PDA

Bekijk Volledige Versie : Not Without My Daughter, kijken of niet?



echnaton
07-02-05, 18:28
Not Without My Daughter

Vanavond op tv. Het is een tendentieuze film die een onwaar beeld van de moslimwereld geeft, volgens sommige recensies.

Kijken of niet?

Cinema.nl (http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6402940)

Orakel
07-02-05, 19:07
Geplaatst door echnaton
Not Without My Daughter

Vanavond op tv. Het is een tendentieuze film die een onwaar beeld van de moslimwereld geeft, volgens sommige recensies.

Kijken of niet?

Cinema.nl (http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6402940)

Kun je best kijken, maar eigenlijk moet je gelijk daarna de docu
"Without my daughter" kijken:




Without my daughter

Deze documentaire (35mm, 90') van de Finse filmmakers Kari Tervo en Alexis Kouros vertelt de andere kant van het beroemde kidnappingverhaal 'Not without my daughter' van de Amerikaanse Betty Mahmoody. Eind jaren tachtig schreef Betty het boek over de bizarre vlucht met haar zesjarige dochter Mahtob uit Teheran waar zij door haar man werd vastgehouden. In 1990 werd het boek verfilmd met Sally Field in de hoofdrol. Zowel boek als speelfilm werden ingezet als Amerikaans propagandamiddel in de strijd tegen Ayatollah Khomeini.

'Without my daughter' laat dr. Sayyed Bozorg Mahmoody, de vader van Mahtob en de ex-man van Betty, aan het woord en werpt zo een heel ander licht op de 'kidnapping'. Anesthesist Mahmoody doet al ruim zestien jaar zijn best om in contact met zijn dochter te komen en is tot in het diepst van zijn wezen gekwetst door de leugens van Betty. Hij is een persona non grata in de VS en de documentairemakers reizen namens hem naar Amerika om in contact te komen met Mahtob. Helaas tevergeefs. Zowel de speelfilm 'Not without my daughter' als de documentaire 'Without my daughter' worden tijdens het IDFA vertoond.


bron (http://www.beautyenzo.nl/pre_home/1,2411,,00.html?/article/article_view_hlbm/0,2497,8-43-10260,00.html)

Goodnight
07-02-05, 19:17
Ik heb de film nooit gezien, het boek gedeeltelijk gelezen.Werd na een paar pagina's al misselijk van de hoofdpersoon die de onschuld zelve was.

Mijn gevoel verteld me dat er iets niet klopt aan dat hele verhaal.

Bovendien vraag ik me af waarom je in vredesnaam de naam van je verafschuwde echtgenoot aanhoudt...........

De docu heb ik ook niet gezien, wist niet eens dat er een docu was.Maar dit onderbouwt wel een beetje wat ik al aanvoelde: dat er iets niet klopt.

heb net het boek van Malika Kaddour uit: gestolen dochters.En hoewel ik het vreselijk vind dat je dat als ouder gebeurt, heb ik ook het gevoel dat de schrijfsters niet helemaal eerlijk zijn.

De film ga ik dus al helemaaaal niet kijken.

echnaton
07-02-05, 19:34
Geplaatst door Goodnight
Ik heb de film nooit gezien, het boek gedeeltelijk gelezen.Werd na een paar pagina's al misselijk van de hoofdpersoon die de onschuld zelve was.

Mijn gevoel verteld me dat er iets niet klopt aan dat hele verhaal.

Bovendien vraag ik me af waarom je in vredesnaam de naam van je verafschuwde echtgenoot aanhoudt...........

De docu heb ik ook niet gezien, wist niet eens dat er een docu was.Maar dit onderbouwt wel een beetje wat ik al aanvoelde: dat er iets niet klopt.

heb net het boek van Malika Kaddour uit: gestolen dochters.En hoewel ik het vreselijk vind dat je dat als ouder gebeurt, heb ik ook het gevoel dat de schrijfsters niet helemaal eerlijk zijn.

De film ga ik dus al helemaaaal niet kijken.

Ok Goodnight, ik moet nu opschieten want het begint al. In elk geval kan ik er vanavond over meepraten.

contradictio
07-02-05, 19:44
Geplaatst door echnaton
Not Without My Daughter

Vanavond op tv. Het is een tendentieuze film die een onwaar beeld van de moslimwereld geeft, volgens sommige recensies.

Kijken of niet?

Cinema.nl (http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6402940)

nee, ik niet kijken.... het is mij allemaal TE ECHT

echnaton
07-02-05, 21:56
Heel spannend allemaal. Wat mij opviel is dat hier ook al zaken aan de orde komen die Hirsi Ali noemt.

Ourzazate
07-02-05, 22:22
Geplaatst door echnaton
Heel spannend allemaal. Wat mij opviel is dat hier ook al zaken aan de orde komen die Hirsi Ali noemt.

Zoals...?


ps: Die film heb ik al eens gezien. Ik adviseer je de Docu die Orakel aangeeft ook te bekijken. Die werpt namelijk een totaal ander licht op het geheel. Zelf geloof ik dat die Betty het vnl te doen was om geld en de macht op haar kind waardoor ze onwaarheden en valse getuigenissen aflegt om het verhaal nog smeuiger te maken en de vader van het meisje in een kwaad daglicht te zetten. Dat verkoopt en zo heeft zij haar dochter precies waar ze haar hebben wil. Het tekent ook de situatie waar veel vaders in verkeren; bij een breuk tussen man en vrouw hitst de moeder het kind tegen haar vader op zodat het kind de vader gaat haten. Die vaders worden voor van alles en nog wat beticht alleen maar zodat de moeder volledige voogdijschap kan krijgen van de rechter. Walgelijk. Ik steun een organisatie zoals Fathers for Justice dan ook helemaal...:).

Zwarte Schaap
08-02-05, 02:00
Geplaatst door Orakel
Kun je best kijken, maar eigenlijk moet je gelijk daarna de docu
"Without my daughter" kijken:

Precies !

Goodnight
08-02-05, 08:36
Ben het helemaal met Ouarzazate eens!

Overigens heb ik Vertical Limit gekeken.

GroteWolf
08-02-05, 09:01
Ik heb die film al eens gezien. Best spannend. Of dit verhaal waar is weet ik niet maar ik denk wel dat het beeld van Iran in die tijd klopt. Maar ook daarover zijn documentaires,

catch28
08-02-05, 09:54
Over dat verhaal valt te twisten, de film en de hoofdrolspeelster vond ik teveel goed-slecht in ieder geval.

Ik denk wel dat Iran indertijd met Khomeini nogal 'ongezellig' was voor de westerse vrouw.

Ik weet dat Iran nu ook niet bepaald gezellig is voor andersdenkenden en zich anders gedragenden dan kuise moslims. 't Zal mij benieuwen wat er gebeurt als er twee mannen in Iran op straat met elkaar gaan zoenen, of als je als vrouw denkt - warm hier, ik trek vandaag mijn minirok aan.

contradictio
08-02-05, 10:15
helaas heb ik persoonlijk twee van dergeijke vergelijbare gevallen in mijn omgeving gehad... dus kom me niet vertellen dat het nooit gebeurt of dat de moeder "slecht" was etc etc... Het blijft nml een FEIT dat wetgeving in Arabische landen ervoor zorgt dat een vrouw naar haar kinderen kon fluiten en zeker als ze boven een bepaalde leeftijd zijn...

Geval1: Nederlandse vrouw + Marokkaanse man... ze gaan naar Marokko op "vakantie". Eenmaal daar zegt de man "we blijven hier", als je terug wilt ga je maar alleen (zonder de Kids).

Geval 2: Nederlandse vrouw + Marokkaanse man, migreren naar Marokko omdat de man hier niet kan aarden... Vrouw wordt jarenlang mishandeld en verdraagt het omdat ze anders naar de kids kan fluiten..(er is er zelfs voor gezorgd dat de kids in paspoort van de vader staan etc etc)

Laat ik er voor de volledigheid wel bijzeggen dat dit 8 jaar geleden was...

Dus even gechargeerd:
doe allemaal niet zo naief om te denken dat het niet voorkomt...of dat het wel aan de vrouw moet liggen dat het misgaat.. etc etc

echnaton
08-02-05, 10:16
Geplaatst door Ourzazate
Zoals...?


ps: Die film heb ik al eens gezien. Ik adviseer je de Docu die Orakel aangeeft ook te bekijken. Die werpt namelijk een totaal ander licht op het geheel. Zelf geloof ik dat die Betty het vnl te doen was om geld en de macht op haar kind waardoor ze onwaarheden en valse getuigenissen aflegt om het verhaal nog smeuiger te maken en de vader van het meisje in een kwaad daglicht te zetten. Dat verkoopt en zo heeft zij haar dochter precies waar ze haar hebben wil. Het tekent ook de situatie waar veel vaders in verkeren; bij een breuk tussen man en vrouw hitst de moeder het kind tegen haar vader op zodat het kind de vader gaat haten. Die vaders worden voor van alles en nog wat beticht alleen maar zodat de moeder volledige voogdijschap kan krijgen van de rechter. Walgelijk. Ik steun een organisatie zoals Fathers for Justice dan ook helemaal...:).

Ik heb de documentaire nog niet gezien maar als ik het goed begrijp gaat deze dus vooral over wat er naderhand gebeurde. Daarmee worden de feiten waarover de film gaat toch niet minder waar?

David
08-02-05, 10:36
Het is één van mijn favoriete camp-films. Hysterisch slecht, een soort "Dallas" in Iran. Beledigend voor moslims, beledigend voor vrouwen, beledigend voor de hele film-industrie.

Wil al jaren een vervolg maken - "Not Without My Make-up". Het komt er maar niet van, helaas.

Goodnight
08-02-05, 10:39
Geplaatst door contradictio
helaas heb ik persoonlijk twee van dergeijke vergelijbare gevallen in mijn omgeving gehad... dus kom me niet vertellen dat het nooit gebeurt of dat de moeder "slecht" was etc etc... Het blijft nml een FEIT dat wetgeving in Arabische landen ervoor zorgt dat een vrouw naar haar kinderen kon fluiten en zeker als ze boven een bepaalde leeftijd zijn...

Geval1: Nederlandse vrouw + Marokkaanse man... ze gaan naar Marokko op "vakantie". Eenmaal daar zegt de man "we blijven hier", als je terug wilt ga je maar alleen (zonder de Kids).

Geval 2: Nederlandse vrouw + Marokkaanse man, migreren naar Marokko omdat de man hier niet kan aarden... Vrouw wordt jarenlang mishandeld en verdraagt het omdat ze anders naar de kids kan fluiten..(er is er zelfs voor gezorgd dat de kids in paspoort van de vader staan etc etc)

Laat ik er voor de volledigheid wel bijzeggen dat dit 8 jaar geleden was...

Dus even gechargeerd:
doe allemaal niet zo naief om te denken dat het niet voorkomt...of dat het wel aan de vrouw moet liggen dat het misgaat.. etc etc

dat beweert ook niemand.....

En er zijn heus wel gevallen waarin de vader ervandoor gaat met de kids en de moeder ontredderd achterlaat.Of haar chanteert om in land van herkomts te wonen en anders kan ze naar haar kids kan fluiten.

Maar wat betreft het verhaal van deze mevrouw Mahmoody heb ik gewoon persoonlijk vraagtekens, wat overigens heel gezond is want alles zomaar klakkeloos voor waar aannemen is gebrek kritisch denken.

Ik weet ook dat sommige vrouwen echte bitches kunnen zijn en het kind als wapen gebruiken bij een echtscheiding...zeker als je weet dat het merendeel van de kinderen aan de vrouw wordt toegwezen.

Toen ik ging scheiden en mijn kind mocht gewoon naar zijn vader,verklaarden een hoop vrouwen mij voor gek.Hij zou hem nooit meer mogen zien volgens hen.

Mijn kind heeft altijd zowel bij hem als bij mij in het paspoort gestaan en ik ben nooit bang geweest dat hij er vandoor zou gaan en hem zou kidnappen.

Goodnight
08-02-05, 10:40
Geplaatst door David
Het is één van mijn favoriete camp-films. Hysterisch slecht, een soort "Dallas" in Iran. Beledigend voor moslims, beledigend voor vrouwen, beledigend voor de hele film-industrie.

Wil al jaren een vervolg maken - "Not Without My Make-up". Het komt er maar niet van, helaas.

:hihi:

nee jij hebt je handen nu vol :D

contradictio
08-02-05, 10:44
Geplaatst door Goodnight
dat beweert ook niemand.....

En er zijn heus wel gevallen waarin de vader ervandoor gaat met de kids en de moeder ontredderd achterlaat.Of haar chanteert om in land van herkomts te wonen en anders kan ze naar haar kids kan fluiten.

Maar wat betreft het verhaal van deze mevrouw Mahmoody heb ik gewoon persoonlijk vraagtekens, wat overigens heel gezond is want alles zomaar klakkeloos voor waar aannemen is gebrek kritisch denken.

Ik weet ook dat sommige vrouwen echte bitches kunnen zijn en het kind als wapen gebruiken bij een echtscheiding...zeker als je weet dat het merendeel van de kinderen aan de vrouw wordt toegwezen.

Toen ik ging scheiden en mijn kind mocht gewoon naar zijn vader,verklaarden een hoop vrouwen mij voor gek.Hij zou hem nooit meer mogen zien volgens hen.

Mijn kind heeft altijd zowel bij hem als bij mij in het paspoort gestaan en ik ben nooit bang geweest dat hij er vandoor zou gaan en hem zou kidnappen.


:duim:

David
08-02-05, 10:44
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

nee jij hebt je handen nu vol :D



Het zou wel mooi zijn. Na een barre tocht door woestijn & bergen, bedreigt door boosaardige baardmannen, heur beautycase tegen zich aan geklemt, ziet ze éíndelijk een Douglas. "We're home! Finally, we're home" huilt ze dan.

Goodnight
08-02-05, 10:46
Geplaatst door David
Het zou wel mooi zijn. Na een barre tocht door woestijn & bergen, bedreigt door boosaardige baardmannen, heur beautycase tegen zich aan geklemt, ziet ze éíndelijk een Douglas. "We're home! Finally, we're home" huilt ze dan. Of een ICI Paris...maar geloof me dan neem je ook genoegen met een Etos of zelfs Kruidvat :D

David
08-02-05, 10:51
Geplaatst door Goodnight
Of een ICI Paris...maar geloof me dan neem je ook genoegen met een Etos of zelfs Kruidvat :D


Wil jij Lolo Mahmoody spelen?

Goodnight
08-02-05, 10:56
Geplaatst door David
Wil jij Lolo Mahmoody spelen?

Voor nog geen lading Chanel 5 :ego:

mark61
08-02-05, 11:01
Ik vind het fantastischte moment van die film het eind, als ze zich een stoffig Koerdisch grensstadje insleept waar de aanwezigheid van Coca Cola duidelijk maakt dat ze het gered heeft tot in de Beschaving! Leve Turkije, het bastion van het Vrije Westen! :turkije:






:vreemd:

David
08-02-05, 11:06
Geplaatst door Goodnight
Voor nog geen lading Chanel 5 :ego:


En als ik er een liter 4711, een botoxje en een setje wimpers bij doe?

~Panthera~
08-02-05, 12:42
Geplaatst door David
En als ik er een liter 4711, een botoxje en een setje wimpers bij doe?

:hihi:

GroteWolf
08-02-05, 12:52
Het is een hetze.

Ourzazate
08-02-05, 12:52
Geplaatst door echnaton
Ik heb de documentaire nog niet gezien maar als ik het goed begrijp gaat deze dus vooral over wat er naderhand gebeurde. Daarmee worden de feiten waarover de film gaat toch niet minder waar?

Ik geloof niet dat je echt over 'feiten' kunt spreken in die film. Om dat te begrijpen moet je toch echt die docu zien waarvan iedere leek kan zien dat deze meer waarheden bezit dan die fictieve film gemaakt uit wellust en haat. Die docu gaat trouwens over de periode dat het gezin nog bij elkaar was, uit elkaar ging en de periode daarna. Wat ik nooit heb kunnen begrijpen is de slechtheid van vrouwen die vaders het recht ontnemen om hun kind te zien...:jammer:.

mark61
08-02-05, 12:53
Geplaatst door GroteWolf
Het is een hetze.

Nou ja, 4711 stinkt dan ook een uur in de wind.

Goodnight
08-02-05, 12:54
Geplaatst door David
En als ik er een liter 4711, een botoxje en een setje wimpers bij doe?

:ego:

heb ik ALLEMAAL niet nodig.























toch? :vreemd:

~Panthera~
08-02-05, 12:55
Geplaatst door Ourzazate
Ik geloof niet dat je echt over 'feiten' kunt spreken in die film. Om dat te begrijpen moet je toch echt die docu zien waarvan iedere leek kan zien dat deze meer waarheden bezit dan die fictieve film gemaakt uit wellust en haat. Die docu gaat trouwens over de periode dat het gezin nog bij elkaar was, uit elkaar ging en de periode daarna. Wat ik nooit heb kunnen begrijpen is de slechtheid van vrouwen die vaders het recht ontnemen om hun kind te zien...:jammer:.

Omdat in 95% het de "slechtheid" van de vaders is, die dit veroorzaakt, lullo.
Wat dacht je van ontvoeringen, sexueel misbruik ?
En dan lekker je kind meegeven ?
Dacht het even niet. :mad:

Goodnight
08-02-05, 13:02
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat in 95% het de "slechtheid" van de vaders is, die dit veroorzaakt, lullo.
Wat dacht je van ontvoeringen, sexueel misbruik ?
En dan lekker je kind meegeven ?
Dacht het even niet. :mad:

Hmm....eerlijk gezegd worden sommige vaders ook benadeeld Pantertje.
Sommige vrouwen maken ook sluw gebruik van de rechten die ze hebben.En dat gaat er niet altijd even eerlijk aan toe.

Ik ken een vrouw wiens man vreemd is gegaan, ze is van hem gescheiden en nu mag hij de kinderen niet meer zien.

Maak je het wel hun probleem.

Een andere vrouw, ook gescheiden, kreeg het voor elkaar dat de vader zijn zoon niet mocht zien pas als hij alimentatie betaalde.Nou heeft ze er wel recht op.Maar om je kind daardoor zijn vader te ontzeggen vind ik hard.
Een tijdje terug was hij aan het spelen met mijn zoon, vraagt ie ineens: zie jij je vader.Mijn zoon zei: ja.
Zegt dat arm kind: ik niet........

dat brak echt mijn hart.

En dan begrijp ik sommige vaders die door het dolle heen raken best wel.

Rabi'ah.
08-02-05, 13:06
Geplaatst door David
Het is één van mijn favoriete camp-films. Hysterisch slecht, een soort "Dallas" in Iran. Beledigend voor moslims, beledigend voor vrouwen, beledigend voor de hele film-industrie.

Wil al jaren een vervolg maken - "Not Without My Make-up". Het komt er maar niet van, helaas.

:haha:

~Panthera~
08-02-05, 13:06
Geplaatst door Goodnight
Hmm....eerlijk gezegd worden sommige vaders ook benadeeld Pantertje.
Sommige vrouwen maken ook sluw gebruik van de rechten die ze hebben.En dat gaat er niet altijd even eerlijk aan toe.

Ik ken een vrouw wiens man vreemd is gegaan, ze is van hem gescheiden en nu mag hij de kinderen niet meer zien.

Maak je het wel hun probleem.

Een andere vrouw, ook gescheiden, kreeg het voor elkaar dat de vader zijn zoon niet mocht zien pas als hij alimentatie betaalde.Nou heeft ze er wel recht op.Maar om je kind daardoor zijn vader te ontzeggen vind ik hard.
Een tijdje terug was hij aan het spelen met mijn zoon, vraagt ie ineens: zie jij je vader.Mijn zoon zei: ja.
Zegt dat arm kind: ik niet........

dat brak echt mijn hart.

En dan begrijp ik sommige vaders die door het dolle heen raken best wel.


Ik zei ook: 95%.
En onder vrouwen zijn inderdaad ook Bitches.
Maar om het dan te gaan bagataliseren dat het DUS weer de vrouwen zijn, waar het heel vaak aan zou liggen, geloof ik dus niet.
Heb teveel gezien.
Ook "jankende" vaders, die heel goed konden toneelspelen,en dus hun zin kregen, om daarna weer vrolijk door te kunnen gaan met misbruik.
Het vergt dus gewoon heel veel oplettendheid en zorgvuldigheid.

Rabi'ah.
08-02-05, 13:10
Geplaatst door ~Panthera~
Ik zei ook: 95%.
En onder vrouwen zijn inderdaad ook Bitches.
Maar om het dan te gaan bagataliseren dat het DUS weer de vrouwen zijn, waar het heel vaak aan zou liggen, geloof ik dus niet.
Heb teveel gezien.
Ook "jankende" vaders, die heel goed konden toneelspelen,en dus hun zin kregen, om daarna weer vrolijk door te kunnen gaan met misbruik.
Het vergt dus gewoon heel veel oplettendheid en zorgvuldigheid.

Ah, just admit it, 95% van de mensheid sucks.

Alleen zijn mannen ook nog dom, dus bij hun heb je 't iets eerder door. :hihi:

Goodnight
08-02-05, 13:11
Geplaatst door ~Panthera~
Ik zei ook: 95%. :D

En onder vrouwen zijn inderdaad ook Bitches.
Maar om het dan te gaan bagataliseren dat het DUS weer de vrouwen zijn, waar het heel vaak aan zou liggen, geloof ik dus niet.
Heb teveel gezien.
Ook "jankende" vaders, die heel goed konden toneelspelen,en dus hun zin kregen, om daarna weer vrolijk door te kunnen gaan met misbruik.
Het vergt dus gewoon heel veel oplettendheid en zorgvuldigheid. niet bagataliseren,maar soms vraag ik me wel eens af bij sommige kinderen of ze niet beter af waren bij hun vader.
Maar omdat ze de moeder is,krijgt ze in de meeste gevallen de kids.
Zoals mijn oude buurvrouw, die vervolgens gek werd als ze in het weekend niet uitkon.Dus als ze geen oppas had liet ze de kindjes alleen thuis.Oudste dochter van 7 moest dan de telefoon bij zich houden en op haar 2 broertjes van 4 en 2 'passen'......

Maar vergt idd veel oplettendheid en zorgvuldigheid,absoluut mee eens.

~Panthera~
08-02-05, 13:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Ah, just admit it, 95% van de mensheid sucks.

Alleen zijn mannen ook nog dom, dus bij hun heb je 't iets eerder door. :hihi:

Helemaal eens. :duim:

Rabi'ah.
08-02-05, 13:13
Geplaatst door ~Panthera~
Helemaal eens. :duim:

:D

En ik ben 't verder met Goodnight eens.

David
08-02-05, 13:18
Geplaatst door Rabi'ah.
Alleen zijn mannen ook nog dom, dus bij hun heb je 't iets eerder door. :hihi:


:droef:

Rabi'ah.
08-02-05, 13:20
Geplaatst door David
:droef:

Er zijn uitzonderingen. :wink:

~Panthera~
08-02-05, 13:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Er zijn uitzonderingen. :wink:

Ben het met allebei eens. :D

observer
08-02-05, 13:24
Geplaatst door Rabi'ah.
Ah, just admit it, 95% van de mensheid sucks.

Alleen zijn mannen ook nog dom, dus bij hun heb je 't iets eerder door. . ha nieuw wetenschappelijk bewijs laat zien dat mannen sneller denken dan vrouwen

mark61
08-02-05, 13:35
Daarentegen zijn er bijzonder weinig vrouwen die alimentatie aan hun man moeten betalen. Machtsmiddel. Kost de grootste moeite mannen te dwingen te betalen. Dus....

Ourzazate
08-02-05, 13:36
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat in 95% het de "slechtheid" van de vaders is, die dit veroorzaakt, lullo.
Wat dacht je van ontvoeringen, sexueel misbruik ?
En dan lekker je kind meegeven ?
Dacht het even niet. :mad:

Sexueel misbruik is vaak een truc om zo volledige voogdijschap te krijgen. Kinderen zijn heel gemakkelijk te bespelen en je kunt ze alles wijsmaken. Die ontvoeringen? Als je een organisatie bekijkt zoals Fathers for Justice dan is daar geen enkele man aan te treffen die zijn kind ooit heeft ontvoerd...:).

~Panthera~
08-02-05, 13:42
Geplaatst door Ourzazate
Sexueel misbruik is vaak een truc om zo volledige voogdijschap te krijgen. Kinderen zijn heel gemakkelijk te bespelen en je kunt ze alles wijsmaken. Die ontvoeringen? Als je een organisatie bekijkt zoals Fathers for Justice dan is daar geen enkele man aan te treffen die zijn kind ooit heeft ontvoerd...:).

"VAAK een truc" ook zo'n statement die kant nog wal slaat.
Ga eens praten met kinderen die het meegemaakt hebben.
Kom je achter de truc. :mad:

Rabi'ah.
08-02-05, 13:44
Geplaatst door ~Panthera~
"VAAK een truc" ook zo'n statement die kant nog wal slaat.
Ga eens praten met kinderen die het meegemaakt hebben.
Kom je achter de truc. :mad:

En toch zijn er verhalen bekend over misbruikzaken die later verzonnen bleken te zijn.........

mark61
08-02-05, 13:48
Geplaatst door ~Panthera~
"VAAK een truc" ook zo'n statement die kant nog wal slaat.
Ga eens praten met kinderen die het meegemaakt hebben.
Kom je achter de truc. :mad:

Je praat met de man die 100 miljoen moslima's vaginaal heeft onderzocht en elk BVML-huis in NL binnenstebuiten heeft gekeerd.

Rabi'ah.
08-02-05, 13:50
Geplaatst door mark61
Je praat met de man die 100 miljoen moslima's vaginaal heeft onderzocht en elk BVML-huis in NL binnenstebuiten heeft gekeerd.

:wtf:

Goodnight
08-02-05, 13:52
Geplaatst door mark61
Je praat met de man die 100 miljoen moslima's vaginaal heeft onderzocht en elk BVML-huis in NL binnenstebuiten heeft gekeerd.

:confused:

Rabi'ah.
08-02-05, 13:53
Joehoe Mark?

Sommige (sarcastische) opmerkingen behoeven uitleg.........

~Panthera~
08-02-05, 13:55
Geplaatst door Rabi'ah.
En toch zijn er verhalen bekend over misbruikzaken die later verzonnen bleken te zijn.........

En er zijn duizenden gevallen, waar het de waarheid is.
Dus wat willen we?
De goeden onder de kwaden laten lijden?

Lijkt me hier geen optie.

David
08-02-05, 13:57
Geplaatst door Ourzazate
geen enkele man aan te treffen die zijn kind ooit heeft ontvoerd...:).


Precies. K*twijven.

~Panthera~
08-02-05, 14:08
Geplaatst door David
Precies. K*twijven.

Precies.
mannen doen zoiets niet, ontvoeren.
nooit. :rolleyes:

mark61
08-02-05, 14:09
Geplaatst door Rabi'ah, Goodnight.
:wtf: :confused:

Jaha, dames, tis echt waar.

Ik heb geen zin om al die topics te gaan opzoeken, kijkt u het zelf even na? Het gaat over Ourzazate's persoonlijk vrouwenbesnijdenisstatistieken die betrouwbaarder zijn dan die van de WHO, de VN-vrouwenconferentie alsmede AI.
En het gaat over het gegeven dat volgens Anja Meulenbelt en Ceylan Weber moslima's 18x oververtegenwoordigd zijn tov. autovrouwen in BVML-huizen. Niet ten opzichte van SurAnt0-vrouwen overigens, dat is nog erger, geloof ik.

mark61
08-02-05, 14:11
Geplaatst door ~Panthera~
En er zijn duizenden gevallen, waar het de waarheid is.
Dus wat willen we?
De goeden onder de kwaden laten lijden?

Lijkt me hier geen optie.

Kijk gewoon naar waar de alimentatie vandaan moet komen, en hoe dat gaat.

Lees jij ook elke dag over die Marokkaanse vrouwen die hun man en kinderen in Marokko droppen en zijn paspoort afnemen?

David
08-02-05, 14:13
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.
mannen doen zoiets niet, ontvoeren.
nooit. :rolleyes:


95% van de mannen is daar sowieso te dom voor.

David
08-02-05, 14:14
Geplaatst door mark61
Lees jij ook elke dag over die Marokkaanse vrouwen die hun man en kinderen in Marokko droppen en zijn paspoort afnemen?


Zeg ik. K*twijven.

~Panthera~
08-02-05, 14:19
Geplaatst door mark61
Lees jij ook elke dag over die Marokkaanse vrouwen die hun man en kinderen in Marokko droppen en zijn paspoort afnemen?


Vraag aan Zourzazate.

Doen ze allemaal. Beuken hun man ook nog in elkaar.
Vooraf.
Geen wonder dat ze allemaal lid worden van die zijkzijserige mannenclub. :moe:

mark61
08-02-05, 14:43
Geplaatst door ~Panthera~
Vraag aan Zourzazate.

Doen ze allemaal. Beuken hun man ook nog in elkaar.
Vooraf.
Geen wonder dat ze allemaal lid worden van die zijksijserige mannenclub. :moe:

Ja ja, pleur me maar in 1 hutje met Ourza. Hij kan wel lekker koken, dacht ik.

zijk-sijs. Of ben je je Fries alvast aan het oefenen? Vooruitziende blik!

~Panthera~
08-02-05, 14:51
Geplaatst door mark61
Ja ja, pleur me maar in 1 hutje met Ourza. Hij kan wel lekker koken, dacht ik.

zijk-sijs. Of ben je je Fries alvast aan het oefenen? Vooruitziende blik!


Male-bonding again ? :fplet:

Ourzazate
08-02-05, 14:54
Geplaatst door ~Panthera~
"VAAK een truc" ook zo'n statement die kant nog wal slaat.
Ga eens praten met kinderen die het meegemaakt hebben.
Kom je achter de truc. :mad:

Ik ken kinderen die het hebben meegemaakt snoezepoes, maar ik weet ook dat moeders die smerige truc gebruiken om zo hun kroost bij zich te houden...:). Ook het geval bij die zaak waarin Michael Jackson schikte voor 20 miljoen dollar. Je kan mij niet wijsmaken dat als de moeder van een kind er achter komt dat iemand het kind anaal te grazen heeft genomen de moeder en kind wel tevreden zijn met een schikking...:). Dan zou je zeggen dat ze een rechtzaak aanspannen om zo MJ (in dit geval) achter de tralies te zetten en een flinke schadevergoeding af te dwingen...:).

Ourzazate
08-02-05, 14:55
Geplaatst door David
Precies. K*twijven.

Fathers for Justice!

:)

mark61
08-02-05, 14:58
Geplaatst door ~Panthera~
Male-bonding again ? :fplet:

Je snapt het niet, vrouwen drijven de meest uiteenlopende mannen vaak in elkaars armen.


Lees nog even terug. :hihi:

~Panthera~
08-02-05, 15:00
Geplaatst door Ourzazate
Ik ken kinderen die het hebben meegemaakt snoezepoes, maar ik weet ook dat moeders die smerige truc gebruiken om zo hun kroost bij zich te houden...:). Ook het geval bij die zaak waarin Michael Jackson schikte voor 20 miljoen dollar. Je kan mij niet wijsmaken dat als de moeder van een kind er achter komt dat iemand het kind anaal te grazen heeft genomen de moeder en kind wel tevreden zijn met een schikking...:). Dan zou je zeggen dat ze een rechtzaak aanspannen om zo MJ (in dit geval) achter de tralies te zetten en een flinke schadevergoeding af te dwingen...:).

A: ben ik geen snoezepoes.:)
B: voor 20 miljoen gooien de meesten hun principes wel overboord.:)
C: wel GOED gepraat, met die kinderen die het WEL hebben meegemaakt? of zijn die ook nog zo positief over hun "vader" ? :)

~Panthera~
08-02-05, 15:01
Geplaatst door mark61
Je snapt het niet, vrouwen drijven de meest uiteenlopende mannen vaak in elkaars armen.


Lees nog even terug. :hihi:

K graaf hem wel, jij digde het niet. :hihi:

:ego:

Ourzazate
08-02-05, 15:04
Geplaatst door mark61
Jaha, dames, tis echt waar.

Ik heb geen zin om al die topics te gaan opzoeken, kijkt u het zelf even na? Het gaat over Ourzazate's persoonlijk vrouwenbesnijdenisstatistieken die betrouwbaarder zijn dan die van de WHO, de VN-vrouwenconferentie alsmede AI.
En het gaat over het gegeven dat volgens Anja Meulenbelt en Ceylan Weber moslima's 18x oververtegenwoordigd zijn tov. autovrouwen in BVML-huizen. Niet ten opzichte van SurAnt0-vrouwen overigens, dat is nog erger, geloof ik.

Ik heb helemaal geen statistieken tav vrouwenbesnijdenis overlegd. Ik heb alleen aangegeven dat er verschillende vormen van vrouwenbesnijdenis zijn (Jemen speldeprikje, Somalie hele klitten afsnijden). Ook heb ik aangegeven dat ze onmogelijk alle vrouwen hebben kunnen controleren, ook niet een deel, want het is een intieme zaak en helemaal bij moslima's...:). Dus al die cijfers geloof ik niet zo snel...:).

Daarnaast heb ik aangetoond dat er helemaal geen factor 18 in het spel is, ik heb een factor 3 aangegeven, bij Surinaamse vrouwen was dat 6. Er zijn dus 3 x zoveel moslima's in een BVML huis dan autochtone vrouwen en 6x zoveel Surinaamse als autochtone vrouwen...:).

Dat kan wat zeggen en ook niets zeggen. Misschien zegt het wel dat Surinaamse vrouwen meer geneigd zijn om hulp te zoeken dan Nlse vrouwen. Ik weet het niet. Feit blijft wel dat AHA zich gezien de statistieken die aanwezig zijn eens zou moeten richten op de Surinaamse vrouwen...:).


Geplaatst door Ourzazate


3500 vrouwen in BVML huizen
autochtoon = 41% = 1435
allochtoon = 59% = 2065

23% van die 59% is moslima = 475
totaal aantal moslima's in NL = 450.000
dat is een percentage van 0,1 % (0,1% vd moslima's in NL zit in een huis)

1435:7.500.000 x100% = 0,02% (0,02% vd autochtone vr in NL zit in een huis)

Deze gegevens kun je uiteraard verfijnen waardoor je nog scherpere percentages krijgt. Als ik het percentage voor Surinaamse vrouwen uitreken kom ik uit op 0,13 (3500 x 59% x 8% = 165:125.000 (sur. vrouwen)).


Je kan ook een simpele berekening maken en zeggen dat er 475 moslima's zijn. Tav de gehele vrouwenbevolking is dat 0,006 % en tav de moslimabevolking dus 0,1%. Bij autochtonen vrouwen is dat 0,019% tav de gehele vrouwenbevolking. Dus tav de gehele vrouwenbevolking in NL is 0,006% een moslima die in een BVML huis zit. Gerelateerd naar het percentage dat geldt voor autochtone vrouwen is hier sprake van een factor 3 (simplistische benadering)...:).

:):):)

ps: Zou je Anja/Ceylan eens kunnen citeren waarin zij spreken over een factor 18...?

Ourzazate
08-02-05, 15:07
Geplaatst door ~Panthera~
A: ben ik geen snoezepoes.:)
B: voor 20 miljoen gooien de meesten hun principes wel overboord.:)
C: wel GOED gepraat, met die kinderen die het WEL hebben meegemaakt? of zijn die ook nog zo positief over hun "vader" ? :)

Nou, sexueel misbruik is wel heel erg vind je niet. En als de vermeende dader wel degelijk schuldig is dan kun je niet alleen rekenen op die 20 miljoen maar ook op een fikse gevangenisstraf voor die dader...:).

GroteWolf
08-02-05, 15:08
Zijn we hier nou nog steeds mee bezig? Kom op, eerwraak en onder druk uithuwelijken, waar leidt dat toe?

~Panthera~
08-02-05, 15:10
Geplaatst door Ourzazate
Nou, sexueel misbruik is wel heel erg vind je niet. En als de vermeende dader wel degelijk schuldig is dan kun je niet alleen rekenen op die 20 miljoen maar ook op een fikse gevangenisstraf voor die dader...:).

Ja, nu blijf je weer doorgaan over die Jackson freak.
Maar in andere gevallen gaat dat dus niet op, en is die geweldige "vader" wel degelijk de dader, en dus NIET raar, dat de moeder het kind NIET meegeeft. :)
Of is het dan ineens niet meer zo erg ?

Goodnight
08-02-05, 15:12
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, nu blijf je weer doorgaan over die Jackson freak.
Maar in andere gevallen gaat dat dus niet op, en is die geweldige "vader" wel degelijk de dader, en dus NIET raar, dat de moeder het kind NIET meegeeft. :)
Of is het dan ineens niet meer zo erg ? als pa zijn handjes niet thuis kon houden dan krijgt hij het kind echt niet...wat mij betreft dan.Ik denk zelfs bij twijfel niet.....want tsja zeker weten doe je het echt niet.....

maar dat geldt idem dito voor de nieuwe vriend van ma die zijn handjes ook niet thuis kon houden.Schijnt ook vaak voor te komen.

Ourzazate
08-02-05, 15:13
Geplaatst door GroteWolf
Zijn we hier nou nog steeds mee bezig? Kom op, eerwraak en onder druk uithuwelijken, waar leidt dat toe?

Dat leidt naar de stinkende anus van GroteWolf...:).

~Panthera~
08-02-05, 15:13
Geplaatst door Goodnight
als pa zijn handjes niet thuis kon houden dan krijgt hij het kind echt niet...wat mij betreft dan.Ik denk zelfs bij twijfel niet.....want tsja zeker weten doe je het echt niet.....

maar dat geldt idem dito voor de nieuwe vriend van ma die zijn handjes ook niet thuis kon houden.Schijnt ook vaak voor te komen.


Exactement.
Niets aan toe te voegen.

Goodnight
08-02-05, 15:13
Geplaatst door GroteWolf
Zijn we hier nou nog steeds mee bezig? Kom op, eerwraak en onder druk uithuwelijken, waar leidt dat toe? nergens toe...maar wat heeft het met het onderwerp te maken?

Ourzazate
08-02-05, 15:14
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, nu blijf je weer doorgaan over die Jackson freak.
Maar in andere gevallen gaat dat dus niet op, en is die geweldige "vader" wel degelijk de dader, en dus NIET raar, dat de moeder het kind NIET meegeeft. :)
Of is het dan ineens niet meer zo erg ?

We hadden het over moeders die valse beschuldigingen uiten tav de vaders om zo de kinderen bij zich te houden en de vader geen bezoekrecht heeft. Jij springt van de hak naar de tak...:).

