PDA

Bekijk Volledige Versie : Allah of God is een komediaan.



Te quiero
10-02-05, 15:15
Correctie: komediant

"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."

- Voltaire

In het leven worden we vaak in de maling genomen.
Door wie?

David
10-02-05, 15:20
Komediaan? :D

xulia
10-02-05, 15:23
:D

Afkomstig uit Komediestan denk ik.

Bofko
10-02-05, 15:30
Hmm, Ik zat zelf meer te denken aan de planeet Komedia.

Klaassie
10-02-05, 15:32
Geplaatst door Te quiero
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."

- Voltaire

In het leven worden we vaak in de maling genomen.
Door wie?

We nemen onszelf in de maling door allerlei regeltjes die we zelf bedacht hebben.

Kijk zouden nu alle mensen die eens een wijntje gedronken hebben of een karbonaatje gegeten niet in het paradijs komen????????


Kijk daar lacht God (allah) dus om.

Om onze eigen dommigheid ;)

Te quiero
10-02-05, 15:53
Daarom mag de Koran of de Bijbel, die geschreven waren door mensen die 2000 jaar geleden geleefd hadden, niet boven de grondwet staan.

David
10-02-05, 15:56
Geplaatst door Te quiero
Daarom mag de Koran of de Bijbel, die geschreven waren door mensen die 2000 jaar geleden geleefd hadden, niet boven de grondwet staan.


Alleen ík sta boven de grondwet! :blij:

observer
10-02-05, 16:06
Geplaatst door David
Alleen ík sta boven de grondwet! :blij: omdat je 1.50 bent en anders niet bovenop de kast kan komen? :jeweetog:

David
10-02-05, 16:07
Geplaatst door observer
omdat je 1.50 bent en anders niet bovenop de kast kan komen? :jeweetog:


Damn, je hebt me door.

Te quiero
10-02-05, 16:16
Geplaatst door Klaassie
We nemen onszelf in de maling door allerlei regeltjes die we zelf bedacht hebben.

Kijk zouden nu alle mensen die eens een wijntje gedronken hebben of een karbonaatje gegeten niet in het paradijs komen????????


Kijk daar lacht God (allah) dus om.

Om onze eigen dommigheid ;)
Inderdaad, we kunnen er zo een paar noemen.
Alleen omdat Jezus nooit getrouwd was geweest mogen priesters ook niet trouwen of was er een ander gekke reden voor? Waarom mogen de nonnen niet trouwen? Dit is toch allemaal tegen de natuur? Zou dit de reden kunnen zijn dat er meer pedofilie voorkomt bij de paters en priesters?
Zo kunnen we bij elk geloof rare dingen tegenkomen. Er worden dan grapjes gemaakt en worden mensen bang gemaakt om te lachen.

GroteWolf
10-02-05, 16:46
All the world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and their entrances; and one man in his time plays many parts, his acts being seven ages.

Shakespeare

Spoetnik
10-02-05, 16:56
De mensheid is een ongelukje van Gods creatie, dat is wat ik denk. Want God kan het natuurlijk nooit zelf bedacht hebben om zoiets imperfect als de mens te schapen.

Spoetnik
10-02-05, 16:57
Geplaatst door Te quiero
Inderdaad, we kunnen er zo een paar noemen.
Alleen omdat Jezus nooit getrouwd was geweest mogen priesters ook niet trouwen of was er een ander gekke reden voor? Waarom mogen de nonnen niet trouwen? Dit is toch allemaal tegen de natuur? Zou dit de reden kunnen zijn dat er meer pedofilie voorkomt bij de paters en priesters?


Dommerik, die weet ik zelfs nog, je accepteert celibaat om aan te geven, dat er niets in de weg staat tussen jouw liefde voor God.

Mill
10-02-05, 17:00
Geplaatst door Spoetnik
Dommerik, die weet ik zelfs nog, je accepteert celibaat om aan te geven, dat er niets in de weg staat tussen jouw liefde voor God.

Helemaal niets, behalve die wellustige koorknaapjes.

Spoetnik
10-02-05, 17:36
Geplaatst door Mill
Helemaal niets, behalve die wellustige koorknaapjes.

Sja, Satan is overal, zelfs in koorknaapjes.

observer
11-02-05, 10:36
Geplaatst door Spoetnik
Sja, Satan is overal, zelfs in koorknaapjes. dus die relisukkels hebben eigenlijk de wens intiem te zijn met satan

daar moeten toch eenvoudiger manieren voor zijn die je niet in het gevang doen komen

duende
11-02-05, 12:54
Geplaatst door Spoetnik
De mensheid is een ongelukje van Gods creatie, dat is wat ik denk. Want God kan het natuurlijk nooit zelf bedacht hebben om zoiets imperfect als de mens te schapen.
ho,ho.Hiermee impliceer je dat god niet perfect is...want god heeft de mens naar zijn beeld en gelijkenis geschapen.

Te quiero
11-02-05, 13:15
Geplaatst door Spoetnik
De mensheid is een ongelukje van Gods creatie, dat is wat ik denk. Want God kan het natuurlijk nooit zelf bedacht hebben om zoiets imperfect als de mens te schapen.
Dan geef je toe dat de Koran en de Bijbel, creaties van de mens, ook imperfect is. We zijn dan met elkaar eens?

Te quiero
11-02-05, 13:16
Geplaatst door duende
ho,ho.Hiermee impliceer je dat god niet perfect is...want god heeft de mens naar zijn beeld en gelijkenis geschapen.
Dit heeft de mens bedacht. Wie heeft God ooit gezien?

Te quiero
11-02-05, 13:19
Geplaatst door Spoetnik
Dommerik, die weet ik zelfs nog, je accepteert celibaat om aan te geven, dat er niets in de weg staat tussen jouw liefde voor God.
Inderdaad, weer een regel door de mens gemaakt.

Prlwytzkofski
11-02-05, 15:44
Geplaatst door Te quiero
Inderdaad, we kunnen er zo een paar noemen.
Alleen omdat Jezus nooit getrouwd was geweest mogen priesters ook niet trouwen of was er een ander gekke reden voor?

Jezus was getrouwd met Maria Magdalena, de apostola apostolorum. Priesters mogen niet trouwen omdat Paulus verdrongen homofiel was.
Zegt men.

IbnRushd
11-02-05, 15:56
Geplaatst door duende
ho,ho.Hiermee impliceer je dat god niet perfect is...want god heeft de mens naar zijn beeld en gelijkenis geschapen.

Volgens de bijbel... maar niet volgens de Qoran.


Geplaatst door Spoetnik
De mensheid is een ongelukje van Gods creatie, dat is wat ik denk. Want God kan het natuurlijk nooit zelf bedacht hebben om zoiets imperfect als de mens te schapen.

Allah, de Meest Verhevene, heeft geen fouten gemaakt. De mens is geschapen met verstand. Sommige gebruiken het en sommige niet.

Te quiero
11-02-05, 18:23
Geplaatst door IbnRushd
Volgens de bijbel... maar niet volgens de Qoran.



Allah, de Meest Verhevene, heeft geen fouten gemaakt. De mens is geschapen met verstand. Sommige gebruiken het en sommige niet.
Inderdaad, sommigen (en vaak te veel) gebruiken hun verstand niet en volgen de Koran die door de imperfecte mens is geschreven letterlijk.

Roqaia (a)
11-02-05, 21:58
Naast de koran en bijbel bestaat ook nog de thora en voor de thora bestonden ook al mensen.
Misschien hadden zij wel het heilige boek Komediaaskijke.

mark61
11-02-05, 22:01
Geplaatst door David
Komediaan? :D

Das een komodovaraan met een kruiwagen.

duende
15-02-05, 09:48
Geplaatst door IbnRushd
Volgens de bijbel... maar niet volgens de Qoran.



Allah, de Meest Verhevene, heeft geen fouten gemaakt. De mens is geschapen met verstand. Sommige gebruiken het en sommige niet.

Ja, ja maar welk boekje spreekt de waarheid?????
Wie van de drie.....
Wie is de echte god?
Jaweh...Onze lieve Heer of Allah.

ta,taaaaaa wil de echte schepper opstaan.

SalmayaSale
15-02-05, 09:55
Geplaatst door Spoetnik
Dommerik, die weet ik zelfs nog, je accepteert celibaat om aan te geven, dat er niets in de weg staat tussen jouw liefde voor God.



Priesters geloven dat God de vader van Jesus is. Kortom God moest wel een vrouw hebben om Jesus te krijgen.
Waanden de priesters zich beter dan God om geen vrouw te nemen en geen zoons? :brozac:

SalmayaSale
15-02-05, 09:59
Geplaatst door duende
Ja, ja maar welk boekje spreekt de waarheid?????
Wie van de drie.....
Wie is de echte god?
Jaweh...Onze lieve Heer of Allah.

ta,taaaaaa wil de echte schepper opstaan.



Waarom zoeken wij steeds waarheden in boeken en niet in onszelf?
Veel mensen geloven in God, bijna geen Een begrijpt wat Hij van ons verwacht.
Ik denk ook niet dat God verwacht dat wij Hem moeten begrijpen maar alleen dat wij Hem in ons harten voelen.