PDA

Bekijk Volledige Versie : Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?

RinC
01-02-05, 23:26
Gratis sms is back by dope demand :hihi:

Ewa fhem die associatie!

Placide
01-02-05, 23:29
Geplaatst door RinC

Ewa fhem die associatie!

Wat verstaat u onder romantisch?

Rissa
01-02-05, 23:29
Gratis Sms is een Pre!..om romantische internetdates te creeJeren

Nadha
01-02-05, 23:31
Ik wil uitleg :mad:

RinC
01-02-05, 23:43
Geplaatst door Placide

Fhal li kei diroe fe soaps oe aflams enzo. :hihi:

criminar
01-02-05, 23:43
Marokkaanse en romantiek?Na een romantische date met een Marokkaanse meid,valt meestal die 'roman' weg en blijft er 'tisch' over.

RinC
01-02-05, 23:44
Geplaatst door Rissa
Gratis Sms is een Pre!..om romantische internetdates te creeJeren

Juistem...vooral als je geen beltegoed (meer) hebt. :cheefbek:

Rissa
01-02-05, 23:51
Geplaatst door criminar
Marokkaanse en romantiek?Na een romantische date met een Marokkaanse meid,valt meestal die 'roman' weg en blijft er 'tisch' over.

:hihi:

Rinkel: Justum. Marokkanen zijn gewoon niet gemaakt om romantisch te doen.

AdamX
02-02-05, 01:37
kan maroc.nl voor mij geen date regelen in een luxe restaurant :o

Twinkle_Croft
02-02-05, 08:26
Het is al gezegd: Romantiek & Mgarba gaat niet samen, laat staan als diegene via het net is 'geplukt'.

Colombiana
02-02-05, 08:45
Geplaatst door RinC

Ewa fhem die associatie!

Ik d8 dat je geen Marokkaan was??? Dan kun je wel goed Marokkaans voor een niet Marokkaan.....

Enne behoorde dit soort topics niet bij cliche onderwerpen???

Twinkle_Croft
02-02-05, 08:52
Geplaatst door Colombiana
Ik d8 dat je geen Marokkaan was??? Dan kun je wel goed Marokkaans voor een niet Marokkaan.....

Enne behoorde dit soort topics niet bij criche onderwerpen???

Hahaha, raap me op! :haha:!!

Colombiana
02-02-05, 09:19
Hmmm, sarcasme wordt ook al niet begrepen. Maarja wat wil je voor iemand die alleen de weg weet van huis -> naar 't werk -> de supermarkt -> en dan weer naar huis.....

Twinkle_Croft
02-02-05, 09:24
Hmmm, sarcasme wordt ook al niet begrepen. Maarja wat wil je voor iemand die alleen de weg weet van huis -> naar 't werk -> de supermarkt -> en dan weer naar huis.....

Nee, jij bent niet te begrijpen. Maar wat wil je van iemand die alleen de weg naar PB kent, een Marokkaanse met een neger ziet en een topic opent met "Waarom negers opzoeken". :haha:!!

Colombiana
02-02-05, 09:27
Geplaatst door Twinkle_Croft
Nee, jij bent niet te begrijpen. Maar wat wil je van iemand die alleen de weg naar PB kent, een Marokkaanse met een neger ziet en een topic opent met "Waarom negers opzoeken". :haha:!!

je hebt gelijk: je begrijpt mij niet... :jammer:

Maar wees verstandig en negeer mijn berichten voortaan dan doe ik dat ook....

Lissa
02-02-05, 09:48
Dames toch?!!! :aanwal:

Sim
02-02-05, 09:55
Ik heb eens een picknick gehad :o

Sim
02-02-05, 10:13
Geplaatst door Woman
Was het romantisch nig?

Dat was het doel... en enigzins wel gelukt.

Klote was. t was in t vondelpark. En ik moest toilet hebben (vind daar maar eens een toilet), ik was zwaar doorgelekt. Het was zomer en ik had een wit rokje aan... Gelukig had de rok voering aan de binnenkant. :haha:

Twinkle_Croft
02-02-05, 10:13
je hebt gelijk: je begrijpt mij niet... :jammer:

Maar wees verstandig en negeer mijn berichten voortaan dan doe ik dat ook....

Negeren?

Ze zijn t hillarisch om te negeren. :haha:

sienia
02-02-05, 10:23
Negeren?

Ze zijn t hillarisch om te negeren. :haha:

Ik sta bij haar op negeerstand, maar anders, je hebt gelijk!!

Maa
02-02-05, 10:48
AZWERVERS.
Jullie weten niet eens wat dat wordt romantisch inhoud en laten staan romantisch doen, alla bla bla. En jij RinC. Het lijkt wel nets of je nog in de jaren 90 leeft, jij elke keer met je beltegoed.
Heb jij nooit is van een abonnement gehoord ofzo.
Weetje waar jullie romantisch doen! IN KOEZINA, daar zijn jullie goed in. lekker romanisch doen.
Mvg,
Maa.
:fplet:

RinC
02-02-05, 10:57
Geplaatst door Woman
Dat doen mensen als ze alleen maar aardig gevonden willen worden.

Like Poppeke/Truuske.

Sssssst :p

RinC
02-02-05, 10:59
Geplaatst door Maa
AZWERVERS.
Jullie weten niet eens wat dat wordt romantisch inhoud en laten staan romantisch doen, alla bla bla. En jij RinC. Het lijkt wel nets of je nog in de jaren 90 leeft, jij elke keer met je beltegoed.
Heb jij nooit is van een abonnement gehoord ofzo.
Weetje waar jullie romantisch doen! IN KOEZINA, daar zijn jullie goed in. lekker romanisch doen.
Mvg,
Maa.
:fplet:

Dames en heren, de wijze Maa heeft gesproken.

Colombiana
02-02-05, 11:02
Er zijn dus mensen die het leuk vinden uitgescholden te worden?? Nou ga dan tegen elkaar tekeer!! Ik pas, dan ga ik wel gewoon werken :hihi:

Maa
02-02-05, 11:10
Geplaatst door RinC
Dames en heren, de wijze Maa heeft gesproken.

Het is toch zo ABOERAS DEL FEN. :lole:

casasweety
02-02-05, 11:14
Geplaatst door Maa
Het is toch zo ABOERAS DEL FEN. :lole:

Maa jij spoort echt niet, maar dat is juist zo leuk aan jou....Alles goed met je? Nog wat gehoord van Aicha1975 miss her!

Maa
02-02-05, 12:19
Geplaatst door casasweety
Maa jij spoort echt niet, maar dat is juist zo leuk aan jou....Alles goed met je? Nog wat gehoord van Aicha1975 miss her!

Nee, heb ook lang niets van haar gehoord, ze heeft een keertje tegen mijn dat ze naar Spanje zou gaan.
Ps. Ik mis haar hier ook heel erg, ik denk elke keer aan haar.
Ps. met mijn gaat het atijd goed.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen. :wohaa: :wohaa:

casasweety
02-02-05, 12:36
Geplaatst door Maa
Nee, heb ook lang niets van haar gehoord, ze heeft een keertje tegen mijn dat ze naar Spanje zou gaan.
Ps. Ik mis haar hier ook heel erg, ik denk elke keer aan haar.
Ps. met mijn gaat het atijd goed.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen. :wohaa: :wohaa:

Met slechte mensen gaat het altijd goed!

Maa
02-02-05, 12:40
Geplaatst door casasweety
Met slechte mensen gaat het altijd goed!

Je moet gewoon gek doen, dan komt alles goed. Geloof mijn nou maar.
Mijn hele voor ruit van me auto is stuk gegaan gisteren, ik ben gewoon heel vrouwelijk vandaan, je moet schijt aan alles hebben, en fuc die geld. Er zit een barst van hoek tot hoek. :schreeuw:

RinC
02-02-05, 19:42
Geplaatst door Maa
Je moet gewoon gek doen, dan komt alles goed. Geloof mijn nou maar.
Mijn hele voor ruit van me auto is stuk gegaan gisteren, ik ben gewoon heel vrouwelijk vandaan, je moet schijt aan alles hebben, en fuc die geld. Er zit een barst van hoek tot hoek. :schreeuw:

Wat zeggie nou? :schok:

Twinkle_Croft
02-02-05, 19:49
Geplaatst door RinC

Kzie het nu pas. :haha:!!

LiaCarina
02-02-05, 20:14
Schijnheilige bitches. Ze3ma nooit afgesproken met iemand, ga heen. Ik weet genoeg van inside track wie van jullie het wel niet heeft gedaan.

I did it en heb me kapot vermaakt.

hayet
02-02-05, 20:16
Geplaatst door RinC

hahahhaha
ik dacht ook al :zegniets:
:haha:

Sim
02-02-05, 22:13
Geplaatst door LiaCarina
Schijnheilige bitches. Ze3ma nooit afgesproken met iemand, ga heen. Ik weet genoeg van inside track wie van jullie het wel niet heeft gedaan.

Ik heb toch gezegd dat ik gedate heb :nerd:

LiaCarina
02-02-05, 22:15
Geplaatst door Sim
Ik heb toch gezegd dat ik gedate heb :nerd:

Dat is wat ik van jou zo goed vind, je zegt het gewoon open en bloot zonder 20 verhalen schreeuwend dat je dat nooit zou doen terwijl je het dan wel gedaan hebt.
Ik vind er helemaal niks mis mee, je kan voor de fun etc gewoon afspreken. Is lachen.

Sim
02-02-05, 22:30
Geplaatst door LiaCarina
Dat is wat ik van jou zo goed vind, je zegt het gewoon open en bloot zonder 20 verhalen schreeuwend dat je dat nooit zou doen terwijl je het dan wel gedaan hebt.
Ik vind er helemaal niks mis mee, je kan voor de fun etc gewoon afspreken. Is lachen.

Zeker niets mis mee.
Je doet er tenminste mensenkennis mee op. En later kun je lachen. Plus je hebt altijd wat te vertellen.

BaMb-InO
02-02-05, 22:31
Heb ik wel meerdere malen gehad idd.

LiaCarina
02-02-05, 22:32
Geplaatst door Sim
Zeker niets mis mee.
Je doet er tenminste mensenkennis mee op. En later kun je lachen. Plus je hebt altijd wat te vertellen.

Jij snapt hem! Je lacht er altijd om, ik ken bijna niemand die het niet gedaan heeft. Een beetje sneu dat er altijd wel mensen zijn die schreeuwen het nooit gedaan te hebben terwijl ze gewoonweg liegen niet wetend dat anderen ze doorhebben.

Sim
02-02-05, 22:35
Geplaatst door LiaCarina
Jij snapt hem! Je lacht er altijd om, ik ken bijna niemand die het niet gedaan heeft. Een beetje sneu dat er altijd wel mensen zijn die schreeuwen het nooit gedaan te hebben terwijl ze gewoonweg liegen niet wetend dat anderen ze doorhebben.

Ja je moet wel heel naief zijn, als je denkt dat je date partner het niet verklapt.

Twinkle_Croft
02-02-05, 22:39
Geplaatst door BaMb-InO
Heb ik wel meerdere malen gehad idd.

Is het jou wel gelukt om romantische date's te scoren dan?

Ik heb alleen scary shit gehad (denk aan topic 'Worst date ever') :wat?!:

LiaCarina
02-02-05, 22:42
Geplaatst door Sim

Ja je moet wel heel naief zijn, als je denkt dat je date partner het niet verklapt.

Ja man, of een ex. Die praten gewoon door hoor en vinden het geweldig als ze je iets vertellen wat jij nog niet wist.

Twinkle_Croft
02-02-05, 22:47
Geplaatst door Sim

Iedereen klept, niet alleen de date-partner.

Maar verklappen kan toch niet. Of zijn er lui die in het geheim daten? :argwaan:

BaMb-InO
02-02-05, 22:49
Is het jou wel gelukt om romantische date's te scoren dan?

Ik heb alleen scary shit gehad (denk aan topic 'Worst date ever') :wat?!:

:haha:!!

Ehhhhhhhh er waren zeker wel leuke dates.... Heb nog nergens spijt van gekregen.... Alhoewel.....(ik lieg :nerveus: )

Twinkle_Croft
02-02-05, 22:53
Geplaatst door BaMb-InO

Ehhhhhhhh er waren zeker wel leuke dates.... Heb nog nergens spijt van gekregen.... Alhoewel.....(ik lieg :nerveus: )

Das nice, als je er wat leuks aan over houdt.

De leukste 'date's' waren nog altijd met andersmans vriendjes (was dan spek & bonen/ opvullingmateriaal, zogenaamd voor de gezelligheid). :hihi:

Sim
02-02-05, 22:53
Geplaatst door LiaCarina
Ja man, of een ex. Die praten gewoon door hoor en vinden het geweldig als ze je iets vertellen wat jij nog niet wist.

Dus dt!
Ik ben nt zo :engel:.

Iedereen klept, niet alleen de date-partner.

Maar verklappen kan toch niet. Of zijn er lui die in het geheim daten?

Degene die niet vertellen dat ze op date zijn geweest. Zijn dus niet eerlijk....
Proberen ze het verborgen te houden. Werkt alleen niet.

Twinkle_Croft
02-02-05, 22:58
Geplaatst door Sim
Dus dt!
Ik ben nt zo :engel:.

Degene die niet vertellen dat ze op date zijn geweest. Zijn dus niet eerlijk....
Proberen ze het verborgen te houden. Werkt alleen niet.

Vraagstelling was niet of je ooit gedate had, maar of je een romantische date hebt gehad.

Dat zijn voor mij 2 heel verschillende dingen.

Romantische bespreek je van tevoren (of het is duidelijk wat er gaat gebeuren als je afspreek en staat in teken van romantiek).

De gewone date ga je wat drinken en daarna naar huis. Stelt 10x nix voor. :moe:

Sim
02-02-05, 23:01
Vraagstelling was niet of je ooit gedate had, maar of je een romantische date hebt gehad.

Dat zijn voor mij 2 heel verschillende dingen.

Romantische bespreek je van tevoren (of het is duidelijk wat er gaat gebeuren als je afspreek en staat in teken van romantiek).

De gewone date ga je wat drinken en daarna naar huis. Stelt 10x nix voor. :moe:

Das waar. Ik heb maar 1 romantische date gehad.

En tig anderen. :)

LiaCarina
02-02-05, 23:02
Geplaatst door Sim

Join the club :duim:

Sim
02-02-05, 23:05
Geplaatst door LiaCarina
Join the club :duim:

p.s. Nadya k ben gescot :o

LiaCarina
02-02-05, 23:08
Geplaatst door Sim

p.s. Nadya k ben gescot :o

Hehe..

Ik ook joh, hard gescot, maar zeg eerlijk. Vonden we ze dan zooooo leuk? Naah. Het was meer een kleine leegte die we ze3ma probeerden te vullen.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:09
Geplaatst door Sim

Echt waar? Is dat niet eng als je als het ware van tevoren weet wat en/of hoe het zoal kan lopen?

En wat bijvoorbeeld als hij in het echt er niet zo uit ziet als op een foto?

Kan je uit ervaring vertellen dat foto's echt zwaar kunnen bedriegen.

@ Nadya: Ook romantische gehad?

LiaCarina
02-02-05, 23:13
Echt waar? Is dat niet eng als je als het ware van tevoren weet wat en/of hoe het zoal kan lopen?

@ Nadya: Ook romantische gehad?

Foto's bedriegen, dat zeker.
Genoeg romantische, gekke en puur fun en friends dates gehad. Die romantische vielen lelijk tegen.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:15
Geplaatst door LiaCarina
Foto's bedriegen, dat zeker.
Genoeg romantische, gekke en puur fun en friends dates gehad. Die romantische vielen lelijk tegen.

Dan zijn ze denk ik niet romantisch genoeg als ze toch tegen vallen.

Of we willen maar al te graag zo'n film-achtige romantische-date hebben, maar die komen volgens mij alleen in films voor. :moe:

Sim
02-02-05, 23:20
Geplaatst door LiaCarina
Hehe..

Ik ook joh, hard gescot, maar zeg eerlijk. Vonden we ze dan zooooo leuk? Naah. Het was meer een kleine leegte die we ze3ma probeerden te vullen.

Hij was toch bst wel leuk. :rolleyes:

Geplaatst door LiaCarina

Om eerlijk te zijn, ga ik bij een date er nooit vanuit dat ik iemand leuk genoeg zou vinden voor een relatie op liefdelijk vlak. Ik neem alles zoals het komt. Daarna kijk ik het aan.

Ik ben trouwens ook niet alleen van het uiterlijk. Iemand moet leuk zijn en een killeruitstraling hebben. (Das voor mij niet uiterlijk alleen.)

LiaCarina
02-02-05, 23:23
Dan zijn ze denk ik niet romantisch genoeg als ze toch tegen vallen.

Of we willen maar al te graag zo'n film-achtige romantische-date hebben, maar die komen volgens mij alleen in films voor. :moe:

Noo man het gaat als volgt.

Jij loopt naar hem toe, nog niet wetend hoe hij eruitziet. Je hart klopt en denkt please laat het goed gaan. Dan staat ie voor je en zegt ie, hey jij bent zeker nadya. Jij denkend damn, hij is helemaal niet zo knap en tfoe wat een lelijke kledingstyle. Dan zeg je tegen jezelf, oke naad..zijn karakter is leuk en heeft zijn zaakjes in orde, dat telt ook. Je gaat rustig zitten denkend hmmm wil ik hem nou wel... Aan het einde van de dag neem je afscheid en denk je, moet ik hem gaan blocken op msn of toch niet. Dan hoor je later van de ander dat er geen vonk oversloeg (wat niet meer dan logisch was) en dan denk je, damn... hij heeft mij nog sneller gescot. Dan lach je en bel je je vrienden op die je uitlachen en dan ga je slapen.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:26
Geplaatst door Sim
Om eerlijk te zijn, ga ik bij een date er nooit vanuit dat ik iemand leuk genoeg zou vinden voor een relatie op liefdelijk vlak. Ik neem alles zoals het komt. Daarna kijk ik het aan.

