PDA

Bekijk Volledige Versie : Matennaaiers gezocht



Amel
10-02-05, 15:18
[CENTER]http://www.dtownlunaticz.nl/pliesie.JPG

Dit werd verspreid op het winkelcentrum 'Kanaleneiland' te Utrecht. Wat vinden jullie van deze grap?

Simon
10-02-05, 15:22
Geplaatst door Amel
[CENTER]
Dit werd verspreid op het winkelcentrum 'Kanaleneiland' te Utrecht. Wat vinden jullie van deze grap?

Walgelijk. Blijkbaar iemand die naar zijn idee een bon teveel had gekregen. Ik vind het volkomen terecht dat hard rijders worden aangepakt. Vooral die mensen die binnen de bebouwde kom te hard rijden heb ik een hekel aan.

Zwarte Schaap
10-02-05, 15:47
Geplaatst door Simon
Walgelijk. Blijkbaar iemand die naar zijn idee een bon teveel had gekregen. Ik vind het volkomen terecht dat hard rijders worden aangepakt. Vooral die mensen die binnen de bebouwde kom te hard rijden heb ik een hekel aan.

Dat ben ik met je eens, maar de laatste tijd bemerk ik toch dat ze meer ingezet worden om de gemeente en staatskas te spekken dan dat het echt om veiligheid gaat. De politie wordt nu meer en meer gebruikt om geld binnen te halen, een soort bedrijf eigenlijk. En dat vind ik weer nu net geen taak voor de politie.

Daan79
10-02-05, 17:38
Geplaatst door Simon
Walgelijk. Blijkbaar iemand die naar zijn idee een bon teveel had gekregen. Ik vind het volkomen terecht dat hard rijders worden aangepakt. Vooral die mensen die binnen de bebouwde kom te hard rijden heb ik een hekel aan.


Jij rijdt zeker geen auto?
Het is namelijk erg frustrerend als je in een 30 km zone 's avonds om half 10 met -3 graden 40 km pu rijdt en daar dan een boete voor krijgt!

en btw, deze brief circuleert al een hele tijd rond per email, dus zo nieuw is het allemaal niet meer.

Spoetnik
10-02-05, 17:42
Auto's zouden zowiezo verboden moeten worden. Ga maar fietsen!

observer
11-02-05, 10:34
Geplaatst door Daan79
Jij rijdt zeker geen auto?
Het is namelijk erg frustrerend als je in een 30 km zone 's avonds om half 10 met -3 graden 40 km pu rijdt en daar dan een boete voor krijgt!

en btw, deze brief circuleert al een hele tijd rond per email, dus zo nieuw is het allemaal niet meer. 30 km zones worden (als het goed is) alleen in woonwijken ingesteld dus wie daar te hard rijd verdient een bekeuring

ik vind in de bebouwde kom te hard rijden 10x zo erg als op de snelweg

Simon
11-02-05, 10:38
Geplaatst door Daan79
Jij rijdt zeker geen auto?

Wel degelijk! En ook fiets. En ik zie genoeg in mijn buurt hoe mensen veel te hard rijden dicht in de buurt waar kinderen spelen. Overigens ben ik ook van mening dat op de snelwegen wel een ander beleid mag komen wat betreft topsnelheid.