PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor dierenliefhebbers: stop de martelpraktijken op katten...



Ourzazate
04-02-05, 16:53
*edit*

Joesoef
04-02-05, 16:54
Dit is ongeveer de oudste hoax op internet.



:moe:

Ourzazate
04-02-05, 16:56
Geplaatst door Joesoef
Dit is ongeveer de oudste hoax op internet.
:moe:

Dus tis gewoon fake...?

:)

~Panthera~
04-02-05, 16:57
Geplaatst door Joesoef
Dit is ongeveer de oudste hoax op internet.



:moe:

Inderdaad. die heeft een baard van minstens 1 meter. :moe:

Spoetnik
04-02-05, 16:58
Geplaatst door Ourzazate
Dus tis gewoon fake...?

:)

Ish echt!

Ik ben de Nederlandse dealer.. Interesse?

Ik heb ook Bonsai Olifantjes.

Ourzazate
04-02-05, 17:00
Geplaatst door ~Panthera~
Inderdaad. die heeft een baard van minstens 1 meter. :moe:

:):):)

Simon
04-02-05, 17:01
Dit is ook zo'n leuke die ik laatst ontving. Die schijnt al 15 jaar rond te dwalen op het Internet en is dus ook FAKE:

Onderwerp: WAARSCHUWING FRAUDE GSM ZOWEL ZAKELIJK ALS PRIVE

Onderstaand bericht ter informatie / waarschuwing:

Bron: Politie Haaglanden

Onderwerp: Politiebericht voor GSM gebruikers.

Onderstaand bericht hebben wij ontvangen in verband zeer ernstige fraude op gebied van gsm's. Het betreft niet alleen GTI-nummers maar ook privé-nummers dus lees dit bericht goed door en informeer ook de naaste collega's zonder e-mailadres, familie en vrienden in.

Deze informatie is bestemd voor alle GSM-gebruikers, zowel zakelijk
gerelateerd als privé! Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING. Deze bende beschikt over apparatuur om via deze ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p.
bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 45 5114 te bellen. Dit moet u dus NIET doen ! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen. Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast
!!! Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk
mensen door!

Ourzazate
04-02-05, 17:01
Geplaatst door Spoetnik
Ish echt!

Ik ben de Nederlandse dealer.. Interesse?

Ik heb ook Bonsai Olifantjes.

:moe:

Wide-O
04-02-05, 17:03
Geplaatst door ~Panthera~
Inderdaad. die heeft een baard van minstens 1 meter. :moe:

Zelfs in België is ie nu per postduif gekend :D

2001 denk ik dat ik dit de eerste keer las...

Weet je overigens... op de meeste BBS'en hebben ze een code voor dit soort berichten. WTLY ( "Welcome to last year") of iets dergelijks. Dat moet vast ook hier op maroc.nl bestaan ? Een "nieuwsfeit" dat al 87.000 keer is geprikt ? Kom op, ik ben hier nieuw, maar dit fenomeen kennen jullie vast wel ?

~Panthera~
04-02-05, 17:08
Geplaatst door Wide-O
Zelfs in België is ie nu per postduif gekend :D

2001 denk ik dat ik dit de eerste keer las...

Weet je overigens... op de meeste BBS'en hebben ze een code voor dit soort berichten. WTLY ( "Welcome to last year") of iets dergelijks. Dat moet vast ook hier op maroc.nl bestaan ? Een "nieuwsfeit" dat al 87.000 keer is geprikt ? Kom op, ik ben hier nieuw, maar dit fenomeen kennen jullie vast wel ?



WTLY ? :haha:

SHABTM heet het hier. :p