PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn moeder is wanhopig! Help mij

Halloumma3535
08-02-05, 15:13
Dag heren,

Mijn moeder is wanhopig!! Ze is erg verdrietig en bijna depressief aan het worden omdat ik nog vrijgezel ben. Ik wil haar via deze site toch weer een lach op haar gezicht toveren. Ben jij die spontane, lieve, gelovige, trotse schoonzoon waar mijn moeder zo lang op wacht?

Reageer dan snel!

leven2005
08-02-05, 22:30
Meid,
Alle moeders zijn volgens mij hetzelfde!!

Halloumma3535
09-02-05, 08:22
Dag Leven2005,

Onze moeders hebben het maar zwaar met ons.
Ze willen ons graag getrouwd zien. De familie's die de hand komen vragen, wijzen we meteen af. De reden die we opgeven is dat we een persoon zelf willen leren kennen zonder de druk van de familie's.
Maar waar leer je deze man kennen? Dacht probeer het maar hier!

greatmind
09-02-05, 17:45
nou, als je er leuk uitziet em het klikt, wie weet kunnen we dan ooit trouwen, ik sluit het niet bij voorbaat uit! Zie je reactie met belangstelling tegemoet. Ik zal je eerlijk zeggen: Ik ga niet met je trouwen voor je moeder, ik ga alleen met je trouwen als het tussen ons helemaal klikt!

ghafour
09-02-05, 21:48
salaam ik wil dolgraag de schoon zoon worden van je moeder dus hierbij ben ik een liefe jongen van 27 jaar en ben nog nooit getrouwd geweest en ben vrij enthousast

leven2005
09-02-05, 23:28
Hallo meid,

Absoluut de moeite waard om het te proberen! Waarom ook niet en je hebt gelijk familie wijzen we meteen af of dat nou altijd goed is weet ik niet maar ben het helemaal met je eens om een jongen eerst goed te leren kennen voordat je een keuze maakt wat gevolgen heeft voor de rest van je leven.
SUCCES!! Ik heb nog leuke neven voor je... hahhah

chebbilal2003
13-02-05, 10:37
ja meiden jullie zijn eigewijs,en je moeder die wilt je zekker niet met een eligaal laten trauwen de vraag is waarom?is omdat hij geen papieren heeft?nou ja wat is het voor onzin.ik ken hier eligaals jongens die met nederlandse meisjes zijn getrauwd en die meisjes zijn uiteidelijk moslims geworden en ze hebben al kindren en hebben heel goeie leven zou het niet goed lopen met een marokkaanse meid eigelijk,nou de meeste denken dat alle jongens alleen voor papieren zoeken.ik heb vaan me op de chat als ilegaal getchat nou wat ik alemaal hoorde van meisjes kan je echt niet verwachten,echt ik begrijp er niks van...het is geen belediging voor jullie of zo maar ik wil alleen maar weten waarom moet het zo.??

leven2005
13-02-05, 21:29
Hallo Chabilal2003,

Even voor alle duidelijkheid, de neven die moeders vaak voor je ingedachten hebben zijn jongens waar je mee opgegroeid bent en altijd als broer en zus omgegaan bent. Mijn persoonlijke mening is dat het met een ieder zou kunnen klikken, of je nou hier opgegroeid bent of in Marokko dat maakt niet uit. Bij mij is de afkomst heel erg belangrijk, hoe is zijn familie? Vooral de ouders en hoe staat de man tegenover zijn ouders? Respectvol of niet? Dat zegt voor mij heel veel over een man. Ik ben er namelijk erg van overtuigd dat een ieder ongeacht wat ze in hun jongeren jaren meemaken altijd de voetsporen van hun vader zullen volgen. De een komt er eerder achter dan de ander?? Dus illigaal of niet, de karaktereigenschappen van de persoon zelf zorgt ervoor of het klikt.

chebbilal2003
13-02-05, 23:37
beste leven
ik praat niet over alle marokkaanse meisjes en ook denk ik niet negatieve over.maar alleen de meeste meisjes hier vooraal in nl want dat heb ik wel meegemaakt.en ik heb het ook zovaak gehoord van illegaals jongens zoals iemand die ik echt ken als mijn zus nog niet getrauwd was had ik haar geadvisseerd om met hem te trauwen,hij heeft veel meisjes leren kennen en het klikte altijd goed en mag naar haar ouders gaan maar zodra hij erbij zegt dat hij illegaal is houd het op bij dat meisje en het is niet bij een meisje gebeurd maar bij veel en toe dacht ik ga een keertje op de chat maar eff proberen en toch gaat het in het begin heel goed op de chat met een meisje maar op het moment dat ik illegaal zeg woord ik geblokeerd,vind ik best wel jammer voor zo een snel reactie,maar echt vind ik ook jammer voor die ilegaal jongens die wel serieus zijn en echt op zoek naar relatie.en niet verkeerd van mij opvaten maar als je me niet gelooft kan ik het zelf eff laten zien.
groetjes

leven2005
15-02-05, 17:08
Beste chebbilal2003,
Ik begrijp je reactie erg goed en er zijn er genoeg die zeggen ik wil geen illigaal trouwen maar dat houdt in dat niet alle vrouwen zo zijn.
En ik geloof je als je zegt dat je bewijs hebt.
Maar zeg nou zelf.... het is toch ook niet de ideale situatie? En vooral in deze tijd, het is niet makkelijk om iemand binnen te halen. En een vrouw wil niet blijven werken, de kinderen moeten ook nog opgevoed worden.

samawi
19-02-05, 09:47
Hoi meid,

Ik wil wel jou moeder(en de mijne) blij maken(als je nog beschiekbaar bent)

De groeten
S :wohaa:

Sarihi
29-05-05, 01:31
Hoi, Hallouma.

Helaas heb ik pas vandaag je bericht gelezen. Dat je moeder wanhopig is, is niet de reden van mijn reactie, maar wel antrekkelijk.
Ik ben een sireiuse man en mijn reactie is ook eervol.
Als je geinteresseerd bent om elkaar te leren kennen, voorlopig via internet, reageer op dit bericht naar mijn e-mailadres.

vr. gr. Sarihi

[email protected]

mnr_jamal
16-07-06, 20:03
salaam 3walikoem

ik zou je graag beter wellen leren kenen.

en in contact komen.

ik hoor het nog wel van jou .

met vreindelijk groetjes

jamal

mnr_jamal
16-07-06, 20:03
salaam 3walikoem

ik zou je graag beter wellen leren kenen.

en in contact komen.

ik hoor het nog wel van jou .

met vreindelijk groetjes

jamal

said1975
17-01-07, 16:38
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem