PDA

Bekijk Volledige Versie : Beter afgedwongen democratie, dan afgedwongen diktatuur !!



Mähden
01-02-05, 22:33
Beter een met de loop van het geweer afgedwongen democratie, dan een met geweld afgedwongen diktatuur !!!


want het eerste geweld vergaat, maar het tweede vergaat niet.

Spoetnik
01-02-05, 22:34
Je hebt het nu over de Weimar democratie?

Mähden
01-02-05, 22:40
Geplaatst door Spoetnik
Je hebt het nu over de Weimar democratie?

Nee, ook niet over de Iraanse vorm van "democratie" !

net als de commies.
Wij hebben de beste vorm van democratie, maar wij zijn de baas !


of heb jij nog een andere schijndemocratie voor ogen ?

Spoetnik
01-02-05, 22:42
Hitler vondt de Weimar democratie ook wel best. Wie weet laten de Westerlingen nu weer zo'n kadootje achter voor de Joden van het Midden Oosten.

Mähden
01-02-05, 22:44
Geplaatst door Spoetnik
Hitler vondt de Weimar democratie ook wel best. Wie weet laten de Westerlingen nu weer zo'n kadootje achter voor de Joden van het Midden Oosten.

geef nou eens een positief alternatief dan alleen maar te schelden op mensen en volkeren die hun verantwoordelijkheid nemen !

want daar waar niks geprobeerd wordt komt ook niks voor elkaar en kan er ook nooit iets mis gaan !

je bent alleen maar zuur en geeft totaal geen uitweg,

je hebt een verderfengel in je zitten, doe hem weg want dat levert je niks maar dan ook niks op !

Spoetnik
01-02-05, 22:47
Geplaatst door Mähden
geef nou eens een positief alternatief dan alleen maar te schelden op mensen en volkeren die hun verantwoordelijkheid nemen !

Hef alle staten en alle centrale banken op, ze zijn toch alleen maar het werk van de Illuminatie. De mensen van de wereld zijn wijs genoeg om onze problemen onderling op te lossen zonder al die domme verzinselen van de satanisten in de VN en de VS.

Zo dat is mijn alternatief.

En op welke volkeren scheld ik?

Spoetnik
01-02-05, 22:49
je hebt een verderfengel in je zitten, doe hem weg want dat levert je niks maar dan ook niks op !


De Joodse staat heeft er wel meer dan een, en zie daar, Israel levert ook al niks op, behalve dan natuurlijk dood en verderf.

Mähden
01-02-05, 22:52
Geplaatst door Spoetnik
Hef alle staten en alle centrale banken op, ze zijn toch alleen maar het werk van de Illuminatie. De mensen van de wereld zijn wijs genoeg om onze problemen onderling op te lossen zonder al die domme verzinselen van de satanisten in de VN en de VS.

Zo dat is mijn alternatief.

En op welke volkeren scheld ik?

op al diegenen die niet jouw (islamitisch) diktatoriale mening toegedaan zijn, en die kunnen zich onder elk volk bevinden !


je moet niet teveel Bernini Mysteries lezen, want incombi met andere boekjes kan dat tot overdreven samenzweerderige inbeelding leiden !

en er zijn zelfs mensen die paranoia zijn geworden van dit vreemde geestelijke mengsel van intense achterdocht !

Spoetnik
01-02-05, 23:00
Geplaatst door Mähden
op al diegenen die niet jouw (islamitisch) diktatoriale mening toegedaan zijn, en die kunnen zich onder elk volk bevinden !


je moet niet teveel Bernini Mysteries lezen, want incombi met andere boekjes kan dat tot overdreven samenzweerderige inbeelding leiden !

Ik ben blij dat je zo inhoudsvol om mijn alternatief ingaat. Want daar zat je nog om te zeuren.

Dat jij niet gelooft dat er een fascistische nieuwe wereld orde voor de deur staat is jouw probleem, ik kan er niks aan doen dat jij een struisvogel bent.

Jouw (joodse) diktatoriale mening is ovegins niet erg overtuigend en ik ben niet islamitisch, misschien is mijn mening wel dictatoriaal, maar dat is niet iets specifieks islamitisch, zoals de (nep) Joden van Israel bewijzen die dictatoriaal de moslims en christenen onderdrukken in de het heilige land.

Proselyte
02-02-05, 07:12
Geplaatst door Spoetnik
Ik ben blij dat je zo inhoudsvol om mijn alternatief ingaat. Want daar zat je nog om te zeuren.

Dat jij niet gelooft dat er een fascistische nieuwe wereld orde voor de deur staat is jouw probleem, ik kan er niks aan doen dat jij een struisvogel bent.

Jouw (joodse) diktatoriale mening is ovegins niet erg overtuigend en ik ben niet islamitisch, misschien is mijn mening wel dictatoriaal, maar dat is niet iets specifieks islamitisch, zoals de (nep) Joden van Israel bewijzen die dictatoriaal de moslims en christenen onderdrukken in de het heilige land.

