PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorbeeld van een zakkewasser.



~Panthera~
13-02-05, 23:24
Koning schenkt zijn vrouwen dure auto's
MBABANE - Het geld van koning Mswati III van Swaziland lijkt niet op te kunnen. Twee maanden nadat hij zichzelf had verwend met een superdure auto (390.000 euro), heeft hij voor al zijn tien vrouwen een nieuwe BMW gekocht. Dat kostte hem 635.000 euro, meldde de Zimbabwaanse krant Times Sunday zondag.


De bevolking van Swaziland leeft in bittere armoede en het land heeft enorme schulden. Het probleem van besmetting met het aidsvirus HIV is enorm en veel inwoners van het land sterven aan aids. Geld voor preventie en behandeling is er niet. Eenderde van de bevolking is afhankelijk van voedselhulp.

De 36-jarige Mswati haalt geregeld de voorpagina's met berichten over zijn overdadige, verkwistende levensstijl en zijn vrouwen (tien) en verloofdes (drie). Vorig jaar kocht hij op zijn verjaardag in april tien prijzige BMW's voor zichzelf en voor enkele van zijn vrouwen. Die zijn nu dus al weer vervangen door een Maybach voor hemzelf en nieuwere BMW-types voor zijn vrouwen. Op zijn komende verjaardag wil de koning een feest geven dat 760.000 euro gaat kosten.



Nee, dat geld zit ergens anders in, duidelijk.
:fuckit2: met die gast.

bamajob.nl
13-02-05, 23:33
Geplaatst door ~Panthera~
Koning schenkt zijn vrouwen dure auto's
MBABANE - Het geld van koning Mswati III van Swaziland lijkt niet op te kunnen. Twee maanden nadat hij zichzelf had verwend met een superdure auto (390.000 euro), heeft hij voor al zijn tien vrouwen een nieuwe BMW gekocht. Dat kostte hem 635.000 euro, meldde de Zimbabwaanse krant Times Sunday zondag.


De bevolking van Swaziland leeft in bittere armoede en het land heeft enorme schulden. Het probleem van besmetting met het aidsvirus HIV is enorm en veel inwoners van het land sterven aan aids. Geld voor preventie en behandeling is er niet. Eenderde van de bevolking is afhankelijk van voedselhulp.

De 36-jarige Mswati haalt geregeld de voorpagina's met berichten over zijn overdadige, verkwistende levensstijl en zijn vrouwen (tien) en verloofdes (drie). Vorig jaar kocht hij op zijn verjaardag in april tien prijzige BMW's voor zichzelf en voor enkele van zijn vrouwen. Die zijn nu dus al weer vervangen door een Maybach voor hemzelf en nieuwere BMW-types voor zijn vrouwen. Op zijn komende verjaardag wil de koning een feest geven dat 760.000 euro gaat kosten.



Nee, dat geld zit ergens anders in, duidelijk.
:fuckit2: met die gast.

10 BMW's valt wel mee. In arabische landen wordt het geld eerlijk verdeeld tussen bevolking en de koning. De koning gooit al het geld in de lucht. Wat in de lucht blijft is voor het volk en wat op de grond terecht komt is van hem.

~Panthera~
13-02-05, 23:35
Geplaatst door bamajob.nl
10 BMW's valt wel mee. In arabische landen wordt het geld eerlijk verdeeld tussen bevolking en de koning. De koning gooit al het geld in de lucht. Wat in de lucht blijft is voor het volk en wat op de grond terecht komt is van hem.


En als mijn tante een schwanz had, dan was het mijn oom. :moe:

Dit ging over Zwaziland.

amadeus
13-02-05, 23:36
Geplaatst door ~Panthera~
En als mijn tante een schwanz had, dan was het mijn oom. :moe:

Dit ging over Zwaziland.
Zelf ben je ook altijd een kei in het gebruik van die "als" vragen. Niet zeuren als een ander 't dan ook eens doet.

~Panthera~
13-02-05, 23:39
Geplaatst door amadeus
Zelf ben je ook altijd een kei in het gebruik van die "als" vragen. Niet zeuren als een ander 't dan ook eens doet.

Jij kent het verschil tussen ernst en humor niet eens, dus laat maar. :moe:

bamajob.nl
13-02-05, 23:45
Geplaatst door ~Panthera~
En als mijn tante een schwanz had, dan was het mijn oom. :moe:

Dit ging over Zwaziland.

Dan moet je meneer Mswati de nieuwste vorm van Aids toewensen.

~Panthera~
13-02-05, 23:53
Geplaatst door bamajob.nl
Dan moet je meneer Mswati de nieuwste vorm van Aids toewensen.

Nou, als ik zie dat ie zijn banaan al in 13 fruitschalen legt, kan ie er op wachten. :nerd:

Bofko
14-02-05, 00:35
Er is natuurlijk altijd weer baas boven baas.

Jean-Bedel Bokassa , liet zich in 1976 tot keizer kronen van de Centraal Afrikaanse Republiek. Daarna geheten Centraal-Afrikaanse Keizerrijk. Deze man was heel even islamiet na een bezoek van Khadaffi , maar werd weer gauw katholiek vanwege zijn grote idool Napoleon. Ook werd hij later beschuldigd van kannibalisme.
De Centr.Afr. Rep was en is zo ongeveer het armste land te wereld en deze kroning slokte 25% van het nationaal inkomen op.
Kassa!
Ook best wel een zakkewasser dus.


http://www.digischool.nl/kleioscoop/bokassa.jpg