PDA

Bekijk Volledige Versie : Een kleine aanvulling....



ihsaan4u
02-02-05, 11:20
Lees deze column over het schandaal van nmo.....ernst is soms grappig!!;)

http://www.elqalem.nl/columnisten/index.php?id=194&PHPSESSID=728a65ec65b9f4298b9b896dd20f8c6d

Met vriendelijk groet, I.Moayeri

Joesoef
02-02-05, 11:29
Heeft jouw tv soms geen aan-/ uitknop, ben je zo een type dat zichzelf niet kan vermaken?

David
02-02-05, 11:31
Wat je grappig noemt. Niveau schoolkrantje. Cliché, flauw, stijlloos. Waarom willen mensen die niet kunnen schrijven per se stukjes schrijven?

Si_Y
02-02-05, 11:33
Heel erg goed geschreven! de NMO is zeg maar een ahum..... westerse (geintegreerde) moslimomroep.

Het is een colum, waarom zou hij er niet over moeten schrijven. Maar ja, meningen verschillen

Joesoef
02-02-05, 11:54
Geplaatst door Si_Y
Heel erg goed geschreven!
:rood:

Si_Y
02-02-05, 11:57
Geplaatst door Joesoef
:rood:


:)

Ik heb me wel vermaakt bij het lezen, en dat lijkt me de bedoeling van een collumn. Ik begrijp eigenlijk niet echt wat er mis is met de column.

Simon
02-02-05, 12:05
Boodschap: Of het nu om een nieuwe partij gaat voor Lazrak of om het NMO ... je kan moslims maar het best laten gruwelen door te verklaren dat homo's er welkom zijn.

freya
02-02-05, 12:13
Geplaatst door Si_Y
:)

Ik heb me wel vermaakt bij het lezen, en dat lijkt me de bedoeling van een collumn. Ik begrijp eigenlijk niet echt wat er mis is met de column.

Om te beginnen is ie veel te lang on nog column te kunnen heten :moe:

David
02-02-05, 12:13
De inhoud zal me worst wezen, ik heb niet echt een mening over deNMO. Alleen de schrijfstijl van die column was absoluut waardeloos.

Si_Y
02-02-05, 12:15
Ach ja, tis duidelijk dat ik de enige ben die het kan waarderen. Geef mij maar een column als voorbeeld, die wel perfect is. Ben benieuwd naar de standaard

Prlwytzkofski
02-02-05, 12:19
Geplaatst door Si_Y
:)

Ik begrijp eigenlijk niet echt wat er mis is met de column.


‘Ik houd van het proza, dat als een man op mij toekomt, met schitterende oogen, met een luide stem, ademend, en met groote gebaren van handen. Ik houd van woorden, die mij uit den loop van den stijl plotseling toegeuren als wierook uit een kerkdeur of als reukwater van een vrouwenzakdoek op straat.’
:zegniets:

Si_Y
02-02-05, 12:24
Geplaatst door Prlwytzkofski
:zegniets:

ewa ja, ik let ook alleen op de grote lijnen van het verhaal, en daar kon ik me wel in vinden. Weet je dat ik me dit stukje niet eens meer kan herinneren.

wytze
02-02-05, 12:41
Si_Y,

je bent niet de enige die het waardeert. moest erg lachen. leuk artikel.