PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel valt Iran aan binnen 6 maanden.



Joesoef
16-02-05, 15:28
Iran Will Know How to Build Bomb in 6 Months - Israel
Wed Feb 16, 2005 08:17 AM ET

By Andrew Cawthorne
LONDON (Reuters) - Israel said on Wednesday arch-foe Iran was just six months away from having the knowledge to build an atomic bomb, as Tehran accused the United States of using satellites "and other tools" to spy on its nuclear sites.

The Israeli warning followed Secretary of State Condoleezza Rice's call last week for Iran to abandon any pursuit of nuclear weapons and meet its international obligations if it was to be sure of avoiding conflict.

"The question is not if the Iranians will have a nuclear bomb in 2009, 10 or 11, the main question is when are they going to have the knowledge to do it," Israeli Foreign Minister Silvan Shalom said on a visit to London.

"We believe in six months from today they will end all the tests and experiments they are doing to have that knowledge."

The chief of Israel's Mossad intelligence agency said in January Iran would have the capability to produce enriched uranium, which can be used in both power stations and nuclear bombs, by the end of 2005.

Iran's Intelligence Minister Ali Yunesi on Wednesday again denied that his country's civilian nuclear facilities were a cover for an atomic weapons program, saying U.S. satellites were spying on Iran but would find nothing as "we have nothing to hide."

While Europe has pursued a policy of engagement with Iran, the United States and Israel have taken a more aggressive stance. Washington has said it favors diplomacy but does not rule out any option in stopping Tehran from acquiring nuclear weapons, and Israel has hinted at possible military action.

An Israeli air strike on the Iraqi reactor Osiraq in 1981 dealt a severe blow to Saddam Hussein's nuclear program.

Israel plans to buy 500 "bunker buster" bombs from the United States that could prove effective against Iran's nuclear facilities, many of which are underground.

"They are trying very hard to develop the nuclear bomb. This kind of extreme regime with a nuclear bomb is a nightmare, not only for us," Shalom told reporters at the London briefing.

SATELLITES AND DRONES

France, Britain and Germany have been trying to persuade Iran to scrap potentially weapons-related activities in return for economic incentives, but Iran says its suspension of uranium enrichment activities last November is only temporary.

Iran has warned it would both retaliate and accelerate its drive to master nuclear technology if the United States or Israel attacked its atomic facilities.

The Washington Post, citing information from unnamed U.S. officials, reported this week the United States had been flying drones over Iran for the past year looking for evidence of nuclear weapons programs.

The pilotless planes flew into Iran from U.S. military bases in Iraq and used radar, photography and air filters to detect signs of nuclear activity, the newspaper said.

"We believe the United States has been spying against Iran for some time using satellites and other tools," Iran's official IRNA news agency quoted Yunesi as saying on Wednesday, after he was asked about U.S. denials that it was using drones.

"Our nuclear and military activities are transparent. We have nothing to hide," he said.

The Central Intelligence Agency's National Intelligence Council has ordered an updated assessment on Iran's WMD program and a comprehensive new report on the country, known as a national intelligence estimate.

The Iranian air force was ordered in December to shoot down any unknown or suspicious flying objects over its territory.

"If any of these bright objects come close, they will definitely face our fire," Yunesi said.

(Additional reporting by Parisa Hafezi)
© Reuters 2005

Spoetnik
16-02-05, 17:15
hopelijk wachten ze nog een jaartje :o

Turkish_boy
16-02-05, 20:14
Iran is een stukje sterker dan Palestina...
Ze maken een fout...
En Iran heeft mogelijk kernwapens....

Henoch
16-02-05, 20:17
Geplaatst door Marruecos
Israel praat te veel en doet te weinig. W'rom zoveel gewag maken van een aanval? Doe maar lekker, zou ik zeggen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reactie van Iran enzo. :lole:

But just by air !

Henoch
16-02-05, 20:18
Geplaatst door Turkish_boy
Iran is een stukje sterker dan Palestina...
Ze maken een fout...
En Iran heeft mogelijk kernwapens....

we maken een fout wanneer we zouden wachten !

Henoch
16-02-05, 20:26
Geplaatst door Marruecos
"Any kind of pussy can shoot someone, but it takes a man to stab one", Chris Rock.

De reactie zal waarschijnlijk, by 'all directions' zijn.

dubieus citaat !

een man ben je om iemand met een mes te steken ?



je bent geen man wanneer je je met een mes laat steken, als je weet dat er mestekers staan te wachten.


nogmeer als het niet om een mes maar om kernwapens gaat.

Henoch
16-02-05, 20:37
Geplaatst door Marruecos
Je moet de messteker met rust laten, want hij komt niet naar jou. JIJ gaat naar hem. Dat terzijde.

Iran heeft Israël niet aangevallen, maar Israël heeft wel andere landen (Libanon, Syrië, Irak) aangevallen. De agressor is Israël, daar is geen twijfel over.

volgens mij is er toch voldoende wetenschappelijk bewijs voor het feit dat Israel tot 2 keer toe door de gemeenschappelijke arabische krachten van Syria, Jordania en Egypte zijn aangevallen, hetgeen de staat Israel alleen maar groter heeft gemaakt.

Julien
16-02-05, 20:53
Het zoveelste topic over Israel/ VS tegen Syrie/Iran.. :vreemd:

willen jullie graag oorlog ofzo? :kwaad:

Henoch
16-02-05, 21:07
Geplaatst door Julien
Het zoveelste topic over Israel/ VS tegen Syrie/Iran.. :vreemd:

willen jullie graag oorlog ofzo? :kwaad:

er zijn krachten bezig die niets anders willen,

want vrede betekent niets anders dan afgang voor hen, de zogenaamde ''vrijheidsstrijders''.

want hoe kan het dat er relatieve busbomstilte is afgedwongen, en toch vrede, de hel had toch moeten uitbreken, na de decapitaties van die terreurhoofden ?

dat mag niet kunnen voor die lui !

contradictio
16-02-05, 21:09
Ik heb een vraag... wie helpt? ben verward...

Heb eens een hadieth gelezen of gehoord over een vlag ASSWADOE ALLAWN en een roep enzo.. Diegenen die weten waar dit over gaat graag informatie of deze hadieth (die ik nergens meer terug kan vinden) sahih is of niet... Is best wel belangrijk voor mij..

Julien
16-02-05, 21:16
Geplaatst door Marruecos
Ja, tis zo saai op tv.

We bespreken de actualiteit, meneer Julien.

dat bedoel ik niet, Marruecos. Maar deze topics zijn pure speculaties en daarnaast gevaarlijke olie op het vuur voor een aantal gastjes die al een bloedhekel hebben aan alles wat met Israel te maken heeft.

Ik heb het liever over het ECHTE nieuws.

Alfred J. Kwak
16-02-05, 21:19
Geplaatst door Marruecos
Israel praat te veel en doet te weinig. W'rom zoveel gewag maken van een aanval? Doe maar lekker, zou ik zeggen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reactie van Iran enzo. :lole:

nog steeds niks geleerd van het zionistische fanatisme hè? israel is veruit de sterkste militaire macht in de regio MET kernwapens....als israel aanvalt is het einde oefening voor Iran...

Henoch
16-02-05, 21:52
Geplaatst door Alfred J. Kwak
nog steeds niks geleerd van het zionistische fanatisme hè? israel is veruit de sterkste militaire macht in de regio MET kernwapens....als israel aanvalt is het einde oefening voor Iran...

Heel exact bepaalde precisie bombardementjes, in de voorverkoop (pre-emptive) !

boven Iran wemelt het van superkleine onbemande vliegtuigjes die lijken op vogels en libellen.

Joesoef
16-02-05, 23:18
Henoch,

Ga ff je risperdal receptje verlengen, plzzzzzz.

Al Sawt
17-02-05, 01:18
Geplaatst door Alfred J. Kwak
nog steeds niks geleerd van het zionistische fanatisme hè? israel is veruit de sterkste militaire macht in de regio MET kernwapens....als israel aanvalt is het einde oefening voor Iran... En einde oefening heel MO en Israel incluis!

Israel zal daarna een biologische en chemische variant van de Massada (her) (be)leven.

Voorts is Israel een smal stuk grond en het heeft nauwelijks strategische diepgang. Met andere woorden; Israel is te klein voor een militaire strategische terugtrekking. Dat houdt ook in dat Israel bij gebruik van nucleaire wapens ook nog eens een koekje van eigen deeg zal krijgen. Want nucleaire Fall Out zal ook Israel treffen.


Nucleaire wapens moeten een bepaalde nationale veiligheid brengen doormiddel van afschrikking. Maar gelukkig heeft Israel nauwelijks strategische voordelen van haar afschrikwekkende macht.

Want landen als Iran, Syrie, SA en Egypte kunnen met beperkte middelen Israel even zo`n harde klap verkopen als Israel met zwaardere wapens hun kan treffen.


Al met al een negatieve vooruitzichten voor Israel.

Al Sawt
17-02-05, 01:20
Geplaatst door Henoch


boven Iran wemelt het van superkleine onbemande vliegtuigjes die lijken op vogels en libellen. Boven mijn bedje wemelt het van miniscule UFO`tjes die lijken op huis stofmijt en insectjes.

tr_imparator
17-02-05, 01:33
Geplaatst door Julien
willen jullie graag oorlog ofzo? :kwaad:

yep!!!


het is tijd dat de islamitische macht de grootste macht op de wereld wordt, ik heb een beetje genoeg wat al dat gerotzooi van Amerika ed.

barfly
17-02-05, 01:38
Geplaatst door tr_imparator
yep!!!


het is tijd dat de islamitische macht de grootste macht op de wereld wordt, ik heb een beetje genoeg wat al dat gerotzooi van Amerika ed.

Spaar ons alsjeblieft! :(

Julien
17-02-05, 01:45
Geplaatst door tr_imparator
yep!!!


het is tijd dat de islamitische macht de grootste macht op de wereld wordt, ik heb een beetje genoeg wat al dat gerotzooi van Amerika ed.

asjeblieft zeg :moe:

ben je trouwens Turk? Vergeet niet dat Turkije zelf een staat is naar Westers model. Zo slecht is dat westen echt niet hoor.. leuk he die tv/internet/playstation/disco's??

Alfred J. Kwak
17-02-05, 08:00
Geplaatst door Al Sawt
En einde oefening heel MO en Israel incluis!

Israel zal daarna een biologische en chemische variant van de Massada (her) (be)leven.

Voorts is Israel een smal stuk grond en het heeft nauwelijks strategische diepgang. Met andere woorden; Israel is te klein voor een militaire strategische terugtrekking. Dat houdt ook in dat Israel bij gebruik van nucleaire wapens ook nog eens een koekje van eigen deeg zal krijgen. Want nucleaire Fall Out zal ook Israel treffen.


Nucleaire wapens moeten een bepaalde nationale veiligheid brengen doormiddel van afschrikking. Maar gelukkig heeft Israel nauwelijks strategische voordelen van haar afschrikwekkende macht.

Want landen als Iran, Syrie, SA en Egypte kunnen met beperkte middelen Israel even zo`n harde klap verkopen als Israel met zwaardere wapens hun kan treffen.


Al met al een negatieve vooruitzichten voor Israel.

Wil niet lullig doen hoor maar hoeveel oorlogen zijn er al niet geweest tussen israel en de andere staten in het midden oosten? en hoeveel heeft israel er verloren? juist: antwoord1: veel, antwoord 2: 0.
het gegeven dat israel de macht heeft om de regio desgewenst volledig te vernietigen betekent een soort van status quo in de regio. die landen die biologisch of nucleair of chemisch iets zouden kunnen doen het niet omdat een zelfmoordactie toch wel iets anders is dan een heel land of erger een hele regio naar de verdommenis helpen. technologisch hebben de israeli's een hele grote voorsprong.

Alfred J. Kwak
17-02-05, 08:02
Geplaatst door Al Sawt
Boven mijn bedje wemelt het van miniscule UFO`tjes die lijken op huis stofmijt en insectjes.

misschien eens goed schoonmaken? :lol:

Snake0ne
17-02-05, 08:35
Als Israel Iran aanvalt, dan vrees ik dat dat het begin zal zijn van een nieuwe manier van oorlog voeren.

Ik durf te beweren dat dan heel wat mensen het licht zullen zien, enkele seconden later zullen verdampen en als een hoopje radioaktief stof zullen wederkeren.

Henoch
17-02-05, 08:50
I know how I can get this world so piecefull and calm
if only, I could get my hands to a hydrogen bomb !

Todd Rundgren 1974

Alfred J. Kwak
17-02-05, 08:57
Geplaatst door Snake0ne
Als Israel Iran aanvalt, dan vrees ik dat dat het begin zal zijn van een nieuwe manier van oorlog voeren.

Ik durf te beweren dat dan heel wat mensen het licht zullen zien, enkele seconden later zullen verdampen en als een hoopje radioaktief stof zullen wederkeren.

da's niet nieuw hoor, vraag dat maar aan de japanners...zal ook niet gebeuren want aan radioactieve olie heb je niet zoveel...

Al Sawt
17-02-05, 16:01
Geplaatst door Alfred J. Kwak
Wil niet lullig doen hoor maar hoeveel oorlogen zijn er al niet geweest tussen israel en de andere staten in het midden oosten? en hoeveel heeft israel er verloren? juist: antwoord1: veel, antwoord 2: 0. Het feit dat wij ons kunnen permitteren om oorlogen te verliezen, is een zoethoudertje. Want redement in verleden vormen geen garanties in toekomst.

Israel heeft oorlogen kunnen winnen dankzij de Amerikaanse hulp en vooral dankzij de incompetentie van Arabische leiders. Anderzijds stond Israel in 73 aan de rand van afgrond en dat geeft aan dat Israel ondanks haar militaire overwicht alles behalve onaantastbaar is.


het gegeven dat israel de macht heeft om de regio desgewenst volledig te vernietigen betekent een soort van status quo in de regio. Hoe verklaar je de Egyptische en Syrische aanvallen op Israel tijdens de Yom Kippoeroorlog?

Toen was Israel ook een nucleaire macht van betekenis.


die landen die biologisch of nucleair of chemisch iets zouden kunnen doen het niet omdat een zelfmoordactie toch wel iets anders is dan een heel land of erger een hele regio naar de verdommenis helpen. Die landen doen het niet omdat ze meer vrees hebben voor binnenlandse politieke dreigingen en gebaat zijn met voorbestaan van Israel. Ik heb altijd gezegd: Om Israel succesvol te bestrijden, moeten we eerst intern schoon schip maken.


technologisch hebben de israeli's een hele grote voorsprong. Dat klopt als een bus. Maar wat heb je aan een grote voorsprong op technologisch gebied als jouw complete land binnen de vuurlinie ligt van de vijand?

We moeten niet vergeten dat een simpele wapen als Scudraket mits het effectief gebruikt wordt, alle belangrijke Israelische militaire doelen kan bereiken en treffen.

Voorts heeft Israel alles behalve een strategische diepte.
Militaire terugtrekking van Israel staat gelijk aan totale instorting van haar militaire terugtrekking.

En Israel heeft niet alleen op geografisch gebied een nadeel, maar ook op demografische gebied.

Israel heeft een bevolking van 5miljoen inwoners en dat is niet genoeg om een omvangrijke oorlog van een maand te ondersteunen.

Mijn devies: Een slijtage slag zal Israel niet kunnen overleven!

Spoetnik
17-02-05, 16:58
Een groot verschil met de jaren 70 en nu, is dat de Arabische bevolking veel groter is, bovendien was in jaren 70 Iran nog een bondgenoot van Israel, nu is het een grote vijand.

Israel grootste strategische nadeel, dezelfde als Japan in de tweede wereldoorlog, is dat het geen eigen energievoorziening heeft. Al die straaljagers en tanks kosten verdomd veel liters olie om draaiend te houden.

Max Stirner
17-02-05, 17:05
Ik spuug op de regering van beide landen.

Wel spijtig voor de burgers in Iran en Israel........zij zitten een stuk minder op zo`n oorlog te wachten dan al die wannabee-strijdertjes hier op het forum.

contradictio
17-02-05, 19:34
Geplaatst door contradictio
Ik heb een vraag... wie helpt? ben verward...

Heb eens een hadieth gelezen of gehoord over een vlag ASSWADOE ALLAWN en een roep enzo.. Diegenen die weten waar dit over gaat graag informatie of deze hadieth (die ik nergens meer terug kan vinden) sahih is of niet... Is best wel belangrijk voor mij..

niemand? :(

Falankinsi
17-02-05, 21:00
Geplaatst door Marruecos
Je moet de messteker met rust laten, want hij komt niet naar jou. JIJ gaat naar hem. Dat terzijde.

Iran heeft Israël niet aangevallen, maar Israël heeft wel andere landen (Libanon, Syrië, Irak) aangevallen. De agressor is Israël, daar is geen twijfel over. Geplaatst door Falank.

Zeer bedenkelijk verwijt. Agressie wordt opgewekt door geen ruimte te geven.
Automobilist is hier in Nederland een voorbeeld van.

Joesoef
17-02-05, 21:19
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falank.

Zeer bedenkelijk verwijt. Agressie wordt opgewekt door geen ruimte te geven.
Automobilist is hier in Nederland een voorbeeld van.

Op die manier. Dus 'onnodig' geweld komt doordat het vol is. vol=vol


:moe:

Falankinsi
17-02-05, 22:00
Geplaatst door contradictio
niemand? :(

Geachte Mevrouw Contradictio,
Voor zover ik voor u heb kunnen vinden (n.a.v. ue vraag) is Hadith
Arab.,mededeling)de Islamitisch gewijde overlevering van Mohammeds uitspraken, handelingen en gewoonten. Na de Koran vormt de Hadith de voornaamste bron der Isl. theologie en plichtenleer. De schriftgeleerden die de betrouwbaarheid van bepaalde H. versies wilden vaststellen, namen daarbij als maatstaf het gezag van de ketenoverleveraars die de H. aan elkaar overgaven. Tot kanonnieke bron ontwikkelden zich 6 H-compilaties, waarvan de Sahih van al-Bouchari (overleden 1870) de befaamdste is. Het aantal valse-compulaties overtreft de authentieke versies.
Uitg. Concordantie op de zes kanonieke H.verzamelingen (1933vlg).
LITT. H.A.R.Gibb, Mohammedanism (2e druk 1955).
Misschien heb ik u daarmee een stukje op weg geholpen.
Ongetwijfeld zal de Koninklijke bibliotheek u meer uitsluitsel kunne verschaffen
Falankinsi.
Right name Johannes.
Mijn w.grt.

Falankinsi
17-02-05, 22:32
Geplaatst door Joesoef
Op die manier. Dus 'onnodig' geweld komt doordat het vol is. vol=vol


:moe: Falankinsi

Jouw opmerking raakt kant nog wal. Misschien moet je toch maar eens goed nadenken. Dit begrip is niet ter zake dienend of tracht je iets uit telokken. Ik zal hier niet op ingaan want het is kaas noch wordt.

idris
17-02-05, 23:53
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?p=119074&highlight=#119074

greatmind
18-02-05, 00:11
Ik denk dat Iran niet aangevallen hoeft te worden door Israel. Ten eerste zijn de Iranesen die ayatollahs zelf al meer dan zat, en komt er spoedig een opstand. Want de mensen laten zich niet lang meer onderdrukken door zo'n fascistisch regime. Dat heeft niets meer met een vredelievend geloof te maken, kom op zeg.
Bovendien ligt er Jordanië tussen. Jordanië is één van de erfgenamen van Palestina, samen met Israel en Syrië. Jordanië zou in feite de Palestijnse staat moeten worden. Maar ja, Jordanië speelt het spel blijkbaar slimmer, want geen enkele deelnemer op deze site die anti-Israel is, heeft zich blijkbaar verdiept in de geschiedenis.
Blijkbaar overheerst het antisemitisme. Je moet toch wat he, als je je graag wilt identificeren als slachtoffer. Alsof Israel niet het meest geleden heeft onder agressie, en zeker de Joden.
Ik moet wel zeggen dat de Joden in Marokko altijd in vrede hebben kunnen leven, maar in Europa vervolgd en bijna uitgeroeid zijn. Maar blijkbaar willen sommige Nederlandse Marokkanen dat met terugwerkende kracht goed maken. Jammer.

Al Sawt
18-02-05, 00:42
Geplaatst door greatmind
Ik denk dat Iran niet aangevallen hoeft te worden door Israel. Ten eerste zijn de Iranesen die ayatollahs zelf al meer dan zat, en komt er spoedig een opstand. Want de mensen laten zich niet lang meer onderdrukken door zo'n fascistisch regime. Dat heeft niets meer met een vredelievend geloof te maken, kom op zeg.
Bovendien ligt er Jordanië tussen. Jordanië is één van de erfgenamen van Palestina, samen met Israel en Syrië. Jordanië zou in feite de Palestijnse staat moeten worden. Maar ja, Jordanië speelt het spel blijkbaar slimmer, want geen enkele deelnemer op deze site die anti-Israel is, heeft zich blijkbaar verdiept in de geschiedenis. Welke geschiedenis? Doel je op die van de Talmoed of gangbare officiele geschiedenis?

Want de geschiedenis van de Talmoed is niets anders dan een hersenspinsel die in hoofden van gestoorde fanatici rond dwarelt.

Blijkbaar overheerst het antisemitisme. Je moet toch wat he, als je je graag wilt identificeren als slachtoffer. Alsof Israel niet het meest geleden heeft onder agressie, en zeker de Joden. Joden hebben in Europa geleden en niet in MO. Een Russische of een Polder jood hebben niets te zoeken in Palestina. Als jij dat onder antisemitisme schuift, dan zij het zo!



Ik moet wel zeggen dat de Joden in Marokko altijd in vrede hebben kunnen leven, maar in Europa vervolgd en bijna uitgeroeid zijn. Maar blijkbaar willen sommige Nederlandse Marokkanen dat met terugwerkende kracht goed maken. Jammer. Pure rethoriek.

Al Sawt
18-02-05, 00:44
Geplaatst door Spoetnik
Een groot verschil met de jaren 70 en nu, is dat de Arabische bevolking veel groter is, bovendien was in jaren 70 Iran nog een bondgenoot van Israel, nu is het een grote vijand.

Israel grootste strategische nadeel, dezelfde als Japan in de tweede wereldoorlog, is dat het geen eigen energievoorziening heeft. Al die straaljagers en tanks kosten verdomd veel liters olie om draaiend te houden. Correct!
Israel is net als een atol die door steeds stijgende zeespiegel bedreigd wordt.

Al Sawt
18-02-05, 00:45
Geplaatst door Alfred J. Kwak
misschien eens goed schoonmaken? :lol: :D

Joesoef
18-02-05, 07:54
Geplaatst door Falankinsi
Falankinsi

Jouw opmerking raakt kant nog wal. Misschien moet je toch maar eens goed nadenken. Dit begrip is niet ter zake dienend of tracht je iets uit telokken. Ik zal hier niet op ingaan want het is kaas noch wordt.


Het is kaas nog WORST..... en slaat in dit geval nergens op. Zal wel komen omdat je teveel hebt gezopen. En mijn opmerking raakt juist, jouw opmerking dat agressie voortkomt omdat men geen ruimte geeft laat zien dat jij het probleem bij de ander neer legt. De agressor is volgens jou niet de schuldige maar degene die hem te weinig ruimte geeft.

Hoeveel Kloppenburgs heb jij op je geweten omdat je te weinig ruimte kreeg voor jou vergrote ego?

idris
18-02-05, 08:32
Geplaatst door greatmind
Ik denk dat Iran niet aangevallen hoeft te worden door Israel. Ten eerste zijn de Iranesen die ayatollahs zelf al meer dan zat, en komt er spoedig een opstand. Want de mensen laten zich niet lang meer onderdrukken door zo'n fascistisch regime. Dat heeft niets meer met een vredelievend geloof te maken, kom op zeg.
Bovendien ligt er Jordanië tussen. Jordanië is één van de erfgenamen van Palestina, samen met Israel en Syrië. Jordanië zou in feite de Palestijnse staat moeten worden. Maar ja, Jordanië speelt het spel blijkbaar slimmer, want geen enkele deelnemer op deze site die anti-Israel is, heeft zich blijkbaar verdiept in de geschiedenis.
Blijkbaar overheerst het antisemitisme. Je moet toch wat he, als je je graag wilt identificeren als slachtoffer. Alsof Israel niet het meest geleden heeft onder agressie, en zeker de Joden.
Ik moet wel zeggen dat de Joden in Marokko altijd in vrede hebben kunnen leven, maar in Europa vervolgd en bijna uitgeroeid zijn. Maar blijkbaar willen sommige Nederlandse Marokkanen dat met terugwerkende kracht goed maken. Jammer.


Welke geschiedenis?
welke geschiedenis, inderdaad,

dat van mein Kampf en ideologie ?

of de gewone algemene geschiedschrijving zoals die op gewone universiteiten in de gewone wereld wordt gedoceerd !

Alfred J. Kwak
18-02-05, 08:44
Geplaatst door Al Sawt
Een Russische of een Polder jood hebben niets te zoeken in Palestina.

wat doe jij dan hier als niet nederlander???
hou nou toch op met die bizarre oorlogstheorien die je erop na houdt. Israel is militair gezien 2 klassen sterker dan al die arabische staten in de directe omgeving. daarbij zijn de militairen een stuk fanatieker want met de laatste holocaust in het hoofd zijn ze zeer bereid te sterven voor hun eigen zandbakje.... De legers van Iran en Irak zijn bepaald gedecimeerd de afgelopen jaren; het enige dat hen nog rest is het gebruik van massavernietigingswapens en die leiden tot retalliation met A-bommen.
Geen arabier bij zijn volle verstand die dit wenst.

met andere woorden er is een status quo waarbij hooguit de syrische dwazen nog een gevaar vormen...die worden wel geneutraliseerd op korte termijn.

idris
18-02-05, 09:54
en die status quo kan niet langer duren dan een paar decennia, voordat ze kamikase spelen, die regiemes die dan kernwapens hebben,

dan maar beter nu de knuppel erin voordat het te laat is,

en we als totale civilisatie gegijseld kunnen worden !

Alfred J. Kwak
18-02-05, 10:06
Geplaatst door idris
en die status quo kan niet langer duren dan een paar decennia, voordat ze kamikase spelen, die regiemes die dan kernwapens hebben,

dan maar beter nu de knuppel erin voordat het te laat is,

en we als totale civilisatie gegijseld kunnen worden !

wel eens van de koude oorlog gehoord? die status quo aldaar bestaat nu al ruim 50 jaar. ook china en india en pakistan en brittannie beschikken over de nucleaire technologie. zelfs korea schijnt iets dergelijks te bezitten. de israelis overigens ook en er gebeurt nog steeds niks. het is ook pure zelfmoord om die troep te gebruiken.

GroteWolf
18-02-05, 10:12
het is ook pure zelfmoord om die troep te gebruiken.

Ja, en dat doen Moslims natuurlijk nooit.

Falankinsi
18-02-05, 11:49
Geplaatst door Al Sawt
:D Geplaatstdoor Falank.

Binnen 10 jaar is waterstof onze brandstof en dan wordt Saoe-Arabie weer een grote zandbak.

idris
18-02-05, 12:11
wel eens van de koude oorlog gehoord? die status quo aldaar bestaat nu al ruim 50 jaar. ook china en india en pakistan en brittannie beschikken over de nucleaire technologie. zelfs korea schijnt iets dergelijks te bezitten. de israelis overigens ook en er gebeurt nog steeds niks. het is ook pure zelfmoord om die troep te gebruiken.



Geplaatst door GroteWolf
Ja, en dat doen Moslims natuurlijk nooit.


dat heeft de geschiedenis wel aangetoond !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

youssef_007
18-02-05, 12:48
mischien is dat waar dat israel binnen 6 maanden Iran aanvalt, maar Israel zal ook binnen 25 jaar vernietigd worden.

Joesoef
18-02-05, 12:54
Geplaatst door Alfred J. Kwak
De legers van Iran en Irak zijn bepaald gedecimeerd de afgelopen jaren; het enige dat hen nog rest is het gebruik van massavernietigingswapens en die leiden tot retalliation met


Ik zie dat de eend al ge-eutinaseerd is. Je vergist je flink in het leger van Iran. Het is te hopen dat Iran nooit en te nimmer bij een oorlogs conflict betrokken zal raken want dat gaat heel veel mensenlevens kosten.

Flip
18-02-05, 12:54
Geplaatst door youssef_007
mischien is dat waar dat israel binnen 6 maanden Iran aanvalt, maar Israel zal ook binnen 25 jaar vernietigd worden.

Dat kicken op vernietiging....is dat nou eigenlijk iets typisch voor aanhangers van de Islam? Ook wel eens gehoord van compromissen zoeken en ook een ander het licht in de ogen gunnen (bijvoorbeeld de grote meerderheid Sabra's in Israel)?

Max Stirner
18-02-05, 12:58
Geplaatst door youssef_007
mischien is dat waar dat israel binnen 6 maanden Iran aanvalt, maar Israel zal ook binnen 25 jaar vernietigd worden.


Boeiuh......

Geen hond die er dan nog wil wonen, tzal er zo`n graad of 60 zijn. Dit omdat iedereen het te druk heeft met heilige plaatsjes en andere onzin, terwijl de ware (milieu)problemen zich opstapelen.

Max Stirner
18-02-05, 13:03
Geplaatst door Joesoef
Ik zie dat de eend al ge-eutinaseerd is. Je vergist je flink in het leger van Iran. Het is te hopen dat Iran nooit en te nimmer bij een oorlogs conflict betrokken zal raken want dat gaat heel veel mensenlevens kosten.


Ik betwijfel of de Iraniers zich wederom bij duizenden de mijnenvelden laten injagen door hun leiders - zoals ten tijde van de Iran-Irak oorlog.

Het `heilige vuur` is wel ietsje gedoofd, heb ik het idee.

Joesoef
18-02-05, 13:08
Geplaatst door Max Stirner
Ik betwijfel of de Iraniers zich wederom bij duizenden de mijnenvelden laten injagen door hun leiders - zoals ten tijde van de Iran-Irak oorlog.

Het `heilige vuur` is wel ietsje gedoofd, heb ik het idee.


Hangt er van af tegen wie de oorlog is (en hoe en waarom).....

Falankinsi
18-02-05, 13:20
Geplaatst door youssef_007
mischien is dat waar dat israel binnen 6 maanden Iran aanvalt, maar Israel zal ook binnen 25 jaar vernietigd worden.

Geplaatst door Falankinsi.
Dit is wel heel ver vooruitkijken. Intussen zal er (ik hoop dat God dit verhoedde) een atoomorlog uitbreken die Noord Korea noodlottig zal worden.
De joden zullen, terugkijkend op de tijd van de Nazi"s die de joden systematiesch wilde uitroeien, zich tot hun laatste ademtocht verdedigen.
Bovendien heeft Israle de best geheime dienst van de wereld.
In de zesdaagse oorlog moesten allen Arabische landen in het stof bijten.
Als mijn vijanden om het huis zijn gelegerd zal ik de eerste vernietigende slag toebrengen.
Ook de Duitsers waren in het begin zeer succesvol met hun Blitzkrieg.
Dus de aanval is nog steeds de beste verdediging. Dus vergeet het maar
Youssef en denk niet dat de Verenigde Staten dit lijdzaam zullen toezien.
Dus voor jouw voorspelling geef ik niet de minste kans.

Max Stirner
18-02-05, 13:20
Geplaatst door Joesoef
Hangt er van af tegen wie de oorlog is (en hoe en waarom).....


Das wel waar denk ik.

Het laatste wat we nodig hebben is dat vuurtjes die langzamerhand vanzelf doven, weer worden opgepookt. Zowel Iran als Israel hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd.

Falankinsi
18-02-05, 13:26
Geplaatst door Joesoef
Ik zie dat de eend al ge-eutinaseerd is. Je vergist je flink in het leger van Iran. Het is te hopen dat Iran nooit en te nimmer bij een oorlogs conflict betrokken zal raken want dat gaat heel veel mensenlevens kosten. Falankinsi.
Vandaar dat ze zo snel mogelijk een atoombom willen hebben.
Ten tijde van de oorlog tussen Irak en Iran, waar verderfelijke gassen werden gebruikt. (overigens in de Geneefse overeenkomst verboden)
kwamen noch Irak Noch Iran een stap verder.
Hoe is het toch mogelijk Islamieten bestrijden Islamieten.
Vandaar dat Allah ze in evenwicht hield.
Tegen Israel zal dat niet lukken. De technologie is niet zo geweldig.

youssef_007
18-02-05, 13:27
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi.
Dit is wel heel ver vooruitkijken. Intussen zal er (ik hoop dat God dit verhoedde) een atoomorlog uitbreken die Noord Korea noodlottig zal worden.
De joden zullen, terugkijkend op de tijd van de Nazi"s die de joden systematiesch wilde uitroeien, zich tot hun laatste ademtocht verdedigen.
Bovendien heeft Israle de best geheime dienst van de wereld.
In de zesdaagse oorlog moesten allen Arabische landen in het stof bijten.
Als mijn vijanden om het huis zijn gelegerd zal ik de eerste vernietigende slag toebrengen.
Ook de Duitsers waren in het begin zeer succesvol met hun Blitzkrieg.
Dus de aanval is nog steeds de beste verdediging. Dus vergeet het maar
Youssef en denk niet dat de Verenigde Staten dit lijdzaam zullen toezien.
Dus voor jouw voorspelling geef ik niet de minste kans.

hihihi, altijd leuk om te zien hoe iemand rekent op zijn aantallen, zijn vuurkracht, zijn training zijn zogenaamde bondgenoten en rijkdommen. Als je eens wist hoeveel tirannen regimes en vijanden met zo een rekensommetje zo zeker waren van hun zaak...het resultaat is altijd weer hetzelfde...read history man and learn.

Falankinsi
18-02-05, 13:59
Geplaatst door youssef_007
hihihi, altijd leuk om te zien hoe iemand rekent op zijn aantallen, zijn vuurkracht, zijn training zijn zogenaamde bondgenoten en rijkdommen. Als je eens wist hoeveel tirannen regimes en vijanden met zo een rekensommetje zo zeker waren van hun zaak...het resultaat is altijd weer hetzelfde...read history man and learn.
Geplaatst door Falankinnsi.

De Tweede Wereldoorlog was het bewijs.
Als je tenminste de geschiedenis kent. Trouwens ik wil wel even mededelen dat ik 74 jaar oud ben en het nodige in deze wereld heb gezien en meegemaakt. Maar daar zal ik geen geschiedenisles over geven.
Amerika is no steeds de machtigste wereldmacht en dat moge van mij zo blijven.
Het voorbeeld dat Hitler niet heeft genomen van Napoleon, Ja als je Rusland binnenvalt en je aanvoerliijnen worden te lang plus de zeer strenge winters van 30 tot -40 graden dan wordt je een ijsklomp.
Bovendien meerdere fronten. Te noemen zijn Noord-Afrika, Aan het Oosten Rusland en het derde Front Frankrijk aan de Normandische kust
ja en dat met zo""n gek als Hitler dan heb je je eigen graf gegraven,
Dus kom mij niet aanzetten met je flauwekul.
Ik heb genoeg inziicht en geschiedenisvoorbeelden die ik je wel onder je neus wil wrijven en te bewijzen evenzo.

contradictio
18-02-05, 14:07
Geplaatst door Falankinsi
Geachte Mevrouw Contradictio,
Voor zover ik voor u heb kunnen vinden (n.a.v. ue vraag) is Hadith
Arab.,mededeling)de Islamitisch gewijde overlevering van Mohammeds uitspraken, handelingen en gewoonten. Na de Koran vormt de Hadith de voornaamste bron der Isl. theologie en plichtenleer. De schriftgeleerden die de betrouwbaarheid van bepaalde H. versies wilden vaststellen, namen daarbij als maatstaf het gezag van de ketenoverleveraars die de H. aan elkaar overgaven. Tot kanonnieke bron ontwikkelden zich 6 H-compilaties, waarvan de Sahih van al-Bouchari (overleden 1870) de befaamdste is. Het aantal valse-compulaties overtreft de authentieke versies.
Uitg. Concordantie op de zes kanonieke H.verzamelingen (1933vlg).
LITT. H.A.R.Gibb, Mohammedanism (2e druk 1955).
Misschien heb ik u daarmee een stukje op weg geholpen.
Ongetwijfeld zal de Koninklijke bibliotheek u meer uitsluitsel kunne verschaffen
Falankinsi.
Right name Johannes.
Mijn w.grt.


bedankt voor de inspanning...
ik kon de hadieth niet vinden in Bukhari/Muslim/sunan abu Dawoed.. dus hij zal wel vals geweest zijn..
Moge Allah swt diegene straffen die uitspraken aan de Profeet toeeigend die niet van hem zijn...

MVG
Aneessa

youssef_007
18-02-05, 14:12
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinnsi.

De Tweede Wereldoorlog was het bewijs.
Als je tenminste de geschiedenis kent. Trouwens ik wil wel even mededelen dat ik 74 jaar oud ben en het nodige in deze wereld heb gezien en meegemaakt. Maar daar zal ik geen geschiedenisles over geven.
Amerika is no steeds de machtigste wereldmacht en dat moge van mij zo blijven.
Het voorbeeld dat Hitler niet heeft genomen van Napoleon, Ja als je Rusland binnenvalt en je aanvoerliijnen worden te lang plus de zeer strenge winters van 30 tot -40 graden dan wordt je een ijsklomp.
Bovendien meerdere fronten. Te noemen zijn Noord-Afrika, Aan het Oosten Rusland en het derde Front Frankrijk aan de Normandische kust
ja en dat met zo""n gek als Hitler dan heb je je eigen graf gegraven,
Dus kom mij niet aanzetten met je flauwekul.
Ik heb genoeg inziicht en geschiedenisvoorbeelden die ik je wel onder je neus wil wrijven en te bewijzen evenzo.

je bent 74 jaar oud en nog steeds zie je het plaatje niet, nog steeds blind en begint al aardig dement te worden als ik je bericht zo lees.

ik heb het niet de "wereldmacht" (dat dachten die communisten ook en daarvoor de kruistochten en daarvoor de romeinen en perzen).
Steeds weer wordt dezelfde rekenfout gemaakt, steeds weer keer op keer. Ik heb het ook niet over die ezel hitler.

Je bent 74 jaar dus laat ik je nog een kans geven om jouw theorie te herzien want je bent een heel belangrijke link in het hele verhaal vergeten.

Ali L
18-02-05, 14:35
Geplaatst door GroteWolf
Ja, en dat doen Moslims natuurlijk nooit.

afgezien van een incidentele gestoorde gek niet neen.

Joesoef
18-02-05, 14:50
Geplaatst door Falankinsi
Falankinsi.
Vandaar dat ze zo snel mogelijk een atoombom willen hebben.
Ten tijde van de oorlog tussen Irak en Iran, waar verderfelijke gassen werden gebruikt. (overigens in de Geneefse overeenkomst verboden)
kwamen noch Irak Noch Iran een stap verder.
Hoe is het toch mogelijk Islamieten bestrijden Islamieten.
Vandaar dat Allah ze in evenwicht hield.
Tegen Israel zal dat niet lukken. De technologie is niet zo geweldig.


Een advies, ga weer aan de risperdal.

Falankinsi
18-02-05, 15:09
Geplaatst door youssef_007
je bent 74 jaar oud en nog steeds zie je het plaatje niet, nog steeds blind en begint al aardig dement te worden als ik je bericht zo lees.

ik heb het niet de "wereldmacht" (dat dachten die communisten ook en daarvoor de kruistochten en daarvoor de romeinen en perzen).
Steeds weer wordt dezelfde rekenfout gemaakt, steeds weer keer op keer. Ik heb het ook niet over die ezel hitler.

Je bent 74 jaar dus laat ik je nog een kans geven om jouw theorie te herzien want je bent een heel belangrijke link in het hele verhaal vergeten. Geplaatst door Falankinsi.

Op dit schandelijke antwoord zoals gewoonlijk de arabieren of zij die daar van af komen kunnen altijd hun opmerking maken met schelden.
Dat is hun punt, waarvoor zij gehaat worden. (de fatsoenlijke niet te na gekomen) Op uw ordinaire vulgaire uitspraken die te onsmakelijk zijn om te beantwoorden heb ik de grootste minachting.

youssef_007
18-02-05, 15:42
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi.

Op dit schandelijke antwoord zoals gewoonlijk de arabieren of zij die daar van af komen kunnen altijd hun opmerking maken met schelden.
Dat is hun punt, waarvoor zij gehaat worden. (de fatsoenlijke niet te na gekomen) Op uw ordinaire vulgaire uitspraken die te onsmakelijk zijn om te beantwoorden heb ik de grootste minachting.

oooh gossie bespeuk ik daar wat frustraties. :hihi:

Ali L
18-02-05, 16:10
Geplaatst door youssef_007
oooh gossie bespeuk ik daar wat frustraties. :hihi:

je zou ook eens kunnen proberen normaal en fatsoenlijk te discussieren. hoe zou jij reageren als ik jouw vader seniel zou noemen en hem anti schizofrenie medicijnen zou toewensen? waarschijnlijk ben je een snotaap met de attitude van een internethooligan.

fatsoen, dat is voor jou een nog lange weg als je dat ooit al zal bereiken...

youssef_007
18-02-05, 16:15
Geplaatst door Ali L
je zou ook eens kunnen proberen normaal en fatsoenlijk te discussieren. hoe zou jij reageren als ik jouw vader seniel zou noemen en hem anti schizofrenie medicijnen zou toewensen? waarschijnlijk ben je een snotaap met de attitude van een internethooligan.

fatsoen, dat is voor jou een nog lange weg als je dat ooit al zal bereiken...

nee dat wat die ouwe gek uitkraamt dat is fatsoen, mischien heb je gelijk en had ik niet zo moeten reageren, maar jouw reactie daarentegen is minstens zo erg dus doe niet zo uit de hoogte...

Ali L
18-02-05, 16:20
Geplaatst door youssef_007
nee dat wat die ouwe gek uitkraamt dat is fatsoen, mischien heb je gelijk en had ik niet zo moeten reageren, maar jouw reactie daarentegen is minstens zo erg dus doe niet zo uit de hoogte...

deze ouwe gek, zoals jij hem noemt, heeft naar ik heb begrepen langjarig geprobeerd minkukels zoals jij nog wat historisch besef bij te brengen. alleen daarom zou je al wat meer respect voor hem moeten kunnen opbrengen. mijn reactie is bot, inderdaad, subtiliteit ontgaat je sowieso. niet ongebruikelijk voor lieden met de hersencapaciteit van een pistachenoot.

youssef_007
18-02-05, 16:52
Geplaatst door Ali L
deze ouwe gek, zoals jij hem noemt, heeft naar ik heb begrepen langjarig geprobeerd minkukels zoals jij nog wat historisch besef bij te brengen. alleen daarom zou je al wat meer respect voor hem moeten kunnen opbrengen. mijn reactie is bot, inderdaad, subtiliteit ontgaat je sowieso. niet ongebruikelijk voor lieden met de hersencapaciteit van een pistachenoot.

een arabische gezegde luidt: faakidu shaie laa joe3tieh

die het niet heeft kan het niet geven. Wat jij historisch besef noemt noem ik klinkklare onzin. En respect verdien je niet door op iemand zijn tenen te trappen.
ik zal maar zwijgen over de rest van dat hapklare stront dat je hier uitkraamt.

Falankinsi
18-02-05, 16:55
Geplaatst door Ali L
je zou ook eens kunnen proberen normaal en fatsoenlijk te discussieren. hoe zou jij reageren als ik jouw vader seniel zou noemen en hem anti schizofrenie medicijnen zou toewensen? waarschijnlijk ben je een snotaap met de attitude van een internethooligan.

fatsoen, dat is voor jou een nog lange weg als je dat ooit al zal bereiken... Geplaatst door Falankinsi.
het is mij een eer dat er gelukkig nog beschaafde personen onder ons zijn en die weten zonder scheldwoorden of minderwaardigheden iemand
onder welke leeftijd dan ook de onbeschaafden te wijzen op hun zwakheden wanneer zij trachten zo hun gelijk trachten te h alen.
Mijn oprecht dank gaat naar jou uit dat je deze abnormale uitspraak van
de persoon, wiens naam ik de moeite niet waard vind te nomen,
op zijn vinger tikt.
Mijn beste groeten,
Falankinsi. (Joh.)

youssef_007
18-02-05, 16:59
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi.
het is mij een eer dat er gelukkig nog beschaafde personen onder ons zijn en die weten zonder scheldwoorden of minderwaardigheden iemand
onder welke leeftijd dan ook de onbeschaafden te wijzen op hun zwakheden wanneer zij trachten zo hun gelijk trachten te h alen.
Mijn oprecht dank gaat naar jou uit dat je deze abnormale uitspraak van
de persoon, wiens naam ik de moeite niet waard vind te nomen,
op zijn vinger tikt.
Mijn beste groeten,
Falankinsi. (Joh.)

eerst erop los schelden en zo een beetje het hele arabische volk beledigen en daarna jezelf uitroepen tot beschaafd persoon,
knap hoor
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik hier met zionisten te maken heb

Ali L
18-02-05, 17:02
Geplaatst door youssef_007
eerst erop los schelden en zo een beetje het hele arabische volk beledigen en daarna jezelf uitroepen tot beschaafd persoon,
knap hoor
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik hier met zionisten te maken heb

shalom

Al Sawt
18-02-05, 17:03
Geplaatst door Alfred J. Kwak
wat doe jij dan hier als niet nederlander???
hou nou toch op met die bizarre oorlogstheorien die je erop na houdtWat is er bizar aan? Mijn theorie is geheel op rationaliteit gestoeld!


. Israel is militair gezien 2 klassen sterker dan al die arabische staten in de directe omgeving. Niet echt. Hoewel Israel een militaire gewicht heeft over Egypte, is laatsgenoemde toch gewaagd aan Israel. Voorts zijn de wapens van jaren 60 en 70 anders dan de huidige wapens. We kunnen Israel geen nederlaag toebrengen, maar wel een zware klap. De tijden van een 3 daagse oorlogsvoering zijn voorbij en Israelische bevolkingscentra`s zijn binnen bereik van vijandelijke wapens.

Daarom zal Israel gedwongen worden om haar militaire overwicht te spreiden over een groot oppervlakte en niet alleen op Sinai of Golan.


daarbij zijn de militairen een stuk fanatieker want met de laatste holocaust in het hoofd zijn ze zeer bereid te sterven voor hun eigen zandbakje..... Fanatisme is gedoemd om onder te gaan!
Nergens heeft fanatisme geprevaleerd boven een rationele vijand.


De legers van Iran en Irak zijn bepaald gedecimeerd de afgelopen jaren; het enige dat hen nog rest is het gebruik van massavernietigingswapens en die leiden tot retalliation met A-bommen.
Geen arabier bij zijn volle verstand die dit wenst Israel zal dat ook niet wensen. Want een nucleaire aanval van Israel, zal als een boemerang van Fall Out naar Israel terugkeren.


met andere woorden er is een status quo waarbij hooguit de syrische dwazen nog een gevaar vormen...die worden wel geneutraliseerd op korte termijn. Syrie is juist een land die in tang zit. Als een land is die een gevaar vormt voor status quo dan is het kankergezwel Israel. Maar vroeg of laat gaat die land aan haar eigen einde beginnen.

Ali L
18-02-05, 17:21
Geplaatst door Al Sawt
Wat is er bizar aan? Mijn theorie is geheel op rationaliteit gestoeld!

aangezien Alfred is geband zal ik het voor hem overnemen. Oorlog voeren is bizar. Hoe kun je bij je volle verstand iemand die onder andere omstandigheden je vriend zou kunnen zijn om zeep helpen? Echter blijft israel technologisch en strategisch veel sterker dan de directe buren. Iedere aanval met AB of C wapens wordt gewroken op een onplezante manier. Dat denken te kunnen winnen is bizar omdat uit een dergelijke strijd geen winnaar komt.


Geplaatst door Al Sawt Niet echt. Hoewel Israel een militaire gewicht heeft over Egypte, is laatsgenoemde toch gewaagd aan Israel. Voorts zijn de wapens van jaren 60 en 70 anders dan de huidige wapens. We kunnen Israel geen nederlaag toebrengen, maar wel een zware klap. De tijden van een 3 daagse oorlogsvoering zijn voorbij en Israelische bevolkingscentra`s zijn binnen bereik van vijandelijke wapens.[/B]

oorlogen kunnen nu binnen 24 uur zijn beeindigd. En waarom plraat je over 'We'? joden zijn evenzeer semieten als palestijnen, het zijn etnisch gezien halfbroers. palestijnen zijn ook bij de arabieren een 'minder' volk, dus vanwaar 'we'?


Geplaatst door Al Sawt Daarom zal Israel gedwongen worden om haar militaire overwicht te spreiden over een groot oppervlakte en niet alleen op Sinai of Golan. [/B]

met de huidige technologie is dat totaal geen probleem.


Geplaatst door Al Sawt Fanatisme is gedoemd om onder te gaan!
Nergens heeft fanatisme geprevaleerd boven een rationele vijand.[/B]

hoe wil jij dan de drive van de arabieren ten opzichte van israel verklaren? haat? is dat werkelijk iets anders dan fanatisme?


Geplaatst door Al Sawt Israel zal dat ook niet wensen. Want een nucleaire aanval van Israel, zal als een boemerang van Fall Out naar Israel terugkeren.[/B]

idd, dus alleen daarom al zal de status quo blijven zoals die is.


Geplaatst door Al Sawt Syrie is juist een land die in tang zit. Als een land is die een gevaar vormt voor status quo dan is het kankergezwel Israel. Maar vroeg of laat gaat die land aan haar eigen einde beginnen. [/B]

waarom nou weer kankergezwel? ik ben geen jood en geen fan. ik denk alleen dat de joden oorspronkelijk uit israel/palestina komen en dat ze daar feitelijk thuishoren. de palestijnen hebben het economisch door de terugkeer van de joden aanzienlijk beter gekregen. nu moet dat nog is cultureel menselijk opzicht gebeuren. syrie is echter ten dode opgeschreven. het huidige regime kan haar eigen bevolking niet eens tevreden houden zonder geweld, laat staan een vuist naar buiten vormen. daarbij is ook de usa tegen syrie...who stops them?

Namens A.J. Kwak.

greatmind
18-02-05, 17:41
Israel is een voorbeeld voor de hele regio met zijn democratie en zijn pogingen vrede te sluiten. Helaas kun je nooit afspraken maken met Palestijnen van het slag Hamas of andere Jihad-aanhangers.

Al Sawt
18-02-05, 20:16
Geplaatst door Ali L
aangezien Alfred is geband zal ik het voor hem overnemen.
Graag!


Oorlog voeren is bizar. Hoe kun je bij je volle verstand iemand die onder andere omstandigheden je vriend zou kunnen zijn
Een land die met geweld op ons grond gecreeert is, kan ik met beste wil van de wereld nooit als een vriend zien.


om zeep helpen? Echter blijft israel technologisch en strategisch veel sterker dan de directe buren. Iedere aanval met AB of C wapens wordt gewroken op een onplezante manier. Dat denken te kunnen winnen is bizar omdat uit een dergelijke strijd geen winnaar komt.
Israel is tactisch sterk en niet strategisch!
Want als je strategisch sterk bent, dan moet je instaat zijn om je de dreiging die uit je vijand gaat te elimeneren. Daar is Israel in gebrekke geblijven!



oorlogen kunnen nu binnen 24 uur zijn beeindigd. En waarom plraat je over 'We'? joden zijn evenzeer semieten als palestijnen, het zijn etnisch gezien halfbroers. palestijnen zijn ook bij de arabieren een 'minder' volk, dus vanwaar 'we'?
Joden zijn op papier semietisch!
Kom mij niet vertellen dat een Russische jood een semiet is.
Belachelijk voor woorden. Ik neem aan dat jij zelf niet in die onzin gelooft?

Voorts wil ik graag onderbouwing zien van joyw bewering dat Palestijnen minder volk zijn.



met de huidigetechnologie is dat totaal geen probleem. Voordat ik er keihard op in ga. Vraag ik eerst of je dat eventjes goed kan onderbouwen?




hoe wil jij dan de drive van de arabieren ten opzichte van israel verklaren? haat? is dat werkelijk iets anders dan fanatisme?
Fanatisme is haat gestopt in een ideologische jasje! Jasje van fascisme in dit geval. Wij streven naar ontmanteling van Israel en liefst zonder bloedvergieten. Hoewel dat laatste een ijdele gedachte is.



idd, dus alleen daarom al zal de status quo blijven zoals die is. Of als de Arabieren hun militaire zaakjes in orde hebben en eindelijk orde op zaken kunnen stellen.




waarom nou weer kankergezwel?Een staat die op demografisch en historisch afbreuk vormt met rest van haar buurlanden, is niets anders dan een creatie.

Voorts is Israel gevestigd of liever gezegd gecreeert op Palestina en dat was eeuwenlang de brug tussen Noord Afrika en MO. Arabische wereld bestaat uit die 2 delen en die Israel vormt daar een afbreuk van. Vandaar de kwalificatie:Kankergezwel.




ik ben geen jood en geen fan.Moet ik je feliciteren of condeleren?


ik denk alleen dat de joden oorspronkelijk uit israel/palestina komen Ik denk dat de mens oorspronkelijk uit Afrika komt en zullen we dan op basis van die twijfelachtige gegeven Afrika gaan claimen?


en dat ze daar feitelijk thuishoren. Dus een Russische Jood, pardon een Toendra Semiet hoort na 2000 jr. thuis in Palestina???????

Man het lijkt Mein Kampf wel! Nergens zo`n absurde en belachelijke bewering gelezen.



de palestijnen hebben het economisch door de terugkeer van de joden aanzienlijk beter gekregen.Onder de Nazi bezetting floreert ook de handel in bezette gebieden.


nu moet dat nog is cultureel menselijk opzicht gebeuren. syrie is echter ten dode opgeschreven. het huidige regime kan haar eigen bevolking niet eens tevreden houden zonder geweld, laat staan een vuist naar buiten vormen. daarbij is ook de usa tegen syrie...who stops them? Zolang Israel deelt in de klappen die gaan vallen, ben ik een gelukkig man.

Want voorbestaan van Israel moet getekend zijn in oorlog en niet in Vrede. Al was het maar om die mythe van een veilige Joodse thuishaven door te prikken.


Namens A.J. Kwak. Aka Ali L.

sjo
18-02-05, 22:25
Geplaatst door Al Sawt


We moeten niet vergeten dat een simpele wapen als Scudraket mits het effectief gebruikt wordt, alle belangrijke Israelische militaire doelen kan bereiken en treffen.

Voorts heeft Israel alles behalve een strategische diepte.
Militaire terugtrekking van Israel staat gelijk aan totale instorting van haar militaire terugtrekking.

En Israel heeft niet alleen op geografisch gebied een nadeel, maar ook op demografische gebied.

Israel heeft een bevolking van 5miljoen inwoners en dat is niet genoeg om een omvangrijke oorlog van een maand te ondersteunen.

Mijn devies: Een slijtage slag zal Israel niet kunnen overleven!

Je kunt je erectie beter met koud water bestrijden......

Falankinsi
18-02-05, 22:50
Geplaatst door sjo
Je kunt je erectie beter met koud water bestrijden......

Geplaatst door Falankinsi.
Sorry mr. al sawt ik kan je mening niet delen. Een kat in het nauw doet rare sprongen. Zodra Israel ziet dat ze in het nauw worden gedreven
dan zullen zij subiet het atoomwapen gaan gebruiken en ik kan je verzekeren ze hebben er nogal wat. Bovendien zal Amerika niet toelaten dat Israel vernietigd wordt.
Want het groot kapitaal is in handen van de joden.
Bovendien gaat de ontwikkeling van dat soor moordwapens door.
God behoedde ons voor zo"n verschrikkelijke oorlog.
De Japanse steden Nagasaki en Hirhoshima die de eerste bommen kregen te verduren staat nog scherp in mijn geheugen.
De vliegenier die de opdracht kreeg ze af te werpen is gestoven en
men veronderstelt dat hij hiervan gek is geworden.
Ook in Nederland ligt nog genoeg van dat goedje met groot geheim omgeven.

Ali L
19-02-05, 09:52
Geplaatst door Al Sawt
Graag!

my pleasure


Geplaatst door Al Sawt Een land die met geweld op ons grond gecreeert is, kan ik met beste wil van de wereld nooit als een vriend zien.[/B] joden hebben altijd al gewoond in het voormalige palestina en zijn daar ook vaak vervolgd en weggejaagd. hun oorspronkelijk land van herkomst is overigens wel palestina, dat maakt het ras 'jood' semitisch.


Geplaatst door Al Sawt Israel is tactisch sterk en niet strategisch!
Want als je strategisch sterk bent, dan moet je instaat zijn om je de dreiging die uit je vijand gaat te elimeneren. Daar is Israel in gebrekke geblijven![/B]

Strategisch is israel ook bijzonder sterk. Ik kan me nog een oorlog herinneren in 1967 toen binnen enkele dagen zowel de egyptische als de syrische luchtmacht en pantserbrigades volledig waren uitgeschakeld, hetgeen zeker als een meesterlijke strategische zet kon worden beschouwd.


Geplaatst door Al Sawt Joden zijn op papier semietisch!
Kom mij niet vertellen dat een Russische jood een semiet is.
Belachelijk voor woorden. Ik neem aan dat jij zelf niet in die onzin gelooft?[/B]

spijt me maar dit is gelul. een nederlandse neger is geen neger meer? een nederlandse marokkaan is geen marokkaan meer? als je dit beweert hebben wij in nederland slechts buitenlanders en nederlanders, geen lieden die recht hebben op een ander cultureel gedrag vanwege herkomst...ben benieuwd of je deze optie ziet zitten...


Geplaatst door Al Sawt Voorts wil ik graag onderbouwing zien van joyw bewering dat Palestijnen minder volk zijn.[/B]

Palestijnen worden in de gehele arabische regio en zeker in saoudie arabie en irak gezien als minderwaardig volk die net eender als de filipijnen en dergelijke als een soort van veredelde slaafjes de kutklusjes mogen opknappen....de palestijnen worden in de regio gediscrimeerd van hier tot tokyo.


Geplaatst door Al Sawt Voordat ik er keihard op in ga. Vraag ik eerst of je dat eventjes goed kan onderbouwen?[/B]

Straaljagers zijn veel sneller en veelzijdiger, raketten veel nauwkeuriger, je hoeft een land niet meer te bezetten om het onbewoonbaar te maken...vraag maar aan 'vrind' saddam.



Geplaatst door Al Sawt Fanatisme is haat gestopt in een ideologische jasje! Jasje van fascisme in dit geval. Wij streven naar ontmanteling van Israel en liefst zonder bloedvergieten. Hoewel dat laatste een ijdele gedachte is.[/B]

spijt me voor je maar dat gaat niet lukken, dat probeerden de turken al jaren met de koerden die aanzienlijk minder sterk zijn en dat is ook niet gelukt dus ik zou maar een zinvoller bezigheid zoeken met meer kans op succes, een opleiding misschien?


Geplaatst door Al Sawt Of als de Arabieren hun militaire zaakjes in orde hebben en eindelijk orde op zaken kunnen stellen.[/B]

de arabieren hebben geen belang bij die geirrigeerde zandbak die israel heet en ze hebben evenmin belang bij een zelfstandige palestijnse staat, veels te lastig, zie koerdische probleem.


Geplaatst door Al Sawt Een staat die op demografisch en historisch afbreuk vormt met rest van haar buurlanden, is niets anders dan een creatie.

Voorts is Israel gevestigd of liever gezegd gecreeert op Palestina en dat was eeuwenlang de brug tussen Noord Afrika en MO. Arabische wereld bestaat uit die 2 delen en die Israel vormt daar een afbreuk van. Vandaar de kwalificatie:Kankergezwel. [/B]

Tsja...zoals ik hiervoor al meldde komen de joden uit palestina (zie ook wat er in de Koran wordt geschreven over de profeet Jezus). Demografisch of beter etnisch is israel niet afwijkend van haar buren.
Creatie? Ach de joden zijn geslaagd daar waar de palestijnen faalden en ook de koerden nog steeds niet succesvol zijn. Zij hebben nu een eigen staat alwaar ze in relatieve vrijheid kunnen leven en vanwege hun ervaringen met duitsers, russen en egyptenaren zijn ze natuurlijk wat hysterisch ten opzichte van niet joden...dat slijt nog wel hoop ik.


Geplaatst door Al Sawt Moet ik je feliciteren of condeleren?[/B]

geen van beide. als ik jood zou zijn zou ik er niet mee zitten maar van het staatkundige israel ben ik vanwege het beleid aldaar geen fan.


Geplaatst door Al Sawt Ik denk dat de mens oorspronkelijk uit Afrika komt en zullen we dan op basis van die twijfelachtige gegeven Afrika gaan claimen?[/B]

Er zijn in nederand voldoende marokkanen die menen dat ze een claim op nederland hebben...da's even krankzinnig. Feit is wel dat de joden historisch gezien uit palestina komen en daar ook altijd hebben gewoond. De door de diaspora verspreidde joden hebben hun toevlucht gezocht in een staat die ook van 'hen' was (ook al zijn vele autochtone israeli's niet zo blij met die russische joden of de joden uit afrika).


Geplaatst door Al Sawt Dus een Russische Jood, pardon een Toendra Semiet hoort na 2000 jr. thuis in Palestina???????[/B]

zie hiervoor.


Geplaatst door Al Sawt Man het lijkt Mein Kampf wel! Nergens zo`n absurde en belachelijke bewering gelezen.
Onder de Nazi bezetting floreert ook de handel in bezette gebieden.
Zolang Israel deelt in de klappen die gaan vallen, ben ik een gelukkig man.[/B]

heb jij wel eens een koppie thee gedronken met een jood in amsterdam of zo? zijn hele normale mensen net eender als jij...dit soort uitspraken is uitsluitend polariserend maar overigens zonder inhoud.


Geplaatst door Al Sawt Want voorbestaan van Israel moet getekend zijn in oorlog en niet in Vrede. Al was het maar om die mythe van een veilige Joodse thuishaven door te prikken. [/B]

als ik jou was zou ik maar rap gaan solliciteren bij de legers van de opper maf osama...


Geplaatst door Al Sawt Aka Ali L. [/B]

jij mag nooit meer raden.

Ali L
19-02-05, 09:55
Geplaatst door magden_david
U bent 74 jaar oud? Lid geweest van de NSB toevallig? Die dachten er namelijk ook zo over.

waar slaat dit op? denk na dombo!
weleens gehoord van de familie Rothschild? de familie Van Cleef? and so on...dat zijn allemaal hele rijke families en toevallig joods. Daardoor hebben de israelis veel macht in de amerikaanse regering want verkiezingen worden betaald door geld en dat wordt verstrekt door donaties van....beurshandelaren, diamantairs, en noem maar.

denk ik het vervolg even na voordat je iemand voor nazi uitmaakt. als de nick van deze meneer ook zijn naam is moet je niet raar opkijken als je zijn familienaam op holocaust monumenten tegenkomt....

Falankinsi
19-02-05, 11:58
Geplaatst door magden_david
U bent 74 jaar oud? Lid geweest van de NSB toevallig? Die dachten er namelijk ook zo over.
Op zulke domme opmerkingen, die kant nog wal raken is mijn antwoord
Groot stuk onbenul.
Mijn leeftijd was 13 jaar en heb met zeer veel samen met vader en moeder en nog drie kinderen ternauwenood de honger dood overleefd.
Voor je schandelijke opmerking, die eigenlijk een waanzinnige zou zeggen heb ik in feit nog medelijden met jou.
Want rekenen is jouw sterke punt niet als ja kunt rekenen ben ik van 1931. Dus je bent getikt man. Zonde van het schoolgeld en nog groter zonde dat je hier nog de naam David voert. Dat je door Hem de zwaarste straf mag ontvangen. Dus bereid je maar voor.
Voorlopig leven jullie hier in het Walhalla maar je bent het niet waard.
Respect is je ook nooit bijgebracht. Vandaar dat de haat door jullie wordt aangewakkerd met smerige niet op goede grond verkregen bewijzen maar uit je stinkende mond komt. Ga je mond is grondig spoelen, stuk onbenul met weinig kennis van zaken.

Al Sawt
19-02-05, 16:02
Geplaatst door sjo
Je kunt je erectie beter met koud water bestrijden...... Dit beschouw ik als een compliment!


Sjo,

Ik moest er echt om lachen!

Al Sawt
19-02-05, 16:04
Geplaatst door Falankinsi
Op zulke domme opmerkingen, die kant nog wal raken is mijn antwoord
Groot stuk onbenul.
Mijn leeftijd was 13 jaar en heb met zeer veel samen met vader en moeder en nog drie kinderen ternauwenood de honger dood overleefd.
Voor je schandelijke opmerking, die eigenlijk een waanzinnige zou zeggen heb ik in feit nog medelijden met jou.
Want rekenen is jouw sterke punt niet als ja kunt rekenen ben ik van 1931. Dus je bent getikt man. Zonde van het schoolgeld en nog groter zonde dat je hier nog de naam David voert. Dat je door Hem de zwaarste straf mag ontvangen. Dus bereid je maar voor.
Voorlopig leven jullie hier in het Walhalla maar je bent het niet waard.
Respect is je ook nooit bijgebracht. Vandaar dat de haat door jullie wordt aangewakkerd met smerige niet op goede grond verkregen bewijzen maar uit je stinkende mond komt. Ga je mond is grondig spoelen, stuk onbenul met weinig kennis van zaken. Neem David niets kwalijk,

Hij probeert gewoon de antisemitische kaart te bespelen en Israel gelijkschakelen met onrecht uit WO2.

Falankinsi
19-02-05, 19:05
Geplaatst door Al Sawt
Neem David niets kwalijk,

Hij probeert gewoon de antisemitische kaart te bespelen en Israel gelijkschakelen met onrecht uit WO2.
Geplaatst door Falankinsi.
Ja, Al Sawt.
Mijn woede was zeer groot toen zo iets zonder enig bewijs zo maar wordt geopperd. Vooral dat wij in de jaren 1940 1945 het buitengewoon moeilijk hebben gehad. We werende gedwongen ik was juist 11 jaar
door de duitsers te evacueren. Scheveningen werd omgetoverd tot een vesting, talloze bunkers verrezen aan de kust met kanonnen.
Voor de Duitse inval met veel materieel, daar waren de Hollanders niet op voorbereid. Men wilde neutraal blijven. Nou mooi niet.
Toen op 10 mei 1940 de Duitsers toesloegen was ik aan de boulevard van Scheveningen. Ik zag de Duitse Stuka"s (geveschtsvliegtuigen)
van de richting Wassenaar aankomen en ze openden onmiddellijk
vuur met hun mitrailleurs op een post bemand met 4 Ned.Soldaten.
Ternauwernood kon ik een portiek invluchten terwijl de kogels ketsten tegen de muren. Wist ik veel. Na 5 dagen trokken de Duitsers triomfantelijk naar binnen zingend het Horst Wessellied. Terstond begon
dus de Duitser het leggen van mijnen velden. Toen we in Den Haag gingen wonen luisterden we met grote geheimzinnigheid naar Radio Oranje. Wee als je gepakt werd. Toen in 44-45 een zeer strenge winter
van -18 graden geen eten meer, maar dan ook niks meer. Op een fiets
zonder banden kilometers rijden om wat aardappels te bemachtigen.
Lukte dat niet dan tulpenbollen, suikerbieten, aardappelschillen.
Intussen hadden de Duitsers de V=1 en de V-2 uitgevonden.
De raketspecialis Werner von Braun had dat verschrikkelijke wapen uitgevonden. De krengen werden vanaf grote wagens vanuit de bossen van Scheveningen en het Haagse Bos afgeschoten richting Londen.
Er kwam soms een van die krengen terug en die kregen wij op ons koop
De Engelsen, verkeerd ingelicht begonnen bombardementen uit te voeren op het Bezuidenhout een wij van Den Haag tegen Wassenaar aan. Dit was een grote vergissing van de inlichtingendienst.
Duizenden burgers vonden de dood.
Intussen hadden we al lang geen eletriciteit en ook geen gas. Mijn vader werkte bij de Gemeentelijke energiebedrijf. Hij nam dan stiekum wat kolen mee om de kachel brandend te houden.
In de woonkamer hadden we een jampotje met olie, waarop een drijvertje. Dat was ons enige licht. De ramen moesten van de Duitsers
verduisterd zijn. Zo niet dan stonden ze aan de deur en riepen.
"Lichten aus." Mijn vader wist te ontsnappen aan de razzia"s zodat hij
niet in Duitsland tewerk werd gesteld voor de Duitse oorlogsindustrie.
De Duitsers zetten straat voor straat af en doorzochten minitueus elk huis om mannen van 16 - 40 jaar op te pakken. Voor de voedseldroppings in West Nederland hadden de geallieerden toestemming van de Duitsers. Was dat niet gebeurd dan waren honderdduizenden mensen van honger omgekomen. Begrijp je misschien dat wij toen in grote angst met een gezin van vier kinderen
niet kan verdragen dat onbenullige kwajongens zo maar zonder enige grond iets uitbraken. Ik kan helaas, hoe het mij ook spijt zeggen
dat deze lui, zoals Hitler met zijn trawanten destijds de goorste propaganda maakten, het niet waard zijn in een land te leven waar veel
opofferingen zijn gedaan om het wat leefbaar te maken.
En ik gun ieder zijn waardigheid, gezonheid en een voorspoedig vooruitzicht.
Nou dit was slechts maar een klein tipje. Ik hoop niet dat ik teveel
heb gezegd.
In vertrouwen voor je begrip mijn groet.

Falankinsi
19-02-05, 20:58
Geplaatst door splijtstof
Je kan zeggen wat je wilt Falankisi!
Maar jullie hoefden de ledematen van de baby's niet bij een rapen
zo als de arme Palestijnse Moslims en Christenen in bezet Palestina,
na dat de IDF fanatiekelingen met hun zware kaliber wapens huis hebben gehouden tegen een demonstratie van kinderen.

en dat is het verschil tussen de Mensheid die eens in de fout gaat
door een land te bezetten wegens imperialistische drang,
en de Theocratsiche moordenaars krapuul in de knesset die de Goyim
aan het uitmoorden zijn omdat het in de Talmud staat.

Geplaatst door Falankinsi.
Natuurlijk veroordeel ik dit misdadig gedrag net zo als de verdelgende
drang van naties die de niets ontziende slachtoffers meeslepen in hun vernietigende dadendrang. Maar deze aangelegenheid kan niet gelijkgetrokken worden wat het Derde Rijk (Duitsland ) als plan had
de wereld naar hun hand te zetten.
Je moet de zaken wel in hun context zien.
Zowel de oorlog Noord_ en ZuidKorea in de vijftiger jaren, waar een aantal van mijn familie meestreden tegen de Noord Koreanen en zowel de politionele acties ten tijde van 1948 waar ook verscheidene van mijn neven aan hebben meegedaan. Mijn twee ooms gesneuveld in die strijd
en mijn ooms getorpedeerd door Duitse onderzeeers zijn geheel andere zaken.
In heel onze familie hebben zich heel grote drama"s afgespeeld die hemelschreiend zijn. Dus op die gronden hoeft men mij niet aan te komen alsof ik nu 74 jaar heb meegemaakt. Tenslotte dit.
Alle oorlogen en ook terroristische daden zijn duivels en nimmer goed te praten. Maar dictators die hun volk naar de afgrond ten eigen gunste
verdienen geen plaats op deze aarde. De lijst die ik zou opnooemen zou de site totaal vullen dus ik laat het hierbij
Dit is mijn ervaring en ook mijn mening. Geen der mensen die na 1945 zijn geboren hebben geen voorstelling wat hier in dit landje heeft plaatsgevonden.

Falankinsi
20-02-05, 10:58
Geplaatst door splijtstof
Dus de Goyim die door de geschiedenis heen voor 1945 slaag kregen
kunnen volgens u rotten?

Mvrg! Beantwoord door Falankinsi.
Het spijt mij ten zeerste als je mij tracht zaken toe te dichten die ik in mijn hele verhaal niet hebt genoemd. Zo gaat het zo vaak in de media
die hun berichten doorspekken met hun taaltje en de werkelijkheid
heel sterk de hoogte induwen om maar meer de lezer trachten te overtuigen van hun gelijk.
Ik lees en probeer tussen de regels door te lezen om daaruit de conclusies te trekken.
In deze wereld gaan de belangen van de grootheden voorop en daar spelen grote multinationals een belangrijke rol.
De wapenfabrikanten hebben belang bij strijd en ondersteunen juist
de supergrootheden.
Welk goeddenkend mens wil nu oorlog?? Ik neem aan in ieder geval
niet het gewone volkje want die worden de voorste linies ingestuurd.
Ik heb geen enkele stem die enige invloed inbrengt.
Altijd zal de wereld verscheurd blijven door oorlogen en pestilentie.
Met vr.gr.

Al Sawt
23-02-05, 01:34
Geplaatst door Ali L
my pleasure

joden hebben altijd al gewoond in het voormalige palestina en zijn daar ook vaak vervolgd en weggejaagd. hun oorspronkelijk land van herkomst is overigens wel palestina, dat maakt het ras 'jood' semitisch.
Hun oorspronkelijke land???? Hoe ben je dat zekr? Heb je andere bronnen dan religieuse geschriften die het staven?

Nee! Want die fabel is nooit door bewijzen gestaafd. En nog iets; kan je na 2000 jr ontheemding, nog spreken van oorspronkelijke land???????? ?




Strategisch is israel ook bijzonder sterk. Ik kan me nog een oorlog herinneren in 1967 toen binnen enkele dagen zowel de egyptische als de syrische luchtmacht en pantserbrigades volledig waren uitgeschakeld, hetgeen zeker als een meesterlijke strategische zet kon worden beschouwd. Yep.

Echt strategisch, zeg! Want die landen hadden niet eens 6 jaar nodig, om zich zelf te herpakken en Israel op de rand van afgerond duwen.

Israel had na 67 nauwelijks de dreiging van de Arabische landen kunnen indammen.




spijt me maar dit is gelul. een nederlandse neger is geen neger meer? een nederlandse marokkaan is geen marokkaan meer? als je dit beweert hebben wij in nederland slechts buitenlanders en nederlanders, geen lieden die recht hebben op een ander cultureel gedrag vanwege herkomst...ben benieuwd of je deze optie ziet zitten...Heel vreemd. Jij trekt de vergelijking tussen Nederlander van Marokkaans afkomst en een Russische Jood.

Een Russische Jood kan na 2000 jr, nauwelijks een semiet zijn. Een moslim die in Nederland 2000 jr. heeft opzitten, kan je nauwelijks een Berber, Anatolier of Arabier noemen.




Palestijnen worden in de gehele arabische regio en zeker in saoudie arabie en irak gezien als minderwaardig volk die net eender als de filipijnen en dergelijke als een soort van veredelde slaafjes de kutklusjes mogen opknappen....de palestijnen worden in de regio gediscrimeerd van hier tot tokyo. Palestijnen worden wettelijk gediscrimineerd en niet door de Arabische bevolking. In de ogen van Arabische leiders zijn het vluchtelingen en om hun politieke status niet in geding te brengen, worden ze niet als volwaardige ingezetenen behandelt.

Voorts moeten we ook niet vergeten dat de Palestijnen in tal van Arabische landen goed worden behandelt.

En dan over een andere discriminatie. Hoe behandelen Israeliers hun nieuwbaken landgenoten die hun historisch recht op terugkeer hebben uitgeoefend?

Worden ze niet als vuil en profiteurs behandelt en hoe worden Russische, Ethiopische en Sefaridische Joden behandelt door hun Europese ´ras´genoten? Zeg het maar, Ali?


Straaljagers zijn veel sneller en veelzijdiger, raketten veel nauwkeuriger, je hoeft een land niet meer te bezetten om het onbewoonbaar te maken...vraag maar aan 'vrind' saddam. Israel heeft 500 straaljagers die niet alleen moeten worden ingezet in frontlinie, maar ook nog eens tegen uitschakelen van mobiele scudsplatforms.

Dan wringt een vergelijking met een gebeurtenis van 15 jaar terug, op. Amerika had in eerste Golfoorlog 1100 straaljagers en die moesten worden ingezet om Iraakse scudsplatforms op te sporen. En die 1100 konden nauwelijks scudsplatforms traceren en laatstaan als je 500 straaljagers bezit.

Voorts staan er meer dan 1000 scuds op Israel gericht en die zullen de Syrische tegenoffensief worden, om Israel keihard mee af te straffen.


Israel heeft inderdaad een militaire overwicht op haar buurlanden, maar koester geen illusies dat Israel een brandschone overwinning kan boeken of die militaire overwicht voor altijd kan behouden.

O ja, probeer mij geen les voor te lezen over de militaire verhoudingen in MO en over wapentuig. Met mijn kennis over wapens en de verhoudingen, zit het goed.


spijt me voor je maar dat gaat niet lukken, dat probeerden de turken al jaren met de koerden die aanzienlijk minder sterk zijn en dat is ook niet gelukt dus Als Israel net als Turks Koerdistan een uitgestrekte bergachtig gebied zou zijn en niet omringd is door vijanden, dan zou ik je gelijk geven.

Maar Israel is geen bergachtig gebied, het is niet uitgestrekt en het is omringd door vijanden. Al met al nadelige factoren voor Israel.



ik zou maar een zinvoller bezigheid zoeken met meer kans op succes, een opleiding misschien?Riekt naar vooroordeel. Je gaat er uiteraard van uit, dat ik geen opleidingsachtergrond bezit.

En je hebt gelijk! Want ik ben ongeschoold.


de arabieren hebben geen belang bij die geirrigeerde zandbak Onzin. Palestina was eeuwen al een graanschuur. Het vormdde samen met Syrie en Libanon, de groene halve maan van MO.
Landbouwprodukten uit die gebied vonden zelfs hun weg naar Marokko.

Je laat je gewoon gek maken door al die Kiboetverhalen. Joodse migranten die generaties in Europese ghetto´s leefden, blijken plotseling in Palestina over groene vingers te bezitten en daarmee de botanisten gingen uithangen.

Saar die nooit anders dan een bloempot heeft gevuld, blijkt blijkbaar een topboerin te zijn.

Moos die nooit anders dan een greppel heeft gegraven, is plotseling een meester in aanleggen van irrigatiekanalen.

En de Arabieren zijn zo dom dat ze nauwelijks kennis hebben van irrigatie. We praten wel over Arabieren die in Spanje gigantische irrigatiewerken hadden gebouwd en waar Spanje haar sinsasappels te danken had. We praten wel over de Arabieren die in Italie rijst hadden geplant en waarmee ze Rissoto te danken hadden.

Dan komt ene Ali L mij vertellen over hoe A agrarisch ingestelde Joodse kolonisten een dorre stuk woestijn hadden geirrigeerd. Leugens en leugens.

Ali,

Probeer niet al te vaak te snoepen van de propaganda pot van de Zionisten. Want die propaganda wordt per direct door mij, gelogengestraft.



die israel heet en ze hebben evenmin belang bij een zelfstandige palestijnse staat, veels te lastig, zie koerdische probleem.
Wat betreft de Arabische leiders? Daar heb je gelijk. Ik heb altijd gezegd dat wij eerst intern een schoonmaak moeten houden en dan pas afrekenen met onze vijanden.


Tsja...zoals ik hiervoor al meldde komen de joden uit palestina (zie ook wat er in de Koran wordt geschreven over de profeet Jezus). In de Koran staat nauwelijks wat over Diaspora.


Demografisch of beter etnisch is israel niet afwijkend van haar buren.Je hebt gelijk. Een Russische Jood en zijn zwarte Ethiopische rasgenoot verschilt nauwelijks van een kameledrijver in Oman.

Dat ik dat over de hoofd heb gezien.


Creatie? Ach de joden zijn geslaagd daar waar de palestijnen faalden en ook de koerden nog steeds niet succesvol zijn. Zij hebben nu een eigen staat alwaar ze in relatieve vrijheid kunnen leven en vanwege hun ervaringen met duitsers, russen en egyptenaren zijn ze natuurlijk wat hysterisch ten opzichte van niet joden...dat slijt nog wel hoop ik. Toe maar, zelf Oud Egyptenaren worden er nog bijgehaald.

De Joden zijn pas na 2000 jr. in geslaagd en dan nog steeds niet op een bevredigende manier. Ik denk dat de Palestijnen niet zolang hoeven te wachten.





Feit is wel dat de joden historisch gezien uit palestina komen en daar ook altijd hebben gewoond. De door de diaspora verspreidde joden hebben hun toevlucht gezocht in een staat die ook van 'hen' was (ook al zijn vele autochtone israeli's niet zo blij met die russische joden of de joden uit afrika). Yep. Zo zaten de kronkels van Hitler ook in elkaar. Nazisme en Zionisme verschillen op gebied van rassenleer nauwelijks wat van elkaar. Toch een verschil, Nazisme is verketterd en Zionisme nog niet.



heb jij wel eens een koppie thee gedronken met een jood in amsterdam of zo? zijn hele normale mensen net eender als jij...dit soort uitspraken is uitsluitend polariserend maar overigens zonder inhoud. Wat heeft bovenstaande met mijn onderstaande reactie te maken?

Man het lijkt Mein Kampf wel! Nergens zo`n absurde en belachelijke bewering gelezen.

Vriend,

Ik ken vele Joden en ik prijs mij gelukkig dat ik met velen een uitstekende band heb.

Mijn politieke gedachtegoed wordt niet door mensen om me heen beinvloedt of vergiftigd. Ik baseer mijn gedachtegoed puur op mijn kennis en vermogen van redenatie.


als ik jou was zou ik maar rap gaan solliciteren bij de legers van de opper maf osama... Je moet eens weten, hoe ik over Osama denk. In mijn ogen is hij niets anders dan een verrader en regelrechte vijand van de Arabische wereld.

Falankinsi
23-02-05, 06:09
Jullie gaan elkaar toch niet te lijf??? SVP.
Het moet toch een discussie blijven met een goed dialoog.
Waarom zou Israel Iran aanvallen?

contradictio
23-02-05, 11:38
Geplaatst door Al Sawt
Hun oorspronkelijke land???? Hoe ben je dat zekr? Heb je andere bronnen dan religieuse geschriften die het staven?

Nee! Want die fabel is nooit door bewijzen gestaafd. En nog iets; kan je na 2000 jr ontheemding, nog spreken van oorspronkelijke land???????? ?
duwen.

.............................

In de Koran staat nauwelijks wat over Diaspora.


O.A. HET VOLGENDE:

20:80. "O kinderen van Israël, Wij bevrijdden u van uw vijand en Wij gingen met u een verbond aan, aan de rechter zijde van de Berg (Sinaï) en zonden manna en kwartels op u neder."
81. "Eet van de goede dingen die Wij u hebben verschaft en overtreedt niet hier in, anders zal Mijn toorn op u nederdalen en degene op wie Mijn toorn nederdaalt gaat ten onder."

10: 90. En Wij brachten de kinderen Israëls over de zee ; Pharao en zijn scharen vervolgden hen op een onrechtvaardige en aanvallende wijze, totdat hij toen hij bijna verdronk, zeide: "Ik geloof dat er geen God is dan Hij, in Wie de kinderen Israëls geloven en ik behoor tot de Moslims."

Echter er staat ook het volgende:

5:62. En gij ziet velen hunner zich haasten om zonde te bedrijven en overtreding en van verboden dingen te gebruiken. Het is inderdaad slecht, wat zij doen.
63. Waarom weerhouden hun priesters en schriftgeleerden hen niet van zondige woorden en het eten van verboden dingen? Het is inderdaad slecht wat zij doen.
64. En de Joden zeggen: "De hand van Allah is gebonden." Hun handen zijn gebonden en zij zijn vervloekt voor hetgeen zij zeggen. Neen, Zijn handen zijn wijd open, Hij geeft, zoals Hij wil. En hetgeen u van uw Heer is nedergezonden zal velen hunner in opstandigheid en ongeloof doen toenemen. En Wij hebben vijandschap en haat onder hen gezaaid tot aan de Dag der Opstanding. Telkens wanneer zij het oorlogsvuur ontsteken, dooft Allah het en zij pogen wanorde te scheppen op aarde en Allah heeft de onruststokers niet lief .
65. Als de mensen van het Boek hadden geloofd en rechtvaardig gehandeld, zouden Wij gewis hun zonden hebben vergeven en hen in tuinen van zaligheid hebben toegelaten.
66. En als zij de Torah en het Evangelie en hetgeen hun van hun Heer is nedergezonden, in acht hadden genomen, zouden zij zeker van wat boven hen is en van hetgeen onder hun voeten is, hebben gegeten. Onder hen is een groep die matig is, maar de handelwijze van velen hunner is slecht.

