PDA

Bekijk Volledige Versie : - In het kruis getast bij de douane



Te quiero
05-02-05, 15:38
- In het kruis getast bij de douane
Passagiers van en naar Suriname klagen over de strenge controles op Schiphol. Koffers worden tot op de bodem geleegd, passagiers tot in hun kruis gefouilleerd en uitgebreid verhoord. Minister Piet Hein Donner van justitie vindt die controles echter een succes.

Te quiero
05-02-05, 15:57
Inderdaad.
Toen ik laatst op schiphol op mijn koffers stond te wachten merkte ik dat de passagiers uit Suriname bijzonder streng werden gecontrolleerd.
En dat terwijl passagiers van mijn vlucht ongecontrolleerd door konden lopen. Het leek of ze gevangenen aan het fouilleren waren.
Je zou denken dat de Surinamers gediscrimineerd werden.
Begrip voor de strenge controle? Slechts enkele zijn drugskoeriers, waarom doen ze alsof de hele Surinaamse gemeenschap drugskoeriers zijn?

Pytaghoras
05-02-05, 16:01
Geplaatst door Te quiero
Inderdaad.
Toen ik laatst op schiphol op mijn koffers stond te wachten merkte ik dat de passagiers uit Suriname bijzonder streng werden gecontrolleerd.
En dat terwijl passagiers van mijn vlucht ongecontrolleerd door konden lopen. Het leek of ze gevangenen aan het fouilleren waren.
Je zou denken dat de Surinamers gediscrimineerd werden.
Begrip voor de strenge controle? Slechts enkele zijn drugskoeriers, waarom doen ze alsof de hele Surinaamse gemeenschap drugskoeriers zijn?

Ze moeten een andere manier zien te vinden. Ik zou het niet lekker vinden als een of andere homo stiekem ervan geniet door mijn ballen te tasten.

Te quiero
05-02-05, 16:08
Geplaatst door Pytaghoras
Ze moeten een andere manier zien te vinden. Ik zou het niet lekker vinden als een of andere homo stiekem ervan geniet door mijn ballen te tasten.
Welke manier dan?

Er waren wel veel allochtonen onder de fouillerende douane's. Ik denk dat die Hollanders al die handtastelijke jongens van de zwembaden tot douane's hadden gebombardeerd.

Joesoef
05-02-05, 17:05
Jaloers?

~Panthera~
05-02-05, 17:06
Geplaatst door Te quiero
Slechts enkele zijn drugskoeriers, waarom doen ze alsof de hele Surinaamse gemeenschap drugskoeriers zijn?

Om dezelfde rede, dat ze denken dat alle Islamieten terroristen zijn. :stout:

Te quiero
05-02-05, 17:11
Geplaatst door Pytaghoras
Ze moeten een andere manier zien te vinden. Ik zou het niet lekker vinden als een of andere homo stiekem ervan geniet door mijn ballen te tasten.
Waarom denk je altijd zo negatief !!!!
Het had ook een beeldschone Marokkaanse douane kunnen zijn?

Alfred J. Kwak
06-02-05, 13:57
heel vervelend allemaal, echter, als je zonder aanziens des persoons de criminaliteit wens te bestrijden in de wetenschap dat bijna al het colombiaanse poeder via suriname naar nederland komt om over europa te worden gedistribueerd, dan zul je zeer nadrukkelijk moeten controleren. en het is nu eenmaal zo dat lichaamsopeningen een favoriete (???!) opbergplek blijken te zijn....wellicht dat de doosjes nu vrij van snuif blijven.

Dutchguy
06-02-05, 14:17
...en dan nog klagen... :moe:

Te quiero
06-02-05, 14:37
Geplaatst door Alfred J. Kwak
heel vervelend allemaal, echter, als je zonder aanziens des persoons de criminaliteit wens te bestrijden in de wetenschap dat bijna al het colombiaanse poeder via suriname naar nederland komt om over europa te worden gedistribueerd, dan zul je zeer nadrukkelijk moeten controleren. en het is nu eenmaal zo dat lichaamsopeningen een favoriete (???!) opbergplek blijken te zijn....wellicht dat de doosjes nu vrij van snuif blijven.
De passagiers van mijn vlucht die gewoon door konden lopen waren overwegend blank, terwijl de grote massa die tot in het kruis werden gefouilleerd donker waren. Racisme, zouden velen op het eerste gezicht roepen.
De Surinamers en de Marokkanen in Nederland hebben vast heel veel begrip voor elkaars situatie in Nederland. De grote meerderheid wordt benadeeld door het gedrag van een minderheid.

Alfred J. Kwak
06-02-05, 15:17
Geplaatst door Te quiero
De passagiers van mijn vlucht die gewoon door konden lopen waren overwegend blank, terwijl de grote massa die tot in het kruis werden gefouilleerd donker waren. Racisme, zouden velen op het eerste gezicht roepen.
De Surinamers en de Marokkanen in Nederland hebben vast heel veel begrip voor elkaars situatie in Nederland. De grote meerderheid wordt benadeeld door het gedrag van een minderheid.

het is bij justitie een vrij bekend gegeven dat vooral de donkere surinamers actief zijn in de handel van drugs. als je dus de pakkans wil vergroten bij een dergelijk arbeidsintensief onderzoek dan zoek je dus ook de mensen uit die regulier meer actief zijn in die handel. dat lijkt op discriminatie maar het is domweg vergroting van de pakkans.

vergelijk het met die acties van de politie op verboden wapenbezit...dat gebeurt in 010, 020 en 070 maar niet in wassenaar bloemendaal of blaricum.

observer
07-02-05, 12:29
Geplaatst door Te quiero

Begrip voor de strenge controle? Slechts enkele zijn drugskoeriers, waarom doen ze alsof de hele Surinaamse gemeenschap drugskoeriers zijn? tot voor kort zaten er soms wel 40 in 1 jumbo dat is meer dan 10%

logica is dat je 1e klas passagiers gewoon doorlaat wie gaat er nu 3000 euro betalen om met 5000 euro poeder in zijn achterwerk te vervoeren

bagage wordt wel allemaal dubbelchecked maar dat zie je niet

rikkie
07-02-05, 13:24
Geplaatst door Pytaghoras
Ze moeten een andere manier zien te vinden. Ik zou het niet lekker vinden als een of andere homo stiekem ervan geniet door mijn ballen te tasten.

Pardon?

Ik ben homo en jouw tekst is beledigend!

Bied je excuses maar aan!

Pytaghoras
07-02-05, 14:58
Geplaatst door rikkie
Pardon?

Ik ben homo en jouw tekst is beledigend!

Bied je excuses maar aan!

Dat nog!! Ik heb een collega met grote haren. Wij zaten te vergaderen, ik keek naar hem en hij gaf mij een knipoog. Ik dacht in begin dat ik me had verbeeld. Ik keek nog eens naar hem en zag dat hij steeds knipoogt.

Dat vind ik nou beledigend!!! Ik wist niet eens dat hij homo is.

Te quiero
07-02-05, 18:09
Geplaatst door Pytaghoras
Dat nog!! Ik heb een collega met grote haren. Wij zaten te vergaderen, ik keek naar hem en hij gaf mij een knipoog. Ik dacht in begin dat ik me had verbeeld. Ik keek nog eens naar hem en zag dat hij steeds knipoogt.

Dat vind ik nou beledigend!!! Ik wist niet eens dat hij homo is.
So!!!????? What's wrong with that?
Geef gewoon een knipoog terug en steek je middelvinger omhoog. (grapje).

Simon
07-02-05, 19:02
Geplaatst door Pytaghoras
Dat vind ik nou beledigend!!! Ik wist niet eens dat hij homo is.

Wat is er nu beledigend aan dat een homo je leuk vindt?

Pytaghoras
07-02-05, 20:24
Geplaatst door Simon
Wat is er nu beledigend aan dat een homo je leuk vindt?

Hij weet dat ik geen homo ben. En toch durft hij!

rikkie
07-02-05, 21:58
Geplaatst door Pytaghoras
Hij weet dat ik geen homo ben. En toch durft hij!

je hebt een negatieve ervaring met een homo.... vervolgens zijn alle douanebeambten geile homo's die het lekker vinden om in jou kruis te zitten...

ik heb een vervelende ervaring met marokanen, nu zijn voor mij ook meteen alle marokaanen vuile gore stinkende extremisten, die niets anders, dan crimineel zijn????????????? toch??????? dat is toch wat je wilt? zo redeneer jij toch? dan ik ook!

VUILE EXTREMISTISCHE STINK MAROKAAN!

Pytaghoras
07-02-05, 22:57
Geplaatst door rikkie
je hebt een negatieve ervaring met een homo.... vervolgens zijn alle douanebeambten geile homo's die het lekker vinden om in jou kruis te zitten...

ik heb een vervelende ervaring met marokanen, nu zijn voor mij ook meteen alle marokaanen vuile gore stinkende extremisten, die niets anders, dan crimineel zijn????????????? toch??????? dat is toch wat je wilt? zo redeneer jij toch? dan ik ook!

VUILE EXTREMISTISCHE STINK MAROKAAN!

Nou ja, waar heb ik dan aangegeven dat ik een hekel heb aan homo's? Ik vind het niet leuk om lastig te worden gevallen door homo's, verder heb ik vrede met ze. Vooral als het een homo is die weet dat ik 100% hetro ben. Verder zou ik het niet leuk vinden om versierd te worden door een vrouw die weet dat ik getrouwd ben. Of misschien wel?

VUILE EXTREMISTISCHE STINK MAROKAAN?? Hmmm, van mij mag je het zeggen hoor, maar dan moet je niet bij mij komen zeuren als het je 1 strafpunt gaat kosten. Beheer voelt zich vaak beledigd.

rikkie
08-02-05, 11:59
Geplaatst door Pytaghoras
Nou ja, waar heb ik dan aangegeven dat ik een hekel heb aan homo's? Ik vind het niet leuk om lastig te worden gevallen door homo's, verder heb ik vrede met ze. Vooral als het een homo is die weet dat ik 100% hetro ben. Verder zou ik het niet leuk vinden om versierd te worden door een vrouw die weet dat ik getrouwd ben. Of misschien wel?

VUILE EXTREMISTISCHE STINK MAROKAAN?? Hmmm, van mij mag je het zeggen hoor, maar dan moet je niet bij mij komen zeuren als het je 1 strafpunt gaat kosten. Beheer voelt zich vaak beledigd.

Nou ja, waar heb ik dan aangegeven dat ik een hekel heb aan MAROKKANEN? Ik vind het niet leuk om lastig te worden gevallen door MAROKKANEN, verder heb ik vrede met ze. Vooral als het een MAROKKAAN is die weet dat ik 100% AUTOCHTOON ben.

Rabi'ah.
08-02-05, 14:02
Geplaatst door rikkie
je hebt een negatieve ervaring met een homo.... vervolgens zijn alle douanebeambten geile homo's die het lekker vinden om in jou kruis te zitten...

ik heb een vervelende ervaring met marokanen, nu zijn voor mij ook meteen alle marokaanen vuile gore stinkende extremisten, die niets anders, dan crimineel zijn????????????? toch??????? dat is toch wat je wilt? zo redeneer jij toch? dan ik ook!

VUILE EXTREMISTISCHE STINK MAROKAAN!

Two wrongs don't make a right. En als ik jou was zou ik es wat gaan doen aan je taalgebruik. Gewoon een tip hoor. :rolleyes:

David
08-02-05, 14:11
Geplaatst door Pytaghoras
Dat nog!! Ik heb een collega met grote haren. Wij zaten te vergaderen, ik keek naar hem en hij gaf mij een knipoog. Ik dacht in begin dat ik me had verbeeld. Ik keek nog eens naar hem en zag dat hij steeds knipoogt.

Dat vind ik nou beledigend!!! Ik wist niet eens dat hij homo is.


Vreemd. Sjans is sjans. Is altijd een compliment. En daarbij, wat is er nou versierderig aan een eenvoudige knipoog? T is toch geen aanranding!

Pytaghoras
08-02-05, 16:14
En inmiddels is gebleken dat die collega van mij de gewoonte heeft om met zijn oog te knippen. Hij probeerde mij niet te versieren, hij knipoogt om zoveel tijd, ook als hij naar de muur kijkt.

Waar heb ik al die vooroordelen? Volgens mij ben ik te veel geintegreerd.

Pytaghoras
08-02-05, 16:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Two wrongs don't make a right. En als ik jou was zou ik es wat gaan doen aan je taalgebruik. Gewoon een tip hoor. :rolleyes:

Hij bedoelt het goed hoor.

~Panthera~
08-02-05, 16:16
Geplaatst door Pytaghoras
En inmiddels is gebleken dat die collega van mij de gewoonte heeft om met zijn oog te knippen. Hij probeerde mij niet te versieren, hij kniptoog om zoveel tijd, ook als hij naar de muur kijkt.

Waar heb ik al die vooroordelen? Volgens mij ben ik te veen geintegreerd.
---

:maf: :stomp: :haha:

AdamX
08-02-05, 16:16
Geplaatst door Pytaghoras
Ze moeten een andere manier zien te vinden. Ik zou het niet lekker vinden als een of andere homo stiekem ervan geniet door mijn ballen te tasten.

van mij mogen ze me helemaal uitkleden, mits het door een vrouw wordt gedaan, maar de kans dat ik haar dan hard pak is wel groot :D

~Panthera~
08-02-05, 16:18
Geplaatst door AdamX
van mij mogen ze me helemaal uitkleden, mits het door een vrouw wordt gedaan, maar de kans dat ik haar dan hard pak is wel groot :D

En hoe jong bent u ? :moe:

AdamX
08-02-05, 16:19
Geplaatst door ~Panthera~
En hoe jong bent u ? :moe:

jong genoeg om haar te nemen :maf2:

Pytaghoras
08-02-05, 16:20
Geplaatst door AdamX
van mij mogen ze me helemaal uitkleden, mits het door een vrouw wordt gedaan, maar de kans dat ik haar dan hard pak is wel groot :D

Kom je hier je seksuele frustraties ter discussie stellen?

de kans dat ik haar dan hard pak is wel groot= verkrachten en dat is strafbaar. Wist je dat niet?

~Panthera~
08-02-05, 16:21
Geplaatst door AdamX
jong genoeg om haar te nemen :maf2:

"Neem" nu maar een bak koffie of zo, lijkt me in dit geval wat gezonder. :haha:

AdamX
08-02-05, 16:25
Geplaatst door Pytaghoras
Kom je hier je seksuele frustraties ter discussie stellen?

de kans dat ik haar dan hard pak is wel groot= verkrachten en dat is strafbaar. Wist je dat niet?

niet wanneer ze mee vrijwillig werkt zoals ik vrijwillig mn kleren heb tuitgedaan :D

tidj voor een bakkie koffie :melk:

thanx ~Panthera~

~Panthera~
08-02-05, 16:32
Geplaatst door AdamX

tijd voor een bakkie koffie :melk:

thanx ~Panthera~

http://www.cosgan.org/images/midi/nahrung/a045.gif your welcome. :blowen: