PDA

Bekijk Volledige Versie : strafpunten...wie geeft ze en waarom? Een draadje over hoe terrecht ze gegeven worden



joch2
18-02-05, 22:21
stelling:

strafpunten worden nogal willekeurig uitgedeeld.

mee eens? en wat moeten we er aan doen?

of

niet mee eens?

Snake0ne
18-02-05, 22:31
Hmzzz, ik heb volgens mij nog geen strafpunten en bij jou staat er ook 0 achter....

barfly
18-02-05, 22:33
Ik heb nog nooit strafpunten gehad, wat beslist typerend moet zijn voor het geduld van beheer :p

joch2
18-02-05, 22:33
Geplaatst door Snake0ne
Hmzzz, ik heb volgens mij nog geen strafpunten en bij jou staat er ook 0 achter....


ik ben nu joch2.... voorheen jochie...

heb er 3 in 1 keer gekregen en wat mij betreft onterecht...

marlies255
18-02-05, 22:45
Geplaatst door barfly
Ik heb nog nooit strafpunten gehad, wat beslist typerend moet zijn voor het geduld van beheer :p

ik kreeg er 2 ineens. Begreep het ook niet helemaal, maar so be it. Voor mij was er niet zoveel geduld. Degene die ze uitdeelt, scheldt zelf iedereen uit. Lees het topic "marokkaanse triootjes" en alle reacties maar eens. Hele rare manier van een discussie voeren.

barneveld
18-02-05, 22:53
iedereen krijgt wat ie verdient :wohaa:

vroeger kreeg je 8 strafpunten in een keer nu moeten ze zeker bezuinigen ofzo bij maroc.nl.

Snake0ne
18-02-05, 23:05
Geplaatst door barneveld


vroeger kreeg je 8 strafpunten in een keer nu moeten ze zeker bezuinigen ofzo bij maroc.nl. [/B]

Das toch een mooi voorbeeld van aanpassen aan de Nederlandse cultuur...

barneveld
18-02-05, 23:10
Geplaatst door Snake0ne
Das toch een mooi voorbeeld van aanpassen aan de Nederlandse cultuur...

aanpassen=veel praten en niets zeggen

barfly
18-02-05, 23:41
Geplaatst door marlies255
ik kreeg er 2 ineens. Begreep het ook niet helemaal, maar so be it. Voor mij was er niet zoveel geduld. Degene die ze uitdeelt, scheldt zelf iedereen uit. Lees het topic "marokkaanse triootjes" en alle reacties maar eens. Hele rare manier van een discussie voeren.

Ik heb die draad net es ff door geworsteld en d'r valt me niet zoveel aan op eigenlijk, behalve dat bepaalde prikkers een verkapt soort provocatie toepassen eigenlijk.

De feitelijke discussie is eigenlijk heel legitiem en best boeiend al laat ik mijn gezicht er niet zien bij al die dolle mina's :p

allard
19-02-05, 00:43
Geplaatst door barfly
Ik heb die draad net es ff door geworsteld en d'r valt me niet zoveel aan op eigenlijk, behalve dat bepaalde prikkers een verkapt soort provocatie toepassen eigenlijk.

De feitelijke discussie is eigenlijk heel legitiem en best boeiend al laat ik mijn gezicht er niet zien bij al die dolle mina's :p Deze Mina's zyn ook al wat ouder en wyzer geworden :lol:

Orakel
19-02-05, 00:46
Hey, wat verfrissend! Een discussie over strafpunten.
:corcky:

Volgens mij is dit de deal: het forum is een huis, of een stamkoeg zo je wil.
De mods zijn dan de bouncers, de uitsmijters.
Wij zijn dan de gasten en zolang we ons dienovereenkomstig gedragen, zijn we graag geziene gasten.
Gedragen we ons niet, dan zijn we de Marokkanen die aan de deur geweigerd worden.
Hoe en of mods op kwistigheid met strafpunten worden aangesproken weet ik niet, maar ik vertrouw erop dat beheer af en toe functioneringsgesprekken houdt.

angkor
19-02-05, 00:52
De grap is dat ik nog maar één keer heb meegemaakt dat een prikker zijn stafpunt terecht vond.
Verder zegt ALTIJD IEDEREEN dat het onterecht is.

Dat zegt iets.
Er is dus veel, veel sprake van hypocrisie. Anderen doen altijd alles fout, maar ikke nooit.
Daar is dus geen oplossing voor. :dood:

Alhoewel: de enige oplossing is: gewoon doorgaan met het moderatorwerk, hoeveel klachten er ook komen.
Ik leer er veel van. En ik denk mijn kollega's ook. :ergleuk:

een hartelijke groet van

angkor/beheer :roker:

~Panthera~
19-02-05, 01:02
Geplaatst door Orakel
Hey, wat verfrissend! Een discussie over strafpunten.
:corcky:


Kunnen we nu weer even terug naar de hoofddoekjes, die hebben we nog niet gehad. :hihi:

Orakel
19-02-05, 01:10
Geplaatst door ~Panthera~
Kunnen we nu weer even terug naar de hoofddoekjes, die hebben we nog niet gehad. :hihi:

Is goet. Kwil alleen nog maar strafpunten van mods met hoofddoekjes.
Of met baard en een broek op afbetaling.
Anders worden het van die normloze en moreel nihillistische strafpunten en dat lijkt dan weer teveel op sm.
Ik heb niks met sm. Veel meer met bondage. Kweenie wat het is, maat ut klinkt wel kinky. My name is Bondage.....

~Panthera~
19-02-05, 01:13
Geplaatst door Orakel
Is goet. Kwil alleen nog maar strafpunten van mods met hoofddoekjes.
Of met baard en een broek op afbetaling.
Anders worden het van die normloze en moreel nihillistische strafpunten en dat lijkt dan weer teveel op sm.
Ik heb niks met sm. Veel meer met bondage. Kweenie wat het is, maat ut klinkt wel kinky. My name is Bondage.....


Racist. :moe:

:D

Orakel
19-02-05, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
Racist. :moe:

:D

Rassen bestaan niet. Of is Julien nu ook al moddereter geworden?

~Panthera~
19-02-05, 01:17
Geplaatst door Orakel
Rassen bestaan niet. Of is Julien nu ook al moddereter geworden?

K voel me anders wel errug supreme, hoor. :ego:
Maar dat komt vast door Jules. :moe:

:D

Orakel
19-02-05, 01:24
Geplaatst door ~Panthera~
K voel me anders wel errug supreme, hoor. :ego:
Maar dat komt vast door Jules. :moe:

:D

Jules can do that to women.
I'm out. Trustuh mensheid.

~Panthera~
19-02-05, 01:29
Geplaatst door Orakel
Jules can do that to women.
I'm out. Trustuh mensheid.

Pit ze ! :zwaai:

S@deeQ
19-02-05, 01:50
Kutzooitje tegenwoordig


vroeger was ik apetrots als ik weer eens 25 SP onder mijn naam had staan :moe:

~Panthera~
19-02-05, 01:54
Geplaatst door S@deeQ
Kutzooitje tegenwoordig


vroeger was ik apetrots als ik weer eens 25 SP onder mijn naam had staan :moe:

You'r losing it. :D

Te quiero
19-02-05, 02:54
Geplaatst door angkor
De grap is dat ik nog maar één keer heb meegemaakt dat een prikker zijn stafpunt terecht vond.
Verder zegt ALTIJD IEDEREEN dat het onterecht is.

Dat zegt iets.
Er is dus veel, veel sprake van hypocrisie. Anderen doen altijd alles fout, maar ikke nooit.
Daar is dus geen oplossing voor. :dood:

Alhoewel: de enige oplossing is: gewoon doorgaan met het moderatorwerk, hoeveel klachten er ook komen.
Ik leer er veel van. En ik denk mijn kollega's ook. :ergleuk:

een hartelijke groet van

angkor/beheer :roker:
Angkor, ik heb veel respect voor jou, omdat ik jou nooit onbeschaafd of vulgair heb zien reageren op een post. Ik hoop van harte dat je niet alleen discussianten modereert, maar ook jouw moderatoren. Het is hinderlijk om door een medediscussiant uitgescholden te worden, maar nog hinderlijker als een moderator dat doet. Een moderator hoort het goede voorbeeld te geven en haar emoties onder controle te hebben. Anders moet ze op vakantie en gewoon een tijd niet meedoen met de discussies. Maar op discussianten afreageren door ze eerst uit te schelden (en niet zelden vulgair) en daarop ook nog strafpunten en een ban te geven is stijlloos. Als U die draad (Marokkaanse Triootjes) gelezen hebt dan kunt U zien dat Uw moderator weer aan het provoceren is. Ze is wat aan het uitlokken om een reden te vinden mij weer strafpunten uit te delen. Met zo'n moderator is het net of U een gestoorde op ons loslaat.


P.S. Ik heb met geen enkele andere moderator een probleem. Dat zegt wat van deze specifieke, vooral omdat meerdere discussianten een probleem hebben met haar.

barfly
19-02-05, 03:06
Geplaatst door Te quiero
Angkor, ik heb veel respect voor jou, omdat ik jou nooit onbeschaafd of vulgair heb zien reageren op een post. Ik hoop van harte dat je niet alleen discussianten modereert, maar ook jouw moderatoren. Het is hinderlijk om door een medediscussiant uitgescholden te worden, maar nog hinderlijker als een moderator dat doet. Een moderator hoort het goede voorbeeld te geven en haar emoties onder controle te houden. Anders moet ze op vakantie en gewoon een tijd niet meedoen met de discussies. Maar op discussianten afreageren door ze eerst uit te schelden (en niet zelden vulgair) en daarop ook nog strafpunten en een ban te geven is stijlloos. Als U die draad (Marokkaanse Triootjes) gelezen hebt dan kunt U zien dat Uw moderator weer aan het provoceren is. Ze is wat aan het uitlokken om een reden te vinden mij weer strafpunten uit te delen. Met zo'n moderator is het net of U een gestoorde op ons loslaat.


