PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Tokkies belangrijkste nieuwspersonen van 2004'



S@deeQ
03-02-05, 17:11
'Tokkies belangrijkste nieuwspersonen van 2004'

AMSTERDAM - Middelbare scholieren vinden de Tokkies de belangrijkste personen uit het nieuws van 2004. Dat bleek donderdag uit een peiling van Stichting Krant in de Klas, de educatieve organisatie van de Nederlandse dagbladen. Als belangrijkste nieuwsgebeurtenis van vorig jaar noemden de scholieren de zeebeving in Azië.


Op de lijst van belangrijke personen eindigde rapper Ali B op de tweede plaats, gevolgd door dj Tiësto en de Iraakse president Saddam Hussein.

De tsunamiramp wordt als belanrijkste nieuwsgebeurtenis gevolgd door de moord op Theo van Gogh. Op de derde plaats staat de gijzeling en het daaropvolgende bloedbad op de school in Beslan en zinloos geweld neemt de vierde plek in.

Op scholen die zijn geabonneerd op de maandelijkse nieuwsquiz van Krant in de Klas, verspreidde de stichting in januari een lijst met belangrijke nieuwsgebeurtenissen en -personen. Ruim 4000 scholieren van verschillende leerniveaus brachten hun stem uit.



:auw2:

wytze
03-02-05, 17:13
:maf:

S@deeQ
03-02-05, 17:25
Geplaatst door wytze
:maf:

blij dat ik geen nederlander ben , ik zou me rot schamen :student:

David
03-02-05, 17:26
Geplaatst door S@deeQ
blij dat ik geen nederlander ben , ik zou me rot schamen :student:


Namens alle autochtone Nederlanders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor onze wansmaak.

S@deeQ
03-02-05, 17:27
Geplaatst door David
Namens alle autochtone Nederlanders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor onze wansmaak.

Dat is niet voldoende , de koningin moet zich uitspreken hierover, met minder nemen we geen genoegen. :stomp:

barfly
03-02-05, 17:28
Ik vind dat de hetze tegen de Tokkie's moet ophouden! :mad:

Zwarte Schaap
03-02-05, 17:34
Geplaatst door barfly
Ik vind dat de hetze tegen de Tokkie's moet ophouden! :mad:

De meeste Nederlanders waar ik mee opgegroeid ben doen niet onder voor de tokkies. Voor mij is dat de standaard Nederlandse cultuur in mijn omgeving.

David
03-02-05, 17:36
Geplaatst door S@deeQ
Dat is niet voldoende , de koningin moet zich uitspreken hierover, met minder nemen we geen genoegen. :stomp:


Ik zal haar zo even bellen. One queen to another.....

Zwarte Schaap
03-02-05, 17:40
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Gelukkig dat jij en je landgenoten de moderne beschaving kwamen brengen.

Heb je dat gemist in je leven en kom je daarom hier op maroc.nl?

barfly
03-02-05, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
De meeste Nederlanders waar ik mee opgegroeid ben doen niet onder voor de tokkies. Voor mij is dat de standaard Nederlandse cultuur in mijn omgeving.

Tja ik moet concluderen dat je bent opgegroeit in achterstand wijken. Ik ken dat soort mensen wel hoor, die schillen s'avonds geen aardappels die gooien aardappelkroketten in de frituur en dat gewoon dagelijks...

Zwarte Schaap
03-02-05, 17:56
Geplaatst door barfly
Tja ik moet concluderen dat je bent opgegroeit in achterstand wijken. Ik ken dat soort mensen wel hoor, die schillen s'avonds geen aardappels die gooien aardappelkroketten in de frituur en dat gewoon dagelijks...

Bij ons ging het net een stapje moderner aan toe. Één van die families begon een eigen illegale frituurtent alias hamburger besteldienst in huis. De halve wijk werd klant, totdat de jaloerse autochtonen dat niet konden hebben en ze de belastingdienst en politie op hen afstuurden.

Maar ik heb goede contacten met mijn hollandse buurtgenoten niets mis met ze als je ze al jaren kent. Oke ze hebben rare en vreemde gewoontes die ik bij andere Nederlanders beter niet kan herhalen maar ze zijn wel oke.

barfly
03-02-05, 18:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij ons ging het net een stapje moderner aan toe. Één van die families begon een eigen illegale frituurtent alias hamburger besteldienst in huis. De halve wijk werd klant, totdat de jaloerse autochtonen dat niet konden hebben en ze de belastingdienst en politie op hen afstuurden.

Maar ik heb goede contacten met mijn hollandse buurtgenoten niets mis met ze als je ze al jaren kent. Oke ze hebben rare en vreemde gewoontes die ik bij andere Nederlanders beter niet kan herhalen maar ze zijn wel oke.

Je maakt me nieuwsgierig!! Ik zal het niet doorvertellen! Wat zijn die gewoontes? :D

S@deeQ
03-02-05, 18:21
Geplaatst door barfly
Je maakt me nieuwsgierig!! Ik zal het niet doorvertellen! Wat zijn die gewoontes? :D

iets met een hond ,denk ik :giechel:

Si_Y
03-02-05, 18:22
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Gelukkig dat jij en je landgenoten de moderne beschaving kwamen brengen.


:hihi: :hihi:

barfly
03-02-05, 18:27
Geplaatst door S@deeQ
iets met een hond ,denk ik :giechel:

Hey Sadeeq! Ik ziet dat je pappa bent geworden? :D

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/22666Goat.jpg

S@deeQ
03-02-05, 18:35
Geplaatst door barfly
Hey Sadeeq! Ik ziet dat je pappa bent geworden? :D

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/22666Goat.jpg :student: over 10 jaar zal de amsterdamse bevolking voor 50% uit kleine sadeeq's bestaan

barfly
03-02-05, 18:38
Geplaatst door S@deeQ
:student: over 10 jaar zal de amsterdam bevolking voor 50% uit kleine sadeeq's bestaan

Dan moeten wel die hoorntjes afgevijlt worden! :gsm:

Vrede
04-02-05, 11:27
En daar gaan ze weer...

Joepie
04-02-05, 12:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
De meeste Nederlanders waar ik mee opgegroeid ben doen niet onder voor de tokkies. Voor mij is dat de standaard Nederlandse cultuur in mijn omgeving.

Tja als dat het mileu is waar je tussen leeft kan ik me voorstellen dat je zo denkt.