Ik ben trouwens ook niet alleen van het uiterlijk. Iemand moet leuk zijn en een killeruitstraling hebben. (Das voor mij niet uiterlijk alleen.)

Ja tuurlijk, eerst wil je real-life afwachten en dan praat je verder.

Maar er zijn ook mensen die het zo leuk op MSN hebben, foto's hebben gezien en dan elkaar zo goed lijken aan te vullen dat ze zeg maar via het net al 'intiem' bezig zijn. En vervolgens een romantische date hebt.

Als er dan wordt afgesproken en vindt elkaar aantrekkelijk lijkt het me echt scary gewoon omdat je dan denkt aan alles wat je dan zoal heb 'besproken' en nog erger lijkt me als jij hem in het echt niet aantrekklijk is.

Aantrekkelijkheid kan je niet zien op een foto.

Sim
02-02-05, 23:27
Geplaatst door LiaCarina

Jij loopt naar hem toe, nog niet wetend hoe hij eruitziet. Je hart klopt en denkt please laat het goed gaan. Dan staat ie voor je en zegt ie, hey jij bent zeker nadya. Jij denkend damn, hij is helemaal niet zo knap en tfoe wat een lelijke kledingstyle. Dan zeg je tegen jezelf, oke naad..zijn karakter is leuk en heeft zijn zaakjes in orde, dat telt ook. Je gaat rustig zitten denkend hmmm wil ik hem nou wel... Aan het einde van de dag neem je afscheid en denk je, moet ik hem gaan blocken op msn of toch niet. Dan hoor je later van de ander dat er geen vonk oversloeg (wat niet meer dan logisch was) en dan denk je, damn... hij heeft mij nog sneller gescot. Dan lach je en bel je je vrienden op die je uitlachen en dan ga je slapen.

Hahahahahaha.
Je liegt.

Jij bent degene die scot. 100%.

LiaCarina
02-02-05, 23:27

Maar er zijn ook mensen die het zo leuk op MSN hebben, foto's hebben gezien en dan elkaar zo goed lijken aan te vullen dat ze zeg maar via het net al 'intiem' bezig zijn. En vervolgens een romantische date hebt.

Als er dan wordt afgesproken en vindt elkaar aantrekkelijk lijkt het me echt scary gewoon omdat je dan denkt aan alles wat je dan zoal heb 'besproken' en nog erger lijkt me als jij hem in het echt niet aantrekklijk is.

Word!

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:29
Geplaatst door LiaCarina

Dat is toch niet romantisch, gewoon zo'n standaard date die volgens mij thuis past in die topic 'Worst date ever'. Of waren die echt heel erg? :argwaan:

Ps: Er zijn mensen die via het net afspreken puur voor een one-nigh-stand om vervolgens weer ahun 'voldaan' naar huis te gaan. Dat begrijp ik nou echt niet. :cheefbek:

Sim
02-02-05, 23:31

Bij een foto kun je zeggen die is knap.
Maar irl kun je zeggen die is aantrekkelijk.

Aantrekkelijk is de aantrekkingskracht van die persoon, dus manier van praten, lopen, kijken en handelen.

Ik moet eerlijk zeggen, dat toen ik nog jong was en afsprak via chat ofzo. Da'k ook zo gebrand was op uiterlijk en knap. Maar ja als je foto stuurt is het al de beste shot met juiste licht etc.

LiaCarina
02-02-05, 23:32
Geplaatst door Sim
Hahahahahaha.
Je liegt.

Jij bent degene die scot. 100%.

Ff serieus, wullah ma ik lieg. Ik wilde ze een kans geven ook, echt een boehalia. Eentje kwam uit wahed gat in LimBurg, webC zag het er goed uit alleen t viel me op dat ie niet lachte. Ik zag hem dus en bleek dat die gewoon pikzwarte tanden had en hij had van zulke schoenen, alleen helemaal in t zwart omdat hij zichzelf te kort vond.
http://www.yellow-turtle.com/images/photos/store/Kamblitznavy.jpg

Ik was nog geeneens thuis en hij belde al.

LiaCarina
02-02-05, 23:36
Dit was zijn schoen:

http://home.indy.rr.com/myjackpot/GBX%20Black%20Boots.jpg
En dit zijn tanden:

http://news.bbc.co.uk/olmedia/790000/images/_790452_teeth150.jpg

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:36
Geplaatst door LiaCarina
Ff serieus, wullah ma ik lieg. Ik wilde ze een kans geven ook, echt een boehalia. Eentje kwam uit wahed gat in LimBurg, webC zag het er goed uit alleen t viel me op dat ie niet lachte. Ik zag hem dus en bleek dat die gewoon pikzwarte tanden had en hij had van zulke schoenen, alleen helemaal in t zwart omdat hij zichzelf te kort vond.

Haha, ik moet spontaan aan zoveel andere denken. Die van mijn vriendin vergeet ik nooit meer. Maar die had ik al eens verteld.

Ik heb nu al een jaar niet gedate. Als ik dit zo lees heb eigenlijk wel zin om dit soort fun-shit mee te maken. Je kan er altijd om lachen. Maar ik weet dat ik het niet zal doen.

Sim
02-02-05, 23:37
Geplaatst door LiaCarina

Ahhh meskina.
Gelukkig heb ik die dates niet gekend.

Alhoewel ik herinner me er 1 in Utrecht. Hij bleef me maar smeken voor afspraak. Ik dacht ah wat the heck vriendin en ik zouden toch moeten winkelen is goed. Kwamen we aan (hij was it-er) hij wachtte al shie uur ofzo. Ik zag m staan en ik had handsfree in. Hij belde, ik stond naast hem. Nam op maar zei niks. Ik dacht laat me goed tjekken. (Met mijn uiterlijk leek ik echt Hollands).

Ik dacht, nee mij niet gezien. Zijn we weg gegaan dus.

Hij belde die avond nog. Ik zei ja sorry neef bla bla.
heb niks meer van hem gehoord pas 3 maanden later kreeg ik mailtje, van weet je nog wie ik ben. Ik ben die en die en je hebt me laten wachten op Utrecht. Hschoema ah Siham, je wordt wel bestraft door ALLAH.

:moe:

LiaCarina
02-02-05, 23:38
Haha, ik moet spontaan aan zoveel andere denken. Die van mijn vriendin vergeet ik nooit meer. Maar die had ik al eens verteld.

Ik heb nu al een jaar niet gedate. Als ik dit zo lees heb eigenlijk wel zin om dit soort fun-shit mee te maken. Je kan er altijd om lachen. Maar ik weet dat ik het niet zal doen.

Ik heb al tijden besloten het niet meer te doen gezien het elke keer tot nationale rampen leidde. God straft me gewoon keer op keer en ik leer het niet.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:40
Geplaatst door Sim
Bij een foto kun je zeggen die is knap.
Maar irl kun je zeggen die is aantrekkelijk.

Aantrekkelijk is de aantrekkingskracht van die persoon, dus manier van praten, lopen, kijken en handelen.

Ik moet eerlijk zeggen, dat toen ik nog jong was en afsprak via chat ofzo. Da'k ook zo gebrand was op uiterlijk en knap. Maar ja als je foto stuurt is het al de beste shot met juiste licht etc.

Exacly!

Persoonlijk vind ik de aantrekkingskracht het belangrijkste.

Eens nam ik wel genoegen met minder, dan dacht ik denia hanya "O.k hij is niet superknap, maar je kan er we leuk mee lachen ofzo". En ondertussen lachten vrienden en vriendinnen uit wat ik met zo'n oen deed. :moe:

Dan word je zo kieskeurig dat het beeld van 'de ideale' man in je hoofd in werkelijkheid niet blijkt te bestaan. En dan ben je dus 4ever single. :p

LiaCarina
02-02-05, 23:41
Geplaatst door Sim
Ahhh meskina.
Gelukkig heb ik die dates niet gekend.

Alhoewel ik herinner me er 1 in Utrecht. Hij bleef me maar smeken voor afspraak. Ik dacht ah wat the heck vriendin en ik zouden toch moeten winkelen is goed. Kwamen we aan (hij was it-er) hij wachtte al shie uur ofzo. Ik zag m staan en ik had handsfree in. Hij belde, ik stond naast hem. Nam op maar zei niks. Ik dacht laat me goed tjekken. (Met mijn uiterlijk leek ik echt Hollands).

Ik dacht, nee mij niet gezien. Zijn we weg gegaan dus.

Hij belde die avond nog. Ik zei ja sorry neef bla bla.
heb niks meer van hem gehoord pas 3 maanden later kreeg ik mailtje, van weet je nog wie ik ben. Ik ben die en die en je hebt me laten wachten op Utrecht. Hschoema ah Siham, je wordt wel bestraft door ALLAH.

:moe:

Hhahaha

Je had moeten zeggen, ewa rabi heeft me het voorrecht gegeven om te kiezen en dat doe ik dus ook.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:43
Geplaatst door LiaCarina
Ik heb al tijden besloten het niet meer te doen gezien het elke keer tot nationale rampen leidde. God straft me gewoon keer op keer en ik leer het niet.

Me2 en hoe...

Sim
02-02-05, 23:44
Exacly!

