PDA

Bekijk Volledige Versie : Cubaanse krant: Tsunami schuld van de Amerikanen



GroteWolf
04-02-05, 13:55
Wij horen er hier weinig van maar in Cuba zijn ze net zo anti-Amerikaans als in Iran (natuurlijk). En dus is daar op het nieuws verteld dat de Tsunami veroorzaakt is door atoomproeven in zee door de Amerikanen.
En wat zo opmerkelijk is: dat gelooft iedereen daar dan meteen.
Zo makkelijk is het mensen iets wijs te maken. Daar heb je niet eens een religie voor nodig.

Spoetnik
04-02-05, 14:00
Inderdaad. hier zijn bijvoorbeeld sullige lieden die denken dat de moslims de boel aan het overnemen zijn.

Goodnight
04-02-05, 14:01
Geplaatst door GroteWolf
Wij horen er hier weinig van maar in Cuba zijn ze net zo anti-Amerikaans als in Iran (natuurlijk). En dus is daar op het nieuws verteld dat de Tsunami veroorzaakt is door atoomproeven in zee door de Amerikanen.
En wat zo opmerkelijk is: dat gelooft iedereen daar dan meteen.
Zo makkelijk is het mensen iets wijs te maken. Daar heb je niet eens een religie voor nodig.

tsja....zo heeft ieder land zijn (mis) leiders...

de Amerikanen kunnen er ook wat van.

nl-x
04-02-05, 14:09
Gelukkig weten wij hier in het verlichte Europa wel beter dan dat Amerika zogenaamd stiekum atoomproeven zou doen. De absurdelingen :moe:

Goodnight
04-02-05, 14:17
Geplaatst door nl-x
Geluk. De absurdelingen :moe: :giechel:

David
04-02-05, 14:20
Geplaatst door Goodnight
:giechel:


Volgens mij is de tsunami de schuld van de Marokkanen. :)

Don Vito
04-02-05, 14:21
Het zou mij niks verbazen, nazi's gaan graag over lijken om doelen te bereiken.

Goodnight
04-02-05, 14:33
Geplaatst door David
Volgens mij is de tsunami de schuld van de Marokkanen. :)
wahahahaha...oops :vreemd:

GroteWolf
04-02-05, 14:42
Inderdaad. hier zijn bijvoorbeeld sullige lieden die denken dat de moslims de boel aan het overnemen zijn.

Dan moeten ze nog een eeuwtje wachten (of langer). Voorlopig blijft het alleen bij de zwembaden.

Max Stirner
04-02-05, 15:02
Geplaatst door GroteWolf
Wij horen er hier weinig van maar in Cuba zijn ze net zo anti-Amerikaans als in Iran (natuurlijk). En dus is daar op het nieuws verteld dat de Tsunami veroorzaakt is door atoomproeven in zee door de Amerikanen.
En wat zo opmerkelijk is: dat gelooft iedereen daar dan meteen.
Zo makkelijk is het mensen iets wijs te maken. Daar heb je niet eens een religie voor nodig.


Ik geloof niet dat veel Cubanen dat geloven.