Je zei het !!

ik ben geen moslim, goed zo vooruitgang,


raar soort redeneren heb je eigenlijk,
wanneer hij het over democratie heeft, beweer jij dat zijn mening diktaroriaal is !!

wat bedoel je nou ??

Proselyte
02-02-05, 07:20
Afgedwongen democratie = beschermde democratie


want democratie dient bevochten en vervolgens beschermd te worden !


lees Karl Popper's

Dangers to an Open Society (uit 1945)

Spoetnik
02-02-05, 12:41
Geplaatst door Proselyte
Je zei het !!

ik ben geen moslim, goed zo vooruitgang,


Heb ik ooit beweert dat ik wel Islamitisch ben? :confused:



raar soort redeneren heb je eigenlijk,
wanneer hij het over democratie heeft, beweer jij dat zijn mening diktaroriaal is !!


Omdat zijn mening dictatoriaal is, netzoals wanneer Bush op dicatoriaal wijze zijn mening wil opdringen aan de rest van de wereld


wat bedoel je nou ?? [/B]

Domme mensen iets uitleggen is nooit mijn sterkste punt geweest.

idris
02-02-05, 14:07
Geplaatst door Spoetnik
Heb ik ooit beweerd dat ik wel Islamitisch ben? :confused:



Omdat zijn mening dictatoriaal is, netzoals wanneer Bush op dicatoriaal wijze zijn mening wil opdringen aan de rest van de wereld



Domme mensen iets uitleggen is nooit mijn sterkste punt geweest.

misschien zou je voor de verandering is de hand in eigen boezem kunnen steken ?

Het kan ook aan de domme uitleg liggen natuurlijk, maar daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht, als mogelijkheid !


tippie:

je moet nooit te vlug iets uitsluiten !

Goodnight
02-02-05, 15:18
:giechel:

Arme Spoetnik....wordt gebombardeerd tot moslim alleen omdat hij een tegengestelde mening heeft.
Nah ja...het is een vooruitgang...je wordt in ieder geval niet uitgemaakt voor anti-semiet! :hihi:

Spoetnik
02-02-05, 15:55
Geplaatst door idris
misschien zou je voor de verandering is de hand in eigen boezem kunnen steken ?



Nooit! Ik ben een kind van de Westerse cultuur, en dat soort dingen doen wij niet.

@Goodnight, sja het is me toch wat, het is me al 4 keer over komen sinds ik Spoetnik ben geworden.

wytze
02-02-05, 15:56
Quote Mahden:
"of heb jij nog een andere schijndemocratie voor ogen ?"



Ik wel: de VS.
Maar liefst 2 partijen, maar wie je ook stemt het is hoe dan ook het grootkapitaal dat wint.

Mähden
02-02-05, 19:50
Geplaatst door wytze
Quote Mahden:
"of heb jij nog een andere schijndemocratie voor ogen ?"



Ik wel: de VS.
Maar liefst 2 partijen, maar wie je ook stemt het is hoe dan ook het grootkapitaal dat wint.

beter dan 1 partij, waar de grootmufti altijd wint.

en 2 partijen is geen noodzaak waar is die Ralf Neder anders een leider van, wel takes the winner all in the Anglosaxon world, dan kom je tenminste tot iets wanneer je regeert en blijf je niet verzanden in een laf consensus beleid !

~Panthera~
02-02-05, 20:02
Geplaatst door wytze
Quote Mahden:
"of heb jij nog een andere schijndemocratie voor ogen ?"



Ik wel: de VS.
Maar liefst 2 partijen, maar wie je ook stemt het is hoe dan ook het grootkapitaal dat wint.


Noem je 2 partijen eigenlijk nog wel een Democratie ? :hihi:
Of is het meer: of je nou door de hond, of de kat gebeten wordt ?

Yahudi
02-02-05, 20:30
Markteconomie is inderdaad ook een vorm van democratie.

Is de vraag hoog en het aanbod laag, zal er een hoge prijs kunnen worden gevraagd waardoor er anderen zijn die denken het voor minder te kunnen doen en het aanbod toeneemt waardoor de prijs zal afnemen !


u vraagt, wij markten draaien !

DEMOcraat
02-02-05, 20:36
Geplaatst door Mähden
beter dan 1 partij, waar de grootmufti altijd wint.


ik wist niet dat china ook een grootmufti heeft...

Yahudi
02-02-05, 20:47
Geplaatst door DEMOcraat
ik wist niet dat china ook een grootmufti heeft...

wel een raad van communistisch geestelijke hoeders !!

geen verschil, want dictatuur van geloog is diktatuur van geloog !



valse religie is echt niet alleen voor de profeet alleen weggelegd hoor, er zouden ontelbare valse profeten komen, van valse religie/ideologie !

Mähden
06-02-05, 13:45
Afgedwongen diktatuur is een pleonasme, maar
I think I got my point across !