Persoonlijk vind ik de aantrekkingskracht het belangrijkste.

Eens nam ik wel genoegen met minder, dan dacht ik denia hanya "O.k hij is niet superknap, maar je kan er we leuk mee lachen ofzo". En ondertussen lachten vrienden en vriendinnen uit wat ik met zo'n oen deed. :moe:

Dan word je zo kieskeurig dat het beeld van 'de iedeale' man in je hoofd in werkelijkheid niet blijkt te bestaan. En dan ben je dus 4ever single. :p

Bij een man moet je nooit genoegen nemen met minder.
Als je iemand leuk genoeg vindt en vlinders hebt, dan mag het. Dat is de enige uitzondering op de regel. :hihi: want we doen het dan toch wel.

@ Nadya. Ik had zoiets gemaild.

Wie ben je ook al weer?
De it-er, tandarts of dokter?

Anyway daten is haraam, ik denk niet dat ik gestraft wordt.

Zoiets..

LiaCarina
02-02-05, 23:45
Me2 en hoe...

Daarom! We zijn lekkere dames.
Laten zij maar lekker moeite doen.

Sim
02-02-05, 23:46
Geplaatst door LiaCarina

Effe serieus Naad, we hebben concurrentie van dames die wel moeite doen.
Daarom ben ik ook gescot. Ik deed te weinig moeite.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:48
Geplaatst door LiaCarina

Idd. (Remember de psychische, echt trauma gewoon)

En dat niet alleen, ze mogen zichzelf gaan bewijzen dat ze je waard zijn.

@ Sim: Boeit mij niet. Bloed, zweet en tranen wil ik zien!

LiaCarina
02-02-05, 23:48
Geplaatst door Sim
Effe serieus Naad, we hebben concurrentie van dames die wel moeite doen.
Daarom ben ik ook gescot. Ik deed te weinig moeite.

Daarom hebben die lelijkerds altijd een mooie gast aan hun arm. Sneaky basterds. Ene dag liepen ze nog met hun snottebel op straat, ander dag verloofd met een cute as gozer.

Waar gaat dit heen, waar gaat dit toch nou naartoe

LiaCarina
02-02-05, 23:50
Idd. (Remember de psychische, echt trauma gewoon)

En dat niet alleen, ze mogen zichzelf gaan bewijzen dat ze je waard zijn.

Als ik hem echt mooi en top vond dan zou ik hem nooit bedriegen of xpress beledigen. Ben niet down met dat.
Ik zou respect tonen etc.

Dus beter doet ie moeite. Wat een enorme afknapper is, is wanneer de man niet weet waar die bijv met jou wat kan gaan drinken of rustig chillen.

Sim
02-02-05, 23:50

Dat is mijn instelling helaas (ja ergens toch wel helaas) ook!

@ Naad, die wijven waar jij het over hebt. Die doen het goed!!!

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:52
Geplaatst door LiaCarina
Daarom hebben die lelijkerds altijd een mooie gast aan hun arm. Sneaky basterds. Ene dag liepen ze nog met hun snottebel op straat, ander dag verloofd met een cute as gozer.

Waar gaat dit heen, waar gaat dit toch nou naartoe

Sterker nog. Na hun minimale HBO-opleiding zijn ze bereidt om voor manlief huisvrouw te worden. :moe:

We hebben zware concurrentie.

LiaCarina
02-02-05, 23:52
Geplaatst door Sim
Dat is mijn instelling helaas (ja ergens toch wel helaas) ook!

@ Naad, die wijven waar jij het over hebt. Die doen het goed!!!

Die doen het t goed. De mooiere blijven solo en de lelijkerds slaan een zine aan de haak. Dat gaat naar mijn mening tegen de natuur in.
Heeft iemand de nr van moeder natuur? IK ga mijn bezwaar indienen.

Al3arbi
02-02-05, 23:53
Sterker nog. Na hun minimale HBO-opleiding zijn ze bereidt om voor manlief huisvrouw te worden. :moe:

Weetje, ironisch genoeg killt deze opmerking de hele topic, in mijn ogen.

LiaCarina
02-02-05, 23:54

We hebben zware concurrentie.

Juist! What the Piep is that all about. Al die jaren van hard werken en janken om tentamens ga je aan het einde er helemaal niks mee doen. Sneu.

Ik kan gewoon niet leven om 1 miezerige salarisje. IK ben duur en shop als een gek als ik de kans/geld heb.

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:54
Geplaatst door Al3arbi
Weetje, ironisch genoeg killt die opmerking de hele topic in mijn ogen.

Omdat het de waarheid is als een koe.

Blind zijn we niet geschapen.

Sim
02-02-05, 23:55
Geplaatst door LiaCarina
Die doen het t goed. De mooiere blijven solo en de lelijkerds slaan een zine aan de haak. Dat gaat naar mijn mening tegen de natuur in.
Heeft iemand de nr van moeder natuur? IK ga mijn bezwaar indienen.

Lukt niet, heb ik al geprobeerd.

@ Tc. Zie je nou wel dat er nog hoop voor je is. :gniffel:

@ Allen. Tsab7oe 3la ghir. Me is out.

Al3arbi
02-02-05, 23:55
Omdat het de waarheid is als een koe.

Blind zijn we niet geschapen.

Ik denk, nee. Ik weet. Dat ik die opmerking anders zie. Maar op welke manier dan ook. Hij killt de topic.

LiaCarina
02-02-05, 23:56
Geplaatst door Sim
Lukt niet, heb ik al geprobeerd.

Sleep well ;)

Lika
02-02-05, 23:56
Die verhalen van jullie!

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:57
Geplaatst door LiaCarina

Juist! What the Piep is that all about. Al die jaren van hard werken en janken om tentamens ga je aan het einde er helemaal niks mee doen. Sneu.

Ik kan gewoon niet leven om 1 miezerige salarisje. IK ben duur en shop als een gek als ik de kans/geld heb.

Juistem! We need that bling!

Zie het maar zo, mannen die niet in zien dat vrouwen die n werken n huisvrouw n echtegenote n moeder n zelfstandig n onafhankelijk zijn pas echte wereldvrouwen zijn, zijn ons niet waard. Hun wereld is te klein om dit te zien.

Al3arbi
02-02-05, 23:58

Zie het maar zo, mannen die niet in zien dat vrouwen die n werken n huisvrouw n echtegenote n moeder n zelfstandig n onafhankelijk zijn pas echte wereldvrouwen zijn, zijn ons niet waard. Hun wereld is te klein om dit te zien.

Ik vraag me soms af, al die nadruk op je ogen. Maar zie je eigenlijk wel wat?

Twinkle_Croft
02-02-05, 23:59
Geplaatst door Sim

Laat mij maar voorlopig zo. ;)

Have nice dreams.

LiaCarina
03-02-05, 00:00

Amen to that.
Meestal is het voor hen of het n of het ander. What a shame. Mijn ouders vermoorden mij echt als ik niks met mijn diploma doe, ze zullen niks van me heel laten.

Twinkle_Croft
03-02-05, 00:01
Geplaatst door Al3arbi
Ik vraag me soms af, al die nadruk op je ogen. Maar zie je eigenlijk wel wat?

Meer dan je denkt. ;)

Vergis je niet.

Al3arbi
03-02-05, 00:04
Meer dan je denkt. ;)

Vergis je niet.

De vraag is, nou ja de vraag?, of men op PB de juiste act kan vinden tussen alle facades. Ik weet het niet. Maar ik heb dan ook niet zulke ogen. Ik ga slapen. Over 6uur op. Sleep well. Keep `m open.

Twinkle_Croft
03-02-05, 00:08
Geplaatst door Al3arbi
De vraag is, nou ja de vraag?, of men op PB de juiste act kan vinden tussen alle facades. Ik weet het niet. Maar ik heb dan ook niet zulke ogen. Ik ga slapen. Over 6uur op. Sleep well. Keep `m open.

Ik ook niet, ben gewoon mezelf en hoe is afhankelijk van de situatie en/of mijn bui.

Zolang je ermee kan zien. ;)

Me is out 2.

@ Iedereen: Sleep well and have nice dreams! :zwaai:

Twinkle_Croft
03-02-05, 09:32
Geplaatst door LiaCarina

Ey, ik heb ff teruggekeken wie hier zei dat ie nooit gedate had, alleen kan ik niet zo'n post vinden.

Kwas uieteraard op zoek naar namen, waarvan ik het zelf nog niet wist. :hihi:

Geplaatst door LiaCarina

Wat een enorme afknapper is, is wanneer de man niet weet waar die bijv met jou wat kan gaan drinken of rustig chillen.

Dat is zwaar lauw! Krijg je zo'n goze, "Hey, weet jij waar we iets kunnen drinken?" of een vriendin belt om te dat te vragen omdat haar date het ook niet weet. Damn, wie neemt nou wie uit? :moe:

Colombiana
03-02-05, 09:44
Jeetje jullie prikken zelfs in jullie vrije tijd!!!

Maare feit is: 99 van de 100 x is een blind date een tegenvaller!

