PDA

Bekijk Volledige Versie : Binnenkort op de markt... de Sloerietest



ZbaqZbaq
03-02-05, 11:52
Vader heeft recht op zekerheid biologisch vaderschap

Uitgegeven: 3 februari 2005 10:24
Laatst gewijzigd: 3 februari 2005 10:59

AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders (48 procent) vindt dat de vader het recht heeft om zonder de toestemming van de moeder zekerheid te krijgen over zijn biologische vaderschap.

Vooral mannen en vrouwen van 18 tot 34 jaar zijn het eens met deze stelling (58 procent).

Dit blijkt uit cijfers van een TNS NIPO bevolkingsonderzoek. Het onderzoek werd uitgevoerd ter gelegenheid van de introductie van de nieuwe humatrix vaderschapstest.

Ruim tweederde van de mannen zegt een vaderschapstest te overwegen bij twijfel. Hierbij gaat bij de meerderheid de voorkeur uit naar een 'doe-het-zelf' test boven een doktersbezoek (56 procent).

De basis van de vaderschapstest is een DNA-analyse. Aan de hand van een zogeheten DNA-'vingerafdruk' worden erfelijke kenmerken met elkaar vergeleken. Dankzij de nieuwste wetenschappelijke methoden en technieken die het biotechnologisch bedrijf gebruikt, belooft de onderneming dat de humatrix vaderschapstest op zijn minst 99,9999 procent zekerheid geeft.

Umarvlie
03-02-05, 15:13
Waarom nu weer Sloerietest?

Stel dat jouw vader gaat twijfelen over jou .. dan ga je zo'n test toch niet zo noemen?

ZbaqZbaq
03-02-05, 16:56
Ik vind dat elk kind het recht heeft om te weten wie zijn of haar biologische vader is, jullie niet ?

David
03-02-05, 16:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik vind dat elk kind het recht heeft om te weten wie zijn of haar biologische vader is, jullie niet ?


Vind ik ook, ja.

TonH
03-02-05, 17:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik vind dat elk kind het recht heeft om te weten wie zijn of haar biologische vader is, jullie niet ?

Dát vind ik ook. En de wetgever kennelijk ook nu alle spermadonoren traceerbaar moeten zijn. Maar dat heeft niets met de door jou gegeven benaming `sloerietest´ te maken. Krijgen we ook een ´ploertentest´?

freya
03-02-05, 17:02
Sloerietest?! :moe:

Een vrouw met meerder sexuele partners is dus een sloerie, wat is een man met meerdere sexuele partners dan? Hebben we daar ook ff een leuk scheldwoord voor? :moe: :moe: :moe:

David
03-02-05, 17:04
Geplaatst door freya
Sloerietest?! :moe:

Een vrouw met meerder sexuele partners is dus een sloerie, wat is een man met meerdere sexuele partners dan? Hebben we daar ook ff een leuk scheldwoord voor? :moe: :moe: :moe:


Gewoon, een sletje. Zo noemen nichten dat. Tijd om het ook voor overspelige hetero-bonken in te voeren.

Al blijven de Fabulous Breezersletjes natuurlijk wel gewoon meiden.

David
03-02-05, 17:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
We noemen ze voortaan Sadeeqs. Dat is een goeie geuzennaam.



Welnee. Gewoon sletjes.

David
03-02-05, 17:17
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Eigenlijk wel leuk ja. De overspelige hetero-studs zullen er niet blij mee zijn - niks stoers meer aan op die manier *heh*


Dat bedoel ik.

TonH
03-02-05, 17:20
Geplaatst door David
Gewoon, een sletje.


:boogie: Dodelijk voor de rondvliegende ego´s

David
03-02-05, 17:21
Geplaatst door TonH
:boogie: Dodelijk voor de rondvliegende ego´s


Egootjes van kerels kunnen wel een tandje lager - in de regel. Niet bij allemaal hoor, ik ken hele aardige, normale hetero's. 'K heb zelfs vrienden in die kringen! Ken je nagaan!