In politieke discussies meng ik me verder niet (mocht je je afvragen waarom ik alleen dat ene punt uitlicht)

Salaam 'alaiokoem

observer
23-02-05, 15:18
Hun oorspronkelijke land???? Hoe ben je dat zekr? Heb je andere bronnen dan religieuse geschriften die het staven? voor iemand die leeft volgens een eeuwenoud boek en die elke poging dat boek als niet waar neer te zetten fel zal aanvallen lijkt me die verwijzing meer dan voldoende

je hebt toch ook geen andere bronnen dan de koran nodig


n de ogen van Arabische leiders zijn het vluchtelingen en om hun politieke status niet in geding te brengen, worden ze niet als volwaardige ingezetenen behandelt. hmm dus als wij marokanen discrimineren doen we dat om hun status als marokaan niet in het geding te brengen

trouwens hoe zou het de vluchtelingstatus van een palestijnse arts aantasten als hij in een syrisch of libanees ziekenhuis mag werken



Dan wringt een vergelijking met een gebeurtenis van 15 jaar terug, op. Amerika had in eerste Golfoorlog 1100 straaljagers en die moesten worden ingezet om Iraakse scudsplatforms op te sporen. En die 1100 konden nauwelijks scudsplatforms traceren en laatstaan als je 500 straaljagers bezit. kijk naar de kaart van syrie en die van irak

kijk vooral naar de oppervlakte
en naar het terrein

kleiner en je moet vaker op wegen blijven

ben wel benieuwd naar waar je de aantallen scuds vandaan haalt, heb je een bron het aantal lanceerinrichtingen is interesanter overigens je kunt wel 1000 raketten hebben maar ze moeten ook gelanceerd worden en raketten van a naar b transporteren terwijl de andere partij een absoluut luchtoverwicht heeft is niet leuk

Falankinsi
23-02-05, 17:06
Van Falankinsi.
Naar mijn mening zal Israel Iran nooit aanvallen en wel om die reden.
Zoals is gebleken in de eertse golfoorlog waarbij Koeweit werd bevrijd door de Amerikanen en Israel ook een paar scuds van Irak op zijn grondgebied kreeg hebben de Amerikanen Israel in toom gehouden geen aanval op Irak uit te voeren.
Ik neem nu aan dat de Amerikanen Israel op het hart hebben gedrukt,
ook wanneer Iran plannen heeft Israel te pakken te nemen, niet in actie te komen maar dat aan Amerika over te laten.
Amerika is er heilig van overtuigd dat Iran bezig is een atoombom te fabriceren. Dat is geen eenvoudige zaak. Ik denk dat Iran zich wel koest zal houden evenals Israel want Amerika zal met kracht Israel overtuigen dat bij een conflict de zaak verder zal gaan escaleren.
Bovendien Israel heeft ook atoomwapens dat staat zo vast als een huis.
Ik vermoed dat Nederland wellicht gegevens over het maken van zulk een wapen aan Israel hebben verstrekt.
De pakistaanse geleerde (Dr X) die een tijdje gewerkt heeft in het centrifuge project van Nedeland heeft gegevens gejat een doorgespeeld
naar zijn vaderland Pakistan, die nu ook zo een verschrikkelijk wapen heeft. En voorts heeft de Dr X. die gejatte gegevens ook aan Noord Korea verstrekt waar hij een zak geld voor heeft binnengehaald.
Zo zie ja maar weer Vaderlandsliefde an me hoela bakken geld daar draait het om.

Spoetnik
23-02-05, 18:27
Ik neem nu aan dat de Amerikanen Israel op het hart hebben gedrukt,
ook wanneer Iran plannen heeft Israel te pakken te nemen, niet in actie te komen maar dat aan Amerika over te laten


Jij hebt duidelijk het nieuws niet gevolgd. Zowel Bush als Cheney hebben alletwee en public gezegd dat het hun niet zou verbazen als Israel zelf in actie komt tegen Iran.

Amerika heeft vorig jaar zelfs nog een paar honderd bunkerbusters geleverd aan Israel om te helpen met een aanval.

Onlangs is een voormalige luchtmachtpiloot aangesteld als chief of staff van het Israelische leger om Ya'alon te vervangen (de eerste keer in Israels geschiedenis dat iemand uit de luchtmacht deze positie bekleed) en dit terwijl de belangrijkste operatie die Israel tegemoet gaat (mits ze Iran niet aanvallen) een grondoperatie, namelijk de terugtrekking uit de Gaza strook, zal zijn.

Falankinsi
23-02-05, 19:51
Inderdaad Mr Spoetnik wat jij te berde brengt heb ik niet gevolgd.
Maar ik trek mijn eigen conclusies. Ik vermoed dat dit een afleidingsmaniouvre is van de Amerikanen. Hoewel ik Israel hoger aanslaat qua gevechtskracht neemt het niet weg dat Israel zeer dicht bij Iran ligt en bij gevechtshadelingen vele vele slachtofferse zullen vallen.
Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog (vergeef me dat ik daarop terug kom) draaide de Duitse propagandamachine onder leiding van de ploert
Goebels, op leugenachtige en ook verdraaide verzinsels. In het begin heeft de Blitzkrieg toen zeer goed gewerkt met behulp van deze propagandamachine.
Vergeet nooit dat de echte waarheid pas achteraf bekend wordt gemaakt
en dat is niet in alle gevallen zo.
Wanneer de Palestijnen in goed overleg met Israel tot een redelijke staakt
het vuren kan komen zal Iran het wel uit zijn hoofd laten Israel aan te vallen.
Logisch is dat de mohammedaanse staat Iran de Palestijnen niet tegen zich willen krijgen.
We zullen zien hoe het na een half jaar is dus rond augustus 2005.
Groet Falankinsi

contradictio
23-02-05, 20:28
Geplaatst door Falankinsi
Inderdaad Mr Spoetnik wat jij te berde brengt heb ik niet gevolgd.
Maar ik trek mijn eigen conclusies. Ik vermoed dat dit een afleidingsmaniouvre is van de Amerikanen. Hoewel ik Israel hoger aanslaat qua gevechtskracht neemt het niet weg dat Israel zeer dicht bij Iran ligt en bij gevechtshadelingen vele vele slachtofferse zullen vallen.
Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog (vergeef me dat ik daarop terug kom) draaide de Duitse propagandamachine onder leiding van de ploert
Goebels, op leugenachtige en ook verdraaide verzinsels. In het begin heeft de Blitzkrieg toen zeer goed gewerkt met behulp van deze propagandamachine.
Vergeet nooit dat de echte waarheid pas achteraf bekend wordt gemaakt
en dat is niet in alle gevallen zo .
Wanneer de Palestijnen in goed overleg met Israel tot een redelijke staakt
het vuren kan komen zal Iran het wel uit zijn hoofd laten Israel aan te vallen.
Logisch is dat de mohammedaanse staat Iran de Palestijnen niet tegen zich willen krijgen.
We zullen zien hoe het na een half jaar is dus rond augustus 2005.
Groet Falankinsi


Ik wou net gaan reageren dat die welles niettes discussies zinloos zijn (daarom ben ik niet snel geneigd me in te mengen met "politieke" discusiies).. Jij verwoordt het prima zo...

Ik wil er nog aan toevoegen: "de waarheid en de toekomst weet alleen Allah swt" dus laten we niet teveel tijd verspillen om te proberen de toekomst te voorspellen.. Laten we die tijd benutten om voor onszelf vast te stellen WAAR WE STAAN en wat we te doen hebben in deze wereld .

Al Sawt
24-02-05, 01:20
Geplaatst door observer
voor iemand die leeft volgens een eeuwenoud boek en die elke poging dat boek als niet waar neer te zetten fel zal aanvallen lijkt me die verwijzing meer dan voldoende Observer,

Ik heikel noch de Talmoed of de Thora. Maar wel de geschiedkundige dwaling dat Joden van vandaag afstammen van Joden uit de Oudheid. Aangezien bovenstaande een zeer belangrijke rol speelt binnen de Joodse claim op Palestina, kunnen we vaststellen dat ze van religieuze claim getransformeerd zijn naar Politieke claim. En alle politieke claims zijn onderwerp van kritisch bejegenis.

O ja,

Nergens staat een plaats op aarde in de Koran beschrijven als door god beloofde grond aan moslims. Dus jouw vlieger gaat niet op.


je hebt toch ook geen andere bronnen dan de koran nodig En sinds wanneer heb ik Koran verzen gehanteerd als bron?
Kan je dat eventjes bekrachtigen?

En jij als ongelovige verdedigt een partij wiens docterine op religie is gestoeld. Cynisch!


hmm dus als wij marokanen discrimineren doen we dat om hun status als marokaan niet in het geding te brengen Observer,

Palestijnse vluchtelingen in Arabische landen zijn net als alle andere Arabische burgers overgeleverd aan de grillen van de leiders.

Echter: Status van de Palestijnen als vluchtelingen is puur bepaald voor de internationale vedragen. Want erkenning van Palestijnen als Syriers, Algerijnen of Marokkanen, ondergraaft op internationale vlak hun recht van terugkeer naar Palestina.


trouwens hoe zou het de vluchtelingstatus van een palestijnse arts aantasten als hij in een syrisch of libanees ziekenhuis mag werkenEen Palestijn in Syrie is vrij, om te functioneren.



kijk naar de kaart van syrie en die van irak

kijk vooral naar de oppervlakte
en naar het terrein

kleiner en je moet vaker op wegen blijven
Correct. Maar vergeet niet dat Irak al haar scuds van oostelijk gedeelte van het land had afgevuurd. Buiten de bereik van de Israelische luchtmacht.

Syrie heeft een semi-woestijn gebied. Elk voertuig met een 4X4 of 6X6 aandrijving kan op die bodem manouvreren. Iraakse mobiele platforms hadden nauwelijks gebruik gemaakt van de infrastructuur. Want anders waren ze makkelijk op te sporen voor de Amerikaanse luchtmacht.


ben wel benieuwd naar waar je de aantallen scuds vandaan haalt, heb je een bron www.fas.org.


het aantal lanceerinrichtingen is interesanter overigens je kunt wel 1000 raketten hebben maar ze moeten ook gelanceerd worden en raketten van a naar b transporteren terwijl de andere partij een absoluut luchtoverwicht heeft is niet leuk Syrie heeft groot aantal scuds uitgerust met clusterexplosieven, om Israelische luchtmachtbasisen uit te schakelen. Of dat zal lukken is maar een vraag. Maar het geeft echter wel aan dat alle Israelische basisen binnen bereik liggen van Syrische arsenaal. Aangezien Syrie bezig is met aanschaf van een verbeterde en zeer nauwkeurige Russische (ballistische) Iskander raket, zal voor Israel alleen maar inhouden om in een zeer vroege stadium te moeten afrekenen met Syrische dreiging.

En wat betreft die absolute luchtoverwicht, dat is betrekkelijk. Amerika had in eerste Golfoorlog een absolute luchtoverwicht en toch slaagden de Irakezen erin, om Scuds af te vuren op Israel en SA.

Falankinsi
24-02-05, 06:11
Beantwoord door Falankinsi.
Zoals je wel weet kunnen raketten verplaatst worden d.m.v. de rijdende
lanceerinrichtingen.
De Duitsers hadden op het einde de V=1 en later de verbeterde V2
die o.a. vanuit het Scheveningse bos en het Haagse bos werden gelanceerd. Ik heb toen met gevaar voor eigen leven deze raketten zien afvuren vanaf de zeer grote rijdende lanceerinrichtingen.
De geallieerden kregen er lucht van vanuit welke plaats ze werden afgevuurd. Hieruit volgde het bombardement op het Bezuidenhoutkwartier dat bij het Haagse Bos is gelegen.
Dit was een behoorlijke misrekening en had geen resultaat de lanceerinrichtingen te vernietigen wanr de Duitsers hadden deze inmiddels verplaatst.
De radar is nu zoverfijnd dat ze wel opgespoord kunnen worden behalve wanneer ze onder de grond zitten.

observer
24-02-05, 09:28
De pakistaanse geleerde (Dr X) die een tijdje gewerkt heeft in het centrifuge project van Nedeland heeft gegevens gejat een doorgespeeld Hij heet Khan hoor


Nergens staat een plaats op aarde in de Koran beschrijven als door god beloofde grond aan moslims. Dus jouw vlieger gaat niet op. staat er niet dat we allemaal moslims zijn ? :melig2:


Echter: Status van de Palestijnen als vluchtelingen is puur bepaald voor de internationale vedragen. Want erkenning van Palestijnen als Syriers, Algerijnen of Marokkanen, ondergraaft op internationale vlak hun recht van terugkeer naar Palestina. niemand zegt dat je ze een paspoort moet geven, maar ze in vieze kampen laten kreperen is overdreven dat is puur voor de plaatjes, en het is een feit dat in diverse landen palestijnen uitgesloten zijn van veel beroepen


Syrie heeft groot aantal scuds uitgerust met clusterexplosieven, om Israelische luchtmachtbasisen uit te schakelen. Of dat zal lukken is maar een vraag. Maar het geeft echter wel aan dat alle Israelische basisen binnen bereik liggen van Syrische arsenaal. Aangezien Syrie bezig is met aanschaf van een verbeterde en zeer nauwkeurige Russische (ballistische) Iskander raket, zal voor Israel alleen maar inhouden om in een zeer vroege stadium te moeten afrekenen met Syrische dreiging. klopt dus ze zullen achter assad en zijn legerleiding aangaan

hmmmm zou niet in de buurt van hem willen wonen

Falankinsi
24-02-05, 12:06
Beantwoord door Falankinsi.
Bedankt voor het geven van de juiste naam van (Mr.X) = Khan.

Als Syrie zo dwaas is om een aanval in te zetten tegen Israel dan vermoed ik ondanks hun raketten, dat zij flink op hun donder krijgen.
Gedachtig nog aan de Golan hoogte.
Verder zal Nederland dan wel weer op de proppen komen met hun Patriot raketten, die hebben destijds ook enkele scuds van Saddam naar beneden gehaald.