PDA

Bekijk Volledige Versie : duitse pinguins blijven homo...waarom grijpt God niet in?



Julien
13-02-05, 16:12
Duitse homo-pinguins zijn niet om te turnen
Een groep mannetjespinguins in de dierentuin van het Duitse Bremerhaven blijkt vooralsnog ongevoelig voor de charmes van een aantal vrouwelijke soortgenoten. Het dierenpark had vrouwelijke pinquins uit Zweden laten overkomen om te zien of de Humboldt pinguins tot voortplanten te bewegen waren.

De homokoppeltjes vertoonden echter geen interesse in de nieuwkomers en bleven trouw aan elkaar. "De relaties zijn kennelijk te sterk", verklaarde Heike Kueck, directeur van de dierentuin. De homo-pinguins proberen zich wel onderling voort te planten, maken nestjes en vertonen broedgedrag op stenen uit het dierenverblijf.

Het bericht dat de dierentuin de dieren van hun homoseksuele voorkeur wilde afbrengen leidde tot verontwaardigde reacties vanuit de Duitse homowereld. "We proberen niet met geweld de seksuele voorkeur van de dieren te veranderen", reageerde Kueck. "We weten niet of de mannetjes homo zijn of bij elkaar kruipen bij gebrek aan vrouwtjes." In het verblijf van de Humboldt pinguins zijn de mannetjes veruit in de meerderheid. De dierentuin wil in de lente van 2006 opnieuw een poging doen de mannetjesdieren tot voortplanten te bewegen.

www.fok.nl

--------------

Volgens sommige gelovigen is homoseksualiteit een (doods)zonde..maar als het echt zo erg is..waarom heeft God dan homofiele dieren geschapen?

Je kan moeilijk de moderne Westerse consumptiemaatschappij de schuld geven voor het feit dat deze pinguins gay zijn..toch??

Zwarte Schaap
13-02-05, 16:40
Geplaatst door Julien
Duitse homo-pinguins zijn niet om te turnen
Een groep mannetjespinguins in de dierentuin van het Duitse Bremerhaven blijkt vooralsnog ongevoelig voor de charmes van een aantal vrouwelijke soortgenoten. Het dierenpark had vrouwelijke pinquins uit Zweden laten overkomen om te zien of de Humboldt pinguins tot voortplanten te bewegen waren.

De homokoppeltjes vertoonden echter geen interesse in de nieuwkomers en bleven trouw aan elkaar. "De relaties zijn kennelijk te sterk", verklaarde Heike Kueck, directeur van de dierentuin. De homo-pinguins proberen zich wel onderling voort te planten, maken nestjes en vertonen broedgedrag op stenen uit het dierenverblijf.

Het bericht dat de dierentuin de dieren van hun homoseksuele voorkeur wilde afbrengen leidde tot verontwaardigde reacties vanuit de Duitse homowereld. "We proberen niet met geweld de seksuele voorkeur van de dieren te veranderen", reageerde Kueck. "We weten niet of de mannetjes homo zijn of bij elkaar kruipen bij gebrek aan vrouwtjes." In het verblijf van de Humboldt pinguins zijn de mannetjes veruit in de meerderheid. De dierentuin wil in de lente van 2006 opnieuw een poging doen de mannetjesdieren tot voortplanten te bewegen.

www.fok.nl

--------------

Volgens sommige gelovigen is homoseksualiteit een (doods)zonde..maar als het echt zo erg is..waarom heeft God dan homofiele dieren geschapen?

Je kan moeilijk de moderne Westerse consumptiemaatschappij de schuld geven voor het feit dat deze pinguins gay zijn..toch??

5 factoren:

1) Aanwezigheid van een cloaca
2) Afwezigheid van vrouwelijke pinquins
3) Sterke voortplantingsdrift
4) De meeste vogels veranderen niet snel van partner, de meeste vogels zijn trouw aan één partner.
5) Het korte tijdsbestek van toevoeging van de vrouwelijke exemplaren.

Dat tezamen maken het dat het te voorbarig is om daar nu enige conclusies aan te verbinden.

Bofko
13-02-05, 16:45
Geplaatst door Zwarte Schaap

1) Aanwezigheid van een cloaca


The new Buzz word.

Zo´n cloaca is schede en anus tegelijk, heb ik inmiddels begrepen.

Dit maakt een gefundeerde theologische uitspraak over DE GRUWELDAAD wel lastig.

Don Vito
13-02-05, 16:45
ZwarteSchaap

wat is een cloaca?

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:02
Geplaatst door Don Vito
ZwarteSchaap

wat is een cloaca?

clo·a·ca (de ~, ~'s/cloaken)
1 gemeenschappelijke uitgang van endeldarm, urineleiders en eileider bij vogels, reptielen en vele vissen

Dieren met een cloaca kunnen zich makkelijker vergissen. Mannetjes vogels hebben vrijwel precies hetzelfde als een vrouwtje.

taouanza
13-02-05, 17:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
clo·a·ca (de ~, ~'s/cloaken)
1 gemeenschappelijke uitgang van endeldarm, urineleiders en eileider bij vogels, reptielen en vele vissen

Dieren met een cloaca kunnen zich makkelijker vergissen. Mannetjes vogels hebben vrijwel precies hetzelfde als een vrouwtje.

Boeiend!
Zeg ZS wat vind jij eigenlijk van de Hollandse keuken en lust jij slakken?

Wide-O
13-02-05, 17:14
Geplaatst door taouanza
Boeiend!
Zeg ZS wat vind jij eigenlijk van de Hollandse keuken en lust jij slakken?

Alleen als dat vieze zwarte dingetje er eerst uitgehaald wordt :D

Ik heb verder net FF een brainwave... alikruiken. Heeft dat verband met Marokko ?

In België stonden vroeger kramen met "karekollen". Inclusief speld om het er uit te prutsen. In bouillon gekookt voor zover ik me herinner. Enig verband ?

taouanza
13-02-05, 17:17
Geplaatst door Wide-O
Alleen als dat vieze zwarte dingetje er eerst uitgehaald wordt :D

Ik heb verder net FF een brainwave... alikruiken. Heeft dat verband met Marokko ?

In België stonden vroeger kramen met "karekollen". Inclusief speld om het er uit te prutsen. In bouillon gekookt voor zover ik me herinner. Enig verband ?

Zeer interessant!
Maar ben jij ZS?!:mad:
En wie is FF????

Julien
13-02-05, 17:17
Geplaatst door taouanza
Boeiend!
Zeg ZS wat vind jij eigenlijk van de Hollandse keuken en lust jij slakken?

:hihi:

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:19
Geplaatst door taouanza
Boeiend!
Zeg ZS wat vind jij eigenlijk van de Hollandse keuken en lust jij slakken?

Ik vind alle eten lekker, als het maar geen rauw vlees is. Maar aan de andere kant zonder de Marokkaanse pot kan ik niet overleven.

Slakken ben ik dol op. In Marokko woonden wij dicht bij de zee, en elke ochtend had je veel zeedauw, dan kwamen de slakken tevoorschijn op de cactus heg en hoefde ik ze alleen maar te plukken.

Zo had ik wel elke dag slakken als ik er trek in had, die ik dan in een majzmar gooide en ze naturel gaar liet bakken. De laatste tijd heb ik ze ook gegeten volgens de commerciele stedelijke manier in zo een karretje met jus. Daar vond ik ze wat minder lekker, want de smaak van de kruiden vind ik een beetje te sterk dat het de smaak van de slakken doet verdwijnen.

taouanza
13-02-05, 17:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind alle eten lekker, als het maar geen rauw vlees is. Maar aan de andere kant zonder de Marokkaanse pot kan ik niet overleven.

Slakken ben ik dol op. In Marokko woonden wij dicht bij de zee, en elke ochtend had je veel zeedauw, dan kwamen de slakken tevoorschijn op de cactus heg en hoefde ik ze alleen maar te plukken.

Zo had ik wel elke dag slakken als ik er trek in had, die ik dan in een majzmar gooide en ze naturel gaar liet bakken. De laatste tijd heb ik ze ook gegeten volgens de commerciele stedelijke manier in zo een karretje met jus. Daar vond ik ze wat minder lekker, want de smaak van de kruiden vind ik een beetje te sterk dat het de smaak van de slakken doet verdwijnen.

Zoals ze hier worden klaargemaakt met kruidenboter en weet ik veel proef je denk ik helemaal geen slak meer maar kan me niks voorstellen bij jouw manier. Doe je daarna zout of ofzo?

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:34
Geplaatst door taouanza
Zoals ze hier worden klaargemaakt met kruidenboter en weet ik veel proef je denk ik helemaal geen slak meer maar kan me niks voorstellen bij jouw manier. Doe je daarna zout of ofzo?

Ik haalde ze gewoon direct uit het vuur en dan met een ander steentje breken en ze eruit halen. Zonder zout, heel primitief dus. Het waren eens soort snoepjes voor mij. Voor de rest kan ik bijna niet koken en zou ik niet weten wat ik ermee aan zou moeten.

taouanza
13-02-05, 17:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik haalde ze gewoon direct uit het vuur en dan met een ander steentje breken en ze eruit halen. Zonder zout, heel primitief dus. Het waren eens soort snoepjes voor mij. Voor de rest kan ik bijna niet koken en zou ik niet weten wat ik ermee aan zou moeten.

Is een veiligheidspeld niet makkelijker?

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:42
Geplaatst door taouanza
Is een veiligheidspeld niet makkelijker?

Die had ik niet maar volgens mij was dat het probleem toen niet maar dat ze bij het barbequen in het vuur gingen uitzetten waardoor ze niet makkelijk eruit te halen waren.

Wide-O
13-02-05, 17:43
Geplaatst door taouanza
[B]Zeer interessant!
Maar ben jij ZS?!:mad:


Erm... nee, nor do I pretend to be one in real life, maar dat was al duidelijk dacht ik ?



En wie is FF????

FF is Nederlands slang voor "effe", "even".

Ben je nu boos ?

Je bent "hard work" sometimes.

Zoek je ruzie ?

taouanza
13-02-05, 17:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die had ik niet maar volgens mij was dat het probleem toen niet maar dat ze bij het barbequen in het vuur gingen uitzetten waardoor ze niet makkelijk eruit te halen waren.

Nou dat zou wel flink gesist en gegilt hebben.

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:45
Geplaatst door Wide-O
Zoek je ruzie ?

:moe:

taouanza
13-02-05, 17:47
Geplaatst door Wide-O
Ben je nu boos ?

Je bent "hard work" sometimes.

Zoek je ruzie ?



:haha:
Geplaatst door Zwarte Schaap
:moe:

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:47
Geplaatst door taouanza
Nou dat zou wel flink gesist en gegilt hebben.

Sissen vollop, al het slijm komt er als bellenblaas eruit. Zo wist ik wanneer ze gaar waren, als het slijm geen belletjes meer maakte.

Wide-O
13-02-05, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
:moe:

Twas een eerlijke vraag. De "moe" smiley is overigens al geheel opgebruikt.

Of vond jij dat die reactie correct was ?

Wide-O
13-02-05, 17:50
Geplaatst door taouanza
:haha:

Dus dat is het ?

Zwarte Schaap
13-02-05, 17:53
Geplaatst door Wide-O
Twas een eerlijke vraag. De "moe" smiley is overigens al geheel opgebruikt.

Of vond jij dat die reactie correct was ?

Dan doet ze even nep-kattig, dat moet je wel doorhebben natuurlijk.

taouanza
13-02-05, 17:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan doet ze even nep-kattig, dat moet je wel doorhebben natuurlijk.

Oh schat wat ken me toch goed.:moe:

taouanza
13-02-05, 17:56
Geplaatst door Wide-O
Dus dat is het ?

Ja

S@deeQ
13-02-05, 18:00
Geplaatst door taouanza
Oh schat wat ken me toch goed.:moe:

[ jaloersmode] :duivels: tegen mij zeg je nooit "schat "[/jaloersmode]

taouanza
13-02-05, 18:02
Geplaatst door S@deeQ
[ jaloersmode] :duivels: tegen mij zeg je nooit "schat "[/jaloersmode]

Nee tegen jou doe ik nooit sarcastisch nee.
Jij bent altijd aardig tegen mij.

Zwarte Schaap
13-02-05, 18:06
Geplaatst door taouanza
Oh schat wat ken me toch goed.:moe:

:rolleyes:

Rabi'ah.
13-02-05, 18:12
Geplaatst door S@deeQ
[ jaloersmode] :duivels: tegen mij zeg je nooit "schat "[/jaloersmode]


Officieel zijn we nog getrouwd. :duivels:

S@deeQ
13-02-05, 18:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Officieel zijn we nog getrouwd. :duivels:

ik heb schijt aan de NL wetboek, ik trouw gewoon met 4 vrouwen :lole: :lole:

S@deeQ
13-02-05, 18:16
Geplaatst door taouanza
Nee tegen jou doe ik nooit sarcastisch nee.
Jij bent altijd aardig tegen mij.

:zwaai:

taouanza
13-02-05, 18:23
Geplaatst door S@deeQ
:zwaai:


;)

Rabi'ah.
13-02-05, 18:29
Geplaatst door S@deeQ
ik heb schijt aan de NL wetboek, ik trouw gewoon met 4 vrouwen :lole: :lole:

Je bedoelt zeker geiten. :rolleyes:




:fpuh:

S@deeQ
13-02-05, 18:33
Geplaatst door Rabi'ah.
Je bedoelt zeker geiten. :rolleyes:




:fpuh:

:stomp: die zijn tenminst gehoorzaam en hebben geen grote mond :corcky:

taouanza
13-02-05, 18:35
Geplaatst door S@deeQ
:stomp: die zijn tenminst gehoorzaam en hebben geen grote mond :corcky:

Dacht het niet. Die vreten je meubilair en je kleren en springen zo een boom in en dan heb jij het nakijken.:hihi:

S@deeQ
13-02-05, 18:42
Geplaatst door taouanza
Dacht het niet. Die vreten je meubilair en je kleren en springen zo een boom in en dan heb jij het nakijken.:hihi:

:stout: Als ze te stout worden, slacht ik ze en maak ik shaorma van .

taouanza
13-02-05, 18:56
Geplaatst door S@deeQ
:stout: Als ze te stout worden, slacht ik ze en maak ik shaorma van .

Oja wat doe je met het goede vlees?

wytze
14-02-05, 09:09
Sex and the Zoo

Sex and the zoo is een nieuwvoorlichtingsproject over het paringsgedrag van dieren en wordt gegeven door aquazoo te Leeuwarden

Zo kun je o.a leren over het paringsgedrag van de Humboldt pinguin en de Rode Neusbeer.

http://www.aquazoo.nl

en ik ben blij dat ik geen rode neusbeer ben.

Eke
14-02-05, 09:28
Geplaatst door wytze
Sex and the Zoo



blij dat ik geen rode neusbeer ben. ?????????



" Valentijnsdag, dé dag om je geliefde het hof te maken. Ook dieren proberen hun toekomstige partner te versieren; sommige diersoorten hebben de ‘hofmakerij’ tot een ware kunst verheven. Dieren die dagenlang in een liefdesknoop zijn verwikkeld, dieren die elkaar parfum aanbieden, dieren die indruk op elkaar maken door te dansen of ‘muziek’ te maken. Ga mee met ‘Sex and the Zoo’ en verwonder u over het liefdesleven van de dieren.

In de dierenwereld is het bijna altijd het vrouwtje :blij: dat het mannetje kiest. Het vrouwtje bepaalt of het mannetje de moeite waard is om mee te paren. Mannetjes trekken dus alles uit de kast om zich van hun beste kant te laten zien. Mannetjes met het mooiste verenkleed, het grootste gewei, de lekkerste geur of de luidste lokroep worden het eerst gekozen. De minder bedeelde mannetjes profiteren soms van de superieure mannetjes: ‘zwakkere’ kikkermannen verstoppen zich aan de rand van de poel van een luid kwakend (en dus interessant) mannetje en versieren de kikkervrouwtjes die bij de poel aankomen in rap tempo." :jumping:

~Panthera~
14-02-05, 09:32
Geplaatst door Eke


In de dierenwereld is het bijna altijd het vrouwtje :blij: dat het mannetje kiest.

Yep, en slim als ze is, flikkert ze hem daarna bijna altijd ook weer op straat. :haha:
Dus geen loverboys, geem emotionele shit, gewoon optiefen. :D



O ja, *sarcasme mode* voor de azijnpissers onder ons. :hihi:

Eke
14-02-05, 09:34
:Iluvu:


Goeiemorgen, Panthera, het is Valentijnsdag !!! :blij:

mark61
14-02-05, 09:38
Geplaatst door Eke
:Iluvu:


Goeiemorgen, Panthera, het is Valentijnsdag !!! :blij:

Valentijn is haraam.

wytze
14-02-05, 09:38
quote:
"Yep, en slim als ze is, flikkert ze hem daarna bijna altijd ook weer op straat.
Dus geen loverboys, geem emotionele shit, gewoon optiefen."


Da's niet waar Panthera. Mijn poes is ontzettend lief voor haar ontrouwe vriendje.

Maar voor de rode neusbeer gaat het wel op.

~Panthera~
14-02-05, 09:39
Geplaatst door Eke
:Iluvu:


Goeiemorgen, Panthera, het is Valentijnsdag !!! :blij:


:schok: Ook dat nog !! :hihi:



Ps.heb al een kadootje gekregen. :wink:

Bofko
14-02-05, 09:40
Geplaatst door mark61
Valentijn is haraam.

:loog: U is vroeg vandaag. Leven gebetert ?

~Panthera~
14-02-05, 09:40
Geplaatst door wytze
quote:
"Yep, en slim als ze is, flikkert ze hem daarna bijna altijd ook weer op straat.
Dus geen loverboys, geem emotionele shit, gewoon optiefen."


Da's niet waar Panthera. Mijn poes is ontzettend lief voor haar ontrouwe vriendje.

Maar voor de rode neusbeer gaat het wel op.

:haha: Dan is jouw poes geen Siamees. :ego:

Die neusbeer zit je niet lekker he ? :hihi:

TonH
14-02-05, 10:39
Geplaatst door Eke
:Iluvu:


Goeiemorgen, Panthera, het is Valentijnsdag !!! :blij:

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

Wat een kreng ben jij zeg. :schok:


Vanaf Valentijnsdag korting op het ‘laten helpen’ van je kat!
11-02-2005
Op de dag van de liefde, Valentijnsdag 14 februari, start de Dierenbescherming een actie om katten te castreren. Centraal daarbij staat een flinke korting op ‘de ingreep’. De Dierenbescherming gunt iedere kat een boeiend en spannend liefdesleven, maar dat moet niet ontaarden in een kattenoverschot. Helaas is dat inmiddels wel het geval, en om daar iets aan te doen roep en wij katteneigenaren op hun dier te laten 'helpen'.

Ieder jaar vangen de asielen zo'n 30.000 zwerfkatten op. Het overgrote deel daarvan is niet gecastreerd. Ze worden door mensen op straat gezet, planten zich snel voort en veroorzaken overlast. De nadruk van de actie ligt dit jaar dan ook op deze grote groep katten.

Castratie kost tussen de 45 en 100 euro, afhankelijk van het geslacht van de kat. Vanaf Valentijnsdag geven wij tijdelijk op verschillende plaatsen in het land een liefdevolle korting op de kosten van de operatie!

Met dank aan dierverzekeraar Dier&Zorg, die de Dierenbescherming bij deze actie steunt.

http://www.dierenbescherming.nl/nieuws.php?id=933

:p

Vrede
14-02-05, 16:08
Slakken eten zou haraam moeten zijn. Dat je hun lijden aan kan zien om ze vervolgens te eten! Tf*e!

marlies255
14-02-05, 18:13
[QUOTE]Geplaatst door Eke
[B]?????????



"
In de dierenwereld is het bijna altijd het vrouwtje :blij: dat het mannetje kiest. Het vrouwtje bepaalt of het mannetje de moeite waard is om mee te paren.

:hihi: dat is bij mensen in principe toch ook zo? De mannetjes "jagen"en de vrouwtjes bepalen of het mannetje de moeite waard is.

~Panthera~
14-02-05, 18:17
Geplaatst door marlies255
:hihi: dat is bij mensen in principe toch ook zo? De mannetjes "jagen"en de vrouwtjes bepalen of het mannetje de moeite waard is. [/B]

In de oertijd wel. :moe:

Dacht dat we dat stadium inmiddels gepasseerd waren. :hihi:

mark61
14-02-05, 18:18
Geplaatst door ~Panthera~
In de oertijd wel. :moe:

Dacht dat we dat stadium inmiddels gepasseerd waren. :hihi:

Nu jagen de vrouwtjes en pleuren na gedane zaken de afgekloven botten in de achtertuin. Of waar jij ze ook laat. De gemeentereiniging schat ik.

~Panthera~
14-02-05, 18:20
Geplaatst door mark61
Nu jagen de vrouwtjes en pleuren na gedane zaken de afgekloven botten in de achtertuin. Of waar jij ze ook laat. De gemeentereiniging schat ik.

:haha:

Na gebruik netjes in de kliko. :zweep:
Ben geen barbaar. :ego:

marlies255
14-02-05, 18:26
Geplaatst door ~Panthera~
In de oertijd wel. :moe:

Dacht dat we dat stadium inmiddels gepasseerd waren. :hihi:

:lol: ja, jij weet het en ik weet dat, maar niet verder vertellen hoor!

~Panthera~
14-02-05, 18:27
Geplaatst door marlies255
:lol: ja, jij weet het en ik weet dat, maar niet verder vertellen hoor!

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a213.gif :D

Julien
14-02-05, 18:35
maar vraag blijft.. waarom heeft God niet ingegrepen? :)

~Panthera~
14-02-05, 18:35
Geplaatst door Julien
maar vraag blijft.. waarom heeft God niet ingegrepen? :)

God grijpt nooit in.
Never.
Nergens.
Niet opgevallen ?

mark61
14-02-05, 18:42
Geplaatst door ~Panthera~
God grijpt nooit in.
Never.
Nergens.
Niet opgevallen ?

Of juist wel. Maar die gedachte is nog spookier.

jochie
14-02-05, 22:00
Geplaatst door ~Panthera~
God grijpt nooit in.
Never.
Nergens.
Niet opgevallen ?

Jawel!!! God heeft die dieren gay gemaakt! Expres om moslims te frustreren :D hahaha

~Panthera~
14-02-05, 22:06
Geplaatst door mark61
Of juist wel. Maar die gedachte is nog spookier.

Don't even go there. :D

Bofko
14-02-05, 22:23
Geplaatst door Julien
maar vraag blijft.. waarom heeft God niet ingegrepen? :)

Belangrijkere dingen aan zijn hoofd misschien ? :o

Bofko
14-02-05, 22:25
Geplaatst door mark61
Of juist wel. Maar die gedachte is nog spookier.

:eek: Denk, denk. :wtf:

vlegeltje
14-02-05, 22:51
Neusberen, is dat een ander woord voor beffen?

Alikruiken zijn wel lekker.

Lang niet meer gegeten.

Zijn niet te krijgen in Nijmegen :(

mark61
15-02-05, 11:28
Geplaatst door Bofko
:eek: Denk, denk. :wtf:

Don't.

mark61
15-02-05, 11:28
Geplaatst door vlegeltje
Neusberen, is dat een ander woord voor beffen?

Alikruiken zijn wel lekker.

Lang niet meer gegeten.

Zijn niet te krijgen in Nijmegen :(

Den Haag, spanjaard. Geloof ik.

wytze
15-02-05, 13:33
quote:
"Neusberen, is dat een ander woord voor beffen?"

Rode neusberen, neeeee, dat zouden ze wel willen. Integendeel zou ik willen zeggen.
De rode neusbeer is gedoemd tot een vrijgzellenbestaan. Slechts 1 van de mannetjes wordt door de in groepen levende vrouwtjes gekozen om te paren (en dan met alle vrouwtjes) deze gelukkige krijgt het echter niet voor niets. Eerst moet hij dagenlang de vrouwtjes vlooien en verzorgen en dan mag hij de hele harem bevruchten. daarna wordt hij echter weer uitgestoten en moet ie opzouten.

Alle andere mannetjes lopen als eeuwig vrijgezel rond

~Panthera~
15-02-05, 13:41
Geplaatst door wytze
quote:
"Neusberen, is dat een ander woord voor beffen?"

Rode neusberen, neeeee, dat zouden ze wel willen. Integendeel zou ik willen zeggen.
De rode neusbeer is gedoemd tot een vrijgzellenbestaan. Slechts 1 van de mannetjes wordt door de in groepen levende vrouwtjes gekozen om te paren (en dan met alle vrouwtjes) deze gelukkige krijgt het echter niet voor niets. Eerst moet hij dagenlang de vrouwtjes vlooien en verzorgen en dan mag hij de hele harem bevruchten. daarna wordt hij echter weer uitgestoten en moet ie opzouten.

Alle andere mannetjes lopen als eeuwig vrijgezel rond

:zegniets: :hihi:

wytze
15-02-05, 13:43
goh, waarom verbaast panthera's reactie mij niet? :jammer:

wytze
15-02-05, 14:04
Vraag:
Is de teloorgang van het Matriarchaat veroorzaakt door het feit dat vrouwen mannen begonnen te behandelen alsof het Rode Neusberen waren? Of hebben de Rode Neusberen dit gedrag gecopieerd van de vrouwen tijdens het Matriarchaat?

~Panthera~
15-02-05, 14:05
Geplaatst door wytze
Vraag:
Is de teloorgang van het Matriarchaat veroorzaakt door het feit dat vrouwen mannen begonnen te behandelen alsof het Rode Neusberen waren? Of hebben de Rode Neusberen dit gedrag gecopieerd van de vrouwen tijdens het Matriarchaat?

:haha: vraag je toch niet aan mij he ?

Ik pas. :p

wytze
15-02-05, 14:07
Nou, ik had juist van jou idd een diep filosofisch essay over deze vaarg verwacht. :roken:

~Panthera~
15-02-05, 14:10
Geplaatst door wytze
Nou, ik had juist van jou idd een diep filosofisch essay over deze vaarg verwacht. :roken:

Ja, dat snap ik. :D
Maar ik denk dat je het, als geevolueerde rode neusbeer, inmiddels zelf wel snapt. :roker:

wytze
15-02-05, 14:13
quote:
"Maar ik denk dat je het, als geevolueerde rode neusbeer, inmiddels zelf wel snapt."

Als dat zo was had ik de vraag niet gesteld.
:blowen:

~Panthera~
15-02-05, 14:15
Geplaatst door wytze
quote:
"Maar ik denk dat je het, als geevolueerde rode neusbeer, inmiddels zelf wel snapt."

Als dat zo was had ik de vraag niet gesteld.
:blowen:


Dat dacht ik wel, totaal NIET geevolueerd dus. :moe:

Daar heb je meteen je antwoord. :fpuh: :haha:

http://www.cosgan.org/images/midi/frech/k010.gif

wytze
15-02-05, 14:22
Nou, ok laat ik dan maar mij antwoord geven want met panthera schieten we niet op.

Ik denk dat het Matriarchaat de mannen dermate slecht begonnen te behandelen, dat een Opstand onvermijdelijk was en de mannen de macht wel Moesten grijpen om verder onheil te voorkomen.
En het is om deze reden en enkel en uitsluitend om deze reden, dat het Patriarchaat in de wereld is gekomen.
De grote vraag is nu of we inmiddels genoeg geevolueerd zijn om tot een geheel nieuwe ontwikkeling, namelijk die van Gelijkwaardigheid te komen.

:boer:

~Panthera~
15-02-05, 14:34
Geplaatst door wytze
Nou, ok laat ik dan maar mij antwoord geven want met panthera schieten we niet op.

Ik denk dat het Matriarchaat de mannen dermate slecht begonnen te behandelen, dat een Opstand onvermijdelijk was en de mannen de macht wel Moesten grijpen om verder onheil te voorkomen.
En het is om deze reden en enkel en uitsluitend om deze reden, dat het Patriarchaat in de wereld is gekomen.
De grote vraag is nu of we inmiddels genoeg geevolueerd zijn om tot een geheel nieuwe ontwikkeling, namelijk die van Gelijkwaardigheid te komen.
:boer:

Wat denk je ? :stout:

wytze
15-02-05, 14:44
Zucht. Volgens mij zou ik bij jou eerst weer hele dagen moeten vlooien. :jammer:



:hihi:

~Panthera~
15-02-05, 14:45
Geplaatst door wytze
Zucht. Volgens mij zou ik bij jou eerst weer hele dagen moeten vlooien. :jammer:



:hihi:


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c008.gif

wytze
15-02-05, 14:53
Dat bedoel ik. Maar zie je niet dat je hiermee de Vrouwenbevrijding een slechte dienst bewijst? :fpimp: