PDA

Bekijk Volledige Versie : Strippenkaart verdwijnt uit tabakswinkel



~Panthera~
11-02-05, 11:21
Strippenkaart verdwijnt uit tabakswinkel

Uitgegeven: 11 februari 2005 10:29

DEN HAAG - Een deel van de kleinere verkooppunten, zoals tabakswinkels, buurthuizen en bejaardentehuizen, mag met ingang van mei geen strippenkaarten voor het openbaar vervoer (OV) meer verkopen.

Het gaat om vierhonderd van de 2500 kleine aanbieders, heeft een woordvoerder van de vervoersorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV) vrijdag bevestigd. De ongeveer 2200 postkantoren en -agentschappen en de stations blijven de kaarten voorlopig nog wel verkopen.
--------


Wat is dit nu weer voor een achterlijke beslissing ? :moe:

Joesoef
11-02-05, 12:19
En waarom mag dat niet meer?

~Panthera~
11-02-05, 12:30
Geplaatst door Joesoef
En waarom mag dat niet meer?

Schiet mij maar af, DAT stond er niet bij.

freya
11-02-05, 12:35
Fijns, dan ik ik vanaf dan dus helemaal nooit meer met de tram :(

Openbaar vervoer zou toch makkelijk toegankelijk voor iedereen moeten zijn? Ja toch, nee dan?

Couscousje
11-02-05, 13:32
Kut.

Die dingen waren toch al erg schaars.

Cc

bamajob.nl
11-02-05, 13:35
Mijn geduld raakt snel op als ik met een briefje van 5 euro een tramkaartje wil kopen bij de kaartautomaat. Die schijnt alleen munten te accepteren en briefjes die net afgedrukt zijn. Door die kut automaten ben ik een paar keer (bijna) te laat gekomen op mijn werk.

Oramus
11-02-05, 13:50
Geplaatst door Couscousje
Kut.

Die dingen waren toch al erg schaars.

Cc
Niet zo vloeken a.u.b.

Tip: koop er voortaan 10 tegelijk, dan heb je een voorraadje.

Oramus
11-02-05, 13:51
Geplaatst door bamajob.nl
Mijn geduld raakt snel op als ik met een briefje van 5 euro een tramkaartje wil kopen bij de kaartautomaat. Die schijnt alleen munten te accepteren en briefjes die net afgedrukt zijn. Door die kut automaten ben ik een paar keer (bijna) te laat gekomen op mijn werk.
Tip: gebruik je chipknip.

Couscousje
11-02-05, 13:54
Geplaatst door Oramus
Niet zo vloeken a.u.b.

Tip: koop er voortaan 10 tegelijk, dan heb je een voorraadje.

Kut effe een eind op.

Iets verder hebben ze vast wel een basisschooltje waar ze je willen aannemen als kleuterjuf.

Cc

Oramus
11-02-05, 13:56
Geplaatst door Couscousje
Kut effe een eind op.

Iets verder hebben ze vast wel een basisschooltje waar ze je willen aannemen als kleuterjuf.

Cc
Nou meisje, misschien kan ik jou daar dan wel een heropvoeding geven. Want die is blijkbaar niet erg geslaagd.

bamajob.nl
11-02-05, 13:59
Geplaatst door Oramus
Nou meisje, misschien kan ik jou daar dan wel een heropvoeding geven. Want die is blijkbaar niet erg geslaagd.

maar dit keer wel met een stok in je hand en als ze dat niet wil leren dan :zweep: :zweep: :zweep: :zweep: :zweep: . Het schijnt wil te helpen bij de opvoeding.

Couscousje
11-02-05, 14:16
Geplaatst door Oramus
Nou meisje, misschien kan ik jou daar dan wel een heropvoeding geven. Want die is blijkbaar niet erg geslaagd.

Dat is jouw mening.

Maar zoals met bijna alles in jouw leven, doet die er niet toe.

:zwaai:

Cc

Oramus
11-02-05, 14:42
Geplaatst door bamajob.nl
maar dit keer wel met een stok in je hand en als ze dat niet wil leren dan :zweep: :zweep: :zweep: :zweep: :zweep: . Het schijnt wil te helpen bij de opvoeding.
Haha, dreiging van het land uitzetten werkt volgens mij effectiever.