk je dat zij hiermee nu wel klaar zouden moeten zijn. Maar veel migrantenfamilies worstelen nog dagelijks om een goede (veilige) plaats in onze samenleving te verwerven. Sociaal-economische problemen vormen een belangrijke verzwarende factor bij huiselijk geweld.

Toen ik in Blijf van mijn Lijf werkte (1998-2000), hadden wij vaak groepen met vrouwen met diverse achtergronden in huis: Nederlands (autochtoon), Surinaams, Antilliaans, Turks, Marokkaans, soms Chinees, soms Somalisch, soms nog anders. Tegenwoordig heeft ongeveer 70% van de vrouwen een anders-etnische achtergrond. Ruim de helft van deze vrouwen hebben ook een islamitische achtergrond. Dat is fors.

idris
02-02-05, 09:42
als gifslangen zijn ze, die gelogigen !

nooit zullen ze iets toegeven dat wellicht aan het geleuf kan liggen,

want hun geloof is immers volmaakt ontschapen door alla !

daar is niets aan te verbeteren en wanneer iets misgaat ligt het altijd aan de cultuur en niet aan het geloof, terwijl die twee innig met elkaar verbonden zijn !!

Maar de cultuur van de westerling wordt wel 1 op 1 verbonden met het joodschristelijke gedachtengoed, terwijl boedisten en hindoes er ook onderdeel van kunnen uitmaken, omdat het westen immers in essentie seculier en pluroform is.


Ik ben er twaalf jaar geleden nog weer is ingestapt om er zo gauw als ik kon weer uit te stappen, dat geloog van meer dan 1,2 miljard zielen !

Ourzazate
02-02-05, 12:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het enige onderzoek wat ik gevonden heb, nee sterker nog ik heb 2 onderzoeken gevonden maar beiden verschillen net een klein beetje van elkaar, al is het verschil minimaal:

In het jaar 2001 totaal aantal clientes: 3561

Autochtoon: 41 %
Allochtoon: 59 %

Allochtoon doelgroep:
Suriname: 8 %
Marokko: 13 %
Turkije: 8 %
Antillen/ Aruba: 3 %
Indonesie: 1 %
Overig: 18 %

Allochtoon, niet doelgroep: 8 %

(Irak, Iran, Afghanistan, Somalië, voormalig Joegoslavië, China, de Russische Federatie en Polen.)

.....
De registratiecijfers geven om deze en ook nog de volgende redenen geen indicatie van het capaciteitstekort bij de vrouwenopvang:

• De geregistreerde afwijzingen voor een intake zeggen nauwelijks iets overde noodzaak tot opname. Bij iets minder dan de helft van alle (geregistreerde) beslissingen om geen intake te doen, speelden andere redenen mee dan het niet hebben van plaats. Verder wijzen de cijfers erop dat op 60% van alle daadwerkelijk gehouden intakes geen opname volgde, en bij de helft van die keren ging het ook om andere redenen dan plaatsgebrek.

• Het komt voor dat er wordt aangegeven dat er geen plaats is, terwijl er in de instelling wel bedden beschikbaar zijn. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij instellingen waarbij de eerste crisisopvang vol zit, maar waarbij er in de voorzieningen waarnaar de vrouwen uit deze crisisopvang kunnen doorstromen, nog wel plaatsen vrij zijn.

• Het gebeurt ook dat vrouwen en kinderen worden afgewezen omdat hun profiel en zorgbehoeften minder goed passen bij het aanbod of bij de actuele situatie in het huis. Hoe vaak dit soort situaties zich voordoen viel in dit onderzoek niet te achterhalen.

Gezien de zojuist geschetste stand van zaken en de vele, nog onbekende factoren die van invloed zijn op de instroom, ligt het niet voor de hand zwaar te investeren in capaciteitsuitbreiding van vrouwenopvang.

Bron: Aan de voordeur van vrouwenopvang, een onderzoek naar de instroom (http://www.trimbos.nl/Downloads/Producten/MMOstudieVrouwenopvang.pdf)

- Ander onderzoek met iets afwijkende cijfers (http://www.trimbos.nl/Downloads/Producten/TrimbosMMOJaarbericht2003def.pdf)


Dank je wel...:).

Ourzazate
02-02-05, 12:36
Geplaatst door GroteWolf
Onzin. Ik heb je een hele cijferreeks plus redenatie gegeven (die ik van een ander forum heb gehaald) maar daar ga jij niet op in. Dan houdt het dus op. Even een specialist aan het woord:

Ja, maar je haalt allochtoon en moslima's door elkaar. De meest betrouwbare bron geeft aan dat een kleine 30% vande vrouwen binnen BVML huizen een islamitische achtergrond heeft...:).

Jij zegt:


Geplaatst door GroteWolf

Maar in de Blijf van mijn Lijf huizen zijn Moslima's ernstig oververtegenwoordigd. Daar heeft ze weer gewoon gelijk in.

En dit staaf je met zogenoemde 'feiten' die je van een site hebt geplukt en die je mixt met eigen verzinsels en onzinnige berekeningen:


Geplaatst door GroteWolf

Van die 60% is méér dan 99% niet-westers-allochtoon, en daarvan weer is 90% moslima.

Dat betekent dat 54% moslima is.

Nu zijn er 1 miljoen moslem in Nederland tegenover 16 miljoen kuffaar.

Als de verhouding in de BvmL-huizen hiervan een afspiegeling was, dan was daar 6% moslima en 94% kuffaar.

Vrouwenmishandeling die zo ernstig is dat de vrouw naar een BvmL-huis gaat komt onder moslims dus 9 x zoveel voor als volgens de demografische cijfers verwacht mocht worden.
Onder kuffaar komt dit 0,5 keer zoveel voor als volgens de demografische cijfers verwacht mocht worden.
Zulke zeer zware vrouwenmishandeling komt onder (zich noemende) moslims dus 18 x zoveel voor als onder kuffaar...

Jij komt dus tot de rekensom dat 54% vd vrouwen in BVML huizen moslima is terwijl Ceylan (zie reactie Mark) en ZS andere cijfers laten zien. Nou, ik ga toch echt eerder uit van de bronnen van Mark en ZS dan dat ik jouw onzinnig rekensommetje serieus neem. De grapjas, 54 % en 18 x zoveel zegt ie dan...:).




Geplaatst door GroteWolf

Zo. Weer allemaal niet waar? Kom op, maak jezelf niet zo belachelijk. Erken het probleem: Moslim meisjes worden uitgehuwelijkt. Heel veel, tegen hun wil. De meesten laten zich gebruiken, sommigen gaan er tegenin en worden door hun vaders en broers (of echtgenoot) geslagen. Dan gaan ze naar de BVML huizen. Dat is dus een kleine minderheid.

Dat stuk van Beerenhout toont alleen aan dat zo'n 75% de partner uit Marokko/Turkije haalt, niet dat moslimmeisjes worden uitgehuwelijkt (gebeurt wel degelijk, maar op kleine schaal) en niet dat 'de meesten zich laten gebruiken en worden door hun vaders en broers geslagen'...:). Jij betrekt er zaken bij die niet eens worden genoemd in dat artikel, je trekt je eigen conclusies op basis van lucht terwijl de meest betrouwbare bron aangeeft dat ca 30% van de vrouwen binnen BVML huizen een islamitische achtergrond heeft...:).



Geplaatst door GroteWolf

En Ayaan is natuurlijk niet laf. Ze legt haar leven op de waagschaal voor iets waar ze in gelooft. Daar zou je respect voor kunnen hebben als je inziet dat niet iedereen in hetzelfde gelooft.

Ayaan is wel degelijk laf. Om te begrijpen waarom ze laf is moet je de van Dale raadplegen waarin je kan lezen wat de definitie van laf is...:). Respect moet van 2 kanten komen. Het demoniseren van een hele geloofsgemeenschap, het door de slijk halen van een religie en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen verdient geen respect...:).



Geplaatst door GroteWolf

En nog maar wat cijfers:

Die cijfers tonen wederom jouw ongelijk; jij sprak over 54% moslima's in BVML huizen, terwijl deze cijfers een percentage van 35% laten zien...:).

Ourzazate
02-02-05, 12:38
Geplaatst door idris

Ik ben er twaalf jaar geleden nog weer is ingestapt om er zo gauw als ik kon weer uit te stappen, dat geloog van meer dan 1,2 miljard zielen !

Ik geloof niet dat jij er 12 jaar geleden in bent gestapt. Liegen mag toch niet volgens de Bijbel...?

:)

~Panthera~
02-02-05, 13:10
Nogmaals: er komt GEEN enkele MAN in een BVML huis voor "onderzoek".
Complete bullshit. :mad:

De adressen zijn nl geheim, en je krijgt als vrouw zelfs ALLEEN de tel.nrs.

Wide-O
02-02-05, 13:42
Geplaatst door ~Panthera~
De adressen zijn nl geheim, en je krijgt als vrouw zelfs ALLEEN de tel.nrs.

Nogal logisch eigenlijk.

Verder interesseert het percentage allo/auto etc me totaal niet. Er moet gewoon straks geen behoefte meer bestaan. Wat we willen is BVML huizen vol met spinnewebben.

Hoe je dat doet is belangrijker dan of iets al of niet in de Koran staat, en wie met welke statistieken heeft lopen klooien. Geweld blijft geweld, welk etiketje je er ook opplakt.

Zwarte Schaap
02-02-05, 14:01
Geplaatst door Ourzazate
Die cijfers tonen wederom jouw ongelijk; jij sprak over 54% moslima's in BVML huizen, terwijl deze cijfers een percentage van 35% laten zien...:).

Volgens de cijfers is om en nabij de 27 % moslima. Aangezien moslims ongeveer de helft uitmaken van de totale allochtonenpopulatie, is er dus vergeleken met de andere allochtonen geen specifieke moslima-problematiek en kunnen we wederom concluderen dat Hirsi Ali misbruik maakt van de anti-Islam hetze om haar persoon en eigen agenda te promoten.

Hirsi ali gebruikt de +/- 850 moslima's (= circa 0.17 % van de totale aantal moslima's) die jaarlijks bij de BVML binnenstromen om de Islam te vernietigen c.q. de anti-Islamhetze op te stoken.

Ourzazate
02-02-05, 14:02
Geplaatst door ~Panthera~
Nogmaals: er komt GEEN enkele MAN in een BVML huis voor "onderzoek".
Complete bullshit. :mad:

De adressen zijn nl geheim, en je krijgt als vrouw zelfs ALLEEN de tel.nrs.


Als je een onderzoek wil verrichten ten behoeve van een studie oid dan kun je in een BVML huis wel degelijk toegang aantreffen. Dat ze je natrekken en dat je een geheimhoudingsplicht hebt mag duidelijk zijn...:).

Het is trouwens geen enkel punt om voor al die telefoonnummers van de BVML huizen in NL het bijbehorend adres op te zoeken, echt niet...:).

~Panthera~
02-02-05, 14:27
Geplaatst door Ourzazate
Als je een onderzoek wil verrichten ten behoeve van een studie oid dan kun je in een BVML huis wel degelijk toegang aantreffen. Dat ze je natrekken en dat je een geheimhoudingsplicht hebt mag duidelijk zijn...:).

Het is trouwens geen enkel punt om voor al die telefoonnummers van de BVML huizen in NL het bijbehorend adres op te zoeken, echt niet...:).


Ga ik ff tsjekke.

TonH
02-02-05, 15:51
Geplaatst door ~Panthera~
Ga ik ff tsjekke.

Ik kan je nog wel een link geven om 'omgekeerd' te zoeken...

~Panthera~
02-02-05, 16:10
Geplaatst door TonH
Ik kan je nog wel een link geven om 'omgekeerd' te zoeken...

Prima.
Hit it. :D

TonH
02-02-05, 16:16
Geplaatst door ~Panthera~
Prima.
Hit it. :D

Ik PM het je wel.

mark61
02-02-05, 17:47
Geplaatst door Ourzazate
Die 30% zit meer bij de waarheid dan de 80% waar AHA en onze huiskamerpapegaai Grote Wolf op hamert...:). Ikzelf hou het op ca 15%...:).

Ik ga voor Ceylan Weber. Waaruit dus blijkt dat autovrouwen 'ondervertegenwoordigd' zijn (30% tegen de ca. 90% van de bevolking die ze uitmaken) en moslima's dus oververtegenwoordigd (30% tegen de 5% die ze uitmaken). Is een faktor 18 verschil. 18 KEER zoveel moslima's zitten in BVML-huizen als autovrouwen. Dr is niks aan te doen. Tenzij je het dus beter weet dan Ceylan Weber.


ps: Ik was daar voor onderzoek...:).

Zo en wat heb je daar dan onderzocht? Blijkbaar niet het aantal moslima's.

mark61
02-02-05, 17:53
Geplaatst door Ourzazate
Wat een creatieve rekensom maak je ervan...:).

Om te bepalen of en wat het te denken geeft moet je weten hoeveel vrouwen er in BVML huizen in NL zitten. Hoeveel % van de vrouwen in NL zit er in zo'n huis...? Dat weet je niet, dus die 15-voudige oververtegenwoordiging is niet alleen lachwekkend maar ook uit de lucht gegrepen...:).

Goed mijn posts lezen. Waarin citaat van Ceylan Weber. Even rekenen en nadenken. Dan mij gelijk geven.

De rest is geklets.

De vraag is in hoeverre die cijfers vergelijkbaar zijn. Zeker is, dat 18 keer zoveel 'significant' is. Om niet te zeggen SUPERsignificant. Maar lul jij rustig tegen de cijfers in. Gewoon blijven ontkennen, uitvluchten verzinnen, doen of je achterlijk bent, etc.

De onontkoombare conclusie is dat al of niet moslim- migrantenvrouwen ongenadig worden mishandeld, vergeleken bij autochtonen. Ik kan er niks aan doen, ik zou willen dat het anders was. Maar, nogmaals, volgens mevrouw Weber is dat dus niet zo.

Met islam zal dat bitter weinig te maken hebben. Met een macho-cultuur en lage socecsituatie des te meer. Hoewel, ook hoogopgeleide rijke auto- en allomannen mogen vaak graag hun vrouwen terroriseren.

mark61
02-02-05, 18:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het enige onderzoek wat ik gevonden heb, nee sterker nog ik heb 2 onderzoeken gevonden maar beiden verschillen net een klein beetje van elkaar, al is het verschil minimaal:

In het jaar 2001 totaal aantal clientes: 3561

Autochtoon: 41 %
Allochtoon: 59 %

Allochtoon doelgroep:
Suriname: 8 %
Marokko: 13 %
Turkije: 8 %
Antillen/ Aruba: 3 %
Indonesie: 1 %
Overig: 18 %


Dat spoort heel aardig met Weber, al geeft zij ik meen 4% meer Turkse vrouwen. Maar deze cijfers zijn denk ik ouder dan de hare. Wat betreft Sur en Ant zijn deze cijfers weer veel lager dan Weber (bijna 60%). De optelsom klopt trouwens niet: 51% tegen 59%. Weber geeft 30% auto, 70% allo.

mark61
02-02-05, 18:03
Geplaatst door Ourzazate
Dank je wel...:).

Das gek dat je m bedankt, want hier staat in essentie hetzelfde als Weber zegt. Maar dat ontken jij bij hoog en laag.

mark61
02-02-05, 18:08
Geplaatst door Ourzazate
Ja, maar je haalt allochtoon en moslima's door elkaar. De meest betrouwbare bron geeft aan dat een kleine 30% vande vrouwen binnen BVML huizen een islamitische achtergrond heeft...:).

Hé, tegen mij beweerde je 15%. Intussen toch van gedachten veranderd? Dus je begrijpt de rekensom over 'oververtegenwoordiging' niet? Ik zal het even uitspellen: moslima's als percentage van de NL-bevolking: 5% (400.000 op 8 miljoen). Auto's als percentage van de NL-bevolking: ca. 90% (7,5 miljoen (iets minder) op 8 miljoen). Bij gelijke vertegenwoordiging zouden dus in BVML-huizen 90% auto's en 5% mosl. moeten zitten. Volg je het tot hier?
In werkelijkheid is het percentage auto's 30%, dus 3x ondervertegenwoordigd, en mosl. 30%, dus 6x oververtegenwoordigd.
3 x 6 = 18. Yes?

Rekenen is een mooi vak.

mark61
02-02-05, 18:15
Geplaatst door Wide-O
Nogal logisch eigenlijk.

Verder interesseert het percentage allo/auto etc me totaal niet. Er moet gewoon straks geen behoefte meer bestaan. Wat we willen is BVML huizen vol met spinnewebben.

Ik vind een faktor 18 net even te groot om aan voorbij te gaan, alleen al als eye-opener voor de ontkenners, maar in principe heb je gelijk. Blijft het feit dat het probleem onder Sur en Ant nog daverender is.


Hoe je dat doet is belangrijker dan of iets al of niet in de Koran staat, en wie met welke statistieken heeft lopen klooien. Geweld blijft geweld, welk etiketje je er ook opplakt.

Precies, maar erkenning is het begin. Iemand die ontkent hoeft ook niets te 'corrigeren'. Hoe het verder moet? Strenger straffen. Magoed, had je Taouanza's verhaal niet gelezen over vrouwen die desondanks bij hun man blijven? Verder is bekend dat vrouwen niet zo geneigd zijn aangifte te doen. Het is een lastig, want relationeel-emotioneel onderwerp, dat zich niet ff laat oplossen.

mark61
02-02-05, 18:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens de cijfers is om en nabij de 27 % moslima. ...

Het verband met islam zou ik nooit leggen.

Abelone
02-02-05, 18:25
Geplaatst door mark61
Iemand die ontkent hoeft ook niets te 'corrigeren'.

Hoe pak je de ontkenner aan die zijn ontkenning ontkent?
Zet je bergbeklimmers-equipment maar vast klaar.

Ourzazate
02-02-05, 18:46
Geplaatst door mark61
18 KEER zoveel moslima's zitten in BVML-huizen als autovrouwen. Dr is niks aan te doen.