~Panthera~
08-02-05, 15:17
Geplaatst door Ourzazate
We hadden het over moeders die valse beschuldigingen uiten tav de vaders om zo de kinderen bij zich te houden en de vader geen bezoekrecht heeft. Jij springt van de hak naar de tak...:).


Nee, want JIJ begon over al die "slechte vrouwen".
Vandaar ging het verder.

Ourzazate
08-02-05, 15:21
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, want JIJ begon over al die "slechte vrouwen".
Vandaar ging het verder.

Jazeker, al die slechte vrouwen die hun mannen valselijk beschuldigen alleen maar om die mannen te pesten en zodat ze hun kinderen niet mogen zien. Dat is precies wat er is gebeurd waaruit deze film is voortgevloeid...:). Vrouwen die dat doen zijn slecht ja, door en door slecht...:).

~Panthera~
08-02-05, 15:26
Geplaatst door Ourzazate
Jazeker, al die slechte vrouwen die hun mannen valselijk beschuldigen alleen maar om die mannen te pesten en zodat ze hun kinderen niet mogen zien. Dat is precies wat er is gebeurd waaruit deze film is voortgevloeid...:). Vrouwen die dat doen zijn slecht ja, door en door slecht...:).


En wat zei ik: 5% zijn ook bitches.
Maar 95% heeft wel degelijk een reden om dat te doen, en dan moeten kerels niet zijken.
Maar ook dan spelen ze de vermoorde onschuld.
En aan die klootzakken heb ik een nog grotere hekel.
Want vertel mij dan maar: wat is erger: je vader niet zien, of, in het ergste geval weer door je "vader" gegrepen worden?
Sorry, maar je bent niet wijs als je voor het laatste kiest.
Dan maar NIET naar de vader, het KIND gaat nl VOOR. :aftel:

Ourzazate
08-02-05, 15:30
Geplaatst door ~Panthera~
En wat zei ik: 5% zijn ook bitches.
Maar 95% heeft wel degelijk een reden om dat te doen, en dan moeten kerels niet zijken.
Maar ook dan spelen ze de vermoorde onschuld.
En aan die klootzakken heb ik een nog grotere hekel.
Want vertel mij dan maar: wat is erger: je vader niet zien, of, in het ergste geval weer door je "vader" gegrepen worden?
Sorry, maar je bent niet wijs als je voor het laatste kiest.
Dan maar NIET naar de vader, het KIND gaat nl VOOR. :aftel:

Hoe kom je in vredesnaam aan die getallen...? Vrouwen zijn bloeddorstige beesten als het gaat om hun kinderen, dat ze veranderen in fantasten na de scheiding is niet verwonderlijk...:).

Ik heb het niet over mannen die zich vergrijpen aan hun kinderen. Ik heb het over vrouwen die hun mannen willens en wetens dingen aansmeren in the court of law enkel en alleen om de mannen te pesten en om de mannen hun kinderen niet te laten bezoeken...:). Vaders die dus aangesloten zijn bij oa FfJ...:).

mark61
08-02-05, 15:32
Geplaatst door Ourzazate
...:).

@ Panth: Uw hofstatisticus heeft gesproken. Dan moet je m niet tegenspreken.

~Panthera~
08-02-05, 15:37
Geplaatst door Ourzazate

Ik heb het niet over mannen die zich vergrijpen aan hun kinderen. Ik heb het over vrouwen die hun mannen willens en wetens dingen aansmeren in the court of law enkel en alleen om de mannen te pesten en om de mannen hun kinderen niet te laten bezoeken...:). Vaders die dus aangesloten zijn bij oa FfJ...:).

Dat zijn die 5%.
Dat zei ik al.
De rest negeer je.
En die 5% heeft de rechter echt wel door, dan wordt er een omgangsregeling afgedwongen op represaille van een dwangsom a 250 pleuros per dag, en dan moeten ze wel.
Dus die zijkzijsclub is helemaal niet nodig.:)
Of heb je het nu steeds over jezelf ? :)

~Panthera~
08-02-05, 15:38
Geplaatst door mark61
@ Panth: Uw hofstatisticus heeft gesproken. Dan moet je m niet tegenspreken.

*proest* :):)

Ourzazate
08-02-05, 15:41
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zijn die 5%.
Dat zei ik al.
De rest negeer je.
En die 5% heeft de rechter echt wel door, dan wordt er een omgangsregeling afgedwongen op represaille van een dwangsom a 250 pleuros per dag, en dan moeten ze wel.
Dus die zijkzijsclub is helemaal niet nodig.:)
Of heb je het nu steeds over jezelf ? :)

Nogmaals hoe kom je aan die cijfers...?

Als waar is wat je zegt dan zouden er geen organisaties zoals FvJ zijn. Over de hele wereld is er een grote aanhang en zijn er sympathisanten. Dat mannen zich moeten verenigen en paleizen op moeten krabbelen om een statement duidelijk te maken is veelzeggend...:).

~Panthera~
08-02-05, 15:45
Geplaatst door Ourzazate
Nogmaals hoe kom je aan die cijfers...?

Als waar is wat je zegt dan zouden er geen organisaties zoals FvJ zijn. Over de hele wereld is er een grote aanhang en zijn er sympathisanten. Dat mannen zich moeten verenigen en paleizen op moeten krabbelen om een statement duidelijk te maken is veelzeggend...:).


Ja, dat ze dat doen is inderdaad VEELzeggend. :moe:
Nog even en ik ga huilen.
Die cijfers waren alleen maar om iets aan te tonen.

Als jij je zin nu even veranderd in "die procentueel in de minderheid zijnde kutwijven, die dat doen", dan zijn we er.:)

mark61
08-02-05, 15:49
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, dat ze dat doen is inderdaad VEELzeggend. :moe:
Nog even en ik ga huilen.
Die cijfers waren alleen maar om iets aan te tonen.

Als jij je zin nu even veranderd in "die procentueel in de minderheid zijnde kutwijven, die dat doen", dan zijn we er.:)

He won't, so don't bother. Als je toch bezig ben, begin nog s over BVML en vrouwenbesnijdenis.

Mij een zeiksijs noemen...pfioew

~Panthera~
08-02-05, 15:51
Geplaatst door mark61
He won't, so don't bother. Als je toch bezig ben, begin nog s over BVML en vrouwenbesnijdenis.

Mij een zeiksijs noemen...pfioew

I don't give a fuck, I know I am right. :ego:


valt wel mee, ja, sijs.

mark61
08-02-05, 15:55
Geplaatst door ~Panthera~
I don't give a fuck, I know I am right. :ego:


valt wel mee, ja, sijs.

Aren't we all? :

"Everybody's right, everybody's wrong. But someone must be wrong, when someone else is right."

Sham '69, 1978. :hihi:

GroteWolf
08-02-05, 15:55
Dat leidt naar de stinkende anus van GroteWolf....


Dit is in jouw cultuur natuurlijk heel beleefd. Ik pas me graag aan: Dank je.

Ourzazate
08-02-05, 16:04
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, dat ze dat doen is inderdaad VEELzeggend. :moe:
Nog even en ik ga huilen.
Die cijfers waren alleen maar om iets aan te tonen.

Als jij je zin nu even veranderd in "die procentueel in de minderheid zijnde kutwijven, die dat doen", dan zijn we er.:)

Ik zal het duidelijker maken. Als je alle mannen die hun kinderen misbruiken etc en alle vrouwen die hun kinderen misbruiken etc weg laat dan hou je dus mannen en vrouwen over die hun kinderen met liefde bejegenen. In dat clubje heb je zeer zeker meer vrouwen dan mannen die hun kinderen brainwashen zodat die vrouwen volledige voogdijschap krijgen. Mannen uit die groep zouden dat niet zo snel doen, daarnaast zijn ze over het algemeen niet in de positie om dat te doen (kind zit vaak bij moeder ook al heeft rechter nog geen uitspraak gedaan)...:).

Ourzazate
08-02-05, 16:06
Geplaatst door GroteWolf
Dit in jouw cultuur natuurlijk heel beleefd.

Wat is in mijn cultuur heel beleefd...?

~Panthera~
08-02-05, 16:10
Geplaatst door Ourzazate
Ik zal het duidelijker maken. Als je alle mannen die hun kinderen misbruiken etc en alle vrouwen die hun kinderen misbruiken etc weg laat dan hou je dus mannen en vrouwen over die hun kinderen met liefde bejegenen . In dat clubje heb je zeer zeker meer vrouwen dan mannen die hun kinderen brainwashen zodat die vrouwen volledige voogdijschap krijgen. Mannen uit die groep zouden dat niet zo snel doen, daarnaast zijn ze over het algemeen niet in de positie om dat te doen (kind zit vaak bij moeder ook al heeft rechter nog geen uitspraak gedaan)...:).


In dat clubje zul je ze dus ook niet vinden.
Want die gaan juist respectvol met elkaar om.
En dus ook met hun kinderen.
Vrouwen die hun kinderen dus bij de vader weghouden, is iets mee aan de hand.
En meestal niet "zomaar".

Try again.:)

Ourzazate
08-02-05, 16:55
Geplaatst door ~Panthera~
In dat clubje zul je ze dus ook niet vinden.
Want die gaan juist respectvol met elkaar om.
En dus ook met hun kinderen.
Vrouwen die hun kinderen dus bij de vader weghouden, is iets mee aan de hand.
En meestal niet "zomaar".

Try again.:)

Dus met al die vaders die aangesloten zijn bij FvJ is iets mee aan de hand...? Terwijl je aan Rabi3a het tegenovergestelde vertelt...:confused:.

:)

ps: Dat rode zie je heel goed. De kinderen met liefde bejegenen wil immers niet per saldo zeggen dat je de andere ouder ook zo bejegent...:).

~Panthera~
08-02-05, 18:27
Geplaatst door Ourzazate
Dus met al die vaders die aangesloten zijn bij FvJ is iets mee aan de hand...? Terwijl je aan Rabi3a het tegenovergestelde vertelt...:confused:.

:)

ps: Dat rode zie je heel goed. De kinderen met liefde bejegenen wil immers niet per saldo zeggen dat je de andere ouder ook zo bejegent...:).


Dat zeg ik niet, ik zeg dat die zijkzijzen andere manieren hebben om hun gelijk te halen, ipv zielig te gaan doen op een gebouw.

Dat tweede had ik al gezegd: er zijn ook bitches.
Blijven we herhalen ? :)

Ourzazate
08-02-05, 19:21
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zeg ik niet, ik zeg dat die zijkzijzen andere manieren hebben om hun gelijk te halen, ipv zielig te gaan doen op een gebouw.

Dat tweede had ik al gezegd: er zijn ook bitches.
Blijven we herhalen ? :)

Ja, en die bitches zijn zeker niet voor niets bitches he? Komt door de mannen ofnie?

ps: Welke andere maniere?

mark61
08-02-05, 20:04
Dit topic is onderhand nog zeikeriger dan de film die er de aanleiding voor was.

echnaton
08-02-05, 20:49
Geplaatst door mark61
Dit topic is onderhand nog zeikeriger dan de film die er de aanleiding voor was.

En niemand, werkelijk niemand, is ingegaan op de misstanden die in de film aan de orde kwamen.

mark61
08-02-05, 20:54
Geplaatst door echnaton
En niemand, werkelijk niemand, is ingegaan op de misstanden die in de film aan de orde kwamen.

Tis een zeikerige, eenzijdige film waarin persoonlijke relatieperikelen onder tafel worden geschoven tbv een potje Iranibashen.

Natuurlijk is ter van alles mis, maar dat wisten we al. Buiten het westen hebben vrouwen bitter weinig te vertellen, in islam. land of otherwise. Binnen het westen is het vaak ook geen pretje rond scheidingen. Alimentatie die niet betaald wordt, stalking, geweld, you name it. Verschil is voornamelijk kwantitatief. Verder nog iets?

~Panthera~
08-02-05, 21:02
Geplaatst door Ourzazate
Ja, en die bitches zijn zeker niet voor niets bitches he? Komt door de mannen ofnie?

ps: Welke andere maniere?

Die 5% bitches zijn gewoon bitches.

2. de rechter, maar dat had ik al gezegd.:)

Ourzazate
08-02-05, 23:35
Geplaatst door echnaton
En niemand, werkelijk niemand, is ingegaan op de misstanden die in de film aan de orde kwamen.

Dat doen we pas als je de docu hebt gezien...:). Waarom ga jij niet eens in op de misstanden in de film. Ik zal de spits ffkes afbijten: de belichting en het camerawerk was bagger tot het bot...:).

Ourzazate
08-02-05, 23:37
Geplaatst door ~Panthera~
Die 5% bitches zijn gewoon bitches.

2. de rechter, maar dat had ik al gezegd.:)

Ik geloof niet dat het maar 5% is...:).

Rechters luisteren eerder naar de moeder dan de vader en rechters luisteren helemaal naar het kind. En als dat kind dat ook nog eens gehersenspoeld is door zo'n potentiele helbewoonster (slecht en vals dat ze is) dan weet je wel waar dat naar toe gaat...:).