David
03-02-05, 17:25
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Als ze hun ego niet zo zouden ophangen aan hun testosteron, religie of afkomst waren we al een stuk verder.


Ach, dat geld ook voor veel wijven. Afgezien van dat testosteron dan. Vrouwen kunnen ook heel vreselijk zijn. Tatcher, Verdonk, Imelda Marcos, Demi Moore, Magda Goebbels.

David
03-02-05, 17:30
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ik vind Demi toevallig errug leuk en errug mooi :ego:
En die stem dan.


Ik vind Demi erg grappig. En een beetje raar. Maar in GI Jane was ze wel heel pittig.

TonH
03-02-05, 17:31
Geplaatst door David
Egootjes van kerels kunnen wel een tandje lager - in de regel. Niet bij allemaal hoor, ik ken hele aardige, normale hetero's. 'K heb zelfs vrienden in die kringen! Ken je nagaan!

Tandjes in hun ego.... *oempf*... Waarom nou?! :D

TonH
03-02-05, 17:35
Geplaatst door 151 Nobelprizes
GI Jane was te gek. Toen ik eruit kwam wilde ik meteen staande pissen.

:D


Alleen jammer van die siliconen. Of was dat pas in een latere film? :confused:

Rabi'ah.
03-02-05, 18:52
Geplaatst door freya
Sloerietest?! :moe:

Een vrouw met meerder sexuele partners is dus een sloerie, wat is een man met meerdere sexuele partners dan? Hebben we daar ook ff een leuk scheldwoord voor? :moe: :moe: :moe:

Het woord "sloerie" zul je uit mijn mond niet horen, omdat ik het een erg grof woord vind.

Ik vind het voor zowel mannen als vrouwen geen aanbeveling verdienen om meerdere seksuele partners te hebben.


En als je -om het vriendelijker uit te drukken dan in het topictitel- niet selectief bent in wie je aan je lichaam laat komen, komt er alleen maar ellende van.

Maar om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom je nu de man-versus-vrouw discussie weer uit de kast trekt, aangezien het in dit topic specifiek over vrouwen gaat.

Als het in dit topic ook over mannen zou gaan, zou het wat anders zijn, maar dat is dus niet zo.


Maar nu ff ontopic: Ik kan me heel goed voorstelllen dat je je als man zwaar genaaid voelt, als blijkt dat je vrouw je niet alleen belazerd heeft met een ander, maar dat je kind ook nog je kind niet blijkt te zijn.

Ik vind dat een man het recht heeft om te weten of zijn kind ook in biologische zin zijn kind is en dat een kind ook het recht heeft om dat te weten, ongeacht of dat de moeder nou bevalt of niet.

barfly
03-02-05, 19:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vind het voor zowel mannen als vrouwen geen aanbeveling verdienen om meerdere seksuele partners tegelijk te hebben.

Tegelijk nogwel? Kinkie! Dan ben je inderdaad een sloerie., vind ik hoor... :fucyc:

~Panthera~
03-02-05, 19:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Het woord "sloerie" zul je uit mijn mond niet horen, omdat ik het een erg grof woord vind.

Ik vind het voor zowel mannen als vrouwen geen aanbeveling verdienen om meerdere seksuele partners te hebben.


En als je -om het vriendelijker uit te drukken dan in het topictitel- niet selectief bent in wie je aan je lichaam laat komen, komt er alleen maar ellende van.

Maar om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom je nu de man-versus-vrouw discussie weer uit de kast trekt, aangezien het in dit topic specifiek over vrouwen gaat.

Als het in dit topic ook over mannen zou gaan, zou het wat anders zijn, maar dat is dus niet zo.


Maar nu ff ontopic: Ik kan me heel goed voorstelllen dat je je als man zwaar genaaid voelt, als blijkt dat je vrouw je niet alleen belazerd heeft met een ander, maar dat je kind ook nog je kind niet blijkt te zijn.

Ik vind dat een man het recht heeft om te weten of zijn kind ook in biologische zin zijn kind is en dat een kind ook het recht heeft om dat te weten, ongeacht of dat de moeder nou bevalt of niet.

:hihi:

Rabi'ah.
03-02-05, 20:00
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Geef toe: Die woordspeling is goed. :D

~Panthera~
03-02-05, 20:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Geef toe: Die woordspeling is goed. :D

Geniaal. :D

Rabi'ah.
03-02-05, 20:04
Geplaatst door ~Panthera~
Geniaal. :D

Weet ik. :ego:



:engel:

Rabi'ah.
03-02-05, 20:04
Geplaatst door David
'K heb zelfs vrienden in die kringen! Ken je nagaan!


:haha:

~Panthera~
03-02-05, 20:05
Geplaatst door Rabi'ah.
Weet ik. :ego:



:engel:


Ik ook. :ego:

:engel:

freya
03-02-05, 20:49
Maar om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom je nu de man-versus-vrouw discussie weer uit de kast trekt, aangezien het in dit topic specifiek over vrouwen gaat.

Als het in dit topic ook over mannen zou gaan, zou het wat anders zijn, maar dat is dus niet zo.



Daar gaat het mij dus precies om, het denigrerende waardeoordeel in het woord sloerie, dat ZZ meent te moeten/mogen gebruiken voor vrouwen met meerdere sexuele partners.

Jij weet net zo goed als ik dat als het artikeltje over zowel mannen als vrouwen zou gaan, hij dit woord absoluut NIET gebruikt zou hebben.

:moe:

Rabi'ah.
04-02-05, 11:35
Geplaatst door freya
Daar gaat het mij dus precies om, het denigrerende waardeoordeel in het woord sloerie, dat ZZ meent te moeten/mogen gebruiken voor vrouwen met meerdere sexuele partners.

Voor de mening van ZZ moet je bij hem zijn, dit is hoe ik erover denk:


Ik zou het woord sloerie nooit gebruiken omdat ik het een erg grof woord vind. Maar verder is het iedereens goed recht om een waardeoordeel over bepaald gedrag te hebben.

En ja, ik heb een negatief moreel waarde-oordeel over het gedrag van vrouwen die hun man belazeren.

Maar ondertussen heb je met al dat gesteggel over het topictitel nog steeds niet ontopic op de stellingen in mijn vorige post gereageerd, dus daarom zal ik ze nog ff herhalen:


Geplaatst door Rabi'ah.
Maar nu ff ontopic: Ik kan me heel goed voorstelllen dat je je als man zwaar genaaid voelt, als blijkt dat je vrouw je niet alleen belazerd heeft met een ander, maar dat je kind ook nog je kind niet blijkt te zijn.

Ik vind dat een man het recht heeft om te weten of zijn kind ook in biologische zin zijn kind is en dat een kind ook het recht heeft om dat te weten, ongeacht of dat de moeder nou bevalt of niet.

delirious
04-02-05, 11:56
Oke stel zo'n vader heeft al twee kinderen van laten we zeggen 10 en 7.
De derde is net geboren, en deze blijkt van de overbuurman.
De twijfels over de 10 en 7 jarige zullen tot het kookpunt stijgen.
In wat voor een Klote situatie zit je dan. Even de overspelige vrouw in deze achterwegen laten.
Lijkt me een regelrechte nachtmerrie. :eek: :(

Rabi'ah.
04-02-05, 12:06
@ Delirious: Dat lijkt mij ook heel naar, ja.

Daarom zou het mijns inziens een goede ontwikkeling zijn als zo'n test mogelijk zou zijn, ook zonder toestemming van de moeder.

Het gaat altijd maar over de rechten van de moeder, kinderen worden bij scheidingen ook meestal aan de moeder toegewezen, in de V.S. helemaal.

Ik vind het onzin dat de band tussen moeder en kind altijd als het belangrijkst wordt gezien.

Verder vind ik het ook flauwekul dat die hele moeder-kind-band zo wordt geromantiseerd........mijns inziens hebben beide ouders evenveel recht op het kind en heeft het kind evenveel recht op beide ouders.

Kinderen zij geen bezit en het kind is niet per definitie het beste af bij de moeder, maar bij degene die het best voor het kind kan zorgen.

Goodnight
04-02-05, 12:13
Ik vind zo'n test wel heel goed..........

maar hoe te handelen als de man bij andere vrouwen nageslacht heeft geproduceerd?? :vreemd:

ZbaqZbaq
04-02-05, 12:19
Geplaatst door Goodnight
Ik vind zo'n test wel heel goed..........

maar hoe te handelen als de man bij andere vrouwen nageslacht heeft geproduceerd?? :vreemd:

daar is nog geen test voor :D

SalmayaSale
04-02-05, 12:26
Geplaatst door ZbaqZbaq
daar is nog geen test voor :D



Dan wordt het tijd voor zn Klo@#4$%%Test .

delirious
04-02-05, 12:29
Geplaatst door Goodnight
Ik vind zo'n test wel heel goed..........

maar hoe te handelen als de man bij andere vrouwen nageslacht heeft geproduceerd?? :vreemd:

Net zo erg.
Alleen in dit geval, kan alleen de vrouw in kwestie dit weten. En daar heb je dit testje natuurlijk weer voor. :boogjes:

Goodnight
04-02-05, 12:29
Geplaatst door ZbaqZbaq
daar is nog geen test voor :D

Ik denk dat die prioriteit heeft gezien het aantal overspelige mannen alleen al in mijn omgeving :rolleyes:

Hoe ga je zo'n test dan noemen?

Goodnight
04-02-05, 12:30
Geplaatst door delirious
Net zo erg.
Alleen in dit geval, kan alleen de vrouw in kwestie dit weten. En daar heb je dit testje natuurlijk weer voor. :boogjes:

*zucht* wat een half uurtje plezier al niet voor gevolgen heeft....

delirious
04-02-05, 12:32
Geplaatst door Goodnight
Ik denk dat die prioriteit heeft gezien het aantal overspelige mannen alleen al in mijn omgeving :rolleyes:

Hoe ga je zo'n test dan noemen?

Alimentatie test!!

Rabi'ah.
04-02-05, 12:36
Geplaatst door Goodnight
Ik denk dat die prioriteit heeft gezien het aantal overspelige mannen alleen al in mijn omgeving :rolleyes:

Hoe ga je zo'n test dan noemen?

:D

Schuinsmarcheerderstest
Klootzakkentest
Hoerenlopertest
Playertest


Nog meer suggesties? :strik:

Rabi'ah.
04-02-05, 12:38
Geplaatst door Goodnight
*zucht* wat een half uurtje plezier al niet voor gevolgen heeft....

:haha:














Een halfuurtje maar? :vreemd:

delirious
04-02-05, 12:41
Vergeet niet dat de overspelige man, als aangetoond wordt dmv een DNAtest, financieel altijd de ZAK is. :geld:
Dus een half uurtje plezier tikt aan.:geld:

Goodnight
04-02-05, 12:42
Geplaatst door delirious
Alimentatie test!!

Pluk-hem-kaal test :hihi:

Goodnight
04-02-05, 12:43
Geplaatst door delirious
Vergeet niet dat de overspelige man, als aangetoond wordt dmv een DNA, financieel altijd de ZAK is. :geld:
Dus een half uurtje plezier tikt aan.:geld: :duivels:

~Panthera~
04-02-05, 12:43
Geplaatst door Goodnight
Pluk-hem-kaal test :hihi:


hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test. :hihi:

Goodnight
04-02-05, 12:45
Geplaatst door ~Panthera~
hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test. :hihi:

:giechel:

Laten we een contest houden :zozo:

~Panthera~
04-02-05, 12:46
Geplaatst door Goodnight
:giechel:

Laten we een contest houden :zozo:

:lole: :wohaa: :haha:

Rabi'ah.
04-02-05, 12:53
Geplaatst door ~Panthera~
hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test. :hihi:

:haha:

Ok dames, we hebben inmiddels:

Alimentatie test
Schuinsmarcheerderstest
Klootzakkentest
Hoerenlopertest
Playertest
Pluk-hem-kaal test
hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test

Nog meer suggesties?


:D

Goodnight
04-02-05, 12:54
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

Ok dames, we hebben inmiddels:

Alimentatie test
Schuinsmarcheerderstest
Klootzakkentest
Hoerenlopertest
Playertest
Pluk-hem-kaal test
hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test

Nog meer suggesties?


:D

Hmm...nu moeten we nog stemmers hebben.

David
04-02-05, 12:56
Pfffff. Onbeduidende hetero-probleempjes. :ego:

~Panthera~
04-02-05, 12:57
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

Ok dames, we hebben inmiddels:

Alimentatie test
Schuinsmarcheerderstest
Klootzakkentest
Hoerenlopertest
Playertest
Pluk-hem-kaal test
hebbie je banaan in een andere fruitschaal gehangen-test

Nog meer suggesties?


:D


houd je kwakkie in je eigen zakkie- test :hihi:

delirious
04-02-05, 13:02
Geplaatst door Goodnight
Hmm...nu moeten we nog stemmers hebben.

Ho ho dames we kunnen het ook omdraaien.
Wat dacht je van
-OpperStiertest
-Zaadkanontest
-Kwakkietracer.

:duivels:

Goodnight
04-02-05, 13:02
Geplaatst door David
Pfffff. Onbeduidende hetero-probleempjes. :ego:

Ik had ooit ergens gewerkt en de leidinggevende was homo.Hij en zijn vriend woonden samen met een lesbisch stelletje en hadden gezamelijk 2 kinderen. :verward:

Goodnight
04-02-05, 13:03
Niet geadopteerd! :D

David
04-02-05, 13:04
Geplaatst door Goodnight
Ik had ooit ergens gewerkt en de leidinggevende was homo.Hij en zijn vriend woonden samen met een lesbisch stelletje en hadden gezamelijk 2 kinderen. :verward:


En moesten die twee potten ook de sloerie test doen?

Goodnight
04-02-05, 13:05
Geplaatst door delirious
Ho ho dames we kunnen het ook omdraaien.
Wat dacht je van
-OpperStiertest
-Zaadkanontest
-Kwakkietracer.

:duivels:

:giechel:

dat kwakkietracer vind ik nog wel kunnen.Maar die andere benamingen kunnen ze het diee geven dat ze iets positiefs hebben gepresteerd.

Goodnight
04-02-05, 13:05
Geplaatst door David
En moesten die twee potten ook de sloerie test doen?

:hihi:

nee lijkt me eerder dat die homo's de kwakkietracer moesten doen.

~Panthera~
04-02-05, 13:07
Geplaatst door Goodnight
:giechel:

dat kwakkietracer vind ik nog wel kunnen.Maar die andere benamingen kunnen ze het diee geven dat ze iets positiefs hebben gepresteerd.

Precies ja.
Niks positief. :moe:
De heren slingeren de banaan maar in het rond, en dan ook nog punten eisen ?? Ja, doei !

:hihi:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:08
Geplaatst door Goodnight

Maar die andere benamingen kunnen ze het diee geven dat ze iets positiefs hebben gepresteerd.

Inderdaad en dat willen we toch niet hebben. :fplet:

delirious
04-02-05, 13:08
Geplaatst door Goodnight
:giechel:

dat kwakkietracer vind ik nog wel kunnen.Maar die andere benamingen kunnen ze het diee geven dat ze iets positiefs hebben gepresteerd.

Dat was ook het idee.
We kunnen de shit ook omdraaien. (zie mijn previ.post.) :fpimp: :fpimp:

~Panthera~
04-02-05, 13:10
Geplaatst door delirious
Dat was ook het idee.
We kunnen de shit ook omdraaien. (zie mijn previ.post.) :fpimp: :fpimp:


foute toonzetting dus. :hihi:

David
04-02-05, 13:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad en dat willen we toch niet hebben. :fplet:



De edele mannelijke kunst van het banaan-zwaaien wordt hier zwaar onderschat!

Rabi'ah.
04-02-05, 13:21
Geplaatst door David
De edele mannelijke kunst van het banaan-zwaaien wordt hier zwaar onderschat!

Maar hoe heet het bij vrouwen dan? :stout:

delirious
04-02-05, 13:25
Geplaatst door David
De edele mannelijke kunst van het banaan-zwaaien wordt hier zwaar onderschat!

:D :D :D :D :D

David
04-02-05, 13:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar hoe heet het bij vrouwen dan? :stout:



Geen idee eigenlijk. Pruimenkletsen?

Rabi'ah.
04-02-05, 13:36
Maar ff offtopic: We hebben dit topic wel in rap tempo versjteerd he? :hihi:

~Panthera~
04-02-05, 13:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar ff offtopic: We hebben dit topic wel in rap tempo versjteerd he? :hihi:

:duim: Optimaal !

David
04-02-05, 13:41
Geplaatst door ~Panthera~
:duim: Optimaal !


Dat doet niemand ons na. :verward:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:43
Geplaatst door David
Dat doet niemand ons na. :verward:

:handbang:

~Panthera~
04-02-05, 13:44
Geplaatst door David
Dat doet niemand ons na. :verward:


http://www.cosgan.net/images/smilie/liebe/h053.gif :D

~Panthera~
04-02-05, 13:49
Geplaatst door Rabi'ah.
:handbang:


http://www.mainzelahr.de/smile/frech/hehehmn.gif

Rabi'ah.
04-02-05, 13:52
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.mainzelahr.de/smile/frech/hehehmn.gif

Wat een gemeen lachende smilie. :vreemd:

~Panthera~
04-02-05, 13:55
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat een gemeen lachende smilie. :vreemd:


http://www.mainzelahr.de/smile/beleidgit/hmm.gif



PS.Welke topic nu ? http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf2.gif

Rabi'ah.
04-02-05, 14:02
Geplaatst door ~Panthera~


PS.Welke topic nu ?[/SIZE] http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf2.gif

Whahahahhahaha jij bent echt erg. :D

Goodnight
04-02-05, 14:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Whahahahhahaha jij bent echt erg. :D

euhm...die van het doodgeschoten japanse kind.

~Panthera~
04-02-05, 14:06
Geplaatst door Rabi'ah.
Whahahahhahaha jij bent echt erg. :D


IK ??? http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf5.gif :melig2:

Rabi'ah.
04-02-05, 14:07
Geplaatst door Goodnight
euhm...die van het doodgeschoten japanse kind.

Ok check. :)


Ben er zo. :duivels:

Goodnight
04-02-05, 14:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Ok check. :)


Ben er zo. :duivels:

missie voltooid :p

Rabi'ah.
04-02-05, 14:45
Geplaatst door Goodnight
missie voltooid :p

:wohaa:

~Panthera~
04-02-05, 14:46
http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/123.gif

Zwarte Schaap
04-02-05, 17:25
Geplaatst door Goodnight
Ik vind zo'n test wel heel goed..........

maar hoe te handelen als de man bij andere vrouwen nageslacht heeft geproduceerd?? :vreemd:

Daar kan je deze test ook voor gebruiken alleen waar vind je die kinderen, dan zou je al de kinderen van de vrouwen waarmee je denkt dat je man is omgegaan moeten traceren en dna van moeten afnemen. Dat wordt heel moeilijk.

