PDA

Bekijk Volledige Versie : VRT verbiedt lachen met de paus



Marsipulami
06-02-05, 20:21
VRT verbiedt lachen met de paus


Geplaatst op 5/2 '05 om 10:23u
Door Theo Borgermans


BRUSSEL (RKnieuws.net) - Presentatoren van de VRT lachen beter niet met de "rustige nachten" van de paus.

"We hebben een e-mail van de directie gekregen waarin ons wordt verboden om grappen te maken over de paus, zeker bij een eventueel overlijden", zegt Koen Fillet, presentator voor Radio 1. "Hij is immers de leider van een grote geloofsgemeenschap in ons land. We mogen dan ook geen ongepaste muziek draaien". Popie Jopie zult u op de bewuste dag dus niet horen, zo schrijft Het Nieuwsblad zaterdag op zijn voorpagina. (tb)

~Panthera~
06-02-05, 23:22
Maar goed dat er niks om die man te lachen IS. :hihi:

Julien
06-02-05, 23:36
dat vind ik wat te overdreven.

maar het maakt me erg blij hoe respectvol België is voor haar Katholieke achterban! Belgie: :duim:

In Nederland zouden ze dit niet eens DURVEN te vragen! Hoe schokkender, hoe beter, toch?? :moe:

Het Vaticaan heeft niks aan de kerkprovincie Nederland.

Cub
06-02-05, 23:59
Geplaatst door Julien

In Nederland zouden ze dit niet eens DURVEN te vragen! Hoe schokkender, hoe beter, toch?? :moe:



Triest he. Ik heb ook nooit begrepen wat er nou de lol van is om mensen te kwetsen en beledigen op hun godsdienst. Eerst christenen en nu moslims, die hun profeet steeds beledigd zien. Het is echt een waardeloos klimaat geworden.

En D66 die het artikel tegen godslastering wilde schrappen.... ik stem echt nooit meer op D66.

IbnRushd
07-02-05, 11:50
Geplaatst door Cub
Triest he. Ik heb ook nooit begrepen wat er nou de lol van is om mensen te kwetsen en beledigen op hun godsdienst. Eerst christenen en nu moslims, die hun profeet steeds beledigd zien. Het is echt een waardeloos klimaat geworden.

En D66 die het artikel tegen godslastering wilde schrappen.... ik stem echt nooit meer op D66.

:duim: