PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders pleit voor deportatie van Marokkaanse "straat-terroristen"



MO_NL
12-02-05, 01:01
starttijd=00:05:24&speelduur=00:00:28
bron: NOVA

Kan Wilders vervolgd worden voor het aanzetten tot haat?

Zwarte Schaap
12-02-05, 01:41
Geplaatst door MO_NL
starttijd=00:05:24&speelduur=00:00:28
bron: NOVA

Kan Wilders vervolgd worden voor het aanzetten tot haat?

Waar heb je gezeten Mo_nl, dat je er nu pas meekomt?

Ik persoonlijk geloof dat het terecht is als hij aangeklaagd zou worden.
Als de rechter de wet zuiver zou toepassen dan vind ik hem schuldig aan aanzetten tot haat, discrimijnatie en racisme.

Lees onderstaande wetten maar eens na. Al geloof ik aan de ene kant dat in deze tijden de rechter ook makkelijk kan besluiten dat Wilders zijn werk doet als politicus moet hij problemen kunnen benoemen.

In Nova zei Joost Eerdmans dat hij altijd zegt: Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslim. Ook zo een sneeky uitspraak.

Ook werd de leugen herhaald dat Marokkaanse jongeren zaten te juichen bij de WTC aanslagen.

Eventuele wetten die je kunt gebruiken:

Grondwet

Artikel 1 - GW
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Wetboek van Strafrecht

Artikel 90quater:
onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt teniet gedaan of aangetast.

Artikel 429quater:
hij die in de uitoefening van een ambt, beroep of bedrijf personen discrimineert wegens hun ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie.

(Belediging groep mensen)

Artikel 137c: hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een geldboete van de derde categorie.

(aanzetten tot haat/ discriminatie/ geweld)

Artikel 137d: hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

(Openbaar maken/ toezenden/ verspreiden van uitlatingen)

Artikel 137e: 1. Hij die, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving;

1° een uitlating openbaar maakt die, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, voor een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid beledigend is, of aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid;

2° een voorwerp waarin, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, zulk een uitlating is vervat, aan iemand, anders dan op diens verzoek, doet toekomen, dan wel verspreidt of ter openbaarmaking van die uitlating of verspreiding in voorraad heeft; wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

(Deelname aan/ steunen van discriminatoire activiteiten)

Artikel 137f: hij die deelneemt of geldelijk of andere stoffelijke steun verleent aan activiteiten gericht op discriminatie van mensen wegens hun ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.


Internationaal recht

Internationaal Verdrag tegen uitbanning van alle vormen van rassendiscriminatie (IVUR)

Artikel 1
Elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidkleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft.


Internationaal Verdrag inzake Burgerrechten en Politieke rechten

Artikel 26
Allen zijn gelijk voor de wet en hebben zonder discriminatie aanspraak op gelijke bescherming door de wet. In dit verband verbiedt de wet discriminatie van welke aard dan ook en garandeert een ieder gelijke en doelmatige bescherming tegen discriminatie op welke grond dan ook, zoals ras, huidkleur, geslacht, taal, godsdienst, politieke of andere overtuiging, nationale of maatschappelijke afkomst, eigendom, geboorte of andere status.

Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden (EVRM)

Artikel 14
Het genot van de rechten en vrijheden, welke in dit verdrag zijn vermeld, is verzekerd zonder enig onderscheid op welke grond dan ook, zoals geslacht, ras, kleur, taal, godsdienst, politieke of andere overtuiging, nationale of maatschappelijke afkomst, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen, geboorte of andere status.

Artikel 268 Sr: lasterlijke aanklacht

Het in de praktijk zelden voorkomende delict ’lasterlijke aanklacht’ wordt in art. 268 Sr als volgt omschreven: ’Hij die opzettelijke tegen een bepaald persoon bij de overheid een valse klacht of aangifte
inlevert of in schrift doet brengen, waardoor de eer of goede naam van die persoon wordt aangerand, wordt, als schuldig aan lasterlijke aanklacht ...’.

De op dit delict gestelde straf is gelijk aan die bij laster: ten hoogste twee jaar vrijheidsstraf en/of een geldboete van maximaal 25.000 gulden.

Zwarte Schaap
12-02-05, 02:40
Geplaatst door Bouchra_C
Ik vind het wel een goed idee van Wilders.
Tegenover die ene straatcrimineel die weg moet staan 100 straatcriminelen die nu wel beter zullen uitkijken en ermee stoppen.
Dat zou voor iedereen veel beter zijn.
Het is misschien tegen allerlei verdragen in en dus in de praktijk niet realiseerbaar. Dus verder niet iets om je druk over te maken.

Als hij weet dat het niet haalbaar is dan is hij bezig met onderscheid te maken tussen de burgers van Nederland. Sommige burgers zijn dus mindere burgers dan de rest. Door zulke zaken te blijven herhalen creer je haat. Voor Hitler waren er ook verschillende soorten burgers die niet gelijk behandeld werden.

Simon
12-02-05, 05:35
Geplaatst door MO_NL
[B
Kan Wilders vervolgd worden voor het aanzetten tot haat? [/B]

Lijkt mij wel als je een aantal van zijn opmerkingen verzameld. Nu vindt ik die tasjesdief waar hij het over heeft die ook een crimineel die notabene die ochtend nog voor de rechter had gestaan. Maar om daaraan een oproep te koppelen betreffende Marokkaanse straatterroristen waarin je vraagt deze te deporteren gaat mij ook wel erg ver. Ik heb hem nog nooit horen oproepen om bijvoorbeeld de Hells Angels te deporteren.

rikkie
12-02-05, 07:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als hij weet dat het niet haalbaar is dan is hij bezig met onderscheid te maken tussen de burgers van Nederland. Sommige burgers zijn dus mindere burgers dan de rest. Door zulke zaken te blijven herhalen creer je haat. Voor Hitler waren er ook verschillende soorten burgers die niet gelijk behandeld werden.

Er IS verschil tussen de ene burger en de andere....

Er zijn evenveel Aziaten (met name Chinezen) in Nederland als Marokkanen....

Behoudens een kleine groep Chineese mafia is er weinig Chineese criminaliteit... (en er zijn ook weinig tot geen Chineese uitkeringsgerechtigden).

Het wordt tijd om die lastige etertjes eens aan te pakken....

Degene die de overlast veroorzaakt moet maar eens voelen.... Deportatie is daartoe een machtig mooi middel!

rikkie
12-02-05, 07:48
Overigens ben ik ook voor een eiland waarop een strafkamp gebouwd wordt (voor de autochtone criminelen)....

wie niet horen wil, moet maar voelen.

~Panthera~
12-02-05, 08:26
Geplaatst door rikkie
Er IS verschil tussen de ene burger en de andere....

Er zijn evenveel Aziaten (met name Chinezen) in Nederland als Marokkanen....

Behoudens een kleine groep Chineese mafia is er weinig Chineese criminaliteit... (en er zijn ook weinig tot geen Chineese uitkeringsgerechtigden).

Het wordt tijd om die lastige etertjes eens aan te pakken....

Degene die de overlast veroorzaakt moet maar eens voelen.... Deportatie is daartoe een machtig mooi middel!


Voor iemand die EN 41 zegt te zijn, EN homo, neem je de woorden "deportatie" en "strafkamp" wel HEEL makkelijk in de mond. :moe:
Vergeetachtig ?

rikkie
12-02-05, 08:48
Geplaatst door ~Panthera~
Voor iemand die EN 41 zegt te zijn, EN homo, neem je de woorden "deportatie" en "strafkamp" wel HEEL makkelijk in de mond. :moe:
Vergeetachtig ?

homo zijn is niet crimineel.
41 zijn ook niet

strafbare feiten plegen wel!

Om Homo's in een strafkamp te zetten is onzinnig. Om criminelen die zich schuldig hebben gemaakt aan strafbare feiten (berecht zijn geworden en schuldig zijn bevonden) te straffen, vind ik heel normaal.

Het grootste aantal criminele feiten wordt slechts door een kleine groep gepleegd (draaideurcriminaliteit). Ik pleit ervoor om hen te deporteren of in een strafkamp te zetten.

Jouw impliciete vergelijking tussen homo's enerzijds en criminelen anderzijds, is verwerpelijk.

nard
12-02-05, 08:49
Geplaatst door Simon
Lijkt mij wel als je een aantal van zijn opmerkingen verzameld. Nu vindt ik die tasjesdief waar hij het over heeft die ook een crimineel die notabene die ochtend nog voor de rechter had gestaan. Maar om daaraan een oproep te koppelen betreffende Marokkaanse straatterroristen waarin je vraagt deze te deporteren gaat mij ook wel erg ver. Ik heb hem nog nooit horen oproepen om bijvoorbeeld de Hells Angels te deporteren.

Vanzelf worden in deze draad de zaken weer bijzonder verfijnd uit hun verband gerukt. Het gaat Wilders om de groep a la tasjesdief. En dat zijn er inmiddels niet weinig, gezien het grote aantal incidenten dat we kennen in de achterliggende jaren.
Daar werd onder paars niet over gesproken als je beroofd was, of ja, dan was de reactie; had je je auto maar goed moeten sluiten.
De overheid als veiligheidsmonopolist .... ja ja. Er was een groot vertrouwen dat was wel duidelijk.
Ik vind het, gezien de grenzeloze minachting die deze jongens over and over again aan de dag leggen voor de Nederlandse rechtsstaat én de wijze waarop zij veelal worden afgedekt door de volle breedte van hun sociale systeem, een uitstekende reden om hen de NL-nationaliteit te ontnemen. Vanaf dat moment zijn ze dus volwaardig Marokkaans staatsburger, niet meer en niet minder.
Vreemd om het woord deporteren te gebruiken.

Dat je Hells Angels niet terug laat keren naar het land van herkomt lijkt me logisch gezien Nederland hun land van herkomst is. Voor deze mensen is het aanleggen van de IIe Maasvlakte een prima oplossing. En er niet meer vanaf.

Wide-O
12-02-05, 09:09
Geplaatst door rikkie
Jouw impliciete vergelijking tussen homo's enerzijds en criminelen anderzijds, is verwerpelijk.

Begrijpend lezen is niet gemakkelijk zo blijkt maar weer. :rolleyes:

brabiliaan
12-02-05, 09:30
Ik ben absoluut geen Wilders aanhanger, verre van dat zelfs. Maar wat hij zegt m.b.t. die tasjesdief en de Marokkaanse jeugdcriminaliteit in het algemeen, daar kan ik me heel goed in vinden.

Het wordt eens een keertje tijd dat de jeugd, en dan met name de Marokkaanse jeugd inderdaad, een beter besef krijgt van goed en kwaad. Maar al te vaak wordt crimineel gedrag door Marokkaanse jongeren goedgepraat onder het mom van 'het is maar kattekwaad' of - erger nog - verweten aan de autochtonen die hen zouden discrimineren waardoor ze zich, als een reactie daarop, crimineel gaan gedragen. Jongeren die herhaaldelijk crimineel gedrag vertonen, of het nou autochtone of allochtone jongeren zijn, dienen keihard aangepakt te worden. Het gros van de jongeren die crimineel gedrag vertoont is nu eenmaal Marokkaan, dat valt niet te ontkennen. In die zin zou het inderdaad een goed voorbeeld zijn om die jongeren het land uit te zetten. Misschien dat dit een schrikreactie teweeg brengt die potentiele criminelen op andere gedachten brengt.



En om even terug te komen op de reactie van 'Zwarte Schaap':

Die uitspraak van Eerdmans (Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslim), daar valt geen speld tussen te krijgen. Of wel soms?? Ik snap best wel dat het iets is wat je niet graag hoort, maar het is de realiteit van de dag.

En dan die 'leugen' dat Marokkaanse jongeren zaten te juichen bij de WTC aanslagen... schuilt daar niet stiekem een hele hoop waarheid in?

Beide uitspraken hebben niets te maken met aanzetten tot haat, eerder met het benoemen van de problemen die er zijn.


Even voor alle duidelijkheid overigens: ik ben linksdenkend en voorstander van een multiculturele samenleving met gelijke rechten voor alle mensen ongeacht hun afkomst. Maar gelijke rechten betekent ook gelijke plichten, en het is een plicht van iedere burger in Nederland om zich te houden aan de Nederlandse wetten, waarden en normen.

~Panthera~
12-02-05, 09:45
Geplaatst door rikkie
homo zijn is niet crimineel.
41 zijn ook niet

strafbare feiten plegen wel!

Om Homo's in een strafkamp te zetten is onzinnig. Om criminelen die zich schuldig hebben gemaakt aan strafbare feiten (berecht zijn geworden en schuldig zijn bevonden) te straffen, vind ik heel normaal.

Het grootste aantal criminele feiten wordt slechts door een kleine groep gepleegd (draaideurcriminaliteit). Ik pleit ervoor om hen te deporteren of in een strafkamp te zetten.

Jouw impliciete vergelijking tussen homo's enerzijds en criminelen anderzijds, is verwerpelijk.


Lijkt mij, dat je geen fuck hebt begrepen WAT ik zei. :moe:

Ga eens een dagje naar Auschwitz, dan zie je wat "deportatie" is en inhoud.
DAT was je blijkbaar even vergeten.:moe:

Oramus
12-02-05, 10:42
Marokkanen veroorzaken nogal eens overlast, en het merendeel van de personen die hier bij terrorisme betrokken zijn, is eveneens van Marokkaanse afkomst. Gister stond er nog eentje voor de rechter wegens het maken van een onthoofdingsfilmpje van Wilders. Waarom zijn hier bijv. nooit Turken bij betrokken? In andere Europese landen zie je hetzelfde patroon overigens.

Nederlandse straffen maken over het algemeen weinig indruk op deze personen, dus het lijkt me geen slecht idee om ze terug te geven aan Marokko. Daar weten ze er wel raad mee, en de Nederlandse samenleving is dan verlost van deze gezwellen. Ik zie niet in waarom wij nog langer gastheer zouden spelen voor mensen die een hekel hebben aan ons land en het enkel naar de verdoemenis willen helpen.

Zwarte Schaap
12-02-05, 11:04
Dit krijg je nou ervan als je Marokkanen systematisch stigmatiseert en telkekens in de media en politiek als schuldige aanwijst. Dan ga je autochtonen krijgen die zich meeer waard vinden dan Marokkanen.

Aan de reakties van sommige autochtonen hier zie je dat er weinig voor nodig is dat men ze laat deporteren. En nog steeds snappen ze niet dat er geen verschil is tussen hun gedrag en het gedrag van Duitsers in de Tweede wereld oorlog.

Walgelijk hoe de meerderheid van de mensen zo dom kan zijn en als een lemming de leugens en ophitserij achterna loopt. Dat sterkt mij in de visie dat mijn kinderen in dit land nooit veilig kunnen zijn. Dat ze altijd wel als tweede rangs burgers gezien zullen worden en bij het minste geringste de schuld zullen krijgen voor de slechte situatie in het land. In deze land leven teveel angsthazen die te makkelijk te hersenspoelen zijn.

knuppeltje
12-02-05, 11:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als hij weet dat het niet haalbaar is dan is hij bezig met onderscheid te maken tussen de burgers van Nederland. Sommige burgers zijn dus mindere burgers dan de rest. Door zulke zaken te blijven herhalen creer je haat. Voor Hitler waren er ook verschillende soorten burgers die niet gelijk behandeld werden.


Gelukkig worden niet alle burgers het zelfde behandeld. Stel je voor dat criminelen het zelfde worden behandeld als niet criminelen.

Trouwens, als er hier nog steeds Marokanen zijn die hun dochters op jonge leeftijd naar Marrocco sturen om uit te huwelijken, laat ze dat dan ook doen met hun zich hier misdragende zoontjes. Dan hoeven wij niet over deporteren te praten, en zijn we mooi van die ettertje af. Prima toch?



De groeten.

Zwarte Schaap
12-02-05, 11:14
Geplaatst door knuppeltje
Gelukkig worden niet alle burgers het zelfde behandeld. Stel je voor dat criminelen het zelfde worden behandeld als niet criminelen.

Trouwens, als er hier nog steeds Marokanen zijn die hun dochters op jonge leeftijd naar Marrocco sturen om uit te huwelijken, laat ze dat dan ook doen met hun zich hier misdragende zoontjes. Dan hoeven wij niet over deporteren te praten, en zijn we mooi van die ettertje af. Prima toch?


De groeten.

Spuit 11 die ook weer de medialeugens als waarheid aanneemt. Die arme marokkaanse meiden worden door hun ouders onder dwang naar Marokko gebracht, maar de jongens niet.

Die arme meiden geeft men wel om maar de jongens moeten gedeporteerd worden. Wat een huichelachtigheid en eenzijdigheid.

Wel ja hoor haal er maar het standaardleugentje dat Marokkaanse mannen bruten zijn die van alle voordelen genieten terwijl de Marokkaanse vrouwen alleen maar slachtoffers zijn.

Walgelijke nazi-methodes en mentaliteit.

knuppeltje
12-02-05, 11:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Spuit 11 die ook weer de medialeugens als waarheid aanneemt. Die arme marokkaanse meiden worden door hun ouders onder dwang naar Marokko gebracht, maar de jongens niet.

Die arme meiden geeft men wel om maar de jongens moeten gedeporteerd worden. Wat een huichelachtigheid en eenzijdigheid.

Wel ja hoor haal er maar het standaardleugentje dat Marokkaanse mannen bruten zijn die van alle voordelen genieten terwijl de Marokkaanse vrouwen alleen maar slachtoffers zijn.

Walgelijke nazi-methodes en mentaliteit.


Lees het nog eens een keertje over m'n best schaapje, en probeer dan te lezen wat er staat, want er staat niet wat je leest.



De groeten m'n beste.

Zwarte Schaap
12-02-05, 11:27
Geplaatst door knuppeltje
Lees het nog eens een keertje over m'n best schaapje, en probeer dan te lezen wat er staat, want er staat niet wat je leest.

De groeten m'n beste.

Ik ben dom, maar niet gek.

knuppeltje
12-02-05, 11:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben dom, maar niet gek.





En heb een probleem met begrijpend lezen.




De groeten m'n beste.

marlies255
12-02-05, 11:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit krijg je nou ervan als je Marokkanen systematisch stigmatiseert en telkekens in de media en politiek als schuldige aanwijst. Dan ga je autochtonen krijgen die zich meeer waard vinden dan Marokkanen.

Aan de reakties van sommige autochtonen hier zie je dat er weinig voor nodig is dat men ze laat deporteren. En nog steeds snappen ze niet dat er geen verschil is tussen hun gedrag en het gedrag van Duitsers in de Tweede wereld oorlog.

Walgelijk hoe de meerderheid van de mensen zo dom kan zijn en als een lemming de leugens en ophitserij achterna loopt. Dat sterkt mij in de visie dat mijn kinderen in dit land nooit veilig kunnen zijn. Dat ze altijd wel als tweede rangs burgers gezien zullen worden en bij het minste geringste de schuld zullen krijgen voor de slechte situatie in het land. In deze land leven teveel angsthazen die te makkelijk te hersenspoelen zijn.

:student: Dat is dus helemaal niet het geval. In de tweede kamer maar ook op andere plaatsen waar gedebatteerd wordt over dit onderwerp wordt steeds benadrukt dat het om een kleine groep (ettertjes) die zich misdraagt, veelal jonge marokaanse mannen. Met daar tegen optreden is toch niets mis?? Het is een feit dat deze "ettertjes"voor grote overlast zorgen en een gevoel van onveiligheid op straat creeren.En de wetten die voor hun gelden, gelden voor iedereen. Dus ook voor autochtone ettertjes of ettertjes van welke nationaliteit dan ook. Het is juist goed dat we in Nederland nu bereid zijn hardere maatregelen te nemen.

Wat betreft Wilders (ben geen fan van hem), hij durft de dingen wel te benoemen en vertegenwoordigd een grote groep stemgerechtigden die zo denken.Het mooie van een democratie is dat het altijd zal leiden tot een compromis waarin de meerderheid van de Tweede Kamer zich kan vinden. Dus de extreme standpunten van Wilders geven slechts richting aan de discussie en zullen nooit zo worden uitgevoerd. Altijd nog beter dan dat softe gereutel van Wouter Bos.
Met dat pappen en nathouden van de PVDA is het niet beter geworden.

Nederland is een veilig land, vergeleken met veel andere landen.

Zwarte Schaap
12-02-05, 11:45
Geplaatst door marlies255
:student: Dat is dus helemaal niet het geval. In de tweede kamer maar ook op andere plaatsen waar gedebatteerd wordt over dit onderwerp wordt steeds benadrukt dat het om een kleine groep (ettertjes) die zich misdraagt, veelal jonge marokaanse mannen. Met daar tegen optreden is toch niets mis?? Het is een feit dat deze "ettertjes"voor grote overlast zorgen en een gevoel van onveiligheid op straat creeren.En de wetten die voor hun gelden, gelden voor iedereen. Dus ook voor autochtone ettertjes of ettertjes van welke nationaliteit dan ook. Het is juist goed dat we in Nederland nu bereid zijn hardere maatregelen te nemen.

Wat betreft Wilders (ben geen fan van hem), hij durft de dingen wel te benoemen en vertegenwoordigd een grote groep stemgerechtigden die zo denken.Het mooie van een democratie is dat het altijd zal leiden tot een compromis waarin de meerderheid van de Tweede Kamer zich kan vinden. Dus de extreme standpunten van Wilders geven slechts richting aan de discussie en zullen nooit zo worden uitgevoerd. Altijd nog beter dan dat softe gereutel van Wouter Bos.
Met dat pappen en nathouden van de PVDA is het niet beter geworden.

Nederland is een veilig land, vergeleken met veel andere landen.

Dat krijg je nu met de haatcampagnes van de media en politici , dan krijg je domme burgeres die mischien nog nooit een Marokkaan hebben ontmoet het idee dat Marokkaanse jongeren standaard voor overlast zorgen.

Domme burgers neem ik het niet kwalijk want die denken niet verder dan hun maag en ontlasting, maar de mensen die er verantwoordelijk zijn dat Marokkanen nu tot een derde rangs burgers zijn verworden, onze zogenaamde politici en intellectuelen in de media

Bedankt Nederland, maar ik weet nu zeker dat ik nooit tot een dergelijke achterlijke cultuur wil behoren en me dus ook nooit zal inetgreren tot deze nazi-ideeen en tweeedeling in de maatschappij.

Voor mij geen nazi-cultuur.

knuppeltje
12-02-05, 11:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat krijg je nu met de haatcampagnes van de media en politici , dan krijg je domme burgeres die mischien nog nooit een Marokkaan hebben ontmoet het idee dat Marokkaanse jongeren standaard voor overlast zorgen.

Domme burgers neem ik het niet kwalijk want die denken niet verder dan hun maag en ontlasting, maar de mensen die er verantwoordelijk zijn dat Marokkanen nu tot een derde rangs burgers zijn verworden, onze zogenaamde politici en intellectuelen in de media

Bedankt Nederland, maar ik weet nu zeker dat ik nooit tot een dergelijke achterlijke cultuur wil behoren en me dus ook nooit zal inetgreren tot deze nazi-ideeen en tweeedeling in de maatschappij.

Voor mij geen nazi-cultuur.



En dus lul ik gewoon verder.



De groeten m'n beste.

marlies255
12-02-05, 11:58
:student: walgelijk dat de vergelijking met de nazicultuur erbij wordt gehaald. Maar je mag ook in een ander land dan Nederland wonen hoor, waar het veel beter is. Marokko misschien, of toch maar naar Denemarken??

Ik ken overigens veel marokanen die net zo denken en die ook niet blij zijn met hun zich misdragende landgenoten en hun landgenoten met oogkleppen op. :duim:

Zwarte Schaap
12-02-05, 12:17
Geplaatst door marlies255
:student: walgelijk dat de vergelijking met de nazicultuur erbij wordt gehaald. Maar je mag ook in een ander land dan Nederland wonen hoor, waar het veel beter is. Marokko misschien, of toch maar naar Denemarken??

Ik ken overigens veel marokanen die net zo denken en die ook niet blij zijn met hun zich misdragende landgenoten en hun landgenoten met oogkleppen op. :duim:

Voorstanders voor deportaties hanteren nazi-methodes. Punt uit, wie artikel 1 van de grondwet gebruikt om zijn reet mee af te vegen is in mijn ogen afgegleden tot de nazi-zwijnen ideologie. In Nederland zijn alle burgers gelijk.

Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

marlies255
12-02-05, 12:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voorstanders voor deportaties hanteren nazi-methodes. Punt uit, wie artikel 1 van de grondwet gebruikt om zijn reet mee af te vegen is in mijn ogen afgegleden tot de nazi-zwijnen ideologie. In Nederland zijn alle burgers gelijk.

Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.


Deze ettertjes worden dan ook niet op hun geloof aangepakt maar op hun wangedrag! En terrecht! Aanpakken die lui! Trouwens, volgens mij zou dat wangedrag van hun geloof niet eens mogen.
Waarom houd jij ze overigens een hand boven het hoofd??

Don Vito
12-02-05, 12:34
We geven hem veel ste veel aandacht, als de Marokkanen nou niet zo zielig de gebeten hond gaan spelen, is die man over twee jaar van het toneel verdwenen. We maken hem belangrijkerdan dat ie eigenlijk is, hetzelfde met Ayhaan en Pim. Pim is gelukkig verdwenen van het politieke toneel nu die andere twee nog. Die verdwijnen niet door geweld en geschreeuw, maardoor beleid met de pen. Die sukkels kan je inhoudelik binnen twee dagen de mond snoeren maarwij Marokkanen zijn weer sukkels dat weghulp en brand schreeuwen bij het minste geringste.

We werden para bij Theo. Hij zei Geitenneuker: Wauuw wat erg zeg!!!! Marokkanen moeten weer de gebeten hond spelen. En dat is iets wat ik haat aan de Marokkaanse gemeenschap.
Laat wilders maar komen metze wilde plannen en zijn haat zaaierij, hij is maareen hype en hij kan het toch niet realiseren.
We zullen altijd gehuped worden en als je je erdruk om maakt dan merk je het alleen maarveel meer.
Waarom wordt ik nooit gediscrimneerd


Voor de Nederlanders: KLEER NOU EENS EEN KEER IEDEREEN ALS EEN INDIVIDU TE ZIEN.
Zie het als een probleem met criminelen en niet met MAROKKAANSE criminelen(die eigenlijk hollands zijn, ze hebben meestal de identiteit).

salinger
12-02-05, 12:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voorstanders voor deportaties hanteren nazi-methodes. Punt uit, wie artikel 1 van de grondwet gebruikt om zijn reet mee af te vegen is in mijn ogen afgegleden tot de nazi-zwijnen ideologie. In Nederland zijn alle burgers gelijk.


Uitzetting is ook niet mogelijk als men geen twee paspoorten heeft. Laat de marokkanen en iedereen kiezen voor een paspoort. Als de ettertjes kiezen voor een Nederlands paspoort, zijn ze voor Nederland. Eigen schuld, dikke bult voor de Nederlandse samenleving.


En dan,verscherp drastisch de huwelijken met buitenlanders. Voor iedereen. De goeden moeten onder de slechten lijden. Helaas. Ik vind hier de aanpak van Denemarken helemaal niet slecht. Ook de autochtonen die thaise meisjes gaan trouwen ban je hiermee uit.

Zwarte Schaap
12-02-05, 12:41
Geplaatst door marlies255
Deze ettertjes worden dan ook niet op hun geloof aangepakt maar op hun wangedrag! En terrecht! Aanpakken die lui! Trouwens, volgens mij zou dat wangedrag van hun geloof niet eens mogen.
Waarom houd jij ze overigens een hand boven het hoofd??

Als jij deze ettertjes, hoeveel weet je niet eens, (want je neemt alles klakkeloos over als een hersenloze spons) wilt deporteren en andere ettertjes van een andere afkomst niet hetzelfde behandelt dan ben je bezig met onderscheid te maken naar etnische afkomst.

Verder is het dom discusseren inzake deze onderwerpen meewerken aan de stigmatisering en het in stand houden van de criminalisering van Marokkanen. Hoe harder je schreeuwt en eenzijdig de Marokkanen de schuld geeft van alles wat er fout kan gaan in Nederland, des te harder werk je mee aan het kweken van nieuwe boefjes. Het is een schande dat men in Nederland zo ver gehersenspoeld is dat men alles op Marokkaanse jongeren afschuift

Don Vito
12-02-05, 12:49
Geplaatst door marlies255
:student: walgelijk dat de vergelijking met de nazicultuur erbij wordt gehaald. Maar je mag ook in een ander land dan Nederland wonen hoor, waar het veel beter is. Marokko misschien, of toch maar naar Denemarken??

Ik ken overigens veel marokanen die net zo denken en die ook niet blij zijn met hun zich misdragende landgenoten en hun landgenoten met oogkleppen op. :duim:

We hebben het hierover de stigmatisering van de Marokkanen niet het gedrag van criminele nederlanders met een Marokkaanse achtergrond.
En dat wordt gedaan.

marlies255
12-02-05, 13:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als jij deze ettertjes, hoeveel weet je niet eens, (want je neemt alles klakkeloos over als een hersenloze spons) wilt deporteren en andere ettertjes van een andere afkomst niet hetzelfde behandelt dan ben je bezig met onderscheid te maken naar etnische afkomst.

Verder is het dom discusseren inzake deze onderwerpen meewerken aan de stigmatisering en het in stand houden van de criminalisering van Marokkanen. Hoe harder je schreeuwt en eenzijdig de Marokkanen de schuld geeft van alles wat er fout kan gaan in Nederland, des te harder werk je mee aan het kweken van nieuwe boefjes. Het is een schande dat men in Nederland zo ver gehersenspoeld is dat men alles op Marokkaanse jongeren afschuift

:student: welnee ik heb het helemaal niet over deporteren. Vind het schokkend dat jij die vergelijking gebruikt. En inderdaad, iemand die hier is geboren kan ook niet worden uitgezet, zij zijn een probleem voor de Nederlandse samenleving dus hard aanpakken met die lui. Eerder heb ik al gezegd dat de wetten die voor deze "ettertjes" gelden, ook voor autochtone ettertjes gelden of voor wat voor ettertjes dan ook. Maar ik sluit mijn ogen niet voor de problemen die er zijn. En om verdere stigmatisering van de Marokkanen te beperken, zou kritiek uit de eigen kring goed zijn i.p.v ze de hand boven het hoofd te houden en de gebeten hond uithangen.
Ik heb je nooit ontmoet maar je komt ontzettend onbeschoft en agressief over. Dan krijgt zo'n discussie al snel een grimmige sfeer en het lost niets op. :strik:

Don Vito
12-02-05, 13:23
Geplaatst door marlies255
En om verdere stigmatisering van de Marokkanen te beperken, zou kritiek uit de eigen kring goed



Omdat hij Marokkaan is en ik ook, moetik kritiek op hem leveren?
Leverjij dan kritiek op die gore hollanders die niet met hun poten van thaise kindjes af kunnen blijven? wat een groter vergrijp is dan het doden van van Gogh en het gedrag van de hele criminle meute bij elkaar.

Simon
12-02-05, 13:55
Geplaatst door nard
Dat je Hells Angels niet terug laat keren naar het land van herkomt lijkt me logisch gezien Nederland hun land van herkomst is. Voor deze mensen is het aanleggen van de IIe Maasvlakte een prima oplossing. En er niet meer vanaf.

Die marokkaanse jongeren zijn hier geboren dus hun land van herkomst is nederland. Volgens de grondwet hebben ze dezelfde rechten en plichten als andere nederlanders. Als ze zich daar niet aan houden dan biedt ons rechtssysteem voldoende mogelijkheden om ze aan te pakken.

nefertiti
12-02-05, 14:08
Ach kom! ik begrijp die paniekreactie echt niet.

ZS heeft een hekel aan Nederland, maar toch wil hij zijn marok criminele vriendjes helpen en protesteren als ze terug naar hun geliefde Marokko zouden moeten gaan?

Als Nederland nu zo'n soortement Siberië zou hebben waar àlle criminele straatrovertjes een paar jaartjes mogen gaan overwinteren, dan verwed ik mijn hoofd erop dat ZS zijn marok vriendjes ineens als rasechte marokkanen wil bestempelen die gerechtigd zijn naar Marokko terug te keren!

Mar kom! niet getreurd. Buurland België heeft te weinig gevangenissen en wil er geen bijbouwen. Om het leven in de gevangenissen niet àl te onaangenaam te maken gaat men overbevolking tegengaan door straffen tot zes maanden niet meer uit te voeren.

Je kan hier vanaf nu parlementsleden bedreigen, viseren, tasjesroven, overvallen plegen etc... en gewoon blijven rondlopen. Zijn dat geen leuke nieuwtjes voor de marokkaanse mensen?

En uiteraard zullen de crimi-cijfers drastisch dalen want waarom hoef je nog te gaan aangeven dat je overvallen bent? Als je op weg naar het politiekantoor een snelheidsovertreding begaat en 37km rijdt ipv 30km dan krijg je er nog een reuzeboete bovenop!

België, het land van de Vrijheid waar enkel je Mening en je Snelheid bestraft wordt!

amadeus
12-02-05, 14:09
Ik zie niets in het deporteren van Marokkanen, of ze moeten hier illegaal verblijven, dan moet het natuurlijk wel.

Uiteraard ben ik het wel voor het keihard aanpakken van Marokkaanse moslimterroristen en de Marokkaanse raddraaiers die keer op keer de fout in gaan. Maar dat kunnen we prima zelf af, Marokko hebben we daar niet voor nodig.

Wanneer nu eens duidelijk het kaf van het koren wordt gescheiden, en Marokkanen daar zelf ook eens aan meewerken, staat tenminste niet de hele groep slecht bekend.

amadeus
12-02-05, 14:13
Geplaatst door nefertiti
Maar kom! niet getreurd. Buurland België heeft te weinig gevangenissen en wil er geen bijbouwen.
Wat is dat voor raars? Als tijdelijke noodmaatregel kan ik me er nog iets bij voorstellen dat men korte gevangenisstraffen omzet in een taakstraf of huisarrest of iets, maar als je intussen geen gevangenissen bij bouwt en het tot permanent beleid maakt om straffen te verminderen ben je de rechtsstaat aan het uithollen.

amadeus
12-02-05, 14:20
Geplaatst door Bouchra_C
Dat is precies wat Nederland ook deed tot voor kort.
Wegzendofficier, komt je dat bekend voor?
Ik dacht niet dat dat op zo'n grote schaal gebeurde als men nu in Belgie van plan is?

taouanza
12-02-05, 14:20
Geplaatst door amadeus
Ik zie niets in het deporteren van Marokkanen, of ze moeten hier illegaal verblijven, dan moet het natuurlijk wel.

Uiteraard ben ik het wel voor het keihard aanpakken van Marokkaanse moslimterroristen en de Marokkaanse raddraaiers die keer op keer de fout in gaan. Maar dat kunnen we prima zelf af, Marokko hebben we daar niet voor nodig.

Wanneer nu eens duidelijk het kaf van het koren wordt gescheiden, en Marokkanen daar zelf ook eens aan meewerken, staat tenminste niet de hele groep slecht bekend.

Alleen Marokkanen harder aanpakken?
Of wil je zeggen dat alleen Marokkanen criminelen zijn?
En daar wil je dat Marokkanen aan meehelpen?

En jij denkt dat een figuur als jij een positief beeld geeft over Nederlanders?

amadeus
12-02-05, 14:26
Geplaatst door taouanza
Alleen Marokkanen harder aanpakken?
Of wil je zeggen dat alleen Marokkanen criminelen zijn?
En daar wil je dat Marokkanen aan meehelpen?

En jij denkt dat een figuur als jij een positief beeld geeft over Nederlanders?
Taouanza, zoals gebruikelijk leg je weer allerlei woorden en je eigen gedachten in andermans mond. Stop daar nu toch eens mee, en gebruik je verstand eens voor de afwisseling.

Deze topic gaat specifiek over het probleem met Marokkanen, dus dat moet je niet gelijk janken dat ik me daar ook toe beperk. Natuurlijk zijn niet alle Marokkanen criminelen, maar denk je nu echt dat iemand denkt dat dat wel zo is?

Wat jij verder over mij denkt zal me worst wezen, ik zou me eerder zwaar beledigd voelen als jij wel vond dat ik een positief beeld gaf. Je bent namelijk de ongekroonde koningin der zwartgalligheid. Altijd maar zeuren, klagen en kromme vergelijkingen maken.

nefertiti
12-02-05, 14:27
Geplaatst door amadeus
Wat is dat voor raars? Als tijdelijke noodmaatregel kan ik me er nog iets bij voorstellen dat men korte gevangenisstraffen omzet in een taakstraf of huisarrest of iets, maar als je intussen geen gevangenissen bij bouwt en het tot permanent beleid maakt om straffen te verminderen ben je de rechtsstaat aan het uithollen.

Wel ja! moet kunnen!


Rechtszekerheid… voor de criminelen

“De federale minister van Justitie, Laurette Onkelinx, heeft mooi werk afgeleverd. (…)
Er heerst voortaan rechtszekerheid. Toch voor de misdadigers. Nu weten ze eindelijk met zekerheid dat, als ze veroordeeld worden tot zes maanden of minder, ze meteen vrijgelaten worden .”

Veroordeling wordt zinloos

“De man die senator Mimount Bousakla met de dood bedreigde, weet nu dat hij op de dag van zijn veroordeling een vrij man is, want meer dan zes maanden kan hij niet krijgen . Een pak boeven zijn om dezelfde reden zeker dat ze na hun veroordeling nooit de gevangenis in moeten.”

Arme burger
“En de burger? Voor hem is er ook rechtszekerheid. Hij weet het nu officieel: als zijn overvallers lichte straffen krijgen, tot een half jaar, zijn ze meteen vrij. En van straffen tot drie jaar blijft ook nauwelijks iets over.”

Meer blauw op straat zal niet helpen

“De burger vroeg meer blauw op straat. Maar meer blauw zou niet baten. Want als een overvaller bij de kraag wordt gevat, is die meteen na het proces toch weer vrij .”

De schuldigen

“Moeten we schieten op de huidige minister van Justitie, Laurette Onkelinx? Ja. En ook op haar voorgangers van de voorbije decennia.”

Onkelinx: schuldig aan misdadig plichtsverzuim

“Onkelinx weigert nieuwe gevangenissen te bouwen en voert daarvoor alle drogredenen aan die al tien jaar gebruikt worden. Als er decennia na elkaar meer gevangenen zijn dan cellen, moéten er gevangenissen bijgebouwd worden. Een minister van Justitie die dat niet wil, verzaakt aan haar plicht.”

Schande!

“De verdienste van deze rondzendbrief is dat hij de burgers duidelijk maakt hoe erg justitie faalt en hoe de politieke overheid zich daar gewoon bij neerlegt. Het is een ware schande.”

Guy Tegenbos in De Standaard, 11.02.05

Misschien wordt het tijd om extra treinen in te leggen tussen Rotterdam/Amsterdam en Antwerpen? "Dagjestoerist" kan dan weer een heel andere betekenis krijgen. :duim:

wytze
12-02-05, 14:31
Illegaal zijn is geen misdaad en niet strafbaar.

Homofilie is geen misdaad, zolang het gebeurt door 2 volwassen mensen met wederzijdse instemming.

Criminaliteit is iets anders dan terrorisme.

Wilders mag wat mij betreft een enkeltje Ijsland kopen.

marlies255
12-02-05, 14:42
Geplaatst door Don Vito
Omdat hij Marokkaan is en ik ook, moetik kritiek op hem leveren?
Leverjij dan kritiek op die gore hollanders die niet met hun poten van thaise kindjes af kunnen blijven? wat een groter vergrijp is dan het doden van van Gogh en het gedrag van de hele criminle meute bij elkaar.

ja, daar lever ik heel veel kritiek op. Gelukkig kunnen viezerikken die dat in thailand doen tegenwoordig ook in Nederland berecht worden en de straf kan mij niet zwaar genoeg zijn.
Het is echter niet aan mij aan een waarde-oordeel te vellen welke daad erger is. Vanuit mijn verstand zeg ik moord maar maar vanuit gevoel zeg ik vergrijp aan kleine kindertjes. Oppakken en straffen en streng ook. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken???

Don Vito
12-02-05, 15:21
Geplaatst door marlies255
ja, daar lever ik heel veel kritiek op. Gelukkig kunnen viezerikken die dat in thailand doen tegenwoordig ook in Nederland berecht worden en de straf kan mij niet zwaar genoeg zijn.
Het is echter niet aan mij aan een waarde-oordeel te vellen welke daad erger is. Vanuit mijn verstand zeg ik moord maar maar vanuit gevoel zeg ik vergrijp aan kleine kindertjes. Oppakken en straffen en streng ook. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken???

ik probeer jouw duidelijk te malken dat de Nederlandse maatschappij mij dwingt om die criminelen te beoordelen simpelweg omdat wij dezelfde afkomst hebben. Ik niks met die jongens te maken en door zo te generaliseren zullen alleen maarnog meer jongeren zich afzetten tegen de maatschappij. Dat si ook vorm van stigmatiseren.

marlies255
12-02-05, 15:33
Geplaatst door Don Vito
ik probeer jouw duidelijk te malken dat de Nederlandse maatschappij mij dwingt om die criminelen te beoordelen simpelweg omdat wij dezelfde afkomst hebben. Ik niks met die jongens te maken en door zo te generaliseren zullen alleen maarnog meer jongeren zich afzetten tegen de maatschappij. Dat si ook vorm van stigmatiseren.

Ik dwing jou niet persoonlijk (ik dwing niet) maar adviseer de marokkaanse gemeenschap om het te veroordelen en niet om te zwijgen en te doen alsof er niets aan de hand is. Verder vergoelijk jij de daden gepleegd door Marokkanen of Nederlanders van Marokkaanse afkomst en trekt steeds vergelijkingen met andere misdaden gepleegd door bijvoorbeeld autochtonen.
Ik snap verder ook wel dat jij niets met die jongeren te maken hebt en dat je het ook wel eens zat bent dat het lijkt alsof jij je ervoor moet verantwoorden.
Helaas, de actualiteit (extremisme, eerwraak, tasjesdieven) doet het beeld geen goed.

Juliette
12-02-05, 15:37
Geplaatst door rikkie
Degene die de overlast veroorzaakt moet maar eens voelen.... Deportatie is daartoe een machtig mooi middel!

Laten ze eens beginnen met erin te slagen criminelen steviger te straffen. Dat wie een misdaad begaat ook effectief gestraft wordt.

Deportatie is een teken van onmacht. Dat een ander het voor jou mag oplossen.

Don Vito
12-02-05, 15:45
Geplaatst door marlies255
Ik dwing jou niet persoonlijk (ik dwing niet) maar adviseer de marokkaanse gemeenschap om het te veroordelen en niet om te zwijgen en te doen alsof er niets aan de hand is. Verder vergoelijk jij de daden gepleegd door Marokkanen of Nederlanders van Marokkaanse afkomst en trekt steeds vergelijkingen met andere misdaden gepleegd door bijvoorbeeld autochtonen.
Ik snap verder ook wel dat jij niets met die jongeren te maken hebt en dat je het ook wel eens zat bent dat het lijkt alsof jij je ervoor moet verantwoorden.
Helaas, de actualiteit (extremisme, eerwraak, tasjesdieven) doet het beeld geen goed.

die advies is naarmijn mening niet correct, zo breng je het alsof elke Marokkaan verantwoordelijk is.

Ik spreek niks goed, ik wil duidelijk maken dat iuk er niks mee te maken heb eb dat de advies dat ik het maarmoet beoordelen in mijn verkeerde keelgat schiet. Ik vind dat ook stigmatiserend.

Dat beeld dat gevormd wordt kan mij niks schelen. Hetkan mij niks schelen wat men over Marokkanen en/of moslims denkt,zegt en schrijft. Ik wil met rust worden gelaten en niet geconfronteerd worden met zaken die mij niet aangaan. Ik word ook gelukkig metrust gekaten maar af en toe kom ik opmerkingen tegen die mij irriteren, zoals de jouwe.

TonH
12-02-05, 15:46
Wilders past hier een gore retorische truc toe waarvan hij wéét hoe die werkt.

een tasjesdief die Nederlands-Marokkaans is
vele Marokkaanse criminelen
Die straatterroristen nou eens hard aanpakken
En als het kan even allemaal het land moeten uitzetten.

Door deze volgorde blijft bij de toehoorder hangen dat ALLE Marokkanen gedeporteerd moeten worden. Maar hij kan er niet op gepakt worden omdat bij terugluistering hij dit niet zegt.

En de vele heftige reacties hier laten zien dat het werkt!

Dit soort propagandatrucjes werden met succes door o.a. Goebels gebracht en gebruikt. En dan mag iedereen op z’n kop gaan staan en gillen dat het walgelijk is deze vergelijking te maken, maar: If it walks like a duck, if it sounds like a duck and if it looks like a duck, it IS a duck…

:moe:

Juliette
12-02-05, 15:46
Geplaatst door brabiliaan



En om even terug te komen op de reactie van 'Zwarte Schaap':

Die uitspraak van Eerdmans (Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslim), daar valt geen speld tussen te krijgen. Of wel soms?? Ik snap best wel dat het iets is wat je niet graag hoort, maar het is de realiteit van de dag.

En dan die 'leugen' dat Marokkaanse jongeren zaten te juichen bij de WTC aanslagen... schuilt daar niet stiekem een hele hoop waarheid in?.

Probleem ligt hier niet in het feit maar in de gevolgtrekking. "Alle dieven zijn Marokkanen DUS alle Marokkanen zijn dieven" (of moslims, of allochtonen, of, .... Dat is een denkfout maar wel één die heel erg aanwezig is in het debat dat vandaag gevoerd wordt.

Wat dat van die WTC betreft. In Antwerpen gebeurde iets gelijkaardigs na de laffe moord op Theo Van Gogh. Televisieploegen struikelden bijna over elkaar om toch maar allochtonen te vinden die zeiden dat het zijn Verdiende loon was. De vraagstelling was dan ook heerlijk objectief. Vindt u niet dat het zijn verdiende loon was omdat hij moslims geitenneukers noemt? Echt niet? etc...

nefertiti
12-02-05, 16:02
Geplaatst door Juliette
Probleem ligt hier niet in het feit maar in de gevolgtrekking. "Alle dieven zijn Marokkanen DUS alle Marokkanen zijn dieven" (of moslims, of allochtonen, of, .... Dat is een denkfout maar wel één die heel erg aanwezig is in het debat dat vandaag gevoerd wordt.

Wat dat van die WTC betreft. In Antwerpen gebeurde iets gelijkaardigs na de laffe moord op Theo Van Gogh. Televisieploegen struikelden bijna over elkaar om toch maar allochtonen te vinden die zeiden dat het zijn Verdiende loon was. De vraagstelling was dan ook heerlijk objectief. Vindt u niet dat het zijn verdiende loon was omdat hij moslims geitenneukers noemt? Echt niet? etc...

Er staat:


(Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslim),

Je vergelijking zou dus moeten zijn:

"Niet alle Marokkanen zijn dieven MAAR de meeste dieven zijn wel Marokkaans"

Indien je de vergelijking wou parafrazeren.

marlies255
12-02-05, 16:05
Geplaatst door Don Vito
die advies is naarmijn mening niet correct, zo breng je het alsof elke Marokkaan verantwoordelijk is.

Ik spreek niks goed, ik wil duidelijk maken dat iuk er niks mee te maken heb eb dat de advies dat ik het maarmoet beoordelen in mijn verkeerde keelgat schiet. Ik vind dat ook stigmatiserend.

Dat beeld dat gevormd wordt kan mij niks schelen. Hetkan mij niks schelen wat men over Marokkanen en/of moslims denkt,zegt en schrijft. Ik wil met rust worden gelaten en niet geconfronteerd worden met zaken die mij niet aangaan. Ik word ook gelukkig metrust gekaten maar af en toe kom ik opmerkingen tegen die mij irriteren, zoals de jouwe.

Je valt in herhaling en ik dus met mijn antwoorden naar jou ook. Natuurlijk is niet elke Marokkaan verantwoordelijk, dat weet je zelf ook wel. Haal er niets steeds zulke stomme zaken bij. Verantwoording is iets anders dan afkeuren. Kennelijk zie jij dat als het eigen nest bevuilen.
Als het je echt niets kan schelen, begrijp ik niet waarom jij je in de discussie mengt. In een discussie moet je nl. een standpunt innemen maar als ik het bovenstaande lees, lijk je dat toch niet te willen.
Dan sluit je je toch weer aan bij de zwijgende meerderheid.

knuppeltje
12-02-05, 16:54
Geplaatst door Don Vito
die advies is naarmijn mening niet correct, zo breng je het alsof elke Marokkaan verantwoordelijk is.

Ik spreek niks goed, ik wil duidelijk maken dat iuk er niks mee te maken heb eb dat de advies dat ik het maarmoet beoordelen in mijn verkeerde keelgat schiet. Ik vind dat ook stigmatiserend.

Dat beeld dat gevormd wordt kan mij niks schelen. Hetkan mij niks schelen wat men over Marokkanen en/of moslims denkt,zegt en schrijft. Ik wil met rust worden gelaten en niet geconfronteerd worden met zaken die mij niet aangaan. Ik word ook gelukkig metrust gekaten maar af en toe kom ik opmerkingen tegen die mij irriteren, zoals de jouwe.



Aktie en reaktie misschien?



De groeten.

Wide-O
12-02-05, 17:14
If it walks like a duck, if it sounds like a duck and if it looks like a duck, it IS a duck…


Psies Ton.

Ik zou in geen 800.000 jaar hebben vermoed dat ik de woorden "deportatie" en "strafkamp" ooit in mijn leven op zo'n lichtzinnige wijze zou hebben zien gebruiken.

Pijnlijk allemaal hoor.

Wide-O
12-02-05, 17:18
Geplaatst door Juliette
Televisieploegen struikelden bijna over elkaar om toch maar allochtonen te vinden die zeiden dat het zijn Verdiende loon was. De vraagstelling was dan ook heerlijk objectief. Vindt u niet dat het zijn verdiende loon was omdat hij moslims geitenneukers noemt? Echt niet? etc...

Yup.

~Panthera~
12-02-05, 17:35
Geplaatst door Wide-O
Psies Ton.

Ik zou in geen 800.000 jaar hebben vermoed dat ik de woorden "deportatie" en "strafkamp" ooit in mijn leven op zo'n lichtzinnige wijze zou hebben zien gebruiken.

Pijnlijk allemaal hoor.

Dat zei ik ook tegen die Rikkie, die homo is (zegt ie) en DIE woorden even heel makkelijk gebruikte.

Zeker ook vergeten dat homo's bij bossen gedeporteerd zijn en in strafkampen gedouwd.

Heeft aardige dementie opgelopen inmiddels, blijkbaar. :moe:
Kent de "duck" duidelijk niet.

Wide-O
12-02-05, 17:44
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zei ik ook tegen die Rikkie, die homo is (zegt ie) en DIE woorden even heel makkelijk gebruikte.

Zeker ook vergeten dat homo's bij bossen gedeporteerd zijn en in strafkampen gedouwd.

Heeft aardige dementie opgelopen inmiddels, blijkbaar. :moe:
Kent de "duck" duidelijk niet.

Panth, voor alle duidelijkheid (want soms is cynisme niet duidelijk): dat had ik gezien. Maakte er wel een vakkevulse graptjen over, maar ik dacht vooral "oh jij debiel" toen ik rikkie z'n gelul las. Et tu Brute ?

Ik delf diep in mijn geheugen... het was geen ster maar een roze driehoek right ? Maakte niet zoveel uit, dood ging je toch...

"Gaat u daar maar douchen heren..."

En dan 60 jaar later dat soort onbenul. Terwijl je dit medium ook voor positieve dingen zou kunnen aanwenden, wat ?

:droef:

~Panthera~
12-02-05, 17:48
Geplaatst door Wide-O
Panth, voor alle duidelijkheid (want soms is cynisme niet duidelijk): dat had ik gezien. Maakte er wel een vakkevulse graptjen over, maar ik dacht vooral "oh jij debiel" toen ik rikkie z'n gelul las. Et tu Brute ?

Ik delf diep in mijn geheugen... het was geen ster maar een roze driehoek right ? Maakte niet zoveel uit, dood ging je toch...

"Gaat u daar maar douchen heren..."

En dan 60 jaar later dat soort onbenul. Terwijl je dit medium ook voor positieve dingen zou kunnen aanwenden, wat ?

:droef:


Exactement. :duim:


Ongelovelijk gewoon, dat er anno 2005 nog zulke randdebielen rondlopen. :moe:
Yep, was een roze driehoek.
Zou rikkie hebben moeten weten, de onbenul.

Wide-O
12-02-05, 18:11
t'Is dus niet omdat je homo bent dat je meteen het intellect van - ik zeg maar wat - een David hebt hé ?

Los nog van het feit dat "een David" natuurlijk niet gedetermineerd wordt door zijn "sexuele voorkeur" maar door 100.000 andere dingen.

Affijn, gewoon een leuke gozer, en rikkie niet. Moeilijker hoeft het niet te zijn toch ? :jumping:

DEMOcraat
12-02-05, 18:29
Geplaatst door Bouchra_C
Ik vind het wel een goed idee van Wilders.
Tegenover die ene straatcrimineel die weg moet staan 100 straatcriminelen die nu wel beter zullen uitkijken en ermee stoppen.
Dat zou voor iedereen veel beter zijn.
Het is misschien tegen allerlei verdragen in en dus in de praktijk niet realiseerbaar. Dus verder niet iets om je druk over te maken.

weleens van gelijke rechten gehoord blijkbaar niet als je het idee van wilders steunt,ik zou het ook steunen als er ieder crimineel na strafbaare feiten het land wordt uitgezet..

~Panthera~
12-02-05, 18:57
Geplaatst door Wide-O
t'Is dus niet omdat je homo bent dat je meteen het intellect van - ik zeg maar wat - een David hebt hé ?

Los nog van het feit dat "een David" natuurlijk niet gedetermineerd wordt door zijn "sexuele voorkeur" maar door 100.000 andere dingen.

Affijn, gewoon een leuke gozer, en rikkie niet. Moeilijker hoeft het niet te zijn toch ? :jumping:

you just said it. http://www.cosgan.net/images/smilie/froehlich/a045.gif

knuppeltje
12-02-05, 19:06
Geplaatst door Wide-O
t'Is dus niet omdat je homo bent dat je meteen het intellect van - ik zeg maar wat - een David hebt hé ?

Los nog van het feit dat "een David" natuurlijk niet gedetermineerd wordt door zijn "sexuele voorkeur" maar door 100.000 andere dingen.

:jumping:



Als je nou eens je tijd zou spenderen aan het opzoeken welke grote geleerden en grote kunstenaars of auteurs er homosexueel waren, of zijn, dan zou je misschien tot de conclusie komen dat Goliat gewoon een hele grote domme reus was om door zo'n Davidje te worden verslagen.


de groeten m'n beste.

Simon
12-02-05, 20:40
Geplaatst door Bouchra_C
Zoals?
Dat is nu juist het probleem.
Sommige mensen zijn niet echt onder de indruk van gevangenisstraf.

Nou dan sturen we ze naar een heropvoedingsinstituut. In ieder geval vind ik het nogal vreemd dat er steeds vaker gepleit wordt voor maatregelen die tegen de grondwet ingaan. En dat zou dan zijn om onze vrijheid te verdedigen? Nou ik verdedig liever de grondwet. Dat lijkt mij de beste bescherming van mijn vrijheid.

Julien
12-02-05, 21:21
Hier word ik nou echt boos om :duivel: Ik pleit eigenlijk voor deportatie van Wilders!

S@deeQ
12-02-05, 22:36
Geplaatst door Julien
Hier word ik nou echt boos om :duivel: Ik pleit eigenlijk voor deportatie van Wilders!

:vlammen: en ik pleit voor het deporteren voor alle slakkenvreters :motorzaag

Julien
12-02-05, 22:38
Geplaatst door S@deeQ
:vlammen: en ik pleit voor het deporteren voor alle slakkenvreters :motorzaag

:moe:

S@deeQ
12-02-05, 22:45
Geplaatst door Julien
:moe:

ja jij dus

~Panthera~
12-02-05, 22:50
Geplaatst door Julien
:moe:


:hihi:


Leuke smiley he?

~Panthera~
12-02-05, 22:51
Geplaatst door S@deeQ
:vlammen: en ik pleit voor het deporteren voor alle slakkenvreters :motorzaag


Ooit 1 geproeft ? zijn heerlijk. :D

S@deeQ
12-02-05, 22:52
Geplaatst door ~Panthera~
Ooit 1 geproeft ? zijn heerlijk. :D

:haha: ik krijg er niet genoeg van :chinees:

taouanza
12-02-05, 22:52
Geplaatst door ~Panthera~
Ooit 1 geproeft ? zijn heerlijk. :D

Had zo vaak op het punt gestaan een portie te kopen maar toch niet gedaan. Droek droek droek en nu heb ik spijt.

~Panthera~
12-02-05, 22:53
Geplaatst door Julien
Hier word ik nou echt boos om :duivel: Ik pleit eigenlijk voor deportatie van Wilders!


Niet te hard gillen, voor je het weet...........nou ja, je snapt het wel he ? :hihi:

Maarreh...goed idee ! :duim:

~Panthera~
12-02-05, 22:55
Geplaatst door taouanza
Had zo vaak op het punt gestaan een portie te kopen maar toch niet gedaan. Droek droek droek en nu heb ik spijt.

Jammer, want ze zijn echt lekker.
Champignons, dan die dingen erin en kruidenboter erover, in de oven, dan met een broodje lekker dippen.:D
Heerlijk!


Ja, kweetut, ben een smeerlap. :moe:

:D

~Panthera~
12-02-05, 22:56
Geplaatst door S@deeQ
:haha: ik krijg er niet genoeg van :chinees:

Volgens mij heb jij het niet over slakken. :fplet:

taouanza
12-02-05, 23:03
Geplaatst door ~Panthera~
Jammer, want ze zijn echt lekker.
Champignons, dan die dingen erin en kruidenboter erover, in de oven, dan met een broodje lekker dippen.:D
Heerlijk!


Ja, kweetut, ben een smeerlap. :moe:

:D

Met andere woorden je kan het makkelijk zonder slakken.
In Marokko worden ze gekookt met speciale kruiden. Je kan ze uit de schelp halen met een veiligheidspeld. Na afloop de boullion opslurpen.
Ik heb ze minstens 15 jaar geleden gegeten.
Je moet alleen slakken eten die hebben gevast want daar zit geen uitwerpselen in.

~Panthera~
12-02-05, 23:06
Geplaatst door taouanza
Met andere woorden je kan het makkelijk zonder slakken.
In Marokko worden ze gekookt met speciale kruiden. Je kan ze uit de schelp halen met een veiligheidspeld. Na afloop de boullion opslurpen.
Ik heb ze minstens 15 jaar geleden gegeten.
Je moet alleen slakken eten die hebben gevast want daar zit geen uitwerpselen in.

ja, tuurlijk,alles kan zonder slakken.:D
Lijkt me ook lekker, gekookt in kruiden.
Heb je zeker niet het recept van ?

Dat van dat vasten wist ik niet, he jak. :maf2:

taouanza
12-02-05, 23:09
Geplaatst door ~Panthera~
ja, tuurlijk,alles kan zonder slakken.:D
Lijkt me ook lekker, gekookt in kruiden.
Heb je zeker niet het recept van ?

Dat van dat vasten wist ik niet, he jak. :maf2:

Die kruidenmix is kant en klaar te koop. Ik neem het volgende keer voor je mee.
Ja met mosselen is het net zo. Ik weet niet of die vasten maar je moet niet alles eten.Dat donkere gedeelte moet je weghalen. Dat zijn de ingewanden.

~Panthera~
12-02-05, 23:20
Geplaatst door taouanza
Die kruidenmix is kant en klaar te koop. Ik neem het volgende keer voor je mee.
Ja met mosselen is het net zo. Ik weet niet of die vasten maar je moet niet alles eten.Dat donkere gedeelte moet je weghalen. Dat zijn de ingewanden.

Dank je.
Bij garnalen is het ook zo, zit ook zo'n vies zwart sliertje in wat weg moet.
Dat wist ik wel. :D
Verder zijn ze inderdaad allemaal erg lekker. :hihi:

Wide-O
12-02-05, 23:57
Geplaatst door knuppeltje
Als je nou eens je tijd zou spenderen aan het opzoeken welke grote geleerden en grote kunstenaars of auteurs er homosexueel waren, of zijn, dan zou je misschien tot de conclusie komen dat Goliat gewoon een hele grote domme reus was om door zo'n Davidje te worden verslagen.


de groeten m'n beste.

Erm... què ?

Lul je altijd mee met mensen zonder dat je weet wat ze zeggen ?



Die kruidenmix is kant en klaar te koop.


Silvo ? :D :stomp:

mark61
13-02-05, 00:30
Morocco, world largest snail producer and exporter
Morocco, Agriculture, 5/16/2000

Morocco is the largest producer and exporter of snails in the world with global annual receipts estimated at about $ 3 million followed by Macedonia, Bulgaria, Hungry, Turkey and Tunisia, reported Moroccan weekly "Al Anbaa."

European countries come on the top of Moroccan snails importers as they absorb 40% of Moroccan exports.

Morocco has a large variety of snails, three of which being among the five most demanded species in the world, the weekly said, deploring the absence of a law on biological rest to preserve the gastropod species in the country.

mark61
13-02-05, 00:31
Moroccan Land Snails make GREAT pets!

http://www.macomb.k12.mi.us/utica/morgan/snails.htm


Dierenbeulen!




Maar wel lekker, met peper en kaneel o.a. Het heetste wat ik in Marokko gegeten heb.

TonH
13-02-05, 00:34
Lijkt me toch eens leuk:

Dit hele stel lijpen met Wilders in debat.... Zijn haren krijgen vast spontaan hun originele kleur terug van het duizelen zodra de halve zaal het inenen over slakken peuzelen gaat krijgen


http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/a035.gif

~Panthera~
13-02-05, 00:35
Geplaatst door TonH
Lijkt me toch eens leuk:

Dit hele stel lijpen met Wilders in debat.... Zijn haren krijgen vast spontaan hun originele kleur terug van het duizelen zodra de halve zaal het inenen over slakken peuzelen gaat krijgen


http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/a035.gif

En ter plekke klaarmaakt. :wohaa:

Dag haar ! :haha:

mark61
13-02-05, 00:57
Escargots à la marocaine

aimablement transmise par un ami originaire du Maroc, pour tous les amateurs de nouvelles et agréables sensations

Après avoir fait jeûner, fait dégorger et bien laver les escargots (voir "préparation de base"), les jeter sans les décoquiller dans un court-bouillon constitué de :

menthe + zeste d'orange, ou une demi-orange + branchette de thym + poivre et sel + un petit piment séché appelé langue d'oiseau

Laisser cuire 1 h et servir dans le jus, dans une belle soupière, ou bien comme des bigorneaux.

Raar recept, zonder kaneel in ieder geval.

~Panthera~
13-02-05, 00:59
Geplaatst door mark61
Escargots à la marocaine

aimablement transmise par un ami originaire du Maroc, pour tous les amateurs de nouvelles et agréables sensations

Après avoir fait jeûner, fait dégorger et bien laver les escargots (voir "préparation de base"), les jeter sans les décoquiller dans un court-bouillon constitué de :

menthe + zeste d'orange, ou une demi-orange + branchette de thym + poivre et sel + un petit piment séché appelé langue d'oiseau

Laisser cuire 1 h et servir dans le jus, dans une belle soupière, ou bien comme des bigorneaux.

Raar recept, zonder kaneel in ieder geval.


Kan het even in het Engels ? :blowen:

mark61
13-02-05, 01:03
Geplaatst door ~Panthera~
Kan het even in het Engels ? :blowen:

Misschien wel.

Ehm...je moet ze kelen, goed wassen en nog wat, vasten denk ik. Mint, sinaasappelsap of halve sinaas. takje thijm, peper en zout en een peper genaamd 'vogeltong'. [ie kan je op de markt in Marokko krijgen, hier vast ook wel.] 1 uur laten koken, serveren in de jus. Ik denk dat je er gewoon kaneel bij kan doen. Is in ieder geval aan te raden.

~Panthera~
13-02-05, 01:04
Geplaatst door mark61
Misschien wel.

Ehm...je moet ze kelen, goed wassen en nog wat, vasten denk ik. Mint, sinaasappelsap of halve sinaas. takje thijm, peper en zout en een peper genaamd 'vogeltong'. [ie kan je op de markt in Marokko krijgen, hier vast ook wel.] 1 uur laten koken, serveren in de jus. Ik denk dat je er gewoon kaneel bij kan doen. Is in ieder geval aan te raden.

Dank u.
Lijkt me erg lekker. :duim:

mark61
13-02-05, 01:11
Geplaatst door ~Panthera~
Dank u.
Lijkt me erg lekker. :duim:

Dat jeuner is inderdaad vasten, zoals Ta al opmerkte. Met de juiste peper drin slaan de vlammen overigens uit je oren, tis maar dat je het weet. Terwijl ik verder het pepergebruik in Maroc beslist gematigd vond.

~Panthera~
13-02-05, 01:12
Geplaatst door mark61
Dat jeuner is inderdaad vasten, zoals Ta al opmerkte. Met de juiste peper drin slaan de vlammen overigens uit je oren, tis maar dat je het weet. Terwijl ik verder het pepergebruik in Maroc beslist gematigd vond.

Das lekker, ik houd wel van eten waarbij je je maag erna meteen naar de theezeefjesfabriek kan brengen. :D

Julien
13-02-05, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
Niet te hard gillen, voor je het weet...........nou ja, je snapt het wel he ? :hihi:

Maarreh...goed idee ! :duim:

ik ben de nuchterheid zelve :)

wel grappig trouwens hoe er zo van onderwerp is afgegleden.. van Wilders naar slakken :D

~Panthera~
13-02-05, 01:18
Geplaatst door Julien
ik ben de nuchterheid zelve :)

wel grappig trouwens hoe er zo van onderwerp is afgegleden.. van Wilders naar slakken :D

:hihi: ja, lekker he ? :boer:
beter onderwerp dan Wilders. :tik:

mark61
13-02-05, 01:21
Geplaatst door ~Panthera~
Das lekker, ik houd wel van eten waarbij je je maag erna meteen naar de theezeefjesfabriek kan brengen. :D

De slak in kwestie zelf maakt wel een zachte landing. Alleen krijg je onderweg een vreemde gewaarwording.

TonH
13-02-05, 01:23
Blij dat die Noren net bewezen hebben dat dit soort 'tuig' geen pijn voelt. Smaakt het toch veel beter. :D

~Panthera~
13-02-05, 01:24
Geplaatst door TonH
Blij dat die Noren net bewezen hebben dat dit soort 'tuig' geen pijn voelt. Smaakt het toch veel beter. :D

Krijg accuut nu een schuldgevoel. :droef:

Julien
13-02-05, 01:24
Geplaatst door taouanza
Die kruidenmix is kant en klaar te koop. Ik neem het volgende keer voor je mee.
Ja met mosselen is het net zo. Ik weet niet of die vasten maar je moet niet alles eten.Dat donkere gedeelte moet je weghalen. Dat zijn de ingewanden.

heh bah.. meen je dat nou, Taouanza? dus ik heb al die tijd ingewanden van slakken en mosselen zitten eten?? :kotsen2:

mark61
13-02-05, 01:25
Geplaatst door TonH
Blij dat die Noren net bewezen hebben dat dit soort 'tuig' geen pijn voelt. Smaakt het toch veel beter. :D

Ach, je kan ze altijd nog eerst onder narcose brengen.

mark61
13-02-05, 01:26
Geplaatst door ~Panthera~
Krijg accuut nu een schuldgevoel. :droef:

Jij zeker. Antonio's vet druipt nog langs je kin. :moe:

~Panthera~
13-02-05, 01:26
Geplaatst door Julien
heh bah.. meen je dat nou, Taouanza? dus ik heb al die tijd ingewanden van slakken en mosselen zitten eten?? :kotsen2:

Je kookt ze toch ? dan zijn ze gesteriliseerd. :strik:

~Panthera~
13-02-05, 01:27
Geplaatst door mark61
Jij zeker. Antonio's vet druipt nog langs je kin. :moe:

:stomp: :D

mark61
13-02-05, 01:28
Geplaatst door ~Panthera~
Je kookt ze toch ? dan zijn ze gesteriliseerd. :strik:

Das pas haute cuisine. Gesteriliseerde stront. :duim:

TonH
13-02-05, 01:28
Geplaatst door ~Panthera~
Krijg accuut nu een schuldgevoel. :droef:

LEZEN. Ze hebben GEEEEEN gevoel! http://www.cosgan.net/images/smilie/nahrung/e055.gif

mark61
13-02-05, 01:28
Geplaatst door TonH
LEZEN. Ze hebben GEEEEEN gevoel! http://www.cosgan.net/images/smilie/nahrung/e055.gif

Daarom juist, dan vindt ze er niks meer aan. Queen of Darkness.

TonH
13-02-05, 01:29
Vraag me net af: wanneer ik hier nu een foto van Wilders plaats, ben ik dan tegenwoordig strafbaar? :argwaan:

~Panthera~
13-02-05, 01:29
Geplaatst door mark61
Daarom juist, dan vindt ze er niks meer aan. Queen of Darkness.

precies. :D

~Panthera~
13-02-05, 01:29
Geplaatst door TonH
Vraag me net af: wanneer ik hier nu een foto van Wilders plaats, ben ik dan tegenwoordig strafbaar? :argwaan:

JIJ wel.

mark61
13-02-05, 01:30
Geplaatst door TonH
Vraag me net af: wanneer ik hier nu een foto van Wilders plaats, ben ik dan tegenwoordig strafbaar? :argwaan:

Alleen als de uitgroei prominent zichtbaar is.

TonH
13-02-05, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
precies. :D

http://www.cosgan.org/images/midi/boese/k030.gif


:nerveus:

~Panthera~
13-02-05, 01:31
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/boese/k030.gif


:nerveus:

:duim: :haha:

TonH
13-02-05, 01:31
Geplaatst door mark61
Alleen als de uitgroei prominent zichtbaar is.

http://www.tiscali.nl/images/8/0/06-14-2004.0002.jpg

Deze mag dus?

TonH
13-02-05, 01:32
Geplaatst door ~Panthera~
:duim:


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a234.gif

~Panthera~
13-02-05, 01:32
Geplaatst door TonH
http://www.tiscali.nl/images/8/0/06-14-2004.0002.jpg

Deze mag dus?


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c002.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a108.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a234.gif :engel:

mark61
13-02-05, 01:32
Geplaatst door TonH
http://www.tiscali.nl/images/8/0/06-14-2004.0002.jpg

Deze mag dus?

Ken net.

mark61
13-02-05, 01:33
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/boese/k030.gif


:nerveus:

We zijn weer thuis. SM-kelder Queen of Darkness open for business.

~Panthera~
13-02-05, 01:33
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a234.gif


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a043.gif

~Panthera~
13-02-05, 01:34
Geplaatst door mark61
We zijn weer thuis. SM-kelder Queen of Darkness open for business.

Dat maken jullie er van. ik zeg niks. :zegniets:

mark61
13-02-05, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
Dat maken jullie er van. ik zeg niks. :zegniets:

Correctie: SMchrank.

TonH
13-02-05, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a043.gif

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a207.gif

TonH
13-02-05, 01:36
Geplaatst door ~Panthera~
Dat maken jullie er van. ik zeg niks. :zegniets:

Hoeft ook niet. Wie zwijgt... :blowen:

~Panthera~
13-02-05, 01:37
Geplaatst door TonH
Hoeft ook niet. Wie zwijgt... :blowen:

http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/d010.gif

mark61
13-02-05, 01:37
Geplaatst door TonH
Hoeft ook niet. Wie zwijgt... :blowen:

...haalt nog s uit met de zweep.

~Panthera~
13-02-05, 01:38
Geplaatst door mark61
...haalt nog s uit met de zweep.

bugger :fpuh:

mark61
13-02-05, 01:38
Geplaatst door ~Panthera~
bugger

Wat een rare zweep heb jij. Zit zeker vol slakken.

~Panthera~
13-02-05, 01:41
Geplaatst door mark61
Wat een rare zweep heb jij. Zit zeker vol slakken.

Houdt het maar bij de slakken, ja. :hihi:

TonH
13-02-05, 01:42
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/d010.gif

http://www.cosgan.org/images/midi/muede/k020.gif

:zwaai:

mark61
13-02-05, 01:43
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/muede/k020.gif

:zwaai:

Van biggen dromen is haraam.

~Panthera~
13-02-05, 01:43
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/muede/k020.gif

:zwaai:

Yep ! :zwaai:

mark61
13-02-05, 01:45
Enfin, :zwaai:

~Panthera~
13-02-05, 01:45
Geplaatst door mark61
Enfin, :zwaai:

Pit ze ! :zwaai:

mark61
13-02-05, 01:47
Ik wor gallisch van dat gezwaai. Zo kan ik niet slapen. :afro:

~Panthera~
13-02-05, 01:48
Geplaatst door mark61
Ik wor gallisch van dat gezwaai. Zo kan ik niet slapen. :afro:

Knaag ze. :D


http://www.cosgan.org/images/midi/muede/f020.gif

Don Vito
13-02-05, 12:00
Geplaatst door marlies255
Je valt in herhaling en ik dus met mijn antwoorden naar jou ook.

Omdat jij het maar niet wilt vatten.


Geplaatst door marlies255

Kennelijk zie jij dat als het eigen nest bevuilen.

dit is dus wat jij nog niet vat. Welk nest? In mijn nest zit gezin, familie en vrienden en neit alle Marokkanen. Daarheb ik niks mee te maken. Snap je het nu een beetje?


Geplaatst door marlies255

Als het je echt niets kan schelen, begrijp ik niet waarom jij je in de discussie mengt. In een discussie moet je nl. een standpunt innemen maar als ik het bovenstaande lees, lijk je dat toch niet te willen.
Dan sluit je je toch weer aan bij de zwijgende meerderheid.

Ik voer geen discussie, ik wil alleen duidelijk maken dat jouw opmerkingen lant noch wal raakt.
Het kan mij niks schelen iodd als ik wordt uitgemaakt voor wat dan ook, marik kan erniettegen als mensen dingen van mij gaan eisen.

marlies255
13-02-05, 13:27
Geplaatst door Don Vito
Omdat jij het maar niet wilt vatten.



dit is dus wat jij nog niet vat. Welk nest? In mijn nest zit gezin, familie en vrienden en neit alle Marokkanen. Daarheb ik niks mee te maken. Snap je het nu een beetje?



Ik voer geen discussie, ik wil alleen duidelijk maken dat jouw opmerkingen lant noch wal raakt.
Het kan mij niks schelen iodd als ik wordt uitgemaakt voor wat dan ook, marik kan erniettegen als mensen dingen van mij gaan eisen.

:slapen: nogmaals (zucht), ik eis helemaal niets en ik heb je ook niet ergens voor uitgenaakt. het zijn jouw standpunten waartegen ik ageer. En als je een standpunt duidelijk wilt maken, wat je goed recht is, dan kun je een reactie verwachten. En zie daar, een discussie is ontstaan, grappig he? Dus zolang jij je mening hier verwoordt, zul je reactie krijgen. Ook reacties die jou niet aanstaan.

ps: het is kant noch wal

Don Vito
13-02-05, 13:55
Ik heb geen enkele keer gezegd datJ IJ wat van mij eist of dat JIJ mij ergens voor uitmaakt. Ik had het over de maatschappij in het algemeen. Doordat jij niet goed leest, is dit allemaal zinloos.


dus als je reacties geeft, geef dan wel de goede.

Maar gelukkig weet je wel dat het KANT noch wal is.

(lees alles ff na)

Roqaia (a)
13-02-05, 14:49
Zeg.
Waarom voert Wilders (of zo) niet gewoon weer een DienstPlicht in?
Voor straf je laten drillen,
wat nationalisme in je donder krijgen door survivelen in de Ardennen
en op patrouille door Irak,
als je je gedraagt als 'straatterrorist'.