PDA

Bekijk Volledige Versie : leuke lieve spontane vrouw gezocht

greatmind
07-02-05, 13:21
Waar blijf je toch? Jij, die mooie, lieve vrouw, die net als ik op zoek is naar warmte en geborgenheid.

Een relatie is meer dan het maken van afspraken, het regelen van het huishouden en het verzorgen van de kinderen. Het is elkaar steunen, elkaar liefhebben en waarderen, en vooral samen dingen ontdekken.

Daar hoort geen dwang bij, maar wel wederzijds respect. Als jij moslima bent dan vind ik dat ontzettend goed en steun ik jou daarin, maar beschouw dat als jouw persoonlijke keuze. Dus ik maak dan een andere keuze, waarvan ik verwacht dat jij die ook respecteert.

Ik ben een vrolijke enthousiaste man, ik kan goed koken, ik ben erg romantisch en doe graag spontaan.

Ik heb een leuke baan, ben universitair afgestudeerd, ik beschik over een auto, een eigen huis, een leuke tuin, en ik heb uit een vorig huwelijk al een dochtertje. Mijn leeftijd is 35 jaar en de rest kun je wel raadplegen op mijn profiel of anders in een persoonlijk bericht.

wimpertje
07-02-05, 20:22
hoi

ik kan niet goed met een computer weg dus ik heb iets verkeerd gedaan. Ik heb in plaats van te reageren een nieuw oproepje geplaatst.
het is antwoordje

daar staat mijn vraag

groetjes

yisnis
09-02-05, 19:09
Hoi,

Ik ben erg benieuwd naar de andere keus jij wilt maken dan.
Ik ben een vrouw van 31, ook gescheiden heb zelf twee kids.

Ik ben benieuwd naar je.

greatmind
13-02-05, 18:55
Hoi Yisnis, ik heb je een emailtje gestuurd en ben reuze benieuwd naar je. Mijn keuze is het om wel in god (= Allah) te geloven, maar om dat te beleven als een individueel geloof.

Shams
20-02-05, 14:01
Hi Greatmind,

Ik lees nu ook dat je zoekt.
En heb je iemand gevonden?

groetjes

amina1977
20-02-05, 16:35
goh hij heeft een tuin en een auto lekker verleidelijk hoor!

Dat is normaal hoor!!!!!

Shams
20-02-05, 17:03
Nou nou, lekker verleidelijk tuurrlijk, wie heeft tegenwoordig geen auto en huis, ik denk jij!!!

greatmind
20-02-05, 18:43
stuur maar een pb-tje of zo, kunnen we kennismaken, shams...

yisnis
24-02-05, 18:52
hoi, met nisyis, mag ik nogmaals je mailadres?

nadia02468
25-04-05, 18:16
Ik heb een vriendin die graag met jou in contact wil komen. Zou jij je emailadres willen mailen? Alvast bedankt