Op foto's zien ze er altijd beter uit dan in het echt (een enkele keer andersom), ze hebben de camera zo geplaatst dat die grote neus niet opvalt of die dikke moedervlek aan de andere kant zit.....
en zelfs op de cam kun je er tegenwoordig beter uitzien dan in het echt (op wazig beeld draaien) en dan zie je die vetpens die eronder hult niet.

Conclusie: ik doe er niet meer aan. Waste of time...

Sim
03-02-05, 10:10
Jeetje jullie prikken zelfs in jullie vrije tijd!!!

Maare feit is: 99 van de 100 x is een blind date een tegenvaller!

Op foto's zien ze er altijd beter uit dan in het echt (een enkele keer andersom), ze hebben de camera zo geplaatst dat die grote neus niet opvalt of die dikke moedervlek aan de andere kant zit.....
en zelfs op de cam kun je er tegenwoordig beter uitzien dan in het echt (op wazig beeld draaien) en dan zie je die vetpens die eronder hult niet.

Conclusie: ik doe er niet meer aan. Waste of time...

Het is alleen een tegenvaller als je er hoge verwachtingen van hebt. Vind ik. Als je gewoon van te voren duidelijk laat zien dat de afspraak niet bedoeld is om een relatie te starten of om verliefd te worden, dan heb je niets te verliezen bij zo een date.

Zo zie ik het.

Colombiana
03-02-05, 10:21
Geplaatst door Sim
Het is alleen een tegenvaller als je er hoge verwachtingen van hebt. Vind ik. Als je gewoon van te voren duidelijk laat zien dat de afspraak niet bedoeld is om een relatie te starten of om verliefd te worden, dan heb je niets te verliezen bij zo een date.

Zo zie ik het.

Nou ik had nooit hoge verw8ingen en toch viel het tegen... meer uit nieuwsgierigheid ging ik en tog wel een beetje hoop in je achterhoofd. En dan: "o nee weer zo'n natuurramp!!!" Of dan is ie wel mooi en komt er niets fatsoenlijks uit zijn mond...

Trouwens de vraag was: een romantische afspraak, enne die heb ik maar 1 keer gehad. het meeste was: ontmoetingsplek -> of zo snel morgelijk wegvluchten of toch maar ff wat gaan drinken. 1 x was het romantisch of nou ja poging tot romantisch (want ook hij viel tegen) en zijn we gaan uit eten...

Sim
03-02-05, 10:24
Nou ik had nooit hoge verw8ingen en toch viel het tegen... meer uit nieuwsgierigheid ging ik en tog wel een beetje hoop in je achterhoofd. En dan: "o nee weer zo'n natuurramp!!!" Of dan is ie wel mooi en komt er niets fatsoenlijks uit zijn mond...

Trouwens de vraag was: een romantische afspraak, enne die heb ik maar 1 keer gehad. het meeste was: ontmoetingsplek -> of zo snel morgelijk wegvluchten of toch maar ff wat gaan drinken. 1 x was het romantisch of nou ja poging tot romantisch (want ook hij viel tegen) en zijn we gaan uit eten...

Ik hoor heel veel meiden met die verhalen.. Zelf heb ik maar 1 tegenvaller gehad. Dat was het verhaal in deze topic.
De rest waren allemaal zeer aardige jongens. Soms spreek ik ze nog. Niets aan t handje.

Romantisch was er 1. Een zeer uitgebreide picknick in het vondelpark. Was leuk.....

Colombiana
03-02-05, 10:29
Geplaatst door Sim
Ik hoor heel veel meiden met die verhalen.. Zelf heb ik maar 1 tegenvaller gehad. Dat was het verhaal in deze topic.
De rest waren allemaal zeer aardige jongens. Soms spreek ik ze nog. Niets aan t handje.

Romantisch was er 1. Een zeer uitgebreide picknick in het vondelpark. Was leuk.....

Nee als ie lelijk is, valt er niks meer van te maken. dan kan het niet meer gezellig worden... Je moet er toch tegenaan kijken en je moet zijn aanraak en versierpogingen continu ontwijken. Dus gewoon gezellig is onmogelijk....

Sim
03-02-05, 10:32
Nee als ie lelijk is, valt er niks meer van te maken. dan kan het niet meer gezellig worden... Je moet er toch tegenaan kijken en je moet zijn aanraak en versierpogingen continu ontwijken. Dus gewoon gezellig is onmogelijk....

Oh in die pogingen ontwijken ben ik super goed.
Ik zorg wel dat die gast me ziet als fake friend :).

Is als een hobby voor mij.

Colombiana
03-02-05, 10:43
Geplaatst door Sim
Oh in die pogingen ontwijken ben ik super goed.
Ik zorg wel dat die gast me ziet als fake friend :).

Is als een hobby voor mij.

Jah maar zo'n gast wil geen vriendschap! Die komt voor iets anders. En als jij dat dan niet wilt conflicteert dat met zijn intentie. En dan moet je toch de hele avond volhouden dat je echt niet wilt... Erg vermoeiend is dat... En tijdsverspilling! Geeneen was grappig/gezellig op die manier dat je het nog gezellig kan maken.

Sim
03-02-05, 10:48
Jah maar zo'n gast wil geen vriendschap! Die komt voor iets anders. En als jij dat dan niet wilt conflicteert dat met zijn intentie. En dan moet je toch de hele avond volhouden dat je echt niet wilt... Erg vermoeiend is dat... En tijdsverspilling! Geeneen was grappig/gezellig op die manier dat je het nog gezellig kan maken.

Ik heb andere ervaringen. Ik zorg er altijd voor dat er niet gepraat wordt over mogelijke vervolg afspraak. Het is meer dat je diegeen met wie je zo veel gepraat hebt in t echt ook ziet.
De gesprekken ervoor zijn spontaan en leuk. Maar inhoudelijk slaan ze nergens op (bij mij dan). Nadat ik iemand ook heb gezien in het echt, zou ik wat persoonlijker kunnen worden, en als t echt iemand is die botst met me dan ben ik nog steeds oppervlakkig leuk.

Geen gevaar dus.

Colombiana
03-02-05, 10:52
Geplaatst door Sim
Ik heb andere ervaringen. Ik zorg er altijd voor dat er niet gepraat wordt over mogelijke vervolg afspraak. Het is meer dat je diegeen met wie je zo veel gepraat hebt in t echt ook ziet.
De gesprekken ervoor zijn spontaan en leuk. Maar inhoudelijk slaan ze nergens op (bij mij dan). Nadat ik iemand ook heb gezien in het echt, zou ik wat persoonlijker kunnen worden, en als t echt iemand is die botst met me dan ben ik nog steeds oppervlakkig leuk.

Geen gevaar dus.

Maar je hebt nooit een relatie aan zo'n blind date overgehouden?

Ikke wel, jah het kan tog...

Sim
03-02-05, 10:54
Maar je hebt nooit een relatie aan zo'n blind date overgehouden?

Ikke wel, jah het kan tog...

Nope.

De enige relatie die ik had, was geen blind date.
Ik was gewoon aan het werk en hij liep langs, love at first sight (ja bestaat).

Colombiana
03-02-05, 10:58
Geplaatst door Sim
Nope.

De enige relatie die ik had, was geen blind date.
Ik was gewoon aan het werk en hij liep langs, love at first sight (ja bestaat).

En toen? rende je er achter aan?

Sim
03-02-05, 11:08
En toen? rende je er achter aan?

Never nooit niet.
Bloed zweet en tranen dat wil ik zien. Ik zal nooit en te nimmer achter een boy aan gaan. verveeld

Anyway. Hij kwam binnen, maakte een praatje en vertrok. Volgende dag kwam hij me ophalen van werk ;)

Colombiana
03-02-05, 11:11
Geplaatst door Sim
Never nooit niet.
Bloed zweet en tranen dat wil ik zien. Ik zal nooit en te nimmer achter een boy aan gaan. verveeld

Anyway. Hij kwam binnen, maakte een praatje en vertrok. Volgende dag kwam hij me ophalen van werk ;)

Ooooooooooooooooh how sweet....

Probleem bij mij is dat als gasten mij op straat aanspreken ik niks er niks van moet hebben. heb het idee dat ze dat bij alle meisjes doen, snap je. Dus ik loop altijd stug door (hoe knap ze ook zijn), hahah ik loop ook standaard heel snel en heb daarbij vaak een muziekdrager in mijn oren (ben dus onaanspreekbaar)...

KT3MM!
03-02-05, 11:12
Het heeft me enige moeite gekost om hierover te kunnen praten, maar ik ben er deels overheen. En volgens mijn psychiater helpt het bij het verwerkingsproces als ik er over schrijf of mijn ervaringen met iemand deel.

Ik heb 3 dates gehad via maroc.nl. Bij 2 dates had ik me voorgenomen om er een redelijke romantische date van te maken, maar dat is niet gelukt. Bij de eerste date stond ik op Centraal Station en ging mijn telefoon af. Toen ik opnam werd er niets gezegd. Ik heb daar 1,5 uur staan wachten. Toen ze niet kwam opdagen belde ik haar anoniem en begon ze me uit te schelden voor engerd en lelijkerd. :vreemd:

Bij de 2de zogenaamde romantische date hadden we onszelf op msn voorgenomen om heel wat spannende en romantische dingen te doen. Toen ik net 5 minuten met haar aan tafel zat en net wat drankjes had besteld deed ze of ze werd gebeld en vertelde dat ze even weg moest, maar ze kwam niet terug. Sindsien bel ik haar elke dag 3 keer al 3 maanden lang, maar volgens mij heeft ze een nieuw nummer genomen. :maf:

Bij mijn 3de date had mijn afspraak meer aandacht voor het kontje van de ober dan voor mij
:droef:

p.s iemand daten? :nerd: :haha:

NourreDean

Sim
03-02-05, 11:15
Ooooooooooooooooh how sweet....

Probleem bij mij is dat als gasten mij op straat aanspreken ik niks er niks van moet hebben. heb het idee dat ze dat bij alle meisjes doen, snap je. Dus ik loop altijd stug door (hoe knap ze ook zijn), hahah ik loop ook standaard heel snel en heb daarbij vaak een muziekdrager in mijn oren (ben dus onaanspreekbaar)...

Das goede instelling.

Alleen deze ontmoeting was heel speciaal. En heel vreemd.
Blijkt ook wel het was een aparte beproeving. We zouden ook echt samen een leven hebben opgebouwd waren bepaalde obstakels er niet geweest.

Jongens die zomaar elk meisje op straat aanspreken, zijn ook maar op zoek naar de perfecte match. Niets mis mee :).
Ligt er maar net aan hoe ze contact willen leggen.

Sim
03-02-05, 11:16
Geplaatst door NourreDean
Het heeft me enige moeite gekost om hierover te kunnen praten, maar ik ben er deels overheen. En volgens mij psychiater helpt het bij het verwerkingsproces als ik er over schrijf of mijn ervaringen met iemand deel.

Ik heb 3 dates gehad via maroc.nl. Bij 2 dates had ik me voorgenomen om er een redelijke romantische date van te maken, maar dat is niet gelukt. Bij de eerste date stond ik op Centraal Station en ging mijn telefoon af. Toen ik opnam werd er niets gezegd. Ik heb daar 1,5 uur staan wachten. Toen ze niet kwam opdagen belde ik haar anoniem en begon ze me uit te schelden voor engerd en lelijkerd. :vreemd:

Bij de 2de zogenaamde romantische date hadden we onszelf op msn voorgenomen om heel wat spannende en romantische dingen te doen. Toen ik net 5 minuten met haar aan tafel zat en net wat drankjes had besteld deed ze of ze werd gebeld en vertelde dat ze even weg moest, maar ze kwam niet terug. Sindsien bel ik haar elke dag 3 keer al 3 maanden lang, maar volgens mij heeft ze een nieuw nummer genomen. :maf:

Bij mijn 3de date had mijn afspraak meer aandacht voor het kontje van de ober dan voor mij
:droef:

p.s iemand daten? :nerd: :haha:

NourreDean

Je doet het helemaal verkeerd ND.
Helemaal verkeerd :jammer:

Je kan in opleiding bij mij als je wilt?
Succes garantueed!

Colombiana
03-02-05, 11:25
Geplaatst door Sim
Das goede instelling.

Alleen deze ontmoeting was heel speciaal. En heel vreemd.
Blijkt ook wel het was een aparte beproeving. We zouden ook echt samen een leven hebben opgebouwd waren bepaalde obstakels er niet geweest.

Jongens die zomaar elk meisje op straat aanspreken, zijn ook maar op zoek naar de perfecte match. Niets mis mee :).
Ligt er maar net aan hoe ze contact willen leggen.

Jah maar wanneer is de manier van contact leggen goed te noemen??

Ook een versierder in een discotheek neem ik niet serieus... joh waar en wie dan wel? Lastig hoor...

Sim
03-02-05, 11:29
Jah maar wanneer is de manier van contact leggen goed te noemen??

Ook een versierder in een discotheek neem ik niet serieus... joh waar en wie dan wel? Lastig hoor...

Kijk spontaniteit is leuk.
Gemaakt versieren werkt niet.

Stel je staat aan de bar en je besteld wat maar die barkeeper geeft je geen tijd. En die gast naast jou psies zo. Dan kan hij best een leuke opmerking maken zodat je wel een gesprek zou kunnen hebben.

Je deelt een bepaalde situatie, je verkeert in hetzelfde schuitje.
Al is het op de bus wachten je steekt je kaartje uit maar de buschauffeur rijd door. Die jongen naast je deelt dezelfde situatie als jou en spreekt je aan. (spontaniteit toch?).

KT3MM!
03-02-05, 11:45
Geplaatst door Sim
Je doet het helemaal verkeerd ND.
Helemaal verkeerd :jammer:

Je kan in opleiding bij mij als je wilt?
Succes garantueed!

Maar beste Sim,

Euhm........ :argwaan:

Hoe wilde je dat doen dan? Kan jij er echt voor zorgen dat mijn dates niet op de vlucht slaan?

NourreDean

Sim
03-02-05, 11:47
Maar beste Sim,

Euhm........ :argwaan:

Hoe wilde je dat doen dan? Kan jij er echt voor zorgen dat mijn dates niet op de vlucht slaan?

NourreDean

Natuurlijk kan ik dt.
Weet je wel tegen wie je het hebt?

Sim, scheet, tegen Sim.

Colombiana
03-02-05, 11:49
Geplaatst door Sim
Kijk spontaniteit is leuk.
Gemaakt versieren werkt niet.

Stel je staat aan de bar en je besteld wat maar die barkeeper geeft je geen tijd. En die gast naast jou psies zo. Dan kan hij best een leuke opmerking maken zodat je wel een gesprek zou kunnen hebben.

Je deelt een bepaalde situatie, je verkeert in hetzelfde schuitje.
Al is het op de bus wachten je steekt je kaartje uit maar de buschauffeur rijd door. Die jongen naast je deelt dezelfde situatie als jou en spreekt je aan. (spontaniteit toch?).

Sja helaas maak ik dat soort dingen niet mee... alleen met lelijkerds dan. haha....

KT3MM!
03-02-05, 11:55
Geplaatst door Sim
Natuurlijk kan ik dt.
Weet je wel tegen wie je het hebt?

Sim, scheet, tegen Sim.

Hmmm dus je wilt me een cursus gaan geven.

Er moet ergens een addertje onder het gras zittten.........

Dus vertel hoeveel ben ik kwijt aan die cursus van je.

NourreDean

Colombiana
03-02-05, 11:56

NourreDean

Sim en ik gaan wel met je blinddaten en dan blijven we een heel uur met je ok??

Sim
03-02-05, 11:59

NourreDean

Niks, het enige wat ik wil is dat je me cursus volgt en de rest van je leven mij dankbaar bent.

Colombiana stelt zich op als proefkonijntje. Ik zal je tips geven en advies.
Colombiana mag lekker zichzelf zijn. Goede oefening of nie?

KT3MM!
03-02-05, 12:04
Sim en ik gaan wel met je blinddaten en dan blijven we een heel uur met je ok??

Nee doe maar niet, want daarna moet ik vast en zeker een nieuwe nick aanmaken omdat niemand dan meer met mij wilt communiceren :maf: Jullie dames vertellen elkaar alles.

p.s. 1 uur houden jullie nooit vol met mij.

NourreDean

Colombiana
03-02-05, 12:06
Nee doe maar niet, want daarna moet ik vast en zeker een nieuwe nick aanmaken omdat niemand dan meer met mij wilt communiceren :maf: Jullie dames vertellen elkaar alles.

NourreDean

Nee wij zijn niet achterbaks.... 1 uur is niet lang... en waarom zo'n laag selfasteem joh?

Sim
03-02-05, 12:10

NourreDean

Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
Maar ja risico's zijn er om te wagen of nie? :D

LiaCarina
03-02-05, 12:24
Ey, ik heb ff teruggekeken wie hier zei dat ie nooit gedate had, alleen kan ik niet zo'n post vinden.

Kwas uieteraard op zoek naar namen, waarvan ik het zelf nog niet wist. :hihi:

Dat is zwaar lauw! Krijg je zo'n goze, "Hey, weet jij waar we iets kunnen drinken?" of een vriendin belt om te dat te vragen omdat haar date het ook niet weet. Damn, wie neemt nou wie uit? :moe:

Juistem, we all did it. En ga er niet om liegen ook.

Dat haat ik dus als iemand niet weet waarheen te gaan. Pff, de man moet dat doen al komt ie uit Belgie.

Colombiana
03-02-05, 12:32
Geplaatst door LiaCarina

Juistem, we all did it. En ga er niet om liegen ook.

Dat haat ik dus als iemand niet weet waarheen te gaan. Pff, de man moet dat doen al komt ie uit Belgie.

en jij suc6jes behaalt?

LiaCarina
03-02-05, 12:45
en jij suc6jes behaalt?

What do U mean :confused:

KT3MM!
03-02-05, 12:57
Geplaatst door Sim
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
Maar ja risico's zijn er om te wagen of nie? :D

Durf jij het aan dan? Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele langslepende psychische kwetsuren ok?

NourreDean

Sim
03-02-05, 13:12
Durf jij het aan dan? Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele langslepende psychische kwetsuren ok?

NourreDean

Maak je niet druk ;)

Colombiana
03-02-05, 13:23
Geplaatst door LiaCarina
What do U mean :confused:

Of er wat tussen zat bij die blinddates van je, of waren het allemaal natuurrampen?

KT3MM!
03-02-05, 13:52
Geplaatst door Sim
Maak je niet druk ;)

Val je op jongens met lange donkere glimmende krullen en een Jedwane snor? Ik draag bijna alleen zwarte kleding (zo lijk ik langer) vanzelfsprekend in combinatie met die Michael Jackson instappers en witte sokken.

Kom we gaan daten maak je niet druk.

:tik:

NourreDean

Sim
03-02-05, 13:55
Val je op jongens met lange donkere glimmende krullen en een Jedwane snor? Ik draag bijna alleen zwarte kleding (zo lijk ik langer) vanzelfsprekend in combinatie met die Michael Jackson instappers en witte sokken.

Kom we gaan daten maak je niet druk.

:tik:

NourreDean

Precies mijn type vent.
Waar spreken we af?

Colombiana
03-02-05, 14:06
Geplaatst door Sim
Precies mijn type vent.
Waar spreken we af?

hahahahahahahahah :hihi:

KT3MM!
03-02-05, 14:09
Geplaatst door Sim
Precies mijn type vent.
Waar spreken we af?

Ergens waar weinig Marokkanen komen.

Internetcafe Muntplein? :hihi:

NourreDean

Colombiana
03-02-05, 14:12

NourreDean

Mag ik nog komen?? Ik stel dan heineken hoek voor....

Sim
03-02-05, 14:13

NourreDean

Is goed.
Pm me effe je nummer dan kunnen we wat psiezer afspreken.
Colombiana komt mee.
Dan is de spanning voor jou ook minder hoog ;)

KT3MM!
03-02-05, 14:19
Mag ik nog komen?? Ik stel dan heineken hoek voor....

Ben je helemaal betoeterd. Heineken Hoek zitten meestal van die gladde aantrekkelijke Marokkaanse smoothboys. Ik duld geen concurrentie, daar kan ik niet tegen op :nerveus:

Internetcafe Muntplein is perfect daar voel ik me tenminste op mn gemak met al die illies om me heen.

NourreDean

Fatima80
03-02-05, 14:20
Ik vraag me af of er mensen hier zijn die via omniya.com een date / relatie hebben gehad.... en hopelijk nog steeds???

KT3MM!
03-02-05, 14:50
Geplaatst door Sim
Is goed.
Pm me effe je nummer dan kunnen we wat psiezer afspreken.
Colombiana komt mee.
Dan is de spanning voor jou ook minder hoog ;)

Ik kan niet eens 1 dame tevreden stellen. Laat staan twee.

NourreDean

Sim
03-02-05, 15:02

NourreDean

Ik heb je net uitgelegd dat ik je ga helpen.

Maar goed, jij bent non helpbaar. Zoek het uit :ego:

Colombiana
03-02-05, 15:54

NourreDean

Juist beter 2, die kunnen elkaar dan nog vermaken :wink:

@ Fatima, nee, nog nooit van gehoord zelfs!

Colombiana
03-02-05, 16:20
Geplaatst door Tech-nine
Hallo forumfreaks

Ik heb van vrienden begrepen dat marokkaanse meisjes die aan internetdaten doen, zwaar misvormd zijn zowel innerlijk als uiterlijk.
Dit komt omdat de lelijkste meisje niet eens internet nodig heeft om een vriendje te vinden. Ze hoeven alleen maar een turkse koffiehuis binnen te stappen en ze hebben 100 kandidaten in de rij staan voor.

ps: Ik geloof in liefde op het eerste gezicht en niet in liefde op het internet.

Lees ff je verhaal opnieuw en plaats het opnieuw, het klopt niet...

bootvluchteling
03-02-05, 16:27
Die wijven hier echt mongolen jonge doen net of hun prinsesjes zijn

Colombiana
03-02-05, 16:51
Geplaatst door bootvluchteling
Die wijven hier echt mongolen jonge doen net of hun prinsesjes zijn

Dit ook al niet!

Mark
03-02-05, 16:54
Genoeg afspraakjes gemaakt

nooit gegaan

gelukkig is het op internet not done om toe tegeven dat je date niet kwam (op nourre dean na)

:D

criminar
04-02-05, 02:43
Als je ooit zelfmoordneigingen hebt maar je durft de trigger niet overhalen,dan moet je maar eens met een meid van Maroc.nl daten,je gaat gegarandeerd de moed /inspiratie terug krijgen om je hersenen aan flarden te schieten.

Twinkle_Croft
04-02-05, 10:49
Geplaatst door criminar
Als je ooit zelfmoordneigingen hebt maar je durft de trigger niet overhalen,dan moet je maar eens met een meid van Maroc.nl daten,je gaat gegarandeerd de moed /inspiratie terug krijgen om je hersenen aan flarden te schieten.

Timoesh
04-02-05, 11:00
Romantisch? :haha:

Timoesh
04-02-05, 11:01
Geplaatst door criminar

Ook bij die Marokko.nl'ers?

Twinkle_Croft
04-02-05, 11:18
Geplaatst door Lalla_fatoes

Ook bij die Marokko.nl'ers?

Ja, die zijn zeker niet door Maroc.nl-ers te verslaan. ;)

KT3MM!
04-02-05, 11:25
Geplaatst door Sim
Ik heb je net uitgelegd dat ik je ga helpen.

Maar goed, jij bent non helpbaar. Zoek het uit :ego:

Je zou me zogenaamd helpen en bijstaan in het hosselen van een date en het interessant overkomen zodat mijn dates niet meteen wegrennen. Maar we hebben niet eens gedate en je bent me nu al zat :o
Ik weet genoeg, je bent net als de rest.

NourreDean

Colombiana
04-02-05, 11:27
Je zou me zogenaamd helpen en bijstaan in het hosselen van een date en het interessant overkomen zodat mijn dates niet meteen wegrennen. Maar we hebben niet eens gedate en je bent me nu al zat :o

NourreDean

Ik ben anders.....

Sim
04-02-05, 11:31

NourreDean

Jij bent verloren vriend.
Onhelphaar
Onbenaderbaar
Onveranderbaar
On-weet ik het waar

Kortom mschietie fiha!!!

p.s. :hihi:

KT3MM!
04-02-05, 14:23
Ik ben anders.....

Dat zei mijn 2de date ook :watte?:

p.s. je wilt in Heineken Hoek afspreken. Weet je wel zeker dat je met mij gezien wilt worden :verward:

NourreDean

Colombiana
04-02-05, 14:32
Dat zei mijn 2de date ook :watte?:

p.s. je wilt in Heineken Hoek afspreken. Weet je wel zeker dat je met mij gezien wilt worden :verward:

NourreDean

Het was maar een grapje... heineken hoek...
Gaan we toch naar de Ritz :hihi:

KT3MM!
04-02-05, 14:37
Geplaatst door Sim
Jij bent verloren vriend.
Onhelphaar
Onbenaderbaar
Onveranderbaar
On-weet ik het waar

Kortom mschietie fiha!!!

p.s. :hihi:

Wat hebben jullie dames met wie ik wil daten toch met die O's.
Volgens mijn eerste date was ik een

Oerlelijke
Oninteressante
Oliedomme
Onnozele
Oelewapper

:cheefbek:

Safi ik heb nu helemaal een O-syndroom gekregen.

NourreDean

Colombiana
04-02-05, 14:42

Oerlelijke
Oninteressante
Oliedomme
Onnozele
Oelewapper

NourreDean

Je bent in ieder geval niet oversext! Dat scheelt!!

steffie
03-03-05, 12:39
jullie moeten je schamen diegene die alleen negatief denken over Marokkanen natuurlijke kunnen Marokkanen romantisch zijn en hebben ze ook dates gehad van internet en er zijn ook dates die slagen en daarna schrik niet gelukkig getrouwd zijn. Dus zanik niet allemaal en geniet van het feit dat het ook jouw kan overkomen want alles staat geschreven (ook internet )en ga met de tijd mee.

islamia_zuster
29-08-06, 05:00
Geplaatst door Ketamiano

Oerlelijke
Oninteressante
Oliedomme
Onnozele
Oelewapper

NourreDean aahhh broeder,niet zo negatief!

berberi_pearl
28-09-06, 19:48
[QUOTE]Geplaatst door Ketamiano
[B]Wat hebben jullie dames met wie ik wil daten toch met die O's.

Oerlelijke
Oninteressante
Oliedomme
Onnozele
Oelewapper

achhh niet iedreeen vindt dat hooooor :p

Sexco
26-01-08, 04:23
Olsen Twins and Christina Aguilera In Pussy Cucumber! (http://www.CheapVideoBlog.com/Play?vid=260226)

camillia1
19-05-08, 11:02

hahahahahaha goeie

Bo7ber.
22-02-09, 04:12
Poeh, dit is oud.

Lai_Fessia
09-03-09, 11:32
Geplaatst door criminar

ahahaha echt he

Nee, jij bent niet te begrijpen. Maar wat wil je van iemand die alleen de weg naar PB kent, een Marokkaanse met een neger ziet en een topic opent met "Waarom negers opzoeken". !!

Marokkaans meisje met neger zien lopen/daten is zogenaamd erg, maar een marokkaanse jongen met een nederlans(of ander afkomst)meisje is niet erg. Wat een denkwijze. Slaat nergens op.

salam

moslim1979
19-03-09, 13:31
ik doe daar niet aan mee want de saitan is er altijd bij voor jet weet lig je in elkaars armen en de sajtan super blij

Centaur
04-08-09, 19:46
Heb een paar keer gedate via een chatsite, maar doe het NOOIT mee. Enorm veel slechte ervaringen... maar dat is persoonlijk, :ergleuk:

assad
28-08-09, 13:07
http://badoo.com/loverofwomen/

Fatimo
17-11-09, 13:30
Ja ik heb vaak gedate met jongens via datingsites

was wel gezellig , ik heb er een paar lieve vriendjes aan overgehouden die ik nog regelmatig spreek en meer zelfs

groet

roosje77
28-01-10, 15:49
:jammer:

roosje77
28-01-10, 15:58
Bij de meeste jongens is er al iets mis,ik heb echt geprobeerd contact te maken met wat gasten maar nee hoor voordat het een afspraak wordt. Merk ik dat er wat mis is.een bepaalt wat je aan trekt voor een afspraak rok of legging die is echt op zijn kop gevallen en de ander denkt dat hij je lang van tevoren kent praat, stom ik ben geen feest beest maar dat iemand tegen je zegt kom opstap gaan want bij mij ben je toch veilig.dan is bij mij de emmer echt vol.Je kan beter je mekteb beter op straat tegen komen.je weet echt niet welke gek je tegen kan komen,voor mij liever niet

roosje77
28-01-10, 16:02
zo als de eerste al zeggen romantiek en maroc zijn kan bijna niet

Angel-
11-02-10, 19:18
hahah :P

missdior
25-02-10, 11:18
afspreken via internet is echt not done
ik vind het ook niet echt iets hebben ofso
kan ook gevaarlijk zijn je weet maar nooit

Aphrodite_
05-04-10, 22:22
Nee.

missdior
11-05-10, 16:22
nooit doen is mijn advies,

je krijgt er alleen stress en drama van,
daar kan ''gtst''een puntje aan zuigen

miss-alhoeceima
02-04-11, 20:21

hahahahhaha jha man:hihi::hihi:

Energieke moslima
15-04-11, 13:37
grappig om te lezen hoeveel onderlinge achterdocht er is. Klinkt allemaal een beetje depri

m0slima20
20-04-11, 22:09
romantische afspraakje via internet?
sinds wanneer kan dat??
en wat word er verstaan onder romantische afspraakje?

wandeling over et strand??
nouuu,, dan heb ik ook wel zin in een romantische afspraakje hahahaa

(joke!!!)

date via internet is gevaarlijk (lijkt mij)

miss-alhoeceima
10-05-11, 20:53
hahahhaha nee jong date via internet niets voor me het is gevarlijk en je weet nooit wie achter de pc zitt eh whahaahahhahaha

mijster
11-07-11, 18:21
Dus het maakt eigenlijk niet uit hoe je elkaar ontmoet de relatie kan hoe dan ook stuk gaan.

mijster
11-07-11, 18:23
Ik ken er niet veel, maar diegenen die ik ken zijn het maakt eigenlijk niet uit hoe je elkaar ontmoet de relatie kan hoe dan ook stuk gaan.

jamil33
21-09-11, 03:42
Hoe kan je iemand via internet echt kennen? Ik heb mijn mening hier over.
Als je iemandt in het dagelijks leven persoonlijk ontmoet. Dan heb je gelijk een gevoel of een mening.
Je vindt haar/hem leuk of niet.
Nu als je iemand ontmoet via internet, is het zo zakelijk.
We zijn tegenwoordig gemaakt, om te zijn. Wie we eigenlijk niet zijn.
Maar wat doe je eraan? Jammer

bentnass28
05-10-11, 09:25
Je hebt gelijk a jamil33,

Magribia88
02-11-11, 21:00
Die is goed... hahah

Hindumeid
31-12-11, 17:02
Zoiets jaa

Turkse Aggie
06-01-12, 12:46
Romantiek is als Marokkaans brood. Lekker en vooral gezond voor je. :)

Ik weet het, ik ben wartaal aan het praten. Maar ik hou wel van romantiek. Met een Marokkaanse R. :-)

Annelijn10
01-06-12, 19:17
Internet daten is geen aanrader

Servant_of_God
14-10-12, 18:55

Een meisje kwam tijdens haar strandwandeling een magische lamp tegen. Ze wreef erover en er verscheen een geest. Het meisje mocht een wens doen en zegt: "Kunt u een weg maken van hier naar Amerika?" Zegt de geest: "Zeg, doe eens normaal, dat is een onmogelijke wens! Vraag eens wat wel uitvoerbaar en realistisch is"."Oke" zegt het meisje. "Doe mij maar een Marokkaanse man die een luisterend oor biedt, super lief en knap is, geen strafblad heeft en zeker niet vreemd gaat, die romantisch is, mij verrast en af en toe kookt." Zegt de geest: "Euhh, die weg naar Amerika, hoeveel rijstroken wil je?"

Motalib90
13-12-12, 21:51
Het is al gezegd: Romantiek & Mgarba gaat niet samen, laat staan als diegene via het net is 'geplukt'.

Ja zekr weten van we'll
Ik heb aan ander vraagje ikben nieuw opp
Des site met een doel ikwil een oproep plaatsen mr weet niet zo goed hoe ikdat kan doen kan iemand me helpen?
Gr salam Mohamed

Prince30
05-05-13, 04:30
Haha. Geweldig!

Sennaah
24-11-13, 14:58
Nog nooit..lijkt me ook moeilijk...we zijn zo kieskeurig

yassine009
11-12-13, 04:04
jullie zijn allemaal de eg kwijt
romatazzzzzzz in de toilet

seniorita112
30-12-13, 22:07
Jullie zijn echt gek whahahahahaha
Kan het nog gekker

A AL Bayati
28-02-14, 19:54
Hmmm ik heb het nooit meegemaakt een romantische afspraak via internet dus kan ook niks van zeggen,:(

Real07
06-11-14, 11:13
Hebben de meeste mensen tegenwoordig niet een relatie via het internet. Overal waar ik kijk zitten de mensen diep in hun telefoon. Drama der huidige romantiek!

07-05-15, 22:10
Romantiek is over gecultiveerd ✌

07-05-15, 22:14
Ik wil romantiek !😂😂😂

miss_design
09-05-15, 17:11
Als je romantiek wilt, dan moet jezelf heel romantische man zijn.

serieuse_oujdia
12-05-15, 09:19
Als u locatie: ijsbaan is, dan kan ik het begrijpen dat je negatief ingesteld bent.
"Waarom zal romantiek en mgarba niet samen kunnen gaan?" Er ontbreekt alleen voor sommige een handleiding. ;) of anders ligt het hart op een verkeerde plek.

angellove200
01-12-15, 23:53
Hello,
How are you today. I do hope that you are fine. I saw your profile and like your person in general, this made me to write to show you, my extent of interest in you. Please reply me at my mail address thus for more details and to equally send you my picture.
Kiss Miss Enderlin.
Email; enderlinododa [AT] hot mail [HOT] co m

Lehsin
30-01-17, 18:50
Salam ik ben op zoek naar bekeerd moslima voor samen te leven volgens soenah ik ben goed moslim Soeni heb baard kleren soena

Lehsin
30-01-17, 18:56
Ik ben zoek naar bekeerd moslima leven volgens regels van allah en soenna van onze profeet vzmh ik ben goed mens 48 jaar ik eerlijk bekeerd moslima ik zorg voor jou en jij voor mij geen ruzie geen leugens eerlijk tegen over allah en mij en ik ook ik zal altijd ervoor jou zijn tot allah mijn ziel komt hallen

Lehsin
30-01-17, 19:42
Salam alaikoum ik ben zoek naar bekeerd moslima om samen onze leven aan allah te schenken want wij behoren hem toe en leven volgens soenna van onze proefeet vzmh en eerlijk tegen over allah en tegen over elkaar ik wens geen leugens en geen ruzie samen allah dienen dan zal allah onze goed leven schenken inschaallah samen het paradijs binnen treede en alle moslims inschaallah de schoonheid van de mens is van binnen niet van buiten ik wacht op jou laat mij niet lang wachten wij zullen slagen als wij onze gebedt doen op tijd veel vasten en veel goed daden doen wat allah is verboden heeft weg van blijven wat allah ons toe gestaan heeft nemen wij vertrouw op allah dan komt alles goed bidt en vraag allah ons samen te brengen moge allah ons bijstaan en alle gelovig moslims en moslima's broeder Lehsin

Leyley
12-02-20, 13:55
Hahahahaha ik heb n keer via het internet een afspraakje gemaakt, maar dat was verre van romantisch. Meneer kwam dronken aangereden :vreemd: Dat doe ik dus nooit meer.