Ook kan deze test door de vrouw in kwestie zelf worden gebruikt als ze niet meer met zekerheid kan weten wie de vader van het kind is. In die zin is het een tester voor sloeries. Een neutralere benaming zou kunnen zijn KTD-test (know the daddy test).

Anyhow, wel veelzeggend dat er zo een test op de markt moet komen. Is het nu de vraag die voor het verschijnen van zo een produkt verantwoordelijk is of het een produkt dat de bedrijven de markt opdrukken? Kortom is het de vraag die het aanbod bepaalt of het het aanbod dat de vraag bepaalt?

Rabi'ah.
04-02-05, 17:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daar kan je deze test ook voor gebruiken alleen waar vind je die kinderen, dan zou je al de kinderen van de vrouwen waarmee je denkt dat je man is omgegaan moeten traceren en dna van moeten afnemen. Dat wordt heel moeilijk.

Ook kan deze test door de vrouw in kwestie zelf worden gebruikt als ze niet meer met zekerheid kan weten wie de vader van het kind is. In die zin is het een tester voor sloeries. Een neutralere benaming zou kunnen zijn KTD-test (know the daddy test).

Anyhow, wel veelzeggend dat er zo een test op de markt moet komen. Is het nu de vraag die voor het verschijnen van zo een produkt verantwoordelijk is of het een produkt dat de bedrijven de markt opdrukken? Kortom is het de vraag die het aanbod bepaalt of het het aanbod dat de vraag bepaalt?

He damn.

Hebben we net het topic effectief om zeep geholpen, komt er iemand serieus reageren. :(

Zwarte Schaap
04-02-05, 17:52
Geplaatst door Rabi'ah.
He damn.

Hebben we net het topic effectief om zeep geholpen, komt er iemand serieus reageren. :(

Dat kan wel zo zijn, maar bij mij blijft toch de vraag hangen waarom men met zo een produkt komt. Oke domme vraag, natuurlijlk om winst maken. Maar is er dan zo een grote vraag naar dat het winstgevend is of proberen ze een gat in de markt te creeren door in te spelen op de huidige maatschappelijke tendezen/jaloezie/wantrouwen?

Terug denkend aan de discussies met Frank van Gemert over het zogenaamde wantrouwen in de Imazighencultuur, ben ik geneigd deze wantrouwencultuur juist in het westen te zien in de man-vrouw relaties.

Rabi'ah.
04-02-05, 17:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat kan wel zo zijn, maar bij mij blijft toch de vraag hangen waarom men met zo een produkt komt. Oke domme vraag, natuurlijlk om winst maken. Maar is er dan zo een grote vraag naar dat het winstgevend is of proberen ze een gat in de markt te creeren door in te spelen op de huidige maatschappelijke tendezen/jaloezie/wantrouwen?


Ik denk het laatste.

Overspel, jaloezie en wantrouwen is van alle tijden, het enige verschil met nu is, dat het met zo'n test te bewijzen is.

wytze
04-02-05, 18:24
De "was dat wel MIJN zaad?" test

Rabi'ah.
04-02-05, 18:28
Geplaatst door wytze
De "was dat wel MIJN zaad?" test

Toegevoegd aan de lijst. :strik:

wytze
04-02-05, 18:29
He gelukkig. kwas al bang dat de inschrijving was gesloten.

Rabi'ah.
04-02-05, 18:35
Geplaatst door wytze
He gelukkig. kwas al bang dat de inschrijving was gesloten.

Dit keer ben ik niet de enige die beoordeelt. :wink:

~Panthera~
04-02-05, 19:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Dit keer ben ik niet de enige die beoordeelt. :wink:

Nee, precies. http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/whis_cards02.gif

wytze
04-02-05, 21:28
idd waarschijnlijk m'n redding.

:ergleuk: