PDA

Bekijk Volledige Versie : Angkor je moet me wel terecht strafpunten geven en niet zomaar uit de losse pols



Zwarte Schaap
13-02-05, 22:59
Angkor ik vind dat je mij onterecht strafpunten geeft.

1) Strafpunt voor het artikel waar de amerikaanse wetenschapper de vergelijking maakt met adolf eichman is niet van mij maar juist van de wetenschapper. Daar gaat het artikel juist over.

2) De twee strafpunten voor in de topic over laaghangende broeken snap ik al helemaal niet.

Ik ben heel simpel ik accepteer geen onterechte strafpunten, want dat zie ik alsdat ik hier ongewenst ben.

amadeus
13-02-05, 23:10
Maak je niet druk Schaap, hier worden zovaak ten onrechte strafpunten uitgedeeld, voornamelijk door Taouanza. Als daar elke keer een topic over moest worden geopend was hier geen normale discussie meer mogelijk. Doe dat maar niet dus.

Gewoon lekker doorposten is het devies, ben je aan je max gewoon even een nieuwe nick aanmaken.

Groetjes

barneveld
13-02-05, 23:17
soms moet je het net iets anders overbrengen
ik weet alles van

rja2
13-02-05, 23:23
Die punten zijn over een paar weken weer weg, als je niet nog een overtreding begaat.

Wat zeur je nou ?

angkor
13-02-05, 23:53
Zwarte Schaap schreef op Vandaag om 23:45:
Beste Angkor,

Ik denk dat jij een fout maakt. Het is niet ik die die vergelijking maakt maar de amerikaanse wetenschapper die in het artikel beschreven staat.

Het artikel gaat juist over zijn vergelijking en de discussie die in amerika daarover is ontstaan.

Bij deze verzoek ik je dan ook mijn -1 punt terug te geven.

groetjes,

Zwarte Schaap

Hoi

Ik heb het helemaal niet verkeerd begrepen. Het is waar dat die professor dat zegt, maar MET DE TITEL suggereer jij dat jij en mogelijk anderen die opvatting onderschrijven. Dat is precies de reden van je strafpunt. Die professor moet zelf weten dat ie dat zegt. En jij mag ook gerust dat bericht plaatsen. Maar als hier iemand datzelfde zou zeggen ging dat bericht per omgaande de prullenbak in.

Je had dus een veel meer genuanceerde titel voor dat bericht moeten kiezen.
Ik heb trouwens gelijk een eind gemaakt aan die -2 strafpuntenonzin.

hartelijke groet

angkor.


P.S. Die 2 strafpunten extra heb je alleen maar gekregen om die -2 grap ongedaan te maken. Ik heb die punten in een willekeurig bericht van je gegeven, vanwege de punten score niet vanwege de inhoud. Ik publiceer onze PM's maar even om geen onjuiste indruk over mijn strafpunten te laten ontstaan. Dat je hier ongewenst zou zijn is een misvatting. Dat weet je trouwens ook heel goed. Groet angkor/beheer.

amadeus
13-02-05, 23:56
Selectieve toepassing van de huisregels weer. Er worden hier dagelijks onterechte strafpunten gegeven om gebruikers met een mening die niet die van beheer is te bannen, waar geen haan naar kraait. Maar als Zwarte Schaap op hoge toon uitleg eist krijgt hij dat en plein public.

quote uit de "huisregels":

Over bans en strafpunten wordt geen discussie gevoerd. Het is ook niet de bedoeling dat men topics opent met vragen over een ban of strafpunten van zichzelf of een andere gebruiker. Heeft men vragen hierover dan kan men een mail sturen naar [email protected] .

Worden er wel topics geopend hierover dan wordt er tegen dit wangedrag opgetreden.

angkor
14-02-05, 00:00
Amadeus

Als je direct naar het toilet moet kijk dan even wat erin terechtkomt. Misschien blijkt het azijn te zijn.

Of zoek wat slakken en een kilootje zout.

pffffffffffffffff, wat een van alles en nog wat fundi ben je.

angkor/beheer

amadeus
14-02-05, 00:04
Geplaatst door angkor
Amadeus

Als je direct naar het toilet moet kijk dan even wat erin terechtkomt. Misschien blijkt het azijn te zijn.

Of zoek wat slakken en een kilootje zout.

pffffffffffffffff, wat een van alles en nog wat fundi ben je.

angkor/beheer
Ik wist dat je geen verklaring zou kunnen geven voor je selectieve toepassing van je eigen huisregels, maar deze reactie slaat werkelijk alles. :zozo:

Zwarte Schaap
14-02-05, 00:10
Geplaatst door angkor
Hoi

Ik heb het helemaal niet verkeerd begrepen. Het is waar dat die professor dat zegt, maar MET DE TITEL suggereer jij dat jij en mogelijk anderen die opvatting onderschrijven . Dat is precies de reden van je strafpunt. Die professor moet zelf weten dat ie dat zegt. En jij mag ook gerust dat bericht plaatsen. Maar als hier iemand datzelfde zou zeggen ging dat bericht per omgaande de prullenbak in.

Je had dus een veel meer genuanceerde titel voor dat bericht moeten kiezen.
Ik heb trouwens gelijk een eind gemaakt aan die -2 strafpuntenonzin.

hartelijke groet

angkor.


P.S. Die 2 strafpunten extra heb je alleen maar gekregen om die -2 grap ongedaan te maken. Ik heb die punten in een willekeurig bericht van je gegeven, vanwege de punten score niet vanwege de inhoud. Ik publiceer onze PM's maar even om geen onjuiste indruk over mijn strafpunten te laten ontstaan. Dat je hier ongewenst zou zijn is een misvatting. Dat weet je trouwens ook heel goed. Groet angkor/beheer.


Tegen bovenstaande logica kan ik niet op.

houdoe

Marsipulami
14-02-05, 01:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tegen bovenstaande logica kan ik niet op.

houdoe

Heb jij een verklaring voor de oorsprong van het vooroordeel van sommigen die stellen dat Marokkanen moeilijk met kritiek kunnen omgaan ?

Te quiero
14-02-05, 02:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tegen bovenstaande logica kan ik niet op.

houdoe
Inderdaad, die -2 punten was echt een voortrekkerij. Hebben jullie nog iemand anders met -2 punten gezien? Angkor had eerder moeten ingrijpen, vooral toen anderen steeds onterecht strafpunten van Taouana kregen. Dus ik begrijp niet waarom ZS denkt dat hij hier niet welkom is.

Weet je wat zo ironisch is, ZS? Op dit forum vecht je steeds tegen onrecht, maar je vindt het niet erg om t.o.v. je medediscussianten waaronder ook marokkanen, voorgetrokken te worden.
Geef mij een reden waarom de Marokkanen in de toekomst jou als leider zouden willen zien?

Ron Haleber
14-02-05, 08:03
Geplaatst door amadeus
Ik wist ....

Ach Amadeus, troost je er maar mee: ik deel je leed. Werd laatst door MO_NL ook al azijnpisser genoemd! Gebruik het maar als predicaat bij je nick! :maf2:

Voor wat die slakken betreft: ik zou er geen zout over doen... Mark61 heeft uit Marokko - het eerste exportland ter wereld van slakken - een paar goede recepten ervoor opgedoken. Tik 'slakken' maar in bij de zoekmachine! :wijs:

Ron Haleber
14-02-05, 09:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tegen bovenstaande logica kan ik niet op.

houdoe

Ach Schaap, trek het je maar niet aan.

Ik maakte gisteren op het goedbedoelde (gewiste) topic van Mark61 een prijzende opmerking over jou en kreeg van de van vacantie net teruggekeerde Taouanza ook een strafpunt - nog wel zogenaamd wegens jou "stalken".

Omdat de prikkers dachten: "ach wat een ouwe fiets gestolen, dat lost Schaap zelf wel op", zette ik een link naar de plek waar jij in discussie met mij, je sores uitlegt zodat de prikkers begrip voor je konden krijgen. Ik zei er nog bij dat ik je voor die eerlijkheid prees!

Tegelijk waarschuwde ik - jou kennende - de prikkers: "het is niet des Schaaps om giften zomaar te accepteren"...

Heel correct dus, zonder enige bijgedachte of sarkasme wou ik de prikkers eraan herinneren dat jouw weg echt niet over rozen gaat. Maar ja, ondank is des werelds loon...! :tranen:

amadeus
14-02-05, 10:01
Geplaatst door Ron Haleber
Ach Amadeus, troost je er maar mee: ik deel je leed. Werd laatst door MO_NL ook al azijnpisser genoemd! Gebruik het maar als predicaat bij je nick! :maf2:
Leuk ideetje Ron, zal ik eens doen!

Jammer dat ook jij ten prooi bent gevallen aan de strafpunten-fetisjiste Taouanza, maar zoals je in deze topic kunt lezen ben je niet de enige. Maar dat is iets wat Angkor zogenaamd niet ziet natuurlijk.

Ron Haleber
14-02-05, 10:14
Geplaatst door amadeus
Leuk ideetje Ron, zal ik eens doen!

Jammer dat ook jij ten prooi bent gevallen aan de strafpunten-fetisjiste Taouanza, maar zoals je in deze topic kunt lezen ben je niet de enige. Maar dat is iets wat Angkor zogenaamd niet ziet natuurlijk.

:hihi: :hihi: :hihi:

Max Stirner
14-02-05, 11:11
[QUOTE]Geplaatst door angkor
[B]
Hoi

Ik heb het helemaal niet verkeerd begrepen. Het is waar dat die professor dat zegt, maar MET DE TITEL suggereer jij dat jij en mogelijk anderen die opvatting onderschrijven. Dat is precies de reden van je strafpunt. Die professor moet zelf weten dat ie dat zegt. En jij mag ook gerust dat bericht plaatsen. Maar als hier iemand datzelfde zou zeggen ging dat bericht per omgaande de prullenbak in.

Je had dus een veel meer genuanceerde titel voor dat bericht moeten kiezen.
Ik heb trouwens gelijk een eind gemaakt aan die -2 strafpuntenonzin.

hartelijke groet

angkor.

[QUOTE]


Waarom zou Schaap die opvatting niet mogen onderschrijven?

De topic ging juist over vrijheid van meningsuiting.......

Is het de schuld van Donner?

Ron Haleber
14-02-05, 11:21
Ik merk dat men angkor wil gaan afkatten. Ik weet wel dat Mark uit Doha hem niet welgezind is, maar ik druk toch mijn dank aan hem uit. Het lijkt me een hondenbaan om het hier jarenlang als coordinator/administrator vol te houden en alles op koers te houden!

Ik heb hem er dan ook onlangs op Paradiso de hand voor gedrukt dat hij het zolang volhoudt. Natuurlijk is hij niet volmaakt en kun je het soms met hem oneens zijn. :(

Van een ex-vriend van hem weet ik dat hij mijn grappen niet altijd waardeert. Maar ook hij heeft gevoel voor humor zoals bleek op het Dijkstal-topic dat ik over hem opende...

En hij blijkt nog kritisch ook zoals door die Parool-artikelen over Marokkanen hier voor ons neer te zetten. Jammer dat hij daarmee is opgehouden...! :gniffel:

amadeus
14-02-05, 11:41
Geplaatst door Ron Haleber
Maar ook hij heeft gevoel voor humor zoals bleek op het Dijkstal-topic dat ik over hem opende...
Kun je een link geven naar die topic?

Ron Haleber
14-02-05, 12:33
Geplaatst door Bouchra_C
Slijmjurk (is die uitdrukking hier strafpuntpuntwaardig?)



Onjuist, ik ben volgens MO_NL (en ZS ) een berucht azijnpisser - en dus allerminst een slijmjurk zoals jij... :zwaai:

Ron Haleber
14-02-05, 12:37
Geplaatst door amadeus
Kun je een link geven naar die topic?

Jawel, Angkor als softe multiculti-rakker op zn best:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=99719&perpage=15&display=&pagenumber=1

nard
14-02-05, 12:42
Hm, ik heb al tij-den geen punt meer gescoord bij T. Ik begrijp dat ik me nu zorgen moet gaan maken?

Ron Haleber
14-02-05, 12:54
Geplaatst door Bouchra_C
Jij BENT een azijnpisser omdat MO_NL die mening is toegedaan?

Je lijdt aan identiteitsverlies of gebrek aan ruggegraat (of beiden).

De bittere mening van de toch meestal zeer aimabele MO_NL geeft duidelijk aan dat ik volstrekt niet aan het virus "ïdentiteitsverlies of gebrek aan ruggegraat" lijdt - zoals veel Marokkanen als bij voorbeeld jij Bouchra...!

Lees over jouw tragisch verlies van identiteit maar de AIVD-rapporten!:D :D :D

Vrede
14-02-05, 13:10
Zal ik Angkor in elkaar rammen voor je ZS?

Angk-k-kor waar ben je? :argwaan:

Ron Haleber
14-02-05, 13:16
Geplaatst door Bouchra_C
Je kan of wil het niet begrijpen?
Nogmaals, jij hecht kennelijk erg aan de mening van MO_NL over jou.
Dat zegt wat over jou ...........

Voornoemd heer is de voorzitter van deze site en een ondernemend man die ik als bekend vooraanstaand "Nederlander van Marokkaanse afkomst" (meestal) serieus neem... :denk:

Ron Haleber
14-02-05, 13:37
Geplaatst door Bouchra_C
Het is mij geheel duidelijk wat voor vlees ik met jou in de kuip heb.

Het zal wel weer varkensvlees zijn...? :duivels:

Maar ja daar raken we als autochtonen ondertussen wel aan gewend! :huil:

Te quiero
14-02-05, 13:57
Geplaatst door Ron Haleber
Ach Schaap, trek het je maar niet aan.

Ik maakte gisteren op het goedbedoelde (gewiste) topic van Mark61 een prijzende opmerking over jou en kreeg van de van vacantie net teruggekeerde Taouanza ook een strafpunt - nog wel zogenaamd wegens jou "stalken".

Omdat de prikkers dachten: "ach wat een ouwe fiets gestolen, dat lost Schaap zelf wel op", zette ik een link naar de plek waar jij in discussie met mij, je sores uitlegt zodat de prikkers begrip voor je konden krijgen. Ik zei er nog bij dat ik je voor die eerlijkheid prees!

Tegelijk waarschuwde ik - jou kennende - de prikkers: "het is niet des Schaaps om giften zomaar te accepteren"...

Heel correct dus, zonder enige bijgedachte of sarkasme wou ik de prikkers eraan herinneren dat jouw weg echt niet over rozen gaat. Maar ja, ondank is des werelds loon...! :tranen:
Begrijpend lezen is voor velen nog heel moeilijk. De helft van de ruzie's op dit forum ontstaan doordat mensen langs elkaar heen praten.

nl-x
14-02-05, 14:50
Wat een gezeik.

Stelletje ziekelijk jaloerse jojo's.

Ik zou niet kunnen snappen waarom er niemand met -2 kan zijn. Voortrekkerij mijn neus.

Zwarte Kat
14-02-05, 15:07
Geplaatst door Bouchra_C
Spuit elf
Over wie heb jij het in concreto?

Over zijn collega Angkor natuurlijk.....



:cola: Some sunny day

Joesoef
14-02-05, 15:09
Geplaatst door nl-x
Wat een gezeik.

Stelletje ziekelijk jaloerse jojo's.

Ik zou niet kunnen snappen waarom er niemand met -2 kan zijn. Voortrekkerij mijn neus.

Als Angkor het -2 probleem heeft opgelost door 2 strafpunten uit te delen dan staat ZS over een maand weer op -2. Tenzij een beheerder er een andere tijd aan kan koppelen.

Julien
14-02-05, 15:17
ik ben het met Angkor eens.. het is onzin om iemand -2 strafpunten te geven.. en voor de rest boeit me dit topic geen ene bal.

Zwarte Kat
14-02-05, 15:18
Geplaatst door Bouchra_C
Collega?

Delen ze overigens ook de keldersletten?

Yep, collega....

Keldersletten delen? :wat?!:

nl-x
14-02-05, 15:20
Geplaatst door Julien
ik ben het met Angkor eens.. het is onzin om iemand -2 strafpunten te geven.. en voor de rest boeit me dit topic geen ene bal.
Pas jij nou maar op voordat jij ook -2 strafpunten krijgt ! :fpuh:

Dutchguy
14-02-05, 15:37
Geplaatst door nl-x
Wat een gezeik.

Stelletje ziekelijk jaloerse jojo's.

Ik zou niet kunnen snappen waarom er niemand met -2 kan zijn. Voortrekkerij mijn neus.

Tuurlijk is dat voortrekkerij, sloeg helemaal nergens op die -2. :D
Maar goed, stelt op zich toch weinig voor die strafpunten. Kan me niet voorstellen dat Schaap daarvoor wegblijft.

Ron Haleber
14-02-05, 15:38
Geplaatst door nl-x
Pas jij nou maar op voordat jij ook -2 strafpunten krijgt ! :fpuh:

NL-X, de spijker op de kop: stigmatiseren maar! :nerd:

Jullie kunnen je maar niet voorstellen hoe vreselijk Schaap onder dat stigmatiseren van -2 punten en dat nog wel als Marokkaan geleden heeft... Slapeloze nachten had hij ervan!

Stigmatiseren is het laatste waardoor Schaap getroffen wil worden

behalve als het hem - zoals in dit geval - goed uitkwam...! :rolleyes:

David
14-02-05, 15:40
Geplaatst door Dutchguy
Tuurlijk is dat voortrekkerij, sloeg helemaal nergens op die -2. :D
Maar goed, stelt op zich toch weinig voor die strafpunten. Kan me niet voorstellen dat Schaap daarvoor wegblijft.


Ik vind het een hele homofobe actie om die arme jongen ineens drie strafpunten te geven. Van -2 naar +1. Schande! :blowen:

nl-x
14-02-05, 15:43
Geplaatst door David
Ik vind het een hele homofobe actie om die arme jongen ineens drie strafpunten te geven. Van -2 naar +1. Schande! :blowen:
Van zo hoog komen die punten nou toch ook niet vallen ?

Ron Haleber
14-02-05, 15:46
Geplaatst door David
Ik vind het een hele homofobe actie om die arme jongen ineens drie strafpunten te geven. Van -2 naar +1. Schande! :blowen:

David, je moet Schaap er dan ook maar gauw overheen helpen...

Wanneer kan hij jou intiem in Habibi Ana ontmoeten...? Lief zijn voor hem in de darkroom, hè... :gniffel:

Julien
14-02-05, 15:51
Geplaatst door nl-x
Van zo hoog komen die punten nou toch ook niet vallen ?

:hihi: die vervloekte strafpunten ook :zweep:

amadeus
14-02-05, 15:57
Geplaatst door Ron Haleber
NL-X, de spijker op de kop: stigmatiseren maar! :nerd:

Jullie kunnen je maar niet voorstellen hoe vreselijk Schaap onder dat stigmatiseren van -2 punten en dat nog wel als Marokkaan geleden heeft... Slapeloze nachten had hij ervan!

Stigmatiseren is het laatste waardoor Schaap getroffen wil worden

behalve als het hem - zoals in dit geval - goed uitkwam...! :rolleyes:
:haha:

Schaap gaat wel vaker boos weg, maar is altijd binnen een paar weken met hangende pootjes weer terug.

Vrede
14-02-05, 15:58
Geplaatst door Ron Haleber
David, je moet Schaap er dan ook maar gauw overheen helpen...

Wanneer kan hij jou intiem in Habibi Ana ontmoeten...? Lief zijn voor hem in de darkroom, hè... :gniffel:


Pas maar op dat David je ook voor debiel wijf uitmaakt. :eek:

David
14-02-05, 16:06
Geplaatst door Ron Haleber
David, je moet Schaap er dan ook maar gauw overheen helpen...

Hij zoekt het maar uit, ik ben het RIAGG niet.


Wanneer kan hij jou intiem in Habibi Ana ontmoeten...? Lief zijn voor hem in de darkroom, hè... :gniffel:


Ik doe niet aan intiem met vreemde mannen, en de Habibi Ana heeft geen darkroom.

Ron Haleber
14-02-05, 16:09
Geplaatst door Vrede
Pas maar op dat David je ook voor debiel wijf uitmaakt. :eek:

Waar haal je dat vandaan? David is de beschaafdste prikker van dit forum... Ik wil altijd nog eens met hem mee naar zijn knoflookrestaurant 'relledel'!

Vulgair schelden zoals jij ? - daar bezondigt hij zich nooit of te nimmer aan! :huil:

Ron Haleber
14-02-05, 16:29
Geplaatst door David
Hij zoekt het maar uit, ik ben het RIAGG niet. Ik doe niet aan intiem met vreemde mannen, en de Habibi Ana heeft geen darkroom.

En vergeet het nieuwe nafferopvangcentrum niet!

Maar zolang een begaafd kunstenaar als Rachid Ben Ali niet als gewone Marokkaan door het leven kan gaan, heeft het toch allemaal geen enkele zin om je daarmee te bemoeien - ik geef je groot gelijk! Die generatie is verloren :duim:

Te quiero
14-02-05, 16:52
Geplaatst door David
Ik vind het een hele homofobe actie om die arme jongen ineens drie strafpunten te geven. Van -2 naar +1. Schande! :blowen:
Weer de schuld van de Marokkanen in Nederland. Al die tijd kwam Schaap op voor die arme Marokkanen en nu flikken ze hem dit. Bah!!! Wat ondankbaar!!!

Ik denk dat Schaap ergens rond de Middellandse Zee geniet van een zonnige vakantie (en mooie vrouwen). Hij antwoordt ons wel zodra hij terug is.

Ron Haleber
14-02-05, 17:13
Geplaatst door Te quiero
Weer de schuld van de Marokkanen in Nederland. Al die tijd kwam Schaap op voor die arme Marokkanen en nu flikken ze hem dit. Bah!!! Wat ondankbaar!!!

Ik denk dat Schaap ergens rond de Middellandse Zee geniet van een zonnige vakantie (en mooie vrouwen). Hij antwoordt ons wel zodra hij terug is.

Te quiero, ja was het maar de schuld van de Marokkanen! ;)

Maar ik voel me nu medeplichtig met die ene autochtoon in het bestuur...

Ik schaam me diep - en neem maar snel een cognacje (als excuus als aperatief)! :mrt:



Die mooie vrouwen, ik help het je hopen - een flinke dosis koran doet tenslotte wonderen... :wow:

Te quiero
14-02-05, 17:15
Geplaatst door amadeus
:haha:

Schaap gaat wel vaker boos weg, maar is altijd binnen een paar weken met hangende pootjes weer terug.
Hij geeft ons wel van katoen zodra hij terug is van zijn zonnige vakantie.

Vrede
14-02-05, 17:16
Geplaatst door Ron Haleber
David is de beschaafdste prikker van dit forum... !

Totdat hij een scheldaanval krijgt.




[Vulgair schelden zoals jij als Schaaps kelderslet? - daar bezondigt hij zich nooit of te nimmer aan! :huil: [/B]

Mijn respect voor jou is nu tot -10 gedaald.

Rabi'ah.
14-02-05, 17:16
Ach, het is weer zover: de Schaapbashers komen weer eens langs. :moe:

Vrede
14-02-05, 17:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Ach, het is weer zover: de Schaapbashers komen weer eens langs. :moe:


Die ronnieboy is het ergste van het stel.

S@deeQ
14-02-05, 17:30
Geplaatst door Vrede
Die ronnieboy is het ergste van het stel.

ach ja. het is en blijft dan ook een demente rel-Nicht :lachu:

Te quiero
14-02-05, 17:32
Ik sta er weleens versteld van hoe sommige vrouwelijke discussianten zich zo goedkoop kunnen opstellen en schaamteloos gaan slijmen bij ZS. Ik krijg er gewoon kippevel van.

Er was een tijd dat ik niet eens een discussie met ZS kon voeren zonder strafpunten + een ban te riskeren van een vrouwelijke moderator.
ZS zou, als hij het wilde, zonder moeite een harem hier op het forum kunnen werven.

S@deeQ
14-02-05, 17:36
Geplaatst door Te quiero
Ik sta er weleens versteld van hoe sommige vrouwelijke discussianten zich zo goedkoop kunnen opstellen en schaamteloos kunnen slijmen bij ZS. Ik krijg er gewoon kippevel van.

Er was een tijd dat ik niet eens een discussie met ZS kon voeren zonder strafpunten + een ban te riskeren van een vrouwelijke moderator.
ZS zou als hij het wilde zonder moeite een harem hier op het forum kunnen werven.


woeff woeff

niet zo janken


Jaloerse hond :o

Rabi'ah.
14-02-05, 17:45
Geplaatst door Te quiero
Ik sta er weleens versteld van hoe sommige vrouwelijke discussianten zich zo goedkoop kunnen opstellen en schaamteloos gaan slijmen bij ZS. Ik krijg er gewoon kippevel van.

Er was een tijd dat ik niet eens een discussie met ZS kon voeren zonder strafpunten + een ban te riskeren van een vrouwelijke moderator.
ZS zou, als hij het wilde, zonder moeite een harem hier op het forum kunnen werven.

:haha:

Je wordt met de dag grappiger.

Te quiero
14-02-05, 17:46
Geplaatst door S@deeQ
woeff woeff

niet zo janken


Jaloerse hond :o
Misschien zijn de vrouwen in de omgeving waarin je bent opgegroeid jaloerse honden en vrouwen die hun schaamte met hun kleren uittrekken.
Buiten jouw milieu moet je met jouw poten van de vrouwen afblijven of je krijgt een klap van hier tot ginder.

marlies255
14-02-05, 18:08
:student: ja, dat het puur willekeur is met die strafpunten was mij ook al opgevallen. Had er ineens 2 te pakken wegens "opruiende teksten" of zoiets. Het systeem met aanhalingstekens om iemand te citeren was kennelijk hier niet bekend. Smileys met terroristen en pistolen die je hier kunt toevoegen zijn kennelijk wel heel smaakvol, terwijl ik dat eigenlijk grover vind dan dan die heen-en-weer discussies hier.

S@deeQ
14-02-05, 18:10
Geplaatst door Te quiero
Misschien zijn de vrouwen in de omgeving waarin je bent opgegroeid jaloerse honden en vrouwen die hun schaamte met hun kleren uittrekken.
Buiten jouw milieu moet je met jouw poten van de vrouwen afblijven of je krijgt een klap van hier tot ginder.

S@deeQ
14-02-05, 18:15
Geplaatst door Te quiero
Ben je echt zo laag?

ik kan me makkelijk aanpassen, integratie noemen ze zoiets :giechel:

Te quiero
14-02-05, 18:19
Geplaatst door S@deeQ
ik kan me makkelijk aanpassen, integratie noemen ze zoiets :giechel:
Ik neem aan dat je niet gestoord (een sex-maniac) bent, dus moet ik aannemen dat ik met een puber een discussie aan het voeren ben.

S@deeQ
14-02-05, 18:29
Geplaatst door Te quiero
Ik neem aan dat je niet gestoord (een sex-maniac) bent, dus moet ik aannemen dat ik met een puber een discussie aan het voeren ben.

:lachu: denk je nou echt werkelijk dat ik ooit maar zelfs over na ga denken om met jou te discusieren. trieste geval die je bent, je bent voor mij niet eens de moeite waard om mijn reet ................................angkor/beheer , laat staan dat ik mijn tijd aan jou ga verspillen :hardlach:

Te quiero
14-02-05, 18:39
Geplaatst door S@deeQ
:lachu: denk je nou echt werkelijk dat ik ooit maar zelfs over na ga denken om met jou te discusieren. trieste geval die je bent, je bent voor mij niet eens de moeite waard om mijn reet mee af te vegen na een diarree aanval , laat staan dat ik mijn tijd aan jou ga verspillen :hardlach:
Niemand kan jou beter beschrijven dan jij jezelf met het bovenstaande.

S@deeQ
14-02-05, 18:50
Geplaatst door Bouchra_C
Wat ben jij voor schunnig typ??

en wat ben jij een bemoeizuchtige kind