PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitser wil tijdens sex bereikbaar blijven



Bofko
04-02-05, 12:40
Meeste Duitsers laten mobieltje aan tijdens vrijen

MÜNCHEN - Duitsers zijn over het algemeen wel genegen om hun mobieltje uit te zetten in de bioscoop, maar laten hun telefoon gewoon aan tijdens een vrijpartij. Dat heeft het Duitse tijdschrift Focus vrijdag uit een onderzoekje gemeld.
Van de 860 ondervraagden wil 54 procent tijdens seks gewoon bereikbaar blijven. 90 procent zet het ding uit in de bioscoopzaal of bij een concert. Iets meer dan de helft blijft ook bereikbaar in een restaurant. Eenderde houdt z'n mobieltje aan onder het autorijden.

www.nu.nl

~Panthera~
04-02-05, 12:42
Scheisse. :moe:

:hihi:

Bofko
04-02-05, 12:46
Geplaatst door ~Panthera~
Scheisse. :moe:

:hihi:

Niet vreemd. Voor Duitsers is een zakelijk gesprek aan de telefoon op het moment dat ze een beurt krijgen het toppunt van opwinding.
:corcky:

~Panthera~
04-02-05, 12:50
Geplaatst door Bofko
Niet vreemd. Voor Duitsers is een zakelijk gesprek aan de telefoon op het moment dat ze een beurt krijgen het toppunt van opwinding.
:corcky:



ganz toll. :moe:

SalmayaSale
04-02-05, 13:11
Geplaatst door Bofko
Meeste Duitsers laten mobieltje aan tijdens vrijen

MÜNCHEN - Duitsers zijn over het algemeen wel genegen om hun mobieltje uit te zetten in de bioscoop, maar laten hun telefoon gewoon aan tijdens een vrijpartij. Dat heeft het Duitse tijdschrift Focus vrijdag uit een onderzoekje gemeld.
Van de 860 ondervraagden wil 54 procent tijdens seks gewoon bereikbaar blijven. 90 procent zet het ding uit in de bioscoopzaal of bij een concert. Iets meer dan de helft blijft ook bereikbaar in een restaurant. Eenderde houdt z'n mobieltje aan onder het autorijden.

www.nu.nl


Van het bed naar het graf, mobiel is omnisbaar blijkt uit je posts :hihi:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:14
Ach, waarschijnlijk maakt het voor hun vrouw toch niet veel uit of dat ding nou aanstaat of niet. :hihi:

~Panthera~
04-02-05, 13:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Ach, waarschijnlijk maakt het voor hun vrouw toch niet veel uit of dat ding nou aanstaat of niet. :hihi:

Die hebben waarschijnlijk al een vuilniszak over zijn hoofd getrokken en oorplugjes in gedaan. :hihi:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:16
Oja.......en bovenstaande post is voor mererlei uitleg vatbaar. :D

~Panthera~
04-02-05, 13:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Oja.......en bovenstaande post is voor mererlei uitleg vatbaar. :D

Offcourse. :ego:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:17
Geplaatst door ~Panthera~
Die hebben waarschijnlijk al een vuilniszak over zijn hoofd getrokken en oorplugjes in gedaan. :hihi:

:haha:

Rabi'ah.
04-02-05, 13:19
Geplaatst door ~Panthera~
Offcourse. :ego:

Ik had het over de mijne.

:duivels:

~Panthera~
04-02-05, 13:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik had het over de mijne.

:duivels:

ik niet. :duivels:

:D

Alfred J. Kwak
04-02-05, 15:17
Geplaatst door Bofko
Niet vreemd. Voor Duitsers is een zakelijk gesprek aan de telefoon op het moment dat ze een beurt krijgen het toppunt van opwinding.
:corcky:

ik denk dat die telefoon vooral aan blijft bij een handklusje...zo'n ding noemen ze daar 'handy'. :melig2:

Bofko
04-02-05, 15:22
Geplaatst door Alfred J. Kwak
ik denk dat die telefoon vooral aan blijft bij een handklusje...zo'n ding noemen ze daar 'handy'. :melig2:

Wat dacht je van een mobiele telefoon met trilfunktie ?

Rabi'ah.
04-02-05, 15:24
Geplaatst door Bofko
Wat dacht je van een mobiele telefoon met trilfunktie ?


OMG........deze is echt erg. :D

Bofko
04-02-05, 15:27
Geplaatst door Rabi'ah.
OMG........deze is echt erg. :D

:nerd: Duitsers zijn creatiever dan je denkt.

~Panthera~
04-02-05, 15:28
Geplaatst door Rabi'ah.
OMG........deze is echt erg. :D



Zekers. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a065.gif

Alfred J. Kwak
05-02-05, 03:19
Geplaatst door Rabi'ah.
OMG........deze is echt erg. :D

erg?schijn wel prettig te zijn.waarom vraag je geen trilei en wat chinese balletjes aan vriedlief,jij blijft maagd en hebt lol en vrind lief kan in de huwelijksnacht al forse bijles krijgen....

Rabi'ah.
05-02-05, 09:46
Geplaatst door Alfred J. Kwak
erg?schijn wel prettig te zijn.waarom vraag je geen trilei en wat chinese balletjes aan vriedlief,jij blijft maagd en hebt lol en vrind lief kan in de huwelijksnacht al forse bijles krijgen....

:wtf:

Verder alles goed?

~Panthera~
05-02-05, 09:53
Geplaatst door Rabi'ah.
:wtf:

Verder alles goed?

Zo te zien gaat het niet echt goed met dit geval. :moe:
Pillen vergeten, denk ik.

Rabi'ah.
05-02-05, 10:01
Geplaatst door ~Panthera~
Zo te zien gaat het niet echt goed met dit geval. :moe:
Pillen vergeten, denk ik.

En ik maar denken dat onderhand wel duidelijk moest zijn dat maroc.-NVDD geen opvanghuis is voor psychisch gestoorden. :rolleyes:

Het zal wel komen omdat Taou niet te lande is, anders lieten ze het wel uit hun hoofd. :hihi:

~Panthera~
05-02-05, 10:05
Geplaatst door Rabi'ah.
En ik maar denken dat onderhand wel duidelijk moest zijn dat maroc.-NVDD geen opvanghuis is voor psychisch gestoorden. :rolleyes:

Het zal wel komen omdat Taou niet te lande is, anders lieten ze het wel uit hun hoofd. :hihi:


Lopen er meer buiten, dan in de inrichting. :hihi:
Procentgewijs hier dus ook. :haha:

Of het is gewoon een knuppel, die "denkt" dat vrouwenhumor hetzelfde is als de groffe mannenshit. :moe:

Rabi'ah.
05-02-05, 10:07
Geplaatst door ~Panthera~
Lopen er meer buiten, dan in de inrichting. :hihi:
Procentgewijs hier dus ook. :haha:

Of het is gewoon een knuppel, die "denkt" dat vrouwenhumor hetzelfde is als de groffe mannenshit. :moe:

Vooral dat denken tussen aanhalingstekens doet 't em. :hihi:

Maar offtopic (vorozover we dat niet allang waren :D ), jij bent toch geen mannenhater hoop ik?

~Panthera~
05-02-05, 10:10
Geplaatst door Rabi'ah.
Vooral dat denken tussen aanhalingstekens doet 't em. :hihi:

Maar offtopic (vorozover we dat niet allang waren :D ), jij bent toch geen mannenhater hoop ik?

:hihi:

Offtopic: nee hoor, maar sommige hun mentaliteit staat me gewoon niet aan. :D

Wide-O
05-02-05, 10:10
Geplaatst door ~Panthera~
Lopen er meer buiten, dan in de inrichting. :hihi:
Procentgewijs hier dus ook. :haha:

Of het is gewoon een knuppel, die "denkt" dat vrouwenhumor hetzelfde is als de groffe mannenshit. :moe:

Hij moest FF z'n kwakje kwijt denk ik :hihi:

~Panthera~
05-02-05, 10:15
Geplaatst door Wide-O
Hij moest FF z'n kwakje kwijt denk ik :hihi:


AH...vandaar die naam. :hihi:
T is weer duidelijk. :duim:

Rabi'ah.
05-02-05, 10:16
Geplaatst door ~Panthera~
AH...vandaar die naam. :hihi:
T is weer duidelijk. :duim:

:haha:

~Panthera~
05-02-05, 10:17
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

Ach, het leven is eigenlijk zoooooooo simpel. :hihi:

Alfred J. Kwak
05-02-05, 10:34
Geplaatst door Rabi'ah.
:wtf:

Verder alles goed?

sorry, werd wakker, ging ff lezen en vond m toen wel grappig...nu niet meer :droef: