PDA

Bekijk Volledige Versie : waarom mogen moslims geen varkensvlees eten?



artusi
05-02-05, 12:33
Fijne discussie met veel onzin. Zo lees je bijvoorbeeld dat aardappels elkaars poep niet eten, neen, maar heb je er wel eens bij stilgestaan dat ze wel erg dol zijn op poep, en ik denk dat een bintje juigend in het veld staat als er een lading stront over uitgestrooid wordt. ALLE PLANTEN ETEN POEP!!!!Of varkens poep eten weet ik niet. Konijnen eten in ieder geval wel structureel hun eigen keutels, dat is een soort herkauwen, in hun kleine lijfjes is nu eenmaal geen ruimte voor vier magen zoals bij koeien, zodat het voor de vertering handig is om hetzelgde gras twee keer door het spijsverteringskanaal te laten gaan. Dat gelul over bacterien begrijp ik ook geen zak van, vlees is zo goed als steriel, het is de behandeling waar het hem in zit.
Van schapevlees kun je leverbotinfectie krijgen, een gevaarlijke parasiet.
KIPPEN ZIJN ALLESETERS EN ETEN POEP!!!!
Mensen hebben ooit gehoord dat granen gezond zijn en denken dus "wat goed is voor mij is ook goed voor fikkie" Daarom is veel hondenvoer verrijkt met granen wat die arme vlees en vruchteneters met hun korte darmpjes natuurlijk niet kunnen verteren. In de omgeving van het amstelpark zijn de hoenders er dus als de kippen bij om de vrijwel ongeschonden maiskorrels uit de nog dampende hondepoep te pikken. De natuur is nu eenmaal erg efficient.
Ook zitten kippen vol met salmonella, maar dat kan geen kwaad als je ze bakt.

Ook wil ik nog iets schrijven over het eten van hondenvlees. Ikzelf zou daar geen bezwaar tegen hebben, ik ken echter geen goede recepten (ik houd mij echter aanbevolen voor suggesties) Dit land gaat namelijk gebukt onder een terruerplaag van blaffende, bijtende en straatvervuilende viervoeters, en het lijkt mij een prima oplossing voor dit probleem.
Ik denk echter dat het fokken van vleeseters voor de voedselproductie erg inefficient is, men moet dan tien kilo vlees investeren om er een kilo uit te halen.
Volgens Levithicus mag iedereen Sprinkhaan eten, maar ik heb ze nog nooit ergens in de winkel zien liggen, zal ook wel te duur zijn.









:chef: