PDA

Bekijk Volledige Versie : Italiaanse journaliste smeekt op video om haar leven



IbnRushd
16-02-05, 11:38
Italiaanse journaliste smeekt op video om haar leven
Uitgegeven op 16 februari 2005 om 11:56 uur, bijgewerkt om 12:17

De in Irak ontvoerde Italiaanse journaliste Giuliana Sgrena smeekt op een woensdag door APTN verkregen videoband om haar leven. Snikkend en met haar handen als in gebed gevouwen zegt Sgrena dat de buitenlandse troepen uit Irak moeten vertrekken.


,,Jullie moeten de bezetting beëindigen. Dat is de enige manier om uit deze situatie te komen", aldus een tegen haar tranen vechtende Sgrena.

www.nieuws.nl

taouanza
16-02-05, 11:40
Wat verschrikkelijk zeg.
Gelukkig hebben al die Irakezen wel toestemming gegeven voor hun dood.:moe:

Abelone
16-02-05, 11:45
Geplaatst door taouanza
Wat verschrikkelijk zeg.
Gelukkig hebben al die Irakezen wel toestemming gegeven voor hun dood.:moe:

Aan Saddam? Ja, dat hebben de Koerden ook zo gedaan.

En de 100.000 Algerijnen hebben ook hun moslimbroeders die toestemming gegeven.

Enfin, Margaret Hassan, die decennia lang veel hulpbehoevende Irakezen heeft geholpen, is ook omgelegd door deze dappere verzetstrijders. Een Italiaanse journaliste is dan helemaal peanuts.

Abelone
16-02-05, 11:47
Ah, 2 strafpunten. Wat is de reden deze keer. Em... Antisemitisme?

Tis een grabbelton, tante Ta.

IbnRushd
16-02-05, 11:48
Geplaatst door Abelone
Aan Saddam? Ja, dat hebben de Koerden ook zo gedaan.

En de 100.000 Algerijnen hebben ook hun moslimbroeders die toestemming gegeven.

Enfin, Margaret Hassan, die decennia lang veel hulpbehoevende Irakezen heeft geholpen, is ook omgelegd door deze dappere verzetstrijders. Een Italiaanse journaliste is dan helemaal peanuts.

Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)

Spoetnik
16-02-05, 11:49
Geplaatst door Abelone
Ah, 2 strafpunten. Wat is de reden deze keer. Em... Antisemitisme?

Tis een grabbelton, tante Ta.

Het gebruik maken van tientallen monikers om je strafpunten te ontduiken lijkt me reden voldoende voor deze strafpunten.
:giechel:

Spoetnik
16-02-05, 11:50
Geplaatst door Abelone
Enfin, Margaret Hassan, die decennia lang veel hulpbehoevende Irakezen heeft geholpen, is ook omgelegd door deze dappere verzetstrijders. Een Italiaanse journaliste is dan helemaal peanuts.


Het is nog altijd niet duidelijk die Margaret Hassan heeft vermoord. Aanwijzingen genoeg dat er vuil spel van de Britten bij betrokken was.

Couscousje
16-02-05, 11:53
Geplaatst door Abelone
Ah, 2 strafpunten. Wat is de reden deze keer. Em... Antisemitisme?

Tis een grabbelton, tante Ta.

Heuj heuj.

Wanneer kom je huisje kijken?

Cc

Max Stirner
16-02-05, 11:56
Geplaatst door Abelone
Ah, 2 strafpunten. Wat is de reden deze keer. Em... Antisemitisme?

Tis een grabbelton, tante Ta.


Dictator zonder land...... :wink:

echnaton
16-02-05, 11:58
Geplaatst door Abelone
Ah, 2 strafpunten. Wat is de reden deze keer. Em... Antisemitisme?

Tis een grabbelton, tante Ta.

Ze voorkomt hiermee dat je haar de mond snoert door haar tegen te spreken.

echnaton
16-02-05, 11:59
Geplaatst door Spoetnik
Het is nog altijd niet duidelijk die Margaret Hassan heeft vermoord. Aanwijzingen genoeg dat er vuil spel van de Britten bij betrokken was.

Bron?

Spoetnik
16-02-05, 12:06
Geplaatst door echnaton
Bron?

Zoek zelf maar... Ga ik niet voor je doen.

Abelone
16-02-05, 12:08
Geplaatst door Spoetnik
Het is nog altijd niet duidelijk die Margaret Hassan heeft vermoord. Aanwijzingen genoeg dat er vuil spel van de Britten bij betrokken was.
Ach ja, dat is ook zo.

Anthony Minghella was ingehuurd om het filmpje te regisseren waarin joodse Britten, die Arabisch hadden geleerd, net deden alsof ze islamitische verzetsstrijders waren.
Iedereen trapte er mooi in (inclusief de demonstrerende Irakezen) behalve jij, jij slimmerd.

GroteWolf
16-02-05, 12:08
Helden.

GroteWolf
16-02-05, 12:10
Anthony Minghella was ingehuurd om het filmpje te regisseren waarin joodse Britten, die Arabisch hadden geleerd, net deden alsof ze islamitische verzetsstrijders waren.
Iedereen trapte er mooi in (inclusief de demonstrerende Irakezen) behalve jij, jij slimmerd.


Er zit varkensvet in Coca Cola en van Donald Duck wordt je homofiel.

Eindelijk weer iemand die het gelooft.

Flip
16-02-05, 12:11
Geplaatst door echnaton
Bron?

freakycomplotten.nl

Spoetnik
16-02-05, 12:13
Geplaatst door Abelone
Ach ja, dat is ook zo.

Anthony Minghella was ingehuurd om het filmpje te regisseren waarin joodse Britten, die Arabisch hadden geleerd, net deden alsof ze islamitische verzetsstrijders waren.
Iedereen trapte er mooi in (inclusief de demonstrerende Irakezen) behalve jij, jij slimmerd.

Anti-semiet. Dat wordt weer een strafpunt.

Arabisch leren is overigens echt niet moeilijk. Ik zou niet niet waarom jij er zo schertsend over doet. Magaret Hassan was fel anti-Westers en anti-bezetting.

Abelone
16-02-05, 12:14
Geplaatst door GroteWolf
Er zit varkensvet in Coca Cola en van Donald Duck wordt je homofiel.

Eindelijk weer iemand die het gelooft.

Tsk tsk tsk... dat valt onder angst zaaien :ego:

Abelone
16-02-05, 12:15
Geplaatst door Spoetnik
Magaret Hassan was fel anti-Westers en anti-bezetting.

Daarom is ze ook vermoord door westerlingen/zionisten/Britten. You pick.

echnaton
16-02-05, 12:15
Geplaatst door Abelone
Ach ja, dat is ook zo.

Anthony Minghella was ingehuurd om het filmpje te regisseren waarin joodse Britten, die Arabisch hadden geleerd, net deden alsof ze islamitische verzetsstrijders waren.
Iedereen trapte er mooi in (inclusief de demonstrerende Irakezen) behalve jij, jij slimmerd.

Het kostte nog wel even moeite om de islamitische onthoofdingsmethode onder de knie te krijgen maar het resultaat was schitterend. Op naar de volgende!

Spoetnik
16-02-05, 12:17
Geplaatst door Abelone
Daarom is ze ook vermoord door westerlingen/zionisten/Britten. You pick.

Ik denk door elementen uit de Iyad Allawi regering.

IbnRushd
16-02-05, 12:18
Geplaatst door Abelone
Ach ja, dat is ook zo.

Anthony Minghella was ingehuurd om het filmpje te regisseren waarin joodse Britten, die Arabisch hadden geleerd, net deden alsof ze islamitische verzetsstrijders waren.
Iedereen trapte er mooi in (inclusief de demonstrerende Irakezen) behalve jij, jij slimmerd.

de tape van bin laden was ook niet echt :lachu:

Binnenkort wordt er een nieuwe film gemaakt over Elvis Presley.

Abelone
16-02-05, 12:19
Geplaatst door Spoetnik
Ik denk door elementen uit de Iyad Allawi regering.

Ik denk dat ze zelfmoord heeft gepleegd met 12 kogels in haar rug.

Abelone
16-02-05, 12:20
Geplaatst door IbnRushd
de tape van bin laden was ook niet echt :lachu:



Nee he? Dezelfde figurant speelde een maand later Sinterklaas. De sik had ie nog.

salinger
16-02-05, 12:21
Geplaatst door IbnRushd
Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)

paar miljoen, zozo, gooi het er maar uit, wanneer was dat, ik heb het even gemist, een paar miljoen verkrachtingen in irak, zozo.

wat zal jij gebaald hebben dat de VS zo makkelijk irak binnenkwam. dat er zo weinig slachtoffers vielen, anders had je de VS veel makkelijker zwart kunnen maken. Zonde. En dat de verkiezingen zo goed gingen, was natuurlijk helemaal balen, voor je 't weet gaan ze zodirekt weg en staat Irak er een stuk beter voor dan vroeger! Gatverdamme, 't zal toch niet zo zijn! Nou, we blijven met z'n allen hopen dat de zaken goed misgaan, want dan heb je toch gelijk gehad dat dat christentuig (en ook nog met steun van en aan die vervloekte joden) gewoon thuis had moeten blijven.

Spoetnik
16-02-05, 12:22
Geplaatst door echnaton
Het kostte nog wel even moeite om de islamitische onthoofdingsmethode onder de knie te krijgen maar het resultaat was schitterend. Op naar de volgende!

Ohja.. Westerlingen doen nooit een vlieg kwaad natuurlijk, en met een zwaard kunnen ze ook al niet overweg. Sukkeltje :rolleyes:

Overigens is Margaret niet onthoofd zoals jij claimt. maar neergeschoten op video. Misschien heeft Iyad zelf wel de trekker overgehaald. Daar heeft hij tenslotte ervaring.

Spoetnik
16-02-05, 12:24
Geplaatst door Abelone
Ik denk dat ze zelfmoord heeft gepleegd met 12 kogels in haar rug.

Je moet wel eventjes je verhaaltjes gladstrijken met je buttbuddy.

IbnRushd
16-02-05, 12:26
Geplaatst door salinger
paar miljoen, zozo, gooi het er maar uit, wanneer was dat, ik heb het even gemist, een paar miljoen verkrachtingen in irak, zozo.

wat zal jij gebaald hebben dat de VS zo makkelijk irak binnenkwam. dat er zo weinig slachtoffers vielen, anders had je de VS veel makkelijker zwart kunnen maken. Zonde. En dat de verkiezingen zo goed gingen, was natuurlijk helemaal balen, voor je 't weet gaan ze zodirekt weg en staat Irak er een stuk beter voor dan vroeger! Gatverdamme, 't zal toch niet zo zijn! Nou, we blijven met z'n allen hopen dat de zaken goed misgaan, want dan heb je toch gelijk gehad dat dat christentuig (en ook nog met steun van en aan die vervloekte joden) gewoon thuis had moeten blijven.

Je hebt gelijk. Amerika is onschuldig en heeft absoluut geen burgersslachtoffers gemaakt. Het doel heiligt de middelen, is ook niet waar. Amerika heeft ten slotte alleen Irak 'aangevallen' met de toestemming van Saddam Huissain. Mag het nog mooier?

echnaton
16-02-05, 12:29
Geplaatst door Spoetnik
Overigens is Margaret niet onthoofd zoals jij claimt. maar neergeschoten op video.

Oh, pardon. Dat maakt het allemaal een stuk minder kwalijk. Wat zal Margaret de schutter dankbaar zijn geweest...

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:37
Geplaatst door taouanza
Wat verschrikkelijk zeg.
Gelukkig hebben al die Irakezen wel toestemming gegeven voor hun dood.:moe:

voor iemand die al strafpunten uitdeelt voor een overduidelijk grapje ben je wel knap ongenuanceerd bezig zeg. je bent bijna bezig de daden van die terroristen goed te praten omdat iraki's ook zijn omgekomen. ik stel voor dat je jezelf een paar strafpunten geeft wegens opruiende tekst alsmede discriminerende tekst. deze stellingname is toch werkelijk van god (of allah zo je wilt) los, hoe haal je het in je hoofd om de ontvoering en doodsbedreiging en mogelijkerwijs ter dood brenging van een journalist, een vrouw nota bene, te relativeren op de wijze zoals je hier doet....reclame voor het beleid op dit forum! bah!

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:40
Geplaatst door IbnRushd
Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)

rechtvaardigt de ene misdaad de andere? vreemde visie...hoewel ik die bij jou wel vaker heb gezien

taouanza
16-02-05, 12:41
Geplaatst door Alfred J. Kwak
voor iemand die al strafpunten uitdeelt voor een overduidelijk grapje ben je wel knap ongenuanceerd bezig zeg. je bent bijna bezig de daden van die terroristen goed te praten omdat iraki's ook zijn omgekomen. ik stel voor dat je jezelf een paar strafpunten geeft wegens opruiende tekst alsmede discriminerende tekst. deze stellingname is toch werkelijk van god (of allah zo je wilt) los, hoe haal je het in je hoofd om de ontvoering en doodsbedreiging en mogelijkerwijs ter dood brenging van een journalist, een vrouw nota bene, te relativeren op de wijze zoals je hier doet....reclame voor het beleid op dit forum! bah!

Zo jij denkt dat jouw zieke gedachtenkronkels mijn probleem zijn.
Wat je hier schrijft komt voor uit jouw zieke brein. HEt zijn jouw woorden en hebben niks met mijn te maken.

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:43
Geplaatst door salinger
paar miljoen, zozo, gooi het er maar uit, wanneer was dat, ik heb het even gemist, een paar miljoen verkrachtingen in irak, zozo.

wat zal jij gebaald hebben dat de VS zo makkelijk irak binnenkwam. dat er zo weinig slachtoffers vielen, anders had je de VS veel makkelijker zwart kunnen maken. Zonde. En dat de verkiezingen zo goed gingen, was natuurlijk helemaal balen, voor je 't weet gaan ze zodirekt weg en staat Irak er een stuk beter voor dan vroeger! Gatverdamme, 't zal toch niet zo zijn! Nou, we blijven met z'n allen hopen dat de zaken goed misgaan, want dan heb je toch gelijk gehad dat dat christentuig (en ook nog met steun van en aan die vervloekte joden) gewoon thuis had moeten blijven.

ach na die paar miljoen verkrachtingen komen er vervolgens een paar miljoen halve amerikanen en dan wordt irak vanzelf een pro westers land....dream on....

Spoetnik
16-02-05, 12:44
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Je moest 's weten wie mijn buttbuddy is :)

Maar van welke van jouw buttbuddies had je vernomen dat de Britten achter de moord op Margaret Hassan zaten?

Ik gebruik een moniker.. maar jij hebt er al weer 4 gebruikt vandaag ofzo. Ik vind het jammer dat jij bezig bent het strafpunten beleid van Maroc.NL te saboteren. Het is er niet voor niets, namelijk om extremisten als jij en yehiyashy geen platform te geven.

Spoetnik
16-02-05, 12:45
Geplaatst door echnaton
Oh, pardon. Dat maakt het allemaal een stuk minder kwalijk. Wat zal Margaret de schutter dankbaar zijn geweest...

Het toont alleen maar aan hoe ongelovelijk onbenullig jij bent. Als je dit soort feiten niet eens weet, hoe denk jij dan ooit iets zinnigs te zeggen?

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:48
Geplaatst door taouanza
Zo jij denkt dat jouw zieke gedachtenkronkels mijn probleem zijn.
Wat je hier schrijft komt voor uit jouw zieke brein. HEt zijn jouw woorden en hebben niks met mijn te maken.

gossie toch, zeer teentje? ik zou als ik jou was nog maar eens mijn eigen tekstje lezen......

"Geplaatst door taouanza
Wat verschrikkelijk zeg.
Gelukkig hebben al die Irakezen wel toestemming gegeven voor hun dood ".

ik heb hem er maar weer even bijgezet om jou blij te maken.... en jij geeft MIJ een strafpuntje vanwege een overduidelijk cynisch grapje????

Als hier iemand een zieke geest heeft ben jij het wel, het trieste is dat daar geen genezing meer voor mogelijk is...mensen die zo denken zijn rijp voor permanente tbs..... :kotsen:

IbnRushd
16-02-05, 12:48
Geplaatst door Alfred J. Kwak
rechtvaardigt de ene misdaad de andere? vreemde visie...hoewel ik die bij jou wel vaker heb gezien

Jouw achterdochtigheid slaat op hol. Ik heb nergens beweerd dat ik een misdaad rechtvaardigd door vergelijkingen te maken. Waar slaat dat nou op? Lees mn posten voortaan in zijn context en vergeet niet dat het metaforisch bedoeld was. :fplet:

taouanza
16-02-05, 12:51
Geplaatst door IbnRushd
Jouw achterdochtigheid slaat op hol. Ik heb nergens beweerd dat ik een misdaad rechtvaardigd door vergelijkingen te maken. Waar slaat dat nou op? Lees mn posten voortaan in zijn context en vergeet niet dat het metaforisch bedoeld was. :fplet:

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.:moe:

taouanza
16-02-05, 12:52
Geplaatst door Alfred J. Kwak
mensen die zo denken zijn rijp voor permanente tbs..... :kotsen:

Nou je zelfkennis is bewonderingswaardig.

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:54
Geplaatst door IbnRushd
Jouw achterdochtigheid slaat op hol. Ik heb nergens beweerd dat ik een misdaad rechtvaardigd door vergelijkingen te maken. Waar slaat dat nou op? Lees mn posten voortaan in zijn context en vergeet niet dat het metaforisch bedoeld was. :fplet:

je maakt er een hamerstuk van :hihi:
ik heb al enige tijd geleden geprobeerd een discussie die wij hadden mbt terrorisme en jouw verdediging daarvan met het argument "moslims hebben toch ook het recht zichzelf te verdedigen" terug te vinden. dat is me niet gelukt.
je zult echter met me eens zijn dat als jij je stellingname in deze niet negatief bedoeld hebt hij wel zo kan worden uitgelegd:
(Geplaatst door IbnRushd
Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)

deze wijze van formuleren noemt men wel een 'jij-bak' en wordt doorgaans gebruikt ter rechtvaardiging van eigen falen. als je hem anders hebt bedoeld, prima, maar zo kwam hij wel op mij over.

Alfred J. Kwak
16-02-05, 12:55
Geplaatst door taouanza
Nou je zelfkennis is bewonderingswaardig.

nu de jouwe nog...

echnaton
16-02-05, 12:58
Geplaatst door Spoetnik
Het toont alleen maar aan hoe ongelovelijk onbenullig jij bent. Als je dit soort feiten niet eens weet, hoe denk jij dan ooit iets zinnigs te zeggen?

Voor de juiste feiten moet je bij Lennart/Spoetnik zijn. Dat is meerdere malen aangetoond. :giechel:

IbnRushd
16-02-05, 12:59
Geplaatst door Alfred J. Kwak
je maakt er een hamerstuk van :hihi:
ik heb al enige tijd geleden geprobeerd een discussie die wij hadden mbt terrorisme en jouw verdediging daarvan met het argument "moslims hebben toch ook het recht zichzelf te verdedigen" terug te vinden. dat is me niet gelukt.
je zult echter met me eens zijn dat als jij je stellingname in deze niet negatief bedoeld hebt hij wel zo kan worden uitgelegd:
(Geplaatst door IbnRushd
Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)

deze wijze van formuleren noemt men wel een 'jij-bak' en wordt doorgaans gebruikt ter rechtvaardiging van eigen falen. als je hem anders hebt bedoeld, prima, maar zo kwam hij wel op mij over.

Bij deze, zal ik voortaan mijn teksten aanpassen.
Waarschijnlijk is die post verwijderd. De reden is ook voor mij nog onduidelijk: ten minste als ik me niet heb vergis.

Alfred J. Kwak
16-02-05, 13:17
Geplaatst door IbnRushd
Bij deze, zal ik voortaan mijn teksten aanpassen.
Waarschijnlijk is die post verwijderd. De reden is ook voor mij nog onduidelijk: ten minste als ik me niet heb vergis.

Mag ik hieruit opmaken dat ook jij, zoals elke gezonde wereldburger, een afschuw heeft van nodeloos geweld, ook daar waar het terrorisme van Islamitische (sorry, eigenlijk een belediging voor de Islam om op deze wijze een link te leggen) groeperingen als al Qaeda betreft?

salinger
16-02-05, 13:28
Geplaatst door IbnRushd
Je hebt gelijk. Amerika is onschuldig en heeft absoluut geen burgersslachtoffers gemaakt. Het doel heiligt de middelen, is ook niet waar.

vs heeft slachtofffers gemaakt. correct. Veel minder dan onder het regime van saddam en ,naar alle waarschijnlijkheid, nog zouden vallen . correct. Vell minder dan de miljoenen die jij noemden. correct. de reden waartoe VS irak heeft aangevallen is twijfelachtig, de verkiezingen zijn echter goed gelukt en veel irakezen zijn hiermee tevreden. mocht het terrorisme nu verder afnemen, en de democratie goed verlopen, dan zijn er veel mensen geholpen.


Amerika heeft ten slotte alleen Irak 'aangevallen' met de toestemming van Saddam Huissain. Mag het nog mooier?

hmmm, sorry, heb ik alweer wat gemist?

taouanza
16-02-05, 13:45
Geplaatst door Alfred J. Kwak
Mag ik hieruit opmaken dat ook jij, zoals elke gezonde wereldburger, een afschuw heeft van nodeloos geweld, ook daar waar het terrorisme van Islamitische (sorry, eigenlijk een belediging voor de Islam om op deze wijze een link te leggen) groeperingen als al Qaeda betreft?

Kijk dat bedoel ik nou!
Dat je dat nog moet vragen zegt toch meer over jou?

Alfred J. Kwak
16-02-05, 13:52
Geplaatst door taouanza
Kijk dat bedoel ik nou!
Dat je dat nog moet vragen zegt toch meer over jou?

probeer je nu met dit hautaine gedoe je eigen opmerkingen aangaande de journaliste te vergoelijken? tussen Ibn Rushd en mijn persoon bestond er kennelijk een misverstand. dat dit misverstand is ontstaan is niet vreemd gezien de uitlatingen van sommigen alhier, zowel extreem racistisch als extreem fundamentalistisch/terroristisch. ik ben geen racist en Ibn is kennelijk ook een gewoon fatsoenlijk mens.
dit heeft echter helemaal niks met jouw opmerking te maken. die slaat werkelijk nergens op en is bijzonder grof te noemen. als je dat niet zo bedoeld hebt, zeg dat dan! tot op heden blijkt er van cynisme echter helemaal niets uit jouw opmerking. dit is internet, nuanceren geschiedt door smileys en zelfs dan kan het nog lastig zijn. zie nogmaals jouw strafpunt aan mij uitgereikt wegens grapje aangegeven door smiley.

ik zie geen gezicht, ik kan niet nuanceren wat ik niet zie. jij wel???
O alwetende Taouanza???

taouanza
16-02-05, 13:59
Geplaatst door Alfred J. Kwak
probeer je nu met dit hautaine gedoe je eigen opmerkingen aangaande de journaliste te vergoelijken? tussen Ibn Rushd en mijn persoon bestond er kennelijk een misverstand. dat dit misverstand is ontstaan is niet vreemd gezien de uitlatingen van sommigen alhier, zowel extreem racistisch als extreem fundamentalistisch/terroristisch. ik ben geen racist en Ibn is kennelijk ook een gewoon fatsoenlijk mens.
dit heeft echter helemaal niks met jouw opmerking te maken. die slaat werkelijk nergens op en is bijzonder grof te noemen. als je dat niet zo bedoeld hebt, zeg dat dan! tot op heden blijkt er van cynisme echter helemaal niets uit jouw opmerking. dit is internet, nuanceren geschiedt door smileys en zelfs dan kan het nog lastig zijn. zie nogmaals jouw strafpunt aan mij uitgereikt wegens grapje aangegeven door smiley.

ik zie geen gezicht, ik kan niet nuanceren wat ik niet zie. jij wel???
O alwetende Taouanza???

Ik zei toch dat het jouw gedachten zijn.
Dat je me niet kent prima maar dat je dan gelijk uit gaat van het ergste weiger ik mijn probleem te maken.

Spoetnik
16-02-05, 14:13
Geplaatst door echnaton
Voor de juiste feiten moet je bij Lennart/Spoetnik zijn. Dat is meerdere malen aangetoond. :giechel:

Zielig hoor, de enige leugen na de andere komt je bek uit, typische christelijke hypocrisie.

echnaton
16-02-05, 14:26
Geplaatst door Spoetnik
Zielig hoor, de enige leugen na de andere komt je bek uit, typische christelijke hypocrisie.

:blij:

De waarheid en grofheid gaan niet vaak samen...

:wink:

sjo
16-02-05, 14:41
Geplaatst door taouanza
Ik zei toch dat het jouw gedachten zijn.
Dat je me niet kent prima maar dat je dan gelijk uit gaat van het ergste weiger ik mijn probleem te maken.


Heb zelden iemand zo zien hannesen met haar problemen als jij. Dat moet me als oplettende meelezer even van het hart.
Schep je er een duister soort genoegen in jezelf keer op keer voor schut te zetten ?

gr.
sjo

Alfred J. Kwak
16-02-05, 15:00
Geplaatst door taouanza
Ik zei toch dat het jouw gedachten zijn.
Dat je me niet kent prima maar dat je dan gelijk uit gaat van het ergste weiger ik mijn probleem te maken.

het is jouw gebruik van woorden dat mijn gedachten voedt. als je nader wenst te nuanceren, doe dat dan nu. anders zie ik geen enkele aanleiding om een andere mening ten aanzien van tekst te hanteren.
ik heb geen probleem met het accepteren van een misvatting, ik heb wel een probleem met iemand die domweg niet wenst te erkennen dat een gemaakte opmerking bepaald voor andere uitleg vatbaar is, mede gelet op het smiley gebruik. wellicht verdient het aanbeveling om dit toch maar eens jouw probleem te maken.

Julien
16-02-05, 16:25
Ik :kotsen2: op die terroristen. Laat onschuldige journalisten toch met rust! Ik heb geen grijntje begrip voor deze "verzetslieden" sinds ze mensen zijn gaan ontvoeren. Van mij mogen de amerikanen deze laffe honden opzoeken en ZWAAR straffen!

Alfred J. Kwak
17-02-05, 08:55
Geplaatst door Julien
Ik :kotsen2: op die terroristen. Laat onschuldige journalisten toch met rust! Ik heb geen grijntje begrip voor deze "verzetslieden" sinds ze mensen zijn gaan ontvoeren. Van mij mogen de amerikanen deze laffe honden opzoeken en ZWAAR straffen!

het wrange in dit verhaal is dat de betreffende journaliste schrijft voor een blad dat juist graag terugtrekking van de italiaanse troepen ziet en verder fel gekant is tegen westerse inmenging in irak....

IbnRushd
17-02-05, 09:22
Geplaatst door Alfred J. Kwak
Mag ik hieruit opmaken dat ook jij, zoals elke gezonde wereldburger, een afschuw heeft van nodeloos geweld, ook daar waar het terrorisme van Islamitische (sorry, eigenlijk een belediging voor de Islam om op deze wijze een link te leggen) groeperingen als al Qaeda betreft?

Ik heb terrorisme nooit gesteund. Ik vraag me af of al-Qaida wel bestaat. Verder keur ik elk geweld af.
(de AIVD zal vast tevreden zijn)

Eke
17-02-05, 09:37
Geplaatst door Alfred J. Kwak
het wrange in dit verhaal is dat de betreffende journaliste schrijft voor een blad dat juist graag terugtrekking van de italiaanse troepen ziet en verder fel gekant is tegen westerse inmenging in irak....



Deze jongens bij die jOURNALISTE reageren als EEN KIP ZONDER KOP. Een kip zonder kop ziet niets, hoort niets, kan niet denken en reageert reflexmatig.

observer
17-02-05, 09:50
Geplaatst door Alfred J. Kwak
het wrange in dit verhaal is dat de betreffende journaliste schrijft voor een blad dat juist graag terugtrekking van de italiaanse troepen ziet en verder fel gekant is tegen westerse inmenging in irak.... yep ze schrijft nota bene voor een communistisch georrienteerd blad

past wel in de strategie

blaas irakezen op om america te raken
kidnap communisten om kapitalisten te raken

taouanza
17-02-05, 09:51
Geplaatst door Alfred J. Kwak
het wrange in dit verhaal is dat de betreffende journaliste schrijft voor een blad dat juist graag terugtrekking van de italiaanse troepen ziet en verder fel gekant is tegen westerse inmenging in irak....

Ja in Algerije was het ook niet zo merkwaardig dat de meeste slachtoffers onder de FISaanhang vielen.........

Henoch
17-02-05, 10:07
Geplaatst door taouanza
Ja in Algerije was het ook niet zo merkwaardig dat de meeste slachtoffers onder de FISaanhang vielen......... ?

Henoch
17-02-05, 10:07
Geplaatst door observer
yep ze schrijft nota bene voor een communistisch georrienteerd blad

past wel in de strategie

blaas irakezen op om america te raken
kidnap communisten om kapitalisten te raken !!!

Henoch
17-02-05, 10:08
Geplaatst door taouanza
Ja in Algerije was het ook niet zo merkwaardig dat de meeste slachtoffers onder de FISaanhang vielen......... ???


of wat dacht je van die ''vrijheidsstrijders'' in die broodjeswinkel van de week in Irak, slachten zo even tientallen medemoslims af,


wat een rare manier om de staat van beleg af te kondigen,

wat zijn dat voor ''vrijheidsstrijders''?

Arabische GIA's ?

Henoch
17-02-05, 10:35
Of wat dacht je van een Margareth Hasan, die zich decennia heeft ingezet voor de noden van het gewone Irakese volk, met of zonder diktator !



What are they ??


Demons of Sjatttan,

nothing more and nothing less !!!!


en op dit forum zijn er honderden gasten

die vinden dat het vrijheidsstrijders zijn, die Allah in top zetten !!!!

ga d'r maar aanstaan.

Alfred J. Kwak
17-02-05, 11:43
Geplaatst door IbnRushd
Ik heb terrorisme nooit gesteund. Ik vraag me af of al-Qaida wel bestaat. Verder keur ik elk geweld af.
(de AIVD zal vast tevreden zijn)

lummel, ze hebben nou je ip nummer en checken alles wat je op je pc doet....u is geschnappied! :duivels:

IbnRushd
17-02-05, 11:45
Geplaatst door Alfred J. Kwak
lummel, ze hebben nou je ip nummer en checken alles wat je op je pc doet....u is geschnappied! :duivels:

Niet te vroeg juichen. Ik internet op school, en wie weet onder een ander naam. :haha:
En thuis heb ik geen internet.

Alfred J. Kwak
17-02-05, 11:46
Geplaatst door taouanza
Ja in Algerije was het ook niet zo merkwaardig dat de meeste slachtoffers onder de FISaanhang vielen.........

u bedoelt?

Henoch
17-02-05, 14:08
Geplaatst door Alfred J. Kwak
u bedoelt?

dat vroeg ik mij al ook af ?

marlies255
17-02-05, 18:34
Geplaatst door IbnRushd
Jouw geliefde Bush en zijn zionistische aanhangers hebben ook zo'n, pakweg, paar miljoenen burgers verkracht en dan op een brute wijze vermoord. Tja, wat jij slecht vindt, vinden wij het ook (hoop ik)


welja, haal het zionisme er maar weer bij, dan houden we de discussie lekker zuiver. Ik vind die ontvoeringen en executies echt verschrikkelijk en hoop dat ze ongedeerd vrijkomt. Er zijn ook nog veel vrachtwagenchauffeurs uit naburige landen onder de gegijzelden, voor hen hoop ik hetzelfde.