PDA

Bekijk Volledige Versie : Javier Guzman gemolesteerd



Simon
17-02-05, 14:42
AMSTERDAM Cabaretier Javier Guzman is
gisteravond op de Zeedijk in Amsterdam
door drie jongens gemolesteerd.Guzman
liep diverse kneuzingen op en moest in
een ziekenhuis worden behandeld.Zeker
drie voorstellingen zijn geannuleerd.

bron: teletext

GroteWolf
17-02-05, 14:50
Miischien kan burgemeester Cohen eens met de daders praten.


(Persoonlijk zie ik ze liever op de dam hangen)

Eke
17-02-05, 14:52
Slecht nieuws.

Dutchguy
17-02-05, 14:52
Drie tegen een, wat stoer. :moe:

sienia
17-02-05, 14:54
De hamvraag: etniciteit.
Anders blijft dat ook maar weer in de lucht hangen, vergroot de spanningen tussen diverse bevolkingsgroepen, waar onder de Spanjaarden uiteraard.

GroteWolf
17-02-05, 14:56
Op dit moment maakt etniciteit eens niets uit. De daders dienen het land uitgezet te worden, het liefst ter hoogte van de afsluitdijk (in het midden, waddenzeekant).

Eke
17-02-05, 15:03
Geplaatst door GroteWolf
Op dit moment maakt etniciteit eens niets uit. De daders dienen het land uitgezet te worden, het liefst ter hoogte van de afsluitdijk (in het midden, waddenzeekant).

Ja, ik ben ook heel boos, de klojo's. Weet bij God niet wie het zijn, maar ik verwacht niet van Guzman dat hij aan het uitdagen was.

Simon
17-02-05, 15:10
Geplaatst door Eke
Ja, ik ben ook heel boos, de klojo's. Weet bij God niet wie het zijn, maar ik verwacht niet van Guzman dat hij aan het uitdagen was.

Nou ..... ik weet het niet zo zeker. Hij kan natuurlijk verbaal best scherp zijn en sommige geestelijk minder validen kunnen dat dan niet hebben.

Volgens de woordvoerster dronk Guzman woensdagavond een biertje in een café toen een aantal mensen hem herkende. "Die gingen bijdehand lopen doen, waarop Javier ook bijdehand reageerde. Die mensen werden daarop zo boos dat ze hem uiteindelijk in elkaar sloegen. Hij werd door drie of vier mensen onder handen genomen", schetst de zegsvrouw.

Maandag beslist de cabaretier of hij in de volgende week weer gaat optreden. "Hij is emotioneel over de gebeurtenissen, temeer omdat hij in zijn huidige show 'Ton Zuur' minstens tien minuten over zinloos geweld praat. Hij vindt het onverteerbaar dat de daders op basis van woorden hem zo zwaar in elkaar sloegen."

bron: de Telegraaf

Mark
17-02-05, 15:26
Kijk ik keur het natuurlijk niet goed, maar als je mensen beledigd met grappen kan er altijd iemand opstaan die zo reageert. :lachu:

Spoetnik
17-02-05, 15:51
Geplaatst door Mark
Kijk ik keur het natuurlijk niet goed, maar als je mensen beledigd met grappen kan er altijd iemand opstaan die zo reageert. :lachu:

Ja dat is wel zo natuurlijk, als Javier niet zo bijdehand had gedaan, dan was er niets gebeurt. Eigenlijk is het gewoon z'n eigen schuld.

GroteWolf
17-02-05, 16:02
Nette mensen komen niet op de Zeedijk.

Spoetnik
17-02-05, 16:19
Geplaatst door GroteWolf
Nette mensen komen niet op de Zeedijk.

Amsterdam is zowiezo een kutstad...

Niets dan tuig woont er.

Snake0ne
17-02-05, 16:21
Hoeveel zullen er nog komen?.....

GroteWolf
17-02-05, 16:29
Hoeveel zullen er nog komen?.....

manneke en kanneke, waar komen ze vandaan?

barfly
17-02-05, 16:32
Cabaretier Javier Guzman in elkaar geslagen
ANP

AMSTERDAM - Cabaretier Javier Guzman is woensdagavond op de Amsterdamse Zeedijk in elkaar geslagen en moet daardoor een aantal optredens afzeggen.

In het ziekenhuis constateerden de artsen twaalf kneuzingen en bleek dat hij minder goed hoort. Dat vertelde zijn impresariaat donderdag. Guzman heeft inmiddels het ziekenhuis weer verlaten.

Volgens een woordvoerster dronk Guzman woensdagavond een biertje in een café toen een aantal mensen hem herkende. 'Die gingen bijdehand lopen doen, waarop Javier ook bijdehand reageerde. Die mensen werden daarop zo boos dat ze hem uiteindelijk in elkaar sloegen. Hij werd door drie of vier mensen onder handen genomen', schetst de zegsvrouw.

Maandag beslist de cabaretier of hij in de volgende week weer gaat optreden. 'Hij is emotioneel over de gebeurtenissen, temeer omdat hij in zijn huidige show 'Ton Zuur' minstens tien minuten over zinloos geweld praat. Hij vindt het onverteerbaar dat de daders op basis van woorden hem zo zwaar in elkaar sloegen.'

Guzman heeft nog geen aangifte gedaan bij de politie, liet een woordvoerder donderdagmiddag weten.

Bron: www.volkskrant.nl

Dus hij was bijdehand aan het doen? :p

~Panthera~
17-02-05, 16:44
Ze herkenden hem.
Doen bijdehand, hij ook, en dan slaan ze hem in elkaar?
Stel kutviolen, ze WISTTEN toch wie hij was???

Blijkbaar vinden mensen het alleen leuk, als ie "bijdehand" over ANDEREN doet. :moe:

Henoch
17-02-05, 17:18
Geplaatst door ~Panthera~
Ze herkenden hem.
Doen bijdehand, hij ook, en dan slaan ze hem in elkaar?
Stel kutviolen, ze WISTTEN toch wie hij was???

Blijkbaar vinden mensen het alleen leuk, als ie "bijdehand" over ANDEREN doet. :moe:


aan de lafheid en het zogenaamde herkennen gezien, heb ik zo mijn donkerbruin vermoeden over de identiteit van de daders !

gelogigen !

marlies255
17-02-05, 17:23
Geplaatst door Mark
Kijk ik keur het natuurlijk niet goed, maar als je mensen beledigd met grappen kan er altijd iemand opstaan die zo reageert. :lachu:


wanneer hoorden we deze opmerking ook al weer eerder?? Had dat niet iets "geitenneukers" te maken???

Alfred J. Kwak
17-02-05, 17:32
Geplaatst door GroteWolf
Nette mensen komen niet op de Zeedijk.

kun je anders erg lekker eten :engel:

Mark
18-02-05, 04:55
Geplaatst door marlies255
wanneer hoorden we deze opmerking ook al weer eerder?? Had dat niet iets "geitenneukers" te maken???

damn jij bent scherp :haha:


ps. als je in amsterdam gaat wonen vraag je sowieso om klappen.

Snake0ne
18-02-05, 06:35
Geplaatst door GroteWolf
manneke en kanneke, waar komen ze vandaan?

:wtf:

Goodnight
18-02-05, 07:13
Las een paar maanden terug een intervieuw van hem in de Viva met Yvonne Jaspers.

Wat me vooral was bijgebleven was dat hij nogal wat woede in zich had.
Ze hadden afgesproken in een cafe in de stad.Op een gegeven moment zaten er een paar mannen aan een tafeltje naast hun die zich stoorden aan de fotograaf.
Ze zeiden daar wat van en op een gegeven moment kregen ze een woordenwisseling wat uitmondde in een ruzie.
Het was blijkbaar zo erg dat hij haar vroeg ergens anders heen te gaan.

Volgens Yvonne Jaspers stond hij op ontploffen en ze beschreef hem als iemand die vol woede zat en zou gaan ontploffen.
Hij vertelde over zijn vader etc.

Ik vond hem nogal verbitterd klinken......









@ Henoch....vertel ons eens wie jij verdenkt van deze (mis) daad?
Jouw ziekelijke aard kennende onderhand heb IK wel een vermoeden.

GroteWolf
18-02-05, 08:37
Manneke en Kanneke waar komen ze vandaan
Manneke en Kanneke misschein wel van de maan
Manneke en Kanneke die willen wel weer weg
Maar Manneke en Kanneke die hebben telkens pech.

( EO Kinderkant, 1977)


Natuurlijk heeft een kunstenaar woede in zich. Natuurlijk is een kunstenaar recalcitrant. Het is de samenleving die dat niet meer accepteert die geen kunstenaars verdient. Een samenleving zonder kunstenaars gaat aan geweld ten onder.

Eke
18-02-05, 12:37
Geplaatst door GroteWolf



Natuurlijk heeft een kunstenaar woede in zich.

Ja, je kan het etiketteren als woede. Maar daar zit pijn onder !! .Dat had Yvonne Jaspers zich kunnen realiseren.

Ik geloof best dat Guzman een opgewonden standje is.Dat is een deel van zijn charme.

Maar opgewonden standjes rammen anderen niet in elkaar per defenitie.

David
18-02-05, 12:39
Geplaatst door Eke
Yvonne Jaspers


Yvon Jaspers is een opruier! :strik:

Goodnight
18-02-05, 12:42
Geplaatst door David
Yvon Jaspers is een opruier! :strik: :hihi:

Arme Yvonne,
zo bracht ze het helemaal niet.

Lijkt me een hele aardige meid!

David
18-02-05, 12:43
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Arme Yvonne,
zo bracht ze het helemaal niet.

Lijkt me een hele aardige meid!


Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie dat is. Is zij dat kind met dat programma over boeren die aan de vrouw willen?

Goodnight
18-02-05, 12:54
Geplaatst door David
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie dat is. Is zij dat kind met dat programma over boeren die aan de vrouw willen?

nee, zij heeft gespeeld in wodka-lime en maneschijn ofzoiets.
Heeft een kinderboekje gschreven en doet voor de Viva, Blind date..ze intervieuwt iemand maar weet niet vantevoren wie het is.

David
18-02-05, 13:02
Geplaatst door Goodnight
..ze interviewt iemand maar weet niet vantevoren wie het is.


Niks bijzonders. Ik heb driekwart van de tijd ook geen idee wie ik nou precies zit te interviewen. Miss Januari, Miss Maart... één pot nat.

Goodnight
18-02-05, 13:05
Geplaatst door David
Niks bijzonders. Ik heb driekwart van de tijd ook geen idee wie ik nou precies zit te interviewen. Miss Januari, Miss Maart... één pot nat. :hihi:

maar bij haar zijn het dan BN-ers gekkerd!!

Eke
18-02-05, 13:08
Geplaatst door David
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie dat is. Is zij dat kind met dat programma over boeren die aan de vrouw willen?

Ja, dat is ze.


Maar het is een leuke vrouw. Of ze een goeie interviewster is ?????Daar heb ik te weinig van gezien. Hoor nu alleen haar opmerking over Guzman.

David
18-02-05, 13:11
Geplaatst door Eke
Ja, dat is ze. Ze is overigens een aardige vrouw.


Vast wel, ik ken het hele kind niet. Maar ze heeft een sympathiek snoetje.

Eke
18-02-05, 13:13
Ja zeker !

Weet iemand hoe het met Guzman is ?

idris
18-02-05, 13:23
Geplaatst door Eke
Ja zeker !

Weet iemand hoe het met Guzman is ?

Hij zou met beide oren niet kunnen horen !

vuile klootzakken.

Wortel
18-02-05, 14:58
Manneke en Kanneke waar komen ze vandaan
Manneke en Kanneke misschein wel van de maan
Manneke en Kanneke die willen wel weer weg
Maar Manneke en Kanneke die hebben telkens pech.

( EO Kinderkant, 1977)

Een discussie tussen ons, elders op deze site, krijgt hiermee ineens heel veel helderder contouren, Grote Wolf.

S@deeQ
18-02-05, 18:32
Geplaatst door Eke
Ja zeker !

Weet iemand hoe het met Guzman is ?

niet zo best :lol:

Guzman opgepakt voor openbare dronkenschap
AMSTERDAM - Cabaretier Javier Guzman, die woensdagavond in Amsterdam in elkaar werd geslagen, twijfelt nog of hij hiervan aangifte doet. Dat liet hij vrijdag via zijn impresariaat weten. De politie bracht vrijdag naar buiten dat Guzman na de vechtpartij is aangehouden voor openbare dronkenschap.



Javier Guzman


De politie trof Guzman samen met een andere man aan vlak nadat hij naar eigen zeggen was mishandeld door een aantal cafébezoekers. Beiden waren gewond en vertelden over de kloppartij op de Zeedijk in Amsterdam. De politie kon echter niemand aanhouden, omdat de verdachten al waren verdwenen. "Het duo beledigde vervolgens de agenten en daarop stuurde zij hen naar de taxistandplaats aan de Nieuwmarkt", aldus een woordvoerder van de politie. "De twee waren zeer recalcitrant."

Toen de andere man weigerde in een taxi te stappen en probeerde naar de Zeedijk te lopen, werd hij aangehouden. "Guzman probeerde de aanhouding te belemmeren, hij ging door het lint en het kwam tot een handgemeen." Beide mannen werden naar het bureau gebracht. "Daar zijn ze behandeld aan hun verwondingen en de twee zijn 's ochtens heengezonden, nadat er een proces verbaal werd opgemaakt."

De cabaretier zei vrijdag via zijn agentschap dat hij met de gedachte speelt om in zijn theaterprogramma's aandacht te besteden aan de molestatie door de andere cafébezoekers en op deze manier zijn recht te halen.

"De gebeurtenissen hebben hem zeer aangegrepen en hij is er voor zichzelf niet uit of hij via de politie gerechtigheid kan halen. Dat beslist hij na het weekeinde. Dan bepaalt hij ook wanneer hij weer het toneel opgaat" , vertelde een woordvoerster van het impresariaat.

Guzman zat woensdag in een café aan de Amsterdamse Zeedijk een biertje te drinken toen hij door een aantal mensen werd aangesproken. Op hun bijdehante opmerkingen reageerde hij ook bijdehand, waarna hij door hen in elkaar werd geslagen. Daardoor liep hij een flink aantal blauwe plekken op en kampt hij met 'gekneusde oren', wat inhoudt dat hij tijdelijk minder goed hoort. Ook heeft hij moeite met lopen, aldus de zegsvrouw van Guzman.

~Panthera~
18-02-05, 18:36
Kan die kont niet wat smakelijker SadeeQ ?? :moe:

S@deeQ
18-02-05, 18:44
Geplaatst door ~Panthera~
Kan die kont niet wat smakelijker SadeeQ ?? :moe:

wil je soms dat deze meneer ook zijn broek uitdoet ??

http://www.drainbramaged.com/got20beer.jpg

Eke
18-02-05, 18:45
Geplaatst door S@deeQ
niet zo best :lol:

S@deeQ, je maakt me aan het lachen...'k heb een zwak voor Bart Simpson

EDIT NEEEEEEE, nou niet meer..die posting heb ik niet gezien !!!!!

~Panthera~
18-02-05, 19:05
Geplaatst door S@deeQ
wil je soms dat deze meneer ook zijn broek uitdoet ??

http://www.drainbramaged.com/got20beer.jpg


Ik vroeg niet om JOUW foto, SadeeQ. :haha: http://www.cosgan.org/images/midi/frech/c055.gif

:roken:

Al Sawt
18-02-05, 19:28
Geplaatst door GroteWolf
Op dit moment maakt etniciteit eens niets uit. De daders dienen het land uitgezet te worden, het liefst ter hoogte van de afsluitdijk (in het midden, waddenzeekant). Etniciteit maakt niets uit, maar uitzetten wel. Dat betekent dat etniciteit voor jou alvast duidelijk staat.

joch2
18-02-05, 22:23
Guzman opgepakt wegens recalcitrant gedrag

Uitgegeven op 18 februari 2005 om 21:19 uur

Cabaretier Javier Guzman is woensdagavond opgepakt wegens recalcitrant gedrag en openbaar dronkenschap. Dat verklaart persvoorlichter Eric Vermeulen van de politie Amsterdam vrijdag. Donderdag meldde het impresariaat van Guzman, dat hij door drie onbekende jongens in elkaar was geslagen. De jongens hadden Guzman herkend, waarna commotie ontstond.


De politie kreeg woensdagavond melding van een vechtpartij in een cafe aan de Zeedijk. Bij aankomst was daar geen sprake meer van. Ze troffen wel twee mannen aan, waaronder cabaretier Guzman. "Beide heren hadden bloed aan de handen en schaafwonden aan het gezicht", aldus Vermeulen. Bij navraag wat er donderdagavond gebeurd was, antwoorde de heren dat er een vechtpartij had plaatsgevonden. De politie probeerde de mannen te sussen en adviseerde hen om aangifte te doen. Het was voor de politie duidelijk dat de heren dronken waren en adviseerde hen om naar huis te gaan. "Er was geen land met ze te bezeilen", verklaart Vermeulen.

Het tweetal ging, na opnieuw te zijn gesommeerd om naar huis te gaan, weer de confrontatie met de politie aan. Guzman beledigde de agenten en er ontstond een handgemeen tussen de agenten en de twee mannen. De politie besloot daarop om beide mannen aan te houden wegens openbaar dronkenschap en recalcitrant gedrag.

Op het politiebureau werd een arts van de GGD gehaald om de verwondingen van het tweetal te behandelen. Het duo heeft de nacht doorgebracht in de cel en kon om zes uur vrijdagochtend het bureau weer verlaten.

barfly
19-02-05, 00:40
Guzman ging zelf matten met politie
Javier Guzman heeft in de nacht van woensdag op donderdag na een vechtpartij ook staan matten met de politie.
De cabaretier kreeg ruzie in een bar op de Zeedijk, die buiten werd voortgezet. Toen de politie arriveerde werd zij geconfronteerd met zeer agressieve Guzman en een vriend. Een ooggetuige vertelde: "Die waren gewoon flink aan het matten onder invloed van drank"
Guzman werd met zijn vriendin in een taxi gezet en gesommeerd weg te gaan en af te koelen. Zijn maat wilde niet vertrekken en werd door de politie gearresteerd. Daarop ontstak Guzman in woede en verliet weer de taxi.