P.S. Ik heb met geen enkele andere moderator een probleem.

Wat een komediant ben jij zeg! :haha:

Te quiero
19-02-05, 03:39
Geplaatst door barfly
Wat een komediant ben jij zeg! :haha:
Al die anderen die ook door deze moderator gepest worden zullen niet met jou kunnen meelachen.
Maar ja, dit forum is open voor iedereen. Dus ook voor ordinaire mensen.

barfly
19-02-05, 03:50
Geplaatst door Te quiero
Maar ja, dit forum is open voor iedereen. Dus ook voor ordinaire mensen.

Inderdaad :)

joch2
19-02-05, 08:33
Geplaatst door Te quiero
Angkor, ik heb veel respect voor jou, omdat ik jou nooit onbeschaafd of vulgair heb zien reageren op een post. Ik hoop van harte dat je niet alleen discussianten modereert, maar ook jouw moderatoren. Het is hinderlijk om door een medediscussiant uitgescholden te worden, maar nog hinderlijker als een moderator dat doet. Een moderator hoort het goede voorbeeld te geven en haar emoties onder controle te hebben. Anders moet ze op vakantie en gewoon een tijd niet meedoen met de discussies. Maar op discussianten afreageren door ze eerst uit te schelden (en niet zelden vulgair) en daarop ook nog strafpunten en een ban te geven is stijlloos. Als U die draad (Marokkaanse Triootjes) gelezen hebt dan kunt U zien dat Uw moderator weer aan het provoceren is. Ze is wat aan het uitlokken om een reden te vinden mij weer strafpunten uit te delen. Met zo'n moderator is het net of U een gestoorde op ons loslaat.


P.S. Ik heb met geen enkele andere moderator een probleem. Dat zegt wat van deze specifieke, vooral omdat meerdere discussianten een probleem hebben met haar.


inderdaad.... voor onderstaande post heb ik 3 strafpunten gekregen en ben daardoor in de ban gedaan!! Heb een nieuw account moeten aanmaken...




Geplaatst door jochie
eventjes voor de goede orde:

Muslimaah noemt mij eerst dom, en edit vervolgens zijn bericht. Hij haalt de zinsnede eruit waarin hij mij dom noemt.... kan dat zomaar?

Waarom schelden Muslimaah en ook taouanza zo?

Ik heb begrepen dat taouanza te pas en te onpas strafpunten uitdeelt maar het lijkt wel of het beheer en ook taouanza de stelling hebben van: "eigen volk gaat voor", want die krijgen dus blijkbaar geen strafpunten.

Ik vind de gang van zaken hier oneerlijk.

Met name taouanza!

Dat wilde ik even kwijt.... ik vraag me af of ik hier een strafpunt voor krijg...

Ik vraag me af waarom Muslimaah er geen krijgt.... er wordt hier met twee maten gemeten!

Waarschijnlijk is het antwoord: "je moet je niet aanstellen" en "dat doen Nederlanders toch ook". Vooral die latste opmerking wordt veel gebruikt om eigen onrechtmatig of beledigend gedrag goed te praten.... Maar in mijn ogen is het een onzin redenatie.

nefertiti
19-02-05, 08:55
Ik ga er van uit dat het uitdelen van strafpunten zoals het hier en ook op andere marokkaanse forums gebeurt, gewoon een spiegeltje voorhoudt van de manier waarop autochtonen in de toekomst zullen behandeld worden als de allo's het steeds meer voor het zeggen krijgen.

En dan maar zeuren dat de samenleving verrechtst......

Dat dachten ze vast in 1930 ook, toen het NSDAP langzaam opgang kreeg.

Als de geijkte Nederlandse uitdrukking "als die persoon de ezel wil uithangen, dan doet ie maar" al tot strafpunten (nee! ban!) leidt omdat het toevallig over een moslima ging, dan heb ik de boodschap ondertussen zeer goed begrepen. De commentaar was toen: "je mag mijn geloofsgenoten niet met dieren vergelijken" of iets in die aard!

Zullen we het dan maar op schelden, honden, varkens en hoeren houden?

Orakel
19-02-05, 09:25
Geplaatst door nefertiti
Ik ga er van uit dat het uitdelen van strafpunten zoals het hier en ook op andere marokkaanse forums gebeurt, gewoon een spiegeltje voorhoudt van de manier waarop autochtonen in de toekomst zullen behandeld worden als de allo's het steeds meer voor het zeggen krijgen.

En dan maar zeuren dat de samenleving verrechtst......

Dat dachten ze vast in 1930 ook, toen het NSDAP langzaam opgang kreeg.

Als de geijkte Nederlandse uitdrukking "als die persoon de ezel wil uithangen, dan doet ie maar" al tot strafpunten (nee! ban!) leidt omdat het toevallig over een moslima ging, dan heb ik de boodschap ondertussen zeer goed begrepen. De commentaar was toen: "je mag mijn geloofsgenoten niet met dieren vergelijken" of iets in die aard!

Zullen we het dan maar op schelden, honden, varkens en hoeren houden?

Sjow, jij begint je ochtend lekker. Van strafpunten naar nsdap?
Dan wordt het tijd dat de mods wat meer fleurige bedrijfshemden krijgen i.p.v. die vieze bruine en laat ze dan gelijk die boots inruilen voor wat fluwelen pantoffeltjes.
En het moet dan ook gelijk afgelopen zijn met dat gemarcheer en volks- en strijdliederen.

Ali L
19-02-05, 09:27
ach ik ben hier ook geband...wegens racisme/discriminate :giechel:

1ste strafpunt omdat de behandelend modereeter niet kon lezen
2de en 3de strafpunt voor hetzelfde postje waarbij wederom niet kunnen lezen de oorzaak was.

een leescursus voor modereeten...soort van internet-inburgering, optie? :lekpuh:

echnaton
19-02-05, 09:58
Geplaatst door nefertiti
Ik ga er van uit dat het uitdelen van strafpunten zoals het hier en ook op andere marokkaanse forums gebeurt, gewoon een spiegeltje voorhoudt van de manier waarop autochtonen in de toekomst zullen behandeld worden als de allo's het steeds meer voor het zeggen krijgen.


De spijker op zijn kop!

Ali L
19-02-05, 11:17
Geplaatst door nefertiti
Ik ga er van uit dat het uitdelen van strafpunten zoals het hier en ook op andere marokkaanse forums gebeurt, gewoon een spiegeltje voorhoudt van de manier waarop autochtonen in de toekomst zullen behandeld worden als de allo's het steeds meer voor het zeggen krijgen.


dat biedt dan een 'lekker'perspectief voor de toekomst...ben bang dat het dan heel snel gedaan is met het MEDEzeggenschap van allochtonen.

marlies255
19-02-05, 11:34
Geplaatst door nefertiti
Ik ga er van uit dat het uitdelen van strafpunten zoals het hier en ook op andere marokkaanse forums gebeurt, gewoon een spiegeltje voorhoudt van de manier waarop autochtonen in de toekomst zullen behandeld worden als de allo's het steeds meer voor het zeggen krijgen.

En dan maar zeuren dat de samenleving verrechtst......

Dat dachten ze vast in 1930 ook, toen het NSDAP langzaam opgang kreeg.

Als de geijkte Nederlandse uitdrukking "als die persoon de ezel wil uithangen, dan doet ie maar" al tot strafpunten (nee! ban!) leidt omdat het toevallig over een moslima ging, dan heb ik de boodschap ondertussen zeer goed begrepen. De commentaar was toen: "je mag mijn geloofsgenoten niet met dieren vergelijken" of iets in die aard!

Zullen we het dan maar op schelden, honden, varkens en hoeren houden?


bah wat een smakeloze reactie :kotsen:

Wide-O
19-02-05, 11:37
Geplaatst door marlies255
bah wat een smakeloze reactie :kotsen:

Naast vakkevulle hebben we nu ook de topic galletjespuwe :boer:

taouanza
19-02-05, 11:38
Geplaatst door Wide-O
Naast vakkevulle hebben we nu ook de topic galletjespuwe :boer:

Nou het lijkt meer op een omgekeerde steen topic.:haha:

Ali L
19-02-05, 11:41
Geplaatst door marlies255
bah wat een smakeloze reactie :kotsen:

gisteren stelde ik ergens dat hoofddoekjes vaak een politiek statement zijn en dat daar vrij algemeen bezwaar tegen bestaat waarbij ik verwees naar de aversie tegen 'bruinhemdige politieagenten' (idd. een verwijzing naar de nazi's). ik kreeg voor deze vergelijking 2x een strafpunt, separaat van elkaar?!?!? en werd vervolgens geband terwijl er geen enkele vergelijking werd gemaakt tussen moslima's met hoofddoek en nazi's maar slechts een parallel werd geschetst tussen de vrij algemene aversie tegen politieke statements. ben benieuwd of nefertite nu ook 2 maal een strafpunt krijgt....hier wordt toch wel een ietwat andere parallel getrokken.

nefertiti
19-02-05, 13:29
Geplaatst door marlies255
bah wat een smakeloze reactie :kotsen:

Heb je het over mijn post in deze topic, of heb je het over de reactie die ik kreeg toen ik de geijkte Nederlandse uitdrukking gebruikte?

~Panthera~
19-02-05, 13:40
Geplaatst door Wide-O
Naast vakkevulle hebben we nu ook de topic galletjespuwe :boer:

Soort survival, net als in Belgie ? :hihi:

S@deeQ
19-02-05, 13:42
:fuckit: heerlijk, alle die jankerige hondjes die bij elkaar komen janken :fplet:

~Panthera~
19-02-05, 13:44
Geplaatst door S@deeQ
:fuckit: heerlijk, alle die jankerige hondjes die bij elkaar komen janken :fplet:

Moggeh, in een goed humeur, zie ik ? :haha:

Rabi'ah.
19-02-05, 13:44
Geplaatst door S@deeQ
:fuckit: heerlijk, alle die jankerige hondjes die bij elkaar komen janken :fplet:

Inderdaad, het begint onderhand net een soap te lijken. :hihi:

Over slachtoffergedrag gesproken. :rolleyes:

nefertiti
19-02-05, 13:50
Geplaatst door S@deeQ
:fuckit: heerlijk, alle die jankerige hondjes die bij elkaar komen janken :fplet:

Ho! maar ik jank niet hoor! Dat zit niet in mijn genen, noch zitten er generatielange genen in mijn voeten waardoor mijn tenen langer dan normaal gegroeid zijn.

En geloof me vrij: autochtonen janken ook niet zo ..... ze schaffen gewoon de PC cultuur af, en dan zien de "jankers" met de lange tenen wel hoe het afloopt.

S@deeQ
19-02-05, 13:58
Geplaatst door nefertiti
Ho! maar ik jank niet hoor! Dat zit niet in mijn genen, noch zitten er generatielange genen in mijn voeten waardoor mijn tenen langer dan normaal gegroeid zijn.

En geloof me vrij: autochtonen janken ook niet zo ..... ze schaffen gewoon de PC cultuur af, en dan zien de "jankers" met de lange tenen wel hoe het afloopt.

:lachu: :lachu:

je hele kut zielige leventje bestaat uit gejank en gejammer , daar ben je 24 h per dag mee bezig , ik moet nog een post van je tegen komen waar je niet loopt je janken :o

S@deeQ
19-02-05, 14:00
Geplaatst door ~Panthera~
Moggeh, in een goed humeur, zie ik ? :haha:




:giechel: :giechel: lekker uitgeslapen , jij ook ? :melig2:

~Panthera~
19-02-05, 14:11
Geplaatst door S@deeQ
:giechel: :giechel: lekker uitgeslapen , jij ook ? :melig2:

Heerlijk! :duim:

:melig2:

nefertiti
19-02-05, 14:14
Ik zwaai je wel even uit. Aandachttrekker.[Sou.]

S@deeQ
19-02-05, 14:19
Laat je niet zo snel op de kast jagen [Sou.]

~Panthera~
19-02-05, 14:20
Geplaatst door nefertiti
Nou sukkel!
ik heb nog nooit om subsidies, noch extra lessen, noch extra positieve discriminatie, noch extra ondersteuning, noch extra aandacht moeten lopen jammeren zoals jij en je landgenoten dat hier al veertig jaar volhouden hoor!

Doe je sjaaltje om en blijf binnen! dan heeft niemand er nog een probleem mee en dan heb je geen subsidies meer nodig!
Leer tenminste je eigen groenten telen, dan hoef je helemaal niet meer op straat te komen om te mekkeren.

Heb je even gemeld bij Beheer.
Tsum :kotsen: is dit nl. :fuckit2:

Tip: Op Strontfront kunnen ze nog wel iemand gebruiken. :aftel:

Wide-O
19-02-05, 14:23
Wordt vast meteen webmaster. Enfin webmeister :hihi:

~Panthera~
19-02-05, 14:23
Geplaatst door Wide-O
Wordt vast meteen webmaster. Enfin webmeister :hihi:

Of is het al. :hihi:

Dutchguy
19-02-05, 14:39
Lijkt me dat een gewone discussie zonder bruinhemdenvergelijkingen en het alles wegwimpelen toch mogelijk moet zijn over het modereren. Lijkt me dat er ergens toch wel een tussenweg is te vinden toch?

pater Leman
19-02-05, 15:18
Hey stupid, als ik iets weghaal dan betekend het niet dat jij het alsnog nog een keer moet gaan plaatsen. Hou je gescheld voor je. [Sou.]

~Panthera~
19-02-05, 16:02
Geplaatst door pater Leman

Hiermede verklaart Nefertiti dat zij lid wordt van het Vlaams Blok, en in plaats van Groen! te stemmen vanaf nu rigoureus die racistische en facistische kutmarokkanen het land uit wil krijgen.

Met vriendelijke groeten, en met de dankbaarheid van Nefvertiti dat ze het uiteindelijk na zoveel tijd op jullie kutforum te hebben doorgebracht EINDELIJK begrepen heeft!

De eerste kopvod die ze nu nog tegenkomt duwt ze in de goot!

Dan heeft ze hier duidelijk bevestigd gekregen, wat toch al in haar hoofd zat, en dan had geen enkele Marokkaan haar daar vanaf kunnen brengen.
Bovendien, als het echt waar is wat er met haar familie is gebeurd, lijkt het me geen goede manier om met de emoties die dat teweeg brengt, om te gaan.
Dat is verloren tijd, die ze beter anders had kunnen gebruiken, en dit is niet lullig bedoeld.
Na zulke ingrijpende zaken, had ze beter goede hulp kunnen gaan zoeken, ipv zich op een internetsite te concentreren.
Ik wens haar, ondanks alles, heel veel sterkte toe.

pater Leman
19-02-05, 16:06
Och nee, mevrouw panthera, vanuit haar linkse overtuiging vond Nefertiti het juist nuttig om zelf rechtstreeks in contact te komen met de allochtone gemeenschap.

En nee, lidmaatschap van een politieke partij van als het VB zat totaal niet in haar hoofd, vermits ze lid was van het vroegere Agalev, nu Groen!

Het is enkel de houding van de marokkaanse jongeren, en moderatoren die haar na bijna vijf jaar op deze forums tot die conclusie hebben gedwongen.
De feiten met haar dochter en familieleden dateren al van voor die tijd en heeft haar nooit tot de conclusie gebracht dat ze lid wou worden van het VB; het zijn de reactie van de marokkaanse jongeren en moderatoren op forums als deze die haar tot die beslissing dwongen.

Het ga jullie goed!

~Panthera~
19-02-05, 16:11
Geplaatst door pater Leman
Och nee, mevrouw panthera, vanuit haar linkse overtuiging vond Nefertiti het juist nuttig om zelf rechtstreeks in contact te komen met de allochtone gemeenschap.

En nee, lidmaatschap van een politieke partij van als het VB zat totaal niet in haar hoofd, vermits ze lid was van het vroegere Agalev, nu Groen!

Het is enkel de houding van de marokkaanse jongeren, en moderatoren die haar na bijna vijf jaar op deze forums tot die conclusie hebben gedwongen.
De feiten met haar dochter en familieleden dateren al van voor die tijd.

Het ga jullie goed!



pater Leman,

Internet sites, zijn NIET de HELE allochtoonse gemeenschap, en dat weet iedereen, u ook.
Maar ik denk dat ik tegen de muur praat, dus dit heeft geen zin.
Het gaat u ook goed.

tr_imparator
19-02-05, 17:21
Disclaimer. / Policy

Eenieder is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van zijn of haar posts.

Het posten van;

- Pornografisch/Erotisch materiaal of links daarnaar
- Het plaatsen van gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
- Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar.
- Anti-Islamitische en Antisemitische uitlatingen of links daarnaar.
- links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.

Is niet toegestaan en wordt bestraft middels het strafpuntensysteem.

Ook is het de bedoeling dat je:

- On topic blijft.

- Niet spamt of crosspost.

- Zorgt voor een goede sfeer, dus is het verboden om te flamen.

- Je pm's, chats en msn gesprekken voor jezelf houdt. Deze zaken zijn prive en horen dus prive te blijven.

- Respect hebt voor je medeprikkers. Dus geen kwetsende/storende/beledigende posts richting je medebezoekers.

- Geen foto's plaatst van medebezoekers.

- Je topics/posts die niet bijdragen aan de site, of die niet toegestaan zijn volgens bovenstaande richtlijnen, aanmeldt bij de Mods/Admins.

- Je signatures/avatars voldoen aan de policy: ook voor de inhoud hiervan kunnen de Mods/Admins besluiten je de toegang tot MarocNl te ontzeggen.

Verder kunnen de mods/admins posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.

--

S@deeQ
19-02-05, 17:26
Geplaatst door pater Leman
Het antwoord hierop bleek:




De beledigingen van Sadeeq hebben blijkbaar geen enkel strafpunt opgeleverd, terwijl het antwoord van Nefertiti als "racistisch en discriminerend" werden beschouwd en waarbij DRIEMAAL 1 strafpunt werd toegekent, met ban als gevolg.


Ik mag jullie lieve Nederlandse en Belgische KUTMAROKKANEN hierbij uit naam van Nefertiti duidelijk meedelen dat haar laatste greintje respect en beleefdheid hiermee achter de rug is. Haar dochter werd door kutmarokkanen ineengeslagen, haar nichtje werd door een kutmarokkaan verkracht en haar andere dochter werd door een kutmarokkaan beroofd.

Hiermede verklaart Nefertiti dat zij lid wordt van het Vlaams Blok, en in plaats van Groen! te stemmen vanaf nu rigoureus die racistische en facistische kutmarokkanen het land uit wil krijgen.

Met vriendelijke groeten, en met de dankbaarheid van Nefvertiti dat ze het uiteindelijk na zoveel tijd op jullie kutforum te hebben doorgebracht EINDELIJK begrepen heeft!

De eerste kopvod die ze nu nog tegenkomt duwt ze in de goot!

..................................


....................................angkor/beheer :giechel: :giechel: een paar maanden geleden had nef -tietje nog maar een dochter en nu heeft ze opeens twee dochters :giechel: :giechel:

Te quiero
19-02-05, 17:47
Geplaatst door S@deeQ
:fuckit: heerlijk, alle die jankerige hondjes die bij elkaar komen janken :fplet:
Weet je wat, Sadeeq.
Laat dit een les voor jou en vele anderen zijn.
Het is beter je mond te gebruiken dan fysiek geweld.
Dat is het verschil tussen van Gogh en Mohammed B.
Als Mohammed B. ging janken i.p.v. een lafhartige moord plegen dan had hij niet zoveel negatieve aandacht voor de gehele Marokkaanse gemeenschap getrokken.

Te quiero
19-02-05, 18:00
Geplaatst door S@deeQ
:D Lik mijn reet nefer-sletje :lole:


gestoorde kankerlijers zoals jij moeten ze preventief opruimen :D

:giechel: :giechel: een paar maanden geleden had nef -tietje nog maar een dochter en nu heeft ze opeens twee dochters :giechel: :giechel:
Laat dit ook een lesje voor je zijn Sadeeq.
Je zult waarschijnlijk geen strafpunten of een ban hiervoor krijgen want de moderatoren, zijn partijdig. Neem dit van een oudere vrouw aan, met het bovenstaande van je, haal je niemand naar beneden maar jezelf.

S@deeQ
19-02-05, 18:04
Geplaatst door Te quiero
Laat dit ook een lesje voor je zijn Sadeeq.
Je zult waarschijnlijk geen strafpunten of een ban hiervoor krijgen want de moderatoren, zijn partijdig. Neem dit van een oudere vrouw aan, met het bovenstaande van je, haal je niemand naar beneden maar jezelf.


moet ik nou echt gaan vertellen wat je allemaal met je lessen moet gaan doen, als je het allemaal al beter wist zat je nu niet je tijd te verdoen met je gejank, gejammer en gezeik op site van marokkaanse kinderen :zegniets:

S@deeQ
19-02-05, 18:06
Geplaatst door Te quiero
. Neem dit van een oudere vrouw aan,

had ik je trouwens al verteld dat ik een zwakte heb voor ouwe taarten :romance:

Te quiero
19-02-05, 18:23
Geplaatst door S@deeQ
had ik je trouwens al verteld dat ik een zwakke heb voor ouwe taarten :romance:
Zwakte, bedoel je?
Ouwe of jonge taarten, oud of jong vlees, zolang je beschaafd blijft en met je handen van vrouwen afblijft zul je een geziene gast zijn bij de charmante dames.

tr_imparator
19-02-05, 18:25
Geplaatst door Te quiero

Je zult waarschijnlijk geen strafpunten of een ban hiervoor krijgen want de moderatoren, zijn partijdig.

dat betwijfel ik. Leg uit?

S@deeQ
19-02-05, 18:28
Geplaatst door Te quiero
Zwakte, bedoel je?
Ouwe of jonge taarten, oud of jong vlees, zolang je beschaafd blijft en met je handen van vrouwen afblijft zul je een geziene gast zijn bij de charmante dames.


:nerveus: handen afblijven ?/ vingeren met je voeten ken ik nog niet :confused:

Te quiero
19-02-05, 18:32
Geplaatst door S@deeQ
moet ik nou echt gaan vertellen wat je allemaal met je lessen moet gaan doen, als je het allemaal al beter wist zat je nu niet je tijd te verdoen met je gejank, gejammer en gezeik op site van marokkaanse kinderen :zegniets:
Inderdaad, goed gezien. Deze site is No Big Deal. We komen allemaal hier op onze vrije tijd. Kortom voor ons plezier. Jammer genoeg zien de meeste (incl. jij en sommige moderatoren) dit niet en gaan ze uitschelden en verzieken het voor anderen.

S@deeQ
19-02-05, 18:36
Geplaatst door Te quiero
Inderdaad, goed gezien. Deze site is No Big Deal. We komen allemaal hier op onze vrije tijd. Kortom voor ons plezier. Jammer zien de meeste (incl. sommige moderatoren) dit niet en gaan ze uitschelden en verzieken het voor anderen.

af en toe :schok:

volgens mij woon je er verveeld

een forum kent regels . overtreed je die , dan moetje niet ga lopen jaken. :jammer:

Te quiero
19-02-05, 18:36
Geplaatst door S@deeQ
:nerveus: handen afblijven ?/ vingeren met je voeten ken ik nog niet :confused:
Dan weet ik waarmee je bezig bent als je niet op Maroc.nl vulgair taal uitslaat.

Te quiero
19-02-05, 18:39
Geplaatst door S@deeQ
af en toe :schok:

volgens mij woon je er verveeld

een forum kent regels . overtreed je die , dan moetje niet ga lopen jaken. :jammer:
Dan begrijp ik niet waarom jij en velen op dit forum klagen over de Nederlandse overheid.
Een land kent regels. Overtreed je het dan moet je niet gaan lopen te janken.

S@deeQ
19-02-05, 18:43
Geplaatst door Te quiero
Dan begrijp ik niet waarom jij en velen op dit forum klagen over de Nederlandse overheid.

:giechel: als dat zo is , dan noemen ze dat integratie . hollanders klagen dag en nacht over elke scheet.

en misschien een beetje vreemde vraag , maar waar heb ik over lopen klagen :confused:

S@deeQ
19-02-05, 18:45
Geplaatst door Te quiero
Dan weet ik waarmee je bezig bent als je niet op Maroc.nl vulgair taal uitslaat.

je moet het eens voelen , dat is veel leuker dan weten :handbang:

Te quiero
19-02-05, 18:47
Geplaatst door S@deeQ
:giechel: als dat zo is , dan noemen ze dat integratie . hollanders klagen dag en nacht over elke scheet.

en misschien een beetje vreemde vraag , maar waar heb ik over lopen klagen :confused:
Nog erger? Je was hier niet om te discussieren maar om iedereen uit te schelden die jou niet aanstaan?

Te quiero
19-02-05, 18:50
Geplaatst door S@deeQ
je moet het eens voelen , dat is veel leuker dan weten :handbang:
Als ik volgens jou op Maroc.nl woon, dan woon jij volgens mij op de een of meerdere pornosites. Je bent op het moment verdwaald.

S@deeQ
19-02-05, 18:51
Geplaatst door Te quiero
Nog erger? Je was hier niet om te discussieren maar om iedereen uit te schelden die jou niet aanstaan?

ik kom hier voor mijn plezier en als er ratten rond lopen die graag uitgescholden willen worden en daar ook om smeken , dan doen we dat toch ,,,, is eigenlijk lief van ons :nerveus: :nerveus:

Japio
19-02-05, 19:01
Geplaatst door S@deeQ
ik kom hier voor mijn plezier en als ratten rond lopen die graag uitgescholden willen worden en daar ook om smeken , dan doen we dat toch ,,,, is eigenlijk lief van ons :nerveus: :nerveus:

Ja, wat een gelul over strafpunten, we weten allemaal wie ze graag uitdeeld, geef haar een vinger en ze neemt je hele hand, simpel toch. Natuurlijk word ik nu weer geband, dus tot ziens maar weer. :slaap:

Al Sawt
19-02-05, 19:32
Geplaatst door angkor
De grap is dat ik nog maar één keer heb meegemaakt dat een prikker zijn stafpunt terecht vond.
Verder zegt ALTIJD IEDEREEN dat het onterecht is.

Dat zegt iets.
Er is dus veel, veel sprake van hypocrisie. Anderen doen altijd alles fout, maar ikke nooit.
Daar is dus geen oplossing voor. :dood:

Alhoewel: de enige oplossing is: gewoon doorgaan met het moderatorwerk, hoeveel klachten er ook komen.
Ik leer er veel van. En ik denk mijn kollega's ook. :ergleuk:

een hartelijke groet van

angkor/beheer :roker: Mijn strafpunten voor vermeende antisemitische uitspraken waren zeer en zeer onterecht!

Ik had alleen op een normaal manier een van de grootste leugenachtige claims omtrent de creatie van surrogaat staat Israel, proberen te weerleggen.

echnaton
19-02-05, 19:47
Geplaatst door S@deeQ
ik kom hier voor mijn plezier en als er ratten rond lopen die graag uitgescholden willen worden en daar ook om smeken , dan doen we dat toch ,,,, is eigenlijk lief van ons :nerveus: :nerveus:

Ik heb je altijd al lief gevonden...

Te quiero
19-02-05, 19:52
Geplaatst door echnaton
Ik heb je altijd al lief gevonden...
Laten we dan voor jou hopen dat je een vrouw bent, want hij kan heel goed schelden.

echnaton
19-02-05, 19:55
Geplaatst door Te quiero
Laten we dan voor jou hopen dat je een vrouw bent, want hij kan heel goed schelden.

Ik ben een man. Juist door zijn scheldpartijen vind ik hem zo aandoenlijk. Sadeeq scheldt met humor.

Te quiero
19-02-05, 20:02
Geplaatst door echnaton
Ik ben een man. Juist door zijn scheldpartijen vind ik hem zo aandoenlijk. Sadeeq scheldt met humor.
Ik denk niet dat iedereen zijn scheldpartijen kan waarderen.
Het ligt waarschijnlijk aan zijn leeftijd. Pubertje???? En misschien gaat hij ook teveel op de pornosites en woont/zwerft hij daar, gezien zijn vulgair taalgebruik.

S@deeQ
19-02-05, 20:03
Geplaatst door Te quiero
Laten we dan voor jou hopen dat je een vrouw bent, want hij kan heel goed schelden.

maak je geen zorgen , ik heb een zwakte voor geiten, ouwe taarten en hypocriete varkens :love2: .

S@deeQ
19-02-05, 20:04
Geplaatst door Te quiero
Ik denk niet dat iedereen zijn scheldpartij kan waarderen.
Het ligt waarschijnlijk aan zijn leeftijd. Pubertje???? En misschien teveel op de pornosites geweest.

nope , ligt aan mijn hormonen en het gehalte racisten,facisten en zionisten op het internet :haha: :haha: :haha:

echnaton
19-02-05, 20:05
Geplaatst door S@deeQ
nope , ligt aan mijn hormonen en het gehalte racisten,facisten en zionisten op het internet :haha: :haha: :haha:

Kijk dat is nou zo leuk van hem. Hij schaart zichzelf er ook nadrukkelijk tussen.

Sou
19-02-05, 20:37
Aangezien jullie ondanks waarschuwingen, wijzigingen etc. gewoon door blijven gaan sluit ik de topic. Jullie kinderachtig, ik ook kinderachtig.










Thalla,
Sou