PDA

Bekijk Volledige Versie : Agressieve vorm aidsvirus ontdekt



Mark
13-02-05, 12:55
Agressieve vorm aidsvirus ontdekt

- Bron: RTL Nieuws
Gepubliceerd: zondag 13 februari 2005 @ 10:30
Jerruh, BaRdmann en macromarkt.nl hadden ons via de nieuws-submit te melden:

In New York is bij een 40-jarige man een uiterst agressieve variant van het aidsvirus HIV ontdekt. Deze variant kan al binnen acht weken tot aids leiden.

Het agressieve virus zou resistent zijn tegen de meeste geneesmiddelen. De gezondheidsautoriteiten in New York hebben alle ziekenhuizen en artsen opgeroepen alert te zijn op de speciale variant.

De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen. De gezondheidsdienst van New York ziet in de nieuwe HIV-variant een potentieel enorm probleem

Mark
13-02-05, 13:00
Geplaatst door Mark
De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen.

als het vrouwen waren geweest was hij een held, nu is hij een viezerik :ego:

Zwarte Schaap
13-02-05, 13:23
Geplaatst door Mark
als het vrouwen waren geweest was hij een held, nu is hij een viezerik :ego:

Volgens wiens moraal? Jouw moraal?

Mark
13-02-05, 13:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens wiens moraal? Jouw moraal?

ik zie dat je honger hebt.

volgens de algemene overheersende moraal natuurlijk, iedereen weet dat het veel moeilijker is om vrouwen te versieren dan homosexuele mannen.

Zwarte Schaap
13-02-05, 13:28
Geplaatst door Mark
ik zie dat je honger hebt.

volgens de algemene overheersende moraal natuurlijk, iedereen weet dat het veel moeilijker is om vrouwen te versieren dan homosexuele mannen.

Ik heb niets aan je verstoppen achter heersende moraal, het is veel interessanter om te weten wat jij vindt. Heb jij geen eigen mening?

Mark
13-02-05, 13:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb niets aan je verstoppen achter heersende moraal, het is veel interessanter om te weten wat jij vindt. Heb jij geen eigen mening?

poeh nou moet ik nog serieus worden ook...

jawel hoor ik heb wel een mening, ik vind het compleet asociaal en onverantwoordelijk om als deze man onveilige sex met honderden mensen te hebben.

Zwarte Schaap
13-02-05, 13:53
Geplaatst door Mark
poeh nou moet ik nog serieus worden ook...

jawel hoor ik heb wel een mening, ik vind het compleet asociaal en onverantwoordelijk om als deze man onveilige sex met honderden mensen te hebben.

En als ie het nou met vrouwen had gedaan? Was ie dan geen viespeuk voor je?

Mark
13-02-05, 14:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
En als ie het nou met vrouwen had gedaan? Was ie dan geen viespeuk voor je?

Zoals ik al zei vind ik het onverantwoord om met honderden mensen onveilige sex te hebben, man of vrouw. Ik weet dat je mijn statement in mijn tweede bericht serieus neemt, maar in dit geval was dat niet de bedoeling.

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:30
Geplaatst door Mark
Zoals ik al zei vind ik het onverantwoord om met honderden mensen onveilige sex te hebben, man of vrouw. Ik weet dat je mijn statement in mijn tweede bericht serieus neemt, maar in dit geval was dat niet de bedoeling.

Dus jij bent niet zoals de meerheid met een algemeen moraal. Onze markje is dus een uitzondering, goh wat prijzenswaardig dat hij zo een evenwichtige moraal op nahoudt. Hij is tenmisnte anders dan de algemene man.

Zo dat weten we nu ook, mark heeft met zijn moraal een punt gescoord.

Mark
13-02-05, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dus jij bent niet zoals de meerheid met een algemeen moraal. Onze markje is dus een uitzondering, goh wat prijzenswaardig dat hij zo een evenwichtige moraal op nahoudt. Hij is tenmisnte anders dan de algemene man.

Zo dat weten we nu ook, mark heeft met zijn moraal een punt gescoord.

Ik sta ver boven de gemiddelde man Schaap, dat is waar :)

Ik ben ontroerd door je lovende woorden, ik dacht dat het na mijn Non Serviam onderschrift nooit meer goed zou komen tussen ons :huil:

taouanza
13-02-05, 14:39
:giechel:

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:41
Geplaatst door Mark
Ik sta ver boven de gemiddelde man Schaap, dat is waar :)

Ik ben ontroerd door je lovende woorden, ik dacht dat het na mijn Non Serviam onderschrift nooit meer goed zou komen tussen ons :huil:

Stel je niet teveel voor van mijn lovende woorden, ze zijn hooguit bedoelt om je verborgen boodschap naar boven te halen, dat jij zogenaamd een positieve uitzondering bent. Hoef je de rest van de mannen niet te gebruiken voor je hang naar complimenten.

Mark
13-02-05, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Stel je niet teveel voor van mijn lovende woorden, ze zijn hooguit bedoelt om je verborgen boodschap naar boven te halen, dat jij zogenaamd een positieve uitzondering bent.



heus?? wat een deceptie :dood:



Geplaatst door Zwarte Schaap

Hoef je de rest van de mannen niet te gebruiken voor je hang naar complimenten.

Persoonlijk krijg ik toch liever complimentjes van vrouwen

Zwarte Schaap
13-02-05, 14:52
Geplaatst door Mark
heus?? wat een deceptie :dood:

Persoonlijk krijg ik toch liever complimentjes van vrouwen

Een deceptie is overduidelijk niet het gevolg van een compliment.

Met je laatste zin voldoe je weer aan het algemene heersende moraal. Zo bijzonder ben je dus ook weer niet.

Mark
13-02-05, 14:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een deceptie is overduidelijk niet het gevolg van een compliment.

wel als dat compliment geen compliment was maar een sluwe manier om mij te ontmaskeren als zijnde ehhh wat je ook denkt dat ik ben :)



Geplaatst door Zwarte Schaap

Met je laatste zin voldoe je weer aan het algemene heersende moraal. Zo bijzonder ben je dus ook weer niet.

Ik ben en blijf natuurlijk een man dus een compliment van een vrouw gaat bij mij voor.

bamajob.nl
13-02-05, 14:56
De persoon bij wie voor het eerste was ondekt was een homo. Nu is het weer een homo bij wie de agressieve vorm van aids is ontdekt!!!

~Panthera~
13-02-05, 15:14
Geplaatst door bamajob.nl
De persoon bij wie voor het eerste was ondekt was een homo. Nu is het weer een homo bij wie de agressieve vorm van aids is ontdekt!!!

het antwoord op deze vraag enkelvoudig in het award winnende boek ‘Emerging Viruses: AIDS & Ebola — Nature, Accident or Intentional?’ (Tetrahedron Press, 1998; ISBN 1-888-508-4787; www.tetrahedron.org). Dr. Horowitz haalde verbazingwekkende wetenschappelijke documenten en contracten van het National Instituut voor Gezondheid (National Institute of Health) boven water en herdrukte ze. Deze informatie bewijst dat chimpansees die besmet waren met talloze virussen, werden gebruikt om honderden doses hepatitis B vaccin te maken die tegelijk werden toegediend aan zwarte mensen uit Centraal Afrika en homoseksuele mannen in New York City, precies op het tijdstip dat Dr. Meyers en zijn collega’s claimen dat de ‘aanwijsbare ontstaansgebeurtenis’ van HIV plaatsvond.

Simon
13-02-05, 15:16
Geplaatst door bamajob.nl
De persoon bij wie voor het eerste was ondekt was een homo. Nu is het weer een homo bij wie de agressieve vorm van aids is ontdekt!!!

Waar haal je die wijsheid nu weer vandaan? Volgens één theorie kwamen de eerste gevallen van AIDS voor in ZAIRE in de jaren vijftig. Dat gebeurde vlak na een vaccinatiecampagne tegen polio met in het betreffende gebied met een experimenteel vaccin dat gekweekt werd op de vermalen nieren van apen. Vraag is nu of er een verband is tussen het ontstaan van HIV bij de mens en die vaccinatiecampagne. Daar was afgelopen donderdag een documentaire over op de VPRO. Aanstaande donderdag deel 2 van deze documentaire (NET 3 om 23:45 uur).

Overigens noemt Jaap Goudsmit (hoogleraar armoedegerelateerde infectieziekten aan het AMC) deze film 'pure wartaal'. Hij zegt dat er overtuigende bewijzen zijn dat HIV al in de jaren '30 op de mens is overgesprongen.

Simon
13-02-05, 15:20
Geplaatst door ~Panthera~
het antwoord op deze vraag enkelvoudig in het award winnende boek ‘Emerging Viruses: AIDS & Ebola — Nature, Accident or Intentional?’ (Tetrahedron Press, 1998; ISBN 1-888-508-4787; www.tetrahedron.org). Dr. Horowitz haalde verbazingwekkende wetenschappelijke documenten en contracten van het National Instituut voor Gezondheid (National Institute of Health) boven water en herdrukte ze. Deze informatie bewijst dat chimpansees die besmet waren met talloze virussen, werden gebruikt om honderden doses hepatitis B vaccin te maken die tegelijk werden toegediend aan zwarte mensen uit Centraal Afrika en homoseksuele mannen in New York City, precies op het tijdstip dat Dr. Meyers en zijn collega’s claimen dat de ‘aanwijsbare ontstaansgebeurtenis’ van HIV plaatsvond.

Ja die theorie heb ik ook eens op TV gehoord. Alleen ging het volgens mij toen ik het hoorde om schapen waarin het vaccin gekweekt was tegen hepatitus. En het schijnt dat het om een campagne van de WHO (world health organization) ging die daarmee verantwoordelijk zouden zijn voor het uitbreken van de AIDS epidemie. Ze zouden het onderzocht hebben en tot op heden zou het rapport geheim zijn. Ik weet ook niet wat daar waar van is.

Al3arbi
13-02-05, 15:23
GRID (gay-related immunodeficiency disease)

Wide-O
13-02-05, 15:26
HIV bestaat ook bij diersoorten zoals katten :maf3: en vissen (karpers).

Dach nie dat karpers vaak aan gay parades deelnamen :boogie:

Men heeft zich lang gefocust op homo's, met als gevolg dat wereldwijd ondertussen miljoenen vrouwen besmet zijn. Tenzij iemand weer wil beweren dat dat allemaal potten zijn natuurlijk :nerveus:

~Panthera~
13-02-05, 15:35
Geplaatst door Wide-O
HIV bestaat ook bij diersoorten zoals katten :maf3: en vissen (karpers).

Dach nie dat karpers vaak aan gay parades deelnamen :boogie:

Men heeft zich lang gefocust op homo's, met als gevolg dat wereldwijd ondertussen miljoenen vrouwen besmet zijn. Tenzij iemand weer wil beweren dat dat allemaal potten zijn natuurlijk :nerveus:

Yep, katten, karpers en vrouwen zijn allemaal gay. :D

:moe:

Zwarte Schaap
13-02-05, 15:39
Geplaatst door Simon
Ja die theorie heb ik ook eens op TV gehoord. Alleen ging het volgens mij toen ik het hoorde om schapen waarin het vaccin gekweekt was tegen hepatitus. En het schijnt dat het om een campagne van de WHO (world health organization) ging die daarmee verantwoordelijk zouden zijn voor het uitbreken van de AIDS epidemie. Ze zouden het onderzocht hebben en tot op heden zou het rapport geheim zijn. Ik weet ook niet wat daar waar van is.

Nee het was een poliovaccinatie. Afgelopen vrijdag was er eeen waanzinnige goede docu erover. Tot nu toe is deel 1 geweest binnenkort deel 2.

Het kwam erop neer dat de wetenschappers in hun strijd naar het zoeken van een poliovaccinatie ongeoorloofde experimenten hebben gedaan. Althans 1 van hun, een kopstuk in de wetenschap. In Amerika heeft een toenmalige ambtenaar van de drug en food (en mischien ook healt) administration daarvoor gewaarschuwd. Dat er onbekende virussen zaten in de vaccinaties.

Wat deed men, men haalde organen weg bij apen en maakte daarvan de vaccinatie tegen polio. De meneer die hiervoor verantwoordelijk was, ene zeker koprowski die gesponsord werd door de farmaceutische industrie heeft eerst verboden experimenten op mensen uitgevoerd in Amerika, daarvoor is hij bestraft. Na een fout van een andere doktor kwam hij weer in de gratie maar nu mocht hij zijn vaccin testen op afrikanen in Belgisch congo.

De man die dit het eerst aan het rollen bracht schreef zijn artikel in de Rollings Stones in het begin van de jaren 90. Daarna hebben anderen het van hem overgenomen.

Het kwam er in iedere geval op neer dat de druk van de famaceutische industrie medeverantwoordelijk is voor het ontstaan van Aids.

Simon
13-02-05, 21:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee het was een poliovaccinatie.

Dan moet je even mijn bijdrage lezen boven diegene die je wel gelezen hebt. Panthera heeft het over een andere theorie.

Overigens staat hier wel een aardig verhaal over de oorsprong van AIDS:

http://www.kennislink.nl/web/show?id=79772&print=true

mark61
13-02-05, 22:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het kwam er in iedere geval op neer dat de druk van de famaceutische industrie medeverantwoordelijk is voor het ontstaan van Aids.

Nou, daar kwam het niet op neer. Het was erg ingewikkeld, maar als ik het goed begreep is de vraag niet opgelost. Het HIV-virus is ws. ontwikkeld uit het SIV-virus, maar dat komt alleen voor bij chimpansees, terwijl het serum werd bereid uit makaken en nog een andere soort apen, afkomstig uit Oost-Azië. De wetenschappelijke wereld maakte in overgrote meerderheid gehakt van de theorie, maar dat ligt voor de hand, want het zou een enorm schandaal veroorzaken als het wel zo was. Ik zat zelf te denken dat die Koprowski misschien ter plekke in Zaïre wat serum heeft 'bijgemaakt' uit chimpansees, omdat hij tekort kwam of zo. Dat kaartje met inentingslocaties en plekken waar AIDS voor het eerst uitbrak was wel eng.

Simon
13-02-05, 22:24
Geplaatst door mark61
Nou, daar kwam het niet op neer. Het was erg ingewikkeld, maar als ik het goed begreep is de vraag niet opgelost. Het HIV-virus is ws. ontwikkeld uit het SIV-virus, maar dat komt alleen voor bij chimpansees, terwijl het serum werd bereid uit makaken en nog een andere soort apen, afkomstig uit Oost-Azië. De wetenschappelijke wereld maakte in overgrote meerderheid gehakt van de theorie, maar dat ligt voor de hand, want het zou een enorm schandaal veroorzaken als het wel zo was. Ik zat zelf te denken dat die Koprowski misschien ter plekke in Zaïre wat serum heeft 'bijgemaakt' uit chimpansees, omdat hij tekort kwam of zo. Dat kaartje met inentingslocaties en plekken waar AIDS voor het eerst uitbrak was wel eng.

Nou ik geloof dat die Koprowski gelogen heeft met zijn bewering dat hij geen gebruik maakte van chimpansees. Men had n.l. een oude film waaruit het tegendeel bleek in die documentaire. Maar de theorie van de journalist werd inderdaad in de pan gehakt omdat hij te weinig bewijzen heeft. Maar goed ... deel 2 moeten we nog zien !
Overigens beweert men in de link die ik hierboven geplaatst heb dat HIV minstens 7 keer overgegaan moet zijn van aap op mens. Dit heeft men opgemaakt uit DNA materiaal van SIV en HIV varianten te vergelijken.
Overigens zou het mij niks verbazen als die journalist ten dele wel gelijk heeft dat vaccinatiecampagnes en de wijze waarop vaccins geproduceerd werden gezorgd hebben voor een snellere verspreiding onder de mens.

mark61
13-02-05, 22:34
Geplaatst door Simon
Nou ik geloof dat die Koprowski gelogen heeft met zijn bewering dat hij geen gebruik maakte van chimpansees. Men had n.l. een oude film waaruit het tegendeel bleek in die documentaire.

Oh, dat had ik gemist. Nou, ik word op mijn wenken bediend dan.


Maar de theorie van de journalist werd inderdaad in de pan gehakt omdat hij te weinig bewijzen heeft. Maar goed ... deel 2 moeten we nog zien !

Degene die oorspronkelijk met het verhaal was gekomen was wel medicus geloof ik, maar die was al dood toen dat verhaal op de conferentie in 2000 in Londen werd gepresenteerd. Begreep ik. Deed ook nog andere dingen dan kijken.


Overigens beweert men in de link die ik hierboven geplaatst heb dat HIV minstens 7 keer overgegaan moet zijn van aap op mens. Dit heeft men opgemaakt uit DNA materiaal van SIV en HIV varianten te vergelijken.

In mijn herinnering waren er op dat kaartje zo'n zeven brandhaarden te zien....

Stelt die Nigeriaanse ophef over vaccinaties die zouden zijn bedoeld om Afrikanen uit te roeien toch in een iets ander daglicht...een beetje dan.


Overigens zou het mij niks verbazen als die journalist ten dele wel gelijk heeft dat vaccinatiecampagnes en de wijze waarop vaccins geproduceerd werden gezorgd hebben voor een snellere verspreiding onder de mens.

Dr moet iets van waar zijn, want dat SIV-virus bestaat ongetwijfeld al, say, duizenden jaren, en mensen eten ook al zo lang apen. Hoe zit dat eigenlijk met dat verhaal dat in Kenia mensen zijn gevonden die 'van nature' resistent zijn tegen HIV? Was een grootscheeps onderzoek naar opgezet.

Griezelig, in any case.

Zwarte Schaap
13-02-05, 22:41
Geplaatst door mark61
Nou, daar kwam het niet op neer. Het was erg ingewikkeld, maar als ik het goed begreep is de vraag niet opgelost. Het HIV-virus is ws. ontwikkeld uit het SIV-virus, maar dat komt alleen voor bij chimpansees, terwijl het serum werd bereid uit makaken en nog een andere soort apen, afkomstig uit Oost-Azië. De wetenschappelijke wereld maakte in overgrote meerderheid gehakt van de theorie, maar dat ligt voor de hand, want het zou een enorm schandaal veroorzaken als het wel zo was. Ik zat zelf te denken dat die Koprowski misschien ter plekke in Zaïre wat serum heeft 'bijgemaakt' uit chimpansees, omdat hij tekort kwam of zo. Dat kaartje met inentingslocaties en plekken waar AIDS voor het eerst uitbrak was wel eng.

De farmaceutische industrie heeft er wel degelijk mee te maken. Door de druk werden allerlei waarschuwingen in de wind geslagen waardoor men minder zuiverder te werk ging.

mark61
13-02-05, 22:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
De farmaceutische industrie heeft er wel degelijk mee te maken. Door de druk werden allerlei waarschuwingen in de wind geslagen waardoor men minder zuiverder te werk ging.

Natuurlijk, dat doen ze altijd. Maar hoe het precies zit is nog niet duidelijk.

David
14-02-05, 10:41
Geplaatst door EL-Imraan
Verwijderd - zonder strafpunten natuurlijk.


:moe:

Rabi'ah.
14-02-05, 10:51
Geplaatst door David
:moe:

Er zijn van die topics, waarin er altijd standaard een paar nonsensreacties moeten zitten. :moe: