PDA

Bekijk Volledige Versie : Lubbers treedt af bij VN



S@deeQ
20-02-05, 19:27
Lubbers treedt af bij VN
GENEVE - Ruud Lubbers treedt af als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties. Hij vindt dat de VN niet meer voldoende vertrouwen meer in hem hebben om naar behoren te kunnen functioneren. Dat heeft de oud-premier laten weten in een brief aan secretaris-generaal Kofi Annan van de VN. De brief is zondag ook verstuurd naar verscheidene persbureaus.

Lubbers, die vier geleden aantrad bij de vluchtelingenorganisatie Unhcr, was al enige tijd in opspraak in verband met verhalen rond ongewenste intimiteiten. Vorig jaar sprak pleitte zijn baas Annan hem nog vrij na een formele klacht van een vrouwelijke medewerker. De zaak werd weer opgerakeld, nadat de Britse krant The Independent vrijdag had gemeld dat het Bureau voor Intern Toezicht van de VN vorig jaar in een rapport een vernietigend oordeel over Lubbers had geveld. Klachten van anonieme medewerksters "duiden op een patroon van seksuele kwelling door Lubbers", citeerde de krant het geheime rapport.


:zwaai: hollanders staan weer bekend als pedo's en billen knijpers

S@deeQ
20-02-05, 20:18
Lubbers: geen schuldbekentenis
HILVERSUM - Ruud Lubbers heeft met zijn beslissing om op te stappen als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties geen schuld bekend. Dat zei hij zondagavond in de actualiteitenrubriek Netwerk.

Lubbers maakte duidelijk dat hij de beslissing dit weekeinde zelf heeft genomen. Hij blijft in functie, totdat er een opvolger is gevonden.



:chinees: Dit gelooft zelfs de paus niet

marlies255
20-02-05, 22:05
Geplaatst door S@deeQ
Lubbers: geen schuldbekentenis
HILVERSUM - Ruud Lubbers heeft met zijn beslissing om op te stappen als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties geen schuld bekend. Dat zei hij zondagavond in de actualiteitenrubriek Netwerk.

Lubbers maakte duidelijk dat hij de beslissing dit weekeinde zelf heeft genomen. Hij blijft in functie, totdat er een opvolger is gevonden.



:chinees: Dit gelooft zelfs de paus niet

nee de paus misschien niet, maar ik wel.

Ourzazate
20-02-05, 22:47
Werkelijk het toppunt dat iemand die zich christen noemt en van CDA huize is in zo'n functie zijn handen niet thuis kan houden. Vies mannetje...:jammer:.

En met een salaris zoals dat hij ontvangt kun je toch van alles en nog wat regelen met part-time slettebakken die hij op alle mogelijke manieren kan betasten zoveel hij wil. Tazzz...:).

marlies255
20-02-05, 22:57
ik weet het niet hoor, er is uitgebreid onderzoek naar geweest. En dan die hypocriete amerikaanse mentaliteit om iedereen direct maar aan te klagen. Je hoeft je hand maar op iemands schouders te leggen en je hebt al een probleem.
Maar goed, misschien is het waar en dat zou niet fraai zijn. Ik had overigens gewoon teruggeknepen.
Heb laatst een viezerik in de kroeg even razendsnel bij zijn ballen gegrepen nadat hij het nodig vond mij te knijpen. Hij droop gauw af. Ook een soort van lik-op-stuk beleid.

Julien
20-02-05, 23:07
Die ouwe snoeperd ook :D

Op RTL4 is nu trouwens een geile.. eh ik bedoel interessante documentaire bezig over VROUWENBILLEN.. zou Lubbers daar nu ook naar kijken? :p

~Panthera~
20-02-05, 23:18
Geplaatst door Julien
Die ouwe snoeperd ook :D

Op RTL4 is nu trouwens een geile.. eh ik bedoel interessante documentaire bezig over VROUWENBILLEN.. zou Lubbers daar nu ook naar kijken? :p

Nee, daar zit JIJ naar te kijken, kreng. :hihi:

Julien
21-02-05, 00:19
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, daar zit JIJ naar te kijken, kreng. :hihi:

:o ach volgens de tvgids gaat het programma over een sociaal-culturele questie :hihi:

~Panthera~
21-02-05, 00:21
Geplaatst door Julien
:o ach volgens de tvgids gaat het programma over een sociaal-culturele questie :hihi:


:rolleyes: :hihi:

Te quiero
21-02-05, 02:28
Geplaatst door S@deeQ
:zwaai: hollanders staan weer bekend als pedo's en billen knijpers
Lubbers heeft het nog tot premier en hoge commissaris gebracht.
Ik weet niet of je het tot zover kan brengen als je nu al vulgair op het forum bezig kan zijn. Als ik jou was zou ik gauw wat aan doen, want zo'n gedrag kan jouw toekomst verpesten. En dan hoef ik er niet bij te schrijven dat je dan de hele Ned.maatschappij hiervan de schuld zal geven.