PDA

Bekijk Volledige Versie : Noord-Korea zegt kernwapens te bezitten



Arvid
10-02-05, 16:08
www.rtl.nl

Noord-Korea geeft bezit kernwapens toe
Noord-Korea heeft toegegeven dat het kernwapens bezit. Ook zal het land zijn deelname aan het internationale overleg over de nucleaire ambities opschorten.


Isolatie
VS-minister van Buitenlandse Zaken Rice heeft in een exclusief interview voor RTL Nieuws gezegd dat Noord-Korea zichzelf verder isoleert als het zich terugtrekt uit de onderhandelingen over zijn kernwapens.

Zelfverdediging
Noord-Korea zegt de wapens nodig te hebben om zich te verdedigen tegen de dreiging van de VS. Het zegt de besprekingen voor 'een onbepaalde periode' uit te stellen.

http://graphics10.nytimes.com/images/2005/02/10/international/10cnd-korea.jpg

Dankzij hem komt alles goed!! :lole:

Jane Doe
11-02-05, 16:03
De VS heeft ze zelf ook, erger nog ze worden zelfs in Nederland opgeslagen! Weer meet de VS met 2 maten.

Met het agressieve buitenlandbeleid van de VS creert het bij sommige regimes de politieke wil om atoombommen te vervaardigen.

tr_imparator
11-02-05, 16:08
ik heb ook kernwapens :O

~Panthera~
11-02-05, 16:09
Geplaatst door Jane Doe
De VS heeft ze zelf ook, erger nog ze worden zelfs in Nederland opgeslagen! Weer meet de VS met 2 maten.

Met het agressieve buitenlandbeleid van de VS creert het bij sommige regimes de politieke wil om atoombommen te vervaardigen.


Ach, wie weet, Bush is toch zo tuk op Armageddon ? :stout:

IbnRushd
11-02-05, 16:14
Nu Iran alleen nog. Er zal dan - wie weet - een harde oorlog aanbreken.

Met een slechte afloop voor NL :lachu:

Oramus
11-02-05, 16:17
Was voorspelbaar, terwijl Noord-Korea tijd rekte met onderhandelingen kon in tussentijd ongestoord aan kernwapens worden gewerkt. Hetzelfde spelletje wat Iran nu ook speelt, en de internationale gemeenschap op de VS na, trapt er weer in.

IbnRushd
11-02-05, 16:31
Noord-Korea: Pas praten als VS zich aanpassen

Uitgegeven: 11 februari 2005 14:25

SEOUL - De Verenigde Staten moeten een directe dialoog aangaan met Noord-Korea, anders komt er geen nieuwe onderhandelingsronde over de nucleaire ambities van het stalinistische regime.

Dat heeft een hoge Noord-Koreaanse diplomaat gezegd in een interview dat vrijdag in een Zuid-Koreaanse krant is verschenen.


Gaat Washington geen directe dialoog met Pyongyang aan, dan wijst dat erop dat "de Verenigde Staten ons niet erkennen, maar van plan zijn ons regime te vernietigen", aldus Han Song Ryol, plaatsvervangend ambassadeur van Noord-Korea bij de Verenigde Naties.

Zijn land trok zich donderdag terug uit onderhandelingen met de VS, China, Japan, Rusland en Zuid-Korea. Het stalinistische regime gooide bovendien olie op het vuur door voor het eerst publiekelijk te stellen dat het kernwapens heeft ontwikkeld.

www.nu.nl

echnaton
11-02-05, 16:32
Geplaatst door IbnRushd
Nu Iran alleen nog. Er zal dan - wie weet - een harde oorlog aanbreken.

Met een slechte afloop voor NL :lachu:

Eén goedgekozen smilie zegt meer dan 1000 woorden...

IbnRushd
11-02-05, 16:35
Geplaatst door echnaton
Eén goedgekozen smilie zegt meer dan 1000 woorden...

Je snapt 't :p

echnaton
11-02-05, 16:42
Geplaatst door IbnRushd
Je snapt 't :p

Help je ons het land weer op te bouwen na de nederlaag?

IbnRushd
11-02-05, 16:44
Geplaatst door echnaton
Help je ons het land weer op te bouwen na de nederlaag?

Als gastarbeider? Beloof je me dan dat ik meer rechten zal krijgen?

echnaton
11-02-05, 16:46
Geplaatst door IbnRushd
Als gastarbeider? Beloof je me dan dat ik meer rechten zal krijgen?

Meer rechten dan wie?

Ourzazate
11-02-05, 18:33
Geplaatst door Arvid
www.rtl.nl

Noord-Korea geeft bezit kernwapens toe
Noord-Korea heeft toegegeven dat het kernwapens bezit. Ook zal het land zijn deelname aan het internationale overleg over de nucleaire ambities opschorten.


Heel goed nieuws!

Alleen jammer dat Libie ze niet meer wil maken en Iran ze waarschijnlijk nog niet heeft...:). Als Amerika ze heeft dan mogen andere landen ze ook hebben, en dan bedoel ik andere landen die linea recta contra de visie van Amerika staan. Dat is alleen maar eerlijker...:).

Mocht het dan toch tot een aanval komen dan barst het op de hele wereld los, binnen no time de hele wereld naar de knoppen, iedereen de pijp uit en de ene helft naar de hel en de andere naar het paradijs, opgeruimd staat beter...:).

Prlwytzkofski
11-02-05, 18:37
Geplaatst door IbnRushd
Als gastarbeider? Beloof je me dan dat ik meer rechten zal krijgen?

Ibn Rushd wordt, net als alle andere reactionaire Nederlandse ingezetenen, in een Koreaanse tin- of kwikmijn tewerkgesteld. Als de te verwachten vergitigingsdood is ingetreden, zal zijn tot cement verwerkte gebeente opname vinden in de betonsokkel van het grote Kim IL Song monument op de Dam. De Nederlandse kerken worden tot broodfabrieken omgefunctioneerd; de moskeeën tot varkensfokkerijen. Juche forever, leve de ijzeren vredeswil van het gesloten opmarcherende internationale proletariaat. :lole:

observer
11-02-05, 23:13
Geplaatst door tr_imparator
ik heb ook kernwapens :O nee dat waren de bonen die je gegeten hebt ;)

Jane Doe
12-02-05, 00:03
Geplaatst door Ourzazate
Heel goed nieuws!

Alleen jammer dat Libie ze niet meer wil maken en Iran ze waarschijnlijk nog niet heeft...:). Als Amerika ze heeft dan mogen andere landen ze ook hebben, en dan bedoel ik andere landen die linea recta contra de visie van Amerika staan. Dat is alleen maar eerlijker...:).

Mocht het dan toch tot een aanval komen dan barst het op de hele wereld los, binnen no time de hele wereld naar de knoppen, iedereen de pijp uit en de ene helft naar de hel en de andere naar het paradijs, opgeruimd staat beter...:).

Ieder land zn eigen bom, Engeland, Rusland, China, Israhel, Frankrijk ,India en Pakistan hebben een atoomarsenaal. Nu er geen nucleaire grootmachten meer tegenover elkaar staan, is het gevaar afgenomen dat door de massale inzet van atoombommen een deel v/d wereld wordt vernietigd. Maar wat weinigen zich realiseren, is dat de VS een nieuwe generatie mini-atoombommen willen ontwikkelen om ondergrondse bunkers uit te schakelen.

Het erge is dat we ons het gevaar van kernwapens niet meer realiseren, omdat het niet meer in voorpagina's staat.

:(

:zwaai:

IbnRushd
15-02-05, 09:20
Geplaatst door echnaton
Meer rechten dan wie?

Even veel rechten als Theo van Gogh :D

Ourzazate
20-02-05, 00:37
Geplaatst door Jane Doe
Ieder land zn eigen bom, Engeland, Rusland, China, Israhel, Frankrijk ,India en Pakistan hebben een atoomarsenaal. Nu er geen nucleaire grootmachten meer tegenover elkaar staan, is het gevaar afgenomen dat door de massale inzet van atoombommen een deel v/d wereld wordt vernietigd. Maar wat weinigen zich realiseren, is dat de VS een nieuwe generatie mini-atoombommen willen ontwikkelen om ondergrondse bunkers uit te schakelen.

Het erge is dat we ons het gevaar van kernwapens niet meer realiseren, omdat het niet meer in voorpagina's staat.

:(

:zwaai:


Als je ziet hoe op tig fronten het oneerlijk aan toe gaat in de wereld lijkt mij de beste oplossing een atoomoorlog. Iedereen wordt beoordeeld door God klaar...:). Eindelijk rechtvaardiging, heerlijk...:).

Don Vito
20-02-05, 00:44
Geplaatst door Oramus
Was voorspelbaar, terwijl Noord-Korea tijd rekte met onderhandelingen kon in tussentijd ongestoord aan kernwapens worden gewerkt. Hetzelfde spelletje wat Iran nu ook speelt, en de internationale gemeenschap op de VS na, trapt er weer in.

Spelletjes? Weet je wat spelletjes zijn? HEt opblazen van twee torens, Moslims de schuld geven, excuus vervaardigen voor hetbinnen vallen van Afghanistan, Irak, Syrie en Iran. Alles plat bombarderen, marionetten plaatsen en het land uitzuigen. Dat zijn spelletjes.

tr_imparator
20-02-05, 02:34
Geplaatst door Jane Doe
Maar wat weinigen zich realiseren, is dat de VS een nieuwe generatie mini-atoombommen willen ontwikkelen om ondergrondse bunkers uit te schakelen.



ik citeer:

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

Albert Einstein



love him :D