Bron: www.at5.nl

En nou zit ie thuis bij z'n mammie met pijn in z'n bolletje :p

mark61
19-02-05, 00:41
Nightshift?

barfly
19-02-05, 00:44
Geplaatst door mark61
Nightshift?

Kennie slapen :nerd:

mark61
19-02-05, 00:45
Geplaatst door barfly
Kennie slapen :nerd:

Oho. 1/2 liter malt geprobeerd?

barfly
19-02-05, 00:55
Geplaatst door mark61
Oho. 1/2 liter malt geprobeerd?

Mijn eerste slokje malt eindigde in een allergie verveeld

mark61
19-02-05, 00:57
Geplaatst door barfly
Mijn eerste slokje malt eindigde in een allergie verveeld

Wat een drama!

~Panthera~
19-02-05, 00:59
Niks gewend, jullie.

:D

barfly
19-02-05, 01:02
Geplaatst door ~Panthera~
Niks gewend, jullie.

:D

Ben jij zo iemand die categorisch s'nachts wakker ligt?

~Panthera~
19-02-05, 01:04
Geplaatst door barfly
Ben jij zo iemand die categorisch s'nachts wakker ligt?

Altijd ja. :D

barfly
19-02-05, 01:29
Geplaatst door ~Panthera~
Altijd ja. :D

Gebruik jij Spaanse afslank pillen? :wtf:

















Zo ja: Waar kan ik die krijgen?????

~Panthera~
19-02-05, 02:19
Geplaatst door barfly
Gebruik jij Spaanse afslank pillen? :wtf:

Zo ja: Waar kan ik die krijgen?????

Nee, die ken ik niet.

Ali L
19-02-05, 10:09
Geplaatst door barfly
Gebruik jij Spaanse afslank pillen? :wtf:
Zo ja: Waar kan ik die krijgen?????

ga je daar beter van slapen dan? 2 vliegen in 1 klap :p

Goodnight
19-02-05, 11:51
Geplaatst door Eke
Ja, dat is ze.


Maar het is een leuke vrouw. Of ze een goeie interviewster is ?????Daar heb ik te weinig van gezien. Hoor nu alleen haar opmerking over Guzman. Guzman ging zelf matten met politie
Javier Guzman heeft in de nacht van woensdag op donderdag na een vechtpartij ook staan matten met de politie.
De cabaretier kreeg ruzie in een bar op de Zeedijk, die buiten werd voortgezet. Toen de politie arriveerde werd zij geconfronteerd met zeer agressieve Guzman en een vriend. Een ooggetuige vertelde: "Die waren gewoon flink aan het matten onder invloed van drank"
Guzman werd met zijn vriendin in een taxi gezet en gesommeerd weg te gaan en af te koelen. Zijn maat wilde niet vertrekken en werd door de politie gearresteerd. Daarop ontstak Guzman in woede en verliet weer de taxi. Guzman gedroeg zich volgens de politie "zeer recalcitrant". De cabaretier probeerde aanhouding van zijn maat te voorkomen en is zelf opgepakt.
Een ooggetuige zag: "Javier trapte de deur open en begon tegen de agent te trappen, waarop de agenten hem uit de auto hebben getrokken en op de grond hebben gesmeten en vervolgens gearresteerd. " Guzman en zijn maat zijn na verhoor in vrijheid gesteld. Tegen het duo is proces-verbaal opgemaakt.
Volgens zijn impresariaat twijfelt Guzman over aangifte van de vechtpartij en wil hij zijn ervaringen verwerken in een theaterprogramma.




bron: at5

Eke
19-02-05, 14:08
htthttp://www.tutzing-ski.de/triathlon/2003/bilder/Bier-Trinker.jpgp://

Javier, ook al op je vakantiekiekje...Je drinkt gewoon teveel !!!

En nou moet Grote Wolf notabene een tankwagen vol bier op de Afsluitdijk in de Waddenzee dumpen......

S@deeQ
19-02-05, 16:20
Geplaatst door Eke

http://www.tutzing-ski.de/triathlon/2003/bilder/Bier-Trinker.jpg

Javier, ook al op je vakantiekiekje...Je drinkt gewoon teveel !!!

En nou moet Grote Wolf notabene een tankwagen vol bier op de Afsluitdijk in de Waddenzee dumpen......