PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongen (12) moet van moeder bank overvallen



IbnRushd
17-02-05, 11:54
Jongen (12) moet van moeder bank overvallen

Tamara Rives heeft vier maanden cel gekregen. De Amerikaanse moeder dwong haar zoon van twaalf tot een bankoverval in New York. "Geef me je geld of ik schiet", riep de jongen. De bediende overhandigde het kereltje 23.000 euro.

De politie kon de dader snel inrekenen. De moeder bekende en zit nu in de cel. De jongen logeert intussen bij zijn grootmoeder, meldt The Sun.

bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_39089.html

David
17-02-05, 11:55
Respecteer altijd je ouders en doe wat ze je opdragen! :)

IbnRushd
17-02-05, 11:59
Kennelijk kunnen knulletjes met een waterpistool ook een bank overvallen. :cheefbek:

Bofko
17-02-05, 12:02
Geplaatst door David
Respecteer altijd je ouders

In de Luther-bijbel zegt het vierde gebod:

"Je zult je vader en moeder eren, opdat je lang leeft in het land, dat de Heer, je God, je zal geven«. In de »standaardvertaling« staat: »Eer je vader en je moeder, zodat je lang leeft in het land, dat de Heer, je God, je geeft"



Geplaatst door David
en doe wat ze je opdragen! :)
Dat staat er dus niet. :wink:

David
17-02-05, 12:06
Geplaatst door Bofko
In de Luther-bijbel zegt het vierde gebod:

"Je zult je vader en moeder eren, opdat je lang leeft in het land, dat de Heer, je God, je zal geven«. In de »standaardvertaling« staat: »Eer je vader en je moeder, zodat je lang leeft in het land, dat de Heer, je God, je geeft"



Dat staat er dus niet. :wink:


Ik ben niet zo bijbelvast, vrees ik. :rolleyes:

wytze
17-02-05, 12:13
kwist niet dat ze in de VS ook op de euro zijn overgegaan.

:boer:

Bofko
17-02-05, 12:27
Geplaatst door wytze
kwist niet dat ze in de VS ook op de euro zijn overgegaan.

:boer: Scherp gezien. :D

mark61
17-02-05, 13:28
Geplaatst door Bofko
Scherp gezien. :D

Twas de foreign currency desk. Weet zo'n jochie veel. Voor hetzelde geld was hij thuisgekomen met 23.000 yen. Dan zat ie nou in de kelder op water en brood.

Bofko
17-02-05, 14:26
Geplaatst door mark61
Twas de foreign currency desk. Weet zo'n jochie veel. Voor hetzelde geld was hij thuisgekomen met 23.000 yen. Dan zat ie nou in de kelder op water en brood.

Voor dit soort gevallen moeten banken gewoon Monopolie-geld in huis hebben.

Simon
17-02-05, 15:06
Dat is nog helemaal niet zo makkelijk om een bank te overvallen als je 12 bent. Ik heb het op die leeftijd ook eens geprobeerd maar ze reageerden helemaal niet op mij en werkten gewoon door.

Bofko
17-02-05, 15:15
Geplaatst door Simon
Dat is nog helemaal niet zo makkelijk om een bank te overvallen als je 12 bent. Ik heb het op die leeftijd ook eens geprobeerd maar ze reageerden helemaal niet op mij en werkten gewoon door.

:haha:

Juliette
17-02-05, 15:32
Geplaatst door IbnRushd
Jongen (12) moet van moeder bank overvallen

Tamara Rives heeft vier maanden cel gekregen. De Amerikaanse moeder dwong haar zoon van twaalf tot een bankoverval in New York. "Geef me je geld of ik schiet", riep de jongen. De bediende overhandigde het kereltje 23.000 euro.

De politie kon de dader snel inrekenen. De moeder bekende en zit nu in de cel. De jongen logeert intussen bij zijn grootmoeder, meldt The Sun.

bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_39089.html

Ervaringsgericht leren. Moeder is tenminste betrokken bij de opvoeding van haar zoon. :duim: