PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Radicale islam lokt jongeren'



Mark
10-02-05, 10:31
'Radicale islam lokt jongeren'

- Bron: NOS Nieuws / Zembla
Gepubliceerd: donderdag 10 februari 2005 @ 09:55
Vanavond komt het tv-programma Zembla met een documentaire over radicale moslims in Nederland. Het hoofd van de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD), Sybrand van Hulst, spreekt daarin voor het eerst sinds de moord op Theo van Gogh openlijk over tal van zaken, zoals het Hofstadnetwerk, de radicale moslimjongeren en de manier waarop ze gerekruteerd worden.

Volgens Van Hulst zijn in ons land zo'n 1.000 radicale islamieten actief. Zeker enkele tientallen daarvan zijn bereid om geweld te gebruiken. De AIVD-chef zegt dat die groep moeilijk te bestrijden is. Het gaat volgens hem om verbanden die geen strakke organisatie hebben en geen centrale leiding. Terreurnetwerken als de Hofstadgroep zijn daarom moeilijk op te rollen, zo betoogt Van Hulst.

Jonge moslims blijken steeds meer op zoek te gaan naar een islam die hun frustraties en woede weerspiegelt. Dat maakt hen tot een gemakkelijke prooi voor rondreizende predikers van de Takfir wal Hijra, een stroming binnen de islam die geweld predikt tegen iedereen die anders denkt dan zijzelf.

De radicalisering van islamitische jongeren komt volgens Van Hulst onder meer door de negatieve manier waarop op dit moment over de islam wordt gesproken. Hij denkt dat de problemen voor een deel kunnen worden opgelost door ervoor te zorgen dat islamitische jongeren zich welkom voelen en dat ze zichzelf vanzelfsprekend als Nederlander beschouwen.

In Zembla komen ook als radicaal bekend staande imams aan het woord. Zij waarschuwen voor de rondreizende leermeesters van de Takfir wal Hijra, die jongeren bij de moskeeën aanklampen om ze te bekeren tot de ideologie van het geweld. Net als de AIVD zien de 'radicale imams' het terrorisme in Nederland als een integratieprobleem. Verder blijkt ook internet een grote rol te spelen bij de radicale bekering van jongeren. Zo is van de Marokkaanse jongeren 90% actief op het internet. Juist omdat deze jongeren worstelen met hun identiteit zijn ze een gemakkelijke prooi voor ronselaars op het internet.

-
Zembla, vanavond op Nederland 3 om 21.10 uur. De documentaire is na afloop on-line te zien.

IbnRushd
10-02-05, 10:43
Geplaatst door Mark


Jonge moslims blijken steeds meer op zoek te gaan naar een islam die hun frustraties en woede weerspiegelt. Dat maakt hen tot een gemakkelijke prooi voor rondreizende predikers van de Takfir wal Hijra, een stroming binnen de islam die geweld predikt tegen iedereen die anders denkt dan zijzelf.



Takfir wal Hijra. Erfgenamen van de Khawaardj in deze eeuw.

Mark
10-02-05, 11:39
Ik zie dat de eerste 2 prooien voor de Takfir wal Hijra zich al gemeldt hebben :hihi:

Ron Haleber
10-02-05, 13:13
Geplaatst door Mark
Ik zie dat de eerste 2 prooien voor de Takfir wal Hijra zich al gemeldt hebben :hihi:

Idd de supervrome Ibn is er al mee begonnen toe te juichen om leraren in elkaar te rammen. Zie zijn discussie met Mark61 die hem uiterst schijnheilig vindt! :gniffel:

Zwarte Schaap
10-02-05, 13:15
Ik wil me aanmelden, wie heeft adressen en/of telefoonnummers waar ik me kan aanmelden?

Dutchess
10-02-05, 13:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik wil me aanmelden, wie heeft adressen en/of telefoonnummers waar ik me kan aanmelden?


112. Vragen naar afdeling psychiatrie.

Overigens, ik ben zelf in snel tempo aan het radicaliseren. Las dit weekend een uitgebreid interview met de 'dames' van de hofstadgroep in de volkskrant. Heeft iemand daar misschien een telefoonnummer van?Ik heb een ontzettende behoefte om met ze in 'dialoog' te treden. :ninja2:

De AIVD heeft gelijk volgens mij. Kun je nagaan. Het moet nota bene de AIVD zijn die een verstandig geluid laat horen, dit is toch gewoon de wereld op z'n kop?

Zwarte Schaap
10-02-05, 13:49
Geplaatst door Dutchess
112. Vragen naar afdeling psychiatrie.

Overigens, ik ben zelf in snel tempo aan het radicaliseren. Las dit weekend een uitgebreid interview met de 'dames' van de hofstadgroep in de volkskrant. Heeft iemand daar misschien een telefoonnummer van?Ik heb een ontzettende behoefte om met ze in 'dialoog' te treden. :ninja2:

De AIVD heeft gelijk volgens mij. Kun je nagaan. Het moet nota bene de AIVD zijn die een verstandig geluid laat horen, dit is toch gewoon de wereld op z'n kop?

112 bellen? Werk je daar dan bij de psychiatrie? Moet ik zo in contact met je komen dat je lid wilt worden van mijn groupie? Ik heb geen groupie hoor.

contradictio
10-02-05, 14:00
Geplaatst door Mark
'Radicale islam lokt jongeren'

- Bron: NOS Nieuws / Zembla
Gepubliceerd: donderdag 10 februari 2005 @ 09:55
Vanavond komt het tv-programma Zembla met een documentaire over radicale moslims in Nederland. Het hoofd van de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD), Sybrand van Hulst, spreekt daarin voor het eerst sinds de moord op Theo van Gogh openlijk over tal van zaken, zoals het Hofstadnetwerk, de radicale moslimjongeren en de manier waarop ze gerekruteerd worden.

Volgens Van Hulst zijn in ons land zo'n 1.000 radicale islamieten actief. Zeker enkele tientallen daarvan zijn bereid om geweld te gebruiken. De AIVD-chef zegt dat die groep moeilijk te bestrijden is. Het gaat volgens hem om verbanden die geen strakke organisatie hebben en geen centrale leiding. Terreurnetwerken als de Hofstadgroep zijn daarom moeilijk op te rollen, zo betoogt Van Hulst.

Jonge moslims blijken steeds meer op zoek te gaan naar een islam die hun frustraties en woede weerspiegelt. Dat maakt hen tot een gemakkelijke prooi voor rondreizende predikers van de Takfir wal Hijra, een stroming binnen de islam die geweld predikt tegen iedereen die anders denkt dan zijzelf.

De radicalisering van islamitische jongeren komt volgens Van Hulst onder meer door de negatieve manier waarop op dit moment over de islam wordt gesproken. Hij denkt dat de problemen voor een deel kunnen worden opgelost door ervoor te zorgen dat islamitische jongeren zich welkom voelen en dat ze zichzelf vanzelfsprekend als Nederlander beschouwen.

In Zembla komen ook als radicaal bekend staande imams aan het woord. Zij waarschuwen voor de rondreizende leermeesters van de Takfir wal Hijra, die jongeren bij de moskeeën aanklampen om ze te bekeren tot de ideologie van het geweld. Net als de AIVD zien de 'radicale imams' het terrorisme in Nederland als een integratieprobleem. Verder blijkt ook internet een grote rol te spelen bij de radicale bekering van jongeren. Zo is van de Marokkaanse jongeren 90% actief op het internet. Juist omdat deze jongeren worstelen met hun identiteit zijn ze een gemakkelijke prooi voor ronselaars op het internet.

-
Zembla, vanavond op Nederland 3 om 21.10 uur. De documentaire is na afloop on-line te zien.

Die jongeren worstelen niet met hun identiteit... ze worstelen met de hypocriete samenleving... die van thuis en die buiten de deur.. :moe:
Als er dan iemand langs komt die begrip toont voor hun strijd, hun houvast/orde geeft en hun de eigen religie uitlegt iets wat de eigen ouders niet konden of wisten..... tja, dan blijven het jongeren met net te winig kennis en inzicht om in te zien dat haat niet de weg van de Profeten was...

Mark
10-02-05, 14:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik wil me aanmelden, wie heeft adressen en/of telefoonnummers waar ik me kan aanmelden?

je onderschrift en tekst onder je avatar zijn fantastisch :)

ps. roep nog een paar keer dat je lid wilt worden en je krijgt vast wel een uitnodiging om lid te worden van een msn groep :vierkant:

IbnRushd
11-02-05, 09:25
Geplaatst door Mark
Ik zie dat de eerste 2 prooien voor de Takfir wal Hijra zich al gemeldt hebben :hihi:

Ach..., onwetende,... ik ben juist tegen die groep(en). Vandaar dat ik ze als erfgenamen van khawaardj heb bestempeld.

Effe voor de duidelijkheid: Khawaardj waren degenen die Ali ibn Abi Talib, moge Allah tevreden over hem zijn, vermoord hebben. Khawaardj zijn de eerste échte sekte die in opstand kwamen. Zij kwamen juist met radicale opvattingen die zéér in contrast waren met de Qoran... maar goed... dit wist je niet, dus ik vergeef je wel.... Maar voortaan wel opletten wat je zegt :duim:

IbnRushd
11-02-05, 09:26
Geplaatst door Ron Haleber
Idd de supervrome Ibn is er al mee begonnen toe te juichen om leraren in elkaar te rammen. Zie zijn discussie met Mark61 die hem uiterst schijnheilig vindt! :gniffel:

Je leest zeker de telegraaf? Maakt niet uit. Immers het is jouw probleem :zwaai:

Wat betreft Mark61 met zijn grappige uitspraken... het is niet eens waard om daarop te reageren. :)

sjaen
11-02-05, 09:53
Wilders heeft 't over 150 radicale jonger AIVD over 1000 :confused:



Ach die puberschaapjes komen gewoon een hoop liefde tekort :fpotver: :fplet:

S@deeQ
11-02-05, 16:46
Geplaatst door sjaen


Ach die puberschaapjes komen gewoon een hoop liefde tekort :fpotver: :fplet:

:fuckit: inderdaad

die arme gasten kunnen wel een pijp beurtje gebruiken :tik:

Rabi'ah.
11-02-05, 18:39
Geplaatst door contradictio
Die jongeren worstelen niet met hun identiteit... ze worstelen met de hypocriete samenleving... die van thuis en die buiten de deur.. :moe:
Als er dan iemand langs komt die begrip toont voor hun strijd, hun houvast/orde geeft en hun de eigen religie uitlegt iets wat de eigen ouders niet konden of wisten..... tja, dan blijven het jongeren met net te winig kennis en inzicht om in te zien dat haat niet de weg van de Profeten was...

Helemaal mee eens.

observer
11-02-05, 23:17
Geplaatst door contradictio
Die jongeren worstelen niet met hun identiteit... ze worstelen met de hypocriete samenleving... die van thuis en die buiten de deur.. :moe:
Als er dan iemand langs komt die begrip toont voor hun strijd, hun houvast/orde geeft en hun de eigen religie uitlegt iets wat de eigen ouders niet konden of wisten..... tja, dan blijven het jongeren met net te winig kennis en inzicht om in te zien dat haat niet de weg van de Profeten was... het zijn gewoon verwende snotapen die alles willen zonder er voor te doen en die zich laten omlullen door manipulerende types die ze het paradijs beloven

je afkeren ergens van is geen strijd leveren het is vluchten

Ron Haleber
12-02-05, 11:02
Geplaatst door IbnRushd
Je leest zeker de telegraaf? Maakt niet uit. Immers het is jouw probleem :zwaai:

Wat betreft Mark61 met zijn grappige uitspraken... het is niet eens waard om daarop te reageren. :)

Leuk om te horen dat het in elkaar slaan van leraren mijn en Mark61's probleem is en niet dat van jou!

Ik moet je als oud-leraar teleurstellen dat dit 'grappig' gedrag van jou het onderwijs onmogelijk maakt en het niveau ervan terug brengt naar de steentijd van holbewoners... Maar dat is natuurlijk precies het niveau van jouw 'ware islam' die flink school maakt bij het vmbo!

Met dank voor de bijdrage daaraan van jou als vrome moslim. Het draagt idd bij tot een erg positief beeld over de islam in Nederland! :kotsen2:



Mark61 na te lezen op:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=129038

Ron Haleber
12-02-05, 11:14
Geplaatst door observer
het zijn gewoon verwende snotapen die alles willen zonder er iets voor te doen en die zich laten omlullen door manipulerende types die ze het paradijs beloven

je afkeren ergens van is geen strijd leveren het is vluchten

Observer dat lijkt me juist. Vreemd dat we er nu in NL pas aan toekomen om de islam-zaak om te draaien:


Die jongeren worstelen niet met hun identiteit... ze worstelen met de hypocriete samenleving... die van thuis en die buiten de deur..

Als er dan iemand langs komt die begrip toont voor hun strijd, hun houvast/orde geeft en hun de eigen religie uitlegt iets wat de eigen ouders niet konden of wisten..... tja, dan blijven het jongeren met net te winig kennis en inzicht om in te zien dat haat niet de weg van de Profeten was...


Niet de jongeren maar de samenleving worstelt nu met haar identiteit:

wat te doen met die hypocriete jongeren in de steek gelaten door even hypocriete ouders die idem dito hun verantwoordelijkheid ontlopen...

Crimineel gedrag op te hangen aan Islam is een versleten grap die binnenkort niemand in Nederland meer pikt maar uitkotst...

Dat de Marokkanen die wel hun verantwoordelijkheid nemen daarvan het slachtoffer worden, interesseert die vmbo-ers geen ene sikkepit. Zij beroepen zich toch op de Islam? En dus hebben ze altijd gelijk!

mark61
12-02-05, 11:41
Geplaatst door IbnRushd
Wat betreft Mark61 met zijn grappige uitspraken... het is niet eens waard om daarop te reageren. :)

Je weet zelf niet hoe je die tegenstrijdigheid in jezelf moet verklaren. Pieker gerust nog even door. Ik hoop dat het niet geweldsverheerlijking + islam = .... wordt.

mark61
12-02-05, 11:44
Geplaatst door contradictio
Die jongeren worstelen niet met hun identiteit... ze worstelen met de hypocriete samenleving... die van thuis en die buiten de deur.. :moe:
Als er dan iemand langs komt die begrip toont voor hun strijd, hun houvast/orde geeft en hun de eigen religie uitlegt iets wat de eigen ouders niet konden of wisten..... tja, dan blijven het jongeren met net te winig kennis en inzicht om in te zien dat haat niet de weg van de Profeten was...

Nee? Wat is die identiteit dan? Welke strijd? Die om de nieuwste nokia & prada's? Tis eerder dat hun ouders teveel houvast en orde geven en de maatschappij te weinig. En nog verschillend van aard ook.

Ron Haleber
12-02-05, 12:04
Geplaatst door mark61
Je weet zelf niet hoe je die tegenstrijdigheid in jezelf moet verklaren. Pieker gerust nog even door. Ik hoop dat het niet geweldsverheerlijking + islam = .... wordt.

Mark61 jouw hoop is tevergeefs want Ibn leverde al bewijs voor het tegendeel! :nerd:

Het is dus bij Ibn: geweldsverheerlijking + islam... :auw:

Alleen is het nog effe afwachten wanneer het knopje echt omgaat en het select gezelschap van Ware broeders er weer een actief lid bij heeft...! :fpetaf:

contradictio
12-02-05, 12:37
Geplaatst door mark61
Nee? Wat is die identiteit dan? Welke strijd? Die om de nieuwste nokia & prada's? Tis eerder dat hun ouders teveel houvast en orde geven en de maatschappij te weinig. En nog verschillend van aard ook.


"Jullie" snappen er echt werkelijk niets van (van Marokkaanse jongeren..).. ik blijf het niet herhalen als Marokkaanse jongere zijnde die de cultuur dus van binnenuit kent.

Die jongens waar jullie zo op gefocust zijn Nokia en Prada' dat zijn niet de Jongeren die vatbaar zijn voor radicalisme.. dat zijn de jongeren die willen genieten van het leven en geen opofferingen willen maken voor hun geloof.. EN DAT WEET IEDEREEN... De prada jongeren zijn juist zeer goed geintegreerd, gaat uit en naar de disco, niet dat ze erg hoge functies hebben of geweldige bannen maar ze werken wel immers ze moeten die dure spullen hebben (op een enkeling na die gewoon jat)... etc etc

De jongeren die vatbaar zijn voor de radicale islam zijn JUIST DIE MET HERSENEN, die BESEFFEN dat dit leven slechts spel en tijdverdrijf is om te testen wie goede werken nastreeft.... Nogmaals ik herhaal het voor de laatste keer.. ZIJ ZIJN DE HYPOCRISIE, DE VELE MASKERS DIE ZE OP MOETEN ZETTEN ZAT... de hypocrisie en cultuur in eigen huis en de hypocrisie op school en op het werk... in de maatschappij..

Eigenlijk boeit het me niet wat niet Marokkanen wel en niet denken wat de oorzaken zijn. Er valt toch niets op te lossen van buitenaf. De Marokkaanse jeugd moet het ZELF doen... zij moeten nu hun ouders uit gaan leggen wat Islam is en hun kinderen starks goed gaan opvoeden.. zij moeten vechten tegen elk vooroordeel van de wereld buitenshuis en tegen de eigen gemeenschap die hun de eigen normen en waarden probeert op te leggen omdat ze zich een bedreigde diersoort voelen.. Zijn moeten daarin een eigen weg zien te vinden gebaseerd op de normen en waarden waarop ze terug grijpen (de Islam)...een zware taak..

mark61
12-02-05, 12:47
Geplaatst door contradictio
"Jullie" snappen er echt werkelijk niets van (van Marokkaanse jongeren..).. ik blijf het niet herhalen als Marokkaanse jongere zijnde die de cultuur dus van binnenuit kent.

Ik ben geen jullie, ik ben Mark61. Graag individuen aanspreken. Ik ken de cultuur ook van binnenuit, moet je daar NLMarokkaan voor zijn?


Die jongens waar jullie zo op gefocust zijn Nokia en Prada' dat zijn niet de Jongeren die vatbaar zijn voor radicalisme..

Denk je dat nog echt? Het verwarrende zit juist in die jongens. Kijk s naar Ibn Rushd hier. Kijk naar WSDB. Kijk naar jongens met stichtelijke, vrome moeslimboodschappen en avatars en onderschriften die een geheel andere levensinstelling verraden. Kijk naar de MoBs. Jij wil het misschien niet zien, maar dat omslaan van het ene uiterste naar het andere komt regelmatig voor, en terug en weer heen ook nog bij één persoon. Ik heb op dit forum citaten gezien van moskeebezoekers over andere bezoekers, zo van: vorige week zoop hij nog, en volgende week ws. weer.

¡Abre los ojos!

De rest ga ik nog lezen, moet weg.

Was getekend: Jullie

contradictio
12-02-05, 13:21
Geplaatst door mark61
Ik ben geen jullie, ik ben Mark61. Graag individuen aanspreken. Ik ken de cultuur ook van binnenuit, moet je daar NLMarokkaan voor zijn?



Denk je dat nog echt? Het verwarrende zit juist in die jongens. Kijk s naar Ibn Rushd hier. Kijk naar WSDB. Kijk naar jongens met stichtelijke, vrome moeslimboodschappen en avatars en onderschriften die een geheel andere levensinstelling verraden. Kijk naar de MoBs. Jij wil het misschien niet zien, maar dat omslaan van het ene uiterste naar het andere komt regelmatig voor, en terug en weer heen ook nog bij één persoon. Ik heb op dit forum citaten gezien van moskeebezoekers over andere bezoekers, zo van: vorige week zoop hij nog, en volgende week ws. weer.

¡Abre los ojos!

De rest ga ik nog lezen, moet weg.

Was getekend: Jullie

jullie was omdat ik gelijk er ook anderen dan jij mee aansprak...
Het omslaan van het ene naar het andere komt OOK voor...
En ja, je moet een Marokkaan zijn om de cultuur van binnen te kennen.. Als je denkt dat je die als Nederlander echt te zien krijgt (zelfs al heb je jaren in Marokko gewoond of zo) dan snap je nog niet hoe Marokkanen in elkaar steken...Maar goed, maakt allemaal niet uit.. ik heb mijn bijdrage geleverd...

ZULLEN WE HET AAN DE "Ibn Rushd's en WSDB en de jongens met stichtelijke, vrome moeslimboodschappen en avatars en onderschriften die een geheel andere levensinstelling verraden" OVERLATEN OM ZELF HUN EIGEN MENINGEN TE UITEN IPV ZE TE BESTEMPELEN ALS "vatbaar voor radicalisme".. Ik weet niet hoe goed jij je mede forum genoten kent maar ik ken ze dus niet....


Ik blijf erbij:

De jongeren die vatbaar zijn voor de radicale islam zijn JUIST DIE MET HERSENEN, die BESEFFEN dat dit leven slechts spel en tijdverdrijf is om te testen wie goede werken nastreeft.... Nogmaals ik herhaal het voor de laatste keer.. ZIJ ZIJN DE HYPOCRISIE, DE VELE MASKERS DIE ZE OP MOETEN ZETTEN ZAT... de hypocrisie en cultuur in eigen huis en de hypocrisie op school en op het werk... in de maatschappij..

Een aanwijzing in deze... ga na wat de achtergrond was van al diegenen die aanslagen hebben gepleegd op en vanaf 9/11. Osama bin Laden is een saillant voorbeeld van iemand die de hypocrisie zat is.

getekend..
Contradictio

contradictio
12-02-05, 13:46
Geplaatst door Jarir Tabari
Zeg Jullie & Zullie is de vrome jonge moslim die weinig verkeerds op zijn kerfstok heeft, dan al uitgestorven? In welk boek staat dat? :fpiraat:


nee hoor die is niet uitgestorven... maar wel zeldzaam/een bedreigde diersoort ;)

Ron Haleber
12-02-05, 13:49
Geplaatst door contradictio

De jongeren die vatbaar zijn voor de radicale islam zijn JUIST DIE MET HERSENEN, die BESEFFEN dat dit leven slechts spel en tijdverdrijf is om te testen wie goede werken nastreeft....

Een aanwijzing in deze... ga na wat de achtergrond was van al diegenen die aanslagen hebben gepleegd op en vanaf 9/11. Osama bin Laden is een saillant voorbeeld van iemand die de hypocrisie zat is.

getekend..
Contradictio

Contradictio bedankt voor deze nuttige islam-informatie.

Ik zat me namelijk allang af te vragen wat Mohamed Atta na al die cursussen in de Al Furqaan wel nachtenlang in Las Vegas had te zoeken met gokken, zuipen en snollen versieren?

Nu weet ik het: Voor Mohamed Atta en zijn broeders was het slechts "tijdverdrijf om te testen wie goede werken nastreeft...!!!"

Daar was ikzelf nu nooit opgekomen! Daar moet je dus Marokkaan voor zijn om die verborgen listen van de ware geloofsijver voor te kennen!


Veel plezier dus toegewenst met je 'testen van hypocrisie' in de casino's en in de Yab Yums - wel ff je sprada's aantrekken en je nokia meenemen voor 't geval OBL of een ander persoon "met hersenen" je wil bellen!

contradictio
12-02-05, 13:57
Geplaatst door Ron Haleber
Contradictio bedankt voor deze nuttige islam-informatie.

Ik zat me namelijk allang af te vragen wat Mohamed Atta na al die cursussen in de Al Furqaan wel nachtenlang in Las Vegas had te zoeken met gokken en snollen versieren?

Nu weet ik het: Voor Mohamed Atta en zijn broeders was het slechts "tijdverdrijf om te testen wie goede werken nastreeft...!!!"

Daar was ikzelf nu nooit opgekomen! Daar moet je dus Marokkaan voor zijn om die verborgen listen van de geloofsijver voor te kennen!


Veel plezier dus toegewenst met je 'testen van hypocrisie' in de casino's en in de Yab Yums - wel ff je sprada's aantrekken en je nokia meenemen voor 't geval OBL of een ander persoon met hersens je wil bellen!

Gokken en snollen versieren... hmm, inside FBI info? of Telegraaf nieuws net asl dat Pistolen Paultje uitgeroepen is tot dieren beschermer van het jaar enzo... Media... tjah...

http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Mohammad-Atta

His German friends describe him as an intelligent man with religious beliefs who grew angry over the Western policy toward the Middle

Atta started attending an Islamic prayer group at the university, and is thought to have recruited for fundamentalist causes there. Other students remember him making strident anti-American and anti-Semitic statements. In a visit home to Egypt in 1998, his former friends noticed that he had become much more of a religious fundamentalist than he had been before

Atta and the other hijackers began to work at appearing normal, shaving their beards and avoiding known radicals. Starting in 2000, the CIA put Atta under surveillance in Germany.

In the week before the attack, Atta was seen drinking and playing video games in a Florida sports bar. He also apparently visited each of the hijacking teams to ensure that everything was in place for the hijackings.

Ron Haleber
12-02-05, 14:03
Geplaatst door contradictio
Gokken en snollen versieren... hmm, inside FBI info? of Telegraaf nieuws net asl dat Pistolen Paultje uitgeroepen is tot dieren beschermer van het jaar enzo... Media... tjah...

http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Mohammad-Atta

Atta and the other hijackers began to work at appearing normal, shaving their beards and avoiding known radicals.


Je moet natuurlijk je eigen biografische verwijzing wel ff uitlezen:


"Atta, along with at least five other future hijackers, traveled to Las Vegas at least six times in the Summer of 2001. They reportedly drank alcohol, gambled, and paid strippers to perform lap dances for them.[http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/chronicle/archive/2001/10/04/MN102970.DTL] In the week before the attack, Atta was seen drinking and playing video games in a Florida sports bar. He also apparently visited each of the hijacking teams to ensure that everything was in place for the hijackings."


Neem dus maar een voorbeeld aan deze Ware Gelovige "met hersenen"...! See you later in Holland Casino en Yab Yum!

contradictio
12-02-05, 14:06
Geplaatst door Ron Haleber
Je moet natuurlijk je eigen biografische verwijzing wel ff uitlezen:


Atta, along with at least five other future hijackers, traveled to Las Vegas at least six times in the Summer of 2001. They reportedly drank alcohol, gambled, and paid strippers to perform lap dances for them.[http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/chronicle/archive/2001/10/04/MN102970.DTL] In the week before the attack, Atta was seen drinking and playing video games in a Florida sports bar. He also apparently visited each of the hijacking teams to ensure that everything was in place for the hijackings.


'k was nog niet klaar met copy paste...
Goed 1 week voor het gebeuren heeft ie gedronken (wat?) en video games gespeeld... dus hele jaren van radicalisme en vrome moslim zijn... Het doel.. het doel..

Ron Haleber
12-02-05, 14:12
Geplaatst door contradictio
'k was nog niet klaar met copy paste...

Wel erg goedkoop smoesje... :aftel:



Geplaatst door contradictio

Goed 1 week voor het gebeuren heeft ie gedronken (wat?)

en video games gespeeld... dus hele jaren van radicalisme en vrome moslim zijn... Het doel.. het doel..

Dat is een goeie: hij dronk Spa Rood...!

Hoeveel meiden heeft hij in Hamburg niet belogen en bedrogen? Geef de nodige hadith daarvoor?



Dat het doel de middelen heiligt hoef je ons niet te vertellen!

Dat heeft half Nederland ondertussen wel door als het om moslims "met hersenen" van jouw kaliber gaat! :D :D :D




P.S. gelieve Med Atta niet met Bil@l te verwarren. Die gaat vooralsnog niet zover in zijn geloofsijver!

Ron Haleber
12-02-05, 14:34
Ik doe de rest van de copy-paste maar ff voor je: de biografie-link van de Helden van OBL is voor jou zeker leerzaam!

De broedermoslims "met hersenen" (de OBL-club), het grote voorbeeld voor Marokkaan Contradictio - gaan ff lekker op de islamitische toer:


Las Vegas -- Samantha remembers the killer settling into the crushed red velvet chair, staring blankly up at her while she undulated her hips inches from his face.

He didn't look evil, she said. Not even interesting. Certainly not like a man who would, just three months later, hijack a jet and smash it into the World Trade Center to slaughter thousands of people in a suicidal fireball.

To the 29-year-old stripper, Marwan Al-Shehhi simply looked "cheap."

"Some big-man terrorist, huh?" Samantha said this week as she took a breather from the two-dozen lap dances she bestows daily upon the lonely at the Olympic Garden Topless Cabaret. "He spent about $20 for a quick dance and didn't tip more."

She stopped and bit her lip, throbbing rock music rattling the dimly lit crystal ball overhead while other "girls" in G-strings gyrated for grinning tourists.

"I'm glad he's dead with the rest of them, and I don't like feeling something like that," Samantha finally said. "But he wasn't just a bad tipper - - he killed people."

Samantha would have never given Al-Shehhi another thought if she hadn't seen his photo in a news article naming him as one of five Sept. 11 hijackers who stayed in Las Vegas not long before they pulled off the deadliest terrorist attack in U.S. history.

Just why the five chose Vegas is still somewhat of a mystery, and FBI agents are knocking on doors up and down The Strip -- the casino-studded road cutting north to south -- to try to solve it.

But one thing seems clear. The self-styled warriors for Allah -- who believed their hijackings would earn them eager virgins in heaven -- engaged in some decidedly un-Islamic sampling of prohibited pleasures in America's reputed capital of moral corrosion.

The fact that she played a role in that sampling was disturbing enough to Samantha, but after recognizing 23-year-old Al-Shehhi's bearded face, she had another shock coming. It turned out one of his accomplices, Mohamed Atta -- thought to be the ringleader of the entire four-jet attack that demolished the twin towers and part of the Pentagon -- stayed in the cheap Econo Lodge just a couple of blocks from the Olympic along The Strip.

Now, she can think of little else.

"Some of the girls here remember a couple of those guys coming in here in August, too," said Samantha, who like three other Olympic "Samanthas" preferred that her family not read her real name in a newspaper. "It's freaking us all out.

"For me, what I remembered most was the guy with the beard. You don't forget a face in this business."

All of the women, she said, recall the men the same way: quiet, well- groomed, polite, light drinkers -- and the opposite of big spenders.


AT LEAST SIX TRIPS MADE

In addition to Atta, 33, and Al-Shehhi, investigators are telling business owners that Nawaq Alhamzi, age unknown, Ziad Jarrahi, 26, and Hani Hanjour, 29,

stayed in Las Vegas off and on between May and August. They say the group -- which chillingly included a hijacker from each of the four flights -- made at least six trips here.

So far, according to sources familiar with the investigation, the supposition is that this was just a convenient central meeting spot to hatch their plots because tourists of all ethnicities blend easily here, and flights are frequent and cheap. As for hanging out at the Olympic Club, the sprightliest strip joint on a dreary stretch of the old downtown known mainly for $10 street hookers and easy heroin: "It makes sense they would come here, because we're a nice place for everyone, every ethnicity," said Manager Joe Algere.

The meeting-spot theory was reinforced last week by the discovery that Lotfi Raissi, a pilot arrested in London on suspicion of flight-training four of the hijackers, also stayed in Vegas in June when some of them were here. Sources familiar with the investigation believe Raissi trained at least one hijacker at a flight school in Arizona. None of the flight schools in Vegas has so far unearthed records of any of the suspects training here.

However, locals and investigators are still exploring two main theories for why the radical Islamic killers gathered in a city they undoubtedly saw as a den of infidels wallowing in Western wretchedness.

One, which is generating plenty of fear but seems to have no factual underpinning, is that they planned to crash planes into something big like the fake Statue of Liberty, or the 109-story Stratosphere Casino tower near the Econo Lodge.

The other is that the five reckoned as long as they had to meet, they might as well do it where they could gamble and indulge in the same forbidden frolics some of them reportedly found at the Pink Pony strip joint in Florida over the summer.

The portrait of their time here gets a little fuller with every new sighting report that pops up -- though it's anyone's guess how well the stories will hold up over time.

McCarran Airport Payless Car Rental Manager Suzanne Gerfy told The Chronicle this week that her staff had found receipts showing Jarrahi "and a few of the others" had rented cars over the summer, and they turned the receipts over to the FBI. Jarrahi -- who investigators believe piloted United Airlines Flight 93 on its fatal dive into a Pennsylvania field -- wrote he was staying at the high-rolling Circus Circus casino resort, which is on the gaudier end of The Strip than the Econo Lodge.

"They all listed Florida driver's licenses and very much fit in, pretty clean-cut guys," said Gerfy. "It's a shame. It would have been better if they were more criminal looking and easier to spot for something wrong."

Circus Circus staff referred calls to management, who did not return messages.


SOME SAY THEY SERVED HIJACKERS

Clerks at a Starbucks near the University of Nevada at Las Vegas also say they served high-octane java to at least one of the killers, and a pizza joint reportedly served them slices -- with ham left off by request. Some folks at the Chapel of Love quickie-marriage emporium even swear they saw Atta driving a cab.

FBI agents aren't talking about what they're finding -- "for obvious reasons," said Las Vegas office Special Agent Gayle Jacobs. But area Muslims have heard enough. They are tired of association with mass murderers.

"True Muslims don't drink, don't gamble, don't go to strip clubs," said Dr. Osama Haikal, president of the board of directors of the Islamic Foundation of Nevada. "These things are a sin, just like what they did in New York and Washington is a sin."

If the hijackers copped a lap dance or even a watery scotch in most strict Islamic countries, they would be flogged, Haikal said -- and they would be executed for the horror they wrought. Dying doesn't mean they won't be held accountable.

"Wherever they are now, I'm sure they are getting punished," he said.

E-mail Kevin Fagan at [email protected].


Contradictio, hoever ben je al gevorderd met je navolging van je Grote Helden...? :boogie:

Ron Haleber
12-02-05, 14:58
Geplaatst door Jarir Tabari
Ron, weet je wat de favoriete webpagina verwijzing is van Bil@l voor lui zoals jou: http://www.fatwa-online.com

Een juweel in het oog van de oprechte, en een doorn in het oog van de verdorvene...


Bil@l weet oprechten als ik tenminste naar waarde te waarderen! Hulde! :verliefd:


Ook al is verder zijn moeite vergeefs en een doorn in het oog van verdorvenen als Contradictio... :zwaai:

contradictio
12-02-05, 15:04
Geplaatst door Ron Haleber
Wel erg goedkoop smoesje... :aftel:




Dat is een goeie: hij dronk Spa Rood...!

Hoeveel meiden heeft hij in Hamburg niet belogen en bedrogen? Geef de nodige hadith daarvoor?



Dat het doel de middelen heiligt hoef je ons niet te vertellen!

Dat heeft half Nederland ondertussen wel door als het om moslims "met hersenen" van jouw kaliber gaat! :D :D :D




P.S. gelieve Med Atta niet met Bil@l te verwarren. Die gaat vooralsnog niet zover in zijn geloofsijver!

mijn caliber moslims... smoesjes...? blijkbaar ken je me niet en ben je ook al hardnekkig in je vooroordelen...
effe voor de duidelijheid.. OBL heeft hersenen, dat is zeker (hij neemt toch mooi een loopje met Bush EN het saoedisch koningshuis, met de hypocrisie dus..) dat hij ze niet volledig benut waardoor ik hem niet steun in de wijze waarop hij invulling geeft aan Jihaad is ook zeker..

enne Bil@l heeft meer van mijn respect als dat jij ooit zult krijgen, onrust stoker, zijn reporter kwaliteiten zijn verre van een doorn in het oog wat mij betreft..(als ik je reacties op zijn berichten nalees zijn ze eerder een doorn in de jouwe).. Nogmaals je kent mij niet noch mijn hart noch mijn motieven...dus steek die middelvinger maar daar waar die normaal het beste tot zijn recht komt zou ik zeggen en waar ie nooit aan zal kunnen ontstijgen..enne leer eerst normaal te converseren zonder al die beeldspraak en vergelijkingen (om ze'ma intellectueel over te komen en de verwarring en chaos groter te maken ipv helderheid te verschaffen)..

P.S. een hypocriet is iemand die vele gezichten heeft en ze selectief toepast om mensen te misleiden en/of tegen elkaar op te zetten in onwaarheid..


"True Muslims don't drink, don't gamble, don't go to strip clubs," said Dr. Osama Haikal, president of the board of directors of the Islamic Foundation of Nevada. "These things are a sin, just like what they did in New York and Washington is a sin."


ben het hier verder helemaal mee eens., zij dachten er blijkbaar net iets anders over... Het doel heiligt de middellen..

Ron Haleber
12-02-05, 15:27
Geplaatst door contradictio
mijn caliber moslims... smoesjes...? blijkbaar ken je me niet en ben je ook al hardnekkig in je vooroordelen...


Madame het genoegen is wederzijds. Ik zal er ook nimmer aanspraak op maken om u en uw intieme vriend OBL te leren kennen. Zij getroost!



effe voor de duidelijheid.. OBL heeft hersenen, dat is zeker (hij neemt toch mooi een loopje met Bush EN het saoedisch koningshuis, met de hypocrisie dus..) dat hij ze niet volledig benut waardoor ik hem niet steun in de wijze waarop hij invulling geeft aan Jihaad is ook zeker..



Mevrouw, jammer dat OBL u niet eerder ontmoet heeft. U had hem kunnen leren zijn hersenen volledig te benutten! :strik:

Dan had de geschiedenis geheel anders afgelopen! En u nu zij aan zij met OBL als uw echtgenote in Riad op de sofa gezeten... :wow:





enne Bil@l heeft meer van mijn respect als dat jij ooit zult krijgen, onrust stoker...


Bil@l had natuurlijk in Riad uw eerste gast geweest. Samen met OBL had u hem de Marokkaanse thee ingeschonken met de nodige hallal versnaperingen erbij geserveerd!

Of had u zich net als voor uw Held Atta een zedig buikdansje of bij het ondergaan der zon een pikant stripteasje ter herinnering aan Las Vegas veroorloofd...? :aanwal:


Ik begrijp dat ik jammer genoeg niet van de partij had mogen zijn, hoezeer Bil@l mij ook aan het hart gaat...! :kwaad:



Mevrouw, nog veel devotie bij uw bedevaart naar Las Vegas!

mark61
12-02-05, 15:35
Geplaatst door contradictio
En ja, je moet een Marokkaan zijn om de cultuur van binnen te kennen..

Ja, ik denk dat ik dat te zien krijg. Wat bedoel je, east is east and west is west and never the twain shall meet? Jij bent genetisch onbegrijpelijk? Ik zou niet zulke innige banden met Marokkanen kunnen hebben dat ik weet heb van wat er zo al gebeurt? Ben jij een segregationiste?


ZULLEN WE HET AAN DE...OVERLATEN OM ZELF HUN EIGEN MENINGEN TE UITEN IPV ZE TE BESTEMPELEN ALS...

Dat zou ik best willen, als ik antwoord kreeg op mijn vragen. Die krijg ik dus niet, ik krijg alleen antwoord van jou. Waarom skreeuw je tegen me?


Ik blijf erbij:

Een aanwijzing in deze... ga na wat de achtergrond was van al diegenen die aanslagen hebben gepleegd op en vanaf 9/11. Osama bin Laden is een saillant voorbeeld van iemand die de hypocrisie zat is.

Hoe weet je nou of Mohammed Atta de hypocrisie zat was, of juist zelf er de grootste exponent van was?

Ron Haleber
12-02-05, 15:36
Geplaatst door contradictio

ben het hier verder helemaal mee eens., zij dachten er blijkbaar net iets anders over... Het doel heiligt de middellen..

Uw verlate bijschrift:

Bil@l zou zeggen: beter laat dan nooit, mevrouw! Allah moge u uw zondige heldenverering - genotengeverij - vergeven!

contradictio
12-02-05, 15:37
Geplaatst door Ron Haleber
Madame het genoegen is wederzijds. Ik zal er ook nimmer aanspraak op maken om u en uw intieme vriend OBL te leren kennen. Zij getroost!



Mevrouw, jammer dat OBL u niet eerder ontmoet heeft. U had hem kunnen leren zijn hersenen volledig te benutten! :strik:

Dan had de geschiedenis geheel anders afgelopen! En u nu zij aan zij met OBL als uw echtgenote in Riad op de sofa gezeten... :wow:





Bil@l had natuurlijk in Riad uw eerste gast geweest. Samen met OBL had u hem de Marokkaanse thee ingeschonken met de nodige hallal versnaperingen erbij geserveerd!

Of had u zich net als voor uw Held Atta een zedig buikdansje of bij het ondergaan der zon een pikant stripteasje ter herinnering aan Las Vegas veroorloofd...? :aanwal:


Ik begrijp dat ik jammer genoeg niet van de partij had mogen zijn, [COLOR=darkblue]hoezeer Bil@l mij ook aan het hart gaat...! :kwaad:



Mevrouw, nog veel devotie bij uw bedevaart naar Las Vegas!


:lol:

zoveel irritatie, het is gewoon lachwekkend...
Doet me denken aan een kind dat iets niet kan bevatten en dan gaat stampvoeten of huilen...
En dat Bil@l je aan je hart gaat... I rest my case...

over and out....


P.S. ben je toevallig een oude vent die zijn laatste dagen eenzaam en gefrustreerd doorbrengt omdat ie nooit iets heeft kunnen bereiken in zijn leven en omdat ie vindt dat ie verstand heeft van bepaalde zaken maar helaas.. hij wordt niet serieus genomen op dat ene vlak waar ie voor gestudeerd heeft...?
Zo maar een profiel... als ie ook maar in de buurt komt laat me het weten.. zo nee laat me het ook weten dat ik maar beter niet bij europol moet gaan werken. :traan2: .

contradictio
12-02-05, 15:40
Geplaatst door Ron Haleber
Uw verlate bijschrift:

Bil@l zou zeggen: beter laat dan nooit, mevrouw! Allah moge u uw zondige heldenverering - genotengeverij - vergeven!


weer zo'n domme conclusie...
het is niet laat het was altijd al zo, alleen je oogkleppen en vooroordelen verhinderden je om het te zien..

contradictio
12-02-05, 15:45
Geplaatst door mark61
Ja, ik denk dat ik dat te zien krijg. Wat bedoel je, east is east and west is west and never the twain shall meet? Jij bent genetisch onbegrijpelijk? Ik zou niet zulke innige banden met Marokkanen kunnen hebben dat ik weet heb van wat er zo al gebeurt? Ben jij een segregationiste?



Dat zou ik best willen, als ik antwoord kreeg op mijn vragen. Die krijg ik dus niet, ik krijg alleen antwoord van jou. Waarom skreeuw je tegen me?



Hoe weet je nou of Mohammed Atta de hypocrisie zat was, of juist zelf er de grootste exponent van was?

Sorry, was niet mijn bedoelinng om te schreeuwen (mijn hoofdletters zijn bedoeld om de nadruk te leggen)...

verder :
In late 1999, Atta , al-Shehhi, Jarrah, Bahaji, and Binalshibh decided to travel to Chechnya to fight against the Russians, but were convinced by Khalid al-Masri and Mohamedou Ould Slahi at the last minute to change their plans. They instead traveled to Afghanistan to meet with Osama bin Laden and train for terrorist attacks . In addition, Atta was trained in passport alteration. Immediately afterwards, Atta, al-Shehhi, and Jerrah reported their passports stolen, possibly to erase travel visas to Afghanistan.
Hij werkte samen met OBL, waarvan we allemaal wel weten wat zijn agendapunten zijn inmiddels... zeker weten wie wie is en waarom iemand iets doet weten we het nooit...

wytze
12-02-05, 15:46
volgens mij heeft de heer Haleber moeite met begrijpend lezen als ik de merkwaardige commentaren zo lees.

voor het overige zou ik als lid van de Groot-Fryske Terreurgroep natuurlijk ook niet in vol Fries ornaat de straat op. Ik zou me in dat geval gedragen als een gewone hollander, om geen verdenking op me te laden.

Overigens wordt de Groot Fryske Terreurgroep door de overgrote meerderheid van de Friezen als afval beschouwd.


:boer:

Ron Haleber
12-02-05, 15:47
Geplaatst door contradictio
weer zo'n domme conclusie...
het is niet laat het was altijd al zo, alleen je oogkleppen en vooroordelen verhinderden je om het te zien..

Madame, net als Mark61 kunnen wij intellectuelen enkel afgaan op wat u schrijft...! :schrik:


Speculeren over uw verborgen zeker zeer pikante biografie, laten wij liever aan De Telegraaf over, maar deze is blijkens uw woeste en wilde speculaties over ons al vanouds uw lijfblad! :fuckit:

contradictio
12-02-05, 15:48
Geplaatst door wytze
volgens mij heeft de heer Haleber moeite met begrijpend lezen als ik de merkwaardige commentaren zo lees.

voor het overige zou ik als lid van de Groot-Fryske Terreurgroep natuurlijk ook niet in vol Fries ornaat de straat op. Ik zou me in dat geval gedragen als een gewone hollander, om geen verdenking op me te laden.

Overigens wordt de Groot Fryske Terreurgroep door de overgrote meerderheid van de Friezen als afval beschouwd.


:boer:


:hihi: :jeweetog:

Ron Haleber
12-02-05, 15:50
Geplaatst door wytze
volgens mij heeft de heer Haleber moeite met begrijpend lezen als ik de merkwaardige commentaren zo lees.


Jammer de Leeuwarder Courant strekt blijkbaar ook niet tot aanbeveling van het gebruik van hersenen:boer:

Ron Haleber
12-02-05, 15:54
Geplaatst door contradictio

Atta werkte samen met OBL, waarvan we allemaal wel weten wat zijn agendapunten zijn inmiddels... zeker weten wie wie is en waarom iemand iets doet weten we het nooit...

Nou mevrouw u heeft ondertussen heel wat van Mohamed Atta's motieven prijsgegeven... Of waren het bij nader inzien enkel de uwe?!

contradictio
12-02-05, 15:55
Geplaatst door Ron Haleber
Madame, net als Mark61 kunnen wij intellectuelen enkel afgaan op wat u schrijft ...! :schrik:


Speculeren over uw verborgen zeker zeer pikante biografie, laten wij liever aan De Telegraaf over, maar deze is blijkens uw woeste en wilde speculaties al vanouds uw lijfblad! :fuckit:


uhu... mag je me toch eens uitleggen wat ik geschreven heb waardoor jij tot de conclusie kom dat ik het niet eens zou zijn met het volgende:

"True Muslims don't drink, don't gamble, don't go to strip clubs," said Dr. Osama Haikal, president of the board of directors of the Islamic Foundation of Nevada. "These things are a sin, just like what they did in New York and Washington is a sin."


WAARDOOR JIJ WEER STELT


Geplaatst door Ron Haleber
Uw verlate bijschrift:

Bil@l zou zeggen: beter laat dan nooit, mevrouw! Allah moge u uw zondige heldenverering - genotengeverij - vergeven!



WAAROP IK REAGEERDE:
weer zo'n domme conclusie...
het is niet laat het was altijd al zo, alleen je oogkleppen en vooroordelen verhinderden je om het te zien..

wytze
12-02-05, 15:58
Het Friesch Dagblad en de Leeuwarder Courant behoren tot de Allerbeste kranten van nederland,
maar wellicht niet aansprekend voor pedante al te grote ego's.

Ron Haleber
12-02-05, 16:01
Geplaatst door contradictio
[B]uhu...

Mevrouw u kwaad maken, schelden, en opwinden helpt u niet voor het juiste begrip! Zeker niet als moslima! :maf2:

Gewoon uw eigen teksten en mijn antwoorden erop leren lezen... :duim:

Ron Haleber
12-02-05, 16:04
Geplaatst door wytze
Het Friesch Dagblad en de Leeuwarder Courant behoren tot de Allerbeste kranten van nederland, maar wellicht niet aansprekend voor pedante al te grote ego's.

Friese boeren hebben vanouds de grootste ego's... Daar kan ik niet aan tippen... :boer:

Zie "us mem" in Ljouwerd maar...! :lol:

contradictio
12-02-05, 16:09
Geplaatst door Ron Haleber
Mevrouw u kwaad maken, schelden en opwinden helpt u niet voor het juiste brgrip! Zeker niet als moslima! :maf2:

Gewoon uw eigen teksten en mijn antwoorden erop leren lezen... :duim:

uhu...en de link naar kwaad/opwinden/schelden??
U spoort niet meneertje en trekt telkens net de verkeerde conclusies... helaas ik blijf je niet overspoelen met aanwijzingen... Ik geef het op.. tegen zoveel dementie kan ik niet op...

En dat verklaart ook waarom je geen simpel antwoord op mijn vraag kunt formuleren... sorry van die opmerkingen over gefrustreerde oude man die niemand serieus neemt enzo... Bij nader inzien kunt u het ook niet helpen.. dementie is een vreselijke iets.. Een tip: Ginkgo capsules kunnen misschien iets doen, anders even overleggen met uw huisarts voor rivastigmine of zo...

MVG

A.

wytze
12-02-05, 16:16
quote hr. haleber,
"Friese boeren hebben vanouds de grootste ego's... Daar kan ik niet aan tippen...

Zie "us mem" in Ljouwerd maar...!"


En helaas slaat u ook hier de plank volledig mis. Een volk dat inziet dat hun welvaart voor een zeer belangrijk deel te danken is aan het edele dier de Koe, toont het tegendeel van een groot ego.

Ron Haleber
12-02-05, 16:20
Geplaatst door contradictio
uhu...en de link naar kwaad/opwinden/schelden??
U spoort niet meneertje en trekt telkens net de verkeerde conclusies... helaas ik blijf je niet overspoelen met aanwijzingen... Ik geef het op.. tegen zoveel dementie kan ik niet op...

En dat verklaart ook waarom je geen simpel antwoord op mijn vraag kunt formuleren... sorry van die opmerkingen over gefrustreerde oude man die niemand serieus neemt enzo... Bij nader inzien kunt u het ook niet helpen.. dementie is een vreselijke iets.. Een tip: Ginkgo capsules kunnen misschien iets doen, anders even overleggen met uw huisarts voor rivastigmine of zo...

MVG

A.

Laten we maar zeggen: end goed al goed en het avondeten gaan klaarmaken...! Bedankt voor de goede raad - u zult deze capsules zeker al vaak uitgeprobeerd hebben - daar vertrouw ik maar op :cola:

Al wilt u toch niet toegeven dat wij u met uw vriendschap voor Atta flink te pakken hadden en u de boot in ging, laten we u die zondige vriendschap maar samen met Bil@l vergeven...! :wink:

Ron Haleber
13-02-05, 08:11
Geplaatst door Jarir Tabari
contradictio doet :p'

Jarir, dank zij de wijze woorden van onze vriend Bil@l is weer eens het zieleheil van een Marokkaanse moslima gered! :engel:

Je zag het, de verstokte ongelovige Mark61 dacht: gauw wegwezen van dit topic hier - tegen zoveel overmacht van het ware geloof kan ik toch niet op! :stout:

Onze misleide moslima dreigde regelrecht in De Vuur te verdwijnen, vatbaar als zij was voor een duivelse loverboy als die Atta! :huil2:



Nu nog onze taak haar van Hoog Catharijne weg te houden! Ik denk dat we hiervoor onze specialist in deze, Rafiq van de Al Furqaan maar in moeten zetten... :denk:

contradictio
13-02-05, 10:54
Jarir Tabari = Bil@l

:schok:

:schrik:


ja, idd dit domme blondje moet beschermd worden voor de Loverboys en weggehouden worden van Hoog Catharijne.... ware het niet dat zij niet helemaal blond is en ook nog eens een zeer beperkte smaak heeft voor wat betreft jongens... immers zie je er niet exact hetzelfde uit als de foto in haar avatar, dan kun je het wel vergeten...

Oh ja, Ron... doe geen moeite met die plastische chirurgie, die rimpelige nek en handen zullen je toch verraden als je dichterbij komt.. :hihi:

IbnRushd
15-02-05, 09:31
Geplaatst door Ron Haleber
Leuk om te horen dat het in elkaar slaan van leraren mijn en Mark61's probleem is en niet dat van jou!

Ik moet je als oud-leraar teleurstellen dat dit 'grappig' gedrag van jou het onderwijs onmogelijk maakt en het niveau ervan terug brengt naar de steentijd van holbewoners... Maar dat is natuurlijk precies het niveau van jouw 'ware islam' die flink school maakt bij het vmbo!

Met dank voor de bijdrage daaraan van jou als vrome moslim. Het draagt idd bij tot een erg positief beeld over de islam in Nederland! :kotsen2:



Mark61 na te lezen op:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=129038

Overdrijven is een kunst. Ten eerste die jongen heeft geen klappen uitgedeeld. Ten tweede: ieder zn humor :)
Oud-leraar... hmm... ik heb je profiel bekeken en je waslijst van waarschuwingen, rascistische teksten en provocerende citaten gelezen. En dan ben je nog een oud-leraar hahaha het gaat goed met je.
Verder raad ik je aan om het boek 'the islam manners' te lezen.

Tot ziens dan maar weer :haha:

IbnRushd
15-02-05, 09:33
Geplaatst door mark61
Je weet zelf niet hoe je die tegenstrijdigheid in jezelf moet verklaren. Pieker gerust nog even door. Ik hoop dat het niet geweldsverheerlijking + islam = .... wordt.

Het is niet geweldsverheerlijking. Lachen en het lachwekkend vinden is onschuldig. Het goedkeuren is een ander verhaal. Ben je nu tevreden. Of wil je bij elk geposte tekst een verklaring hebben :haha: Ik vind je ook lachwekkend... en dat zeg ik eerlijk.