PDA

Bekijk Volledige Versie : Cat Steven geen terrorist!



IbnRushd
17-02-05, 10:06
Schadevergoeding voor Cat Stevens

De Britse kranten The Sunday Times en The Sun hebben beide een schadevergoeding betaald aan Yusuf Islam, de muzikant die vroeger als Cat Stevens door het leven ging, omdat ze artikelen hadden geplaatst waarin werd gesuggereerd dat hij banden onderhield met terroristen. De kranten willen niet onthullen hoeveel geld ze hem betaald hebben.

Bron: metro

Henoch
17-02-05, 10:10
Geplaatst door IbnRushd
Schadevergoeding voor Cat Stevens

De Britse kranten The Sunday Times en The Sun hebben beide een schadevergoeding betaald aan Yusuf Islam, de muzikant die vroeger als Cat Stevens door het leven ging, omdat ze artikelen hadden geplaatst waarin werd gesuggereerd dat hij banden onderhield met terroristen. De kranten willen niet onthullen hoeveel geld ze hem betaald hebben.

Bron: metro

wanneer hij weer gaat zingen, sleep ik hem wegens terreur voor het gerecht !

gelukkig mag zingen niet meer van zijn geloof, want muziek (gekke praatjes) is haram !

IbnRushd
17-02-05, 10:17
Geplaatst door Henoch
wanneer hij weer gaat zingen, sleep ik hem wegens terreur voor het gerecht !

gelukkig mag zingen niet meer van zijn geloof, want muziek (gekke praatjes) is haram !

Anasheed is niet haram :rolleyes: . Je zou wat meer moeten nuanceren en niet generaliseren... o onze grote Onwetende :D

Eke
17-02-05, 10:38
Geplaatst door IbnRushd
o onze grote Onwetende :D

:hihi: nog een onwetende : heeft ie nog recentelijk CD's gemaakt --welke ?

(ik ga niet voorbij aan het klimaat waarin we nu leven, daar schrijf ik elders op deze site nog wat over...las gisteren op een BBCsite dat ie was vrijgesproken.Gelukkig maar. Ik heb jaaaren niets van hem gehoord :watte?:, pardon : o v e r hem---- :D )

Bofko
17-02-05, 10:43
Geplaatst door Eke
:hihi: nog een onwetende : heeft ie nog recentelijk CD's gemaakt --welke ?


29 januari 2005
Cat Stevens schrijft tsunami song
Cat Stevens, de man van Morning Has Broken, inmiddels al jaren moslim en tegenwoordig aangesproken als Yusuf Islam, heeft een song voor de slachtoffers van de tsunami in Azië geschreben. Indian Ocean komt als single in februari in de winkels.

Op 31 januari is Yusuf ('Cat') de gastheer van een benefietconcert in Jakarta, Indonesië. Aan de song werkten mee: de Indiase muzikant AR Rahman, Magne Furuholmen van de Noorse band A-Ha en drummer Neil Primrose van de Britse band Travis. De 56-jarige Islam zal wel niet meer touren in de VS, waar hij op de terroristenlijst van de autoriteiten staat, vanwege verdachte donaties aan islamitische organisaties.

http://home.tiscali.nl/vanderklis/weblog/2005/01/cat-stevens-schrijft-tsunami-song.html (http://)

IbnRushd
17-02-05, 10:48
Geplaatst door Eke
:hihi: nog een onwetende : heeft ie nog recentelijk CD's gemaakt --welke ?



Ik had het namelijk over Anasheed. (het wordt gezongen zonder muziekinstrumenten) Ik ken Yusuf Islam alleen daarvan. Blijkbaar maakt hij ook muziek met instrumenten. Wat bofko daarboven citeerde was voor mij nog een onbegrensd terrein.

Eke
17-02-05, 10:48
Geplaatst door Bofko
29 januari 2005
Cat Stevens schrijft tsunami song
Cat Stevens, de man van Morning Has Broken[url]



Dream,dream : 'Morning has broken'......AH !wat vond ik dat mooi....

Bedankt Bofko ! Ik ga op zijn nieuwe Cd/song af....

Henoch
17-02-05, 10:55
Geplaatst door Eke
Dream,dream : 'Morning has broken'......AH !wat vond ik dat mooi....

Bedankt Bofko ! Ik ga op zijn nieuwe Cd/song af....

Het is wel een gouwe ouwe, vooral voor zwijmelende meisjes, maar je ziet waar deze loverbooys in verslaven, drugs en petty faith !

uiteindelijk heb je er als vrouw en kinderen niks aan, behalve een hoop zorg en ellende !

New Ager (sensitive Mr Hedon) had hem ook niet misstaan.

Eke
17-02-05, 12:47
Geplaatst door Henoch
Het is wel een gouwe ouwe, vooral voor zwijmelende meisjes, maar je ziet waar deze loverbooys in verslaven, drugs en petty faith !

uiteindelijk heb je er als vrouw en kinderen niks aan, behalve een hoop zorg en ellende !

New Ager (sensitive Mr Hedon) had hem ook niet misstaan.

He ingenieur ! Beetje knorren ,he ! Het leven is WEL leuk !!!!:fparty:
we hebben net een piepklein mooi gezond meisje in de familie gekregen (achterkleinkind van mijn vader)...

Henoch
17-02-05, 14:02
Geplaatst door Eke
He ingenieur ! Beetje knorren ,he ! Het leven is WEL leuk !!!!:fparty:
we hebben net een piepklein mooi gezond meisje in de familie gekregen (achterkleinkind van mijn vader)...

hartelijk gefeliciteerd met het heerlijke nieuws, zo n kleine donder derbij,

gr H

GroteWolf
17-02-05, 14:19
Wat Cat Stevens met zijn slijmjurkenmuziek de wereld heeft aangedaan valt met geen pen te beschrijven. Hoezo geen terrorist? Hij komt net na John Denver en Demis Rousos op de FBI site.

TonH
17-02-05, 14:24
Geplaatst door GroteWolf
Wat Cat Stevens met zijn slijmjurkenmuziek de wereld heeft aangedaan valt met geen pen te beschrijven. Hoezo geen terrorist? Hij komt net na John Denver en Demis Rousos op de FBI site.

http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/b020.gif



We zijn het eens eens... :moe:

~Panthera~
17-02-05, 14:33
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/b020.gif



We zijn het eens eens... :moe:


Hoezo eens ? Denver was de grootste schwanz. :ego:

Eke
17-02-05, 15:10
Geplaatst door Henoch
hartelijk gefeliciteerd met het heerlijke nieuws, zo n kleine donder derbij,

gr H


Bedankt ! :boogjes:

Wide-O
17-02-05, 15:26
Geplaatst door TonH
http://www.cosgan.org/images/midi/froehlich/b020.gif

We zijn het eens eens... :moe:

Ik denk dat zelfs Kinderen voor Kinderen en K3 Cat Stevens te klef vonden :jeweetog:

Hoewel Demis natuurlijk een goeie tweede is. "My Friend the Wind"... hoop je toch dat zo'n zuidwesterstorm 'm volgaats treft :D

Denver was een ziener "I'm Leeeeeeeaaaavvvviiiiiing on a jet plane". Indeed :maf:

TonH
17-02-05, 15:31
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat zelfs Kinderen voor Kinderen en K3 Cat Stevens te klef vonden :jeweetog:

Hoewel Demis natuurlijk een goeie tweede is. "My Friend the Wind"... hoop je toch dat zo'n zuidwesterstorm 'm volgaats treft :D

Denver was een ziener "I'm Leeeeeeeaaaavvvviiiiiing on a jet plane". Indeed :maf:

LOL@Demis