PDA

Bekijk Volledige Versie : Amsterdam krijgt homo 'blijf van mijn lijf huis' voor ex-moslimjongeren



Zwarte Schaap
11-02-05, 12:13
Opvang moslimhomo's

Van een verslaggeefster

AMSTERDAM - Amsterdam krijgt binnenkort een opvanghuis voor homoseksuele moslimjongeren. De opvang biedt plaats aan twaalf jongeren tussen de veertien en 25 jaar die hebben moeten vluchten voor familie.

Het project is een initiatief van het Amsterdams Centrum Buitenlanders (ACB), de Schorer Stichting en het COC Amsterdam. Het huis komt op één (of meerdere) geheime locaties. De plek zal worden geleid door opvangstichting HVO-Querido. Jongeren kunnen maximaal een jaar blijven. Voorheen waren slechts enkele crisisopvangplaatsen voor deze groep beschikbaar, waar de jongeren maar korte tijd terecht konden.

De noodzaak voor meer permanente opvang is groot, aldus Gijs von der Fuhr van het ACB. ''We weten dat in Amsterdam minimaal 25 van dit soort jongeren zeer dringend onderdak nodig hebben.'' Volgens het ACB worden in de stad jaarlijks tientallen jonge islamitische homo's vanwege hun geaardheid lichamelijk en/of geestelijk mishandeld door mensen uit hun naaste omgeving. ''En op het moment dat ze het huis uit worden gezet, is de familie-eer gered.''

Deze jongeren zijn uiterst kwetsbaar, niet alleen omdat hun geloof homoseksualiteit verbiedt, maar ook omdat familiebanden essentieel zijn in de islamitische wereld, aldus Von der Fuhr. Als een jongere die moet opgeven, verliest hij een groot deel van zijn sociale netwerk. ''Dan heeft hij niks meer. Dat is misschien een te hoge prijs.''

''Wij proberen de jongens weer zelfstandig te maken, ze psychisch te begeleiden, en de banden met de familie en de nabije omgeving te herstellen. Wij hebben gezien dat dat mogelijk is.''

Het project, dat de naam Al Amine al Amin (Veilige Haven) draagt, omvat ook een aanlooppunt waar jongeren terecht kunnen met vragen. Daar worden zij bijvoorbeeld geholpen met hun financiën of huisvesting. Ook het geven van voorlichting op scholen maakt onderdeel uit van het project.

De initiatiefnemers hebben intensief contact gehad met Amsterdamse moskeeën over dit onderwerp. ''We hebben draagvlak gecreeerd.''


Bron: Het Parool 11/02/05

Max Stirner
11-02-05, 12:15
Achterlijk dat dit anno 2005 nodig is in NL.

Bofko
11-02-05, 12:35
Wat een keurig kloppende titels toch de laatste tijd van ZS. :rolleyes:

Alleen dat ex- is nog maar een steek onder water.

Simon
11-02-05, 13:01
Ja triest dat dit nodig is. Net als die opvang waar gisteren in de kamer over gepraat is.

jang0201
11-02-05, 13:10
erg triest dat dit nodig is anno 2005. ik vind het wel een goed initiatief! heb het zelf meegemaakt in mijn omgeving dat div. jongens werden uitgekotst door hun familie omdat ze toevallig homo zijn.
ZS wie zegt dat deze jongeren ex-moslim zijn?? vind ik wel weer een kutsneer van je, maar ja kan natuurlijk niets anders verwachten van het zwarteschaap. was je toevallig ondergedoken met het offerfeest??
vervelende periode zeker voor schapen zoals jij!!!

Simon
11-02-05, 13:14
Geplaatst door jang0201
vind ik wel weer een kutsneer van je

Ja vind ik ook. Maar zo is hij ...

Zwarte Schaap
11-02-05, 13:25
Geplaatst door Simon
Ja triest dat dit nodig is. Net als die opvang waar gisteren in de kamer over gepraat is.

Alle opvangsinstellingen en andere instellingen die hulp en/of zorg aanbieden in Nederland zijn triest.

Oramus
11-02-05, 13:30
Weer een mooie 'verrijking' van onze cultuur, dankzij de islamisering.

Pixelshade
11-02-05, 15:07
Gewoon een slap excuus om een datingcentrum voor ze te bouwen

Ourzazate
11-02-05, 19:51
Geplaatst door marlies255
ja, het is triest maar goed dat het er is! Waar zouden ze anders heen moeten? Die moslimhomo's moeten zeker bang zijn voor geweld of eerwraak. Daar gaan onze belastingcenten, alleen maar omdat er een grote groep onverdraagzamen is. Wat jammer dat geloof zoveel haat oproept.

Een geloof roept nooit haat op. Het zijn mensen die haat oproepen en dat is meestal cultureel gedacht bepaald. Je ziet in gemeentes in Midden en Zuid Amerika en zelfs in de VS dat homohaat zege viert. Dit zie je ook weer terug in bijv. SA en China...:).

Rabi'ah.
11-02-05, 20:30
Geplaatst door marlies255
ja, het is triest maar goed dat het er is! Waar zouden ze anders heen moeten? Die moslimhomo's moeten zeker bang zijn voor geweld of eerwraak. Daar gaan onze belastingcenten, alleen maar omdat er een grote groep onverdraagzamen is. Wat jammer dat geloof zoveel haat oproept.

Zelden in zo'n kort stukje zoveel flauwekul gelezen. :tik:

Rabi'ah.
11-02-05, 20:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Opvang moslimhomo's



Vanwaar het "ex" in het topictitel, ZS? :)

rikkie
11-02-05, 21:29
Geplaatst door splijtstof
" Van 14 tot 25 jaar"

Ik vraag me af welke Pedofiel de reet van deze 14 jarige Moslim
straffeloos van de Nederlandse wet mag uitwonen.

een andere 14 jarige mag het straffeloos doen met een 14 jarige.... ook een 15 jarige....

met andere woorden sex tussen hen tot 16 jaar is niet strafbaar. sex tussen hen boven de 16 is ook niet strafbaar (als het uiteraard vrijwillig is).

Overigens: De manier waarop je over homo's spreekt is verwerpelijk!

Zwarte Schaap
11-02-05, 22:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Vanwaar het "ex" in het topictitel, ZS? :)

Ze spelen in op de moslimhaat en werken in feite mee aan het verder uitbouwen van de Islamhaat. Je denkt toch niet dat het toevallig nu net uitkomt? Het past precies in de laatste publicaties van de BLVML huizen.

Voor mij gaat het praktiseren van homosexualiteit niet samen met Islam.

rikkie
11-02-05, 22:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze spelen in op de moslimhaat en werken in feite mee aan het verder uitbouwen van de Islamhaat. Je denkt toch niet dat het toevallig nu net uitkomt? Het past precies in de laatste publicaties van de BLVML huizen.

Voor mij gaat het praktiseren van homosexualiteit niet samen met Islam.


met jouw posts speel je in op de HOMOhaat en werk je in feite mee aan het verder uitbouwen van de HOMOhaat.

je bent gewoon homofoob...

Zwarte Schaap
11-02-05, 23:01
Geplaatst door Oramus
Gaat jouw illegaliteit, het overtreden van de wet dus, wel samen met de islam?

Deze vraag heb je aleens eerder gesteld onder een andere naam dombo, illegaal zijn is geen strafbare feit in Nederland. Verder bestaan er voor God geen illegale mensen.

Dutchguy
11-02-05, 23:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze spelen in op de moslimhaat en werken in feite mee aan het verder uitbouwen van de Islamhaat. Je denkt toch niet dat het toevallig nu net uitkomt? Het past precies in de laatste publicaties van de BLVML huizen.

Voor mij gaat het praktiseren van homosexualiteit niet samen met Islam.

Je kunt hoe dan ook niet ontkennen dat homomoslims niet welkom zijn binnen de moslimgemeenschap, en dan zeg ik het nog zacht. Dat maakt het (ook) een legitiem moslimprobleem.

Dat voor jou het praktiseren van homosexualiteit niet samen gaat met de islam maakt die homo's niet 'ex-moslims'. Als zij zich als moslim zien wie ben jij dan om te stellen dat ze dat niet zijn. Als zij zich homomoslims noemen zijn het homomoslims. Of jij dat leuk vindt of niet doet daar niets aan af.

Zwarte Schaap
11-02-05, 23:06
Geplaatst door rikkie
met jouw posts speel je in op de HOMOhaat en werk je in feite mee aan het verder uitbouwen van de HOMOhaat.

je bent gewoon homofoob...

Losse flodder

Zwarte Schaap
11-02-05, 23:11
Geplaatst door Dutchguy
Je kunt hoe dan ook niet ontkennen dat homomoslims niet welkom zijn binnen de moslimgemeenschap, en dan zeg ik het nog zacht. Dat maakt het (ook) een legitiem moslimprobleem.

Dat voor jou het praktiseren van homosexualiteit niet samen gaat met de islam maakt die homo's niet 'ex-moslims'. Als zij zich als moslim zien wie ben jij dan om te stellen dat ze dat niet zijn. Als zij zich homomoslims noemen zijn het homomoslims. Of jij dat leuk vindt of niet doet daar niets aan af.

Dat is mijn mening. Een drugsdealer die zich moslim noemt zou ik ook een ex-moslim vinden, totdat ie ermee ophoudt en zijn leven betert.

Dutchguy
11-02-05, 23:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is mijn mening. Een drugsdealer die zich moslim noemt zou ik ook een ex-moslim vinden, totdat ie ermee ophoudt en zijn leven betert.

Vreemde redenatie, een moslim zou bij het begaan van een moslim dus automatisch geen moslim meer zijn. Een zondigende moslim bestaat dus niet?

Zwarte Schaap
11-02-05, 23:20
Geplaatst door Oramus
Het is niet strafbaar gesteld, maar je overtreedt wel de wet. Iets dat van de islam niet mag als ik goed ben ingelicht.

In de Islam geldt ook nood breekt wet. Als hitler mij de opdracht zou geven om een jood te doden of te veraden zou ik dat ook niet doen ookal zegt de wet dat.

Daarom staat er ook boven mijn avatar: Allah staat boven de Grondwet.

Het denkbeeld dat er twee soorten recht bestonden, een menselijke recht dat afhankelijk was van willekeur van tijd en plaats, omstandigheid en belang, en een hoger recht dat eeuwig en onveranderlijk was en voor alle mensen geldig, verankerd in de natuur zoals de baan van de planteten, behoort tot het oudste gedachtengoed van de Europese mensheid.

De opvatting van het Natuurrecht is al heel oud.Sporen ervan vindt men in de Griekse tragedie . In Sophocles Antigone werden de toeschouwers in het Dionyiostheater in Athene geconfronteerd met het conflict tussen recht en wet. Een vraagstuk van gehoorzaamheid aan de wil van de aardse heersers of aan de wil van de Goden in de wereldorde (kosmos)?

Zijn eerste tragische uitdrukking heeft de gedachte al gekregen in de tragedie Antigone van Sofokles, van omstreeks 440 v.c. Antigone begroef het lijk van haar gesneuvelde broer Plyneikes/Eteocles, (die in opstand was gekomen tegen de tiraanie van de vorst) instrijd met een door koning Kreoon uitgevaardigde wet, maar gehoorzamend aan een hogere wet.

''Gij waagde te handelen tegen deze wet?''vraagt Kreon.
''Ja'', is haar aantwoord, ''want dit machtsbevel stamt niet van koning Zeus (ZS: Zeus is de oppergod) Noch heeft het recht dat bij de goden woont ooit zulke wetten vastgesteld. Ook schreef ik zulk een macht niet toe aan uw verbod. dat ooit het billijk, ongeschreven recht der goden daardoor voor ons, die sterfelijk zijn, ongeldig wordt. Want niet maar nu nu of gisteren, neen, voor altoos leeft deze wet, en niemand weet wanneer z'ontstond. BDat recht te schenden, bij de goden, durfde ik niet. Want 'k sidder niet voor 't trots bevel van één man, en wist ook dat de dood mij wachtte...

(Sophocles, Antigone, vertaling H.C. Muller, Amsterdam z.j.)

De Griekse gedachte van het 'ongeschreven recht der goden', was voor de Grieken een natuurecht (To phusei dikaion), dat aanleiding kon geven tot een conflict tussen recht en wet. Dat blijkt reeds in de tijd avn de Romeinse republiek, wat onder invloed was van de Stoa, het (nu verwereldlijkte) Romeins natuurrecht een essentieel element vormde voor de rechtszekerheid, zoals verwoord door Cicero:

''Er is immers een ware wet, te weten de rechte rede, die overeenstemt met de natuur, de rede die in allen is uitgestroomd, duurzaam en eeuwig, die door haar bevel oproept tot plicht, door haar verbod afschrikt van bedrog, die toch niet de goeden tevergeefs beveelt of verbiedt, noch tevergeefs de slechten met haar bevel of verbod beweegt.

Het is niet geoorloofd van deze wet af te wijken , ten dele noch geheel; geen senaats- of volksbesluit kan de geldigheid van deze wet voor ons opheffen; geen uitlegger of tolk van haar kan gevonden worden; zij isniet anders te Rome dan in Athene, niet anders nu dan straks, maar zij omvat alle volkeren in alle tijden als éne, eeuwige en onveranderlijke wet''

(Cicero , De Republica III, 22-33, vertaling K.Sprey, Haarlem 1950)

De geschiedenis van het Natuurrecht is lang en ingewikkeld en hier hoeven we niet bij stil te staan. In de Christelijke middeleeuwen heeft het Natuurrecht en grote verbreiding gekend, maar het heeft een andere gedaante dan in de oudheid, die de gedachte aan een God als hoogste wetgever niet kende. Voor de middeleeuwers was het de door God egschapen natuur, die voor de mens verbindend was: de mens kan het natuurrecht kennen door zijn rede, die deel had aan de Goddelijke rede. Sedert de 13e eeuw werd alle recht door de filosofen, theologen en juristen verdeeld in natuurrecht (ius naturale) en gezet recht (ius positvum). Het jus naturale werd ook goddelijk recht genoemd, het jus positvum menselijk recht.

Deze natuurrechtgedachte leeft voort tot de dag van vandaag en wordt bijvoobeeld bij het debat over voorbehoedmiddelen, abortus of euthanasie nog dikwijls in het strijdperk gebruikt. Er loopt een rechte lijn van de middeleeuwse natuurrechtsleer naar die van Hugo de Groot. Deze heeft zijn denkbeelden voor een zeer belangrijk deel opgedaan bij enkele laat-scholastieke moraaltheologen uit Spanje en de zuidelijke Nederlanden, die in de zestiende eeuw belangrijke werken geschreven hebben, met name Dominicus Soto (1494-1560), Fernando Vazquez (1512-1569) en de Jezuit Leonard Lessius (1554-1632) uit Brecht bij Antwerpen.

Gebruikte bronnen:
-Geleerd recht. Een geschiedenis van de Europese rechtswetenschap in vogelvlucht van mr. G.C.J.J. van den Bergh.
-Naar de bronnen van driestromenland. Politieke stromingen: van gemeenschap naar individuele verantwoordelijkheid van A.C. Henry.

Zwarte Schaap
11-02-05, 23:32
Geplaatst door Jarir Tabari
In de Naam van Allaah, de Erbarmer, de Genadevolle,

In de Islaam is er geen plaats voor dat soort meningen, tenzij er bewijs voor is. En het tot ex-moslim verklaren is als het dood verklaren. Dus weet waarmee je speelt. Of ben je soms aan het oefenen voor je sollicitatie bij de Takfir wal Hidjra? Weet dat een ter dood veroordeelde volgens het Islamitisch recht, als moslim gestorven kan zijn.

Is er in de Islam wel plaats om homosexualitiet te praktiseren? Het spek op de kat binden kom je ook niet ver mee.

Dutchguy
12-02-05, 00:19
Geplaatst door Jarir Tabari
Neuj, openlijke homoseksualiteit wordt onder de shari'a met de dood bestraft, als ik mij niet vergis.

Hij's fijn.

rikkie
12-02-05, 08:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is mijn mening. Een drugsdealer die zich moslim noemt zou ik ook een ex-moslim vinden, totdat ie ermee ophoudt en zijn leven betert.

je vergelijkt criminaliteit met homoseksualiteit....

BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rikkie
12-02-05, 08:37
Geplaatst door Jarir Tabari
Neuj, openlijke homoseksualiteit wordt onder de shari'a met de dood bestraft, als ik mij niet vergis.

ACHTERLIJK !!!!!!!!!!!!!!!

ben het wederom roerend eens met Pim.... en mijn mening is dat een ieder (ongeacht geloof, ras of wat dan ook), die dit soort denkbeelden aanhangt, niet past in de Nederlandse samenleving!!! Dus allochtonen die dit onderstrepen terugzenden naar land van herkomst, zij met enkel en Nederlands paspoort op sluiten in een nieuw te bouwen gevangenis op en eiland....

Nederland is tolerant,
Maar de tolerantie bij dit soort ideologien zal moeten worden verkleind tot het nulpunt.

Idem dito met betrekking tot besnijdenissen e.d..... OPROTTEN (liefst vrijwillig) OF VASTZETTEN! ........ KIES MAAR!!

marlies255
12-02-05, 12:18
Geplaatst door Rabi'ah.
Zelden in zo'n kort stukje zoveel flauwekul gelezen. :tik:


:student: En dat is niets vergeleken met de onzin die er hier verder op de site staat over dit soort onderwerpen. Lijkt wel of mensen hier niet zelf kunnen denken. Slaan elkaar alleen maar met koran- of bijbelteksten om de oren om slecht gedrag of extreme denkbeelden recht te praten.

Gek he? Dat dit soort initiatieven voor moslimhomo's worden genomen, dat de Tweede Kamer praat over moslimextremisme, integratieproblemen onder allochtonen onder de loep worden genomen en dat er zoveel negatieve pers is aangaande deze onderwerpen.

ben blij dat de overheid voor deze jongeren in de bres springt, want van hun gemeenschap en geloofsgenoten hoeven ze het niet te verwachten. :strik:

knuppeltje
12-02-05, 12:28
Geplaatst door Jarir Tabari
Neuj, openlijke homoseksualiteit wordt onder de shari'a met de dood bestraft, als ik mij niet vergis.


Leve de shari'a.

Nooit van Abu Nawas gehoord zeker?




De groeten.

marlies255
12-02-05, 17:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Deze vraag heb je aleens eerder gesteld onder een andere naam dombo, illegaal zijn is geen strafbare feit in Nederland. Verder bestaan er voor God geen illegale mensen.



:student: god maakt ook geen ondescheid tussen de mensen, homo of geen homo!

Dutchguy
12-02-05, 17:35
Geplaatst door Jarir Tabari
7:80. En Lot, toen hij tot zijn volk zeide: "Pleegt gij een gruweldaad zoals niemand ter wereld ooit vóór u pleegde?"
81. "Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat."

26:165. "Nadert gij van alle schepselen de mannen?
166. En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat."

Ik lees hier geen veroordeling in. Waar staat dat mensen strikt binnen de perken moeten leven?

Dutchguy
12-02-05, 17:53
Geplaatst door Jarir Tabari
Dit volk is vernietigd. Doe maar een search op google. De Torah is hier al duidelijk genoeg in.

Ja maar ook hier heb je meerdere interpretaties. Zo heb ik ook gelezen dat het hier om verkrachtingen en aanrandingen ging van zowel mannen als vrouwen, dat heeft niets met liefde en dus homofilie te maken.

Maar goed, mijn probleem is het eigenlijk zowiezo niet omdat ik die tekst geen waarde toeken. Ik ben in ieder geval blij het het feit dat er opvang voor homomoslims komt.

knuppeltje
12-02-05, 18:09
Geplaatst door Jarir Tabari
Dit volk is vernietigd. Doe maar een search op google. De Torah is hier al duidelijk genoeg in.



SODOMIE

In Sodom bedreven de mannen op grote schaal anaal geslachtsverkeer met hun vrouwen, tot grote woede van Jaweh. Diens boodschap was: gaat en vermenigvuldigt u, en dat gaat niet erg vlot op deze manier en overtraden ze zijn gebod, Tot Jawe's gruwel.

Later zal aan anaal geslachtsverkeer tussen mannen de term SODOMIE worden gegeven. En zo hebben de kerken vele mannen op onjuiste aanklacht veroordeeld en op de brandstapel gezet.

SODOMIE was dus geen anaal geslachtsverkeer tussen mannen onderling, maar tussen mannen en vrouwen uit Sodom.


De groeten.

Julien
12-02-05, 18:32
Geplaatst door Jarir Tabari
Neuj, openlijke homoseksualiteit wordt onder de shari'a met de dood bestraft, als ik mij niet vergis. ]

en dat is dus een achterlijk iets.

knuppeltje
12-02-05, 19:34
Geplaatst door Julien
]

en dat is dus een achterlijk iets.


Inderdaat, maar zo strikt is het niet altijd geweest.

De grote dichter Abu Nawas leefde aan het hof van kalif Haroen al Rasjied en was de minnaar van al Amien, de zoon en latere opvolger van de kalif. Google maar eens, en sla al die sites over de naar hem vernoemde hotel-keten maar over.

In de Arabische literatuur na Mohammed komt men diverse dichters van homo-erotische gedichten tegen. Lees maar eens-Schoon in elk oog is wat het bemint, van Hafid Bouazza.


Groetjes.

knuppeltje
12-02-05, 19:49
Geplaatst door Jarir Tabari
Homoseksualiteit en het lesbisch-zijn zijn getransformeerd tot "alternatieve levenswijzen", "persoonlijke voorkeur", "een natuurlijke variatie", enz. in het Westen, vandaag de dag. Terwijl in het verleden homoseksualiteit werd gezien als een ziekte door de Association of Psychiatrists, is het nu van de lijst afgehaald en vervangen door homofobie. Bijgevolg worden Islaam en Moslims gezien als intolerant en bevooroordeeld vanwege hun doorgaanse tegenstand. Argumenten ten bate voor de tolerantie van homoseksuelen fundeert zich op de veronderstelling dat homoseksueel gedrag biologisch bepaald is en niet gedoctrineert is vanuit de samenleving.

1.) Het vroegere verzet tegen homoseksualiteit ontleende haar rechtvaardiging aan het argument dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is. Als gevolg van sodomie kunnen er geen kinderen ontstaan, wat tot de basis van het oorzaak-gevolg principe bij seksuele verbintenissen geldt. "Moeder Natuur" heeft ons niet op die manier geschapen, werd er gesteld. Om dit soort argumenten te weerleggen, hebben homoseksuele wetenschappers de aarde afgespeurd, tot zij zogenaamd homoseksueel gedrag onder het dierenrijk ontdekten. Zij ondervonden dat mannetjes van een exotische soort vis aan de kust van Japan, het gedrag van de vrouwtjes imiteerden om zo andere mannetjes te weerhouden hun wijfjes te bevruchtigen. En een zeldzame vlinder aan de kust van Afrikaanse eilanden, deed zich ook voor als vrouw, tijdens het paarseizoen. Maar als het dierenrijk gebruikt moet worden om menselijk gedrag te rechtvaardigen, dan bestaat er ook een spin in Zuid-Amerika, waarvan het vrouwtje veel groter is dan het mannetje. Wanneer dan de paartijd verstreken is, eet het wijfje haar man op.

2.) Gedurende de jaren 80 werd er beweerd dat een klier aan de onderkant van het brein, welke klein is bij vrouwen en groot is bij mannen, ook klein is bij homoseksuelen. Echter, dit bewijs, welke zo op het eerste gezicht voor de leek onbetwistbaar lijkt, werd onmiddellijk weerlegd door wetenschappers. De informatie werd gehaald uit de dwarsdoorsnede van het brein bij dode volwassenen, wiens seksuele voorkeur voor overlijden vastgesteld was. Aldus kan het zo zijn dat de geringere omvang bij homoseksuelen het resultaat is van het praktiseren, en niet de oorzaak. Dus dat zij geboren kunnen worden met een normale omvang van de klier, welke dan kromp als gevolg van hun afwijkende levensstijl.

3.) Tot voor kort is genetica de meest aangehaalde grondslag voor het pro-homo argument. In 1993 heeft Dr. Dean Hamer, een onderzoeker aan het National Cancer Institute, beweert dat hij "het eerste concrete bewijs dat 'homo-genen' echt bestaan" heeft ontdekt. Homoseksuele oriëntatie zou mogelijkerwijs doorgegeven zijn op mannen via de X chromosoom van de moeder. Hamer's ontdekkingen, gepubliceerd in het prestigieuze blad Science, verruilde zijn kleurloze carriere als een ambtelijk wetenschapper naar een robuuste publiciteitsrol, waarbij hij zijn memoires opschreef. Hij legde zijn eed af aan het hoger gerechtshof van Colorado, welke de basis vormde voor het geslaagde besluit om het anti-homo verweer neer te slaan.[1] Ook vond men dat Hamer's onderzoek tekort schoot aan een bestuur; wat een fundamenteel principe punt is binnen het domein van wetenschappelijk onderzoek. Bovendien melde de Chicago Tribune in juni 1994, dat een junior wetenschapper in Hamer's laboratorium, welke het in kaart brengen van de genen ondersteunde in het kader van de homoseksuele studie; het vermoeden deed opwekken, dat zij selectief informatie rapporteerde. Kort daarop werd zij geschorst van haar doctorate lidmaatschap in Hamer's lab. Maar het National Institute of Health onderzoek, staafde haar beweringen en gaf haar een andere positie in een ander lab. Ofschoon Dr. Hamer terughoudend was over zijn eigen seksuele voorkeur in zijn memoirs, gaf hij later toe dat hij homo was.[2]

4.) Er moet notie genomen worden van het feit dat Islaam in zijn voltooide vorm, geen anti-homo wetgeving de wereld in heeft gebracht. De teksten in de Torah zijn vol van duidelijke veroordelingen, van dergelijke praktijken.

5.) De consequentie van AIDS is genoeg om aan te tonen dat homoseksualiteit kwaad doet en een gevaar is voor de samenleving. Het vroege begin van de verspreiding van AIDS concentreerde zich onder de homoseksuele gemeenschap. Later verspreidde het zich naar de heteroseksuele gemeenschap via bloedtransfusies, drugsnaalden en de zogenaamde bi-seksuelen. En gaat door als op hol geslagen promiscue heteroseksuelen.

6.) Islaam ziet homoseksualiteit als een keuze. Het is ondenkbaar dat God homoseksuelen mensen maakt, en het vervolgens tot misdaad verklaard en er bestraffingen voorschrijft, voor zowel in dit leven als het volgende. Om zo'n stelling te accepteren, is hetzelfde als het accepteren dat God onrechtvaardig is. Neigingen kunnen zich bij mensen ontpoppen door verscheidene natuurlijke als onnatuurlijke daden, van overspel tot verkrachting en van necrofilie tot bestialiteit. Deze neigingen kunnen voortkomen uit djinn-influisteringen, invloed uit de media, of zelfs uit menselijk gepraat dan wel direct contact. Menselijke schepsels zijn niet zoals robots, die alleen kunnen doen waar zij voor geprogrammeerd zijn. Mensen kiezen en God houdt hen verantwoordelijk voor hun keuzes. Als het zou zijn dat homoseksualiteit een voortvloeisel is uit genetisch noodlot, dan zou het oneerlijk zijn voor God om het te criminaliseren en de praktiseerders ervan te bestraffen. Heden ten dage beweren sommige wetenschappers zelfs dat moord een genetische oorsprong kent. Door zoiets te accepteren, zou het als een excuus zijn voor moordenaren, om zodoende moord te tolereren.

7.) Islaam schrijft de ouders voor om hun kinderen op tienjarige leeftijd in hun bedden te scheiden, om zo seksuele ervaringen te voorkomen, als gevolg van experimentering in de jeugd. Zulke ervaringen kunnen versterkt worden door contacten op scholen en door mishandeling van volwassenen. Ook het onderscheid tussen man en vrouw, worden nadrukkelijk gezet in de leerstellingen van al-Islaam. De profeet vervloekte mannen die de vrouwen na deden en de vrouwen die de mannen na deden. De Westerse mode-industrie wordt beheerst door homoseksuelen die het verschil tussen mannen en vrouwen pogen te vervagen, om zo hun gedrag meer acceptabel te maken. Zodoende is mannenmode meer vrouwelijk in stijl en kleur verworden, en vrouwen dragen nu driedelige pakken, strikken en petten en traditionele mannen schoenen. Deze onderscheidingen kunnen relatief zijn, en verschillen van maatschappij tot maatschappij. In Schotland bijvoorbeeld, dragen mannen traditioneel korte 'kniejurken' welke 'kilt' genoemd wordt. In Schotland zou dit niet gezien worden als imitatie van vrouwen, maar in een gemeenschap waar alleen vrouwen dergelijke kledij dragen, wordt het wel gezien als imitatie.



Voetnoten:

[1] In deze bestudering werd er gekeken naar 40 mannelijke (broers) paren, welke allemaal homo's waren. Hij ondervroeg de bloedverwanten over homoseksualiteit en ondervond een overwicht aan homoseksuele familieleden, aan de kant van de moeder. Toen hij naar hun X-chromosomen keek, zag hij dat 33 van de 40 homoseksuele (broers) paren een overeenstemmende gedeelte hadden, op een bepaalde plek van de chromosoom. Echter, zeven van de stellen voldeden niet aan de "homo-gen". Noch werd er in het onderzoek gekeken naar de omvang van de aanwezigheid van dit genetische gegeven bij heteroseksuelen of hetero-homo broers (paren). Het overwicht aan homoseksuele familieleden aan de kant van de moeder kon ook het gevolg zijn van het aannemelijk feit onder sociologen, dat vrouwen veel meer weten over hun verwanten dan mannen.

[2] The Guide, oktober 1995.


Bron: http://islamitische.blogspot.com


Een heel verhaal m'n beste.

Maar laat ik je dit zeggen. Ondanks al het geexperimenteer wat bij de pubertijd hoort, en die zeker zoals al lang bekend is, in kostscholen en in vergelijkbare omstandigheden extra vorm aanneemt, krijg je echt homosexualiteit er met geen stok uit geslagen, maar zeker er niet in. Vraag het maar eens aan die homo-hatende Marrokkaanse ettertjes, of aan andere homo-haters en potenrammers.


De groeten m'n beste.

Julien
12-02-05, 20:25
Geplaatst door Jarir Tabari
Homoseksualiteit en het lesbisch-zijn zijn getransformeerd tot "alternatieve levenswijzen", "persoonlijke voorkeur", "een natuurlijke variatie", enz. in het Westen, vandaag de dag. Terwijl in het verleden homoseksualiteit werd gezien als een ziekte door de Association of Psychiatrists, is het nu van de lijst afgehaald en vervangen door homofobie. Bijgevolg worden Islaam en Moslims gezien als intolerant en bevooroordeeld vanwege hun doorgaanse tegenstand. Argumenten ten bate voor de tolerantie van homoseksuelen fundeert zich op de veronderstelling dat homoseksueel gedrag biologisch bepaald is en niet gedoctrineert is vanuit de samenleving.


wat een bullshit. in het Oude Griekenland en Rome was homoseksualiteit behoorlijk geaccepteerd. Het is dus niet iets van "het westen"... :moe:

en dan heb ik het niet eens over al die Arabieren in de Arabische wereld die stiekem homo zijn.. (voorbeeld: de Marokkaanse koning M6)

En waar het mij om gaat, is dat de gedachte dat homo's de doodstraf verdienen, een achterlijke en minderwaardige gedachte is. En dat is een feit.

Simon
12-02-05, 21:31
Geplaatst door Jarir Tabari

Bron: http://islamitische.blogspot.com

Dit is bijna net zo'n populair artikeltje als die Talmud citaten dat ik steeds maar weer geknipt geplakt zie op islam sites. Dit ondanks het feit dat het vol met onwaarheden staat. Maar ja wie stoort zich daar aan? Hoe vaker ik het gekopieerd zie hoe negatiever ik over moslims ga denken. Wel collecteren als ZS zijn fiets kwijt is maar homo's die in elkaar worden geslagen uit eigen kring worden alleen maar afgezeken en verder de grond in gepraat. :kotsen2:

Zwarte Schaap
12-02-05, 22:26
Geplaatst door marlies255
:student: god maakt ook geen ondescheid tussen de mensen, homo of geen homo! Wel naar de (verboden) daden/handelingen.

Zwarte Schaap
12-02-05, 22:32
Geplaatst door Simon
Wel collecteren als ZS zijn fiets kwijt is maar homo's die in elkaar worden geslagen uit eigen kring worden alleen maar afgezeken en verder de grond in gepraat. :kotsen2:

1) Hij heeft niets met de zogenaamde collectie te maken, het was marks idee
2) ZS heeft niet om hulp gevraagd en neemt ook geen hulp aan.

Simon
13-02-05, 00:49
Vreemd genoeg is mijn prachtige aluminium fiets ook wel eens bij het WTC gestolen. Alleen dat was het WTC in Amsterdam. Enfin, wel vervelend zoiets ...

knuppeltje
13-02-05, 09:35
Laat schaapje voorlopig maar te voet gaan, krijgt hij meer tijd om na te denken waar zijn zwartgallige homohaat werkelijk vandaan komt.


De groeten.

marlies255
13-02-05, 12:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
B]Wel naar de (verboden) daden/handelingen. [/B]

:student: Welnee, in de meeste kerken (zelfs de RK) zijn homo's gewoon geaccepteerd, wat de paus ook zegt, de mensen gaan er anders mee om. In ortodoxe kringen helaas niet en dat is ook het probleem met ortodoxie. Interpreteren het woord van God niet goed, mijns inziens.
Je kunt ook zelf nadenken, gelukkig is hier kerk en staat gescheiden. D

Don Vito
13-02-05, 12:49
je mag Moslims geiteneukers vinden, terroristen, dieven de schuld van het slecht functioneren van de maatschappij. Mara je mag als hetero de daden van een homo niet ranzig vinden. Lekker Vrij Nederland!!!!!!

Simon
13-02-05, 13:24
Geplaatst door Don Vito
je mag Moslims geiteneukers vinden, terroristen, dieven de schuld van het slecht functioneren van de maatschappij. Mara je mag als hetero de daden van een homo niet ranzig vinden. Lekker Vrij Nederland!!!!!!

Ja je mag zelfs de maffia verheerlijken met je nickname en foto's in je onderschrift.

Don Vito
13-02-05, 13:53
Geplaatst door Simon
Ja je mag zelfs de maffia verheerlijken met je nickname en foto's in je onderschrift.

De maffia heeft meer principes en waarden dan de zogenaamde vrije democratische regering. Ik verheerlijk ze zeker weten.

knuppeltje
13-02-05, 14:04
Geplaatst door Jarir Tabari
De mens verzet zich van nature af tegen vergaande intimiteit met hetzelfde geslacht. Als de wetenschappers daar nou ook eens aandacht zouden schenken.



Vraag dat maar aan hen, misschien hebben ze dat wel gedaan,nietwaar?

ALLICHT HEBBEN ZE DAT WEL GEDAAN. Het waren wetenschappers, geen amateurs mag ik aannemen.


De groeten.

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:25
Geplaatst door knuppeltje
Laat schaapje voorlopig maar te voet gaan, krijgt hij meer tijd om na te denken waar zijn zwartgallige homohaat werkelijk vandaan komt.


De groeten.

Word ik nu zogenaamd door jou bestraft voor mijn mening dat het praktiseren van homosexualitiet en Islam niet samengaan?

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:27
Geplaatst door marlies255
:student: Welnee, in de meeste kerken (zelfs de RK) zijn homo's gewoon geaccepteerd, wat de paus ook zegt, de mensen gaan er anders mee om. In ortodoxe kringen helaas niet en dat is ook het probleem met ortodoxie. Interpreteren het woord van God niet goed, mijns inziens.
Je kunt ook zelf nadenken, gelukkig is hier kerk en staat gescheiden. D

De christelijke leerstukken omtrent homosexualiteit laten niets te raden over.

marlies255
13-02-05, 14:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
De christelijke leerstukken omtrent homosexualiteit laten niets te raden over.

:student: is al eerder gezegd, je moet stukken uit het jaar kruik niet letterlijk nemen. zelf nadenken en open staan voor andermans mening is beter dan je verschuilen achter teksten.

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:34
Geplaatst door marlies255
:student: is al eerder gezegd, je moet stukken uit het jaar kruik niet letterlijk nemen. zelf nadenken en open staan voor andermans mening is beter dan je verschuilen achter teksten.

Zonder de leerstukken begrijpt zelfs de grootste idioot dat een plasserd niet in een poeperd thuishoort. De menselijke anatomie geeft al aanwijzingen genoeg, ookal zou je zelfs blind zijn.

Julien
13-02-05, 14:38
Geplaatst door Don Vito
je mag Moslims geiteneukers vinden, terroristen, dieven de schuld van het slecht functioneren van de maatschappij. Mara je mag als hetero de daden van een homo niet ranzig vinden. Lekker Vrij Nederland!!!!!!

ik zie het anders. ik vind homosexualiteit eerlijk gezegd ook ranzig.. maar als je ze gaat veroordelen vanwege hun geaardheid en , no gerger, zegt dat ze de doodstraf verdienen.. ja dan ben je fout bezig.

stel je voor dat mensen zeggen: "die Marokkanen zijn toch een stelletje zondaars, ze verdienen allemaal de doodstraf en als ik er eentje tegenkom dat schop ik zo'n Marokkaan in elkaar..."

kspeciaal
13-02-05, 14:40
Al Amine al Amin (Veilige Haven)
Begrijp gewoon niet dat het een arabische naam krijgt. Helemaal in de lijn van het Nls beleid op dat vlak(subsidie verstrekkers). Gedwongen, vanuit de overheid geregisserde emancipatie, van moslim-homo's/vrouwen.
Project is toch puur een Amsterdamse Nederlandse creatie voor Nlse jongeren met moslim geloof, waarom een arabische naam geven? Was dat zo'n expliciete wens van die zogenaamd (Ex)Moslims? Betwijfel ik...

Voor mij duidelijk ONNODIG provocerend voor andere moslims die daar anders over denken. Dat verraadt meestal voor mij een hele hoop over die achterkant van zulke initiatieven. Subsidietrekkers...Ooit ondergang van dit land...

Zwarte Schaap
13-02-05, 15:08
Geplaatst door kspeciaal
Begrijp gewoon niet dat het een arabische naam krijgt. Helemaal in de lijn van het Nls beleid op dat vlak(subsidie verstrekkers). Gedwongen, vanuit de overheid geregisserde emancipatie, van moslim-homo's/vrouwen.
Project is toch puur een Amsterdamse Nederlandse creatie voor Nlse jongeren met moslim geloof, waarom een arabische naam geven? Was dat zo'n expliciete wens van die zogenaamd (Ex)Moslims? Betwijfel ik...

Voor mij duidelijk ONNODIG provocerend voor andere moslims die daar anders over denken. Dat verraadt meestal voor mij een hele hoop over die achterkant van zulke initiatieven. Subsidietrekkers...Ooit ondergang van dit land...

Elke slimmerik die zijn eigen baan wil creeren gaat de maatschappelijke zorg in en gebruikt de marokkanen als ezels om subsiedie te los te peuteren. We hebben al een paar (economische)vluchtelingen zoals Hirsi Ali, Afsin Elian, Sylvain Ephimenco David Pinto die goed verdienen dankzij hun marokkaanse slachtoffertjes. Nu hebben we onze syrische meneer Nahas die aan de weg timmert.

De helft van de Marokkaanse middenkader en hogere kader lijkt mij ook op deze manier hun boterham te verdienen. In iedere geval op weg naar succes moeten ze wel op één of andere wijze benadrukken dat hun activiteiten/inspanning gericht is op de oplossing van de problemen van Marokkanen.

De echte grooterdieners zijn de autochtone instellingen, die af en toe die domme allochtoontjes als praatpoppen naar voren schuivven en gebruiken.

Wanneer worden ze eens een keer wakker, en werpen ze die subsiedieparasieten van zich af !

Don Vito
13-02-05, 15:10
Geplaatst door Julien
ik zie het anders. ik vind homosexualiteit eerlijk gezegd ook ranzig.. maar als je ze gaat veroordelen vanwege hun geaardheid en , no gerger, zegt dat ze de doodstraf verdienen.. ja dan ben je fout bezig

De islaam gebied ons niet de persoon te beoordelen, maar de daden. Dit is dus ok mijn standpunt. Erwordt gezegd dat het gevoelens zijn en dat je dient de accepteren, moeten we die van een pedo ook respecteren? Als je gaat kijekn dan is het een pure sexueleafwijking van beiden, in mijn cultuur. Dat jouw cultuur dat niet vind, youyr thing.


Geplaatst door Julien

stel je voor dat mensen zeggen: "die Marokkanen zijn toch een stelletje zondaars, ze verdienen allemaal de doodstraf en als ik er eentje tegenkom dat schop ik zo'n Marokkaan in elkaar..."


Aan daden kan je wel wat doen, niet aan je nationaliteit, scheve vergelijking

Dutchguy
13-02-05, 15:41
Geplaatst door kspeciaal
Begrijp gewoon niet dat het een arabische naam krijgt. Helemaal in de lijn van het Nls beleid op dat vlak(subsidie verstrekkers). Gedwongen, vanuit de overheid geregisserde emancipatie, van moslim-homo's/vrouwen.
Project is toch puur een Amsterdamse Nederlandse creatie voor Nlse jongeren met moslim geloof, waarom een arabische naam geven? Was dat zo'n expliciete wens van die zogenaamd (Ex)Moslims? Betwijfel ik...

Voor mij duidelijk ONNODIG provocerend voor andere moslims die daar anders over denken. Dat verraadt meestal voor mij een hele hoop over die achterkant van zulke initiatieven. Subsidietrekkers...Ooit ondergang van dit land...

Zolang moslims hun ogen weigeren te sluiten voor eigen handelen tegenover homomoslims is een beetje provocatie misschien wel nodig. Kijk bijvoorbeeld hoe de AEL in Belgie ze niet alleen in de kou laat staan maar ze zelfs actief tegenwerkte door te weigeren posters te verwijderen.

Als je honderden keren tevergeefs op een deur hebt staan bonken gooi je de volgende keer een steen.

Dutchguy
13-02-05, 15:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zonder de leerstukken begrijpt zelfs de grootste idioot dat een plasserd niet in een poeperd thuishoort. De menselijke anatomie geeft al aanwijzingen genoeg, ookal zou je zelfs blind zijn.

Iemand met een getinte huidskleur hoort eigenlijk ook niet van nature thuis op deze breedtegraad.
En nu?

Zwarte Schaap
13-02-05, 15:53
Geplaatst door Dutchguy
Iemand met een getinte huidskleur hoort eigenlijk ook niet van nature thuis op deze breedtegraad.
En nu?

Volgens welke logica?

Dutchguy
13-02-05, 16:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens welke logica?

Jij zegt dat homo's tegen de natuur in gaan. In zekere zin kun je wat ik zeg ook zo opvatten. Is bedoeld om je eens een keer aan het denken te zetten.

knuppeltje
13-02-05, 16:04
Geplaatst door kspeciaal
Begrijp gewoon niet dat het een arabische naam krijgt. Helemaal in de lijn van het Nls beleid op dat vlak(subsidie verstrekkers). Gedwongen, vanuit de overheid geregisserde emancipatie, van moslim-homo's/vrouwen.
Project is toch puur een Amsterdamse Nederlandse creatie voor Nlse jongeren met moslim geloof, waarom een arabische naam geven? Was dat zo'n expliciete wens van die zogenaamd (Ex)Moslims? Betwijfel ik...

Voor mij duidelijk ONNODIG provocerend voor andere moslims die daar anders over denken. Dat verraadt meestal voor mij een hele hoop over die achterkant van zulke initiatieven. Subsidietrekkers...Ooit ondergang van dit land...


Door wie worden dan die tot moslim bekeerde jonge NL homo's in elkaar geslagen zodat ze een blijf van m'n lijf-huis nodig hebben?

Maar misschien zijn het wel NL jongeren, maar van allochtone afkomst? Misschien worden ze wel door NL ers in elkaar geslagen, maar zijn die ook van allochtone afkomst?

En dus was die naam misschien nog helemaal niet zo gek.

Al Amien, de zoon en opvolger [809-813] van Haroen al Rachied, en de geliefde van Abu Nawas de grote dichter aan het hof van pa Haroen.

Bron te vinden door te Googlen.


De groeten

knuppeltje
13-02-05, 16:09
Geplaatst door Dutchguy
Zolang moslims hun ogen weigeren te sluiten voor eigen handelen tegenover homomoslims is een beetje provocatie misschien wel nodig. Kijk bijvoorbeeld hoe de AEL in Belgie ze niet alleen in de kou laat staan maar ze zelfs actief tegenwerkte door te weigeren posters te verwijderen.

Als je honderden keren tevergeefs op een deur hebt staan bonken gooi je de volgende keer een steen.




Waarschijnlijk bedoel je, weigeren te openen voor...................

Maakt verder niet uit.


Groetjes.

Don Vito
13-02-05, 16:09
Wat verwachhten ze dan/ Dat we de Koran gaan aanpassen omdat men hier in Nederland vindt dat het niet past bij hun opvattingen? Waar was de vrijheid van godsdienst ook al weer?

Julien
13-02-05, 16:10
Geplaatst door Don Vito
De islaam gebied ons niet de persoon te beoordelen, maar de daden. Dit is dus ok mijn standpunt. Erwordt gezegd dat het gevoelens zijn en dat je dient de accepteren, moeten we die van een pedo ook respecteren? Als je gaat kijekn dan is het een pure sexueleafwijking van beiden, in mijn cultuur. Dat jouw cultuur dat niet vind, youyr thing.




Aan daden kan je wel wat doen, niet aan je nationaliteit, scheve vergelijking

pff wie houd je nou voor de gek met 'mijn cultuur verbiedt dat' etc. etc. Ik heb zo vaak van andere mensen gehoord dat er superveel homo's zijn in Marokko..ook wel logisch..Marokkanen zijn toch ook mensen? Of denk je echt dat er in het ene land meer homo's wonen dan in het andere?? :rolleyes:

Mijn geloof, of cultuur als je dat wilt noemen, verbiedt in principe ook homoseksualiteit. Maar mijn geloof is in zulke mate ontwikkeld dat ik die religieuze teksten op een MODERNE manier interpreteer.

En mijn vergelijking is PERFECT. Net als Marokkanen zijn homo's een minderheid. En homo's kunnen niks aan hun geaardheid doen hoor.. wat voor quasi-wetenschapper denk je wel niet dat je bent?

oja die vergelijking van jou tussen homo's en pedos is echt te belachelijk voor woorden. Ik respecteer iedere vorm van liefde die WEDERZIJDS is. Maar pedofielen die kinderen misbruiken, noem ik dus geen liefde! Moet je mij eens uitleggen wat de overeenkomst met homo's is..

Dutchguy
13-02-05, 16:14
Geplaatst door knuppeltje
Waarschijnlijk bedoel je, weigeren te openen voor...................

Maakt verder niet uit.


Groetjes.

Je hebt gelijk, ik was een beetje pissig vandaar. :wink:

kspeciaal
13-02-05, 16:15
Geplaatst door Dutchguy
Zolang moslims hun ogen weigeren te sluiten voor eigen handelen tegenover homomoslims is een beetje provocatie misschien wel nodig. Kijk bijvoorbeeld hoe de AEL in Belgie ze niet alleen in de kou laat staan maar ze zelfs actief tegenwerkte door te weigeren posters te verwijderen.

Als je honderden keren tevergeefs op een deur hebt staan bonken gooi je de volgende keer een steen.

Door jou reaktie rijzen twee vragen:
1- Is de gehanteerde aanpak tot nu wel productief geweest? Niet moeilijk te beantwoorden (kijk om je heen)
2- Wie ben jij om aan mijn deur te staan bonken en uiteindelijk een steen te gooien. Ga je nu niet je boekje te buiten? Wie gaat over deze "emancipatie"? Wiens zaak is het? Nlse overheid, Nederlanders en zulke subsidietrekkers moeten uitkijken dat ze niet te ver gaan om andermans probelemen toe te eigenen. Stimuleren en helpen van anderen te emanciperen is een goede zaak, toeeigenen van het probleem voor eigen agenda is een andere!! (Jij en ik niet letterlijk opnemen)

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:16
Geplaatst door Dutchguy
Jij zegt dat homo's tegen de natuur in gaan. In zekere zin kun je wat ik zeg ook zo opvatten. Is bedoeld om je eens een keer aan het denken te zetten.

Er zit geen logica in je stelling en als zodanig zet het me dus niet aan het denken.

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:19
Geplaatst door Dutchguy
Als je honderden keren tevergeefs op een deur hebt staan bonken gooi je de volgende keer een steen.

Er wordt aan de verkeerde deur gebonkt! Probeer eens de voordeur in plaats van de achterdeur.

Don Vito
13-02-05, 16:22
Geplaatst door Julien
pff wie houd je nou voor de gek met 'mijn cultuur verbiedt dat' etc. etc. Ik heb zo vaak van andere mensen gehoord dat er superveel homo's zijn in Marokko..ook wel logisch..Marokkanen zijn toch ook mensen? Of denk je echt dat er in het ene land meer homo's wonen dan in het andere?? :rolleyes:

Jij houd de boel voor de gek. Ik heb niet gezegd cultuur maarreligie. Marokkaan zijn is anders dan Moslim zijn. Ook al had ik het woordje cultuur gebruikt: Ik heb ook niet gezegd dater geen Homo's zijn in Marokko.


Geplaatst door Julien

Mijn geloof, of cultuur als je dat wilt noemen, verbiedt in principe ook homoseksualiteit. Maar mijn geloof is in zulke mate ontwikkeld dat ik die religieuze teksten op een MODERNE manier interpreteer.

Religie is geen mode


Geplaatst door Julien

En mijn vergelijking is PERFECT. Net als Marokkanen zijn homo's een minderheid. En homo's kunnen niks aan hun geaardheid doen hoor.. wat voor quasi-wetenschapper denk je wel niet dat je bent?

Ze kunnen wel wat doen aan hun daden. Jijn moet leren citeren, want ik heb nooit gezegd dat ze wel wat aan hun geaardheid kunnen doen.


Geplaatst door Julien

Moet je mij eens uitleggen wat de overeenkomst met homo's is..

de sexueel afwijkende lusten.

Leuk om te discuseren, maar ik stel het wel op prijs als je mij correct citeert.

Dutchguy
13-02-05, 16:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er zit geen logica in je stelling en als zodanig zet het me dus niet aan het denken.

Denk eerder dat je er niet aan wilt omdat het te dicht bij komt. Kan, maar is jammer, voor jou niet voor mij.

Dutchguy
13-02-05, 16:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er wordt aan de verkeerde deur gebonkt! Probeer eens de voordeur in plaats van de achterdeur.

Niet geheel geslaagde vorm van moslimhumor.

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:28
Geplaatst door Dutchguy
Denk eerder dat je er niet aan wilt omdat het te dicht bij komt. Kan, maar is jammer, voor jou niet voor mij.

Leuk en aardig meneer Dutchgayt, maar er zit gewoonweg geen logica in jouw stelling.

kspeciaal
13-02-05, 16:29
Geplaatst door knuppeltje
Door wie worden dan die tot moslim bekeerde jonge NL homo's in elkaar geslagen zodat ze een blijf van m'n lijf-huis nodig hebben?

Maar misschien zijn het wel NL jongeren, maar van allochtone afkomst? Misschien worden ze wel door NL ers in elkaar geslagen, maar zijn die ook van allochtone afkomst?

En dus was die naam misschien nog helemaal niet zo gek.

Al Amien, de zoon en opvolger [809-813] van Haroen al Rachied, en de geliefde van Abu Nawas de grote dichter aan het hof van pa Haroen.

Bron te vinden door te Googlen.


De groeten
Je verhaal is nog geen rechtvaardiging voor een arabische naam. Ongeacht de afkomst het zijn geoon Nederlanders in NL en de voertaal is Nederlands dacht ik...Ik ga ook niet een straat waar 80% van Marokkaans afkomst is, de AL Amin straat bijv. ??
Begrijp me niet verkeerd. Mijn punt is niet Emancipatie, maar het initiatief op zich en hoe men ondoordachtig met zulke gevoelige en essentiele zaken omgaat!!

Julien
13-02-05, 16:30
Geplaatst door Don Vito
Jij houd de boel voor de gek. Ik heb niet gezegd cultuur maarreligie. Marokkaan zijn is anders dan Moslim zijn. Ook al had ik het woordje cultuur gebruikt: Ik heb ook niet gezegd dater geen Homo's zijn in Marokko.
Religie is geen mode
Ze kunnen wel wat doen aan hun daden. Jijn moet leren citeren, want ik heb nooit gezegd dat ze wel wat aan hun geaardheid kunnen doen.
de sexueel afwijkende lusten.

Leuk om te discuseren, maar ik stel het wel op prijs als je mij correct citeert.

o.k als ik het goed begrijp, accepteer je wel de homofiele geaardheid..maar vind je hun daden (de seks) afkeurenswaardig?
Dus homo's moeten volgens jou celibatair blijven??

Grappig, want dat is precies dezelfde mening als de EO, of andere Protestantse kerken in Nederland.
Ik vind dit een naïeve mening. Ieder persoon heeft liefde nodig, ook een homo.

Dutchguy
13-02-05, 16:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Leuk en aardig meneer Dutchgayt, maar er zit gewoonweg geen logica in jouw stelling.

Er zit wel degelijk een logica is maar vandaag ben jij blijkbaar Zwak Schaap in plaats van Zwart Schaap. Geeft niet, kan gebeuren.

Don Vito
13-02-05, 16:32
Geplaatst door kspeciaal
Je verhaal is nog geen rechtvaardiging voor een arabische naam. Ongeacht de afkomst het zijn geoon Nederlanders in NL en de voertaal is Nederlands dacht ik...Ik ga ook niet een straat waar 80% van Marokkaans afkomst is, de AL Amin straat bijv. ??
Begrijp me niet verkeerd. Mijn punt is niet Emancipatie, maar het initiatief op zich en hoe men ondoordachtig met zulke gevoelige en essentiele zaken omgaat!!

what the fuck maakt het uit wat voor naam het heeft?
Mag ik binnenkort mijn zoont nara mijn vader vernoemen, zonder dat ik bekritiseerd wordt?

Als elke hollander zoals deze man hier zo mierenneukerig gaat doen wordt de kloof alleen maar groter.

Don Vito
13-02-05, 16:35
Geplaatst door Julien
o.k als ik het goed begrijp, accepteer je wel de homofiele geaardheid..maar vind je hun daden (de seks) afkeurenswaardig?
Dus homo's moeten volgens jou celibatair blijven??

Grappig, want dat is precies dezelfde mening als de EO, of andere Protestantse kerken in Nederland.
Ik vind dit een naïeve mening. Ieder persoon heeft liefde nodig, ook een homo.

De homo's moeten volgens mij helemaal niks, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ik veroordeel de daden allen zoals mijn geloof mij dat gebied te doen.

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:41
Geplaatst door Dutchguy
Er zit wel degelijk een logica is maar vandaag ben jij blijkbaar Zwak Schaap in plaats van Zwart Schaap. Geeft niet, kan gebeuren.

Ach hou toch op man met je gezeur, er zit helemaal geen logica in.

Dutchguy
13-02-05, 16:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach hou toch op man met je gezeur, er zit helemaal geen logica in.

Ik zou zeggen laat de gedachte nog wat langer marineren, als je 'm doorhebt zul je voorlopig een stuk aardiger tegenover homomoslims zijn. :)

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:58
Geplaatst door Dutchguy
Ik zou zeggen laat de gedachte nog wat langer marineren, als je 'm doorhebt zul je voorlopig een stuk aardiger tegenover homomoslims zijn. :)

Als je nu gewoon zegt dat je niets te zeggen hebt dan kan ik deze topic achter me laten. Is communicatie zo moeilijk dat je verstoppertje gaat spelen of zit er daadwerkelijk niets in je stelling?

knuppeltje
13-02-05, 17:12
Geplaatst door kspeciaal
Je verhaal is nog geen rechtvaardiging voor een arabische naam. Ongeacht de afkomst het zijn geoon Nederlanders in NL en de voertaal is Nederlands dacht ik...Ik ga ook niet een straat waar 80% van Marokkaans afkomst is, de AL Amin straat bijv. ??
Begrijp me niet verkeerd. Mijn punt is niet Emancipatie, maar het initiatief op zich en hoe men ondoordachtig met zulke gevoelige en essentiele zaken omgaat!!


Een beetje te doorzichtig en te kort door de bocht m'n beste speciaal.

Inderdaad zijn het gewoon Nederlanders, maar wel afkomstig van ouders uit een andere kultuur. Een kultuur met een geloof en een juridisch systeem dat homosexualiteit nog steeds strafbaar stelt, en welk geloof dan ook hier nog steeds door hun meerderheid fundamentalistisch word beleden.

Van de oorspronkelijke Nederlandse bevolking gaat het grootste deel niet meer zo streng om met wat er in de bijbel staat over homosexualiteit, in is men daar in veel toleranter geworden, al geld dit nog lang niet voor iedereen. Maar potenrammers worden hier al lang justitieel vervolgd, en komt bijna niet meer voor onder allochtonen.

Dat dit blijkbaar wel aanwezig is onder mensen met een allochtone afkomst, is zeer jammer.

Aangezien homosexualiteit door zoveel moslims hier nog steeds als een ziekte of als uiterst verwerpelijk wordt beschouwd, en deze moslims Arabisch spreken, vaak nog beter dan Nederlands, is het dan zo vreemd om dat blijf van mijn lijf-huis de naam te geven van een heel bekende moslim van hoge komaf, en later zelf kalif, en die als jongeling dan ook nog openlijk de geliefde was van een van de grootste Arabische dichters, [Abu Nawas] en ze hun liefde openlijk aan het hof van pa Haroen beleden.

Ik denk dat deze naam inderdaad bewust is gekozen, en wel om aan te tonen dat de Islam net zo goed als ze dat is geweest voor anders gelovigen, denk maar aan de gouden eeuwen van de Islam, ook tolerant kan zijn voor homosexuelen en niet om moslims te beledigen.

Mogen alle fundementalisten, van welk geloof zij ook zijn, even tolerant worden als pa Haroen, de wereld zou er een stuk beter door worden.


Groetjes.

knuppeltje
13-02-05, 17:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je nu gewoon zegt dat je niet te zeggen dan kan ik deze topic achter me laten.



Wel schaapje, als je zulke zinnen brouwt, is communiceren aardig lastig hoor.


Groetjes.

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:23
Geplaatst door knuppeltje
Wel schaapje, als je zulke zinnen brouwt, is communiceren aardig lastig hoor.


Groetjes.

Denken gaat sneller dan typen

Simon
13-02-05, 18:19
Geplaatst door Don Vito
De homo's moeten volgens mij helemaal niks, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ik veroordeel de daden allen zoals mijn geloof mij dat gebied te doen.

Ja zo verwerpen sommigen de praktijken van een profeet van in de vijftig met de naam Mohammed die het met een meisje van 9 jaar doet maar we zeuren er ook niet voortdurend over.

Zwarte Schaap
13-02-05, 18:22
Geplaatst door Simon
Ja zo verwerpen sommigen een profeet van in de vijftig met de naam Mohammed die het met een meisje van 9 jaar doet maar we zeuren er ook niet voortdurend over.

Dat is niet waar, dat is gewoon jouw standaard paradepaardje die je van stal haalt om zogenaamd moslims te temmen. Jammer gozer de discussie over 9 jaar voeren alleen nog de moslimhaters.

Don Vito
13-02-05, 18:23
Geplaatst door Simon
Ja zo verwerpen sommigen de praktijken van een profeet van in de vijftig met de naam Mohammed die het met een meisje van 9 jaar doet maar we zeuren er ook niet voortdurend over.

Wat weet je meer van Aisha behalve wat je hebt gehoord van Ayhaan?

Simon
13-02-05, 18:25
Geplaatst door Don Vito
Wat weet je meer van Aisha behalve wat je hebt gehoord van Ayhaan?

Nou in ieder geval wat in betrouwbare moslim bronnen staat waar Ayaan het nooit over heeft:

BUKHARI

From Bukhari vol. 7, #65:

"Narrated Aisha that the prophet wrote the marriage contract with her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: "I have been informed that Aisha remained with the prophet for nine years (i.e. till his death).""

Bukhari vol. 7, #88:

"Narrated Urwa: "The prophet wrote the (marriage contract) with Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).""


Bukhari vol. 5, #234 says:

"Narrated Aisha: The prophet engaged me when I was a girl of six. We went to Medina and stayed at the home of Harith Kharzraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became all right, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's messenger came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age."


FROM THE HADITH OF SAHIH MUSLIM VOLUME 2, #3309

Aisha reported: Allah’s Messenger married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine….

FROM THE HADITH OF THE SUNAN OF ABU DAWUD

From Abu Dawud, Vol. 2, #2116:

"Aisha said, "The Apostle of Allah married me when I was seven years old." (The narrator Sulaiman said: "Or six years."). "He had intercourse with me when I was 9 years old."


FROM THE HISTORY OF TABARI

Tabari wrote the most authentic Islamic history. It covers 39 volumes. Tabari was one of the greatest Islamic scholars and the greatest Islamic Historian.

From Tabari, volume 7, page7:

"....my marriage (to Muhammad) was consummated when I was nine....."

From Tabari, volume 9, page 131

"Then the men and women got up and left. The Messenger of God consummated his marriage with me in my house when I was nine years old. Neither a camel nor a sheep was slaughtered on behalf of me"......(The Prophet) married her three years before the Emigration, when she was seven years old and consummated the marriage when she was nine years old, after he had emigrated to Medina in Shawwal. She was eighteen years old when he died.

Simon
13-02-05, 18:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is niet waar, dat is gewoon jouw standaard paradepaardje die je van stal haalt om zogenaamd moslims te temmen. Jammer gozer de discussie over 9 jaar voeren alleen nog de moslimhaters.

Nou zo langzamerhand struikel je hier over de zogenaamd grappige homo topics dus dan is het tijd mijn paradepaardje weer van stal te halen. Maar wel allemaal naar waarheid en het blijft voor mij heel vreemd dat moslims zich zo op hun bronnen menen te moeten bazeren als het om hun afkeer van homosexualiteit gaat terwijl ze een profeet liefhebben die het met kleine meisjes deed. Daar is weinig aan af te doen.

Simon
13-02-05, 18:36
Geplaatst door Jarir Tabari
6.) 'Aischa was zes jaar toen ze aan de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, gehuwd werd, en ze ging met hem samenleven toen ze haar puberteit bereikte op negenjarige leeftijd.


Gebruik je nog wel eens een andere bron dan blogspot? Grappig dat men zich hier beroept op de nederlandse vereniging voor pedofielen om aan te geven dat "huwelijken" met kinderen heel normaal zijn. Waar vereniging Martijn zich volgens mij vooral voor inzet is om sex met kinderen geaccepteerd te krijgen. Blijkbaar ondersteun je dit. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat blogspot het in dit geval juist heeft. Inderdaad huwde Mohammed Aisha op zes-jarige leeftijd en mocht zij op negen-jarige leeftijd dan eindelijk het genoegen hebben het bed met hem te delen.

Zwarte Schaap
13-02-05, 18:38
Geplaatst door Simon
Nou zo langzamerhand struikel je hier over de zogenaamd grappige homo topics dus dan is het tijd mijn paradepaardje weer van stal te halen. Maar wel allemaal naar waarheid en het blijft voor mij heel vreemd dat moslims zich zo op hun bronnen menen te moeten bazeren als het om hun afkeer van homosexualiteit gaat terwijl ze een profeet liefhebben die het met kleine meisjes deed. Daar is weinig aan af te doen.

Oud nieuws dus om deze topic te proberen te verzieken met je provocaties. Dat geeft aan dat je geen argumenten meer hebt en je terug moet grijpen naar de standaard anti-islamparadepaardje. Zwak hoor, maar ik trap er niet in. Open maar weer opnieuw een topic over de leeftijd van aisha gaan we daar wel verder.

Ik had gedacht dat je al wat volwassener zou zijn met de tijd. NOT.

Simon
13-02-05, 18:41
Geplaatst door Jarir Tabari
De profeet, vrede en zegeningen zij met hem heeft maar van 2 van de 12 vrouwen kinderen gehad. Van Aischa geen één. Om nog maar te zwijgen over het feit dat zij de enige maagd is die de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, ooit getrouwd heeft. Dat moet toch wel te denken geven dacht ik zo. Helemaal in de wetenschap dat het krijgen van zoveel mogelijk kinderen, tot de goede daden behoort...

Ach ja en nog korte geleden plaatste je hier een bericht (uiteraard ook van blogspot) waarin homosexualiteit onnatuurlijk wordt genoemd omdat het niet op de voortplanting gericht is. En nu haal je juist dit argument van geen kinderen krijgen aan om je punt te scoren in het acceptabel maken van heterorelaties (waaronder een pedorelatie). Beetje inconsequent lijkt mij.

Simon
13-02-05, 18:45
Geplaatst door Jarir Tabari
Dat zijn nou de Nederlandse maatstaven jongeman. Om even het verschil aan te tonen.

Verder zijn de teksten voortdurend in ontwikkeling. Opdat de waarheid zal zegevieren, bi Idni llaah.

Je weet ook wel dat '9 lunar years' nog steeds een geaccepteerde huwelijksleeftijd is in sommige islamitische landen (zie wetgeving Iran). En je kan het 'nederlandse maatstaven' noemen maar ik kan je verzekeren dat de maatstaven van de pedofielen vereniging niet tot algemeen geaccepteerde opvattingen behoren.

Simon
13-02-05, 18:46
Geplaatst door Jarir Tabari
Zo lang je geen leugens over de profeet, vrede en zegeningen zij met hem verspreid, maar je me alles wijs maken.

Hoezo leugens? Er is geen leugen bij.

Simon
13-02-05, 18:51
Geplaatst door Jarir Tabari
Ik zie mensen liever jong trouwen, dan dat er voorhuwelijkse relaties plaats vinden, dan wel overspel wordt gepleegd.

Nou wat let je. Bij Martijn kunnen ze nog wel wat nieuwe leden gebruiken denk ik.

Simon
13-02-05, 18:54
Geplaatst door Jarir Tabari

Dat is dus een leugen, want zij was de enige maagd die hij ooit getrouwd heeft, van de twaalf (12) vrouwen.

Ik mag hopen dat zij maagd was op 6 jarige leeftijd toen zij trouwde met de profeet. Maar op 9 jarige leeftijd was zij dat niet meer. Wat is nu de leugen?

Simon
13-02-05, 18:55
Geplaatst door Jarir Tabari
In de Islaam moeten de echtparen minstens de puberteit bereikt hebben.

Ja dat weet ik. En dat wordt gekoppeld aan lichamelijke veranderinsprocessen. En bij meisjes ook aan de eerste menstruatie.

knuppeltje
13-02-05, 19:22
Geplaatst door Don Vito
Wat weet je meer van Aisha behalve wat je hebt gehoord van Ayhaan?



Wat heeft die Aisha met dat blijf van m'n lijfhuis te maken eigenlijk, daar ging de topic toch over, toch niet over dat kind.


De groeten.

Dutchguy
13-02-05, 19:33
Geplaatst door Jarir Tabari
Je gebruikte mv. waardoor je de insinuatie wekte dat het de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, om de sex te doen was, je zei namelijk:

Dat is dus een leugen, want zij was de enige maagd die hij ooit getrouwd heeft, van de twaalf (12) vrouwen.

Het gaat om de hypocrisie. Waar het de profeet betreft wordt alles vergoeilijkt door te zeggen dat je het in de tijd moet zien waarin dit alles speelde. Echter, bij homosexualiteit geldt dat dus niet blijkbaar, wat toen afkeurenswaardig bleek blijkt dat eeuwen later nog steeds te zijn ondanks dat de visie op homosexualiteit in de maatschappij danig veranderd is. Ik noem dat pure hypocrisie en meten met twee maten. Hoe kun je dit in hemelsnaam serieus nemen?

Dutchguy
13-02-05, 19:50
Geplaatst door Jarir Tabari
Er bestaat als het goed is geen geval van een ter dood veroordeelde, wegens het praktiseren van homoseksualiteit, onder de eerste drie generaties volgelingen (salaf) van de profeet, vrede en zegeningen zij met hem. Dus daar is niets hypocriets aan.

Dat heeft altijd al gegolden, de vergelding, zowel in het authentieke Jodendom, als in het authentieke Christendom.

De Islaam is er, ter bevestiging van wat er voordien al was aan openbaring, van de Schepper.

Maar nu zitten we met een opvanghuis voor moslimhomo's, DAT is de realiteit vandaag en de belabberde situatie waarin die zitten.

Ik begin steeds beter te snappen hoe de kloof in stand wordt gehouden.

knuppeltje
13-02-05, 20:04
Geplaatst door Dutchguy
Maar nu zitten we met een opvanghuis voor moslimhomo's, DAT is de realiteit vandaag en de belabberde situatie waarin die zitten.

Ik begin steeds beter te snappen hoe de kloof in stand wordt gehouden.


En dan zijn er ook nog van die kspecialen die zich meer druk maken over de naam van dat huis, dan over het feit dat de komst van dat huis noodzakelijk is gemaakt door hun geloofsbroeders.


Groetjes.

Simon
13-02-05, 22:47
Geplaatst door Jarir Tabari
Ik heb meer te doen met de dakloze marokkanen die wegens ruzies thuis niet meer welkom zijn of zich er niet meer welkom heten.

???

Daar is dat blijf van mijn huis toch voor? Enfin, heb medelijden met de dwalenden van geest.

Simon
14-02-05, 08:53
Geplaatst door Jarir Tabari
Jouw probleem is kennelijk dat je overal homoseksuelen ziet. Enfin, de oprichters van dit opvanghuis ws. ook.

Jouw probleem is dat je homo's die problemen thuis hebben gezien hun geaardheid niet als mensen ziet. Anders had je nooit geschreven: "Ik heb meer te doen met de dakloze marokkanen die wegens ruzies thuis niet meer welkom zijn of zich er niet meer welkom heten". In normaal nederlands: je discrimineert.

Simon
14-02-05, 09:05
Geplaatst door Jarir Tabari
Ik relativeer, dat heeft niets met mensen als mens zien te maken. Ik zie iedereen als mens. Het lijkt mij duidelijk wat voor een bevoorrechte positie een dakloze homoseksueel heeft, boven een dakloze heteroseksueel. Dus dan slaat jouw opmerking eigenlijk op jezelf. En vervolgens brand en moord schreeuwen als er een Mohammed B. door het lint gaat...

Dus je bedoelt eigenlijk dat je het volkomen terecht vindt dat die opvang er komt maar vind het daarnaast terecht als er ook opvang komt voor hetero gevallen? Nou dat kan ik nou absoluut niet uit je woorden opmaken. En volgens mij bestaat daar al lang opvang voor. Maar als je nog wat zoekt ... hier kan je in de hoofdstad terecht:

http://www.stichtingvoila.nl/socialekaart/index.htm

Simon
14-02-05, 09:48
Geplaatst door Jarir Tabari
Bureau Jeugdzorg Amsterdam
Amstel 30 (1017 AB)
Tel.: 020 - 6242949
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uu
Op donderdag ook: 17.00 - 20.00 uur
Leeftijd: tot 23 jaar.

Ja daarom heet het ook JEUGDzorg. Maar ik zou zeggen: kijk nog eens bij de tientallen andere instellingen en opvangmogelijkheden die daar staan.