Zo en wat heb je daar dan onderzocht? Blijkbaar niet het aantal moslima's.

Volgens jouw rekensom zitten er dus 18 x zoveel moslima's in BVML huizen dan autochtone vrouwen. Terwijl (uitgaand van de gegevens van Ceylan) 3 van de 10 vrouwen in een BVML huis een moslima is...:). Rara wat klopt er niet...:).

Ik kan (nog) niet zeggen wat ik daar heb onderzocht, maar ik ben wel een stuk wijzer geworden. Ook heb ik geen 18:1 verhouding kunnen opmerken...:).

Ourzazate
02-02-05, 18:58
Geplaatst door mark61
Goed mijn posts lezen. Waarin citaat van Ceylan Weber. Even rekenen en nadenken. Dan mij gelijk geven.

De onontkoombare conclusie is dat al of niet moslim- migrantenvrouwen ongenadig worden mishandeld, vergeleken bij autochtonen. Ik kan er niks aan doen, ik zou willen dat het anders was. Maar, nogmaals, volgens mevrouw Weber is dat dus niet zo.


Gelijk krijg je alleen als je gelijk hebt en dat heb je niet Mark...:).

Jouw conlusie klopt echt niet...:).

Ourzazate
02-02-05, 19:02
Geplaatst door mark61
Das gek dat je m bedankt, want hier staat in essentie hetzelfde als Weber zegt. Maar dat ontken jij bij hoog en laag.

Waar ontken ik wat...?

ps: Als je trouwens die percentages (vh schema van ZS) optelt van de groepen moslima's (Marokko, Turkije en een paar procenten van Suriname/Indo en Overige) dan kom je uit op 13+8+3=24%...:).

~Panthera~
02-02-05, 19:48
Nou, dan zijn het er 10 minder.
Veranderd er dan iets ? :moe:

:gaap:

Ourzazate
02-02-05, 19:48
Geplaatst door mark61
Hé, tegen mij beweerde je 15%. Intussen toch van gedachten veranderd? Dus je begrijpt de rekensom over 'oververtegenwoordiging' niet? Ik zal het even uitspellen: moslima's als percentage van de NL-bevolking: 5% (400.000 op 8 miljoen). Auto's als percentage van de NL-bevolking: ca. 90% (7,5 miljoen (iets minder) op 8 miljoen). Bij gelijke vertegenwoordiging zouden dus in BVML-huizen 90% auto's en 5% mosl. moeten zitten. Volg je het tot hier?
In werkelijkheid is het percentage auto's 30%, dus 3x ondervertegenwoordigd, en mosl. 30%, dus 6x oververtegenwoordigd.
3 x 6 = 18. Yes?

Rekenen is een mooi vak.

Ik zeg ook de meest betrouwbare bron die er is. Maar als ik de gegevens van ZS bekijk dan kom ik weer uit op 24%...:).

Hoe jij aan die 18 komt is heel grappig. Ik zal jou eens nadoen;

3500 vrouwen in BVML huizen
autochtoon = 41% = 1435
allochtoon = 59% = 2065

23% van die 59% is moslima = 475
totaal aantal moslima's in NL = 450.000
dat is een percentage van 0,1 % (0,1% vd moslima's in NL zit in een huis)

1435:7.500.000 x100% = 0,02% (0,02% vd autochtone vr in NL zit in een huis)

Deze gegevens kun je uiteraard verfijnen waardoor je nog scherpere percentages krijgt. Als ik het percentage voor Surinaamse vrouwen uitreken kom ik uit op 0,13 (3500 x 59% x 8% = 165:125.000 (sur. vrouwen)).


Je kan ook een simpele berekening maken en zeggen dat er 475 moslima's zijn. Tav de gehele vrouwenbevolking is dat 0,006 % en tav de moslimabevolking dus 0,1%. Bij autochtonen vrouwen is dat 0,019% tav de gehele vrouwenbevolking. Dus tav de gehele vrouwenbevolking in NL is 0,006% een moslima die in een BVML huis zit. Gerelateerd naar het percentage dat geldt voor autochtone vrouwen is hier sprake van een factor 3 (simplistische benadering)...:).

mark61
02-02-05, 19:53
Geplaatst door Abelone
Hoe pak je de ontkenner aan die zijn ontkenning ontkent?
Zet je bergbeklimmers-equipment maar vast klaar.

Dat kunnen ze na vanavond niet meer. Woeha. 18x oververtegenwoordigd, zelfs volgens Zwarte Schaap's post. Lul daar maar s tegenin. Hoewel, ik maak me geen illusies.

Hier zullen ze het niet toegeven, maar straks in hun bedje is het toch even slikken. Of liever, ze wisten het al uit eigen ervaring, maar als die kuthollanders er maar niet achter komen. Het doet er ook niet zoveel toe, het feit dat ze het willen ontkennen bewijst juist dat ze het zelf ook een schande vinden. Een schande die onder de tweede generatie al veel minder voorkomt, en in de derde of vierde ongeveer gelijk zal gaan lopen met het autochtone percentage. Voor sur en ant heb ik wat minder hoop, dat kan nog wel wat langer gaan duren.

En anders is er dus nog de pickaxe. Thank you ma'am.

mark61
02-02-05, 19:54
Geplaatst door Ourzazate
Volgens jouw rekensom zitten er dus 18 x zoveel moslima's in BVML huizen dan autochtone vrouwen. Terwijl (uitgaand van de gegevens van Ceylan) 3 van de 10 vrouwen in een BVML huis een moslima is...:). Rara wat klopt er niet...:).

Ik kan (nog) niet zeggen wat ik daar heb onderzocht, maar ik ben wel een stuk wijzer geworden. Ook heb ik geen 18:1 verhouding kunnen opmerken...:).

Terug naar school. Elementair rekenen.

mark61
02-02-05, 20:00
Geplaatst door Ourzazate
Waar ontken ik wat...?

ps: Als je trouwens die percentages (vh schema van ZS) optelt van de groepen moslima's (Marokko, Turkije en een paar procenten van Suriname/Indo en Overige) dan kom je uit op 13+8+3=24%...:).

13 + 8 + 1 + 1 (suri) + 7, uit de opsomming van landen zie je dat er veel islamitische landen bij zijn. Anyway, bij 24% is de oververtegenwoordiging iets kleiner dan 15%. So? Probleem opgelost?

Ourza, ik vind je heel sympathiek en ik wil beslist nog een keer een mhersa van die vriend van jou in jouw boerderijtje, maar word ff serieus wil je? :)

Ourzazate
02-02-05, 20:01
Geplaatst door Bouchra_C
Hallo, wanneer je het niet snapt dan denk ik dat je het snappen voortaan beter aan anderen kunt overlaten en dat je je tevreden moet proberen te stellen met de conclusies die door anderen zoals AHA en mark61 worden aangedragen.
Mijn voorstel: moslima's zijn met een factor 10 tot 25 oververtegenwoordigd tov auto's ; discussie gesloten

AHA heeft maar 2 x een BVML huis bezocht. Als het lot van die vrouwen haar wel degelijk aan het hart gaat dan zou ze 1. geen geld aan ze vragen en 2. meer bezoeken afleggen ipv boeken en artikelen te schrijven ten behoeve van haar literaire veldslag jegens de moslims. Ik heb het niet op met conclusies die een particuliere haast narcistische ode zijn aan een of ander uit de lucht gegrepen 'feit'. Dus ook nu niet...:).

Ourzazate
02-02-05, 20:04
Geplaatst door mark61
Terug naar school. Elementair rekenen.

No offence maar denk dat eerder jij terug naar school moet...:).

mark61
02-02-05, 20:10
Geplaatst door Ourzazate
Hoe jij aan die 18 komt is heel grappig. Ik zal jou eens nadoen;

3500 vrouwen in BVML huizen
autochtoon = 41% = 1435
allochtoon = 59% = 2065

23% van die 59% is moslima = 475

23 PROCENTPUNT, dus 23/59 = ca. 40%, is ca. 826. Anders gezegd, 23% van 3500 is 805. Ff uit het hoofd. Jij maakt het nog doller.

Rekenen kan je beter aan turkologen overlaten.

De rest heb ik maar niet eens meer gelezen, excuus

Ourzazate
02-02-05, 20:11
Geplaatst door mark61
13 + 8 + 1 + 1 (suri) + 7, uit de opsomming van landen zie je dat er veel islamitische landen bij zijn. Anyway, bij 24% is de oververtegenwoordiging iets kleiner dan 15%. So? Probleem opgelost?

Ourza, ik vind je heel sympathiek en ik wil beslist nog een keer een mhersa van die vriend van jou in jouw boerderijtje, maar word ff serieus wil je? :)

Probleem opgelost, maar gaan aub geen 18 meer roepen. Dat is echt een beetje beh...:).

Die mhersa komt wel, zoals ik al zei is het een beetje druk. Zodra het opgeklaard is staat er een mhersa, bak couscous (met vers lamsvlees) en een paar liter verse zelfgeperste ouarzazataanse olijfolie voor je te wachten...:).

mark61
02-02-05, 20:14
Geplaatst door Ourzazate
AHA heeft maar 2 x een BVML huis bezocht. Als het lot van die vrouwen haar wel degelijk aan het hart gaat dan zou ze 1. geen geld aan ze vragen en 2. meer bezoeken afleggen ipv boeken en artikelen te schrijven ten behoeve van haar literaire veldslag jegens de moslims. Ik heb het niet op met conclusies die een particuliere haast narcistische ode zijn aan een of ander uit de lucht gegrepen 'feit'. Dus ook nu niet...:).

Info over getallen krijg je NIET door een BVML-huis dan wel Yemen te bezoeken en vrouwen te interviewen (als man :hihi:) over de staat van hun geslachtsdelen, maar door betrouwbare cijfers te LEZEN. Kennis komt sinds de 19e eeuw heel efficiënt uit BOEKEN. Niet uit persoonlijke waarneming. De here zij geprezen.

Je bent zo verward dat je bezoeken aan BVMLhuizen verwart met spreekbeurten houden op uitnodiging. Integratiecursus nodig? Vast niet, je weet best dat je zit te kletsen.

Ik vind AHA ook maf en ben het niet met haar eens. En waag het niet over haar private parts te beginnen.

Julien
02-02-05, 20:15
veel blablabla over percentages.

Feit is dat het percentage Marokkaans/ turks in BVML-huizen te groot is, en het is geheel terecht dat AHA daar iets aan wil doen.

mark61
02-02-05, 20:16
Geplaatst door Ourzazate
Probleem opgelost, maar gaan aub geen 18 meer roepen. Dat is echt een beetje beh...:).

Die mhersa komt wel, zoals ik al zei is het een beetje druk. Zodra het opgeklaard is staat er een mhersa, bak couscous (met vers lamsvlees) en een paar liter verse zelfgeperste ouarzazataanse olijfolie voor je te wachten...:).

Zo mag ik het horen. :p Ik sla je wel met die lamsbout om je oren voordat ik m opeet. Daarna, of daarvoor ben je welkom om bij mij halal (Iraans recept, ay) rund met kersen te komen eten. Met speciale pilav en sla. Euh, is dat argane? :chef:

goh, 3 pagina's heisa over 15 of 18? Is dat werkelijk een significant verschil?

Ourzazate
02-02-05, 20:18
Geplaatst door mark61
23 PROCENTPUNT, dus 23/59 = ca. 40%, is ca. 826. Anders gezegd, 23% van 3500 is 790. Ff uit het hoofd. Jij maakt het nog doller.



Terugrekenend klopt het ook dus wat je hierboven schrijft klopt voor geen meter;

3500 vrouwen in BVML huizen
autochtoon = 41% = 1435
allochtoon = 59% = 2065

Als 23% van die 59 % moslima is dan is het toch goed als ik uitkom op 475 moslima's. En immers, er blijft 77% niet-moslima-allochtone vrouwen over hetgeen 1590 is. En 1590 + 475 = 2065 (zie hierboven)...:).

Ourzazate
02-02-05, 20:27
Geplaatst door mark61
Info over getallen krijg je NIET door een BVML-huis dan wel Yemen te bezoeken en vrouwen te interviewen (als man :hihi:) over de staat van hun geslachtsdelen, maar door betrouwbare cijfers te LEZEN. Kennis komt sinds de 19e eeuw heel efficiënt uit BOEKEN. Niet uit persoonlijke waarneming. De here zij geprezen.

Je bent zo verward dat je bezoeken aan BVMLhuizen verwart met spreekbeurten houden op uitnodiging. Integratiecursus nodig? Vast niet, je weet best dat je zit te kletsen.

Ik vind AHA ook maf en ben het niet met haar eens. En waag het niet over haar private parts te beginnen.

Die betrouwbare cijfers die je dan hebt moet je dan wel goed gebruiken en niet zoals jij die rekensom uit de hoge hoed toveren waarbij je op een factor 18 komt. De grapjas...:).

Als ik 3 willekeurige BVML huizen bezoek en ik zie daar maar een handjevol islamitische vrouwen en ik spreek dames die in BVML huizen hebben gezeten en die geven hetzelfde aan dan ga ik liever daar van uit dan dat ik een leugenachtige aandachtsnol zoals AHA vertrouw...:).

De beste kennis doe je op in de praktijk. Boeken kunnen een vertekend beeld geven van de realiteit...:). Ik verwar niets en ik klets niet. Ik geef enkel feiten en ervaren zienswijzes weer die blijkbaar voor veel mensen onwelgevallig zijn...:).

Ourzazate
02-02-05, 20:38
Geplaatst door Julien
veel blablabla over percentages.

Feit is dat het percentage Marokkaans/ turks in BVML-huizen te groot is, en het is geheel terecht dat AHA daar iets aan wil doen.

Marokkaans/Turks?

Dat is dus 21% (8+13) van de 59% van de 3500 dames in BVML huizen;


Geplaatst door Zwarte Schaap


In het jaar 2001 totaal aantal clientes: 3561

Autochtoon: 41 %
Allochtoon: 59 %

Allochtoon doelgroep:
Suriname: 8 %
Marokko: 13 %
Turkije: 8 %
Antillen/ Aruba: 3 %
Indonesie: 1 %
Overig: 18 %

Dan kom je uit op 433 dames. Dan heb je een ongeveer dezelfde afspiegeling zoals ik al eerder heb aangegeven...:).

Ik vind het uiteraard verontrustend dat er veel islamitische vrouwen in die huizen zitten maar als je de Surinaamse vrouwen berekent dan kom je uit op een factor 6,5 en dat is vele malen erger (ook al kun je hier in dit geval niet echt over spreken)...:).

Ourzazate
02-02-05, 20:49
Geplaatst door mark61
Zo mag ik het horen. :p Ik sla je wel met die lamsbout om je oren voordat ik m opeet. Daarna, of daarvoor ben je welkom om bij mij halal (Iraans recept, ay) rund met kersen te komen eten. Met speciale pilav en sla. Euh, is dat argane? :chef:


Oh dat klinkt smakelijk! Ik ben wel Bourgondisch ingesteld moet ik eerlijk bekennen...:).

Nee zeker geen argane. Dat is niet te vreten, vind ik zelf. Pure olijfolie, zelfgeperst uit olijven van eigen olijfgaarden. Die olijven kunnen worden gegeten door insecten (als iets kan worden gegeten door insecten zit je 100% goed), supergezond zonder insecticiden of andere troep en die tot de laate molecuul handmatig geperst zijn. Als je de dop opendoet van een can dan zie je haast zo'n walm sterk ruikende olijfoliegeur vanuit de dop omhoog drijven. Geen Spaanse, Griekse of Italiaanse shit partner...:). Een kommetje olijfolie met een versgebakken brood in de ochtend en een bak Marokkaanse thee met veel munt en je dag kan niet meer stuk...:).

mark61
02-02-05, 20:53
Geplaatst door Ourzazate
Die betrouwbare cijfers die je dan hebt moet je dan wel goed ... Ik verwar niets en ik klets niet. Ik geef enkel feiten en ervaren zienswijzes weer die blijkbaar voor veel mensen onwelgevallig zijn...:).

Je hebt elders op dit forum kunnen lezen (bij Eerwraak?) dat moslima's onevenredig over BVML verspreid zijn. Praktijk leert je niets.

Voor de laatste maal: ik baseer me op Weber, niet op AHA.

18x, heel misschien 15x. Wat is nou het grote verschil?????????????????

mark61
02-02-05, 20:55
Geplaatst door Ourzazate
Oh dat klinkt smakelijk! Ik ben wel Bourgondisch ingesteld moet ik eerlijk bekennen...:).

Kan ik 5 liter bestellen? Serieus.

Argane is lekker in de sla.

Ourzazate
02-02-05, 20:58
Geplaatst door mark61
Je hebt elders op dit forum kunnen lezen (bij Eerwraak?) dat moslima's onevenredig over BVML verspreid zijn. Praktijk leert je niets.

Voor de laatste maal: ik baseer me op Weber, niet op AHA.

18x, heel misschien 15x. Wat is nou het grote verschil?????????????????

Ik heb nergens 15x beweerd. Als je goed leest kun je zien dat ik uitkom op een factor 5, maximaal...:). Bij de Suri vrouwen is dat 6,5...:).

mark61
02-02-05, 20:59
Geplaatst door Ourzazate
Terugrekenend klopt het ook dus wat je hierboven schrijft klopt voor geen meter;

Je begrijpt het begrip 'procentpunt' niet. Ehm, 5% van 1000 is 50. 2% van 1000 is 20. 2% van 50 is 1. Maar 2 procentpunt van 5% is ook 20. Die 23% moet je dus van het totaal van 3500 nemen, is dus 805. Echt.

Ourzazate
02-02-05, 20:59
Geplaatst door mark61
Kan ik 5 liter bestellen? Serieus.

Argane is lekker in de sla.

5 liter wat?

Argane vind ik niets, maar het is wel keigezond...:).

mark61
02-02-05, 21:02
Geplaatst door Julien
veel blablabla over percentages.

Feit is dat het percentage Marokkaans/ turks in BVML-huizen te groot is, en het is geheel terecht dat AHA daar iets aan wil doen.

Elke vrouw is er 1 teveel.

Percentages zijn hier wel heel, heel belangrijk. Als je het niet eens wordt over de feiten is elke discussie zinloos. Aangezien ik Ouarza hier bij zijn taas heb is dit het begin van een vruchtbaar inzicht. Réflechissez svp.

Ourzazate
02-02-05, 21:09
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het begrip 'procentpunt' niet. Ehm, 5% van 1000 is 50. 2% van 1000 is 20. 2% van 50 is 1. Maar 2 procentpunt van 5% is ook 20. Die 23% moet je dus van het totaal van 3500 nemen, is dus 805. Echt.

Wie heeft het hier over procentpunten? Die gegevens zijn toch aangegeven in percentages...?

:)

mark61
02-02-05, 21:12
Geplaatst door Ourzazate
Wie heeft het hier over procentpunten? Die gegevens zijn toch aangegeven in percentages...?

:)

Nope, die 59 dan wel 60% worden onderverdeeld in procentpunten. Check back. Ik zei al dat in ZS' post de optelling niet klopte: 59% voor het geheel, 51% als ik het optel. Asjeblieft, Ouarza, maak me niet moe.

Ourzazate
02-02-05, 21:17
Geplaatst door mark61
Nope, die 59 dan wel 60% worden onderverdeeld in procentpunten. Check back. Ik zei al dat in ZS' post de optelling niet klopte: 59% voor het geheel, 51% als ik het optel. Asjeblieft, Ouarza, maak me niet moe.

Ik zie in dat PDFje niets staan over procentpunten...:).

~Panthera~
02-02-05, 21:20
Kunnen jullie allebei even nokken met dit gemierenneuk. ? http://www.cosgan.org/images/midi/boese/e085.gif

Kerels. :moe: (je kunt beter konijnen houden)

mark61
02-02-05, 21:30
Geplaatst door Ourzazate
Ik zie in dat PDFje niets staan over procentpunten...:).

Welk PDFje?????

Ourzazate
02-02-05, 21:38
Geplaatst door ~Panthera~
Kunnen jullie allebei even nokken met dit gemierenneuk. ? http://www.cosgan.org/images/midi/boese/e085.gif

Kerels. :moe: (je kunt beter konijnen houden)

Als jij dat met dat zweepje bent dan wil ik best even voor over bukken hoor...:).

~Panthera~
02-02-05, 21:40
Geplaatst door Ourzazate
Als jij dat met dat zweepje bent dan wil ik best even voor over bukken hoor...:).

Don't tempt me. :haha:

:moe:

Ourzazate
02-02-05, 21:41
Geplaatst door Bouchra_C
Geef het nu maar op honey bee, en neem je verlies als een echte man.
En aanvaard AHA als je meerdere :wohaa:

AHA als mijn meerdere? Als zij ipv de moslims te demoniseren daadwerkelijk wat zou betekenen voor al die vrouwen in BVML huizen dan zou ik haar gerust als meerdere willen erkennen...:). Ik denk dat geen van beide dr in zit...:).

Ourzazate
02-02-05, 21:45
Geplaatst door mark61
Welk PDFje?????

http://www.trimbos.nl/Downloads/Producten/MMOstudieVrouwenopvang.pdf

Ourzazate
02-02-05, 21:48
Geplaatst door ~Panthera~
Don't tempt me. :haha:

:moe:

I wont...:). Trouwens, een paar kilo zwarte konthaar is niet echt een smakelijk aangezicht, ook niet als je staat te slaan met een zweepje...:).

~Panthera~
02-02-05, 21:49
Geplaatst door Ourzazate
I wont...:). Trouwens, een paar kilo zwarte konthaar is niet echt een smakelijk aangezicht, ook niet als je staat te slaan met een zweepje...:).

Yek, ja.
Doe maar niet. :moe:

mark61
02-02-05, 21:50
Geplaatst door ~Panthera~
Kunnen jullie allebei even nokken met dit gemierenneuk. ? http://www.cosgan.org/images/midi/boese/e085.gif

Kerels. :moe: (je kunt beter konijnen houden)

Hoezo? Tis de enige manier, in dit geval.

Konijnen is ook een hele klus.

Ourzazate
02-02-05, 21:51
Geplaatst door ~Panthera~
Yek, ja.
Doe maar niet. :moe:


:haha:

mark61
02-02-05, 21:51
Geplaatst door Ourzazate
5 liter wat?

Argane vind ik niets, maar het is wel keigezond...:).

Olijfolie, druif

~Panthera~
02-02-05, 21:52
Geplaatst door mark61
Hoezo? Tis de enige manier, in dit geval.

Konijnen is ook een hele klus.

Dat blijkt ja.
Kunnen jullie het verschil niet gewoon delen ?
Scheelt een hoop gemekker. :hihi:


Konijnen hebben geen "corrigerende tikken" nodig.

Ourzazate
02-02-05, 21:59
Geplaatst door mark61
Olijfolie, druif

Dat moet wel lukken denk ik. M'n ouders hebben op de zolder een hele opslag aan goederen uit Marokko, van granen tot olie...:).

Zwarte Schaap
02-02-05, 23:13
Geplaatst door mark61
Nope, die 59 dan wel 60% worden onderverdeeld in procentpunten. Check back. Ik zei al dat in ZS' post de optelling niet klopte: 59% voor het geheel, 51% als ik het optel. Asjeblieft, Ouarza, maak me niet moe.

Dat komt omdat je niet goed leest Mark61. Je vergeet de allochtonen die niet tot de doelgroep behoren van het minderhedenbeleid. (de russen, polen, voormalig joegoeslavie, afghanen, irakezen etc..) Die groep is 8 % . Dus 51 % van de allochtonen die doelgroep zijn van het minderhedenbeleid + de 8 % van de allochtonen die geen doelgroep zijn. Dat maakt samen 59 % (51 + 8= 59 %

Zwarte Schaap
02-02-05, 23:25
Geplaatst door mark61
Dat spoort heel aardig met Weber, al geeft zij ik meen 4% meer Turkse vrouwen. Maar deze cijfers zijn denk ik ouder dan de hare. Wat betreft Sur en Ant zijn deze cijfers weer veel lager dan Weber (bijna 60%). De optelsom klopt trouwens niet: 51% tegen 59%. Weber geeft 30% auto, 70% allo.

Ik richt me niet zo op krantenberichten maar meer op de officiele onderzoeken. De cijfers uit 2004 grijpen ook terug op de cijfers van 2001, met een miniem verschil.

Voor mijn zogenaamde rekenfoutje heb ik hiervoor al een verklaring gegeven. (je hebt het verkeerd gelezen)

Zwarte Schaap
02-02-05, 23:40
Voor het overige is duidelijk te merken dat allochtone vrouwen vaker in het BVML huis komen. Er is geen specifieke oververtegenwoordiging van Islamitische vrouwen. Volgens de cijfers die ik gebruikt heb loopt het gemiddelde aantal moslima's en niet-moslim allochtonen ongeveer gelijk.

Volgens de cijfers is om en nabij de 27 % moslima. Aangezien moslims ongeveer de helft uitmaken van de totale allochtonenpopulatie, is er dus vergeleken met de andere allochtonen geen specifieke moslima-problematiek en kunnen we wederom concluderen dat Hirsi Ali misbruik maakt van de anti-Islam hetze om haar persoon en eigen agenda te promoten.

Hirsi ali gebruikt de +/- 850 moslima's (= circa 0.17 % van de totale aantal moslima's) die jaarlijks bij de BVML binnenstromen om de Islam te vernietigen c.q. de anti-Islamhetze op te stoken.

Conclusie de oververtegenwoordiging van de vrouwen moet dus niet speciaal gezocht worden in het geloof of in een specfieke etnische groep. Mijn conclusie is dat alochtone vrouwen minder plekken hebben om hun toevlucht toe te zoeken als het misloopt

Ik persoonlijk denk dat het te maken heeft dat allochtone vrouwen minder familieleden, zoals grootouders, ouders en/of andere familieleden hier in Nederland hebben die een rol zouden kunnen spelen in de conflictbemiddeling, in het hulp zoeken voordat het uit de hand loopt en als het uit de hand loopt om hun toevlucht naar toe nemen. Daarnaast blijkt uit de cijfers dat allochtone vrouwen veel lager opgeleid zijn en daardoor minder kennis hebben in het vinden van oplossingen als ze van haar man wil scheiden en het dus te lang laat voortduren en op het laatste moment haar toevlucht wel moet zoeken bij de BVML huizen.

Migratie doet pijn en levert veel problemen op bij de meeste migranten dat is een feit waar we niet om heen kunnen, dat is van alle tijden en van alle landen. Het kwalijke in Nederland is dat men deze problemen gebruikt om de allochtonen mee te slaan en maatregelen nemen om de allochtonen eronder te houden cq assimilatie en andere afschuifmechanismen toe te passen. Hoe Hirsi Ali hier mee is omgegaan is toonaangevend in de discussies. Alles op de Islam gooien en zelfs Koran citaten verkrachten om maar te kunnen scoren.

Zij geeft niet om de vrouwen, want als ze dat deed dan zou ook om de andere allochtone vrouwen geven en niet alles op het conto van de Islam schuiven.

mark61
03-02-05, 17:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat komt omdat je niet goed leest Mark61.


Ach zo. Die stonden niet in de uitsplitsing, dat is wat ik bedoelde. Waar had ik dat moeten lezen dan?

Zwarte Schaap
03-02-05, 18:05
Geplaatst door mark61
Ach zo. Die stonden niet in de uitsplitsing, dat is wat ik bedoelde. Waar had ik dat moeten lezen dan?

In mijn allereerste post waar ik die getallen genoemd heb:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1823629#post1823629

Als je denkt dat ik ze later stiekum toegevoegd heb kun je het zien bij Ourzazate die dat geciteerd heeft:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1824107#post1824107

mussie77
03-02-05, 18:29
Migratie doet pijn en levert veel problemen op bij de meeste migranten dat is een feit waar we niet om heen kunnen, dat is van alle tijden en van alle landen. Het kwalijke in Nederland is dat men deze problemen gebruikt om de allochtonen mee te slaan en maatregelen nemen om de allochtonen eronder te houden cq assimilatie en andere afschuifmechanismen toe te passen. Hoe Hirsi Ali hier mee is omgegaan is toonaangevend in de discussies. Alles op de Islam gooien en zelfs Koran citaten verkrachten om maar te kunnen scoren.

Zij geeft niet om de vrouwen, want als ze dat deed dan zou ook om de andere allochtone vrouwen geven en niet alles op het conto van de Islam schuiven.




EN OOK OM DE VROUWEN VAN NIET ISLAMITISCHE AFKOMST!!!!!!!!!!!!!!!!

helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk iemand die het ziet

Ourzazate
03-02-05, 21:54
Geplaatst door Zwarte Schaap

Zij geeft niet om de vrouwen, want als ze dat deed dan zou ook om de andere allochtone vrouwen geven en niet alles op het conto van de Islam schuiven.


Helemaal mee eens. Als je mijn reacties even terugleest dan kun je zien dat de factor bij Surinaamse vrouwen 6,5 is; er zitten 6,5 x meer Surinaamse vrouwen dan Nederlandse vrouwen. Veel hoger dus dan bij de islamitische vrouwen...:).

Ipv de mishandeling te relateren aan het individu en misschien ook deels aan de cultuur (maar dan zit je met het probleem dat ook veel Nederlandse vrouwen bont en blauw worden geslagen) relateert AHA de aanwezigheid van islamitische vrouwen aan de Islam. En de Surinaamse vrouwen dan? Moeten we die relateren aan hun zwarte huidskleur...?

:)

mark61
03-02-05, 21:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je denkt dat ik ze later stiekum toegevoegd heb kun je het zien bij Ourzazate die dat geciteerd heeft: [/B]

Stil maar, ik denk niet dat jij ooit iets toevoegt, laat staan stiekem.

Zwarte Schaap
03-02-05, 22:33
Geplaatst door mark61
Stil maar, ik denk niet dat jij ooit iets toevoegt, laat staan stiekem.

Ligt eraan wat jij specifiek bedoelt met toevoegen.